Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
DiMaggio
Referitor la topicul asta: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=238638&st=30

Mi-am luat un Megane-ul RS 250 CUP saptamana trecuta. La 19 ani nu recomand masina asta decat daca dai comanda si de cruce.
cj98czh
Mie mi se pare ca tatal lui ori vrea sa se scape de el ori este inconstient .... nu are inca cerneala uscata pe permis si sa-i cumperi asa ceva ....


DiMaggio - up.gif
geomvp2nite
QUOTE(DiMaggio @ 12 Apr 2012, 14:43)
Referitor la topicul asta: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=238638&st=30

Mi-am luat un Megane-ul RS 250 CUP saptamana trecuta.  La 19 ani nu recomand masina asta decat daca dai comanda si de cruce.
*




Daca se poate (si aici cred ca vorbesc in numele tuturor) sa pui poze cu masinuta ar fi super smile.gif
demian2
Scuza-ma, dar e cam mare herghelia pentru cineva de 19 ani. Asta e parerea mea. Eu am 130 si se misca bine pentru drumurile noastre. Eu zic sa o iei mai usor(poate-si ar fi bine sa fie asa- esti campion national la karturi), 265 cp te duc usor la viteze foarte mari. Nu ma injura prea tare, DAR, am vazut multe pe drumurile patriei. Sau cum sunea un coleg mai sus-Ai tata vitreg? Toate bune!
Diaboliq
Deci nu mai tin minte daca am pus si poze aici pe forum dar in Noiembrie anul trecut mi-a venit " iubita" .

Ce pot sa va spun... e dragoste la prima vedere. 20.000Km si ne iubim ca la inceput. Nici o problemuta, nici un greieras! As lua-o si daca ar merge cu sange, nu benzina.

Pt. indecisi, initial cochetam intre R-urile de la VW, Focus RS si Meganul RS. Dupa 3 luni investigatii am ales Renault Sport si nu pot fi mai fericit.

Aaaaa si cel mai important, in 23500e, ca atat m-a ajus cu toate reducerile + rabla am ramas si cu ceva bani in buzunar. R-urile sareau de 31.000 cu ceva dotari iar pt Focus doar taxa de prima inmatriculare era 90mil pt ca motorul sare de 2500cc...

Scurt istoric asa...
In Germania, cand am venit din Romania, am ars tot ce-am prins pe Autobahn... si ma refer la nemtzoaice cu evacuare dubla smile.gif. Tin minte un gagiu cu un audi A6 break, 2 tevi, desigur, periculos rau, se lipise de bara din spate desi nu avea unde sa se duca. Am prins o portiune libera, m-am dat pe prima banda si am vrut sa vad ce poate. Deci tin minte doar ca am trecut pe langa el si radea gagica din dreapta de el smile.gif

Acum 1 luna am intalnit spre Amsterdam un Golf R. Nu mai are rost sa spun ca l-am facut de kko (start de la 80). Pot sa va spun ca toate performantele alea sintetice 0-100 sunt comerciale. Pe un cunoscator o sa-l intereseze 0-400m sau 0-200km/h iar Meganul RS e destul de usurel, sub 1,6t.

Ce-a mai socanta aventura a fost cu un 911Turbo din 2007. L-am calcat pe coada si am plecat de la 100km/h amandoi, el in fata eu in spate. Am ramas masca cand am vazut ca la 210 ma apropiasem de el si s-a dat la o parte. Nu stiu cat a fost draft... cat a fost prostia celui de la volan.... am stat si m-am gandit mult cum naiba, ca mi se pare imposibil chiar si acum... dar l-am facut. Greutz ce-i drept dar de palmares smile.gif.

Mi-am luat-o si in barna de la un AMG pe ploaie cu start de pe loc, dar deh... nu poti sa ai pretentii de la 0-100 cu o tractiune spate cu mai multi cai sau cu o inegrala.

M-am mai luat cu un subaru WRX STI vechiutz... nu stiu exact din ce an.... dar cu bof si tot tacamul.... pe aici prin Olanda nu doar se colanteaza masinile cu firme de tuning smile.gif. La start clar m-a luat cu 5m dar dupa, tragea RS-ul lejer.... am avut doar un varf in fata lui ca am avut masina pe banda mea si am franat.

Limitarea e la 245km/h, verificat pe gps.
Media consumului din Bucuresti pana in Rotterdam a fost 10.9L. Si acum asta e si mixtul acum.
In oras daca pleci ca Montoya sare media la 14 iar in afara daca mergi pana in 100 ajunge chiar la 8.4 dar dracu a luat masina asta pt consum smile.gif

Daca aveti intrebari postati-le si o sa incerc sa va raspund cand am timp.
M i h a i
QUOTE(Diaboliq @ 12 Apr 2012, 17:00)
initial cochetam intre R-urile de la VW, Focus RS si Meganul RS. Dupa 3 luni investigatii am ales Renault Sport si nu pot fi mai fericit.
*


Ce te-a facut sa alegi renault?in afara de pret smile.gif (la partea cu Golf R eu zic sa fii mai realist, pt ca datele tehnice nu sunt la misto wink.gif )
Diaboliq
QUOTE(M i h a i @ 12 Apr 2012, 18:22)
Ce te-a facut sa alegi renault?in afara de pret  smile.gif
*



Hai ma, ce intrebare e asta smile.gif?!
Crezi ca sunt vreo blonda smile.gif?

