Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane IV - pareri utilizatori
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64
freya2012
QUOTE(RM4SI @ 2 Apr 2017, 11:34)
Salut. Marti am luat masina de la reprezentanta Serus. Oameni de nota 10 momentan. Vedem pe parcurs. Vineri am montat alarma, un Viper 3903v, alarma montata pe cardul masinii. Corespunde perfect. La comanda nu am optat pentru deschiderea portbagajului cu piciorul si acum i-mi pare rau. Sa nu sariti peste asta. Am renuntat la optiune cu gandul ca am sa pun alarma cu pager si oricum trebuia sa bag mana in buzunar dupa acesta.Teapa. Momentan nu sunt compatibile cu masina, lucrand la dezvoltarea unui soft (3-4 luni). In vreo 800 de km facuti (respectand conditiile de rodaj), din care 600 pe autostrada, consumul 5.1%. In rest, poate usor zgomot la rulare dar cred cat tine si de asfalt si cauciucuri, se cam aud cum lucreaza amortizoarele pe spate (dar nu mereu) si sunt curios daca si cu portbagajul plin se mai aud. Banuiesc ca rezoneaza interiorul si de aici zgomotul de, denivelari si rulaj. Am studiat problema si merge lejer aplicat niste standarplast sub planseul potbagajului. Sun extrem de multumit de aspect si dotari. Masina nu trece neobservata pe strada.
*



Ai optat pentru cutia automata sau manuala la motorul 1.5 dci?
SI cu ce viteza ai mers pe autostrada? Consumul de 5.1% este consumul de pe autostrada?
Apropo de senzorul pentru deschiderea portbagajului, cred ca la Estate nu poti opta pentru optiunea aceasta, ci doar la sedan.
RM4SI
Salut. Cutia este manuala. Am spus ca din 800km 600 sunt facuti pe autostrada. 300 au fost facuti osciland intre 100 si 130 km/h, iar 300 am mers cu 120/130 km/h. Restul de 200 km au fost facuti prin oras, in localitati si in afara acestora. Am respectat turatia de 2500, cum este recomandat in primii 1500 km. 90% din km au fost facuti pe modul economic. Chiar daca am folosit si celelalte moduri acceleratia a fost progresiva cu oprire la 2500 ture. Am experiente de rodaj cu masinile din semnatura, ajungand ca Fiatul Sedici cu 1.9 si 135 cp sa consume 6% dupa 135k, iar M2 dupa 220k foarte, foarte rar ajunge la 4.5, in rest 4-4,2 %
DragosCatalin
Am si eu o intrebare! Daca aveti geamurile deschise la masina, coborâti din ea si incuiati usile, geamurile se inchid automat? Ma adresez un special posesorilor de varianta zen (nu stiu daca e diferenta la asta fata de intens..), dar si celor de intens. Multumesc anticipat!!
RM4SI
Daca apesi de doua ori rapid pe butonul inchis de la cheie, se ridica automat. Cand am facut test stiu ca am probat chestia asta. Nu mai tin minte daca a fost LIFE sau ZEN.

