Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
Gabryel.GLN
Foarte frumoasa masina! wub.gif Multi km fara probleme! wink.gif
OVIDIUS
Waw! Beton! Cred ca e cea mai reusita sportiva de pana acum...
Diaboliq
regim extrem + mods
alexniculescu
Cea configuraa deja era la reno panteliomon ? An vrut acum vreo 2 3 luni sa fac un test cu ea dar a zis ca deja era comandata pt un client .
Ps : te am vazut azi pe la universitate .
Bafta
DiMaggio
Exact la pantelimon. Acum 2-3 luni probabi inca nu se razgandise primul client...
papa_mulo
QUOTE(Tsunami @ 15 Apr 2012, 11:46)
daca vrei sa te masori, o iei frumos si o duci pe nurburgring, acolo unde cei care se dau vor sa faca intrecere, nu pe autostrada. ce zici tu e nimic in sens de performanta.
si eu am facut ieri 2 porsche in germania,  radmasa.gif
*



Apropos de asta, am gasit zilele astea pe youtube canalele unor soferi buni care se dau pe Nurburgring cu RS-ul si se poate vedea in filmuletele lor ce poate face masina daca e bine strunita si ce patescu cei "mai putin soferi" chiar daca au masini cu 100-200-300 cai mai multi:

http://www.youtube.com/user/xthilox
http://www.youtube.com/user/touristenfahrer

Vizionare placuta!



Modus
La Renault Timisoara (Auto Europa Calea Sagului) este expus un superb exemplar argintiu Trophy de 265 de cai. Costa 27.000 de euro cu tot cu TVA.
j.d
In Bucuresti se gaseste vreun RS la vreun dealer?
alexniculescu
Megane nu stiu dar pe Splai e un Clio 3 rs gordini.
j.d
Megane-ul RS as fi fost curios sa-l studiez mai atent. smile.gif
adytym
pentru rs-ul trophy din showroomul de la autoeuropa mi-au facut un pret de 25500 si inca se mai poate negocia, intradevar un exemplar frumos atat la interior cat si la exterior.
connectorxp
Si editie limitata pe deasupra. La noi in Bucuresti la ACB cand au avut RS, il tineau inchis wink.gif probabil sa nu uzeze careva interiorul, din comoditate si sila de gandirile astea romanesti nu am cerut sa mi-l descuie sa vad interiorul de aproape.
cash
Hello,

Pana la urma se poate face drive test cu RS-ul in Romania?

Mai puneti si voi poze, chestii... cei care aveti exemplarele in posesie.

Poate se mai conving si altii sa cumpere biggrin.gif.

Bafta,
Adrian
connectorxp
Pun pariu pe un Grolsch ca doar cativa posesori de RS stiu de forumul acesta sau posteaza activ pe el, sunt destui care au dat banii pe masina, mai multi decat cei care au Coupe 1,9dCi smile.gif

Singurul regret la RS, cutia de viteze, am mers zilele trecute cu GolfV GTI Edition30 si este magnific in linie dreapta, mai ales datorita DSG-ului, dar pe curbe stranse nu vreau sa fiu in ea blush.gif
atipiq_nightmare
De ce regret? Ai mers cu 3Rs si te-a deranjat ceva la cutia de viteze? smile.gif
connectorxp
E manuala, iar in cazul in care nu ai observat semnatura, iti reamintesc ca o robotizata pusa la punct e mai buna decat "average Joe-ul de la volan".
Valy1
Aici e si de gusturi. O fi mai rapida , mai eficienta , mai ... mai... , dar eu prefer manuala pentru RS. Si da , am si eu DSG smile.gif
cash
DiMaggio cum i-ai dat numele RS-ului tau? smile.gif Cumva Marilyn? smile.gif Mai da-mi tu, te rog, un PM. Eu nu pot sa dau cica... smile.gif. Ti-am dat mail.
DiMaggio
Nu are nume. smile.gif
cash
QUOTE(adytym @ 1 Jun 2012, 21:05)
pentru rs-ul trophy din showroomul de la autoeuropa mi-au facut un pret de 25500 si inca se mai poate negocia,  intradevar un exemplar frumos atat la interior cat si la exterior.
*



Esti sigur ca era RS Trophy? Se pare ca este modelul RS 2012 desi are inscriptia Trophy pe usi.

