Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
b76bgaarh
http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/go...rs-video-review

diferenta de timp, priceless.
Diaboliq
QUOTE(cash @ 18 Nov 2013, 15:17)
Ma tenteaza si pe mine sa fac trecerea la 18. Imi plac astea de Megane N4: http://www.quiguer-automobiles.com/pieces-...t-bretagne.html
*



Seamănă cu OZ-turile.
Îți pot spune ca la 4 cauciucuri de la 19 la 18 economisești cam 200e... Iar diferența vizuala nu e prea mare... Mai scapi și de niște kg.... Deci avantaje ar fi.
cash
Eu am vrut sa imi iau jante pe 18 de acum un an insa am amanat din motive financiare wink.gif. Nici nu mi-am dorit vreodata pe 19 insa am vrut neaparat sasiu CUP.
Treaba e ca se gasesc mai greu astea pe care mi le doresc eu. Fac cinste daca imi da cineva o solutie mai simpla de achizitionare! smile.gif

papa_mulo
Pai daca imi aduc aminte corect tu ai luat-o de pe stoc...si de aceea te-ai pricopsit cu jante 19, ca asa era echipata masina. Iti zic asta, pt ca se poate comanda sasiu cup si cu jante de 18.

Denumirea corecta a jantelor acelea nu e N4(probabil ca le-au denumit asa nenii aia francezi care le vand). Se numesc in realitate Speedline 2120-Turini si sunt jante aftermarket facute dupa designul jantelor de competitie Speedline 2120(doar pe alb).
La o cautare pe net am gasit asta: http://www.colinashop.ro/branduri/SPEEDLINE-10
Poate te rezolvi cu ei. Bafta.
cash
Da, am luat masina din stocul de la vremea respectiva(erau 3 RS-uri in toata tara pe stoc smile.gif). Rotile au fost singura chestie pe care as fi dorit-o altfel desi, ca aspect, recunosc ca imi plac si astea pe 19.
N4 vine de la grupa de competitie in care se incadreaza Megane RS, masina de curse. Iar jantele astea sunt intradevar Speedline Corse si sunt chiar de competitie (scrie si pe ele). Am mai gasit eu site-uri romanesti care ziceau ca aduc si ...pauza. O sa intreb si la Colina de curiozitate, insa parca le-as lua direct din alta tzara mai degraba...

Papa_mulo, cand te dau o tura cu masina? smile.gif Mersi de raspuns.
papa_mulo
Si asa sunt eu "ciupit" de masina asta ... tu vrei sa ma imbolnavesti de-a binelea smile.gif
Diaboliq
Poze cu OZ-urile de 18"
cash
QUOTE(Diaboliq @ 5 Dec 2013, 22:51)
Poze cu OZ-urile de 18"


Eeee smile.gif... sa le stapanesti sanatos! Cum e? smile.gif Sunt cumva anvelope de iarna?? smile.gif

Asteptam impresii si comparatii wink.gif.

Sa intelegem ca ti le-a adus mosh' Nicolae? Sarbatori fericite! smile.gif
Diaboliq
QUOTE(cash @ 6 Dec 2013, 17:16)
Eeee smile.gif... sa le stapanesti sanatos! Cum e? smile.gif Sunt cumva anvelope de iarna?? smile.gif

Asteptam impresii si comparatii wink.gif.

Sa intelegem ca ti le-a adus mosh' Nicolae? Sarbatori fericite! smile.gif
*




Merci, merci!!

Prima chestie pe care pot s-o spun e ca se poate sa ai aderenta iarna smile.gif. Pe asfalt uscat pe la 3-4 grade cu gumele de vara nu prea puteai sa pleci mai "vijelios" asa, dar cu astea zici ca esti tren pe sine. Deci daca era cineva in dubii cu utilitatea lor, eu zic ca nu stiu cum de am trait fara ele smile.gif.
In combinatie cu inch-ul ala in minus (care technic nu e chiar un inch) e mult mai confortabila pe denivelari. De fapt "gumata" e cuvantul. Simti ca nu doar suspensia preia socurile. "Soriceii", care mi-au aparut si mie pe la 70.000km, sunt mai cuminti. Viratul e mai usor, mai cursiv... am avut surpriza sa tai prea repede o curba si era sa incalec o bordura. Ca o concluzie, mi se pare mult mai echilibrata masina asa. Eram deunazi pe un drum nation mai denivelat, pe care de obicei o lasam mai moale, acum insa nu am mai facut diferenta.
Mi se pare ridicol faptul ca nu poti sa aduci 18" pe sasiu cup in Ro.
...
Spre primavara ma arunc la niste arcuri -3cm sa vedem atunci.
cash
QUOTE(Diaboliq @ 7 Dec 2013, 15:03)
Prima chestie pe care pot s-o spun e ca se poate sa ai aderenta iarna smile.gif.
...
Spre primavara ma arunc la niste arcuri -3cm sa vedem atunci.
*