7 Apr 2017, 00:29:
Chiar daca-mi parea rau ca nu am comandat si optiunea ,,maini libere" pentru portbagaj, acum citind cartea din scoarta in scoarta nu-mi mai pare : Caracteristici funcționale ale funcției
„mâini libere”
– Funcția „mâini libere” nu mai este disponibilă
după mai multe zile în care vehiculul
nu rulează sau după aproximativ
15 minute, atunci când vehiculul este deblocat.
Pentru a o reactiva, utilizați butonul
de deblocare amplasat pe cartela
RENAULT.
– Funcția „mâini libere” este disponibilă
numai dacă vehiculul este staționat și
motorul este oprit (și nu plasat în stare de
veghe cu funcția Stop and Start).
– Este posibil ca funcția „mâini libere” să nu
funcționeze, dacă vehiculul este echipat
cu un atelaj sau se află într-o zonă cu puternice
radiații electromagnetice.
DragosCatalin
Mulțumesc mult pentru răspuns!
mihaimgm
Salut! Vreo informatie in legatura cu 1,2Tce+EDC pe sedan sau estate?
freya2012
O intrebare am, USB-urile din masina incarca si telefonul sau sunt doar de redare audio/video?
softyty2016
Salut,
Am dat si eu comanda, in Martie, ptr un Sedan 110 CP EDC, cu tot ce se putea pune, mai putin trapa. Data de livrare din fabrica 10 Mai. Citind forumul mai ales legat de partea cu Rlink2, am vb ieri la Vocea Clientului, dar si la dealer, daca o sa beneficiez de Android Car si Apple CarPlay. si de la unul si de la celalalt am primis raspuns ca se intereseaza si ca revin cu informatia. Sincer, e putin ciudat, ca cel putin la Vocea Clientului sa nu stie informatia asta.
Poty
@freya2012, da poti incarca telefonul prin alea, se incarca putin mai greu decat la priza, dar se incarca destul de ok per total
pityku96
Am facut azi test drive cu Megane Sedan 1.5 110 cai edc(automata) . In modul manual schimbatul in sus retrogradeaza si in jos .. cresc treptele ! E normal asa ceva ? Logic nu era schimbat in sus sa creasca ?
La alte marci am inteles ca nu este asa ca la Renault !
eagleking95
Mie asa mi se pare normal sa fie, urmeaza forta inertiei care te impinge in fata la franare si in spate la accelerare. Așa e de fapt si la cutiile secvențiale la masinile de diferite competitii auto.
freya2012
QUOTE(pityku96 @ 12 Apr 2017, 17:16)
Am facut azi test drive cu Megane Sedan 1.5 110 cai  edc(automata) . In  modul manual schimbatul in sus retrogradeaza si in jos .. cresc treptele ! E normal asa ceva ? Logic nu era schimbat in sus sa creasca ?
La alte marci am inteles ca nu este asa ca la Renault !
*



Asa trebuie sa fie. Sa te uiti la masinile de raliu cum schimba treptele de viteza. Eu am avut un Opel automat si schimba la fel. De fapt nu cred ca e diferit la alte masini.
mariusmid
Am o întrebare pt cei care aveți un M4 și ați făcut prima revizie ,cat va costat?
mars
La Laguna e invers: in fata e "+", in spate "-". Unii zic ca nu e intuitiv. La BMW, de exemplu, e invers. Mie imi e indiferent, modul manual mi-e strain wink.gif.
skorpio_bog
Si la VW DSG este la fel: in jos e + si in sus e - ceea ce "makes sense". Oricum tot din paddle shifters se schimba mai usor in modul manual.
jbn
Daca ai padele laugh.gif
mars
Din ce vad pe net, majoritatea celor germane au "+" in jos, iar cele japoneze in sus. Or, Laguna are AJO de la Jatco, iar Megane DCTx de la Getrag wink.gif.
stefandinescu70
Megane 3 , DCI 110 , EDC 6 ( Getrag ) , 2014 ( din semnatura ) are + inainte si - inapoi
Talisman 1.6 DCI 160 , EDC 6 ( Getrag ) , 2016 , ( tot din semnatura ) are - inainte si + inapoi ( gen motorsport + restul masinilor de pe planeta pamant ) . La Megane 4 , presupun ca este la fel . Padele ciuciu . Pe manual este un delir sa te joci cand treci de pe una pe alta . Deci cine este nebun , EU sau RENAULT ??? radmasa.gif ( scuze offtopic )
DragosCatalin
Am observat la un dealer din București, la Sedan Intens manerele aveau 2 parti cromate. Vin standard pe intens? Nu prea mi-au placut, sincer:)))
jbn
Da sunt standard. Mie din contra, chiar imi plac foarte mult tongue.gif
DragosCatalin
Nu pot sa zic ca sunt urate, dar nici frumoase😂 Sunt curios cum o sa se prezinte cromul la deschiderile foarte dese.
jbn
O sa vezi ca nu o sa atingi prea tare cromul.
jbn
Astazi am avut ocazia pe A3 de la Ploiesti spre Bucuresti sa vad cat duce maxim masinuta din semnatura. 193 km/h cu pedala la fund si fara aer conditionat. Postez asta in ideea ca este cineva curios si fie nu vrea, fie nu are unde sa testeze asta. Mentionez ca A3 era foarte libera, iar vizibilitatea si vremea perfecte. Masina are 11296 km.
meg2s
Niceeee!!!
Turatie la 190?
jbn
Buna intrebare blush.gif chiar nu m-a preocupat acest aspect. Sincer nu sunt obisnuit cu viteza mare si eram destul de stresat biggrin.gif nu am mers cu viteza aia decat 2 - 3 minute apoi am lasat-o moale. Oricum se poate afla simplu turatia din calcul. Vezi ce turatie ai la 100 si la 150 de exemplu in treapta 6. Apoi afli turatia la 190 cu formula: gain Ś 190 + offset. Unde gain = (t150 - t100)/(150 - 100) si offset = t150 - ( 150 Ś gain ).
adrianovici_2006
QUOTE(jbn @ 26 Apr 2017, 20:22)
Buna intrebare  blush.gif  chiar nu m-a preocupat acest aspect. Sincer nu sunt obisnuit cu viteza mare si eram destul de stresat  biggrin.gif nu am mers cu viteza aia decat 2 - 3 minute apoi am lasat-o moale. Oricum se poate afla simplu turatia din calcul. Vezi ce turatie ai la 100 si la 150 de exemplu in treapta 6. Apoi afli turatia la 190 cu  formula: gain Ś 190 + offset. Unde gain = (t150 - t100)/(150 - 100) si offset = t150 Ś ( gain - 1 ).
*


ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif smile.gif
papa_mulo
E suficient sa vezi ce turatie ai la 100 in treapta 6 si inmultesti turatia respectiva cu 1.93 ca sa vezi cat ai la 193 km/h.
mars
In jur de 4.100 rpm, asta daca chiar a aratat 193 kmh pe bord wink.gif.
jbn
Da. Chiar 193 a aratat
papa_mulo
Pai de ce n-ar arata avand in vedere ca are 190 vmax declarata. Daca chiar erai la max inseamna ca are eroarea foarte mica la instrumentele de bord. Data viitoare baga si un gps sa vezi cam cat are eroare.
jbn
Nu cred ca va mai fi o data viitoare. De data asta a fost doar de test. Sau cine stie. Poate la toamna pe autobahn biggrin.gif O mentiune. Pana la 180 am ajuns relativ usor, aceleratie oarecum constanta. De la 180 la 193 a durat ceva...
papa_mulo
Never say never...mai ales pe autobahn te ia valul de la spate si te impinge. Pt performanta maxima recomand urcarea in vit 5 pana la maxim si apoi schimbat in 6. La masinile din ziua de azi nu prea mai e un "must" pt obtinerea vitezei maxime...era foarte valabila regula la masinile de acum vreo 20 ani, in special dieselurile alea clasice de 60-70 cai montate pe caroserii mai maricele.

PS: pe A1 iti garantez ca prinzi 200, dar de la pitesti spre bucuresti, e la vale smile.gif
freya2012
Un scurt feedback legat de masina (M4 Estate GT Line).
Dupa 1500 km sunt mai mult decat incantat. Legat de problemele semnalate de altii, la mine nu au aparut si ma refer aici la stropitorile de parbriz si reglajul automat al farurilor atunci cand ai greutate pe spate (2 persoane si bagaje). Cei de la reprezentanta inainte de livrare sa fi corectat aceste probleme semnalate de altii inainte?

Cutia automata impreuna cu motorul de 1.5dci, merg minunat. Cutia schimba impecabil, sper sa ramana asa multe sute de mii de km.

Consumul pentru cei 1500km, mers oras (aprox 100km), afara din oras (autostrada 140km/h, alte drumuri maxim 120kg/h), dar si combinat cu drumuri forestiere (fix 30km) a fost de 5,6% (in modul confort).

Scaunele sport, mi se par excelente, poate cu sezutul usor prea tare, dar poate fiindca sunt noi si neuzate. Oricum pozitia este excelenta!

O bila alba ii dau si faptului ca atunci cand masina coboara o vale in treapta 1 si 2 (atentie cutie automata), motorul intra in frana de motor, ceea ce mi se pare un aspect important). La alta masina trebuie sa trec in modul manual cand cobar anumite dealuri si e nevoie sa te deplasezi cu viteza mica fara sa stai cu piciorul pe frana.

