Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
murfi
pana la urma exista posesori de m3 RS-uri in ro?
ssilviu
Nu au cum să existe, din moment ce primele livrări se vor face abia prin octombrie. Iar din Vest nu cred că o să cumpere nimeni.
andymese
tru tru
dodopan11
QUOTE(ssilviu @ 22 Jul 2010, 12:01)
Nu au cum să existe, din moment ce primele livrări se vor face abia prin octombrie. Iar din Vest nu cred că o să cumpere nimeni.
*



iete pe autovit, la un pret destul de piperat, 33,500 EUR incl TVA. (daca-mi amintesc eu la cat l-am luat pe al meu, generatie anterioara)

http://autovit.ro/renault-megane-C14812675.html
Wolverine
Se poate comanda si in Romania, pretul de pornire undeva la 25.000.
Highwayman
Pretul "promotional" incepe de la 23.600 si cu toate optiunile a iesit la 28.698 de euro. L-o fi cumparat cineva pe ala de mai sus cu 33.500?
tatimeu
poate unul care nu sufera astea facute pentru tarile fara apa calda tongue.gif
caty2k
Daca esti neaparat hotarat sa-ti iei megane 3 RS pana asa apara in romania, nu e asa greu sa pleci maxim 7zile din RO pana in franta de exemplu! Masina FULL OPTION configurata de mine acolo era de aproximativ 35.000Euro!

Ca sa fiu putin arogant ... e masina fabricata in FRANTA nu in Spania sau Turcia.

Eu unu daca as avea fondurile necesare, as achizitionao ... dar am alte planuri in momentul de fata, asa ca masina mai asteapta!
ssilviu
Toate Meganurile RS se fac acum în Spania. Inclusiv alea vândute în Franța.
audiofilu'
Vad ca astia au glume in program cu RS de 275cp si pe viitor un Alpine de 300cp din acelasi motor de 2 litri.Cutiile vor fi mai "lungi" asa ca sporul de putere nu aduce performante superioare in privinta acceleratiei ci doar a vitezei maxime.
Cit o costa un exemplar si unde putem vedea poze pentru versiunea cu 4+1 usi?
audiofilu'
Nici o informatie?
eduardsebe
Da...din cate se pare Megane-ul RS are de fapt 275 de cp in loc de 250 cat prevede producatorul...si despre RS-ul in 5 usi inca nu se stiu multe....sunt niste stiri mai vechi care au aparut pe aici dar atat.
dorriinn
extrem de tentant in ceea ce priveste pretul... wub.gif
Modus
&feature=player_embedded

themircea
Salut!

Stiti voi cumva: si-a comandat cineva? L-a primit cineva?
Cele care au fost la testul pentru presa de mai sus erau doar show-cars pentru reprezentante sau erau deja comandate?

Ar fi extrem de interesant un feedback de la un posesor de RS250, chiar daca cuprinde doar primele impresii.
CAPabil
Masina o gasiti un showrooma la AutoCobalcescu ;
Este un exemplar cu sasiu Cup , blocant , jante pe 19 , Rs monitor....ii lipsesc doar scaunele Recaro (primul adus la noi).
Eu am avut ocazia sa merg cativa km cu una :ca prime impresii fata de al meu R26 :
- suspensia este mai moale (modelul cu care am mers nu era echiparea Cup )
- din punct de vedere al puterii are toti caii ( r26`le meu are cam 255-260 cai ) iar masinile se misca asemanator
- cutia de viteze este un mare + (schimbarea treptelor nu se face ca la meganul normal , mestecand cu schimbatorul...ci cursa este foarte scurta si precisa asemanatoare cu cea de la Clio Rs)
- interiorul + materialele nici nu se compara cu modelul anterior ;
au fost livrate la noi in jur de 6 masini pana acum si mai urmeaza...
abia dupa ce voi testa un exemplar cu echiparea CUP voi lua o decizie in privinta achizitie.
themircea
Salut!

Norocosule! La Timisoara nu au adus nici unul si, din cate spun cei de la reprezentanta, nici nu va veni vreunul prea curand.

