Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
dodopan11
Multumesc de felicitari !

Cateva impresii, la cald, la "dãcât" 170 km parcursi in Buc. Impresii eminamente subiective plus cateva diferente la fel de personale intre RS II si RS III.

R-Link decent, bass boost Arkamis, video doar in stationare la 360p. Navigatie la fel de decenta, nu am verificat inca "serviciile", cand ajung saptamana viitoare la Reno sa-mi iau covorase de cauciuc si plasa portbagaj promit sa ma documentez si, la nevoie, sa optez sau nu pentru "subscription". Camera si senzori absolut necesari la parcare in orasul asta aglomerat. Daca ai doua linii trasate stanga-dreapta, la parcare, e o rusine sa nu executi parcari perfecte, la milimetru, cand parchezi cu spatele. Keyless absolut incantator plus ca imi lipsea rabatarea automata a oglinzilor la fosta. Usi enorme cu deschideri generoase, oarecum problematice la parcari (fosta avea 5 usi). Habitaclu aproape de avion, si ma refer strict la suprafetele vitrate (am si acoperis vitrat panoramic fix, la fosta am avut si fix in spate si mobil in fata, aici e doar in fata). Geamuri laterale lungi si inguste + parbriz cu montanti foarte inclinati + acoperis vitrat = avion. Plus scaune Recaro = avion de vanatoare tongue.gif Primul avantaj enorm fata de fosta, nu mai stau in tir, "pe scaun", stau... in cockpit! Spatii de depozitare destul de anoste, nu mai am in usi, pe cotiere, spatiul bizar din consola centrala, impreuna cu vopseaua negru te indeamna parca sa-ti tii telefonul in buzunar, asigurandu-te in prealabil ca bluetooth-ul e activat. Un mare plus pentru butonelele de navigatie prin R-Link, desi ecranul este tactil, e mult mai simplu, la volan, sa butonezi in loc sa te apleci spre ecranul pozitionat destul de departe. Au disparut (!) luminile de curtoazie de la parasolare, a disparut (cred, nu am verificat atent) senzorul de la oglinda retrovizoare electrocromata. Oooof, taierea asta de costuri imi da fiori. Insonorizarea insa reprezinta iar un mare plus fata de fosta, auzi clar tot ce se intampla afara dar in acelasi timp sunetul din boxe e la fel de clar, eu vad un mare plus aici, ca ambianta la bord.

Revin cu pozulici si cu alte impresii saptamana viitoare. O sa "dau" o autostrada Buc-Cta, dus-intors, in timpul saptamanii, sa mai cotizez la km rodajului si o sa va mai povestesc, daca aveti chef, si de RS Monitor, boala gadgetistului turbat si de cat de mult vrea masina sa impinga, dar o tin eu in lesa pana-n 3000 de rotatii, si de cum se schimba apasarea in pedala cand schimbi din "normal mode" in "race mode" si multe alte chestii mai mult sau mai putin interesante.

Ma repet, sper sa nu va plictisesc cu detalii, sunt extaziat. Drumuri bune tuturor !
eugenTL
sa te bucuri de ea si asfalt uscat si curat wink.gif
cash
S-o stapanesti sanatos! Nici eu nu m-am plictisit inca de masina desi o am de peste 2 ani si 40k km.
Astept cu nerabdare luna martie sa imi iau anvelope noi de vara si sa merg pe circuit la Adancata tongue.gif.
dalaras
Sã o stãpânești sãnãtos și sã iți aducã multe bucurii și satisfacții!
Trak-X
Poate intereseaza pe cineva. Am gasit anuntul online:

http://www.autopro.ro/renault-megane-2012-18360
Piper101
1. Nu e rs
2. Costa 20.300 euro, acelasi pret e in showroom nou nouta.
3. Cine isi cumpara masina full options si merge 5000 km in 2 ani? laugh.gif
ovidiucna
Eu zic ca e masina de test si a stat in showroom renault.
Highwayman
Uite aici RS si mult mai ieftin:
http://www.meridianocazie.ro/Masina-4402/
papa_mulo
QUOTE(ovidiucna @ 28 Nov 2014, 14:13)
Eu zic ca e masina de test si a stat in showroom renault.
*



