Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
jack
Ai dreptate, Honda pica testul. Nu are 105 cp, are 140cp.
E si mai ieftina, a mai iesit si bine in statisticile JD Power...clar nu se califica!
Unde mi-a fost capul? blink.gif


Modus
QUOTE(jack @ 19 Nov 2009, 11:01)
Ai dreptate, Honda pica testul. Nu are 105 cp, are 140cp.
E si mai ieftina, a mai iesit si bine in statisticile JD Power...clar nu se califica!
Unde mi-a fost capul?  blink.gif
*



Are piele, scaune incalzite, dublu climatronic, ESP, jenti de 17, senzor de lumina, ploaie, si parcare, faruri cu dublu xenon adaptive in functie de viraj, cutie in 6 trepte, 6 airbaguri, 7 ani garantie, MP3 player in jurul a 120 W? Cred ca am uitat si pilot automat.
Tin sa iti amintesc ca Laguna 3 e peste Honda Accord in ceea ce priveste fiabilitatea, iar Flunece e construit pe aceleasi principii ca si L3.
b76bgaarh
jack mai adauga taxa de prima inmatriculare....impozit peste 2000cmc... rca.... plus ca masina este hacth nu sedan...productie 2008....etc....
cata70
QUOTE(Modus @ 19 Nov 2009, 08:48)
Intrebarea era daca concurenta ofera ceva mai bun ca raport calitate/pret sau nu.
Intrebare: gasim Octavia, Focus Sedan, sau Jetta cu motor diesel in jurul a 105 cai care sa aiba piele, scaune incalzite, dublu climatronic, ESP, jenti de 17, senzor de lumina, ploaie, si parcare, faruri cu dublu xenon adaptive in functie de viraj, cutie in 6 trepte, 6 airbaguri, 7 ani garantie, MP3 player in jurul a 120 W, etc., la 21000 euro cu toate taxele incluse? Da, sau nu?
*


Si la 21000 euro ti se pare ca merita ? La pretul asta ,o varianta mult mai buna este,chiar la acelasi producator, Laguna 3...Si se pot compara ?Crezi ca pentru cineva care este dispus sa dea banii astia pe o masina mai conteaza o mica diferenta de pret?

L.E.- Uita-te,de exemplu, la Skoda ,pe configurator!...Vei avea surprize smile.gif
Modus
Cu 21000 de euro nu iti iei o Laguna 3 cu toate dotarile de acolo. Depinde si de motorizare ce-i drept. Am eu impresia, sau Fluence e mai spatios decat L3? Daca e asa, alt plus pentru Fluence.
cata70
Uite, pe serus,mi-a iesit pentru laguna 3 privilege 2 dci 150 cp, cu xenon,vopsea metalizata si airbarguri spate...21849 . Si daca pentru diferenta asta ai opta tot pentru fluence...nu mai am nimic de spus. 182.gif
Modus
Are si jenti de 17, garantie de 7 ani, piele, scaune incalzite, senzori de presiune in pneuri?
cata70
plange.gif ...este privilege!!! Nici asta nu este dotata? Nu am pus extindere garantie.
adip
Modus, cel putin garantia aia de 7 ani o poti negocia si la Laguna, au dealerii foamea in gat prea mare, la dezastrul care e la vanzarile de masini noi acum. Sa nu mai zic ca poti obtine si mai multe, eventual inca ceva reducere. Asa ca lasa-ne cu fanteziile astea cu 21000 Euro pe un Megane.
papa_mulo
Ce vorbiti voi aici de 7 ani garantie...garantie 7 ani la ce? La coroziune cumva? Aia e garantie la pielea ursului din padure!

Am mai spus-o si in alt post cu ceva timp in urma dar vad ca mai nimeni nu a mai observat pana acum: JENANT fundul portbagajului, verificati sa vedeti! Super Business!
Avani
Modus, te rog sa-mi raspunzi cat se poate de sincer si aici apelez la constiinta ta.

