Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
b76bgaarh
http://www.autobild.de/artikel/astra-opc-s...ch-3658438.html

astra, focus, sciroco si rs. vs in autobild.
dumitrescuandrei
&feature=relmfu
connectorxp
De cand face Opel masini sport? oricum Megane RS mai are un hop, Focus RS, daca il trece si pe ala, iarasi ia trofeul de Regina Hot Hatch pe segmentul ei de pret (fara EVO X sau Impreza).
Modus
Megane RS a fost tot timpul peste Focus RS pe circuit; la fel a fost tot timpul peste Subaru Impreza.

Este printre putinele modele de la Renault care practic nu are rival
pavilion8373
I-a dat "fumu" in linie dreapta, daca mai erau si 2-3 viraje ....
Modus are dreptate, in segmentu asta nu sufla nimic in fata la RS.
M i h a i
QUOTE(Modus @ 23 Oct 2012, 07:39)
la fel a fost tot timpul peste Subaru Impreza.
*


comparam mere cu pere total aiurea, impreza joaca in alta clasa , este total alta treaba (awd, 300 cai, suta in 5.1 ) Mai ramane sa compari si cu evo.... Ce ne place sa ne mai mintim singuri asa fara argumente wink.gif
cj98czh
O juca nu o juca in alta liga ... tin si eu minte ca pe circuit nu l-a ajutat nici cei 300 cai si nici awd-ul ....
Modus
Mihai, nu ai inteles ideea.

Megane RS nu e in aceeasi clasa de masini cu Impreza WRX cu tractiune integrala, etc.

Dar pe anumite circuite Megane RS e mai bun http://www.fastestlaps.com/cars/subaru_imp...rx_sti_25l.html

http://renaultsport.myfastforum.org/viewto...6&view=previous

Ceea ce arata inca odata ca Megane RS este o masina sport extraordinara care pe drumuri virajate este mult mai buna decat masini cu tractiune integrala si cu motoare mai puternice
alexniculescu
Nu ma asteptam la o asa diferenta fata de vxr.
cash
QUOTE(dumitrescuandrei @ 22 Oct 2012, 23:05)
&feature=relmfu
*




Cand vine? biggrin.gif

Ai gasit roti de iarna?

b76bgaarh
dumitrescuandrei, sa inteleg ca anul asta nu mai primesti roti de iarna cadou de la reno? alta colega a primit 4 roti de iarna, complete.
dumitrescuandrei
Mai am cam o luna de asteptat Adrian.Acum incepe timpul sa treaca mai greu biggrin.gif

Cat despre rotile de iarna, nu am auzit nimic...Chiar a primit cineva de la dealer roti complete de iarna?
cash
QUOTE(dumitrescuandrei @ 24 Oct 2012, 02:16)
Mai am cam o luna de asteptat Adrian.Acum incepe timpul sa treaca mai greu biggrin.gif

Cat despre rotile de iarna, nu am auzit nimic...Chiar a primit cineva de la dealer roti complete de iarna?
*



Cand ai chef, da-mi un telefon sa te mai dau o tura, ca sa iti treaca dorul smile.gif.

Bafta!
papa_mulo
QUOTE(Modus @ 23 Oct 2012, 09:40)
Mihai, nu ai inteles ideea.

Megane RS nu e in aceeasi clasa de masini cu Impreza WRX cu tractiune integrala, etc.

Dar pe anumite circuite Megane RS e mai bun http://www.fastestlaps.com/cars/subaru_imp...rx_sti_25l.html

http://renaultsport.myfastforum.org/viewto...6&view=previous

Ceea ce arata inca odata ca Megane RS este o masina sport extraordinara care pe drumuri virajate este mult mai buna decat masini cu tractiune integrala si cu motoare mai puternice
*