Daca bagi nr de telefon in google reiese ca e o gagica care are un PF si care pe langa megane 2012 mai vinde si porumb 2014 smile.gif
ovidiucna
Pai si ce naiba,a tinutz-o in garaj sau afara cu lunile nemiscata? Nu exclud posibilitatea,pentru ca si taicamiu are un megane 2 cumparat de nou in dec 2008 si are 39 de mi de km ! Ce de siteuri cu vanzari masini exista,eu ma uitam doar pe autovit smile.gif) dar vad ca existe multe masini la vanzare care nu sunt pe autovit.RS-ul ala e f misto si f bun la pret.sunt curios de istoric !
Piper101
Masinile de test aduna destui km, sunt plimbate zilnic, inchiriate pe la diversi etc. Eu masina de test nu as cumpara nici la 50% din pret.
mezym
http://www.leboncoin.fr/voitures/723515840.htm?ca=12_s


Cum ma intereseaza tot mai tare un RS am gasit o oferta foarte buna pe care o postez aici.
Papa_mulo stia cateva site-uri interesante asa ca, daca are timp si disponibilitate, am sa-l rog sa posteze oferte asemanatoare!

Eu am sa iau legatura cu cei din Franta, sunt curios cat ar costa cu dotarile ce le vreau (Gri, BOSE, scaune electrice si tapiserie din piele).

<span class='edit'>2 Dec 2014, 21:20:</span>
Aha! Bine ca nu raspundeti niciunul si o faceti alora de abia stiu sa scrie si deschid topicuri peste topicuri la chestiuni deja discutate!

Cum sunt om de cuvant luai legatura cu francezii si imi dadura si raspuns. Din cate inteleg ei sunt niste intermediari, asa ca pentru masina trebuie sa le platesti lor o taxa, apoi avansul catre un concesionar Renault iar cand e gata masina diferenta de suma. Ce mi-a atras atentia a fost ca spun ca oferta este pentru TVA-ul din Franta, de 20%, si, daca am inteles eu bine, ar trebui sa-l achit in Romania la nivelul de la noi ca sa pot ridica masina de la dealer.

Pretul ei cu tva-ul romanesc ar fi 23.000 de euro, mult mai ieftina si mai bine echipata decat ce se vinde in tara: BOSE, oglinzi electrice rabatabile, oglinda interioara electrocrom (astea trei nu sunt disponibile la noi), tapiserie din piele cu scaune din piele, incalzite iar cel de la sofer electric, gri cassiopee, RS monitor.

Bonjour Mr xxx,

Le prix TTC annoncé est un prix calculé avec le taux de TVA français (20%)

Le véhicule est vendu au départ hors taxes et le client doit payer la TVA dans le pays où sera immatriculé la voiture.

Avec les options sélectionnées, le véhicule serait au prix de 18 556.79 H.T + 730 € .

A la commande, l’acompte à verser est en deux parties :
- 730 € au contrat de mandat
- 2 000 € à la concession Renault à l’émission du bon de commande constructeur
-
Il nous faut aussi une copie du contrat de mandat signé et paraphé ainsi qu’une copie de votre pièce d’identité ou passeport en cours de validité et dont l’adresse doit être identique à celle de la commande.

Le solde de 16 556.79 se règle également directement à la concession à réception du véhicule dans leurs locaux et sur présentation de la facture proforma.

Pour retirer le véhicule, il faut que vous ayez payé la TVA en Roumanie soit 4 453.63 € et que vous ayez immatriculé la voiture et que vous nous ayez envoyer par mail une copie du quitus fiscal (reçu de TVA) et une copie de la carte grise de la voiture.

Le délai en commande usine est d’environ 12 semaines .

La roue de secours au prix de 70.00 € est vivement recommandée en remplacement du kit compresseur d’origine.

Si vous souhaitez passez commande, il nous faut vos coordonnées complètes pour établir le mandat ( nom, prénom, adresse, code postal, ville, téléphone et mail) et la configuration définitive de la voiture.

Bien cordialement.

B.Debarge

PRISCAR
F - 80120 QUEND
Tél : 00 33 360 32 31 08





De :
Envoyé : mardi 2 décembre 2014 16:50
À : contact@priscar.com
Objet : Megane RS 265

Bonjour !