Acum mai e in showroom?

Mersi,
adytym
Daca am zis ca era trophy inseamna ca nu am zis numai ca sa ma aflu in treaba, era cel de 265 cp pe culoare gri si dupa cum se stie trophyul are exact aceasta putere de 265 cp, nu stiu daca l mai au, dar poti sa suni sa intrebi.
Modus
E unul si in parcarea concesionarului Renault Arad de la iesirea de pe bulevardul Aurel Vlaicu catre Nadlac.
DiMaggio
@Adytm, de unde stii exact ca era varianta Trophy? Pentru ca avea stickerele pe usi?
adytym
am spus si mai sus ca era trophy , plus de asta am primit si o oferta pentru el. cum sa vinzi ceva sub denumirea de trophy doar cu stickere pe el, sa fim seriosi. am specificat ca era cel de 265cp si se stie ca doar trophyul are puterea asta.
cash
QUOTE(adytym @ 5 Aug 2012, 22:18)
am spus si mai sus ca era trophy , plus de asta am primit si o oferta pentru el. cum sa vinzi ceva sub denumirea de trophy doar cu stickere pe el, sa fim seriosi. am specificat ca era cel de 265cp si se stie ca doar trophyul are puterea asta.
*




Megane RS modelul 2012 are tot 265 cai.

Eu tocmai sunt in proces de achizitionare.

Intrebarea era daca ai vazut cumva placutza cu numarul din interior, de langa schimbatorul de viteze, care atesteaza ca e un exemplar Trophy.
connectorxp
Trophy a fost o linie de echipare pentru RS ph1, acum in Franta au varianta normala, Luxe si RedBul Racing, toate au 265CP, diferenta o face lista de dotari si exclusivitatea, in cazul versiunii RBR, care se vinde "in orice culoare doriti cat timp aceasta este neagra" cum spunea un clasic al industriei auto.

Sa ne tii la curent cu ce oferta iti fac si eventual da un scan sau o poza la oferta tiparita, pe site la Renault nu apare modelul ph2.
themircea
Salut, tuturor!

Vad ca tot discutati despre caii putere ai lui RS250 / 2012 / Trophy, asa ca imi permit sa-mi exprim umila observatie desprinsa din tot ce am citit si vazut in ultimii 3 ani despre aceasta masina.
Despre caii putere ai lui Megane III RS s-a scris mult de tot in presa auto "de pe dincolo".
Ca o paranteza, la noi au prezentat RS 250 ca pe o ciudatenie care poate interesa doar ciudati... In 3 ani am vazut doar cate jumatate de pagina in vreo doua-trei reviste si un "contact" de 4 minute intr-o emisiune auto. Am mai scris cu ceva timp in urma despre aceasta dihotomie si motivatiile sale.

Revenons a nos moutons...
In legatura cu caii lui RS250, totul a pornit de la unii posesori din Vest care au mers cu masina la dyno-test poate "ca sa vada cu ochii lor", sau poate in perspectiva vreunui tuning...
Cam toate exemplarele testate, in tari diferite, ani diferiti, pe dyno-uri diferite etc aveau intre 265-270 CP.
Parerea celor care chiar stiu ce vorbesc/scriu in acest domeniu este ca, hilar sau nu, lui RenaultSport asa le-a iesit motorul... biggrin.gif si fiind aproape perfect (scuzati lipsa de modestie) ar fi fost stupid, inutil de costisitor si irelevant sa-l degonfleze cu asa de putini cai.
Drept urmare, din considerente de marketing absolut evidente au declarat 250 de cai, l-au denumit Megane III RS 250, si iata ca au avut deja pregatit facelift-ul care urma sa vina peste doi ani.

Ca si raspuns la interpelarile pasionatilor, un oficial RenaultSport glumea in urma cu vreun an ( impuscati-ma, dar nu mai gasesc unde am citit) ca e improbabil ca un posesor de RS250 sa se supere ca are cativa cai in plus, precum si un fel de recunoastere voalata si eleganta a faptului ca motorul are de fapt "ceva mai mult de 250 de cai, dar si ca puterea suplimentara devine efectiva doar la oprirea ESP-ului" - adica exact ce acum au introdus in mod explicit si oficial pe facelift-ul RS.