Pai, in primul si-n primul rand diferentialul mecanic de alunecare, scaunele Recaro, si franele Brembo. Design-ul si Motorul au fost urmatoarele pe lista.
M i h a i
Dsg, 4motion si 0-100 sunt treburi comerciale , nu? tongue.gif Sa nu mai zic de suspensia aia misto. (vorbesc de Golf R)

Nu este limitata la 245.Asta este viteza ei maxima.Daca prinzi un pic ori ''umpic'' (cum folosesc unii maestrii de aici) de vale, ai sanse sa treci de 245..
Diaboliq
QUOTE(M i h a i @ 12 Apr 2012, 18:38)
Dsg, 4motion si 0-100 sunt treburi comerciale , nu?  tongue.gif  Sa nu mai zic de suspensia aia misto. (vorbesc de Golf R)
*



Eu am vrut masina sport Mihai, nu o masina de famile sportiva.

Dsg? E fantastic dar eu am in plan sa tin masina cel putin 10 ani iar fiabilitatea lor e discutabila plus ca nu m-am plictisit inca de manuala. Cand o sa am varsta de dsg si o sa fiu fan Apple, o sa-mi iau si R. O alta chestie cu DSG-ul e cuplul maxim pe care il poate duce o astfel de cutie. Cu alte cuvinte, daca vrei sa mai modifici ceva la ea e mai complicat.

4motion? Da e util. Il poti compara cu un Evo sau WRX STI? Clar nu. E un hibrid de 4x4 iar povestile cu problemele cu heldixul inca circula pe net. La condus nu e prea fun pt ca are un comportament neutru... pot zice plictisitor. Motorul suna frumos, acul creste, cutie grozava dar placerea la final... scartie.

0-100? da e comercial! De ce? Cel mai simplu compara pe fastestlap.com R-ul cu RS-ul. La 0-100 clar ia R-ul, 100-120 meganul il ajunge, 120-200 meganul il lasa la o secunda in urma. 4x4 vine cu pretul greutatii. Daca nu ma insel R-ul are 1,8t, adica 200kg in plus.

Suspensie? Sincer desi al meu e CUP sasiu si pe 19", e foarte confortabil. Spun asta venind de la un Clio cu suspensii H&R care mi-a rupt ficatii smile.gif

Acum mai arunca diferenta de pret. 10.000e mai scump R-ul cu dotari asemanatoare si spune-mi ce alegi. Desi imi permiteam R-ul (fara Recaro din piele, ce-i drept) am ales RS-ul si raman langa alegerea facuta. E cea mai buna decizie pe care am facut-o in ultimii 5 ani. Printre decizii se numara si o garsoniera in Bucuresti luata in plin boom al pietei imobiliare... nici nu vreau sa ma gandesc

PS: 245 e limitare.... nu am zis limitare electronica. Practic nu mai ai ture in a 6-a
10 ani e prea mult... 8 ani minim smile.gif
M i h a i
Daca ma gandesc la bani aleg clar meganul.Daca nu ma gandesc la bani aleg Vw pentru ca are o cutie care rezista 200 k garantat (mai mult de atat nu voi tine o masina vreodata, schimba ea optim mereu(stiu, la tine face bip).Tot interiorul este mai calitativ.La exterior mi se pare ca arata mai bine, probabil din cauza stopurilor cu led.Are si 4 motion care nu este ceva veritabil, dar este ceva in plus care ajuta.(iarna te joci frumos cu ea) .De fiabilitate nu are rost sa vorbim pentru ca sunt posesori nemultumiti/multumiti de ambele parti.Pot sa zic si eu ca am discutat cu un tip care avea un Rs de 5 luni si a fost in service cu el de 4 ori cu diferite probleme (l-am intalnit in service renault cand faceam eu revizia).Treburile gen ''se plang oamenii pe forumuri nu prea le bag in seama''..Si aici se plang oamenii ca pica bieletele la megane 2 iar eu le-am schimbat la 105 k...asa ca..

Multi km cu meganul si la cat mai putine probleme.Dupa 8/10 ani te astept cu pareri tongue.gif Este o masina care isi reflecta pretul, este si frumoasa.Pana acum renault sport s-a tinut bine. O ultima intrebare mai am si anume : cum te descurci cu jantele pe 19 pe drumurile din Ro?
alexniculescu
@Diaboliq Cand te vedem prin Bucuresti la o intalneala ?
DiMaggio
Atasez un link catre o poza:

http://www.freeimagehosting.net/i85b3

Din pacate sunt foarte ocupat in perioada asta si am un topic dedicat pe alt forum; probabil link-ul nu il pot pune aici.

Insa weekend-ul asta imi voi face timp si voi crea un topic permanent si aici, pe care voi incerca sa il mentin actualizat. Daca vreti link la topicul de pe alt forum intre timp, va rog sa-mi dai msg privat.

