Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
at.filimon
QUOTE(dodopan11 @ 12 Feb 2015, 11:10)
Cash, eu am scris negru pe alb de abordarea "scot masina din garaj incalzit iarna si fac ture cu cauciucurile de vara iarna", nicidecum de care-i numarul de masini care te face milionar excentric. Ai 3 masini? Sa fii sanatos, iti urez sa ai minim 30! Vrei sa mergi cu anvelopele de vara iarna? Ruleaza fin atunci! Ce legatura are marketing-ul cu stiinta materialelor si compozitia anvelopelor, cat si specializarea genului de anvelopa in functie de utilizare? Zicea si Eugen, mai sus, maine poimaine o sa rulati linistiti cu slick-uri pe transfagarasan fara probleme...
*



Imi pare rau ca nu am detaliat mai mult spatiul incalzit. Vad ca numai milionarii excentrici ard gazul pe garaj. Sper sa ajung unul in genul ala. Garajul incalzit, locul unde depozitez masina de fite, in speta Megane RS, e de fapt un atelier unde desfasor diverse activitati, eu si colegii de la serviciu. Am acolo 10m2 nefolositi care sunt la fix pt "scoica" mea. Scuza-ma ca nu o tin in zapada pana la primavara. Si da, in cazul asta, atelierul il denumesc si garaj smile.gif.

Discutia despre anvelope cred ca e suficienta. Eu imi mentin parerea, indiferent de parerile de pe "site-urile de specialitate". Nu incurajez pe nimeni sa nu foloseasca anvelope de iarna, pt ca eu folosesc.
dodopan11
...e ultima oara cand ma re-citez, oameni buni. Am vorbit strict de emiterea afirmatiei "eu am garaj incalzit si fac ture cu cauciucurile de vara iarna", nu de cate masini aveti voi sau de cat de incalzit e garajul pe care-l aveti... Nu va mai dati atat de loviti ca nu-s fiscu sa va inventariez bunurile...

Drumuri bune!
Diaboliq
Vad ca discutia despre cauciuri revine in fiecare iarna pe forum, la fel de aprinsa smile.gif
...
In mai-iunie vin si eu in tara pt verificarea obligatorie asa ca daca se organizeaza ceva, ma bag.
dodopan11
Nește poze cu al meu de primăvară-vară pe topicul dedicat, dă click numai aici, fenomenal, șoc, wow tongue.gif
alexniculescu
RS

<span class='edit'>7 Apr 2015, 02:29:</span>
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.6...10631037&type=1

Sheva_C
Salutare din nou!
Imi place mult actualul RS, insa, fiind fan Civic si avand un Civic 1.8 din 2010, am zis sa astept si lansarea noului Type-R, sa ma decid intre ele. Am avut nevoie de multa rabdare, insa, din pacate, nu pot spune ca noul Type-R m-a dat pe spate, adica mai exact, nu a avut impactul pe care l-a avut generatia anterioara de Type-R (2006-2010), ca sa nu mai aduc in discutie si pretul cam piperat. Sunt decis in mare masura sa merg pe un Type-R din 2009, sa-mi fac damblaua si mai incolo sa vedem cum se comporta noul Type-R si la ce pret ajunge la second. Are cineva niste info mai detaliate in legarura cu urmatorul Megane RS, in afara de faptul ca ar aparea prin 2016?
at.filimon
Masina e in Cluj in showroom-ul de pe Calea Turzii. 25.000 euro, la promotie http://static.reno.ro/style_images/renopro...icons/icon4.gif
Modus
Tinerete fara batranete si viata fara de moarte
http://www.4tuning.ro/test-drive/test-driv...lina-26260.html

flashvlad
Salutare dragi posesori de RS-uri si nu numai!

Am venit aici pentru a va cere parerea legata de achizitionarea unui Megane 3 RS 265 si daca acesta mi-ar satisface nevoile.

Momentan conduc un Megane 3 dar la sfarsitul lunii am scapat de el.

Mereu m-am gandit sa imi iau un RS si acum ca scap de masina mea curenta m-am tot uitat la reviewuri si asa mai departe. Am facut si 2 testdrives pe Rs-uri dar in UK atunci cand locuiam acolo - unde drumurile sunt altfel ca la noi.