Inchipuie-ti ca eu am anvelope de iarna tot pe 19 si mi se pare enorma diferenta intre cele de vara si astea. O sa imi iau si eu niste jante pe 18 cu siguranta insa le-as pastra si pe cele originale, pe 19... cine stie... poate peste 30 de ani o scot la parada... ca moshii aia... smile.gif)... si sa ii pun rotile originale..smile.gif))...hiihi.
Tu ce faci pana la urma cu ale tale? Le dai?

Anvelopele tale de iarna sunt pe 225?
Diaboliq
225 40 18 sunt cauciucurile, de la Continental.

Bai daca gasesc sa le dau, le dau. Cred ca mai iau o pereche de 18-19 de la OZ pe metal grey
eugenTL
QUOTE(Diaboliq @ 7 Dec 2013, 14:03)

...
Spre primavara ma arunc la niste arcuri -3cm sa vedem atunci.
*



hai ca imi place smile.gif
dar nici un kw v2 nu ar strica si o reglezi cum vrei atat drop cat si duritate ;p
asta chiar merita banii cica, am tot citit pe net despre ea
Bogdan C
QUOTE(cash @ 7 Dec 2013, 14:44)
Inchipuie-ti ca eu am anvelope de iarna tot pe 19 si mi se pare enorma diferenta intre cele de vara si astea. O sa imi iau si eu niste jante pe 18 cu siguranta insa le-as pastra si pe cele originale, pe 19... cine stie... poate peste 30 de ani o scot la parada... ca moshii aia... smile.gif)... si sa ii pun rotile originale..smile.gif))...hiihi.
Tu ce faci pana la urma cu ale tale? Le dai?

Anvelopele tale de iarna sunt pe 225?
*





Zis si facut.. asa m-am gandit si eu si am trecut la treaba. Am luat originalele de 18 si pot sa iti spun ca sunt extrem de multumit. Si asa cum a spus si Diaboliq cred, vireaza mult mai usor si in general este mai „manevrabila„ masina cu jantele de 18.

Iar jantele de 18 originale arata foarte bine si ca design.. am sa fac 1-2 poze zilele astea sa va arat..

Toate bune!
eugenTL
Asta chiar e ceva frumos
cash
QUOTE(Bogdan C @ 2 Jan 2014, 16:38)

Iar jantele de 18 originale arata foarte bine si ca design.. am sa fac 1-2 poze zilele astea sa va arat..

*


Super! Hai cu pozele sa le vedem si noi! Le-ai luat de la reprezentanta?

Bafta!
Diaboliq
QUOTE(cash @ 3 Jan 2014, 12:52)
Super! Hai cu pozele sa le vedem si noi! Le-ai luat de la reprezentanta?

Bafta!
*



Subscriu, hai cu pozele smile.gif
Bogdan C
QUOTE(Diaboliq @ 3 Jan 2014, 12:13)
Subscriu,  hai cu pozele smile.gif
*




atasate cateva poze.. sa nu luati in calcul faptul ca masina nu a prea trecut pe la spalatorie smile.gif

9 Jan 2014, 08:39:
QUOTE(cash @ 3 Jan 2014, 11:52)
Super! Hai cu pozele sa le vedem si noi! Le-ai luat de la reprezentanta?

Bafta!
*




da, le-am luat de la reprezentanta.. si jante si cauciucuri. S-au ocupat de tot. Au fost foarte profi si sunt foarte multumit de rezultat.
cash
QUOTE(Bogdan C @ 9 Jan 2014, 09:34)
da, le-am luat de la reprezentanta.. si jante si cauciucuri. S-au ocupat de tot. Au fost foarte profi si sunt foarte multumit de rezultat.
*



pret jante/cauciucuri ? smile.gif

Mie chiar imi plac si ma tenteaza sa iau acelasi model/culoare.

eugenTL
Frumoase, insa pacat ca pe negru formele nu se vad asa de bine.
Diaboliq
QUOTE(eugenTL @ 9 Jan 2014, 19:29)
Frumoase, insa pacat ca pe negru formele nu se vad asa de bine.
*



Eugen, e de la fotografiat. Jantele negre sunt greu de expus. Dacă le vezi live arată bine.