Altfel, fara cea mai mica intentie de a ma umfla in pene, sunt convins ca la cat de putine exemplare de megane rs sunt in romania, un topic dedicat aici ar fi de folos (eu a trebuie sa ma documentez pe un forum din franta, noroc ca vorbesc franceza).
Diaboliq
QUOTE(M i h a i @ 12 Apr 2012, 19:25)
O ultima intrebare mai am si anume : cum te descurci cu jantele pe 19 pe drumurile din Ro?
*



De 4 ani nu mai stau in Romania, deci nu am probleme gen roluit jante etc smile.gif


12 Apr 2012, 23:32:
QUOTE(alexniculescu @ 12 Apr 2012, 19:59)
@Diaboliq Cand te vedem prin Bucuresti la o intalneala ?
*



Sper in august sa ajung prin Bucuresti. Cu putin noroc vin si cu un upgrade "e-motion" smile.gif.
alexniculescu
Mult succes si aveti grija unul de altul !
B-07-UWA
Diaboliq,superba masina, cand ai timp te rog pune si niste poze cu interiorul. Multumesc
connectorxp
Daca Megane 2 RS mai vezi cate unul*, in cazul lui 3 sunt raritati, pot spune ca maxim 10 masini am vazut, din care una neagra si cateva Jaune Sport si posibil alta culoare. RS-ul este ieftin comparativ cu ce ofera VAG-ul si per total mai performant, dar rombul ala de pe capota ii tine pe multi la distanta si faptul ca nu are automata.

Spun asta legata de automata, ca sunt destui asa zisi "boy racer"-i care nu sunt in stare sa schimbe vitezele intr-un ritm alert, dar au pretentii de Loeb.

Pentru cine vrea RS macheta, am gasit la Bburago la 50 de lei, in Carrefour, executat decent, vopsit galben.

*sunt multe masini care imita RS-ul la perfectie.
adytym
pai da ca iti iei masina sport cu peste 200cp si iti trebuie cutie automata unde-i sportivitatea, ca zicea careva mai sus ca tine cutia de vw vreo 200k/km, adica la reno nu tine atatia km, cata lume se plange de cutii picate la reno.
M i h a i
QUOTE(connectorxp @ 13 Apr 2012, 16:59)
1.RS-ul este ieftin comparativ cu ce ofera VAG-ul si per total mai performant,
2.Spun asta legata de automata, ca sunt destui asa zisi "boy racer"-i care nu sunt in stare sa schimbe vitezele intr-un ritm alert, dar au pretentii de Loeb.
*


1.Megane rs este cel mai ieftin de pe piata...nu comparativ cu Vag. Este drept ca sta mai bine la datele tehnice decat gti normal si edition 35 dar cu R-ul nu se compara (asta este parerea mea).Cel putin la calitate , R-ul mi a lasat o impresie foarte buna. rolleyes.gif . Ca si performante-pret meganul sta cel mai bine.Despre fiabilitate ne spun doar posesorii care au depasit 50.000 km.
2.Mare smecherie sa schimbi optim la megane nu este pt ca schimbi la bip.Toti stiu sa schimbe vitezele la un megane 3 rs asa ca pica treaba cu ''nu sunt in stare sa schimbe schimbe in ritm alert'' .Era vorba despre confort, iar la noi in Ro ai nevoie de confort si de un abonament la roluit jante daca ai pe 19. tongue.gif

adytym- sportivitatea nu inseamna acelasi lucru pt fiecare.Poate pentru unu sportivitatea inseamna ''automata cu 8 trepte Sport Direct-Shift cu padele pe volan'' smile.gif
Diaboliq
QUOTE(M i h a i @ 13 Apr 2012, 20:01)
1.Megane rs este cel mai ieftin de pe piata...nu comparativ cu Vag.  Este drept ca sta mai bine la datele tehnice decat gti normal si edition 35 dar cu R-ul nu se compara (asta este parerea mea).Cel putin la calitate , R-ul mi a lasat o impresie foarte buna. rolleyes.gif .  Ca si performante-pret meganul sta cel mai bine.Despre fiabilitate ne spun doar posesorii care au depasit 50.000 km.
2.Mare smecherie sa schimbi optim la megane nu este pt ca schimbi la bip.Toti stiu sa schimbe vitezele la un megane 3 rs asa ca pica treaba cu ''nu sunt in stare sa schimbe schimbe in ritm alert'' .Era vorba despre confort, iar la noi in Ro ai nevoie de confort si de un abonament la roluit jante daca ai pe 19. tongue.gif

adytym- sportivitatea nu inseamna acelasi lucru pt fiecare.Poate pentru unu sportivitatea inseamna ''automata cu 8 trepte Sport Direct-Shift cu padele pe volan''  smile.gif
*



Haha, Mihai am impresia ca esti casatorit, cu copii si inceput de chelie de vorbesti de confort. Ce spui tu acum e un stereotip grosolon ce nu are cauta pe forumul renault. Sau poate refuz eu sa cred ca in general cei care aleg Renault sunt familisti care o fac din cauza banilor, viseaza mereu la o germana si se duc in fiecare an la mare cu socrii.