Fiind plictisit de lenea unui Megane 3 dar atasat de design si tot ce tine de aceasta masina am zis ca cel mai bine ar fi sa iau versiunea suprema al acestui megane.

Doar ca am tot vorbit, am fost sfatuit ca nu e o masina buna etc, din urmatoarele motive:

- este foarte rigida (desi eu vreau versiunea RS265 doar, NU trophy) si o sa fie calvar sa mergi prin Bucuresti cu ea sau peste tot unde sunt gropite;
- ii scade pretul de revanzare cu mult in primul an;
- Este scump rau sa ii schimb consumabilele gen cauciucuri - Cate bulioane m-ar costa doar cauciucurile extra de iarna?
- Eu vreau masina pentru uz de zi cu zi. Nu as mai avea o a doua masina. Nu circul nici foarte mult (in 4 ani am facut 55000km pe meganul curent) dar daca fac 3-4 drumuri pe saptamana prin bucuresti te rupe rau la rinichi si spate aceasta masina ?

Este chiar atat de nasol sasiul de la masina si garda atat de neaccesibila pentru drumurile noastre aici in Romania (Bucuresti) ?
Voi avea probleme cu ea daca o folosesc de zi cu zi?
Ma repet: este vorba de Versiunea RS clasica si nu cea trophy.

Ce credeti? Merita satisfacuta dorinta de a avea o masina aratoasa si rapida pentru dezavantaje?
Voi cum va simtiti cu masina asta de cat timp o aveti ?

Multumesc
AlexAnnecy
QUOTE(flashvlad @ 12 Jun 2015, 15:32)
- Este scump rau sa ii schimb consumabilele gen cauciucuri - Cate bulioane m-ar costa doar cauciucurile extra de iarna?

- Eu vreau masina pentru uz de zi cu zi. Nu as mai avea o a doua masina. Nu circul nici foarte mult (in 4 ani am facut 55000km pe meganul curent) dar daca fac 3-4 drumuri pe saptamana prin bucuresti te rupe rau la rinichi si spate aceasta masina ?

Este chiar atat de nasol sasiul de la masina si garda atat de neaccesibila pentru drumurile noastre aici in Romania (Bucuresti) ?
Voi avea probleme cu ea daca o folosesc de zi cu zi?
Ma repet: este vorba de Versiunea RS clasica si nu cea trophy.

Ce credeti? Merita satisfacuta dorinta de a avea o masina aratoasa si rapida pentru dezavantaje?
Voi cum va simtiti cu masina asta de cat timp o aveti ?

Multumesc
*



Se gaseste ceva decent cu 750RON/cauciuc 225/40/R18.

Fara probleme merge utilizata zi de zi, pentru ca poate fi condusa ca o masina obisnuita, fara smucituri. Eu fac asta in Timisoara. Sigur nu e moale ca un Megane normal, dar nu cu mult mai rigida decat un Mondeo de acum doua generatii, de ex. Garda e acceptabila, parchezi cu spatele la bordura daca ti se pare ca ar ramane bara fata prinsa de bordura biggrin.gif.

Neaparat sa NU aiba sasiul CUP, ci cel SPORT (cel putin cand am cumparat eu puteai sa ai sasiu CUP si daca nu era Trophy), sa aiba jante de 18, si NU scaune Recaro. Eu am ales tapiteria de piele, dar si cea standard este mult mai confortabila decat Recaro.

Cum ai zis, aratoasa si rapida, face treaba!!
flashvlad
Suna bine tot ce mi-ai zis tu.
Evident fara sasiu CUP si nu mia mult de 18 rotile.
La scaune citisem tot felul de opinii si reviewuri, unii ziceau ca sunt mai ergonomice, se muleaza dupa corpul tau etc.
Oricum nu sunt valabile pe RS decat daca iei cu sasiul cup - ceea ce nu o sa se intample.
Multam inca odata.

Mai sunt alti proprietari de RS clasic si ar vrea sa imi dezvaluie daca friciile mele fata de aceasta masina sunt sau nu relevante?
b76bgaarh
un test

https://www.youtube.com/watch?v=KlGCZiFyqVw

flashvlad
AM mai inteles ca la drum lung este mega obositor cu un RS.
Este adevarat sau doar baliverne?