De vazut l-am vazut "in tabla si oase" la Praga, dar acolo m-au lasat doar cateva ture prin parcare, asa ca mare drive-test...
Cat despre suspensia Cup, esti sigur ca o vrei? Am citit foarte mult despre aceasta masina si toti (cei din presa auto din UK, FR, DE) spun ca suspensia si restul dotarilor Cup sunt justificate doar pe pista.
Mai ales cu drumurile de pe la noi... ai grija ce-ti doresti... tongue.gif

Care e la Cobalcescu? Cea neagra sau cea albastra?
adytym
am vazut un megane rs pe drumurile patriei, in lugoj si avea numere de mehedinti
themircea
Salut!

adytym - trebuia sa-l opresti si sa-i iei interviu! biggrin.gif
Inmatriculat definitiv sau cu numere rosii?
Eu am vazut in Arad unul alb cu numere de Italia.
neboleanu
Salut,
Ca mi-am ridicat eu masina de la Serus de pe Centura Bucuresti,asteptau sa se ridice un Fluence si un Megane 3 RS rolleyes.gif blush.gif
Era de culoare Galben wub.gif

Treaba asta se intampla miercurea trecuta.

Imi venea sa il las pe al meu sa ma sui in RS biggrin.gif
CAPabil
da...sasiul Cup e altceva...plus ca vine la pachet cu blocantul,care schimba total masina
la cobalcescu este cel negru, cel albastru este inmatriculat deja si se plimba cei de la RNR cu ea...
neboleanu...stii cumva daca cea galbena avea sasiu cup (etrieri rosii, jante pe 19 etc..) ? sunt disperat sa merg cu una...
salut
neboleanu
Capabil, nu stiu daca era cu sasiul Cup,oricum din cate am vazut jentile erau cred ca pe 19 si etrieri nu i-am vazut.
Eram nerabdator sa ma sui in a mea biggrin.gif
Ajung azi la Renault sa imi ridic cartea masini si factura finala,si il intreb pe domnu de la vanzari ce model de RS era si cu ce sasiu si revin la tine cu informatiile wink.gif
neboleanu
Revin in legatura cu RS.
Am vb cu cel de la Renault si mi-a zis ca nu stie ptr cine era masina.Era posibil sa fie pregatira pentru cineva din reteaua Renault.
Nu stia nimic sigur.
Sorry
mircea_aq
spotted B XX ESX, gri metalizat, prin transee la interescetia pipera tunari cu floreasca.
Cu ocazia asta am realizat ca am cumparat toate Golf V-urile din Germania si Austria, un magnetism fantastic au aceste masinutze asupra romanului. De asemenea la mare moda e noul A4 cu faruri xenon si led-uri + jante de tabla cu capace, probabil s-au adaptat la cererea de la noi. Toti ne inghesuiam pe aceeasi straduta semi-asfaltata prin noroi si gropi, nimic nou, poate doar viteza medie in continua scadere ceea ce m-a facut sa-mi iau philishave-ul in masina, se uita lumea la mine foarte dubios biggrin.gif
dercos
Am avut ocazia sa conduc un RS in culorile Renault Sport evident cu sasiu Cup pe un circuit de F1.
Masina este fantastica, aderenta este criminala, scaune superbe, stabilitatea pe masura pneurile erau Bridgestone Potenza. Linia dreapta nefiind prea lunga nu am atins decat cca 200km/h (am aruncat un ochi la un moment dat). Din ce mi-am dat seama motorul se dezlantuie cu adevarat dincolo de 3500rpm, dar pierde din putere inainte de linia rosie.
Masina nu are insa nicio legatura cu un Renault de serie si asta au remarcat-o toti cei prezenti. Nimeni nu-si explica de ce merge atat de bine:)
M i h a i
daca nu pui macar o poza nu te crede nimeni..
Solon
QUOTE(dercos @ 8 Nov 2010, 18:07)
Am avut ocazia sa conduc un RS in culorile Renault Sport evident cu sasiu Cup pe un circuit de F1.
Masina este fantastica, aderenta este criminala, scaune superbe, stabilitatea pe masura pneurile erau Bridgestone Potenza. Linia dreapta nefiind prea lunga nu am atins decat cca 200km/h (am aruncat un ochi la un moment dat). Din ce mi-am dat seama motorul se dezlantuie cu adevarat dincolo de 3500rpm, dar pierde din putere inainte de linia rosie.
Masina nu are insa nicio legatura cu un Renault de serie si asta au remarcat-o toti cei prezenti. Nimeni nu-si explica de ce merge atat de bine:)
*