Daca ai avea 21.000 EUR, i-ai da pe o masina care are tije in portagaj si fara suspensie independenta ?....chiar ai da banii astia pe un Fluence ?
adip
Avani, nu poti face apel la ceva ce nu exista, parerea mea.
Modus
QUOTE(cata70 @ 19 Nov 2009, 13:35)
plange.gif ...este privilege!!! Nici asta nu este dotata? Nu am pus extindere garantie.
*




QUOTE(adip @ 19 Nov 2009, 13:44)
Modus, cel putin garantia aia de 7 ani o poti negocia si la Laguna, au dealerii foamea in gat prea mare, la dezastrul care e la vanzarile de masini noi acum. Sa nu mai zic ca poti obtine si mai multe, eventual inca ceva reducere. Asa ca lasa-ne cu fanteziile astea cu 21000 Euro pe un Megane.
*



Laguna nu are sistem de monitorizare a presiunii din pneuri.

19 Nov 2009, 14:10:
QUOTE(Avani @ 19 Nov 2009, 13:55)
Modus, te rog sa-mi raspunzi cat se poate de sincer si aici apelez la constiinta ta.

        Daca ai avea 21.000 EUR, i-ai da pe o masina care are tije in portagaj si fara suspensie independenta ?....chiar ai da banii astia pe un Fluence ?
*



Nici Laguna nu are suspensie independenta radmasa.gif
Tija d ela portbagaj nu ma intereseaza. Daca as avea 21.000 de euro nu mi-as lua nici Fluence, si nici Laguna, pentru ca nu as putea sa-mi iau niciuna dintre ele full options.
La banii astia mi-as lua full options Mégane sau Clio.

19 Nov 2009, 14:11:
QUOTE(adip @ 19 Nov 2009, 14:04)
Avani, nu poti face apel la ceva ce nu exista, parerea mea.
*



Pe ce se bazeaza parerea ta?
ssilviu
Pe calitatea posturilor tale.

Să fim serioși, în afară de Modus, mai crede cineva de aici că se va vinde vreodată un Fluence de peste 20.000 de euro?
Modus
QUOTE(ssilviu @ 19 Nov 2009, 14:18)
Pe calitatea posturilor tale.
*



Adica daca postez ceva ce tie nu-ti place inseamna ca nu am constiinta? Tu realizezi ce spui?
IRONICK
QUOTE(ssilviu @ 19 Nov 2009, 14:18)
Să fim serioși, în afară de Modus, mai crede cineva de aici că se va vinde vreodată un Fluence de peste 20.000 de euro?
Ai gresit exprimarea. Trebuia sa intrebi doar daca se vinde vreodata un Fluence.
b76bgaarh
da...de unde e suma asta de 21.000??? a scazut cineva reducerea de 1200????
aleksanders
o masina veche la coreeni - o masina noua la noi - daca vreti sa vedeti noi modele de masini renault ce vor exista pe piata lumii a 3-a cum suntem si noi urmariti site-ul asta
http://www.renaultsamsungm.com/main/index....oad=sm3&online=
fluence este m3 dry.gif
M i h a i
QUOTE(Modus @ 19 Nov 2009, 12:05)
Are piele
*


fluiens are piele?? Aia este piele ? blink.gif
Modus
QUOTE(b76bgaarh @ 19 Nov 2009, 14:27)
da...de unde e suma asta de 21.000??? a scazut cineva reducerea de 1200????
*



http://www.renault.ro/gama-renault/autotur...erPriceType=TTC



19 Nov 2009, 14:44:
QUOTE(M i h a i @ 19 Nov 2009, 14:39)
fluiens are piele?? Aia este piele ?  blink.gif
*



Da ce are?
IRONICK
QUOTE(Avani @ 19 Nov 2009, 13:55)
si fara suspensie independenta
Tu ai putine idei si alea fixe. 99% din userii de pe acest forum daca conduc o masina cu suspensie independenta si una cu punte H, nu isi dau seama de diferente.
andreicri
QUOTE(Modus @ 19 Nov 2009, 13:55)
Cu 21000 de euro nu iti iei o Laguna 3 cu toate dotarile de acolo. Depinde si de motorizare ce-i drept. Am eu impresia, sau Fluence e mai spatios decat L3? Daca e asa, alt plus pentru Fluence.
*