Si inca ceva. As vrea sa fie culoarea aceasta: GRIS CASSIOPE - puteti vedea poza atasata.
Intrebarea mea: cat de reala este culoarea aceasta generata artificial de configuratorul renault?
Am cautat pe google images dar nu am dat peste o consistenta buna. Apar mai multe tonuri de gri-uri cand caut GRIS CASSIOPE.
Este cumva masina din review-ul lui buhnici?
https://www.youtube.com/watch?v=L3KQslnvYnM
madhorsefuzzy
Da. In review este acel gris cassiope.

Codul de culoare este TEKNG.

Atasez o poza cu Laguna mea care are acelasi gri. Sper sa te ajute.
flashvlad
QUOTE(madhorsefuzzy @ 12 Jun 2015, 22:06)
Da. In review este acel gris cassiope.

Codul de culoare este TEKNG.

Atasez o poza cu Laguna mea care are acelasi gri. Sper sa te ajute.
*


Multam fain.

Deci m-a indus in eroare clar configuratorul lor.
Pare mai inchisa si mai agresiva culoarea din configurator comparativ cu cea din realitate.
Nasol in cazul asta.
madhorsefuzzy
Nu chiar. D.p.m.d.v. exista acel albastru foarte misto si acel galben special.

Dar tine de gusturi.
flashvlad
Albastru vroiam dar nu se mai face pe albstru comanda
Diaboliq
Gri casiopee
madhorsefuzzy
Pe Vlad l-ar ajuta niste poze neprelucrate.
Diaboliq
Culorile nu sunt alterate la post procesare.
Atasez un original
Hyp3rion
QUOTE(at.filimon @ 22 Apr 2015, 10:36)
Masina e in Cluj in showroom-ul de pe Calea Turzii. 25.000 euro, la promotie http://static.reno.ro/style_images/renopro...icons/icon4.gif
*



Din pacate masina nu mai este disponibila a fost vanduta de RENAULT ROMANIA. De fapt nu se mai poate comanda nici Trophy nici RS simplu. Pe tara mai sunt doar 3 RS-uri la vanzare, nici una cu sasiu CUP, si toate an 2014.

Am inteles ca din toamna se poate comanda RS-ul nou cu livrare prin Martie smile.gif
Laj
Indraznesc si eu sa poluez topicul : Intentionez sa achizitionez un Megane RS pentru daily use Bucuresti .Am inteles din postarile voastre ca este de preferat sa fie non CUP ,jante 18” .As avea cateva nelamuriri :scaunele Recaro sunt inconfortabile la drum lung ? Din datele tehnice eu inteleg ca un RS are aceeasi garda la sol ca un Megane obisnuit,gresesc cumva ? Multumesc anticipat .Btw ,sper ca se va pastra aceeasi politica de preturi si la modelul nou ..
Modus
pe pagina de facebook Renault Sport https://www.facebook.com/renaultsport/photo...?type=1&theater

at.filimon
Este vreun posesor de M3 RS in Bucuresti, cu evacuare non-stock care e dispus pentru o intalnire?
Ma gandesc la o schimbare la al meu si as vrea sa aud o evacuare modificata inainte de a o "strica" pe a mea smile.gif.

tipografu
Salut si bine (ca) v-am gasit! biggrin.gif

In viitorul apropiat sper ca toate sa mearga bine si sa devin posesorul unui Megane 3 RS.
Istoric:
In momentul in care am luat decizia ca un Trophy vine exact in configuratia ideala pentru preferintele mele actuale,la care as fi adaugat suspensiile Ohlins+RS Monitor cu Rlink in locul celui 2D din configuratia de baza + camera spate/oglinzi electrice si plafon vitrat si gata versiunea optima,am dat buzna intr-un showroom si m-am pus pe dezvoltat ideea.
Trophy nu se mai fabrica si nu mai exista nimic disponibil pe stoc,adica lipsa totala de variante.