RS este o masina extraordinara si asta se vede si in timpii de pe diverse circuite. Totusi nu poti lua timpii inscrisi pe fastestlaps pt a face un clasament intre cele doua modele(sau mai multe) ci doar una orientativa. Trebuie tinut cont de faptul ca respectivii timpi sunt scosi de piloti diferiti(mai mult sau mai putin piloti) si evident in zile si conditii meteo diferite.
Ca sa faci clasamente trebuie in principiu sa testezi respectivele modele pe un anumit circuit:
-in aceeasi zi
-cu acelasi pilot
-cu acelasi model de pneuri sau macar similare(din aceeasi clasa de performanta)
-mai multe ture pt fiecare masina, rezultatul final precizand cel mai bun tur.
Singurul circuit care ofera informatii mai exacte datorita faptului ca masinile sunt testate de acelasi pilot este cel al TopGear, dar pana acum Stig nu a testat Megane III RS...
cash
QUOTE(papa_mulo @ 24 Oct 2012, 12:34)
Singurul circuit care ofera informatii mai exacte datorita faptului ca masinile sunt testate de acelasi pilot este cel al TopGear, dar pana acum Stig nu a testat Megane III RS...
*



Maestre a fost rastestat Megane RS de catre cei de la TopGear.

Pe site la ei exista clip cu RS 250 in test comparativ cu Focus RS, Impreza STI si alte masini (hill climb).

In ultima revista TopGear din Anglia este facut test comparativ pentru toate hot hatch-urile noi (RS 265, Focus ST, Astra OPC etc. ). Va las pe voi sa descoperiti concluziile. Revista o gasitzi pe ici pe colo smile.gif... in format pdf.

Si inca o chestie, in Anglia e mult mai scump RS-ul decat pe continent. Iar la noi are totusi un pret destul de bun, cu reducerile aferente. Cel putin eu sunt foarte multumit de pretul cu care l-am luat.

Bafta
atipiq_nightmare
Rs`ul este una dintre cele mai rapide masini pe circuit si atat:) nu puteti compara evo sau subi cu meganul.
Nu stiu cati merg pe circuit cu ea si oricum nu are rost comparatia ... 4x4 este altceva smile.gif
papa_mulo
QUOTE(cash @ 24 Oct 2012, 15:32)
Maestre a fost rastestat Megane RS de catre cei de la TopGear.



O fi fost in emisiune, nu ma opun la asta...eu vorbeam de tur de circuit, pe fastestlaps nu exista timp pt RS265, nici macar pt RS250. Poate o fi pe site la TopGear, dar nu il gasesc nici acolo...ajuta-ne tu cu un timp desi sunt aproape sigur ca nu exista oficial un timp pt RS250 sau RS265 pe TopGear track!

LE: m-am uitat la "hill climb" si nu are nici o legatura cu ce discutam noi, adica TopGear track. Poate dupa ultimul test asta de care zici tu sa apara si un timp pe circuit.
cash
N-am zis ca a fost testat pe circuitul respectiv. Am zis ca a fost testat de cei de la Top Gear, in ambele versiuni, in diverse teste.
Cred ca e mai relevant articolul din revista, si chiar si testul de hill climb, pentru Megane RS, decat timpul pe care l-ar scoate pe circuitul TopGear. Ei stiu foarte bine ce fac.

Nici pe departe Megane RS nu este doar pentru circuit. Este o masina care te face sa te simti foarte bine in fiecare zi si e extrem de placut sa o conduci. Iar pe Extreme mod este un deliciu.
Sunt multe masini care costa mult mai mult si nu pot oferi ceea ce ofera RS-ul.

Bafta!
atipiq_nightmare
@ cash: eu nu am zis ca rs`ul este o masina pentru circuit sau ca nu iti ofera niste senzatii deosebite dar sa nu comparam merele cu perele smile.gif
Constantin Ciobanu
Încă nu are rival Megane RS, din câte am citit doar Astra OPC se apropie dar nu e ceea ce trebuie... în rest am cam condus tot ce se vrea rival... Cu Megane RS pe circuitul Ascari la lansare.
&feature=g-upl
connectorxp
Bravo!, de la ce se aude binganitul ala? ESP?
cash
QUOTE(connectorxp @ 26 Oct 2012, 23:17)
Bravo!, de la ce se aude binganitul ala? ESP?
*



E indicatorul sonor pentru schimbarea treptei de viteza! smile.gif

Nu prea te-ai uitat la review-uri smile.gif...

connectorxp
In general nu ma uit la review-uri citesc un articol si pe unde apuc un drive test, iar la noi stii cum se fac aceste plimbari demonstrative...

