Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 RS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
ssilviu
Asta e strategie mioritică cel mai probabil. Din moment ce te chinui să faci un lucru, măcar fă-l bine dacă tot îl faci. Așa ar trebui și aici. Dacă tot aduc mașina în România, măcar să se chinuie să o vândă, nu doar să se mulțumească simplu cu prezența aia în lista de vânzări. Cu atât mai mult cu cât, realizarea unor configurații decente nu ar fi fost o muncă în plus. Dar oricum, ajungem la clasica incompetență Renault România.
clr
QUOTE(ciprians @ 13 Jan 2011, 10:31)

.... Daca pentru ei nu reprezinta o zona care sa prezinte un venit serios, atunci nu se acorda atentie speciala. Poate se va schimba opinia la un moment dat, si o sa vedem asta cand se va face o reclama mai agresiva pentru Renault Sport.
*



Partial de acord cu tine. Pe de alta parte venitul mai poate fi generat si de imagine. Iar o aparitie mai frecventa pe soselele patriei a anumitor modele de top ar putea fi benefic in sensul asta.
themircea
Salut!
Acest topic oricum a luat-o un pic pe aratura, asa ca imi permit si eu o divagatie care nu se vrea a fi vreun "versus".

Plecand de la ce spuneau ciprians si clr, mi-e teama ca in RO, poti sa ai mama Renault-urilor sau Citroenurilor, sau cea mai frumoasa Alfa, tot nu vor fi considerate de "populatie" ca fiind "model de top".
Pe aceste meleaguri, notiunea se identifica a-priori si in mod cvasi-exclusiv cu masina germana. Poti tu sa ai orice masina japoneza, franceza, italiana etc, daca nu e nemteasca, "ei" te privesc de sus, desi poate "a ta" a costat de 3 ori cat "a lor"...
Bine zicea un coleg de forum (nu mai stiu daca pe acest topic sau pe altul), cand pui cheie/card de Renault pe masa, orice individ cu vreun Passat de 10 ani se uita cu superioritate la tine...

Asta e cultura nationala, nu ai ce-i face. Noi, cei de aici sau macar cei mai multi dintre noi tongue.gif , avem Renault pentru ca vrem si pentru ca intelegem .

Scria James May la un moment dat ca el nu vrea sa-si cumpere masina pentru acela care o cumpara de la el, ci doar pentru bucuria si placerea lui insusi. Ei bine, cei care in RO isi iau masina nemteasca nu o privesc ca pe o placere, nu se gandesc la ei insisi, ci doar la modalitatea (cred ei) de a pierde ceva mai putini bani la revanzare.
Totusi, daca s-ar uita la preturile de revanzare (mobile.de de exemplu) nici acest motiv nu sta in picioare. Raportand pretul de achizitie la cel de revanzare, se observa clar ca diferenta procentuala este teribil de apropiata. Daca faci acest calcul in valoare absoluta (in Euro) s-ar putea sa se piarda mai mult la masina germana in primii 4-6 ani.

Unii povestesc despre fiabilitate si calitate germana, preturi la piese etc. Sa fim realisti... Vedeti pe forumurile VW, Audi, Opel probleme grave si preturi. Intorceti-va aici si vedeti ca toti discuta despre "greierasi" si modalitati de schimbare a becurilor... Alo! S-au schimbat vremurile! Wake up Romania!

Si atunci, ce ramane? Simplu: traditionalul spirit de turma romanesc... "Ei" trebuie sa fie in randul lumii... blink.gif
Sariti un pic granita. Veti vedea masini atat de dragute, destepte, practice, frumoase, elegante ne-fabricate de nemti! Masini care nici macar nu se ofera in RO pentru simplul motiv ca romanul (in aceasta mentalitate de "turma") nu-si va lua (decat cu rare exceptii) un Scenic, un Modus, un Matrix, un Croma, un C5, un Swift, un MiTo si sunt mii de astfel de exemple, toate costand mai putin sau egal fata de omologul german, toate la o calitate similara, toate cu un aspect extrem de placut si TOATE denotand si imaginatie, placere, viata, nu doar o nota de plata.