Am plecat cu promisiunea reprezentantului de vanzari ca dupa o interogare mai larga a stocului vine cu variante existente pentru RS,pentru ca lansari in fabricatie iarasi nu se mai fac.
Stateam si ma gandeam,cum puii mei,cand tocmai decisesem ca M3 RS in echiparea cu sasiu Cup+scaune Recaro + RS Monitor ofera cel mai complet pachet de performanta in segmentul hot hatch,sa nu am posibilitate de achizitionare?
Ba chiar m-a apucat usor panica la gandul ca in urma lansarii la Frankfurt a M4 datele care se vehiculau pentru urmatoarea generatie de RS erau cu downsize pentru motor pentru incadrarea pe viitor in normele de poluare, cresterea valorii de putere la 300 CP ca sa se alinieze modelelor noi lansate in segment,versiune de caroserie doar in 5 usi si transmisie EDC,ca asta a rezultat din studii ca isi doreste clientul de hot hatch.

WTF?
Nu vreau nimic din toate astea,in sinea mea urlu dupa versiunea actuala,chiar daca e pe piata de vreo 6 ani,ca asta corespunde preferintelor mele.Chiar nu ma regasesc in targetul ala de clienti pentru urmatoarea generatie.
Ca M3 RS si-a atins limita de varsta e foarte ok pentru ca e rafinat si matur,e in 2+1 usi ceea ce e ideal din punctul meu de vedere,are toate cele 3 pedale sofer1.gif - obligatorii din punctul meu de vedere,iar performantele motorului sunt arhisuficiente pentru totul fata.
Nu mai vorbesc de setarea curbei de cuplu care liniarizeza raspunsul motorului la urcarea in ture.
Ca paranteza,sunt fan NA nevoit sa trec la turbo pentru ca era aspiratelor de turatie,din pacate,a apus.
Nu vreau cuplu maxim de la +1700 rpm ca la turismele cu motoare de tractor cu tendinta sa rupa aderenta din orice pozitie ai accelera,ca senile nu pot sa-i pun si nici remorci cu pepeni nu vreau sa trag cu ea.

Ma rog,in cele din urma am primit 2 variante existente pe stoc in RO.
Copy/Paste:
Megane Coupé R.S. - 2,0 16V 265CP, EURO 5,vechime -August 2014, culoare NEGRU, cu dotari optionale:Tapiterie din piele gri carbon, perforata + Scaune fata cu incalzire si reglaj electric pentru sofer + Cotiera bancheta spate (p-asta am vazut-o si live,fiind expusa la standul Serus cu ocazia ultimei etape de VTM de week-end-ul trecut din Poiana)
Megane Coupé R.S. - 2,0 16V 275CP,EURO 6,productie 2015, vechime 1 luna culoare NEGRU – fara dotari optionale

La astea am zis categoric NU pentru ca nu vad unde e pachetul complet de performanta care-l detaseaza de competitori si pentru care m-am decis in final la RS.
Partea minunata e ca impreuna cu variantele disponibile pe stoc mi-a fost comunicat si ca au primit informare ca urmeaza o noua lansare in productie incepand de acum din octombrie,asa ca am configurat-o instant,a fost emis bonul de comanda in aceeasi zi,platit aconto de 5% si gata,treaba rezolvata.
In felul asta lucrurile sunt batute in cuie, termenul de livrare estimat este sfarsit de februarie 2016.
Suma finala rezultata in urma configurarii variantei RS comandata e cu 1013 EUR(TVA inclus) mai mica decat daca as fi avut posibilitatea configurarii unui Trophy cu exact aceleasi dotari si in plus ar fi avut suspensii Ohlins(adaugate ca optionale),evacuare Akrapovic(standard) si pneuri MICHELIN Sport Cup (adaugate ca optionale).

Ma doare capul,mi le-as fi dorit,dar asta e.
Am dormit pe mine,habar n-am avut ca e sfarsit de generatie.
Ma bucur totusi ca am avut pana la urma posibilitatea sa configurez si un RS asa cum am vrut.