Compari mere cu pere. Noi vorbim de sportivitate, pasiune, andrenalina, tu de confort.
cj98czh
M i h a i - ai condus tu personal ambele masini sa zicem 50 km fiecare ca sa poti avea o parere obiectiva?

Eu unul da si pot sa-ti spun ca as alege RS-ul in detrimentul R-ului fara nici o remuscare ... RS este altceva decat orice gasesti pe un renault ...
clr
Eu zic ca va ciondaniti degeaba. Masinile astea sunt deja intr-o clasa unde le alegi cu inima. Nu le alegi ca una are nu stiu ce cusatura rosie sau nu stiu ce plastic care nu-ti place cum vine.
M i h a i
cj,
Da , R acum ceva timp (peste 50 km) iar meganu' zilele trecute (nu au fost 50 km dar au fost suficienti pt formarea unei pareri) . Eu as alege 100 % R-ul daca as avea banii de R si imi doresc o masina de genul la peste 40000 E(sa fiu sincer ,nu cred ca voi da vreodata 40000 e pe o masina tongue.gif ).Interior mult mai calitativ, exteriorul imi mai place mai mult (aici poate sunt subiectiv), sa nu mai zic de unele zgomote la rulare pe care nu le-am auzit la R, plus multe alte treburi care adunate dau un plus la vw.Asta este parerea mea,fiecare cu gusturile lui.Stiu ca Rs este altceva decat orice gasesti la renault.Asta am spus si eu mai sus atunci cand am zis de renault sport.Doar nu comparam cu fluence ori cu generatia 2010 toamna.Nu mai vorbesc de revanzare ca nu are rost.Nu mai vorbesc de configurarea lui in Ro ca iar nu are rost.Daca masina costa 35.000 E iti spun eu ca nimeni nu o mai alegea.Toti puneau 5000 E in plus si cumparau golful.De aceea l-am intrebat pe colegul de mai sus treaba cu pretul.

Diaboliq > ai doar impresia, in ceea ce ai zis mai sus. wink.gif

clr - nu se ciondaneste nimeni ca nu suntem pe topicul de iphone ori android icon_mrgreen.gif Pur si simplu schimbam pareri/opinii.
Diaboliq
Exact, nu se ciondaneste nimeni! smile.gif Ne dam cu parerea!

In legatura cu banii... daca aveam 40000, era ori Evo ori WRX Sti, in nici un caz Golful R smile.gif saaaaauuu ca tot vorbeai de confort, saab are reduceri faine iar un aero full e delicios
connectorxp
Oricand prefer niste plastice mai proaste sau dotari lipsa dar un tren de rulare excelent decat un interior fatos si o tinuta de drum dubioasa.

Octavia RS mi se pare cea mai mare bataie de joc care o poate face fabricantul la adresa cumparatorului si culmea ca se vand mai multe decat vinde Renault Megane 3 Privilege (orice caroserie). Scirocco este o masina multe prea urata ca sa intre in comparatie iar tinuta de drum este similara LEON, daca nu ii dai o pista va merge destul de "tremurat" la viteze mari si este sensibila la vanturile laterale.
AF80
@ connectorxp spui ca preferi plastice proaste dar nu stii ce inseamna Renault. Ca posesor de Fluence de aproape 2 ani si 18k km pot sa spun ca as schimba acum daca as putea. Din cate am vazut Megane RS are aceleasi ornamente, fete de usi ca Fluence deci nu cred ca e altceva. Sunt de acord ca in Romania din cauza drumurilor toate masinile o sa scartaie la un moment dat dar nu dupa 10k km. Renault se bazeaza pe faptul ca ofera foarte multe dotari la cel mai mic pret posibil.De aici si garantia de 6 ani la coroziune cand concurenta ofera 12ani. In manualul de instructiuni al masinii am citit ca periodata medie de exploatare a masinii e de 8 ani. In general nu se mai fac masini bune dupa 2005 ca sa le schimbe oamenii mai repede.
atipiq_nightmare
AF80 e clar ca cine isi ia megane rs nu il intereseaza ca ca are plasticele ca la fluence`ul tau. Cum nici posesorul de cupra nu il intereseaza ca are 3 butoane pe consola sau cel de subaru ca are interiorul rudimentar.
cj98czh
AF80 - fara suparare dar Fluence este numai cu sigla Renault ... de aceea nici nu il prea vezi promovat in Vest ... este daca vrei o Dacie cu sigla de renault ... si vorbesc din punct de vedere constructiv ...
cristian_nechita
QUOTE(cj98czh @ 14 Apr 2012, 13:12)
AF80 - fara suparare dar Fluence este numai cu sigla Renault ... de aceea nici nu il prea vezi promovat in Vest ... este daca vrei o Dacie cu sigla de renault ... si vorbesc din punct de vedere constructiv ...
*


E ca si cand ai spune ca megane 2 sedan facut in turcia e mai prost decat megane facut in spania.
adytym
fluence ii fluence, iar megane rs ii cu totul altceva, nu ai cum sa compari, si ce tot ii dati cu plasticele. la cati dintre noi scartaie plasticele la m3 ? cred nimeni nu sa plans de asa ceva la m3.
iar pentru AF80, la 10K euro cat este fluenceul ce pretentii ai .
eugenTL
Logic ca are pretentii de bentley ca nah " mi-am luat masina noua frate..am dat o rabla si o diferenta "... Multi nu inteleg ca masinile de 10.000 sunt de 10.000 iar alea de 50.000-100.000 sunt de 50.000-100.000, altfel de ce ar fi diferente de pret daca toate se vor a fi perfecte.
Tsunami
QUOTE(Diaboliq @ 12 Apr 2012, 18:00)
Deci nu mai tin minte daca am pus si poze aici pe forum dar in Noiembrie anul trecut mi-a venit " iubita" .