9 Jan 2014, 20:59:
QUOTE(cash @ 9 Jan 2014, 13:00)
pret jante/cauciucuri ? smile.gif

Mie chiar imi plac si ma tenteaza sa iau acelasi model/culoare.
*



Pai bai, dacă va luați toți pe 18 cui mai dau eu jantele mele de 19?
Glumesc desigur smile.gif

Subscriu la comentariul lui Cash. Arata bine. Poate reediteze eu fotografia sa se vadă mai clar.


9 Jan 2014, 21:23:
mai luminate un pic
Bogdan C
QUOTE(cash @ 9 Jan 2014, 12:00)
pret jante/cauciucuri ? smile.gif

Mie chiar imi plac si ma tenteaza sa iau acelasi model/culoare.
*




aici depinde mult de istoricul pe care il ai cu reprezentanta, setul complet, jante echipate cu niste cauciucuri de domane ajuta, ajung la 9-10 mii lei cu tot cu TVA...

nu stiu sa iti spun daca e mult sau e putin.. dar pot sa iti spun sigur ca merita!


cat despre aspect.. pot sa zic doar atat, masina asta, nu e fotogenica, nu am vazut nici o poza cu megane RS care sa imi placa la fel de mult pe cat imi place masina asta cand o vezi live!

cash
QUOTE(Diaboliq @ 7 Dec 2013, 19:48)
225 40 18 sunt cauciucurile, de la Continental.


La Sasiu Cup nu ar fi trebuit sa iei 235 latime? Stiu ca merge si 225 insa standardul e 235.



Trak-X
Game VS Reality
#t=160
Diaboliq
QUOTE(cash @ 14 Jan 2014, 12:58)
La Sasiu Cup nu ar fi trebuit sa iei 235 latime? Stiu ca merge si 225 insa standardul e 235.
*



Sincer, de data asta nu mi-am batut capul cu anvelopele. Am lasat service-ul sa aleaga. Din cate stiu 235 e pt 19" si 225 pt 18".

<span class='edit'>15 Jan 2014, 15:08:</span>
QUOTE(eugenTL @ 2 Jan 2014, 21:04)
Asta chiar e ceva frumos

*



Eugen, stii ca exista si alte culori in afara de alb? smile.gif
Personal, nu ma impresioneaza tuningul. Evacuarea si resoftatul a devenit o banalitate in ziua de azi. Ma asteptam la ceva motor forjat, pistoane de motocicleta smile.gif si cifre peste 400. Gen:Megane RS 500cp
E usor sa arunci un decat sa cumperi un map de pe net si sa-ti trantesti logo-ul.


Apropo, tuning official pt RS: aici. Iti aranjezi masina la dealer fara sa pierzi garantia. E un kit de la e-motions. Eu de la ei m-am inspirat cu jantele forjate pe 18.
at.filimon
Salutare,

Dupa ce m-am rugat vre-un an de zile de RNR pt un drive test cu Megane RS, am prins in luna noiembrie, la insistente tupeiste, RS-ul gri din parcul de presa. Clientii nu sunt asa importanti, revistele da. In fine...mi-a placut foarte mult. Ca urmare, in urmatoarea saptamana am cumparat masina din poze.

Impresiile dupa vreo 3000 km sunt bune si rele. Drive testul nu am putut sa il fac numai pe autostrada. Comparatia o fac cu un bmw e90 318d, cealalta masina, de care sunt foarte multumit.

Stabilitate la viteza mare: putin dezamagitor, puntea spate "nervoasa"; BMW'ul nu m-a surprins neplacut niciodata; RS'ul de vreo cateva ori a reusit "performanta"
Stabilitate la viteza medie: foarte buna(din nou, puntea spate nervoasa , dar e mai usor sa revi pe trasa in caz ca aproximezi prost un viraj)
Franare: Buna daca sunt calde franele, suprinzator de proasta daca sunt reci, ciudata la viteza mare din cauza puntii spate care parca isi ia zborul la franare
Confort: mult peste asteptari; pozitia de condus mi-ar fi placut sa fie un pic mai joasa
Motor: Mie imi place, suficient de sonor daca abuzezi, suficient de linistit daca esti obosit; Si foarte important, elastic(principala problema la BMW)
Consum: Ma obisnuiesc greu cu el, dar ma asteptam sa fie mare smile.gif);
Directie: putin greoaie, dar placuta la genul acesta de masina
Dotari: are RS Monitor, altele nu ma intereseaza(poate doar sist. de sunet care e mediocru, la fel ca in BMW)
Impresie generala: Minunata daca ai putina experienta la volan. Nu as recomanda-o unui incepator vitezoman;