Am cateva nelamuriri ref la codurile din bonul de comanda la care nu am primit inca raspuns de la reprezentanta.
Nu mi se regasesc detalii legate de codul:
- TBOR28 (afisaj tablou bord in limba Romana)-bifat,dar nu figureaza in fisa de specificatii
- VTLAR (geamuri laterale spate + luneta cu tenta inchisa)bifat si asta,insa nu l-au putut inregistra in comanda-posibil sa se regasesca deja in vreunul din pachetele puse pe masina?
- pentru jantele de 19" care vin impreuna cu pachetul CUP nu am de la reprezentanta confirmarea ce design au:Steev Black Mat Diamante sau Steev Black cu insertie rosie?
Dupa codificarea RDIF03 /RALU19 foarte probabil sa fie Steev Black Mat Diamante,ceea ce-mi si doresc.
- nu am certitudinea ca centurile de siguranta vin in culoarea rosie care stiu ca sunt standard pentru versiunea RS- in lista de optiuni primita,la pachetul sasiu CUP e mentionata culoarea galbena pentru centuri-sper sa nu,ar fi ca nuca-n perete.

Despre variantele luate in calcul in vs. cu RS nu mai vorbesc,ca nu-si au rostul.

Am devenit obositor sau pot sa continui? 04.gif
mircea_aq
Mie unuia imi place povestea, ce culoare ai ales pana la urma ?
Cat despre alternative - daca vorbim de achizitie din Romania probabil erau Cupra (5-15% mai scumpa in functie de configurare) si Type-R care de-abia a aparut.
Asteptare usoara!
AndreiMR
Type-R costa aproape 40k euro, deci nu prea mai e alternativa la Megane RS, e mai degraba la Golf R. Felicitari pentru alegere!
mircea_aq
Corect, am vazut acum ca a aparut si pretul, ce pot sa zic, sa taiem type-r-ul de pe lista.
tipografu
Multumesc!

Ref la culoare,prima optiune ar fi fost galben,insa Juke a venit cu vreo 8 luni inainte si e tot galben.
Riscam sa ne facem renume printre vecini ca facem taximetrie si sa ne trezim batandu-ne in poarta in miez de noapte cu bagajele pregatite sa-i ducem la aeroport sau sa luam nu stiu ce ruda din gara.

Rosu nu,restul optiunilor posibile fiind doar tonuri de gri/negru si 2 variante de alb.

Asa ca va arata ca o masina de flota,castigatorul fiind alb Glacier,adica alb opac.
Pentru a-l gasi si iarna prin nameti,am adaugat pachetul ''RS rouge''-insertii in culoarea rosu a lamelei frontale , protectiilor laterale si eleronului spate.
E usor cam mult pentru gustul meu,asa ca protectiile laterale vor fi colantate si va ramane probabil doar o vipusca rosie ca accent de culoare care sa rupa marea de alb a lateralelor.
La fel si eleronul,va fi colantat alb in partea superioara si va ramane rosu in partea inferioara unde se afla si cel de-al 3-lea stop.

Ref la variante,Type R nu a fost niciodata pe lista,am refuzat chiar sa ma duc sa-l vad,desi mi s-a sugerat ca daca vreau sa-l vad e nevoie doar sa spun.
Ba chiar am un anunt de vanzare pe alt forum cu un Civic 1.8 MT/nivel de echipare Sport,an 2015 inmatriculat in aprilie,are doar 2.000 km la bord.
Zace de vreo 3 luni la Asko Honda in parcare in speranta ca cineva il vede si il vrea.
Nivelul de performanta oferit de Civic Type R o fi mega,giga,insa modul contorsionat in care arata e peste puterea mea de intelegere,la care se mai adauga si aspectul partii posterioare cu eleron cocotat peste alt eleron.Pare ca a evadat vreunul cu el de pe circuit sa-si ia un baton si-o apa si il duce rapid inapoi in spatele glisierelor.
Pe langa asta,oi avea eu atentie distributiva,dar sa si fiu nevoit sa culeg informatii diverse de pe vreo 3 ecrane imprastiate pe plansa de bord fara sa am ca ocupatie de baza pe cea de controlor de trafic aerian,e mult prea mult.

Initial am pornit de la ideea unui coupe RWD ca varianta inlocuitoare pentru masina actuala de zi cu zi.
Variantele sunt aproape inexistente,pot fi numarati pe degetele de la o mana producatorii care ofera asa ceva.