Sa fie foarte clar: nu contest calitatea si tehnologia Mercedes si BMW. Dimpotriva, acestora doi le respect stabilitatea si verticalitatea in progres si imagine.
Nu contest nici macar calitatea Audi, desi nu mi-as lua unul nici sa ma pici cu ceara! Observati tipologia generala a proprietarilor - nu comentez mai mult...
De ce sa ma inregimentez? In loc de Audi din gamele A4-A6, dati-mi voie sa-mi iau un Laguna, un Accord, o Alfa. La fel, as ignora fara sovaire cel mai scump Audi A8 pus in fata unui Jaguar, Aston, Maseratti.

Revenind la acest topic: scoti un Megane RS pe strada. Toti saliveaza dupa el in mod absolut evident. Tot in mod evident, cei cu care discuti te intreaba cat costa. Cand le spui pretul, raspunsul lor in proportie de 99% va fi "Aaaa, dar la banii astia puteai sa-ti iei Golf R/GTI sau Focus ST, sau Audi TT, Passat CC, sau un BMW M3 de 2 ani, sau un S Klasse de 4 ani etc".
Nici macar nu le pasa ca eu nu vreau Golf R, Audi TT, Passat CC, Focus ST.

Stiu ca nu vorbesc in numele tuturor cititorilor.
Stiu ca unii posesori de Renault isi vad masina doar ca pe un pas catre mult-visata masina germana.
Stiu doar ca am un Renault si mi-am mai luat inca unul. biggrin.gif

Ceau!
R19/16v
aplauze.gif worship.gif
adi_ar
respekt.gif
tatimeu
themircea
ce mai e de spus la toate cele exprimate de tine?
Esti, cred ca poate pana acum, singurul care a reusit sa exprime asa de frumos si fara a aduce laude unei marci auto modul sau felul in care unii isi aleg masina - dragoste la prima vedere?
Nu contesta nimeni calitatiile produsului german, dar parca lumea asta nu s-a oprit din progres peste tot numai intr-o anumita zona a Europei nu.
Faptul ca RRO nu e capabil sau nu se complica-din ratiuni pe care el le considera ca sunt corecte pentru afacerea lui- sa dezvolte o activitate care noua consumatorului sa ne aduca in fata mai multe optiuni, este alta poveste.
Daca noi ne exprimam opiniile despre proasta calitate a produsului pe care-l utilizam, asta nu inseamna ca avem si dreptate de cele mai multe ori. Pana la urma timpul o sa dea verdictul. Eeu unul consider ca de la Clio III incepand si Renault a reusit sa redevina ceea ce a fost candva sau mai bine zis a reusit sa scoata pe piata care pot sa stea umar langa umar cu alte marci.
ssilviu
QUOTE(themircea @ 13 Jan 2011, 18:34)
mi-am mai luat inca unul.  biggrin.gif
*


Ce? icon_mrgreen.gif
marius_1st
pentru themircea
pokey_eye.gif

ai nascut multe orgolii prin postul tau. chiar daca multi gandim ca tine, putini avem curajul sa o spunem pe fata.
de fapt, am observat ca toti tipii destepti pe care ii cunosc, nu si-au luat masini germane.
candva, am facut niste remarci pe forum reno, avand acelasi subiect de discutie. un coleg (cu musca pe caciula) mi-a replicat: ce-i mai freaca grija pe unii...+ cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia...

cu siguranta ca vor urma reactii rautacioase la postul tau. eu am zis tratamentul pe care l-am primit eu, la un post mult mai cuminte.
sorin_f39
@themircea

up.gif



On-topic : Orice s-ar spune, Renault Sport a fost mereu laudat de cei care au testat masinile acestei divizii. Clio RS a fost mereu la superlativ, dar nici Megane RS nu a fost mult mai prejos.
De ce oare nu comenteaza pe acest topic un posesor de RS?
themircea
Salut!