bla bla bla.gif bla bla bla.gif
Asta puteam sa zic si eu de RS 3.
dercos
Chiar nu va inteleg oameni buni de unde scoateti afirmatiile astea.
Probabil trebuia sa imi fac fotografii in momentul in care o conduceam in spiritul generatiei Hi5. Eventual cu telefonul mobil:)))
Va mai spun dragi carcotasi ca masinile respective, 4 la numar, au fost donate circuitului de catre Renault Sport pentru a promova divizia sportiva a constructorului francez. Prin alte parti se practica asta.
De asemenea, va pot spune ca desi s-a prezentat impecabil pentru o masina de strada (am avut ocazia sa vedem potentialul ei exploatat la maxim de catre un pilot de curse) diferenta pana la o masina facuta sa alerge pe circuit este mare. Vorbesc de stabilitate, directie, pozitie la condus, transfer de mase in viraje, rapiditate schimbare viteze etc.
Am avut placerea sa conduc alaturi de un instructor care iti explica trasa ideala, unde sa franezi, cum sa abordezi virajele etc si a fost o experienta fara egal pentru mine.
Abo
E un megane RS galben ... la reprezentanta in brasov ... il mai scot prin oras, frumos tare biggrin.gif
adrian.tanasa
Giulietta Cloverleaf vs. Megane RenaultSport in versiunea Top Gear
adytym
l-am prins!!! rs-ul de care va povesteam ca l-am vazut in lugoj , l-am prins in timisoara si nu am rezistat sa nu-i fac vreo doua poze , dar am si eu o intrebare daca stie careva daca se pot comanda modelul de jante de pe rs si c-am cat ar fi pretul lor.
megax96
RS-ul are 3 tipuri de jante. se pot comanda de la orice dealer cred.
Pe de alta parte... o sa te coste de o sa te indoaie. mai bine cauta si tu aftermarket-uri. Iar jentile cup de 19 inch merg doar pe RS, 18 merg pe coupe dar maxim 215 latime iar pe hatchback 17 cu 215 latime.(am gasit pe un forum din franta probabil din cauza PDG merg si 18 in ro pe hatchback)
themircea
Salut!

adytym - Wow! Multumim pentru poze! Saracu' ce inzapezit e...

Jantele de pe cel galben din poze nu sunt cele de RS (nici cele standard, nici cele optionale) - nu ca asta ar conta vreun pic. Oricum sunt foarte faine si-i stau bine!
Vezi cele trei modele de jante de prima dotare la RS pe http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/meg...or/Default.aspx

Asa cum zice si megax96 nu merita sa le cumperi de la ei. Pentru RS, in RO, se ofera doua modele de jante: AX-L daca-ti iei pe 18" sau Speedline daca-ti iei pe 19.
Mie-mi plac Keza, dar alea nu se ofera in RO decat ca si "upgrade" si ghici cat mi-au cerut?
Daca stai in picioare, te rog sa te asezi...
1800 si ceva de euro... radmasa.gif Plus TVA...

Sunt si in RO vreo doua-trei firme care importa jante faine, nu chinezarii, ci doar de calitate si le poti lua la sub 300 eur/buc cu tot cu TVA. Am vazut si unele (de Borbet parca) leit Keza.

Ceau!
adytym
merci de informatii , am gasit si eu si oz-uri care seamana cu unul din modelele de pe rs, oricum sunt destul de interesante dar la banii aia faci tuning la toata masina
R19/16v
Tiganeala, nu tuning.
adytym
ma refeream la chestiile originale pentru m3,puse in vanzare de reno care nu sunt foarte multe.
dercos
Cel pe care l-am condus avea jante AX-L Satin Black 18'' sasiu Cup.
ssilviu
Șasiu CUP este oferit doar cu jante de 19 la noi sad.gif
M i h a i
Si care este treaba..Autosoft este deschis mereu..
ssilviu
Păi mașina devine mai scumpă cu 2000 de euro ... degeaba ..
Solon
Pai da, dar tot e ca pret sub orice!
dercos
Fiecare importator are un departament care se ocupa de configurarea masinilor. Pacat ca uneori le scapa niste ''amanunte'' atat de costisitoare.
ssilviu
Păcat ca la noi cel mai probabil sunt niște fufe blonde.
ciprians
O persoana care cumpara o masina modificate cu jante de 19 nu reprezinta targetul Renault Romania. In functie de target se observa miscarea Renault in piata.
E de ajuns sa se studieze ce s-a vandut mai bine in Romania: RNR va avea ochii pe acel segment de clienti care aduc bani si dupa vanzarea masinii (servicii post vanzare)