Intrebam de ESP, la mine suna exact la fel ESP-ul in situatii de urgenta.
Bala_D
Salut baieti...Numele meu este Dan si sunt nou pe forumul vostru...Toate cele bune si drumuri libere si fara de probleme...am vazut ca ati uploadat filmuletul cu astra opc si scirocco...sau parca ati dat linkul....tin sa va spun ca am mers cu toate 3...astra este superba...dar atat...nu-mi place deloc...este oribila dinamica...chiar daca opel se lauda cu noi schimbari la sasiu...NU-MI PLACE...scirocco e mai in regula...mie imi place mai mult senzatia decat in cei 280 de opcisti...dar fara sa fiu deloc subiectiv....RS-ul este tatic in gama de motricitate fata...toate cele bune!!!
gruyuss
QUOTE(Bala_D @ 2 Nov 2012, 22:24)
Salut baieti...Numele meu este Dan si sunt nou pe forumul vostru...Toate cele bune si drumuri libere si fara de probleme...am vazut ca ati uploadat filmuletul cu astra opc si scirocco...sau parca ati dat linkul....tin sa va spun ca am mers cu toate 3...astra este superba...dar atat...nu-mi place deloc...este oribila dinamica...chiar daca opel se lauda cu noi schimbari la sasiu...NU-MI PLACE...scirocco e mai in regula...mie imi place mai mult senzatia decat in cei 280 de opcisti...dar fara sa fiu deloc subiectiv....RS-ul este tatic in gama de motricitate fata...toate cele bune!!!
*



Salut!
Ce spui tu despre astra auzisem si eu, si nu numai despre astra, ci si despre vectra opc...Voiam sa te intreb daca megane-ul RS are directia la fel de asistata precum megane-ul normal...ce feeling da, cum se simte? Megane-ul normal are o directie destul de satisfacatoare, dar se simte ca e asistata
Multumesc!
DiMaggio
Pana (daca) revine Bala, imi permit sa raspund eu.

Sper ca atat intrebarea cat si afirmatia ta sunt exprimate deficitar. In acest sens, am doua intrebari; Cum simti tu ca directia asistata e satisfacatoare, dar ca se simte ca e asistata? Comparativ cu ce?

Intre cele doua modele sunt diferente de fel/tarie a suspensiei, de sasiu, de cauciucuri, de jante, de cuplu, de garda, de motor, de cutie a vitezei, printre altele. Normal ca directia nu se va mai simti la fel. In plus, nu m-am mira sa alfu ca anumiti paramentri ai raspunsului au fost modificati electronic.

Ca o parere personala, Megane-ul RS are una dintre cele mai precise directii pe care le-am experimentat vreodata. Masina comunica foarte bine cu soferul, se simte si cea mai mica pietricica/denivelare pe sosea, iar directia raspunde imediat.

Bala_D
Colegul are dreptate...tatal prietenei mele are fluence si e o masina ok...de zi cu zi...dar fara sa incerci sa-i gasesti anumite veleitati sportive...pt ca sigur o sa o dai in bara...RS-ul e mult mai ferm in orice faci cu ea fata de un megane clasic...si totusi aici tin sa-l contrazic pe colegu`...nu e asa de rigida sa simti orice pietricica...bineinteles e mai rigid decat cel clasic...pe RS 3 nu am sasiu cup si pot spune ca poate fi folosita in regim de zi cu zi foarte foarte usor...pe RS F1 am pachetul f1 si intr-adevar e mai rigid decat RS 3 dar si mai stabil totodata...ma gandesc ca RS 3 cu pachet cup sau varianta trophy e mult mai stabila ca vechiul rs f1...toate cele bune...

5 Nov 2012, 03:11:
aaa...si cu tot respectul pt firma Renault...dar e blasfemie sa compari un megane sau orice altceva facut intr-o fabrica de serie din turcia sau spania...sau pe nu stiu mai unde cu un RS care este fabricat intr-o fabrica separata de tot ce inseamna Renault, in Franta...crede-ma ca nu se potriveste aproape nimic de pe vechiul RS pe noul RS...nici gand de pe un megane clasic pe un RS...am 93000 km cu RS-ul F1 si singurul lucru pe care l-am schimbat pe el e un capat de bara...in ciuda rigiditatii si sportivitatii e si fiabil...


pt posesorii de Megane RS...imi permit sa dau un sfat...poate unii deja il stiti si chiar folositi acest lubrifiant...folositi Motul...zic eu ca e mult mai bun decat Elf
DiMaggio
Da, presupun ca daca nu ai jantele de 19" si sasiul cup masina e mai "normala". La mine cel putin, imi rupe spatele.