R19/16v, adi_ar, tatimeu - Va multumesc! blush.gif

ssilviu - pai... de ce crezi tu "bantui" eu pe acest topic...? biggrin.gif
Vezi ultimul paragraf al "dizertatiei" de mai sus. wub.gif

marius_1st - tatimeu a completat in mod admirabil si absolut coerent ceea ce poate nu am reusit eu sa exprim.
Cat despre opinii contrare, atata vreme cat sunt civilizate, pertinente si documentate, le astept cu drag. Imi place sa discut cu oameni inteligenti si eleganti.
Daca sunt in acelasi spirit balcanic cum ti-au fost adresate tie... pot si sa le ignor, si sa le taxez. Fii fara grija.

sorin_f39 - ca si raspunsul de mai sus catre ssilviu... rolleyes.gif

Ceau!
Hack
QUOTE(themircea @ 14 Jan 2011, 08:21)
ssilviu - pai... de ce crezi tu "bantui" eu pe acest topic...?  biggrin.gif
Vezi ultimul paragraf al "dizertatiei" de mai sus.  wub.gif
*


Pozeee! biggrin.gif
Modus
Vad ca esti din Timisoara. Pe unde ti se poate admira bijuteria? Sa o stapanesti sanatos!
Wolverine
@themircea: Ai pus tavita la portbagajul de RS?

Asteptam un jurnal de bord, ceva poze, impresii.
lau_swat
@themircea: E cel albastru???

Off: O sa trec pe la tine sa mai iau un set de presuri biggrin.gif
sorin_f39
QUOTE(themircea @ 14 Jan 2011, 08:21)
*


Pozeeeeeeeeeeee!
themircea
Salut!

Hack - ma crezi ca singurele doua poze pe care i le-am facut au fost inainte de a-l ridica, la reprezentanta, cu telefonul si doar pentru a i-l arata si sotiei mele?
Sorry, dar chiar nu am avut vreme. In plus, nu am cum sa compar poze facute de mine, folosind un aparat mediu, cu cele facute de profesionisti... iar din astea sunt mii pe net. Nu in ultimul rand, dupa primii kilometri prin oras deja era prea murdar. Voi incerca, dupa ce il spal sa ma fac de rusine cu cateva poze de amator...

Modus - pai, cam bantui toata ziua. Daca vrei, suna-ma si vedem cum facem.

Wolverine - sigur ca am pus tavita... biggrin.gif
Despre poze am scris si mai sus.
Impresii, ce sa va spun? Oscilam intre "el" si o Laguna Coupe cu motor de 2.0 Turbo pe benzina. Evident ca pe aceasta din urma ar fi trebuit sa o comand din Vest, pentru ca la noi pe Coupe se ofera doar motor diesel huh.gif (Cum bine zicea cineva de mai sus despre blondele care configureaza masinile pentru RO).

Am citit mult de tot inainte de a ma decide sa-l comand. Sunt si pe net si prin reviste zeci de reportaje, teste si pareri ale specialistilor. Mai profesionist, mai mult sau mai obiectiv decat ei, nu prea am cum sa scriu.
Eventual, pot sa respect mai bine gramatica decat cei care scriu in revistele romanesti, dar asta este alta poveste...

Imi pare rau ( de fapt nu-mi pare...) sa-i dezamagesc pe inconstientii soselelor, dar ceea ce m-a convins nu a fost puterea, pentru ca in afara unui circuit nu o vei folosi niciodata. In plus, am 41 de ani, copil, familie, responsabilitati si, nu in ultimul rand, peste 1 milion si jumatate de kilometri la volan. Mai bine spus, atunci m-am oprit din calculat, pentru ca devenea statistic improbabil sa supravietuiesc atata... radmasa.gif
Ce stiu, si recomand tuturor celor care vor sa ma asculte, este sa nu-si ia masina mai puternica decat ei. Aici multi vor spune ca ei stiu/pot/vai-ce-tari-sunt-ei/Schumacher-e-un-amator-pe-langa-ei etc etc. Faptul ca acestia sunt viitori donatori de organe ma lasa rece. Selectie naturala. Problema este ca de multe ori o patesc oameni nevinovati din cauza imbecililor cu permis, dar fara creier si fara bun-simt.

Cred ca decizia de a-l cumpara pe "el" tine mai degraba de niste lucruri pe care inca mi-e greu sa le definesc in mod concret. De ce iti place o fata/femeie, de ce iti place un vin sau o mancare si nu alta/altele? Pur si simplu... l-am vrut si gata. Din acel moment a inceput "picatura chinezeasca" pentru a primi aprobarea ministrului de finante (celor care nu sunt casatoriti le explic ca este vorba despre sotie...).