Je m’appelle xxx, j’habite en Roumanie et votre prochaine annonce m’intéresse :
http://www.leboncoin.fr/voitures/723515840.htm?ca=12_s

Ca veut dire, l’annonce de Megane RS 265 avec le prix TTC de 20.820 Euros.
Dites moi, s’il vous plait, quelle est le prix finale de cette version avec des options :
Peinture gris Cassiopée, BOSE sound system, Pack Cuir (sièges cuir, sièges avant chauffants et réglages électriques côté conducteur, accoudoir de banquette arrière), RS monitor 2.0.
Aussi, le RS 265 de m’intéresse doit avoir banquette arrière 1/3-2/3, rétroviseurs rabattable électriquement (je crois qu’ils sont standard – a série), rétroviseur intérieur électrochrome .

J’attends votre réponse avec beaucoup d’intéresse !

Avec considération,

xxx
Piper101
Eu as zice sa ai rabdare 1 an. Cu noul megane va veni si noul rs. Totusi, n-ai vrea o schimbare cu alta marca? renouri ai tot avut.
papa_mulo
RS-ul apare mult mai tarziu...nu e vorba de un an in nici un caz.

Referitor la preturile de pe site-urile pe care le postam in urma cu ceva timp: le gaseam cu ajutorul autoscout24.de sau mobile.de. Problema e ca acum Megane RS nu prea mai e oferit de foarte multi dealeri multimarca si nu mai reusesc sa gasesc nici unul cu un configurator pe site-ul propriu. Spor la rasfoit site-uri: http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&m...age=1&event=pag
#Dino
meridian vest = kkt, eu o sa fug de ei ca de dracu

niste samsari de masini si atat

RS ul ala crezi ca e la vanzare de bun ce e? Au prostul obicei de a spoi masinile in atelierul propriu (am fost acolo si am vazut cateva care fusesera avariate grav) si apoi le expun in parcare drept ”sehaș ca nou”
dodopan11
@mezym: eu am oglinzi electrice rabatabile, BOSE intr-adevar nu poti alege la noi, oglinda retrovizoare electrocromata de asemenea. In locul BOSE-ului ai "bass boost by Arkamys" in setari.
alexniculescu
@dodo asteptam pozele smile.gif !
Sheva_C
QUOTE(papa_mulo @ 3 Dec 2014, 15:41)
RS-ul apare mult mai tarziu...nu e vorba de un an in nici un caz.


Sa inteleg ca noul RS ar fi disponibil undeva prin 2016? Am mai spus-o, sunt intre un RS si Type-R, dar mai am de astepta pana la vara, sa vedem ce poate si in ce bani e noul Type-R. Pretul, dar si performantele asemanatoare ar fi plusul RS-ului. In schimb, sunt un mare fan Civic smile.gif.
mezym
Megane IV apare la inceput de 2016, RS in cel mai bun caz la finele lui. 2017 deci cel mai probabil.

RS IV cica va fi 1.8 tce 300 cai si (doar) automat, ceea pentru multi, inclusiv pentru mine, nu ar fi o varianta.

Asa ca sariti pe RS 265!
ali3n_cop
QUOTE(mezym @ 4 Dec 2014, 20:38)
Megane IV apare la inceput de 2016, RS in cel mai bun caz la finele lui. 2017 deci cel mai probabil.

RS IV cica va fi 1.8 tce 300 cai si (doar) automat, ceea pentru multi, inclusiv pentru mine, nu ar fi o varianta.

Asa ca sariti pe RS 265!
*


Ti s-a pus pe Rs, esti hotarat?
mezym
Vreau o noua teapa de la Renault!

Nu m-am decis inca, ma gandesc zi si noapte la variante, ma hotarasc pana la sfarsit de an.

Mi-a aratat user-ul AlexAnnency RS-ul lui 265 si m-am imbolnavit de atunci.
ali3n_cop
Atata timp cat nu e facut in Turcia, nu cred ca e teapa.
Piper101
Admir pe cei ce inca mai vor sa mestece in cutie manuala. Dupa 200k km pe manuale am vise cu automate. Daca i-ar pune transmisie integrala pe noul rs aproape ca m-ar tenta si pe mine, pt ca zile insorite avem parte tot mai putin in romanica. 300 cai pe fata nu e tocmai ok, si 265 sunt multi, noroc de sistemele inteligente de la reno ca fac masina utilizabila.