Da ,asa este.si mie mi s-a parut sa e mai spatios sau ma rog senzatia data e ca e mai spatios ,nu stiu daca iau centimetrul in mana ar iesi peste.mie imi place fluence,e un model frumos si bine lucrat.pacat ca e minat de un lucru de neacceptat:nu e motorizat pe masura....pacat....
R19/16v
Reventi ontopic sau trebuie sa inchidem SI threadul asta?
spy_oh_joy1389
QUOTE(IRONICK @ 19 Nov 2009, 14:49)
Tu ai putine idei si alea fixe. 99% din userii de pe acest forum daca conduc o masina cu suspensie independenta si una cu punte H, nu isi dau seama de diferente.
*




la asta ma gandeam si eu. daca fluence asta masina noua e asa de inapoiata ca are punte nush de care, ce e asa de tare ca celelalte au punte independenta spate?

s-a vazut ca un clio rs este un pic mai bun decat un focus rs prin curbe, si din cate stiu focus are punte independenta, iar clio nu.

daca fluence asta e bine calibrat, cred ca nu are nicio treaba puntea aia spate. in ce consta puntea H de pe fluence si puntea independenta de pe altele? macar un link cu explicatii bune daca stiti. merci!
ThunderRa
http://www.carbibles.com/suspension_bible.html
Avani
Bine.. nu ma mai iau nici de portbagaj nici de suspensie. biggrin.gif ... o las balta.
'Da de ce nu au pus baietii un E5 pe masina asta ?... aceleasi motoare invechite.

spy... vezi ca masinile alea comparate de tine sunt din alta clasa si o dai in off. Ceva INFO despre suspensia independenta.

IRONICK nu prea te cred. Unii si-au format auzul pentru orice porcarie care ticăie, țiuie, păcăne, scârțâie... si crezi tu ca nu simt ei diferenta cand vine vorba de confort si de stabilitate ? mellow.gif
spy_oh_joy1389
multumesc thunder ra! din cate vad suspensia independenta spate e mai mult pentru ride quality decat pentru performanta.

@avani: intrebarea mea avea legatura cu fluence. restul explica mai bine nedumerirea mea legata de suspensia spate care vad ca multi o considera invechita pe fluence. din cate am vazut sistemele mai simple se dovedesc a fi mai fiabile.
ssilviu
QUOTE(Avani @ 19 Nov 2009, 22:01)
si crezi tu ca nu simt ei diferenta cand vine vorba de confort si de stabilitate ?  mellow.gif
*



Mergi cu Golf 6 și cu Megane 3. Și pe urmă să-mi explici situațiile în care se simte diferența dată atenție, de soluția constructivă, nu de setarea suspensiei. Fac pariu că nici nu le vei găsi că nu te va lăsa tipul de la dealer de lângă tine să rupi mașinile în două.

99% din oameni nu folosesc mașina astfel să aibă ocazia să simtă diferența. Din cei care au ocazia, și mai puțini ajung să-și dea seama de diferență.

Pe de altă parte, prezența puntei spate semi independete la Fluence ar fi trebuit să fie un motiv in plus pentru a costa mai puțin decât concurența. Nu prea se întâmplă asta.
Avani
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 19 Nov 2009, 22:30)
[...] din cate am vazut sistemele mai simple se dovedesc a fi mai fiabile.
*


La Renault.. se pare ca mai simplu e mai bine si mai fiabil.