Revin cu un review mai vast saptamana aceasta;
Oricum, sunt foarte bucuros ca am luat-o http://static.reno.ro/style_images/renopro...cons/icon12.gif. As avea nevoie de un circuit sa vad care e exact comportamentul masini la viteze mari. "Suprizele" mi-au cam taiat elanul sa ma duc foarte repede cu ea. E frustrant sa nu ai incredere in masina. Stiu ca poate, dar necesita atentie multa;

Cu o sugestie daca ma puteti ajuta, in urmatoarea privinta. Are un "tacanit" la motor, la ralanti. Eu banuiesc niste role dar mi-e groaza sa ma duc la service cu ea. Am garantie pana in mai. Am mai avut un Logan MCv acum cativa ani, dar astia de la Renault Cluj, mi-au scos fire albe cu el. Ce service Renault mi-ati putea recomanda, care au mai lucrat la RS-uri?

Multumesc!
O zi faina!
alexniculescu
trickz
QUOTE(at.filimon @ 27 Jan 2014, 16:10)
Cu o sugestie daca ma puteti ajuta, in urmatoarea privinta. Are un "tacanit" la motor, la ralanti. Eu banuiesc niste role dar mi-e groaza sa ma duc la service cu ea. Am garantie pana in mai. Am mai avut un Logan MCv acum cativa ani, dar astia de la Renault Cluj, mi-au scos fire albe cu el. Ce service Renault mi-ati putea recomanda, care au mai lucrat la RS-uri?

Multumesc!
O zi faina!
*



Poti merge la Mach 1 de langa Romexpo. La Serus de pe bvd Timisoara mai au un mecanic foarte ok, dar nu pot sa iti dau nume si exista riscul sa dai de f multi necunoscatori...

Altfel, ar mai fi un service non-Renault care s-a ocupat de masina mea si se ocupa si de alte Clio RS-uri, respectiv Activ Auto - zona Kaufland Obor.

In afara Bucurestiului nu pot sa recomand nimic... in Braila cand am vizitat Apan, ma intreba mecanicul daca e diesel...
cash
Sincer nu prea inteleg ce vrei sa spui cu stabilitatea la viteze mari...
si nici la viteze medii...
Te referi la viteze mari raportate la vitezele "normale" cu care iei anumite curbe? Sau la viteze mari la modul absolut? In linie dreapta?
Ai luat masina noua? Ai schimbat anvelopele de pe fata pe spate? Mergi cu ESP, fara sau pe ESP sport?... In ce mod - sport, extreme, snow...?
Pe ce suprafete? Ai anvelope de iarna?

Daca zici ca ai doar 3000km cu ea si astia facuti din noiembrie pana acum... e foarte nerelevant. Nu mai zic de anvelope, daca nu ai de iarna...

E foarte vag ce spui tu, sincer. Iar comparatia cu o masina care n-are nici jumatate din puterea RS-ului mi se pare total nerelevanta.

Ai modelul CUP sau celalalt? Din poze pare CUP.

Diaboliq
Subscriu la ce le spuse de Cash și Trickz.
Mach1 de la Romexpo e un service excelent.
Cat despre comparația cu un BMW diesel mi se pare total ne la locul ei. Nu compari piperul cu sarea industriala.
at.filimon
Trickz, multumesc pentru sugestie. O sa incerc Mack 1, mai ales ca e confirmat si de Diaboliq.

cash, Diaboliq,

Nu ma intelegeti gresit. Sunt foarte multumit de masina, mi-a placut de prima data, e peste asteptari... dar am o singura obiectie, care ma sperie.
Comparatia cu BMW-ul e foarte relevanta. Facem exceptie de ratiuni "masina de cocalari". E90 e un model foarte bine echilibrat, foarte lipit de asfalt si in linie dreapta si in viraje, cu frane bune si foarte permisiv la greseli. Permite viteze de trecere mari in viraje, cu o pierdere de aderenta progresiva si foarte predictibila. Puterea si combustibilul nu fac subiectul comparatiei. Vorbeam strict de siguranta la rulare si permisivitatea la greseli. Nici Porsche 911 nu e permisiv la greseli, fiind ca un pendul, dar asta nu inseamna ca nu e o masina extraordinara.

RS'ul e fara nici un dubiu, cu tendinte de supravirare. Supravirarea e misto si uneori chiar benefica sa te inscrii in viraje, dar daca e provocata de sofer. Faptul ca fundul vrea sa ajunga in fata puntii fata cand nu te astepti, nu e placut si pe de-asupra e si periculos. Pe un circuit, unde ai spatiu suficient sa o redresezi, e ok. Pe drum public e bizar.