Si o veste proasta, RS3 e produs tot in fabrica din Spania.

Le: Interesanta afirmatia cu lubrifiantul, ar fi binevenite si ceva informatii aditionale/teste comparative.
connectorxp
Atunci in Dieppe ce se mai fabrica?
alexniculescu
Din cate stiu GT line ul.
Bala_D
Al meu este facut in Franta...nu stiu daca exista RS...made in Spain
mircea_aq
Megane 3 - Hatch, Coupe, RS, Sport Tourer - fabricate la Palencia, Spania
Scenic, Grand Scenic, Cabrio - fabricate la Douai, Franta
Bala_D
intr-adevar am inteles ca se vrea sa se construiasca in spania la Allegria...sau ceva de genul...o fabrica Renault...dar nu stiu daca pt RS...in fine...cred ca o sa strice brandul in conditiile astea...am inteles ca din 2011 s-a trecut in spania...primele modele au fost asamblate la Dieppe...eu il am din 2010
mircea_aq
QUOTE
Mégane Renault Sport is built at the Palencia plant (Spain), an ISO 14001 certified site.


http://www.renault.com/en/vehicules/aujour...ault-sport.aspx
Modus
La Dieppe se face Clio RS si noul Alpine
Frank SF

Renault lanseaza Renault Megane Estate GT 220, un fel de versiune break a lui Renault Megane RS - detalii aici
gruyuss
Arata bine!
connectorxp
Imi place jucaria, va intra peste Octavia RS, mai ales la capitolul putere si design. Pacat ca nu au avut "bulanul" sa faca 265CP galben, atunci ar fi fost o dovada de curaj si aroganta frantuzeasca. Oricum, inca si acum astept o Laguna RS, care sa intre pe teritoriul lui Passat R.
pishky
cred ca ar fi laguna cupe cu v6-le.
connectorxp
V6, dar in versiune turbo cu 4 Control, optional Jaune Sirius, sistem franare Brembo, sasiu CUP si alte vise semi-umede radmasa.gif ,preferabil si pe varianta Liftback si Break.
b76bgaarh
http://www.automarket.ro/tv/comparative/co...ne-rs-3098.html

testat in anglia cu focus st si astra vxr.
gruyuss
desi e VXRul lor in test, o lauda! Au si de ce!
volvol
Salutare,

Sunt nou pe forumul Renault si ma gandesc la achizitionarea unui Megane 3 RS (fara sasiu CUP). Am cautat (mai ales pe internet) informatii cu privire la acest model, insa am cateva intrebari la care nu am reusit sa gasesc un raspuns de unul singur.

1) Am vazut ca audio-player-ul stie sa citeasca .mp3-uri de pe un stick de memorie conectat pe USB. M-ar interesa sa stiu daca player-ul stie sa recunoasca foldere/directoare diferite cu .mp3-uri si daca se poate naviga/sari usor de la un folder la altul.

2) Nu am reusit sa-mi dau seama daca pe volan se afla si comenzi pentru audio-player (volum, next track etc).

3) Nu am inteles exact cum functioneaza keyless entry. Motorul poate fi pornit/oprit de la butonul de Start/Stop si daca cartela nu este prezenta in locasul ei (ex. se afla in buzunar)?

4) Nu am vazut in lista de optiuni ca fiind disponibila alarma de fabrica. Exista aceasta optiune? Eventual, se poate monta ulterior o alarma aftermarket care sa nu necesite utilizarea inca unei telecomenzi (se armeaza/dezarmeaza automat la inchiderea/deschiderea usilor)?

5) In ce culoare vin ormantele de interior (schimbator de viteze, volan) si centurile de siguranta pe varianta facelift (galben, rosu etc)?

