papa_mulo
16 Jun 2014, 19:24
Si-a permis si luxul sa faca si o greseala maricica la 06:20...
In ce priveste pretul...sa mai stam cateva luni sa vedem preturile reale de vanzare.
ssilviu
16 Jun 2014, 19:36
tomageorgian
26 Jun 2014, 20:00
Se pare ca e mai scump
Renault dévoile le prix de sa dernière arme fatale sur le Nüburgring ! 45000€, c'est le prix qu'il vous faudra débourser si vous souhaitez acquérir la Mégane RS 275 Trophy-R. Mais à ce prix là, il y aura quelques sacrifices à consentir ...
Pour tout savoir :
http://news.autoplus.fr/news/1484144/275-T...ane-RS-Trophy-R
papa_mulo
27 Jun 2014, 08:36
E deja dublu fata de un RS standard fara optionale pe el.
Diaboliq
27 Jun 2014, 09:00
Trebuia sa intre si drept. marketing in funcțiune. Jenant!
papa_mulo
15 Jul 2014, 21:24
ovidiucna
15 Jul 2014, 23:30
Mie nu mi se pare mare pretul la aia de 32.500....tinand cont de evacuare,jante si ce mai are in plus.In rest as renunta la dungile alea de pe aripile spate.
dodopan11
16 Jul 2014, 07:17
@papa_mulo: alea nu
e RS Trophy-R,
e Trophy normale
2014 are asa: RS265, RS Trophy 275 si RS Trophy-R 275. In rromania se aduce doar RS265, din loviri de mentalitate ghermana, din punctul meu de vedere. Cerere si oferta...
papa_mulo
16 Jul 2014, 10:58
Ai dreptate, Trophy-R e varianta radicala pt circuit(chelita de vreo 100kg) a lui Trophy care e varianta de strada. Cu Trophy-R nici nu ai ce sa faci daca nu il iei exclusiv pt circuit pt ca nu are bancheta, aer conditionat, radio, insonorizari etc.
Practic versiunea R e cea cu care au scos recordul, iar Trophy simplu e cam aceeasi masina dar pentru strada...au pus la loc dotarile pe care le scosesera pt a usura masina.
Trophy:
http://www.renaultsport.com/New-Megane-R-S-275-Trophy.htmlTrophy-R:
http://www.renaultsport.com/Megane-R-S-275...phy-R-3867.html
dodopan11
16 Jul 2014, 19:54
Dap. Eu sper ca in octombrie-noiembrie pica si al meu pe meleaguri mioritice... Dupa 6 ani de RS 2 ma reintorc la "prima iubire"... Am cochetat cu ideea de a-l inlocui cu un WRX STI dar n-a fost sa fie. Asa ca... The RS 2 king is dead, long live the RS 3 king
Ai vandut Megane-ul RS 2 sau il vei da buyback?
Si-ai comandat 3 de care? Trophy?
dodopan11
17 Jul 2014, 19:24
Vandut. Evaluarea pentru buyback a pierdut la pret/conditii.
Cum ziceam si mai sus, in rromania se aduce doar varianta RS265, eu il iau din rromania. I-am gasit si porecla: toothless
papa_mulo
18 Jul 2014, 07:20
Tot rosu si asta? E culoarea care mie imi place cel mai mult pe RS si e si cea mai rara.
[attachmentid=1627954297]
dodopan11
18 Jul 2014, 12:18
...din motive strict personale si profund subiective am renuntat la rosu
E o intreaga discutie aici, pasionanta pe alocuri, vis-à-vis de upgrade. Si la fel de subiectiva, bineinteles. Avantaje/dezavantaje, dotari inexistente/existente in 2008/2014, etc. etc.
Pe scurt, eu am luat-o initial, in 2008, ca grandtourer cu valente sport si oarecare usurinta in utilizarea citadina. Am descoperit-o, fascinat, treptat si i-am recunoscut punctul forte: sasiul. Cu toate ca n-am avut sasiul CUP (la momentul respectiv am ales trapa escampntabila/toit ouvrant in detrimentul sasiului CUP) masina s-a comportat ireprosabil in toate virajele posibile si imposibile. A fost incredibil de previzibila (nu ma puteam abtine sa nu folosesc clisee jurnalizdice) in toate situatiile de bracaj/contrabracaj/frana/acceleratie/ud/uscat.