QUOTE(ssilviu @ 19 Nov 2009, 22:35)
[...]
Pe de altă parte, prezența puntei spate semi independete la Fluence ar fi trebuit să fie un motiv in plus pentru a costa mai puțin decât concurența. Nu prea se întâmplă asta.
*


Exact asta e marea mea problema la masina asta... Pretul. Daca il mai scad prin inca un discount pe cuvant ca nu ma mai iau de tije, suspensie ... fie si de motor.

Mie cel putin in acest moment nu mi se pare cea mai buna afacere de pe piata.

Se vedem peste vreun an cum stam cu fiabilitatea la low costu' asta.
ssilviu
Mai e un aspect. Când noi ne-am luat mașinile acum 3-4-5 ani, Renault era cam singurul producător cu prețuri clar mai mici decât cele ale competitorilor direcți. Și ne-am obișnuit cu situația asta, anormală.

Acum pe timp de criză, toată lumea a inceput să scadă puternic prețurile, astfel că am ajuns la o piața cu produse asemănătoare la prețuri asemănătoare.

Renault Fluence nu mai este o alegere clar atât de avantajoasă ca Megane 2 Sedan. Dar asta, repet, e intr-un fel normal.
Catalinmodena
Da Avani,nu te vei lua de pret,dar te intreb,ce preferi:sa dai un ban pe ceva cu solutii invechite(motoare si solutii tehnice vechi),sau mai pui ceva si achizitionezi un lucru mai calitativ,ce-ti ofera mai multe?Adica,cand toti tind spre mai mult noi batem pasul pe loc?

Ca daca ar fi sa nu ne luam de pret,am fi ramas toti la 1300.
Avani
Eu am inteles in final ca politica celor de la Renault este, nu sa dezvolte noi tehnologii, ci sa investeasca in noi modele (de caroserie) care sa atraga nicidecum prin noutatea tehnologiei ci prin simplitatea si vechimea fisei tehnice.

De ce sa riste cu chestii noi pe partea tehnica, cand poate foarte bine sa foloseasca o tehnologie pentru care s-au reparat majoritatea hibelor.
paul_s
Sau se pune problema asa, dc sa pui solutii sofisticate daca 99% nu observa diferenta, doar sa te coste mai mult? sau sa te poti lauda ca e moderna ?!?, asta relativ la puntea aia h ca la restu e de discutat
ThunderRa
Sau pur si simplu e vorba de respect fata de clientela... Sau mai bine zis, lipsa de respect. Cand ai la indemana tehnologii noi dar nu le implementezi si preferi sa folosesti tehnologii invechite dar "imbracate" modern, parerea mea este ca inseli clientii. Ar trebui sa fie anuntati ca modelul e 2009 dar tehnologia folosita e din anii '90... Si discutia nu e doar la suspensie ci si la motorizari, sistem de ambreiaj si cutie de viteze, directie, etc.
Oricum, eu unul mi-am luat Renault din motive care raman valabile si astazi: pret, retea de service extinsa si aproape, siguranta si design. Poate nu chiar in aceasta ordine. Niciun moment nu m-am gandit ca am pus mana pe cine stie ce minune tehnologica de ultima generatie cand m-am suit in Megane. Sa fim seriosi...
mircea_aq
@Avani eu n-am inteles deloc asta, ar trebui sa-ti puna modus placa cu democratizarea luxului ca intr-o oarecare masura sa intelegi ca e vorba despre relevanta respectivelor solutii/sisteme/dotari. Tocmai pe aceasta idee s-a bazat succesul comercial al m2-ului in europa, au urmat aceeasi filozofie pentru clio3 si modelele ulterior dezvoltate. Ia card-ul maini libere si gandeste-te ca daca vrei pornire de la buton la vw il poti lua doar optional la passat highline decartand cateva sute de euro bune in plus pentru o masina care oricum costa cat nu face wink.gif
Dupa ce au aparut senzorii de lumina/ploaie/presiune standard pe M2 usor usor i-au adoptat toti producatorii, deci as zice ca sunt oarecum dotari relevante. Problema e ca M3 nu vine cu nimic nou in afara de bi-xenon-ul mbl la un pret f bun.