6) Exista ceva probleme cunoscute ca fiind comune la acest model si care ar trebui sa ma ingrijoreze (consum de ulei, pompa de apa, bobine etc)? Eu am cunostiinta despre problemele comune la motoarele 2.0 TFSI/TSI din gama VAG, dar am zero experienta cu motoarele turbo-benzina de la Renault.

Multumesc de ajutor!
gruyuss
QUOTE(volvol @ 26 Nov 2012, 21:00)
Salutare,


2) Nu am reusit sa-mi dau seama daca pe volan se afla si comenzi pentru audio-player (volum, next track etc).

3) Nu am inteles exact cum functioneaza keyless entry. Motorul poate fi pornit/oprit de la butonul de Start/Stop si daca cartela nu este prezenta in locasul ei (ex. se afla in buzunar)?

4) Nu am vazut in lista de optiuni ca fiind disponibila alarma de fabrica. Exista aceasta optiune? Eventual, se poate monta ulterior o alarma aftermarket care sa nu necesite utilizarea inca unei telecomenzi (se armeaza/dezarmeaza automat la inchiderea/deschiderea usilor)?



Multumesc de ajutor!
*


2) la renault comenzile audio nu se afla pe volan, ci exista un satelit in spatele volanului, in partea dreapta, ceva gen semnalizare, in acel lor, usor accesibil si mai util decat comenzile de pe volan dupa parerea mea
3)Da. Masina porneste oriunde s-ar afla cardul, atat timp cat se afla in interiorul masinii. Cand pleci din masina, cu cardul in buzunar, se incuie singura fara sa apesi vreun buton, cand te apropii de masina, se descuie singura, iarasi, fara sa apesi vreun buton.
4) din cate am inteles se poate pune chiar la renault dupa. unii dealeri chiar ofera cadou la achizitionarea unei masini o alarma si un set de presuri

cu atat te pot ajuta!
Trak-X
Eu o sa incerc sa raspund la 2 intrebari.

3. Din cate m-am interesat te ajuta sa intrii in masina si sa si pornesti fara cartela in lacasul sau.

4. Alarma de fabrica se poate monta dar din cate stiu este mai scumpa decat cea aftermarket, care este in jur de 350-700 ron, si functioneaza cu cartela masinii. Este scumpa deoarece nu necesita nici o adaugare functionand pe canbus, interfata digitala a masinii.
adytym
- pai ca sa incep cu sfarsitul , cel mai in masura sa-ti dea un raspuns privind motorul este sau mai bine spus sunt cei ce detin un astfel de agregat, in general nu prea sunt probleme la motoarele pe benzina si mai ales la cele de rs.
- culorile la facelift in interior sunt pe negru sau gri carbon cu cusatura rosie
- alarma nu este standard , dar se poate monta chiar la ei in reprezentanta din ce am vazut ca spuneau si colegii de forum
- referitor la cartela maini libere este adevarat, iti ti cartela in buzunar , te urci in masina si ai plecat, aceasta deblocheaza usiile cand te apropii la nu stiu ce distanta de masina, cei ce poseda asa ceva te vor lamuri mai bine la modul in care functioneaza
- sigur ai si comenzile care sunt sub volan nu pe volan asa cum este la vag ca sa-ti distraga atentia, la reno sunt bine pozitionate si usor de utilizat.
- iar legat de mp3 cu usb las pe altii sa-si spuna parerea pentru ca nu stiu cum functioneaza, eu detin fara usb asa ca nu pot da detalii,
- iar referitor la masina cred ca merita fiecare banut, nu stiu daca ai reusit sa stai intr-un rs, iti doresc bafta
papa_mulo
QUOTE(volvol @ 26 Nov 2012, 21:00)
Salutare,

Sunt nou pe forumul Renault si ma gandesc la achizitionarea unui Megane 3 RS (fara sasiu CUP). Am cautat (mai ales pe internet) informatii cu privire la acest model, insa am cateva intrebari la care nu am reusit sa gasesc un raspuns de unul singur.

5) In ce culoare vin ormantele de interior (schimbator de viteze, volan) si centurile de siguranta pe varianta facelift (galben, rosu etc)?