Ca idee, eu cred ca pentru ei sunt destul de putine persoane care vor accesorii originale renault pentru a merita sa se dedice cineva complet acestei zone (gandire strategie, marketing, investitii in publicitate, etc). Pe viitor, probabil daca va creste acest segment se va observa si acesta directie. Pana atunci avem un salariu mediu in Romania mic si putini isi permit astfel de jante. Nu merita deocamdata.
My 2 cents.
ssilviu
Cum adică nu merită? Din moment ce au adus mașina în România, au considerat că merită. Păi atunci să pună mână și să angajeze un om competent care să facă cele 2-3 configurații pentru România. Venituri după accesorii? Păi dacă la Symbol și Fluence nu ai pretenții, păi atunci la RS ai clar cel mai bun target unde poți exploata segmentul de accesorii. Pentru că ai vei avea pasionații. Dar noi nu vorbeam de accesorii, ci de realizarea configurațiilor mașinilor vândute.

Trebuie să fii complet copac să adaugi în Pachetul CUP, după ce deja vine cu suspensii mai tari și jante de 19. În România, unde ei vând mașini cu PDG standard.

Nu ma zic de faptul că îți bagă pe gât și pachetul ăla estetic gri, care arată ca naiba pe majoritatea culorilor.

Ce mare lucru era dacă te lăsau să-ți alegi tu singur opțiunile, nu să ți le bage pe gât una peste alta în pachete gândite de niște blonde în pauză de bârfă la o țigară de la prânzul de vineri.
ciprians
Pai cate masini CUP se vand la noi comparabil cu ce se vinde in Vest? In functie de asta ei se streseaza mai mult sau mai putin.
Daca tot se vand putine, atunci ei au niste configurari la care s-au gandit la momentul x. Strategia nu e gandita din punct de vedere al omului pasional, ci ca ROI. Si daca marja este mica, atunci si atentia este mai mica.

Eu recunosc ca nu stiu cate Megane 2 sport s-au vandut in Romania, dar nu am vazut decat vreo 2-3 pe sosele in multi ani. Eu nu vad un potential urias aici, care sa ii faca sa se dedice zonei sport. Cei cu bani multi (multi din astia, snobi...) isi iau masini de fite, care sunt la moda, pentru ca da bine pe strada. Daca gandesc strict ca business, nu pot spune ca e neaparat strategie gresita.
ssilviu
Tu sigur nu lucrezi la Renault România? Că nu te îndepărtezi prea mult de modul lor de gândire. Cum să vândă CUP-uri multe dacă le oferă în pachete cretine. Asta era și ideea. Cum să nu fie asta o strategie greșită?

Dacă tot faci un efort și aduci mașina în România, atunci măcar, nu e logic oare, să te chinui să o oferi în așa fel încât să se și vândă? Cum să o vinzi când restricționezi modalitățile de configurare a ei și practic reduci numărul de potențial clienți acaparați. E la mintea cocoșului.

dercos
Se pare ca functioneaza doar extremele: alea normale cu PDG ca drumurile sunt proaste, RS-ul Cup cu jante de 19'' ca doar e masina...sport.
Si e pacat ca vezi mai multe Octavii RS break decat Megane 3 RS pe strada.
ciprians
Octavia RS este mai la moda decat un Megane RS smile.gif . Si multi isi iau Audi si VW sport, iarasi pentru ca e la moda. Stiu un om care are VW GTI si cand l-am intrebat de ce VW mi-a spus ca pentru ca vrea VW smile.gif . Sunt niste stereotipuri in zona asta...

Nu lucrez la Renault, nici macar in domeniul auto, insa pot sa inteleg strategia. Daca pentru ei nu reprezinta o zona care sa prezinte un venit serios, atunci nu se acorda atentie speciala. Poate se va schimba opinia la un moment dat, si o sa vedem asta cand se va face o reclama mai agresiva pentru Renault Sport.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.