Revenind la mult-hulita punte spate, iti reamintesc ca si RS-urile folosesc aceeasi solutie, cineva mai sus vb de setarea trenului de rulare, iar solutia asta "invechita" e mai ieftina si mai usor de intretinut - asta ca sa-ti poata da cardul ala si alte dotari care-ti fac viata mai usoara in acelasi pret, dar romanul nu poate sa doarma de grija dropului de sare...

E cam mult sa ne dam noi cu parerea de tehnologie, dar:

- dci de ultima generatie - checked
- vehicule electrice - cauta renault-nissan + nec pe google
- benzina de litraj mic turbo -checked
- transmisii - robotizata/auto-adaptiva/CVT/in curand si cu dublu ambreiaj
- 4WS - chiar daca e pe o punte spate H , it makes a difference, laguna gt are cel mai bun comportament rutier din clasa ei, si citam oarecum din memorie din ams

Bun putem sa comentam o gramada referitor la cum sunt coordonate intre ele proiectele reno, la lansare m3 avea o singura motorizare pe benzina disponibila...

Vad ca e foarte la moda sa-ti iei ford in specie focus si mondeo, nu vad nici macar un TSI/TCE de generatie noua in oferta si n-am auzit pe nimeni sa se planga, nici de agregatul de 1.4 80 de cai, un adevarat monstru, nici de finisajele demne symbol dar vandute la pret de clasa compacta, dar ce stiu eu focus-ul are multilink si poti sa intri in curba cu ea la 200 la ora tongue.gif

Fluence din nefericire intra la categoria minusuri pentru renault alaturi de noul symbol, 2 produse care nu au multe in comun cu gama comercializata in vest si cu tot ce am scris mai sus. Pentru renault inseamna probabil vanzari slabe, dar cred ca involuntar demersul lor o sa contribuie la educarea noastra si a pietei in general, iar preturile sper sa ramana in aceeasi zona si sa-i ajute pe oameni sa vada ca exista si modele precum megane break sau scenic care arata chiar foarte bine si pot indeplini menirea de masina de familie cu brio. Rumors say ca urmatoarea caroserie rs va fi break si nu 5 usi sleep.gif

to keep it short eu imi cumpar megane coupe pentru design si tehnologie , sa indrazneasca cineva sa ma contrazica blush.gif

Modus
QUOTE(Avani @ 19 Nov 2009, 22:01)
Bine.. nu ma mai iau nici de portbagaj nici de suspensie.  biggrin.gif ... o las balta.
'Da de ce nu au pus baietii un E5 pe masina asta ?... aceleasi motoare invechite.
*



Crezi ca nu pot fi aduse la E5 cu un mic upgrade?

20 Nov 2009, 06:01:
QUOTE(ssilviu @ 19 Nov 2009, 22:35)
Pe de altă parte, prezența puntei spate semi independete la Fluence ar fi trebuit să fie un motiv in plus pentru a costa mai puțin decât concurența. Nu prea se întâmplă asta.
*



Sunt Octavia, Focus, si Jetta mai scumpe?!