Spatiul celor din spate este la fel ca cel din M2, parca usor mai mic mi s-a parut. Dar clar spatiul nu este mai mare ca la M2 Estate.

Masina este foarte bine antifonata, iar sistemul Bose se aude foarte bine, dar nu excelent.

Senzorii de parcare sunt foarte exacti. La parcarea automata i-as da 3,5 stele din 5. Dar poate inca nu stiu eu ce trebuie facut exact.

O bila neagra i-as da faptului ca masina uneori scapa in spate inainte sa plece de pe loc, ceea ce este atipic pentru o cutie automata! Dar asta fiindca masina este setata sa nu plece de pe loc imediat cum ridici piciorul de pe frana.

Un lucru care imi place foarte mult este functionarea start&stopului. Cel putin la cele cu cutie automata, daca nu vrei sa se opreasca motorul la semafor sau intr-o alta situatie asemanatoare, trebuie sa nu apesi frana prea tare. Poti sta pe loc apasand doar usor frana! Sistemul se opreste doar atunci cand vrei si tot ce trebuie facut este sa apesi frana mai tare sau mai bine zis sa-ti relaxezi piciorul pe frana atunci cand stai pe loc.

Mai revin cu un update peste mai multi km.
chris_t
Hop ca mi-am luat si eu jucarie noua smile.gif

Cautam un break, diesel, in bani putini, si sincer asteptam Logan MCV Stepway prin vara.

Joi insa am primit de la dealer oferta pe un atelaj care sta de ceva vreme nevandut, si s-au gandit cei de la RRO sa accelereze putin treaba.

Joi seara m-am hotarat, am primit ok-ul de la sefu', vineri dimineata platit 5% avans. Azi am facut dosarul de leasing, in vreo 2-3 zile ar trebui sa am masina.

E un Estate ZEN, 1.5dci 90CP, alb, fara nicio dotare suplimentara, pret de oferta 12.400 + TVA. Incantat. Mi-as fi dorit probabil R-Link, desi cred ca o se poata pune si OEM dupa ce ma plictisesc de afisajul standard.

Sunt curios ce poate motorasul, ultimul Reno condus era M3 1.5dci 110CP, 2014. Ma gandesc ca o sa se simta cei 20CP in minus, dar oferta mi s-a parut prea buna ca sa o refuz.
Tiberiu643
Joi am reusit si eu sa dau comanda in sfarsit de masina, va fi un M4 varianta Zen, 1.5dci 110cp, cu navi. Termenul de livrare este in saptamana 24. ASTEPT CU NERABDARE! 124.gif
speedman
bravo, asteptare usoara...
adrianovici_2006
Va asteptam cu impresii dupa intrarea in posesie!
spy_oh_joy1389
QUOTE(chris_t @ 2 May 2017, 15:27)
Hop ca mi-am luat si eu jucarie noua smile.gif

Cautam un break, diesel, in bani putini, si sincer asteptam Logan MCV Stepway prin vara.

Joi insa am primit de la dealer oferta pe un atelaj care sta de ceva vreme nevandut, si s-au gandit cei de la RRO sa accelereze putin treaba.

Joi seara m-am hotarat, am primit ok-ul de la sefu', vineri dimineata platit 5% avans. Azi am facut dosarul de leasing, in vreo 2-3 zile ar trebui sa am masina.

E un Estate ZEN, 1.5dci 90CP, alb, fara nicio dotare suplimentara, pret de oferta 12.400 + TVA. Incantat. Mi-as fi dorit probabil R-Link, desi cred ca o se poata pune si OEM dupa ce ma plictisesc de afisajul standard.

Sunt curios ce poate motorasul, ultimul Reno condus era M3 1.5dci 110CP, 2014. Ma gandesc ca o sa se simta cei 20CP in minus, dar oferta mi s-a parut prea buna ca sa o refuz.
*


Când e fabricată? Au primit și ai mei o ofertă bună pentru un hatch zen 1.2 dotat dar fabricat pe 1.1.2016.
Poty
@spy_oh_joy1389 La fel si a mea a fost luata de pe stoc tot 1.2 tce cu tot ce se poate pune pe el(pe zen ca echipare)+ alte cateva de pe intens. Tot din aceeasi perioada de fabricatie ca cea spusa de tine. Cat iti cereau pe ea?
speedman
freya: gt ul meu nu o ia la vale, cand sunt in panta...frana de motor intr adevar face...in modul confort e chiar stresanta...
spy_oh_joy1389
QUOTE(Poty @ 2 May 2017, 20:06)
@spy_oh_joy1389 Cat iti cereau pe ea?
*


