Multumesc de felicitari !
Cateva impresii, la cald, la "dãcât" 170 km parcursi in Buc. Impresii eminamente subiective plus cateva diferente la fel de personale intre RS II si RS III.
R-Link decent, bass boost Arkamis, video doar in stationare la 360p. Navigatie la fel de decenta, nu am verificat inca "serviciile", cand ajung saptamana viitoare la Reno sa-mi iau covorase de cauciuc si plasa portbagaj promit sa ma documentez si, la nevoie, sa optez sau nu pentru "subscription". Camera si senzori absolut necesari la parcare in orasul asta aglomerat. Daca ai doua linii trasate stanga-dreapta, la parcare, e o rusine sa nu executi parcari perfecte, la milimetru, cand parchezi cu spatele. Keyless absolut incantator plus ca imi lipsea rabatarea automata a oglinzilor la fosta. Usi enorme cu deschideri generoase, oarecum problematice la parcari (fosta avea 5 usi). Habitaclu aproape de avion, si ma refer strict la suprafetele vitrate (am si acoperis vitrat panoramic fix, la fosta am avut si fix in spate si mobil in fata, aici e doar in fata). Geamuri laterale lungi si inguste + parbriz cu montanti foarte inclinati + acoperis vitrat = avion. Plus scaune Recaro = avion de vanatoare Primul avantaj enorm fata de fosta, nu mai stau in tir, "pe scaun", stau... in cockpit! Spatii de depozitare destul de anoste, nu mai am in usi, pe cotiere, spatiul bizar din consola centrala, impreuna cu vopseaua negru te indeamna parca sa-ti tii telefonul in buzunar, asigurandu-te in prealabil ca bluetooth-ul e activat. Un mare plus pentru butonelele de navigatie prin R-Link, desi ecranul este tactil, e mult mai simplu, la volan, sa butonezi in loc sa te apleci spre ecranul pozitionat destul de departe. Au disparut (!) luminile de curtoazie de la parasolare, a disparut (cred, nu am verificat atent) senzorul de la oglinda retrovizoare electrocromata. Oooof, taierea asta de costuri imi da fiori. Insonorizarea insa reprezinta iar un mare plus fata de fosta, auzi clar tot ce se intampla afara dar in acelasi timp sunetul din boxe e la fel de clar, eu vad un mare plus aici, ca ambianta la bord.
Revin cu pozulici si cu alte impresii saptamana viitoare. O sa "dau" o autostrada Buc-Cta, dus-intors, in timpul saptamanii, sa mai cotizez la km rodajului si o sa va mai povestesc, daca aveti chef, si de RS Monitor, boala gadgetistului turbat si de cat de mult vrea masina sa impinga, dar o tin eu in lesa pana-n 3000 de rotatii, si de cum se schimba apasarea in pedala cand schimbi din "normal mode" in "race mode" si multe alte chestii mai mult sau mai putin interesante.
Ma repet, sper sa nu va plictisesc cu detalii, sunt extaziat. Drumuri bune tuturor !