Hai sa spunem ca, asa cum citisem undeva, este un Dr.Jekyll and Mr.Hyde sau the best of two worlds.
Acum are... nici nu stiu exact, undeva intre 400 si 500 de km, facuti cam jumate-jumate in oras si afara. Evident, e in rodaj, asa ca nu-mi puneti intrebari tampite despre viteza, turatie, urlete de esapamente etc. Da, unii spun ca "astea noi" nu trebuie rodate. Hai pe bune! Nu le rodati pe ale voastre, ok?

Ce vad pe propria-mi piele (dar citisem deja dinainte) este ca la ture mici se poate conduce absolut civilizat. Nu smuceste (prea tare... tongue.gif ), nu e imposibil de controlat (daca ai capul pe umeri si experienta), nu-ti rupe vertebrele si nici nu urinezi sange chiar si pe drumuri romanesti iarna (a se citi aratura).
Nu am comandat sasiu Cup. Am citit despre acesta atat in teste, cat si in datele tehnice legate de toate elementele suspensiei (gasiti usor pe net schite, grafice, cifre si informatii).
Nu am vrut Cup exact din motivele pe care le desprindeti din ce am scris mai sus: nu sunt vreun boy-racer, nu cred ca voi merge foarte des la Nurburgring si nici macar la Hungaroring asa ca nu eram dispus sa dau placerea de a conduce zeci de mii de kilometri pe 0.5 secunde in minus pe circuit (care?).

Normal, nu-s planta. In afara localitatii am trecut uneori peste o turatie "de rodaj". Acolo deja simti ce ati vazut in testele Fifth Gear, Top Gear, autocar etc etc. Puterea e absolut socanta si, chiar daca ma repet, trebuie sa accentuez ca pentru cineva fara multa experienta, prima accelerare poate fi si ultima. Bine, o voi cei care le stiti pe toate, daca aveti chef sa faceti mutre superioare, cine v-a pus sa cititi ce am scris eu?

Despre Arkamys am citit pe alte topicuri ale acestui forum ca este varza. Poate nu ma pricep eu, dar imi place cum suna. Reglajele sunt extrem de variate, boxe mai multe decat am stat sa numar, sunet plin, clar.

Am incercat sa scriu aici doar pareri personale. As simti ca va rapesc timpul, dar imi si jignesc singur inteligenta si imaginatia daca va scriu lucruri pe care cu siguranta le-ati citit deja... daca subiectul v-a interesat cat de cat.
In rest, ce sa va spun? Mai intrebati-ma daca vreti.

lau_swat - mama, ce bine suna "cel"... laugh.gif Glumesc, stii, nu?
Da, e albastru, dar de unde stii?

Ceau!
Solon
Mai baga! Imi place! smile.gif
adytym
felicitari pentru achizitie, poate ne vedem prin trafic la o (liniuta). asteptam pozele si intradevar la cea ce ati scris mai sus nu oricine stie ce inseamna renault.
Asa cum reno are masini de o calitate mai slaba , asa au si cele nemtesti, apropo de mercedes c classe de prin 2004-2005 nu mai stiu anul exact sa intrati intr-unul sa va dati cu parerea , plasticuri ieftine , tapiterie de toata jena si toate astea la un mercedes.
tatimeu
Mircea- pai ce ai facut mai omule!? Masina asta e de nasul tau? Pai de nasul tau e numai daca ai copilul cu tine si acceleratia la podea, sa vada pustiulica cum se conduce masina nu?. Bineinteles ca aceasta introducere cred ca poate sa fie considerata o gluma, si unele persoane o inteleg.
Ce e de spus mai mult? o persoana inteleapta, caruia ii plac chestiile fine dar care ascunde si ceva monstruleti atunci cand nu stai locului. Toata stima pentru frumoasa expunere si cum au spus si alte persoane pozeeeeee.
A am uitat km mai multi de 1,5 milioane si daca se poate cu ea, caci vad ca placerea nu lipseste (nici la 15km/h nici la 200km/h).
lau_swat
QUOTE(themircea @ 14 Jan 2011, 19:04)
lau_swat - mama, ce bine suna "cel"...  laugh.gif Glumesc, stii, nu?
Da, e albastru, dar de unde stii?