16000 și un pic
Poty
La fel si la mine, eu zic ca merita alegerea, n-ai nevoie de mai mult, as fi vrut poate instrumentar de bord digital dar traiesc si fara, in rest am keyless(card full magic), navigatie, pack drive safely, scaune incalzite, camera pt av la parasirea benzii, faza lunga automata, senzori etc
chris_t
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 2 May 2017, 20:23)
Când e fabricată? Au primit și ai mei o ofertă bună pentru un hatch zen 1.2 dotat dar fabricat pe 1.1.2016.
*



N-am apucat sa intreb. Mi-a zis 2016, n-am mai avut timp sa intreb exact cand, si nici nu mi-a trecut prin cap.

Ideea e ca oferta am primit-o joi dupa pranz, confirmarea ca ramane am facut-o vineri de pe autostrada din Ungaria iar plata am confirmat-o din Slovacia smile.gif

Azi m-am reintors la munca, am facut dosarul de leasing in o ora. E luata prin RCI, 50% avans, 24 luni, fara dobanda. In rest nu prea am mai avut timp de altceva.

Ca idee, se mai obtine ceva de la dealeri? Anul trecut am primit de la acelasi dealer covorase, dar pentru Dacia. Acum am vazut ca RRO factureaza direct covorasele, s-au smecherit. Bine, ca sa fiu sincer, break, diesel, ZEN, 14.800eur, ce drac' sa mai si cer mocca? smile.gif
DragosCatalin
Mai e valoare reziduala cu leasing?
spy_oh_joy1389
Da, vei plati covorașele, eu nu le-am plătit, am prins chiar înainte de modificare.

Nu e cu valoare reziduală, este credit fără dobândă. Plătești doar comision de administrare lunar. Eu am prins cu 60 de lei. Sunt mulțumit de ofertă. Până acum în o lună am ajuns la costuri de 18 lei/km. Probabil în un an se amortizează până la un preț de taxi biggrin.gif
chris_t
Nu, e fără valoare reziduală. Bine, e 50 lei, ca să iasă ok din punct de vedere financiar-contabil. Comisionul lunar de administrare al creditului e 45 lei + TVA, iar comisionul de acordare e 2%, adică 1.100 lei + TVA. Total costuri de leasing pentru doi ani, vreo 2.000 + TVA. Rata se duce la 1180 + TVA, iar Casco aprox 260 / lună. Am făcut Groupama, 4.5% din valoarea asigurată.

O să le cer măcar o scrumieră, așa, de dragul negocierii și a ochilor frumoși ai tipei de la dealer smile.gif))))
DragosCatalin
Era bun creditul fara dobanda. Am inteles ca o sa se baga iar, dar acum se axeaza mai mult pe rabla. Probabil de luna viitoare se baga. Vreau sa prind asa fara dobanda. Era 72 de lei pe luna administrarea, rata 900 + 280 casco. Cel putin asa imi calculase mie pe credit cu 0% dobanda. Era avantajos asa..cum se baga creditul, am si facut comanda!
papa_mulo
QUOTE(chris_t @ 3 May 2017, 07:36)
O să le cer măcar o scrumieră, așa, de dragul negocierii și a ochilor frumoși ai tipei de la dealer smile.gif))))
*



Cobalcescu, gacica cu ochii aia albastri ca mediterana?

LE: acum am vazut ca esti dim baia mare...deci probabil vorbesti de alti ochi.
DragosCatalin
Si cu sprâncenele tatuate?smile.gif))) la Cobalcescu zic @papa_mulo
chris_t
Alți ochi, aceeași culoare. Poate's în gașcă smile.gif Sprâncene tatuate, eh? Bun așa tongue.gif

Creditul cu dobândă zero e disponibil, azi mi l-au aprobat. Mâine plata diferenței de 45% din avans, și gata. Aștept confirmare de transport, azi încă nu strînseseră de o platformă încoace.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.