Ce pot sa va spun... e dragoste la prima vedere. 20.000Km si ne iubim ca la inceput. Nici o problemuta, nici un greieras! As lua-o si daca ar merge cu sange, nu benzina.

Pt. indecisi, initial cochetam intre R-urile de la VW, Focus RS si Meganul RS. Dupa 3 luni investigatii am ales Renault Sport si nu pot fi mai fericit.

Aaaaa si cel mai important, in 23500e, ca atat m-a ajus cu toate reducerile + rabla am ramas si cu ceva bani in buzunar. R-urile sareau de 31.000 cu ceva dotari iar pt Focus doar taxa de prima inmatriculare era 90mil pt ca motorul sare de 2500cc...

Scurt istoric asa...
In Germania, cand am venit din Romania, am ars tot ce-am prins pe Autobahn... si ma refer la nemtzoaice cu evacuare dubla smile.gif. Tin minte un gagiu cu un audi A6 break, 2 tevi, desigur, periculos rau, se lipise de bara din spate desi nu avea unde sa se duca. Am prins o portiune libera, m-am dat pe prima banda si am vrut sa vad ce poate. Deci tin minte doar ca am trecut pe langa el si radea gagica din dreapta de el smile.gif

Acum 1 luna am intalnit spre Amsterdam un Golf R. Nu mai are rost sa spun ca l-am facut de kko (start de la 80). Pot sa va spun ca toate performantele alea sintetice 0-100 sunt comerciale. Pe un cunoscator o sa-l intereseze 0-400m sau 0-200km/h iar Meganul RS e destul de usurel, sub 1,6t.

Ce-a mai socanta aventura a fost cu un 911Turbo din 2007. L-am calcat pe coada si am plecat de la 100km/h amandoi, el in fata eu in spate. Am ramas masca cand am vazut ca la 210 ma apropiasem de el si s-a dat la o parte. Nu stiu cat a fost draft... cat a fost prostia celui de la volan.... am stat si m-am gandit mult cum naiba, ca mi se pare imposibil chiar si acum... dar l-am facut. Greutz ce-i drept dar de palmares smile.gif.

Mi-am luat-o si in barna de la un AMG pe ploaie cu start de pe loc, dar deh... nu poti sa ai pretentii de la 0-100 cu o tractiune spate cu mai multi cai sau cu o inegrala.

M-am mai luat cu un subaru WRX STI vechiutz... nu stiu exact din ce an.... dar cu bof si tot tacamul.... pe aici prin Olanda nu doar se colanteaza masinile cu firme de tuning smile.gif. La start clar m-a luat cu 5m dar dupa, tragea RS-ul lejer.... am avut doar un varf in fata lui ca am avut masina pe banda mea si am franat.

Limitarea e la 245km/h, verificat pe gps.
Media consumului din Bucuresti pana in Rotterdam a fost 10.9L. Si acum asta e si mixtul acum.
In oras daca pleci ca Montoya sare media la 14 iar in afara daca mergi pana in 100 ajunge chiar la 8.4 dar dracu a luat masina asta pt consum smile.gif

Daca aveti intrebari postati-le si o sa incerc sa va raspund cand am timp.
*



daca vrei sa te masori, o iei frumos si o duci pe nurburgring, acolo unde cei care se dau vor sa faca intrecere, nu pe autostrada. ce zici tu e nimic in sens de performanta.
si eu am facut ieri 2 porsche in germania, radmasa.gif
AF80
Masina a costat 18400 euro -2700 discount deci nu e o masina de 10k euro. Eu sunt de acord ca nu e o marca premium dar dupa 10k km nu e normal. Plasticele de pe Megane 3 sunt identice cu cele de pe Fluence. Megane 3 are acelasi pret ca Fluence ,pleaca tot de la 10k euro deci nu vad diferenta. Nu am pretentii de Bentley dar nu e normal sa faca figuri de la 10k km.
adytym
Hristos a inviat!

o fi fost 18k euro, dar tot in turcia a fost asamblat. trebuia sa te gandesti cand l-ai cumparat, probabil ca ti-a placut masina si de aia ai dat banii astia pe ea. dar comentariile nu-si au rost aici despre treaba asta, sunt alte topicuri in care se pot discuta chestuniile astea .
ideea este ca rs-ul ii cu totul alta gama si alta masina.
Tsunami
nu conteaza unde e asamblat. sistemul de calitate e acelasi
Diaboliq
QUOTE(Tsunami @ 15 Apr 2012, 11:46)
daca vrei sa te masori, o iei frumos si o duci pe nurburgring, acolo unde cei care se dau vor sa faca intrecere, nu pe autostrada. ce zici tu e nimic in sens de performanta.
si eu am facut ieri 2 porsche in germania,  radmasa.gif
*