Mezym, de ce nu octavia 1.8 tsi 220 cp 4x4?
dodopan11
@Piper101, doar o parere (la care achiesez) vis-a-vis de interminabila discutie manuala/automata:

Cris Harris on cars

later edit: ON, un crop aproape nereusit pseudo fisheye cu Toothlesicã de pe tel:
Piper101
Nu neg distractia unei astfel de masini pe circuit cu o cutie manuala. Dar de cate ori faci asta? In Romania mai ales? 90% din timp esti in trafic si freci vitezele 1 2 3. Eu-s satul sa-mi bat capul cu adaptarea treptei de viteze in oras si jocul cu ambreiajul non stop. Vezi si tu ca producatorii au cam renuntat la manuale pe modelele sport, de multe ori trebuie sa schimbi viteza in curba fix cand ar trebui sa stai concentrat pe directie cu ambele maini pe volan, si s-au inventat padelele daca tii neaparat sa schimbi tu. In fine sunt si multe alte motive ce tin atat de siguranta cat si de confort, nu vreau sa intru in contraziceri.

Ce as modifica eu la rs-ul tau ar fi accente de culoare pe spoiler plus oglinzi si jante gri sau negre cu buza de culoare. Orice, rosu galben portocaliu. http://static.reno.ro/style_images/renopro...cons/icon10.gif
ovidiucna
QUOTE(Piper101 @ 6 Dec 2014, 10:58)
Admir pe cei ce inca mai vor sa mestece in cutie manuala. Dupa 200k km pe manuale am vise cu automate. Daca i-ar pune transmisie integrala pe noul rs aproape ca m-ar tenta si pe mine, pt ca zile insorite avem parte tot mai putin in romanica. 300 cai pe fata nu e tocmai ok, si 265 sunt multi, noroc de sistemele inteligente de la reno ca fac masina utilizabila.

Mezym, de ce nu octavia 1.8 tsi 220 cp 4x4?
*


Arata-mi si mie te rog un link sau un anunt cu octavia 1.8 tsi 220 cp 4x4 fabricata !?
Piper101
220 sunt pe motorul de 2.0 adica pe octavia rs, pe 1.8 sunt 180, n-am retinut eu bine. N-are treaba cu rs-ul dar de fun atasez un video cu acceleratia, eu zic ca se tine bine:

https://www.youtube.com/watch?v=qxud-FDfrOY
mezym
Cred ca e o blasfemie sa aduci in aceeasi discutie Octavia VRS si Megane RS! Megane-ul este un monstru sacru in materie de performante, prestigiu si hot hatch, cealalta este o gluma!

Parerea mea!
ovidiucna
Pai hotaraste-te ce ii propui:1.8 4x4 cu 180 cp care din cate am vazut exista doar break si nu prea are nici o legatura cu megane 3 rs sau octavia rs care nu exista 4x4 si care e o masina de familie si care probabil dupa cateva modificari la motor se tine in linie dreapta dupa megane 3 rs si cam atat !?

In fine,hai sa nu mai umplem topicul cu tampenii:rs-ul iti ofera adrenalina si te face sa te simti tanar indiferent daca esti pe circuit sau pe strada publica(nu indemn pe nimeni sa mearga haotic cu o masina ca asta pe un drum public) si sunt destui care au masina asta si au mers pe un circuit cu ea.
Piper101
Nu fac comparatii, am zis doar ce alternativa ar fi in banii unui rs, cu ceva mai multa functionalitate si ceva valente sportive.Nu ai vazut bine, o poti configura sedan chiar si in ro. Octavia fiind de altfel construita pe platforma impartita si de audi a3, tt, golf, seat leon concurenti mai mult sau mai putin ai megane-ului. Comparatiile directe sunt astra opc, leon cupra sau surorile mai scumpe, golf gti si focus st. Ai de unde alege.