Asa ca variantele RWD au ramas in final doar 2:BMW 228i si Ford Mustang 2.3T

Ford Mustang-am abordat discutia cu BDT Ford inca din primavara de cand au aparut primele informatii si lista de preturi.
Din lotul de 20 masini comandate de ei la momentul respectiv,mai era disponibila doar una care era cu transmisie automata.Am zis pas si am asteptat sa ajunga primele exemplare sa o vad pe viu.
Prima data vazut live m-am extaziat,dar cred ca mi-era prea sete si deliram usor ca altfel acum nu-mi explic.
Avea scaune fata Recaro + o aplicatie pentru telemetrie gen RS monitor,era RWD -perfect,motorizarea cu cilindree ok-comestibila ca taxe etc.
Vazut a doua oara la interval mai mare de timp am avut un sentiment exact invers decat prima data.
-pentru un coupe e imens,foarte lat si foarte lung, absolut inutil de mare
-e atat de opulent ca aparitie ca am avut un usor sentiment de rusine cand m-am urcat in el
-mi-am amintit apoi de scaunele RECARO de la primul exemplar vazut cu ceva timp in urma care aveau spatarul si sezutul atat de late,incat nu reuseam sa inteleg nimic din sustinerea laterala decat daca ma rezemam de o laterala si apoi de cealalta.Nici cu toate gecile de iarna din dulap daca ma imbracam si tot nu as fi reusit sa simt lateralele simultan;cred ca aveam loc si eu si fii-mea pe acelasi scaun,fara sa ne incomodam reciproc,parea un fel de bancuta cu laterale proeminente. 04.gif
Am constatat ca masina asta,chiar daca e gandita sa fie vanduta pe plan global probabil doar prin prisma motorizarii,are acelasi stil american in care pur si simplu eu nu ma regasesc.
Cum n-a fost Type R cel strident,la fel nu m-a interesat nici Mustangul cel opulent.


BMW 228i devine ok ca pachet de performanta si echipare doar cu suplimentarea pretului versiunii de baza cu inca min.+50%.
Total neconvigator,doar prin prisma pretului prohibitiv.
In rest,e de vis din puntul meu de vedere aplauze.gif .

Asa ca,pentru placerea condusului de zi cu zi,am ramas doar cu variante din gama hot hatch.
Ah,masina va fi atat de utilizare zilnica,cat si de mini concedii pe-aici,pe-aproape.Tot ce inseamna o destinatie mai indepartata de atins va presupune cu siguranta orice alta forma de mijloc de transport,evident nu rutier.

Sunt constient ca,nefiind modele de sine statatoare concepute de la bun inceput pentru performanta, orice hot hatch e o forma de compromis.
Fiind derivate din modele domestice si ulterior modificate prin adaugarea unor pachete de performanta,setupul final tine doar de priceperea sau orientarea fiecarui producator in parte.

Variante pentru RS erau:
-Opel Astra OPC- nu numai ca pare balena,dar e si greu ca porcu’.Beneficiaza de diferential blocant,propulsorul o fi el potent,insa comportamentul general e cel mult de GT.
-Focus ST sau Golf GTI exclus,pe astea nici nu le mai comentez
-NU hotarat integralelor gen Golf R ,noul Focus RS sau viitoarea Mazda 3 MPS;
Haldex controlat electronic pentru repartitia variabila intre punti cu comportament neutru imi suna prea deconectant de la intreg actul de condus.
Nu intra in preferintele mele,prefer semnale diverse care sa-mi ascuta simturile si o permanenta conectare la toate conditiile,chiar daca totul e mult mai jos ca regim de exploatare.

Asa ca au ramas doar doua:
Cupra:configurata similar cu RS,cum dealtfel am si lansat comanda,avea exact acelasi pret.
Imi placea in schimb ideea sistemului DCC cu modificarea amortizarii suspensiei la o simpla apasare pe buton,dar in urma unui drivetest cu o versiune diesel ce-i drept,n-am inteles absolut nimic din imbunatatirile aduse in comportament.Cum asta era sigurul atu pe care i-l gaseam si in rest il asociam doar cu un hatchback familial sportiv,am putut sa zic lejer pas.