Ceau!
*



Te-am vazut prin oras cu el, sambata trecuta, dar nu am apucat sa dau blituri ca eram prea marcat de cat de bine arata wub.gif , cand iesi la o tura cu da un semn sa ma spal si eu pe ochi, in poze l-am tot vazut dar in realitate... nu am avut ocazia. Am vazut unul din mers pt cateva secunde in Franta pe autostrada... smile.gif dar a fost doar cateva secunde smile.gif)
doomsnoopy77
BUna am si eu cateva intrebari:

1.Vredestein Wintrac extreme 235/35 ZR19 91W XL are cineva? vreau sa stiu cum sunt?
2.casco omniasig sau allianz care e mai bun cu care lucreaza reno mai bine?

mersi
remarc
1. Daca tot ai avut bani de RS, fii baiat (sau fata) desteapta si ia-ti un set complet de roti de iarna cu tot cu jante. De ce vrei sa iti iei cauciucuri de iarna tot pe 19 sa "belesti" janta aia frumoasa cu dejantat si montat iar de 2 ori pe an? Lasa asa rotile de vara si ia-ti celelalte jante de 18 de la RS si cauciucuri 225/40/R18 de iarna (sunt si mai ieftine pe dimensiunea asta)....parerea mea!
2. As merge pe Groupama wink.gif
M i h a i
wow...Ai luat 19 cu 35 talon? ai pile la autosoft? sa nu imi spuna cineva ca nu ai prob la noi cu 19 si cu 35 pentru ca stiu perfect cum sta treaba..de belit le beleste si pe 18...de la 35 pana la 40 nu este mare diferenta....
remarc
Da, are jantele alea misto pe 19 smile.gif ...implicit si talonul de 35.
Bineinteles ca le beleste si pe 18 dar am zis ca dintre 2 rele mai bine il alege pe cel mai mic smile.gif
doomsnoopy77
problema este ca duraza o luna de zile pana aduce caucuri cu jante de 18 la reno....
ciprians
Am vazut astazi un Megane RS negru, bine dotat smile.gif , in Militari (numere rosii). Arata bine si cu siguranta tre' sa fie foarte placut sa conduci asa ceva.
connectorxp
Mai sunt sanse sa existe Megane RS dCi ?, cum a fost la modelul trecut ?
themircea
Sper din suflet ca nu...
sorin_f39
QUOTE(connectorxp @ 5 Feb 2011, 12:06)
Mai sunt sanse sa existe Megane RS dCi ?, cum a fost la modelul trecut ?
*


Vreau sa cred ca a fost primul si ultimul RS dCi.
N-are ce cauta motor de tractor pe RS.
remarc
In alta ordine de idei, ce diferente sunt mai exact intre un sasiu CUP si unul sport obisnuit care se ofera pe RS? Ce presupune din punct de vedere tehnic si care sunt diferentele de performante? Avantaje, dezavantaje ale fiecarui tip? Just curious...
A l e x
Discutiile astea despre mentalitati si posesorii VW vs. posesorii Reno nu prea isi au locul aici.

Cand iti cumperi un Megane RS, nu-l cumperi ca esti fan Reno, il cumperi ca vrei o masina mica, sportiva si la bani buni.

E adevarat, un Golf R cu DSG este incredibil, dar e foarte scump, parca vreo 35.000 euro, nu? Cred ca sari de 40.000 euro cu cateva optionale interesante.

E adevarat, optionalele de la VW si DSG fac ceva bani, si nu le gasesti la Reno, dar depinde si de buzunar. Eu parca n-as da atatia bani pe un Golf, adica la 40.000 deja putem vorbi de Evo, Impreza, etc.. si parca e altceva.