@Mezym: Nu neg performantele echipei renault sport. Acuma depinde pt ce cumperi masina, pt ce fac ei in motorsport si ce scrie pe hartie sau pt cum te simti tu intr-o masina. Tu nefiind sofer profesionist, n-ai sa duci vreuna din masinile acelea la limita si nici n-ai sa sesizezi mari diferente. Astra opc de exemplu, are mai multe briz-brizuri si motorul suna mai frumos. E posibil sa te impresioneze mai mai mult ca un megane rs. Parerea fiecaruia e subiectiva.
dodopan11
...prima reactie a fost sa arunc minim 10 link-uri in care destui jurnalisti auto consacrati - cu veleitati de pilot de curse si experienta cu zeci de masini puternice - ridica in slavi Megane-ul RS si-l pozitioneaza ca benchmark in segmentul hothatch, "on road & on track";

...a doua reactie a fost sa ma linistesc, goagle e acolo sa-ti arate daca stii, deci clar fiecare cu pasaricile lui, c-or fi Opel, Seat sau Golf, pe alocuri Sciroco, Focus ST/RS sau mai stiu eu ce skoda vRS - asta, in segment, ca sunt sigur si destui Beamvisti sau Mercedisti care stramba din nas cand sunt depasiti de vreun reno d-asta "tunat" pe soselele lor si doar ale lor tongue.gif ;

...a treia reactie si, sper, cea mai normala - da, e o discutie constructiva, argumentele sunt eminamente subiective, experienta noastra la fel, deci nu vad de ce sa se supere nimeni. Megane RS ramane pentru mine un etalon in ceea ce priveste tractiunea fata, diferential si sasiu la superlativ. N-are rost sa mai aduc in discutie pretul imbatabil vis-a-vis de ce ofera. Iar posibilitatea maparii pedalei "real time", de la "snow" la "extreme", inclusiv (logic) toate jucarelele RS Monitor-ului, bolboroselile tevii de esapament in "sport" sau "race" - cireasa de pe tort pentru mine, venind de pe RS II.

Drumuri bune !
themircea
Salut, tuturor!

Piper101 - daca-mi permiti, as avea si eu o umila parere : nu dupa 200k km, ci dupa mai mult de 2 milioane de km (da, am 46 de ani, am avut zeci de masini si la 2.000.000 km am renuntat sa mai tin socoteala...) si tot cutie cu comanda manuala as alege.
Argumente sunt enorm de multe, dar nu acesta este scopul acestui topic. Vorba lui dodopan : exista Google...

Cat despre "de multe ori trebuie sa schimbi viteza in curba fix cand ar trebui sa stai concentrat pe directie", nu te supara, dar este absolut NERECOMANDAT sa schimbi viteza in curba. Intri in curba cu treapta cu care vrei sa iesi pe accelerare. Nu decuplezi transmisia in timp ce esti in viraj.
Bun, ma refer la un stil de condus alert, vioi, eficient atat din punct de vedere al "rezultatului", cat si al protejarii masinii. Daca este vorba despre mers in coloana la 30 km/h, atunci te rog sa ignori paragraful anterior...

mezym - "Cred ca e o blasfemie sa aduci in aceeasi discutie Octavia VRS si Megane RS!"
+1 blush.gif

dodopan11 - DA! Absolut corect!
Si, scuze ca nu ti-am spus mai devreme: Sa-l folosesti sanatos, sa ai grija de el si sigur o sa-l tii minte toata viata ca una din "cele mai cele" masini pe care le-ai avut!

Ceau!
Mircea
Piper101
Pretul vs ce ofera a fost mereu punctul de vanzare pt reno. Parerea unui pilot in conditii de test difera cu pererea unui average joe care in conditiile unei vieti normale il intereseaza si aspecte ca functionalitate, ergonomie, economie etc. Si ca sa mai fac un "sacrilegiu" va puteti uita la un rs varianta coreana (adica mai ieftin) care cei de la fifth gear il considera foarte bun. Apropo, sunt profesionisti, nu doar prezentatori, pt cine nu stia.

https://www.youtube.com/watch?v=Hwdq4HPxiec
centurion
QUOTE(mezym @ 7 Dec 2014, 23:21)
Cred ca e o  blasfemie sa aduci in aceeasi discutie Octavia VRS si Megane RS! Megane-ul este un monstru sacru in materie de performante, prestigiu si hot hatch, cealalta este o gluma!