Porsche-ul meu nu era stationat cand l-am facut smile.gif
Tu vorbesti de Nurburgring de parca toata pista e a ta si faci ce vrei acolo. In ultimul timp e asa de cautat si respectiv aglomerat ca se merge bara la bara (dai un search)
Postul meu a fost unul de politete, pt impatimiti facut intr-o nota personala, pt ca sunt suficiente date impersonale pe internet ca sa vezi cat de rapid e rs-ul pe circuie din intreaga lume. Fastestlaps.com
Tsunami
QUOTE
Porsche-ul meu nu era stationat cand l-am facut
Tu vorbesti de Nurburgring de parca toata pista e a ta si faci ce vrei acolo. In ultimul timp e asa de cautat si respectiv aglomerat ca se merge bara la bara (dai un search)
Postul meu a fost unul de politete, pt impatimiti facut intr-o nota personala, pt ca sunt suficiente date impersonale pe internet ca sa vezi cat de rapid e rs-ul pe circuie din intreaga lume. Fastestlaps.com


nici ale mele nu erau stationate.

daca e ocupat nurburgringul, ce faci? te intreci cu cei care merg la piata?
nu-si are nici un rost competitia ta cu cei care nu stiu si n-au chef de asta.

daca vrei, mergi la curse.
mi s-a parut un pic deplasat sa zici ca ai facut cateva modele sport pe sosea. soseaua nu e pentru curse.
connectorxp
Si Octavia mea a luat un Maserati ce circula cu ~50 la ora, din cauza drumului prost. Asta e relativa, cu un sistem de monitorizare GPS-CAN poti vedea performantele lui RS. Dar categoria lui RS este segmentul C sport de la VAG si una alta mai simple, nicidecum Porsche, Chevrolet Corvette, Maserati si altele.

3 RS-ul este foarte bun pentru banii lui si comparat cu tot ce este in segmentul 2.0-2.5 L este excelent atat ca tinuta cat si performanta, dar nu inseamna ca este infailibil.

Asa cunosc pe cineva cu un C4 VTS 2.0 (versiunea Loeb) si o lauda si o ridica in slavi de parca ar fi un avion, dar si un Clio RS sau Mazda 3 MPS o intrece fara mari batai de cap.
Diaboliq
QUOTE(Tsunami @ 16 Apr 2012, 15:01)
nici ale mele nu erau stationate.

daca e ocupat nurburgringul, ce faci? te intreci cu cei care merg la piata?
nu-si are nici un rost competitia ta cu cei care nu stiu si n-au chef de asta.

daca vrei, mergi la curse.
mi s-a parut un pic deplasat sa zici ca ai facut cateva modele sport pe sosea. soseaua nu e pentru curse.
*



Eu zic sa citesti tot ce am scris inainte sa comentezi Tsunami . Am vazut ca ati facut topic Megane RS iar ca iubitor de Renault m-am gandit ca mai sunt oameni care apreciaza niste poze sau niste pareri ale unuia dintre voi care a reusit sa-si implineasca visul prin munca si putin noroc. Cu o gandire atat de rautacioasa o sa imbatranesti prea devreme Tsunami si o sa te acresti cu varsta. Cheer up! Presupui prea multe lucruri.

QUOTE(connectorxp @ 16 Apr 2012, 15:14)
Si Octavia mea a luat un Maserati ce circula cu ~50 la ora, din cauza drumului prost. Asta e relativa, cu un sistem de monitorizare GPS-CAN poti vedea performantele lui RS. Dar categoria lui RS este segmentul C sport de la VAG si una alta mai simple, nicidecum Porsche, Chevrolet Corvette, Maserati si altele.

3 RS-ul este foarte bun pentru banii lui si comparat cu tot ce este in segmentul 2.0-2.5 L este excelent atat ca tinuta cat si performanta, dar nu inseamna ca este infailibil.

Asa cunosc pe cineva cu un C4 VTS 2.0 (versiunea Loeb) si o lauda si o ridica in slavi de parca ar fi un avion, dar si un Clio RS sau Mazda 3 MPS o intrece fara mari batai de cap.
*



Pe vremea cand aveam un Clio 1.9 dti am facut un bmw cu 4.5l. Cum pana mea o sa zici! Pai sofer prost, tanar si cu masina noua. Eu o aveam de 5 ani, stiam traseul si era cu serpentine in coborare. Asta inseamna ca un Clio 1.9 e mai bun decat un septar 4.5? Canci! Prost a fost soferul care s-a simtit lezat ca imi permit sa-l depasesc si s-a facut de cacao.

O masina buna inseamna mai mult decat un motor si o cutie de viteze. O masina buna poate sa-ti dea incredere mai multa decat o alta masina pur si simplu prin pozitia soferului, centru de greutate etc. Am cunosut un tip care si-a vandut GT2-ul de circuit pet un RS. De ce? Pt ca a zis ca la talentul lui, nu avea sanse sa duca GT2 la limita dar cu RS-ul deja scoate timpi mai buni. Tipul are in jur de 45 de ani si trecuse prin multe modele. Acum te intreb cate persoane isi cumpara masini care ii depasesc.