Ma rog, long story short, o sa trec de la 5 usi la 3, de la trapa mobila la trapa fixa, de la rosu la gri cu negru, de la 18' la 19', de la sasiu normal la sasiu CUP cu dif, de la xenon la halogen, de la scaune sport la RECARO, de la buburuza la toothless
Restul de avantaje/dezavantaje si extra-optiuni sunt strict legate de, repet, 2008/2014 si subiectivism pur din alegeri personale. Asta in corelare directa cu ce se aduce in rromania.
later edit: ...de la 225 CP la 265 CP, de la 300 Nm la 360 Nm, etc.etc.
ovidiucna
18 Jul 2014, 14:24
De ce renunti la xenon? Am vazut ca pe rs 2014 vine cu lupe dar fara xenon(eu nu gasesc nici o explicatie logica pentru porcaria asta).Eu nu am xenon dar ii simt lipsa asa ca nu inteleg dc ar renunta cineva la el.
dodopan11
18 Jul 2014, 14:49
...pai renunt fortat, nu renunt ca nu vreau, renunt ca n-am de unde... RS 2014 are halogen pe lupa. 2008 a avut xenon. De-asta ziceam mai sus ca toate diferentele 2008/2014 sunt strict in contextul ofertei. Nu exista xenon nici macar ca optionala pentru RS 2014...
Cu cat ai dat 2-ul si care e pretul final al 3-ului?
centurion
18 Jul 2014, 22:31
QUOTE(dodopan11 @ 18 Jul 2014, 15:49)
...pai renunt fortat, nu renunt ca nu vreau, renunt ca n-am de unde... RS 2014 are halogen pe lupa. 2008 a avut xenon. De-asta ziceam mai sus ca toate diferentele 2008/2014 sunt strict in contextul ofertei. Nu exista xenon nici macar ca optionala pentru RS 2014...
Sa te bucuri de ea si fara evenimente neplacute!
Treaba cu xenon-ul este o imbecilitate "a la marketing Renault Romania". In septembrie 2013, cand am comandat masina din semnatura, adica Megane 3 faza 2, am putut pune xenon + spalator de faruri. Un coleg de-al meu si-a cumparat acum, in vara, Megane 3 faza 3, echiparea GT Line. Nu a mai putut pune xenon (desi a vrut), dar are spalator de faruri. Sunt niste dobitoci. Chiar i-a intrebat: ati pus xenon pe faza 1 si pe faza 2. De ce nu mai puneti si pe faza 3? Luati-mi banii. Eu vreau xenon, platesc, aduceti-mi cu xenon. Nu se poate pentru ca nu se mai pune, spuneau Renault Romania.
papa_mulo
19 Jul 2014, 08:43
N-ai inteles ideea, decizia nu e a Renault Romania, in momentul asta nu se poate comanda nicaieri in lume xenon pentru nici o varianta de megane.
centurion
19 Jul 2014, 09:20
Atunci tampiti la nivel global.
dodopan11
20 Jul 2014, 10:44
Am si eu o intrebare pentru posesori. De fapt doo.
1. Oscilez pentru iarna asta intre un set de jante pe 18' +senzori + 1 set de anvelope pe 18' sau doar un set de anvelope pe 19', cu aceleasi jante cu care vine toothless. A cumparat cineva jante din rromania de la dealeri ? Banuiesc ca un set de Tibor sau AX-L pe 18 sunt undeva la 1200 euro. Ma incurca mult datele tehnice atipice (8.25J, ET 65) in decizia de a achizitiona ceva aftermarket...
2. Latimile anvelopelor sunt 225/40 R18 si 235/40 R18 si 235/35 R19? Ca daca e asa, prefer un 225 pentru iarna (cum am avut si pe buburuza mea).
Merci de raspunsuri.
Diaboliq
20 Jul 2014, 11:35
Eu pe 250 am 225 de iarna și 235 de vara pe 18. Jantele sunt aftermarket deci fără senzori.
pishky
20 Jul 2014, 12:41
e posibil sa iesi mai eftin cu OZ-uri decat cu alea de la reprezentanta (cel putin astea pentru muritorii de rand pe 16 asa e, la RS-uri nu stiu).
Sfatul meu e sa iti iei 225 uri pe 18 cu jante Renault. Eu de ex mi-am luat modelul Keza originale Renault, si am dat cam 3600 RON pe ele. (Bine, eu jantele respective le folosesc pentru vara deocamdata.)