Parerea mea!
*


up.gif


QUOTE(Piper101 @ 8 Dec 2014, 00:34)
@Mezym: Tu nefiind sofer profesionist,
*


Stii sigur ca nu este sofer profesionist? Poate are categoriile C, E, D si isi castiga existenta muncind pe un tir sau autobuz.
themircea
Piper101 - Pretul bun l-as considera mai degraba cireasa de pe tort, nu cred ca el este cel ce declanseaza sau decide cumpararea unui Megane RS...
La pret similar (dotarile pot urca sau cobora un pic pretul) sunt si oferte de la Opel, si de la Peugeot, si de la Honda etc etc.

In plus, iarta-ma, dar ce care au facut zeci de teste atat individuale, cat si comparative inclusiv cu Porsche ( ! ), au mentionat pretul decent (hai sa fim realisti ca numai mic nu este...) doar in ultima instanta, la corolarul prezentarii.

Cat despre functionalitate si ergonomie, aici chiar imi pot spune parerea:
- 4 persoane in conditii de calatorie absolut ireprosabile
- 5 persoane inghesuite, dar cate hatchback-uri compacte ofera mai mult de atat?
- portbagajul chiar incapator - ca orice hatchback compact. Forma de Coupe chiar nu l-a penalizat deloc.
- oricat de incredibil pare, am carat o masa si 4 scaune cu el... Bun... de-alea de plastic pentru gradina, dar incearca asta intr-un Sciroco... radmasa.gif
- eu am avut RS-ul simplu, fara pachet Cup si exact de-asta l-am cumparat fara Cup pentru ca oferea un confort la rulare incredibil! Am avut Focus "civil" care zdruncina mai tare...
- ergonomia per total mi s-a parut ireprosabila. Mi se parea ca totul e la locul corect si nu am gasit nimic care sa ma deranjeze excesiv sau care sa ma scoata din sarite ca si pozitie, dimensiune, functionare etc.

In materie de economie, nu avem cum sa-l comparam cu un Polo Diesel, dar fata de alte masini din aceeasi categorie nu as putea spune ca are consum mai mare, sau costuri de intretinere mai mari, sau impozit mai mare etc etc. Chiar dimpotriva!
Sa nu uitam ca face parte "dintr-o alta lume" si sa il comparam cu cei ce populeaza respectiva lume.

Asa cum scriam si in urma cu un an sau doi: hai sa ne exprimam parerea dupa ce am avut o masina sau alta, dupa ce am vazut pe pielea noastra cum se comporta, cum se conduce, care sunt costurile detinerii ei, care sunt punctele bune si punctele slabe etc.

Cat despre Ceed GT, ca si motor este in clasa lui Clio IV RS, nu se apropie in nici un fel de Megane RS. Nu pot sa-mi dau cu parerea despre sasiu pentru ca nu am avut Kia.
In plus, atentie: pretul NU (!) este mai mic decat al Megane-ului RS. Eu pe-al meu cu ABSOLUT toate optionalele in afara de piele si Cup am dat 21.000 + TVA. Ceed GT mai slab din toate punctele de vedere porneste de la aprox.20000+TVA.

Ceau!
Mircea
Piper101
themircea: Nu sunt vreun guru al masinilor, eu mi-am exprimat doar parerea cu privire la optiunile existente corelate la viata din romania. Eu schimb viteza in curba de n ori pe zi, unde stau eu e zona de podis cu multe curbe stranse. Si nu pt ca vreau, ci pt ca sunt obligat de ala din fata mea care mai ales iarna se sperie de curba si puna frana mai mult decat e nevoie. Iarna mesteci mult in cutia manuala, in orase nu mai zic, ambreiajul devine extensie a piciorului stang. Fiecare cu picticii lui, automate sunt fel si fel, nu se compara o automata de pe toyota cu rafinamentului unui dual clutch VAG ca sa nu zic de bmw.

Revenind la megane, avantajul de pret e undeva la 4000 euro la preturile de lista, si poate creste, reno ofera discount mai mare decat opel sau seat. Eu zic ca totusi e un factor de luat in considerare. N-are rost sa-l despicam in 4, e o masina ce o cumperi cu inima mai mult decat cu capul. Cine e setat pe un model nu poate fi convins ca exista si altceva, dar pt cine doreste sa se informeze sa o faca bine pentru ca are balta peste in gama hot hatch.