Adevarul e ca toti ne credem super piloti, realitatea e ca unii suntem mai buni ca altii.

Inca o chestie e faptul ca am experienta. Am niste cursuri auto la activ si cred ca stiu mai multe despre sofatul sportiv decat un sofer oarecare.
eugenTL
Mai multe decat mine nu stii oricum harhar.gif
geomvp2nite
Diaboliq, de acord cu tine in tot ce ai zis mai putin partea cu laudatul. In ceea ce priveste depasirea/devansarea unei masini uneori de 2 ori mai puternica ca a ta (generic vb) stim ca e pur subiectiv pentru ca timpii 0-100, 100-200 sunt net superiori, dar asta doar in linie dreapta. Situatia se schimba pe circuit unde aceasta masina se simte cel mai bine si unde se vede maiestria soferului.

Mie imi plac postarile tale si chiar as dori sa mai povestesti una alta despre masina ca nu prea vedem multe pe strazi... biggrin.gif wub.gif
Tsunami
QUOTE(Tsunami @ 16 Apr 2012, 15:05)
cum vrei tu, nu-ti cer eu nimic, numa nu mai speria lumea p-aici.
avionul are nevoie de incalzire la regim la aterizare, pur si simplu dupa ce ajunge unde trebuie ii taie gazul.
*




QUOTE(Diaboliq @ 16 Apr 2012, 18:00)
Eu zic sa citesti tot ce am scris inainte sa comentezi Tsunami . Am vazut ca ati facut topic Megane RS iar ca iubitor de Renault m-am gandit ca mai sunt oameni care apreciaza niste poze sau niste pareri ale unuia dintre voi care a reusit sa-si implineasca visul prin munca si putin noroc. Cu o gandire atat de rautacioasa o sa imbatranesti prea devreme Tsunami si o sa te acresti cu varsta. Cheer up! Presupui prea multe lucruri.
Pe vremea cand aveam un Clio 1.9 dti am facut un bmw cu 4.5l. Cum pana mea o sa zici! Pai sofer prost, tanar si cu masina noua. Eu o aveam de 5 ani, stiam traseul si era cu serpentine in coborare. Asta inseamna ca un Clio 1.9 e mai bun decat un septar 4.5? Canci! Prost a fost soferul care s-a simtit lezat ca imi permit sa-l depasesc si s-a facut de cacao.

O masina buna inseamna mai mult decat un motor si o cutie de viteze. O masina buna poate sa-ti dea incredere mai multa decat o alta masina pur si simplu prin pozitia soferului, centru de greutate etc.  Am cunosut un tip care si-a vandut GT2-ul de circuit pet un RS. De ce? Pt ca a zis ca la talentul lui, nu avea sanse sa duca GT2 la limita dar cu RS-ul deja scoate timpi mai buni. Tipul are in jur de 45 de ani si trecuse prin multe modele. Acum te intreb cate persoane isi cumpara masini care ii depasesc.

Adevarul e ca toti ne credem super piloti, realitatea e ca unii suntem mai buni ca altii.

Inca o chestie e faptul ca am experienta. Am niste cursuri auto la activ si cred ca stiu mai multe despre sofatul sportiv decat un sofer oarecare.
*




dia, las-o asa cum a cazut. nu mi se pare normal sa faci curse (poate in imaginatie) pe strada. eu nu dau NICIODATA curs unei invitatii de intrecere, indiferent cu ce sunt, cu yamaha sau cu megane-ul. asta nu inseamna ca ala de ma face are ceva mai tare sub el sau indemanare mai multa.
vreau sa ma dau, o duc pe pista. asa e si normal.

in rest, toata admiratia ca-ti iubesti masina. eu n-as da banu', dar esti liber si recunosc ca-mi incanta si mie ochiu cand vad una d-asta.

eu, in afara de germania, si acolo pe distante scurte, n-am vazut in lume unde ai depasi 150. restul se pune la confort. si acolo vin nemtestile tare, n-ai cu ce sa te lauzi in fata unui a6.

sanatate si grijanie mare la trafic. acolo pe sosea sunt neveste care se rujeaza in oglinda, afaceristi care vorbesc la bluetooth, copii care merg la facultate, oameni care merg la servici. nu racers-i. p-aia-i gasesti pe pista.
cand o sa imi arati un filmulet cu tine pe pista, tot respectul, cand insa te lauzi ca faci porsche si treci cu 200 pe langa un copil cu un peugeot 205 care merge la scoala si ai putea sa-l pui in carucior, acolo e mai greu sa imi arat respectul.