Subvirarea o "rezovi" relativ usor, prin diminuarea vitezei(franare lina) si in cazul RS-ului, pt ca are LSD, o rezolvi cu accelerare in curba. Acum, problema deranjanta e in cazul in care subvirezi(aproximezi virajul prost) si nu poti nici sa accelerezi, trebuie sa franezi. Sau iti sare o caprioara in fata intr-o curba luate de tine in viteza si trebuie sa franezi, nebunia asta de masina pleaca de spate. Destul de predictibil la un moment dat, destul de brusc in alte situatii.

In virajele largi, luate cu 200 in plin gaz, simti sub fund foarte clar cand e la limita puntea spate, dar fata te trage dupa ea. Daca trebuie sa franezi brusc....supravirare.

La viteze medii, 100-150, e ca oricare alta masina sport, dar distractiva(puntea spate danseaza placut).

La viteze mici, pe serpentine, pana in 100, e zeita masina. Mult mai rapida, mai asezata si mai distractiva decat orice am condus pana acum(335i, 63 AMG, Golf GTI...).

In viraje largi care se inchid brusc, necesita franare mai puternica. Daca pe portiunea larga ai 170, si urmatoarea portiune de viraj ai nevoie de 100, franarea brusca in timp ce virezi in virajul larg, trimite din nou puntea spate "la plimbare".


Am derapat cu ea o singura data(in cazul de mai sus), eram cu ESP off si am dansat stanga dreapta de vre-o 2-3 ori. Am redresat-o accelerand. Oricum a fost ca un "vis" de o secunda. Ma lipeam de ceva, daca nu aveam loc sa accelerez. Era noiembrie, dar erau 12 grade afara, deci nu poate fi vb de temperatura. Sa fiu sincer mi-e un pic groaza sa ii mai testez limitele pe drum. Astept sa deschida Mures Ring ca sa am spatiu.

De rulat rulez numai pe ESP sport. cu ESP cuplat iti tot taie gazul, cu el decuplat, in cazul de fata nici nu ma mai gandesc(oricum ruland rar cu el decuplat). RS monitor e setat pe SNOW in oras si pe Sport in extern. Extreme nu il folosesc.
Cauciucurile sunt bune(50-70%), am Potenza de pe Trophy, masina fiind Trophy. Ar putea echilibra putin comportamemtul, presinea din pneuri, care nu am verificat-o pana acum.

Nu am rulat suficient cu masina incat parerea mea sa conteze sau sa fie suficient de obiectiva, dar asta e imaginea mea de pana acum despre masina. Repet, nu am o parere proasta ci doar circumspecta.

Daca nu o sa imi faca vreo "surpriza", masina merita fiecare banut si intentionez sa o tin mult si bine. E placuta in oras, e puternica, nu iti sparge urechile la un drum de 300 km, si e si aspectoasa. Sa nu mai vorbim si de faptul ca e rapida in draci. Pana sa o vad in realitate mi s-a parut urata cu spume. Acum, nu mai imi iau ochii de la ea.
Abia astept sa se uste drumul si sa treca era glaciara, ca sa ies. Nu mi-am luat anv. de iarna pt ca am vrut sa imi iau si jante de 18 si nu m-am hotarat la model. Sta bine in garaj, e protejata smile.gif).

Ca sa inchei intr-o nota optimista, un viraj care il iau cu 318-le cu scartatit de roti la 140, RS-ul se descurca cu 170, tot cu scartait de roti. Deci e rapida

O seara faina!
Mihail Sadoveanu

Motto: Fara caprioare in curbe
Diaboliq
Deci, da domne... ai retinut quintesenta... Bine ca ne-ai povestit pt ca altfel te categoriseam gresit. Da, RS-ul este o masina "tail happy"... toate review-urile spun asta. Nimeni nu contesta acest lucru. E o chestie pe care insa o stiam de cand am cumparat masina (cel putin eu). Am insa niste mici adaugiri daca se poate, fineturi.... Creanga ma intitulez smile.gif.

Una... De la in jur de 10 grade Celsius + umiditate, cauciucuri de iarna fac diferenta la aderenta. Si spun asta dupa ce o perioada indelungata eram erou cu gume de vara iarna. Parerea mea pe atunci era ca atat timp cat ai cauciucuri cu "carne" nu conteaza prea mult tipul de cauciuc. Recent, la batranete am sesizat ce diferenta pot sa faca si nu e o strategie de marketing... Acum ca sa ma apropii de subiect... RS-ul fiind totusi o masina cu tractiune fata, are nevoie de cauciucuri exceptionale pt a putea pune caii la munca. Daca dai de ghetus sau o ploaie mai nesanatoasa... cu toata mama lui de LSD... ti se aduce aminte ca totusi... caii sunt in fata. Aste e una....