20 Nov 2009, 06:04:
QUOTE(ThunderRa @ 20 Nov 2009, 00:18)
Ar trebui sa fie anuntati ca modelul e 2009 dar tehnologia folosita e din anii '90... Si discutia nu e doar la suspensie ci si la motorizari, sistem de ambreiaj si cutie de viteze, directie, etc.
*


Vezi ca 1.5 dCI e din anii 2000 nu 90, iar cutia in 6 trepte de la versiunea de 705 cai nu stiu daca era in anii 90.
Cum explici atunci motorul 1.9 TDI de pe Octavia? Ala e motor generatie 2009?
marshall_balance
QUOTE(Modus @ 19 Nov 2009, 08:48)
Intrebarea era daca concurenta ofera ceva mai bun ca raport calitate/pret sau nu.
Intrebare: gasim Octavia, Focus Sedan, sau Jetta cu motor diesel in jurul a 105 cai care sa aiba piele, scaune incalzite, dublu climatronic, ESP, jenti de 17, senzor de lumina, ploaie, si parcare, faruri cu dublu xenon adaptive in functie de viraj, cutie in 6 trepte, 6 airbaguri, 7 ani garantie, MP3 player in jurul a 120 W, etc., la 21000 euro cu toate taxele incluse? Da, sau nu?
*



Citez

Ford Noul Focus
-Berlina, 4 usi
-Titanium
-1.8 L Duratorq TDCi Common Rail, M5, 115 CP
PRET CIP : 16,290 EUR

Optionale
PRET CIP : 1,890 EUR
Culoare
PRET CIP : 290 EUR
Tapiterie
PRET CIP : 0 EUR
TOTAL
PRET CIP : 18,470 EUR

+ TVA e vreo 22.000 fara NICI O REDUCERE
Cu optionalele:

Senzori de parcare (spate)

Pachet Titanium X: tapiterie partial piele, faruri cu Xenon, jante aliaj 17", sistem de monitorizare a presiunii in pneuri (disponibil doar pentru versiunile in 4 usi)

Scaune fata incalzite

Dotarile standard le poti citi si tu de pe site. O sa vezi ca aceasta masina e cel putin la fel de dotata ca si Fluence-ul. Atata ca are motor de 1.8 115 cai (generatie noua) = nashpa, ce-i drept, sa pui tehnologie de 2008-2009 pe o masina asisderea...si tapiterie partial piele, nu piele complet (anyway, foarte comparabila). Si nu ne mai minti ca te zgarcesti la 1000 euro si iti mai iei Fluence, esti doar al naibii de incapatanat!

Modus
Scaune incalzite, trapa? Fluenceul are si asa ceva la 21000 de euro, si 6 ani garantie.
marshall_balance
QUOTE(Modus @ 20 Nov 2009, 11:02)
Scaune incalzite, trapa? Fluenceul are si asa ceva la 21000 de euro, si 6 ani garantie.
*



Lasa-neeee, lasa-neeeee. No trapa, (dar nici nu vad sa scrie trapa in postul tau pe care l-am citat) da scaunele nu le vezi mai sus? Nici nu mai stii sa citesti mai nou, repede te avanturezi sa contrazici. Ia-ti tu Fluence de 21k sa vezi cum dupa 1-2 ani o sa-ti scartzaie tot prin el ca la un Megane. Si mai vorbim dupa aia...Se vede ca nu ai Renault, si nu conduci in fiecare zi o masina din asta, de aia vorbesti asa.

PS Uite ce am mai gasit (nu e full de dotari, dar e si din alta clasa)

Opel Insignia Cosmo 4 sau 5 uși 2.0 diesel (160 CP) cu 4.100 Euro reducere de la 22.250 Euro cu TVA inclus.

Dotări Opel Insignia Cosmo care nu se regăsesc la modelul Insignia (selecție):
• Sistem electronic de climatizare pe două zone cu senzor de umiditate
• Tempomat
• Volan îmbrăcat în piele cu comenzi radio
• Geamuri spate cu acționare electrică
• Suport lombar
• Parbriz cu protecție solară
• Senzor de ploaie
• Oglindă retrovizoare interioară electrocromatică
• Țevi de eșapament sport
• Jante din aliaj 18œ

Sau un Audi A6 rulat dincolo la 100k km (care, facuti in Germania nici nu se simt) de 2-3 ani cu MULT mai multe dotari decat Fluence la 22-23000)!