Kia de exemplu a copiat foarte bine ce fac europenii, cee'd gt e primul lor hot hatch, si e unul reusit. Eu m-am plimbat la un test drive, ramai placut impresionat. Sa nu fii surprins daca la urmatoarea generatie de cee'd gt se bate head 2 head cu megane.
loganmpi16
Ca info> in nr. 23 al revistei Autobild din 13 noiembrie 2014 a aparut un comparativ intre Megane 3 SR Trophy si Opel Astra OPC. Totusi mi s-a parut ca testul a fost putin subiectiv de catre nemti, cum de altfel au fost si in alte comparative in care au fost implicate masinile lor. Am cateva exemplare de reviste cu aceste teste comparative intre megane 3 St si alte marci din clasa ei si as intreba un moderator daca pot sa postez imagini scanate ale acestor teste.(am vreo 3-4) Poate e vreo problema cu drepturile de autor?
dodopan11
...just 4 fun, nu pun paie pe foc (multe tongue.gif ), revin la prima reactie:

1/4 Mile Drag Race: Focus ST, M135i, Golf GTI Edition, 35 Astra OPC and Mégane RS, decembrie 2012

0-400m Opel Astra OPC VS Renault Megane RS TCe265 0-100, octombrie 2012

Renaultsport Megane vs SEAT Leon Cupra | evo TRACK BATTLE, mai 2014

...nu se putea ca pe forum reno, in topic de megane rs, posesor de rs III dupa rs II, sa ma las asa, cu una cu doo radmasa.gif

..."the megane remains the frontwheel drive king"... ph34r.gif

later edit: addenda speciala pentru Piper101, cu garnitura de manuala vs automata, nu cred ca e cazul sa specific 4wd vs 2wd, bhp R > bhp RS, etc.:

Volkswagen Golf R DSG vs Renault Megane RS

sper ca n-am suparat pe nimeni, destindem umpiq atmosfera asta fara soare de vreo luna !!!
bitch_please
Salut, poate ma puteti ajuta, ce fel de ulei se pune la RS la schimbul de ulei (la reprezentanta) ? Ce cantitate ? Aveti un cod de piesa pentru filtrul de ulei original ?

Multumesc !
ssilviu
Acceleratie si sunet 275 Trophy:
https://www.youtube.com/watch?v=K5XjpiM0YRE...2LJaNTOQj7e01Yc
mezym
Pura simfonie!
papa_mulo
La 185km/h ii da a cincea si acul vitezometrului "zoara" in vreo 6 secunde la 210km/h wub.gif

Tare site-ul si canalul de iutub, pare romanesc, majoritatea masinilor sunt inmatriculate in RO.
adytym
dar de ce are la turometru zona rosie tot nr. 1 trecut adica dupa 1,2,3,4,5,6 care-i in zona verde , iar in zona rosie apare iar 1.
sa va uita-ti si la indicatorul de benzina , se misca in ritm cu acceleratia.
centurion
Despre acest Megane RS ce mai spuneti? E frumoasa "culoarea galbena"?

https://www.youtube.com/watch?v=DeH9GrX9SFE

dumitrescuandrei
In zona rosie apare 7, nu 1. Si mi se pare normal sa se miste indicatorul la benzina pt. ca trebuie sa vina de undeva caii aia asa multi...
dodopan11
Crãciun fericit și liniștit tuturor! Drumuri bune!

Bogdan
dodopan11
La Multi Ani Doo Mii Cinºpe !!!
alexniculescu
La multi ani !
papa_mulo
QUOTE(mezym @ 2 Dec 2014, 08:54)
Papa_mulo stia cateva site-uri interesante asa ca, daca are timp si disponibilitate, am sa-l rog sa posteze oferte asemanatoare!


Nu stiu daca mai esti interesat, zilele trecute am dat de astia: http://www.restart-auto.de/
Au configurator pt RS cu pret f bun, incepe de pe la 20300 Euro.
Highwayman
A mai fost pe-aici?
https://www.youtube.com/watch?v=dWMVk3nOSCY
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.