Marele finalist a fost Megane 3 RS,arata cuminte,nu epateaza si implica destul de mult in actul de condus,e responsiv si transmite mult.
Performantele motorizarii nu sunt primordiale,mult mai important e pachetul complet ,aspect la care RS a punctat decisiv.
Nu cred ca o voi conduce la mai mult de 70% din potential,asa ca tot ce ofera e arhisuficient.
Hyp3rion
Salut,

Sa-nteleg ca a intrat in productie modelul nou, pentru ca din cate stiu eu modelul vechi nu se mai fabrica. La cat se ridica distractia per total ?
tipografu
E modelul actual 3RS care se va mai fabrica si in 2016,nu stiu pana in ce luna.
Cel comandat de mine cica se fabrica undeva in ianuarie si pana atunci mai pot modifica in configurator.
Livrare estimata-sfarsit de februarie.

Megane 4 RS e deocamdata la nivel de speculatii pe tema platformei tehnice pe care vor merge.
centurion
QUOTE(tipografu @ 13 Oct 2015, 20:47)
Focus ST
-NU hotarat integralelor  Focus RS[/b]
*


Sa o stapanesti sanatos, frumoasa alegere.

Am totusi o curiozitate. De ce excluzi categoric Focus, 2 modele cu 4 usi, adica puternice si practice in acelasi timp? La fel, Giulietta 1.75 TBi.
b76bgaarh
http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...st-9995579.html

vs type r.

decat doo secunde, pe tur.
mircea_aq
Trophy-R-ul, dar si pretul e pe masura.
RS-ul normal de 273 cai are vreo 100kg in plus, o mica mare diferenta.
Chiar si asa la ora asta se pare ca e cel mai bun sasiu de pe piata.

@tipografu care a fost configuratia finala ?
Laj
Astăzi am plătit și eu rezervarea de 5% pt.M3 RS .Am trecut prin fix aceleași frământări ca și @tipografu .
Ah,uitasem ..am făcut și drive test cu Trophy-ul existent B-128-RCR biggrin.gif[attachmentid=1628012823]
R19/16v
Ce bine c-ai pus tu vreascu' acolo...
alexniculescu
Parca era un coleg de pe forum ?!
Diaboliq
Cunoste careva un istoric pt B 38 PUI? E un megane 3 RS negru. Un tovaras vrea sa-l cumpere.
b76bgaarh
nu e fostul rs al lui blondish?
dodopan11



https://www.youtube.com/watch?v=v9pAVsU6W3U

Distractia de weekend pe circuit wink.gif Nimic serios, sesiune de antrenamente/recunoastere/incalzire pneuri, cu pasager tata. Nu e un clip in care respect "racing line"-ul, e mai colorat, mai la limitare uneori, cum spuneam, nimic serios, doar distractie.

Facut in 2015 la evenimentul Legal Racing Time Attack, in prima parte a zilei, la antrenamente.

Megane RS 3 CUP 265 wink.gif
dodopan11
Inca unu si ma duc wink.gif

https://www.youtube.com/watch?v=UrrcnvyjuSU
Shuri
QUOTE(Diaboliq @ 10 Nov 2015, 17:59)
Cunoste careva un istoric pt B 38 PUI? E un megane 3 RS negru. Un tovaras vrea sa-l cumpere.
*



Pana la urma stie cineva ceva de masina asta? Ma bate gandul sa o cumpar dar pare suspect de ieftina pe Autovit (13900E negociabil).
mircea_aq
Inca un test necinstit, ar fi trebuit sa ia trophy-ul normal, nu r-ul:

http://www.autobild.de/artikel/civic-type-...st-8659679.html

mars
Pe asta il stie careva? http://olx.ro/oferta/renault-megane-rs-ID6ebiu.html M-as duce sa-l vad.
mars
Am fost, l-am vazut, e OK, dar ma mai gandesc. Are jantele atinse binisor, anvelope praf, trancane ceva pe fata dreapta, discuri cam uzate pentru 37.000 km, niste liniute stinse la display-ul climei.