Poti sa derulezi si gasesti poze plus discutii in paginile anterioare ale topicului.
madhorsefuzzy
21 Jul 2014, 15:23
QUOTE(centurion @ 18 Jul 2014, 23:31)
Un coleg de-al meu si-a cumparat acum, in vara, Megane 3 faza 3, echiparea GT Line. Nu a mai putut pune xenon (desi a vrut), dar are spalator de faruri. Sunt niste dobitoci. Chiar i-a intrebat: ati pus xenon pe faza 1 si pe faza 2. De ce nu mai puneti si pe faza 3? Luati-mi banii. Eu vreau xenon, platesc, aduceti-mi cu xenon. Nu se poate pentru ca nu se mai pune, spuneau Renault Romania.
QUOTE(papa_mulo @ 19 Jul 2014, 09:43)
N-ai inteles ideea, decizia nu e a Renault Romania, in momentul asta nu se poate comanda nicaieri in lume xenon pentru nici o varianta de megane.
Au ramasa fara becuri xenon pe stoc?
Dar mai au ceva spalatoare comandate ...
Chestia asta cu au fost pe model dar acum nu mai sunt mi se pare o imbecilitate de marketing.
Daca nu erau de la inceput intelegeam, dar asa sa pui pe 2 faze si apoi sa le scoti de tot ... dar in schimb le pui la dispozitie pe Fluence.
dodopan11
21 Jul 2014, 15:48
@cash: da, cred ca o sa merg pe 18 cu 225 iarna, cum ziceam si mai sus. Oricum am de asteptat muuuult, eu speram octombrie, se pare ca pica la jumatea lu' november rain... Deci umflu pusculita pentru roti de iarna...
@madhorsefuzzy, centurion: acum daca stau stramb si judec drept, poate nu au mai vrut sa "cace" atata banet intr-o faza 3, de unde si lipsa xenocului. Lansarea meganului 4 banuiesc ca se apropie, probabil au canalizat banii in directia aia... Da, e o intrebare aici de ce nu macar pe RS dar nu cred ca o sa ma opresc in asta acum. Repet, 6 ani m-a luminat xenocu, acu' sa vedem halogenu' in lupa. Si nu, n-o sa ma grabesc la solutii aftermarket daca tot am lupa. Sau cine stie ?!?
madhorsefuzzy
21 Jul 2014, 16:04
O sa pui aftermarket stai linistit ...
Cand nu ai nu stii ce pierzi, cand ai avut ...
mircea_aq
21 Jul 2014, 16:41
Cu 2500 euro reducere si potential inca 1500 de la rabla, ajungi la preturi de Megane 2 RS.
Cu sau fara xenon, la 23-24 de mii, M3 RS e o oferta obscen de buna.
b76bgaarh
21 Jul 2014, 16:51
A fost si mai bine, roti de iarna complete pe langa reducere.
dodopan11
21 Jul 2014, 22:00
@mircea_aq, ba s-avem pardon
, sare lejer de 23-24 de mii, cu pleiada de
obtionale aleasa strict subiectiv de mine
si chiar si-asa, subscriu, e destul de decenta, comparativ avec la concurence.
b76bgaarh
22 Jul 2014, 10:59
Cat a fost reducerea de grup?
Piper101
26 Jul 2014, 20:30
Cum sa ai led-uri in bara si halogen pe un rs? O prostie.
dumitrescuandrei
2 Aug 2014, 22:19
Asa am zis si eu.Dar acum xenonul e singurul lucru care ma mai intereseaza cand ma urc in masina.
dodopan11
3 Aug 2014, 07:16
...e, acuma, pareri si pareri. De ce nu, justificate, cel putin cand te uiti la competitorul direct, seat leon cupru, cu far full LED, parca ai de ce sa strambi din nasuc umpiq... ma repet, nu cred ca au mai avut de ce sa investeasca atata banet intr-un al treilea facelift, de aducere in linie cu noua imagine de marca. Ca doar sta pe tzava noul megane 4. Si banii se duc acolo de unde o sa sara volume. Simplu, logic.
mircea_aq
3 Aug 2014, 09:53
Reduceri de costuri, urmate de alte reduceri de costuri.
Spalatoarele de far au ramas in oferta, instalatia fiind carry-over de la ph1 si ph2. Puteau sa puna faruri cu xenon, doar nu le produceau ei, doar dadeau comanda, dar deh decizie comerciala, sanatate.
Nu stiu nimic oficial legat de lansarea M4.
In 2015 va fi prezentata cu siguranta inlocuitoarea Lagunei, asa ca m-as uita mai degraba catre 2016-2017 dupa Megane. Ma indoiesc ca vor lansa doua modele atat de importante in acelasi timp.