LE Nu am nicidecum intentia sa compar aceste 2 masini cu Fluence, ca nu exista termen de comparatie, ci doar am prezentat 2 alternative ale mele la un Fluence, daca as avea cei 21.000 ai lui Modus biggrin.gif
R19/16v
Bun, a inteles toata lumea. Modus si-ar lua Fluence, tu ti-ai lua Opel sau Ford (sau, tipicul romanesc aseis d-afara, tdi obligatoriu).

Acum va puteti calma si puteti reveni on topic?!
papa_mulo
QUOTE(Modus @ 20 Nov 2009, 12:02)
Scaune incalzite, trapa? Fluenceul are si asa ceva la 21000 de euro, si 6 ani garantie.
*




Mai devreme vorbeati de 7 ani garantie si v-am intrebat despre ce vorbiti, dar nu mi-a raspuns nimeni! Acum vad ca sunt 6, peste inca o pagina o sa fie 5 si tot asa...pana la urma cat e garantia? Eu vad pe site la serus ca e 3 ani sau 100.000 km si bonus de la ei inca un an dar tot in limita a 100.000 km.
Mai poti cumpara optional:
1 an in limita a 150.000
2 ani tot in limita a 150.000
Cele doua variante de extensie se adauga la garantia standard de 3 ani!!
Deci mai mult de 5 ani in limita a 150.000 km nu poti avea(si asta platita, nu standard).

Explicati-mi si mie de unde scoateti asta cu 6-7 ani garantie!

marshall_balance
QUOTE(R19/16v @ 20 Nov 2009, 11:19)
Bun, a inteles toata lumea. Modus si-ar lua Fluence, tu ti-ai lua Opel sau Ford (sau, tipicul romanesc aseis d-afara, tdi obligatoriu).

Acum va puteti calma si puteti reveni on topic?!
*



OFF: Opel sau Ford au TDI (ca eu stiam de cdti, si tdci)? Si ar trebui sa ma simt prost din cauza faptului ca m-am gandit la alternative nemtesti? Ca altfel nu prea inteleg faza cu tipicul romanesc-tdi obligatoriu...

ON: Daca topicul e despre Fluence, si se face o comparatie a preturilor si dotarilor cu alti producatori, inseamna ca e off-topic?

20 Nov 2009, 11:58:
QUOTE(papa_mulo @ 20 Nov 2009, 11:38)
Mai devreme vorbeati de 7 ani garantie si v-am intrebat despre ce vorbiti, dar nu mi-a raspuns nimeni! Acum vad ca sunt 6, peste inca o pagina o sa fie 5 si tot asa...pana la urma cat e garantia? Eu vad pe site la serus ca e 3 ani sau 100.000 km si bonus de la ei inca un an dar tot in limita a 100.000 km.
Mai poti cumpara optional:
1 an in limita a 150.000
2 ani tot in limita a 150.000
Cele doua variante de extensie se adauga la garantia standard de 3 ani!!
Deci mai mult de 5 ani in limita a 150.000 km nu poti avea(si asta platita, nu standard).

Explicati-mi si mie de unde scoateti asta cu 6-7 ani garantie!
*



Nu NOI vorbeam, ci doar Modus...e o mica/MAAAARE diferenta!
R19/16v
"aseisu' d-afara, tedeiii obligatoriu" este gandirea tipica romaneasca, fara nicio legatura cu Opelul sau Fordul.
Lyvyoo
Preturile reale sunt la dealer nu pe site-uri. Focus de 1.6, Trend, costa 12.000E!!!! Noua Mazda 3 Sedan 1.6, CE - 13.600E! Noua Octavia 1.6, drive - 13.600... Si exemplele sunt multe!
Fluence nu stiu unde vrea sa bata cu 13.200E...
Modus
QUOTE(marshall_balance @ 20 Nov 2009, 11:11)
Ia-ti tu Fluence de 21k sa vezi cum dupa 1-2 ani o sa-ti scartzaie tot prin el ca la un Megane. Si mai vorbim dupa aia...Se vede ca nu ai Renault, si nu conduci in fiecare zi o masina din asta, de aia vorbesti asa.
*



Fluence si M2 Sedan nu au nimic in comun. Poate de data asta, la Fluence, nu va mai scartai asa.