Cu alte cuvinte, ca de obicei, depinde de gusturi si buzunare. La 25.000 euro nu cred ca gasesti ceva mai bun decat un Megane RS cu performante similare. Si comparatiile cu SH-uri sunt inutile.
sorin_f39
Gama RS de la Renault da lectii cam la intreaga concurenta (asta doar vazand emisiuni auto/citind articole despre teste; nu am unde sa fi testat pe propria piele), totul fiind la un pret avantajos pentru client. Atat sper : sa ramana exclusiv la benzina.
remarc
Chiar nu imi zice si mie nimeni de sasiul ala CUP? smile.gif
connectorxp
Daca vrei sa aflii discutii despre sasiuri CUP, fie te duci la Renault, dar mare scula nu alfii, de acolo, fie cauti un pasionat cu asa ceva in curte. Eu il am pe verisorul meu care are un 2.2 RS si este foarte multumit.

Sasiul CUP, are avantajele lui, dar daca tu nu te duci pe circuit sau in alte locuri speciale, unde sa scoti untul din masina, nu merita, dai niste bani in plus si pe deasupra iti zdruncina si pietrele de la rinichi.

Sasiul CUP imbunatateste manevrabilitatea, facand-o si mai manevrabila decat este (pentru mine si aia stock este aproape perfecta) si ii mai adauga si diferential auto blocant si etriere rosii la sistemul de franare.
Un asemenea Megane, daca imi amintesc bine, au avut la Cobalcescu pe Splai, culoare neagra, sper sa nu ma insel, dar era super faina, pacat ca nu se face drive-test-uri cu el, ca sunt dispus sa platesc pentru unul.

Era amuzant sa vad unul cu frana de parcare automata, dar nu se poate.

Chiar acum am configurat unul si cu toate chestiile pe el:

# Versiunea mea

* 23.600,00 €100.918,32 LEI2,0 Turbo 16V 250 CP

# Preferintele mele :

* nullMotorizari : Benzina

# Exterior

* 0,00 €0,00 LEIJaune Sport

# Interior

* 886,00 €3.788,71 LEITapiterie din piele deschisa / Ambianta de culoare inchisa

# Optiunile mele

* 729,00 €3.117,35 LEIPack Vizibilitate (faruri cu Xenon + Retrovizoare rabatabile electric + Oglinda retrovizoare electro
* 834,00 €3.566,35 LEISasiu CUP(implica Diferential mecanic)
* 313,00 €1.338,45 LEIDiferential mecanic
* 208,00 €889,45 LEIEtriere de frana rosii
* 156,00 €667,09 LEIRS Display 1
* 0,00 €0,00 LEIRadio CD MP3 Arkamys 4X30 W Bluetooth USB
* 52,00 €222,36 LEIBancheta spate fractionabila 1/3 - 2/3 cu cotiera spate
* 313,00 €1.338,45 LEIScaune fata cu incalzire si reglaj electric pentru sofer
* 313,00 €1.338,45 LEIScaune fata cu incalzire
* 44,00 €188,15 LEIPachet legislativ obligatoriu
* 0,00 €0,00 LEIAdagio 12 luni sau 100.000 Km

Total 27.656, ceea ce este super, chiar daca unii zic ca de banii aia iti iei Cupra R.

RS-urile M3 sunt rare, dar azi am zarit intr-o parcare un Clio RS, Jaune Sirius, numai culoarea aia costa cat un sfert dintr-un Logan chel smile.gif
doomsnoopy77
diference megane cup si megane rs confort
discuri de frână cu fante
Suspenisa 10mm mai jos
Suspensia mai dura nu stiu exact cate procente cred ca 17& dar nu sunt sigur
diferențial mecanic (asta e cel mai important)

Masina sa mi pare destul de ok si pe caucuri de 19 si cu suspensia cup in comparatia cu altele care am condus

Octavia rs nu contaza benzina sau motorina nu e masina sport de loc

SUbaru impreza wrx (sti) arata naspa nauntru sa conduce foarte prost pe autostrada sa conduce foarte prost daca respectezi limitele legale.....dar in moment cant incep sa merg peste limita cu ia funcionaza foarte foarteee bine
cj98czh
Aici gasiti destule versus-uri ... ca sa nu mai faceti comparatii pe forum ... nu asta este rostul acestui topic ...

http://www.youtube.com/results?search_quer...+RS+versus&aq=f
M i h a i
Intrebare strict numai pt posesori .Cati km a avut la livrare?