Asa ca ... same old, same old.

Nu am pretentia posesiei vreunui adevar absolut, dar ma indoiesc sa fie doar "fum fara foc".

Ceau!
cash
Deci dilema este ca masina pe care vreau sa o achizitionez este clar model 2012, cu tot cu an de productie 2012 si are 265 cai dar are pe usi insemnele Trophy. O sa ma lamuresc cand intru in posesie, dar credeam ca poate o lamuresc mai repede pe forum.
Eram curios daca exemplarul vazut in Timisoara avea si placuta cu numarul de Trophy (desi nu cred). Atat.
Doar cei din Brasov am vazut ca au pus pe site RS-ul nou.
Pretul standard este 25500 cuTVA, la care poti adauga pachetele respective (sasiu, vizibilitate, scaune Recaro, vopsea speciala). Se fac si reduceri consistente.
Eu pe a mea, cu sasiu cup, pachet vizibilitate, si extensie de garantie am scos-o la 25.800 cu TVA, pe firma. Pe persoana fizica, te scoti cu cupoanele de la Rabla, cred.
DiMaggio
Themircea, de acord cu afirmatiile tale de mai sus. Cu toate astea, Renault se lauda ca pe langa minusculele diferente estetice, teoretic Trophy ar avea ceva filtre schimbate + cauciucuri diferite.

Acum nu stiu daca filtrele astea schimbate in loc de filtre din plastic negru au pus filtre din plastic gri.

E clar ca e vorba de marketing si ca trebuie intodeauna sa arunci ceva nou.
adytym
pacat ca nu mai am configuratorul primit de la autoeuropa, era specificat pe el renault trophy, mai multe detalii nu prea pot sa dau pentru ca nu l-am luat la puricat , dar pot spune ca interiorul era exceptional, tapiterie neagra cred cu cusaturi rosii, avea ceva embleme lipite si prin interior parca, a trecut ceva timp de cand l-am vazut , cred ca sunt cel putin doua luni.
papa_mulo
Problema e ca Trophy nu are cum sa aiba briz-brizuri rosii in interior...cum au mai zis si alti colegi aici, a fost facut pana la facelift si RS fara facelift nu a avut in nici o configuratie elemente rosii la interior. Rosu la interior a aparut dupa facelift...

Trophy a avut urmatoarele caracteristici(de care stiu eu, posibil sa mai fie si altele):
-serie limitata(nu stiu exact cate bucati), lansata in 2011(prin vara)
-265 cai declarati fata de 250 la varianta normala, cica castigati datorita unor modificari la admisia de aer
-sasiu cup cu diferential mecanic
-jante 19 negre cu inel rosu si incaltate cu Bridgestone Potenza 235/35R19
-etrieri vopsiti in rosu
-abtibilduri rosii "Trophy" pe usi si undeva pe bara fata
-turometru galben + cusaturi volan si schimbator galbene
-placuta "Trophy" in dreapta schimbatorului cu numarul exemplarului
-RS Monitor(in standard)
-tapiserie stofa cu scaune Recaro fata cu cusatura galbena si sezut in nuanta galbena + centuri siguranta galbene
-optionala era tapiserie piele cu scaune fata Recaro, cu cusaturi gri si centuri negre.
-culori disponibile: alb, negru, galben sau gri(cel mediu, nici platine, nici ala inchis aproape negru)
cash
Foarte corect papa_mulo.

Feelingul meu este ca RS-ul respectiv (cel gri din Timisoara) pe care o sa il achizitionez eu (99%), are doar insemnele Trophy si de fapt nu face parte din seria limitata aparuta in 2011.
Dealerul mi-a confirmat ca masina are an de productie 2012.