Diaboliq
QUOTE(Tsunami @ 16 Apr 2012, 22:43)
dia, las-o asa cum a cazut. nu mi se pare normal sa faci curse (poate in imaginatie) pe strada. eu nu dau NICIODATA curs unei invitatii de intrecere, indiferent cu ce sunt, cu yamaha sau cu megane-ul. asta nu inseamna ca ala de ma face are ceva mai tare sub el sau indemanare mai multa.
vreau sa ma dau, o duc pe pista. asa e si normal.

in rest, toata admiratia ca-ti iubesti masina. eu n-as da banu', dar esti liber si recunosc ca-mi incanta si mie ochiu cand vad una d-asta.

eu, in afara de germania, si acolo pe distante scurte, n-am vazut in lume unde ai depasi 150. restul se pune la confort. si acolo vin nemtestile tare, n-ai cu ce sa te lauzi in fata unui a6.

sanatate si grijanie mare la trafic. acolo pe sosea sunt neveste care se rujeaza in oglinda, afaceristi care vorbesc la bluetooth, copii care merg la facultate, oameni care merg la servici. nu racers-i. p-aia-i gasesti pe pista.
cand o sa imi arati un filmulet cu tine pe pista, tot respectul, cand insa te lauzi ca faci porsche si treci cu 200 pe langa un copil cu un peugeot 205 care merge la scoala si ai putea sa-l pui in carucior, acolo e mai greu sa imi arat respectul.
*



Deci fac efort sa fiu amabil cu cei din categoria ta. Prietene tu unde crezi ca ma alerg eu daca nu in germania. Faci presupuneri proaste. Iar eu nu ma laud pt ca nu ma cunosti. Fac de cel putin 2 ori pe an Romania-Olanda. Sincer daca spui ca un a6 e mai sportiv decat RS-UL esti habarnist si chiar nu mai inteleg de ce iti raspund. Tu faci parte din categoria vreau sa ajung din A in B, eu din categoria de-abia astept sa conduc, don't give a fuck unde!
PS: RS6 nu e A6


<span class='edit'>17 Apr 2012, 14:33:</span>
QUOTE(geomvp2nite @ 16 Apr 2012, 21:57)
Diaboliq, de acord cu tine in tot ce ai zis mai putin partea cu laudatul.
*



Sincer, nu ma laud... laud masina! Daca eu un sofer oarecare pot, imi imaginez ce poate masina cu un pilot profesionist.
adytym
eu nu inteleg de ce-i doare pe unii capatana ca altul face curse sau eu mai stiu ce pe sosea, atata timp cat poate masina de ce sa nu o exploatezi, mai ales o astfel de masina, daca pe voi nu va tine abtineti-va. ii platiti voi amenziile de viteza sau de incalcare a regulilor de circulatie?
apropo ati condus vreunul rs de va dati cu parerea despre ce poate ( si aici fac referire la cei impotriva rs-ului)
omul isi spune aici parerea despre potenta masini si voi practic o denigrati , parca ati condus o viata numai rs
cj98czh
Ne oprim aici!
dodopan11
QUOTE(Diaboliq @ 12 Apr 2012, 17:00)
Pot sa va spun ca toate performantele alea sintetice 0-100 sunt comerciale. Pe un cunoscator o sa-l intereseze 0-400m sau 0-200km/h
*



Ataaaaaaaaaaaat !!!

Cunoscator de ce ?!? Doamne, tot uit, nu-i asa de simplu cum cred unii (in cazul asta eu...) radmasa.gif
themircea
Mai, oameni buni, ce se intampla cu topicul asta?
Nu-i pacat de el?

Mai intram si eu din cand in cand sa vad ce spune unul si altul. Pana la un moment dat era chiar placut, un schimb de idei sau chiar contradictii civilizate, prietenesti, politicoase, dar ultimele doua pagini sunt... indescriptibile.
Inteleg ca e lipsa de moderatori, dar chiar asa...?

Se pare ca romanului, in purul lui spirit balcanic, nu-i este destul sa fie necilivizat si certaret in viata reala. Trebuie sa-si aduca si pe forum atitudinea.

Pacat.
DiMaggio
Discutati de consum mai sus:

Bucureti weekend 9-10
Bucuresti trafic normal, semafoare, mers normal. 13-14
Buuresti trafic intens, semafoare, AC, mers tare. 18-19
Autostrada 130km/h. 8-9
Extraurban mixt sate-drum european 50-100 medie 70km/h mers normal 6-7
connectorxp
Cu ce masina sunt consumurile astea?, sunt astronomice, la mine in cazul asta:

QUOTE
Extraurban mixt sate-drum european 50-100 medie 70km/h mers normal 6-7
la mine arata 5.4 iar in Bucuresti intre 7,5 si 12,5 in functie de sezon si aglomerare.


Varul meu cu Megane2 RS (modificat la 260 CP) in Bucuresti scoate 12 la mers normal pana la 18 cu talpa.
alexniculescu
E vorba de RS 250 CUP.
@DiMaggio tu ai vrut special elementele din fata si spoileru spate gri inchis , din cate stiu pe cup vine cu negre .
DiMaggio
Nu l-am vrut in nici un fel anume; era singurul disponibil spre vanzare asa ca l-am luat cum l-am gasit.

Cred ca am avut noroc, deoarece era configurat de un client care nu a mai avut cu ce sa-l cumpere. In plus fata de stock, asta are urmatoarele;

-sasiu sport
-diferential
-jante 19
-frane brembo
-rs monitor
-scaune recaro
-pachet ornamente gri

http://imageshack.us/photo/my-images/41/26417249.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/859/19916149.jpg/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.