20 Nov 2009, 12:23:
QUOTE(papa_mulo @ 20 Nov 2009, 11:38)
Mai devreme vorbeati de 7 ani garantie si v-am intrebat despre ce vorbiti, dar nu mi-a raspuns nimeni! Acum vad ca sunt 6, peste inca o pagina o sa fie 5 si tot asa...pana la urma cat e garantia? Eu vad pe site la serus ca e 3 ani sau 100.000 km si bonus de la ei inca un an dar tot in limita a 100.000 km.
Mai poti cumpara optional:
1 an in limita a 150.000
2 ani tot in limita a 150.000
Cele doua variante de extensie se adauga la garantia standard de 3 ani!!
Deci mai mult de 5 ani in limita a 150.000 km nu poti avea(si asta platita, nu standard).

Explicati-mi si mie de unde scoateti asta cu 6-7 ani garantie!
*



Am calculat eu gresit. Fluence are 6 ani garantie daca o iei full options. Pe siteul renault.ro

20 Nov 2009, 12:24:
QUOTE(marshall_balance @ 20 Nov 2009, 11:11)
daca as avea cei 21.000 ai lui Modus biggrin.gif
*



da eu nu-i am sad.gif
marshall_balance
QUOTE(Modus @ 20 Nov 2009, 12:22)
Fluence si M2 Sedan nu au nimic in comun. Poate de data asta, la Fluence, nu va mai scartai asa.
*



Nimic in comun in afara de sigla, producator, uzina, oamenii care le fac, politici de cost reduction, etc, etc vroiai sa zici, asa-i?

20 Nov 2009, 12:35:
QUOTE(Modus @ 20 Nov 2009, 12:22)
da eu nu-i am sad.gif
*



Aaaaa, daaaa, asa-i...de fapt vorbim doar la modul imaginar? De fapt orice discutie cu tine e la modul imaginar, asa-i? La naiba, eu care credeam ca pot chiar sa te ajut sa iei o decizie buna...Uitasem ca ai un Matiz cu motor de mobra si ca doar visezi pe cand castigi la Loto sa-ti iei Renault! Scuzele mele!
mircea_aq
@R19/16v mare dreptate aveai cu aseis-ul...noroc ca renault o termina involuntar cu m2 sedan , manageri si posesorii lor

@marshall balance starea materiala e ultima pb a lui modus si nu numai a lui...puteai sa ne scutesti de o polemica care stiam de la bun inceput ca nu duce nicaieri, in plus nu e nevoie sa jignesti un coleg forumist , dar ceea ce chiar detest e atitudinea de manelar care se urca in trening in merc, sparge seminte si-i dispretuieste pe ceilalti posesori de "mobre"

@modus chiar iti doresc sa castigi la loto si sa-ti cumperi un renault
Modus
QUOTE(marshall_balance @ 20 Nov 2009, 12:32)
Matiz cu motor de mobra
*



Am impresia ca motorul de Matiz e mai fiabil decat cel de Mobra. Eu in peste 50.000 de km nu am avut nicio problema la motor.

20 Nov 2009, 13:48:
QUOTE(mircea_aq @ 20 Nov 2009, 13:34)
@modus  chiar iti doresc sa castigi la loto si sa-ti cumperi un renault
*



Iti multumesc pentru sprijin. De jucat la Loto nu joc, pentru ca mi se par a fi easy money. Prefer ca tot ce am sa fie obtinut din munca mea, nu din castiguri usoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.