A doua... masina asta, chiar cu ESP off are nevoie de o perioada de ajustare a LSD-ului + incalzire motor ( nu ma refer aici sa ai acul la apa in bord la jumatate). Official din cate tin minte Renault spune ca are nevoie de 30 de min de alergat inainte de a da performantele specificate.

A treia... contrar gandirii populare... cauciucurile mai bune trebuie sa fie mereu pe ... atentie... spate. Da, ati citit bine. Lucrul asta se intampla tocmai din cauza franarii. In Olanda de ex, la service-uri am avut mereu discutii cand am cerut mutarea celor mai bune pe fata. Pe drumurile publice, "ACR"-ul "olandejilor" te sfatuieste sa ai cauciucurile mai bune pe spate indiferent de tipul tractiunii.

Inca una.. RS-ul + LSD + tail happy + presiune cum trebuie = sliding cat te tin rinichii. Iti pot confirma ca am intrat in cateva curbe in care creierul urla ca o sa-mi fuga spatele, dar nici nu s-a urnit. Toata masina a glisat elegant.

Ultima cred... nu frana in curba... cu orice masina... niciodata. Anticipeaza! Iti recomand sa incerci un traseu mai sinuos cu BMW-ul fara ESP si cu RS-ul si sa ne spui in care te simti mai in siguranta...

Ca o incheiere asa, sa va confuzez un pic... RS-ul are comportament si subvirator si supravirator. Acum e bine stiut faptul ca aceste 2 comportamente nu sunt recomandate impreuna pe o masina sport smile.gif

Noroc si fericirea cea mare!
cash
Acum am inteles. Sunt de acord cu ce spui. Din pacate asta e neajunsul ptr tractiunea fata plus multi cai. Integralele nu fac asa asa.
Cum e cu Mures Ring ala?... Ca mai era un circuit in constructie pe la Adancata(Urziceni).
Mi-am comandat si eu jante Tibor Black pe 18 (cele de la Renault). Si ma bate gandul spre Michelin PS2...
mezym
170 la ora in viraje pe autostrazi, apoi 200, 100 la ora in curbele de pe Dn-ur, marturii proprii asupra instabilitatii masiniii, eu zic ca e foarte safe pentru cei din jur si o mare doza de respect pentru vietile umane.
Din ce in ce mai multi pseudo-smecheri confunda drumurile publice cu circuitele private.
Si ne mai miram de ce nu ne viziteaza extraterestrii!
M i h a i
QUOTE(Diaboliq @ 28 Jan 2014, 13:22)
Mach1 de la Romexpo e un service excelent.
*


radmasa.gif de când ? ce au făcut așa deosebit la eresul tău?Au schimbat uleiul și filtrele? Ori ce te face să spui asta?Ai avut o lucrare majoră?
cash
QUOTE(mezym @ 29 Jan 2014, 10:30)
170 la ora in viraje pe autostrazi, apoi 200, 100 la ora in curbele de pe Dn-ur, marturii proprii asupra instabilitatii masiniii, eu zic ca e foarte safe pentru cei din jur si o mare doza de respect pentru vietile umane.
Din ce in ce mai multi pseudo-smecheri confunda drumurile publice cu circuitele private.
Si ne mai miram de ce nu ne viziteaza extraterestrii!
*



Nu vorbeam despre Romania si nici despre drumurile publice tinere.

Fii tu smecher adevarat cu 50 km/h, daca poti, prin toata tara asta condusa de smecheri.

Mai citeste niste proverbe. De ex: Rade ciob de oala sparta...



Diaboliq
QUOTE(M i h a i @ 29 Jan 2014, 10:43)
radmasa.gif  de când ?  ce au făcut așa deosebit la eresul tău?Au schimbat uleiul și filtrele?  Ori ce te face să spui asta?Ai avut o lucrare majoră?
*