Nelamurirea mea era de fapt, de ce are insemnele Trophy? smile.gif
adytym
mai este rs -ul gri la autoeuropa? inseamna ca ala l-am vazut si eu.
dar cred ca are toate specificatiile date de papa_mulo mai putin tapiteria care el spune ca este cu cusatura galbena, eu tin minte ca era cu rosu la asta din reprezentanta. jantele erau negre, etrierii rosii, avea 265 cp.
DiMaggio
Mda, m-am lamurit. Nu e nici o diferenta! biggrin.gif
adytym
nr.5 din prima grila era si in showroom-ul din timisoara, atata ca era diferenta la tapiterie .
papa_mulo
QUOTE(DiMaggio @ 7 Aug 2012, 23:05)
Mda, m-am lamurit.  Nu e nici o diferenta! biggrin.gif
*



Singurele diferente la interior intre al tau(cu recaro stofa) si cel nou(cu recaro stofa) sunt:
- ai turometru galben, cel nou gri
- ai ornamente interioare negru "natur", cel nou negru "lucios"
- difera designul unitatii audio
La exterior diferentele sunt si mai invizibile...DRL-urile sunt putin mai lungi la cel nou, in rest nu prea sunt modificari.

<span class='edit'>8 Aug 2012, 22:12:</span>
QUOTE(themircea @ 6 Aug 2012, 17:50)
In legatura cu caii lui RS250, totul a pornit de la unii posesori din Vest care au mers cu masina la dyno-test poate "ca sa vada cu ochii lor", sau poate in perspectiva vreunui tuning...
Cam toate exemplarele testate, in tari diferite, ani diferiti, pe dyno-uri diferite etc aveau intre 265-270 CP.



Am studiat si eu pe youtube multe teste dyno ale diversilor tuneri pe Megane RS si din ce am vazut cam toate RS scot exact cum ai zis si tu intre 260 si 270 cai. Singurul care scotea 250 era al unui francez atins de criza care facuse plinul cu benzina de 95 smile.gif

In ceea ce priveste versiunea Trophy, puterea masurata pe dyno e de 285-290 cai.

N-am vazut pana acum faceliftul testat...de fapt am vazut unul singur ceea ce nu e un esantion relevant(avea parca 273).
connectorxp
Oricum o iei, este peste Golf GTI si chiar ii sufla in ceafa lui R, asta conteaza iar Octavia RS este acolo doar pentru cei care vor RS dar nu renunta la ideea de VAG biggrin.gif

Masina este o bijuterie, desigur cu partile ei negative, dar la pretul ala mai inchizi ochii la nus'ce plastic sau rahatel care pe la alte masini nu se intampla.

Oricum ideea cu cusaturi de un fel pe volan si altele pe scaune, nu este noua, sucitii astia de francezi au stilul lor, pana si la jacheta de iarna am nimerit fermoare rosii pe laterale si pe brat si galben pe centru si restul jachetei este neagra si sigla fabricantului alba si jacheta respectiva este din gama de top al respectivului fabricant, care tot francez este.

Unitatea audio noua este odioasa rau ca si aspect si degeaba are BOSE, se aude ca naiba.
papa_mulo
QUOTE(connectorxp @ 9 Aug 2012, 02:52)
Oricum o iei, este peste Golf GTI si chiar ii sufla in ceafa lui R, asta conteaza iar Octavia RS este acolo doar pentru cei care vor RS dar nu renunta la ideea de VAG biggrin.gif

Masina este o bijuterie, desigur cu partile ei negative, dar la pretul ala mai inchizi ochii la nus'ce plastic sau rahatel care pe la alte masini nu se intampla.



Gusturile nu se discuta...dar daca ne referim strict la performanta pe circuit Golf R nu intra in ecuatie, de la VW e mai bun Scirroco R care are doar tractiune fata si se descurca mai bine.
Daca pierzi ceva timp pe acest site( http://www.fastestlaps.com/ ) si la fiecare circuit selectezi de la filtru masinile cu motor si tractiune fata ai sa constati ca primii clasati sunt aproape mereu Megane RS, Megane RS Trophy, Focus RS, Focus RS500. Sigur ca sunt importanti si pilotii dar sunt destul de multe date acolo care indica ca lupta pt suprematie pe circuit la ora asta se da intre Focus si Megane...restul concurentilor fiind destul de in spate.

Concluzia mea ar fi ca Megane este mai echilibrat si mai eficient iar pe circuitele tehnice reuseste sa reduca handicapul de putere si chiar castiga(ma refer la RS250 Cup vs. FocusRS si Megane RS Trophy vs. FocusRS500).
Pe Nurburgring-Nordschleife(20.6 km) Megane RS Trophy detine recordul pentru masini tractiune fata: 08:07:97 cu pilot profesionist de la Renault


Barfele zic ca cei de la Ford desi incearca, nu prea reusesc sa bata timpii lui Trophy pe Nordschleife si atunci nu le mai publica...merg pe alte directii de marketing.
Prin urmare Focus RS(305cai) are timp pe Nordschleife de 08:26 cu pilot Horst von Saurma(ziarist auto).