Pana prezinta M4, pana incepe efectiv comercializarea, lucrurile se petrec gradual, iar RS-ul ne-a obisnuit ca vine mai la urma. Mai adauga si delay-ul cu care ajunge pe piata din Romania fata de vest si ajungi in 2017/2018 fara probleme.
Sa speram ca downsizing-ul se opreste la 2.0 in cazul RS-ul. E interesant sa vedem cu ce motor vor veni...probabil un turbo cu injectie directa. La ora asta nu gasesti nici macar zvonuri pe forum in acest sens.
Piper101
3 Aug 2014, 10:11
Toate modelele competitoare au led + xenon, si daca fata meganeului mai e cum mai e la stopurile spate mergeau niste leduri in 2014. Ma rog. Anul viitor vom vedea noul opel astra, implicit si opc`ul pe final de an care momentan e peste rs cu 280 cai.
leolache
3 Aug 2014, 10:26
Tot ce sper e ca pe Megane 4 RS să rămână (măcar ca opțiune) cutia manuală și, ideal, să nu vedem vreun 1.6 Turbo... probabil vise. La fel cum am început să apreciez la modul serios Clio 3 RS pentru faptul că e ultimul mohican cu un motor aspirat performant.
dodopan11
3 Aug 2014, 13:59
...de-asta zic, pareri si pareri, gusturi si gusturi, aspirate si turbo. Eu n-as renunta la supraalimentare eeeevă
leolache
3 Aug 2014, 15:09
În altă ordine de idei, ați observat că pe renault.ro, în configuratorul de Megane RS, putem acum configura modelul RS Trophy de 275 CP? Prețurile încep de la 28.600 euro.
dodopan11
4 Aug 2014, 15:17
Da, am vazut si eu. Recunosc, m-am șucărit initial, că la niste zile de cand am facut eu comanda a aparut si la noi, dupa care m-am linistit etern. Stiu ca par vulpe si zic ca-s strugurii acri dar in afara de ohlins-uri reglabile si caucioace super hiper cup nu-mi lipseste nimic. Vad jante speedline optionale care-mi seamana mult cu batranele beboape pe care le-am avut ani, vad 270 cp in loc de 265 (marketing sau greseala?!?) si... cam atat. Gresesc? Mi-a mai scapat ceva? Sincer, nu vad nici o problema sa transform o pereche de ohlins-uri in upgrade-uri viitoare. De cauciucuri nu mai zic, in aproape 70000 km am schimbat 3 seturi de vara, deci voi avea sigur oportunitatea sa incalt si cup-uri... Dăcât un pret mai mare de achizitie... Mai bine upgrade-uri viitoare...
leolache
4 Aug 2014, 17:11
Oricum nu cred că era vreo șmecherie... sunt convins că diferențele sunt cel mult marginale, bașca cele câteva mii de euro în plus.
Piper101
4 Aug 2014, 17:28
10 cai in plus pt trophy, adica 275, jante speciale si niste autocolante. Eu as fi luat galbenul ala jaune sirius. Plus un tuning cu niste autocolante fine cum e pe trophy si arata intr-un mare fel.
leolache
4 Aug 2014, 17:38
De acord, dar în utilizarea efectivă oare cât contează că Trophy are cifre ceva mai bune și e mai rapid pe Nurburgring cu 4-5 secunde decât RS-ul "normal"? În plus, așa cum spunea și colegul care și-a comandat Megane RS - și pe care îl felicit pentru alegerea făcută! - toate celelalte se pot pune în timp.
Diaboliq
5 Aug 2014, 21:00
Eu zic sa nu te stresezi pt aia 10 cai. Eu am 250-ul si la stage 1 am scos performante frumusele.
...
Azi am montat intercoolerul si dump valve-ul si am dat o tura.
Scuzati moaca obosita:
Video
QUOTE(Diaboliq @ 5 Aug 2014, 22:00)
Eu zic sa nu te stresezi pt aia 10 cai. Eu am 250-ul si la stage 1 am scos performante frumusele.
...
Azi am montat intercoolerul si dump valve-ul si am dat o tura.
Scuzati moaca obosita:
VideoBonjour monsieur!
Pai zi-ne si noua care sunt diferentele fata de stock
.
Salutari din La Rochelle
,
Adrian
Diaboliq
5 Aug 2014, 22:09
Hai noroc!
chip fastchips
evacuare inox k-tek
intercooler ktr negru
dump valve forge
arcuri
b76bgaarh
6 Aug 2014, 12:45
eugenTL
13 Aug 2014, 17:44
.....
alexniculescu
22 Aug 2014, 12:44
275
Diaboliq
22 Aug 2014, 13:10
Like
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.