Băieții de acolo faceau service-ul pt RS-uri de competiție iar unul dintre acționari/patroni era George Grigorescu, ex pilotul. Tot ei mi-au adus niște piese custom pt. Clip-ul pe care iîl aveam atunci. Eu zic ca acolo n o sa te întrebe dacă RS-ul e pe motorina.
M i h a i
Nu, dar o să pună filtrul de ulei așa de bine încăt o să fie baltă de ulei sub mașină dupa 400 km, vor strange din ochi cureaua de distribuție , binenteles foarte tare și pe urmă nu știi de ce face motorul zgomot anormal...DAR la 1.5 și 1.9 nu se pricep, probabil ei știu numai de Eres... iar Grigorescu mai este ? blink.gif
Diaboliq
QUOTE(M i h a i @ 29 Jan 2014, 14:38)
Nu, dar o să pună filtrul de ulei așa de bine încăt o să fie baltă de ulei sub mașină dupa 400 km, vor strange din ochi cureaua de distribuție , binenteles foarte tare și pe urmă nu știi de ce face motorul zgomot anormal...DAR la 1.5 și 1.9 nu se pricep, probabil ei știu numai de Eres...
*



Eu am avut un clio cu motor 1.9dti si l-am service-at vreo 5 ani numai pe expozitie, fara probleme.Cat despre Grigorescu, stiu ca ramasese doar partener... dar nu stiu care mai e situatia acum.
...Mihai, hai sa fim constructivi si sa dam un sfat omului. Care e recomandarea ta ?


QUOTE(Modus @ 15 Jan 2014, 17:44)


Fain linkul. Vad ca ofera multe chestii interesante. Merci Modus!
M i h a i
Nu demontez opiniile, numai că părerea ta imi este egală cu 0 odată ce nu ai fost acolo cu o problemă, nu că au adus piese ori că patron este nu știu ce fost pilot de pe meleagurile noastre și că reparau mașinile de competiție...Si la Serus se repară mașini de competiție iar băiatul patronului a avut Rs iar acum are Gtr dacă nu mă înșel..Conteză asta?Contează atunci cănd userul Diaboliq se duce într-un service și rezolvă o problemă la motor ori electrică , nu o revizie pe care o pot face și eu. Recomandare? Serus, Cobalcescu Splai, și Mach 1 așa să nu te superi tu tongue.gif Plătește 3 constatări, și pe urmă iși face o idee despre problemă, nu recomand încrederea în primul mecanic și primul service în cazul ăsta... Probabil că vor spune ''zgomot normal'' ..
Diaboliq
QUOTE(M i h a i @ 29 Jan 2014, 15:01)
Nu demontez opiniile, numai că părerea ta imi este egală cu 0 odată ce nu ai fost acolo cu o problemă, nu că au adus piese ori că patron este nu știu ce fost pilot de pe meleagurile noastre și că reparau mașinile de competiție...Si la Serus repară mașini de competiție iar băiatul patronului a avut Rs iar acum are Gtr dacă nu mă înșel..Conteză asta?Contează atunci cănd userul Diaboliq se duce într-un service și rezolvă o problemă la motor ori electrică , nu o revizie pe care o pot face și eu.  Recomandare? Serus, Cobalcescu Splai, și Mach 1 așa să nu te superi tu  tongue.gif  Plătește 3 constatări,  și pe urmă iși face o idee despre problemă, nu recomand încrederea în primul mecanic și primul service în cazul ăsta... Probabil că vor spune ''zgomot normal'' ..
*



Prietene am fost cat se poate de politicos dar vad ca tu vrei cearta musai?
Am mai multe posturi pe forum... daca vrei sa afli lista problemelor rezolvate de ei, cauta. Daca vrei sa recomanzi Serus, recomanda si nu te baga peste mine pt ca ai avut tu o experienta neplacuta. Si eu am platit constatari degeaba.
cj98czh
Oare cum este daca va opriti aici?

Ca sa nu-mi dati de lucru, nu de alta ...

Multumesc!
at.filimon
@Diaboliq M-am uitat la multe review-uri pana sa il iau, culmea ca nu am auzit nicaieri ca e supraviratoare. Urechile mele au omis sa se deschida. Filmul din link-ul de mai jos a fost singul care mi-a dat de gandit.


Asteptarea mea era sa mearga cum descrii tu: glisant, predictibil. Faptul ca e subviratoare si exact in secunda urmatoare isi schimba comportamentul si e supraviratoare, imi taie increderea. Si e nasol sa nu ai incredere in masina. Probabil e o prb de presiune in pneuri, o sa verific. Masina proasta nu e, feed back ofera, dar piesa dintre scaun si volan trebuie sa fie suficient de capabila. Masina, nu imi da impresia ca e usor de stapanit daca o ia razna, in special pe un drum public.
Pana atunci, fara nic o ezitare, ma simt mai stapan si mai in siguranta in BMW(de altfel l-am si condus vre 80k km).
Faptul ca trebuie cauciucuri bune pe spate, stiam, dar a mele sunt bune. La 10'C si asfalt uscat nu cred ca trebuia sa conteze ca nu-s de iarna

Stiu ca nu e normal sa franezi in curba, in schimb sunt situatii cand e necesar(biciclete, betivi si animale). BMW-ul nu are absolut nici-o reactie dubioasa la franare in curba. Ford-ul Focus combi, e la fel cu RS'ul.