Acelasi Horst von Saurma a scos cu Megane RS250 Cup 08:29.
connectorxp
Eu stiu ce este RS, dar VW nu intelege si tot da inainte ca ale lor sunt mai bune. Noul Focus RS, poate fi cel mai bun, designul nu ma convinge sa-l cumpar, prea stridenta si vulgara.
cash
Pana la urma am intrat si in posesia masinii joia trecuta smile.gif.

Ce sa zic... e senzationala.

Am facut deja cateva sute de km si abia astept sa mai fac cat mai multi posibili.

Concluzia: evident ca nu e Trophy... desi are imprimeurile puse.

Dupa ce mai lamuresc niste chestii o sa revin cu inca cateva precizari care o sa clarifice totul, inclusiv imprimeurile.

Ciao,
connectorxp
S-o stapanesti sanatos, este exact ce au facut cu seria GT Line de pe Megane si Laguna, dar si asa e bine. Baga niste poze sa o vedem cum arata. In ce oras te dai cu ea? poate avem sansa sa ne intersectam prin trafic si un mic flash prietenos e tot timpul bine venit tongue.gif
papa_mulo
Felicitari si sa o stapanesti sanatos! RS Cup 2012 are jantele pe care le avea si Trophy astfel incat masinile sunt cam identice pe afara...la urma urmei ma gandesc ca poate un nene care se ocupa in procesul de finisare cu aplicarea stickerelor pe masini a incurcat putin niste borcane si au lasat-o asa ... poate sa fie o explicatie.
Diaboliq
S-o stapanesti sanatos!
Ca tipsuri asa, vezi ca in general dupa 5000 de km e bine sa verifici uleiul electronic sau cu joja. La mine cam la 10000 papa vreo 600g. De obicei cu vreo 2000km inainte de revizie e bine sa completezi un pic, nimic de speriat. Deasemenea recomand bujiile sa le schimbi pe la 40-45k nu 60 cum scrie in carte. Ultimul sfat e sa verifici ca ai toate optiunile pe care le-ai platit. Eu sunt patit.
M i h a i
S-a terminat cu ''motoarele renault nu consuma ulei'' ?
cash
QUOTE(Diaboliq @ 21 Aug 2012, 12:15)
S-o stapanesti sanatos!
Ca tipsuri asa, vezi ca in general dupa 5000 de km e bine sa verifici uleiul electronic sau  cu joja. La mine cam la 10000 papa vreo 600g. De obicei cu vreo 2000km inainte de revizie e bine sa completezi un pic, nimic de speriat. Deasemenea recomand bujiile sa le schimbi pe la 40-45k nu 60 cum scrie in carte. Ultimul sfat e sa verifici ca ai toate optiunile pe care le-ai platit. Eu sunt patit.
*



Multumesc mult tuturor pentru felicitari. Daca veniti prin Pitesti, promit sa va dau cateva ture smile.gif.

Diaboliq, poti sa imi detaliezi putin chestia cu optiunile si cu ce ai patit tu? Mersi mult.

O sa pun si cateva poze cu masina.

pishky
un jurnal de bord ar fi interesant, cu megane rs.

edit: sa o stapanesti sanatos, si sa fie intr-un ceas cu cuc.
dumid
Eu la Meganul din 2007 nu am avut reglare lombara scaun sofer si barele laterale in culoarea masinii.
LA cel cumparat anul asta, nu am avut reglaj lombar scaun sofer si reglare inaltime scaun pasager.
Asa ca, e bine sa verifici absolut tot si sa dai mail la dealer ca sa poti obtine despagubiri sau compensari ale minusurilor.
papa_mulo
QUOTE(M i h a i @ 21 Aug 2012, 12:18)
S-a terminat cu ''motoarele renault nu consuma ulei'' ?
*



Astea sunt legende...orice motor consuma ulei, unele mai putin altele mai mult. Au impresia ca nu consuma ulei in general cei care il schimba la mai putin de 10000km...si nu apuca sa vada "top-up oil" pe bord.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.