Sasiul Cup se poate adauga atat singur ca "pachet cup" cat si impreuna cu scaune recaro ca pachet "recaro-cup". Recaro din ce stiu nu se pot pune si singure fara sa pui sasiu cup. Deci la tine variantele ar fi trei:

1. Tapiseria de stofa standard neagra cu cusaturi rosii. In cazul asta centurile, cusaturile de la volan si schimbator si insertia din bord sunt rosii.
Masina va arata ca asta: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renau...Features=EXPORT
2. Tapiseria optionala de piele neagra cu cusaturi gri. In cazul asta tota asa, centurile, cusaturile la volan si schimbator si insertia bord sunt rosii, singura diferenta e ca ai tapiserie piele cu cusaturi gri + reglaje electrice la scaun sofer si incalzire la ambele scaune fata care vin in pachet cu tapiseria piele. Masina va arata asa: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renau...Features=EXPORT
La poza 11 din acest link poti vedea foarte clar in spatele volanului si satelitul de comanda pentru unitatea audio.
3. Tapiseria optionala de piele in doua culori(negru + un gri deschis spre alb). In cazul asta ai centurile, cusaturi volan + schimbator si insertie bord de culoare gri deschis. Dispare rosul de tot si masina arata asa: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renau...Features=EXPORT

In cazul in care vrei scaune recaro dar automat si sasiu cup ai doua variante:
4. Scaune recaro de stofa de culoare neagra cu sezut galbui. In cazul asta centurile si cusaturile de la volan si schimbator sunt galbene iar insertia din bord e gri. masina va arata asa: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renau...Features=EXPORT
5. Cazul in care vrei scaune recaro de piele neagra care are cusaturile gri. Ca in cazul anterior centurile si cusaturile de la volan si schimbator raman galbene iar insertia din bord gri. Masina va arata asa: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renau...Features=EXPORT

Alte ponturi:
- daca alegi scaune recaro nu mai poti pune sistem bose(ramai cu arkamys care e standard la RS).
- daca alegi navigatie nu poti pune si RS Monitor(ori una, ori alta...ori nici una).
- jantele standard de 18 sunt gri mat inchis, daca alegi sasiu cup nu le poti pastra, trebuie sa pui aceleasi jante de 18 dar de culoare negru-lucios sau jantele de 19.

Culori disponibile:
-alb nemetalizat fara supliment pret
-rosu nemetalizat cu un supliment mic de pret(100-200 euro)
-metalizate normale cu supliment de pret ceva mai mare(400-500 euro): gri deschis(argintiu), gri mai inchis si negru.
-metalizata speciala: alb perlat care e putin mai scumpa ca metalizata normala, undeva la 600 euro si galben sirius care e cea mai scumpa, peste 1000 de euro.

Masina are acum 265 cai si start&stop, nu are rost sa te uiti pe site-ul renault.ro pt ca acolo e varianta fara facelift de 250 cai si informatiile nu mai corespund. Poti folosi un site renault din alta tara pt informatii corecte.

Bafta!
volvol
QUOTE(volvol @ 26 Nov 2012, 20:00)
Salutare,

Sunt nou pe forumul Renault si ma gandesc la achizitionarea unui Megane 3 RS (fara sasiu CUP). Am cautat (mai ales pe internet) informatii cu privire la acest model, insa am cateva intrebari la care nu am reusit sa gasesc un raspuns de unul singur.

1) Am vazut ca audio-player-ul stie sa citeasca .mp3-uri de pe un stick de memorie conectat pe USB. M-ar interesa sa stiu daca player-ul stie sa recunoasca foldere/directoare diferite cu .mp3-uri si daca se poate naviga/sari usor de la un folder la altul.

2) Nu am reusit sa-mi dau seama daca pe volan se afla si comenzi pentru audio-player (volum, next track etc).

3) Nu am inteles exact cum functioneaza keyless entry. Motorul poate fi pornit/oprit de la butonul de Start/Stop si daca cartela nu este prezenta in locasul ei (ex. se afla in buzunar)?

4) Nu am vazut in lista de optiuni ca fiind disponibila alarma de fabrica. Exista aceasta optiune? Eventual, se poate monta ulterior o alarma aftermarket care sa nu necesite utilizarea inca unei telecomenzi (se armeaza/dezarmeaza automat la inchiderea/deschiderea usilor)?

5) In ce culoare vin ormantele de interior (schimbator de viteze, volan) si centurile de siguranta pe varianta facelift (galben, rosu etc)?