Vinde careva unul cu sasiu normal, jante de 18 si interior din piele? Era unul prin Timisoara (al unui coleg de forum), dar e cam peste buget: http://olx.ro/oferta/renault-megane-rs-ID62Yt2.html

Mai e unul aici: http://olx.ro/oferta/de-vanzare-renault-me...html#8ae0d126dd dar e prea "suparat" pentru mine. Eu trebuie sa duc copiii la scoala cu el smile.gif.
adrian pop
Salut
Ma poate ajuta cineva pentru modelul Megane 3 rs din 2014 (final 2014) ce marimi de jante se potrivesc? 8.25 J 18 stiy insa dimensiuni intre prezoane ( 5 x 114.3 ?) si dimensiune gaura mijloc janta??? Merci mult
NovaS
Salutare la toata lumea, am si eu un RS de prin 2012 (luat de nou) dar pana acum desi sunt membru pe forum nu prea am spus mare lucru pe aici smile.gif

De curand avand in vedere ca imi iese masina din garantie prin august, m-am apucat de modificari la ea.
Am pus incalzire in scaune, un visio si un R-Link pana acum.
La R-link am o problema si sunt curios cum va functioneaza voua.
Am activat partea de Trip Computer si Eco cu DDT-ul dar nu comunica cu ceasurile de bord si in consecinta nu vad consumul si datele despre calatorie cand intru in meniu.
Totusi am senzatia ca la RS-uri (spre deosebire de M3 obisnuit, ceasurile nu au fost gandite sa furnizeze informatii catre MFD).
Imi poate spune cineva daca la voi acest lucru functioneaza sau nu?
2 la mana ma chinui sa imi activez RS-Monitorul pe R-Link, e cineva din bucuresti cu un RS din 2015 (R-Link + RS Monitor) care ar fi dispus sa ma lase sa bag si eu diagnoza pe masina 5 min? Am deja informatii de la un RB8 din 2013 dar nu sunt suficiente.
Mersi frumos
FederalMogul
Va salut. Ma reintorc in familia Megane dupa mai bine de 10 ani. Am avut un Megane 1. Acum detin un RS3 din 2013. Vad ca e cam linsite pe topicul asta.
Exista undeva un alt topic mai animat dedicat posesorilor de RS ?
Pana ma cunosc mai bine cu masina as avea cateva intrebari despre micile pb observate in cele cateva zile de cand o am.
La ce interval recomanda Renault schimbarea discurilor de frana? Visual par cam uzate, 3-4 mm uzura. In plus fluiera la franat usor.
Masina are un usor tremur la relanti dar nu este sesizabil pe turometru. De la ce ar putea fii? In sarcina no pb, merge de rupe.
pantsless
Salut!

Ma intereseaza un 3 RS, SH. A fost pasiunea mea, inca de la lansare.
Avand in vedere ca nu ies pe circuit (ca si avem multe in RO), cred ca e de preferat sasiul sport (in loc de CUP).

Pentru cei care au un RS, poate ma puteti ajuta cu cateva lamuriri:
- Inteleg ca nu e vreun pui de e-klasse, dar se poate trai cu el in viata de zi cu zi? Sunt atat de dure suspensiile, incat sa devina foarte neplacut in oras? Mentionez ca in prezent am un Megane 2, 1.6. Am condus Megane 4 RS, si suspensia mi se parea foarte iertatoare (chiar confortabila). 3-ul e cu mult sub?
- Am inteles ca sunt vreo doua facelift-uri (august 2012, respectiv 2014); implicit, 3 modele: III.1, III.2, III.3. Ar trebui sa evit vreun model?
- Evacuarea Akcrapovic (must have, zic) vine standard pe orice Megane 3 RS?
- Navigatia/display-ul ala e decent? e vreun must-have? (banuiesc ca nu; pare si din 1999)
- "bate/troncane"? Sau e bine asamblata?
- Orice alt sfat e binevenit!

Mersi!
speedman
akrapovici ai doar pe rs trophy, este dura, insa se poate trai cu ea (am mers cu m 3 rs 2015 cu sasiu cup si jante pe 18). Este o masina renault sport...adica diferita de una de serie...dc e terminata posibil sa aiba zgomote, altfel nu...dc a fost ingrijita si cu km ok nu are voie sa aiba zgomote suspecte
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.