@mezym Nu intru in polemici despre viteza. Intr-un viraj cu vizibilitate perfecta si in care nu ai masini in calea ta, nu esti un pericol decat pentru tine. Nesimtirea si neatentia sunt mai periculoase pe drum. Viteza e doar un factor agravant, rare ori cauza principala.

@cash Nu e neaparat caracteristic. Golf gti doar subvireaza asa usor. Integralele gen evo si sti nu am condus. Habar nu am cum se comporta.


@M i h a i Pana nu ai fost la service Renault pe Calea Turzii in Cj, nu ti-ai trait viata. Cel mai "dubios" service din cate cunosc. Greu imi e sa cred ca se mai ridica si altii la nivelul acela.
Diaboliq
Mi-a venit o idee acum citind ce ai spus tu de 80000km cu BMW-ul...
Eu am vreo 80000km cu RS-ul si nu mi se pare imprevizibil... dar vara trecuta m-am dat cu 320-ul unui amic si in fiecare curba aveam impresia sa zbor in sant fara ESP... Cred ca din cauza diferentei in stilul de abordare al unei curbe in tractiune spate si in tractiune fata si cred ca dupa 80000km devii cam subiectiv la cum ar trebui o masina sa se comporte.

Legat de zgomotul la relanti... pune si tu pe youtube un filmulet sa auzim si noi. Mi-e sa nu te consumi degeaba si nu fie nimic.
cash
Sincer, masinile puternice care sunt foarte predictibile la vitezele de care vorbesti tu, sunt foarte putine si mult mai scumpe decat Megane RS. GTI standard e destul de in spate ca performante/viteze.

In una din cursele WRC de anul trecut la care a participat Loeb (pe ploaie), s-a intamplat exact ce ai descris tu. Curba cu inchidere progresiva si viteza mare de intrare. Asta cam este reteta perfecta pentru a iesi in decor daca intri mult prea tare. Nu mai conteaza masina. Asta a patit si el.

E evident ca cu cat mai mare e puterea si cu cat mai mare e viteza cu atat mai mica e predictibilitatea si cu atat mai rapide sunt reactiile masinii.

Acum ca sa recomand si eu un service despre care am auzit de bine si care e si mai aproape de tine: Renault Brasov. Stiu sigur ca patronul de acolo poseda un RS. Si il dadea si la drive test. S-a mai scris pe topicul asta de chestia asta.

Bafta tuturor!


mezym
Corect. Fiindca tine de foarte multa inteligenta si mult bun simt sa mergi cu 200 la ora.

Si cum e? Rareori? Sau "rare ori"? Tu cum ai scrie? Odata cu venirea sau " o data cu venirea"?

QUOTE(at.filimon @ 29 Jan 2014, 14:55)
@mezym Nu intru in polemici despre viteza. Intr-un viraj cu vizibilitate perfecta si in care nu ai masini in calea ta, nu esti un pericol decat pentru tine. Nesimtirea si neatentia sunt mai periculoase pe drum. Viteza e doar un factor agravant, rare ori cauza

*


at.filimon
@mezym rareori, gresesc la scris. E un termen neuzual si in graba mai gresesti. Odata cu batranetea, mai pierzi din concentrare.

Sa mergi cu 200, nu e dovada de bun simt si de inteligenta. Cum nu sunt nici apucaturile de a trage spre axul drumului cand esti depasit, cum nu sunt nici flashurile date la unul care a gresit vreo depasire, asezonand flashurile cu acceleratie viguroasa.

O zi faina!
mezym
Perfect de-acord! Insa cu un Rs nu cred sa ai emotii atunci cand accelereaza cel pe care il depasesti. Si in situatiile astea nu cred sa fie necesar sa ajungi la 200. Pe drumul public.

Si zgomot de tacheti au cam toate motoarele Renault. Ar trebui sa compari sunetul motorului tau cu al unuia similar inainte de a o duce in service. Tre' sa incerci pe cat posibil sa nu fii cobaiul mecanicilor de pe la noi.
Diaboliq
baieti, hai sa o lasam cu off topicul
cj98czh
Va rog sa va opriti aici cu offtopicul ca stfel se lasa cu cate 2 zuile de vacanta fara alt preaviz.

Multumesc!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.