Cj.. Megabe ?
cj98czh
Am corectat biggrin.gif
dodopan11
QUOTE(A l e x @ 6 Feb 2011, 20:06)
Cand iti cumperi un Megane RS, nu-l cumperi ca esti fan Reno...
*



Io-'s fan Stig. Se pune ? radmasa.gif tongue.gif radmasa.gif
murfi
Poate sa-mi spuna cineva ce inseamna optiunea de diferential 'mecanic' la m3rs?

22 Feb 2011, 16:43:
?
themircea
murfi - Diferential mecanic au toate masinile pentru ca altfel li s-ar invarti rotile motoare cu aceeasi viteza.
Probabil te referi la diferentialul mecanic cu alunecare limitata (L.S.D.)
Daca da, ai mai jos un citat din comunicatul oficial Renault:

Limited slip differential
The Cup chassis version of New Mégane R.S. is available with a mechanical limited slip differential which comprises a knurled helical gear, and satellite and sun gears with parallel axes. The limited slip function is obtained by the system's mechanical efficiency. When wheelspin occurs, the differential's internal architecture generates friction on the surfaces of the sun gears. This results in a proportion of engine
torque being transmitted to the wheel which benefits from the most grip.
The chief characteristic of this type of limited slip differential is the fact that the transfer rate is determined by the use of three friction rings (selected for their friction coefficient) which are located between the sun gears and differential casing. The transfer rate can be modified by using friction rings of different
coefficients.
Since the faces of the rings which intervene under acceleration are different to those which intervene under braking, it is possible to achieve differentiated transfer rates.
In the case of New Mégane R.S., the transfer rate is 35 per cent, while its TBR (Torque Bias Ratio: the nominal ratio between the torque of the wheel which benefits from the most grip and the wheel which benefits from the least grip) is 2.3:1.
New Mégane R.S.'s limited slip differential is supplied by GKN Driveline.
murfi
asa se cheama optiunea: 'diferential mecanic'
tocmai de aceea am intrebat ca nu intelegeam ce vrea sa spuna..smile.gif
themircea
Asta este...
ssilviu
QUOTE(murfi @ 23 Feb 2011, 10:13)
asa se cheama optiunea: 'diferential mecanic'

Unde ai găsit mai exact denumirea asta?
tatimeu
cred ca aici
[attachmentid=1627700688]

ssilviu
Bănuiam eu că habarniștii ăștia de la reno au folosit denumirea asta. Diferențial mecanic, așa cum s-a zis mai sus, are orice mașină. Diferențial mecanic cu alunecare limitată vine cu șasiul CUP.
ncristi
http://whatcarawards.net-genie.co.uk/award...rt_250_cup.html

"Renault’s Mégane 250 Cup is the cream of the hot-hatch crop – again."

"The menacing Mégane will have you smiling before you’ve opened the door. Inside, it’s a classy customer thanks to the plush materials it inherits from the regular Mégane.

Hit the road and things get even better. Its turbocharged 2.0-litre engine produces a whopping 247bhp.

Acceleration is seriously rapid and, unlike many rivals, delivered smoothly. The front tyres simply dig in, firing the car to 62mph in 6.1sec.

On a winding road the Mégane 250 feels both dramatic and totally composed. It bristles with feel, balance and precision. You get plenty of equipment for your money too.

It’s What Car?’s Hot Hatch of the Year for the second year running."
themircea
E normal sa fie asa... wub.gif

Stiti care-mi sunt parerile de rau legate de acesta masina, la aproape 3 luni de la cumparare?
Sunt unele grave, pentru care nu cred sa existe solutie.

radmasa.gif
Faptul ca nu am destul timp sa-l conduc cat vreau.
Faptul ca trebuie sa cobor cand am ajuns undeva.
Faptul ca nu pot sa fac copilarii cum ar fi sa merg pana la Munchen doar ca sa-mi cumpar o bere sau pana la Napoli doar ca mananc o pizza. Si pe acelea le-as manca/bea foarte repede ca sa pot pleca din nou.

adytym

daca chiar ai vrea sa faci toate astea eu zic ca se poate, totul e sa-ti faci ambitie si sa decolezi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.