6) Exista ceva probleme cunoscute ca fiind comune la acest model si care ar trebui sa ma ingrijoreze (consum de ulei, pompa de apa, bobine etc)? Eu am cunostiinta despre problemele comune la motoarele 2.0 TFSI/TSI din gama VAG, dar am zero experienta cu motoarele turbo-benzina de la Renault.

Multumesc de ajutor!
*



Va multumesc tuturor pentru raspunsuri (in special lui papa_mulo pentru ca si-a pierdut atata timp cautand link-uri cu exemplu pentru fiecare tip de interior).

Eu ma gandesc la un RS fara sasiu CUP si cu scaune standard (fara piele si fara Recaro). Sper ca aceasta combinatie sa aduca maximul de confort posibil (la drumuri mai lungi) pentru o masina sport (sau super-sport) cum este RS-ul (am vazut mai demult un filmulet pe youtube, in care un ziarist de la o revista auto spunea ca in aceasta varianta RS-ul ar fi un all-rounder perfect) + mie imi si plac cum arata scaunele standard pe RS. Ma bucura faptul ca la varianta dorita de mine cusaturile din interior vin pe rosu, pentru ca asta imi si doream. Ca si dotari de "luxury" vreau sa-i adaug tot ce este posibil a fi selectat fara sasiu CUP, fara scaune Recaro si fara navigatie (ex. xenon, bose etc).

Daca configuratorul de pe renault.ro nu este updatat pentru facelift, inseamna ca in curand voi face o vizita la un dealer Renault pentru a vedea dotarile/preturile exacte. Acuma am si idee cam ce sa ii cer dealerului (in materie de dotari/culori).

Cam care este timpul real de livrare pentru un RS, ma pot baza pe ce imi va spune dealerul? Care este politica de preturi la dealerii Renault, se mai poate negocia ceva la pretul de lista (de exemplu am observat ca la producatorii germani se negociaza destul de usor, iar la producatorii japonezi se poate negocia mai putin in general)?
dumitrescuandrei
Lista de optionale e foarte scurta la RS in Romanica. O sa o caut eu sa vad daca o mai gasesc. Termenul de livrare este destul de mare daca nu iei masina de pe stoc. Eu astept dupa a mea de vreo 4 luni...Si mai am de asteptat inca vreo 3 saptamani.
cash
N-am mai apucat sa intru... de cateva saptamani smile.gif...

Deh, sezonul asta agitat ... smile.gif

La prima intrebare a lui volvol raspunsul este cam nashpa: nu merge sa navighezi intre foldere. Eu am incercat cu toate butoanele si nu prea am reusit. La Renault insa se folosesc si combinatiile de butoane apasate simultan, insa nu am descoperit si nici nu cred sa fie o combinatie de butoane cu care sa schimbi folderele.

La ultima intrebare cu consumul de ulei: mie imi arata totul perfect pana acum si am 7000 km. Iti zice computerul de bord cat te mai tine uleiul (la mine zice ca mai am 3000km de mers).
Daca mergi foarte agresiv cu ea nonstop (sau numai cu esp sport) si daca nu respecti prima mie de km ca rodaj si primii 3000km ca o perioada in care sa menajezi cat de cat motorul, e posibil sa iti consume ceva ulei.

Tapiteria nu cred ca vine numai cu cusaturi rosii. Eu zic ca depinde si de culoarea masinii.

Sfatul meu este ori sa iti alegi una care este pe stoc si seamana cu ce vrei tu, ori sa comanzi una exact cu optiunile pe care le vrei tu si sa te duci la un dealer capabil. Daca insisti cred ca o poti configura cum vrei tu, mai ales ca tu nu vrei optionale prea multe.

Ultima chestie si cea mai tare: in masina anterioara cea mai mare placere era sa ascult muzica si sa conduc cu tenta sportiva. In masina asta nu aud/inteleg muzica cand conduc cu tenta sportiva, chiar daca e data mai tare. Eventual o dau mai incet, ca ma deranjeaza! smile.gif) Crede-ma, nu te mai intereseaza muzica atunci cand te implici emotional in "manuit" volanul unui RS.

Scuze daca am scris prea mult.

Bafta

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.