Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane IV - pareri utilizatori
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64
meg2s
smile.gif dap, stiu asta, drive + frana; am mers cu automate, dar cu frana de mana mecanica.
E o simpla curiozitate, pentru ca tehnic e posibil de facut ceea ce intrebam eu cu o frana electronica. Iar originea acestei curiozitati se afla in 'deranjul' generat de luminile de la stopurile masinii din fata la semafor in anumite conditii. Mai ales in acest sezon, plecat de acasa pe intuneric, ajuns acasa pe intuneric, mi se intampla foarte des sa ma jeneze stopurile masinii din fata. Nu stiu daca mai au si altii astfel de probleme, poate-mi lipseste mie o doaga..
Si pe principiul 'ce tie nu-ti place altuia nu face' eu nu folosesc frana de serviciu la semafor. Pe plat nu am nevoie, in vale/rampa o folosesc pe cea de mana. Si pe vremea daciei (1410) foloseam schema asta. Observasem ca scadea turatia la relanti de la consumatori suplimentari mai ales in sezonul rece. Poate ca de acolo mi se trage, cert este ca mi-a intrat in reflex...
RveMO
Singura varianta e sa decuplezi centura sau sa deschizi usa. Atunci se blocheaza singura masina chiar daca e in drive ca sa nu plece fara sofer. smile.gif)
bogdabogda
La semafor lung pozitia N si frana de mana; verde, cuplezi D (se simte un mic soc dar masina nu pleaca) apoi se decupleaza singura cand accelerezi.
La opriri scurte nu are rost; D si frana de serviciu.
Si, da, in zapada am incercat cu ESP cuplat cu M3 si iti "taie puterea"; abia dupa decuplarea ESP am putut-o urni.
speedman
Bogdan la tine intra start stop ul? La mine nu a intrat si motorul era cald (am oprit si clima) dar fara rezultat. Masina era pe comfort setata.
2069
QUOTE(speedman @ 20 Dec 2016, 07:22)
Bogdan la tine intra start stop ul? La mine nu a intrat si motorul era cald (am oprit si clima) dar fara rezultat. Masina era pe comfort setata.
*


poate bateria nu era suficient incarcata
bogdabogda
Intra, intra. Mi-am format reflex si dupa ce pornesc masina opresc chestia asta enervanta si total nefolositoare (parerea mea)
RveMO
Mai exista varianta sa fi apăsat ușor pe frana si atunci ar trebui să nu intre. Nu stiu daca e așa și la Megane dar ar trebui, ca atunci când oprești pentru puțin timp să nu mai între SS. Dacă apeși mai adanc ar trebui să se oprească.
meg2s
Ms de raspuns bogdabogda. Mai degraba pentru semafoarele lungi intrebam, ca pt opririle scurte e clar. Eram curios daca acel mod 'Auto-Hold' e activ la stationarea in Drive.
Cu S&S ai dreptate, l-am dezactivat si eu de cate ori am mers cu astfel de masini - e enervant. Pe de alta parte, la aproape 2 ore pe zi petrecute in trafic in Bucuresti, eu cred ca acumulez un total de 25-30 de minute de stationare. S&S poate sa schimbe prima zecimala de la consum in conditiile astea (daca nu mai mult). Pe de alta parte ma intreb ce parere are electromotorul despre sistemul asta...
Vazusem un video de la TopGear sau 5thGear legat de consumul cu S&S on/off - aveau chiar un M3 in testul ala in regim urban. Concluzia era ca nu e chiar un mit - face ceva economie...

L.E. https://www.youtube.com/watch?v=_nr0h7GXY6E
10% diferenta... si traficul se poate vedea: e departe de ce induram capitala noastra europeana sad.gif
IRONICK
QUOTE(RveMO @ 20 Dec 2016, 12:02)
Mai exista varianta sa fi apăsat ușor pe frana si atunci ar trebui să nu intre. Nu stiu daca e așa și la Megane dar ar trebui, ca atunci când oprești pentru puțin timp să nu mai între SS. Dacă apeși mai adanc ar trebui să se oprească.
*

Pedala de frana are contact normal. Nu conteaza cat apesi, ci doar pozitia. Un reglaj al contactului care prinde mai tarziu.
adrianovici_2006
QUOTE(speedman @ 20 Dec 2016, 07:22)
Bogdan la tine intra start stop ul? La mine nu a intrat si motorul era cald (am oprit si clima) dar fara rezultat. Masina era pe comfort setata.
*


Cristi...de cateva zile, de cand temperaturile sunt mai scazute,am observat ca nu mai intra, dupa ce am rulat mai multi km in afara orasului....la fataiala in oras functioneaza!
spy_oh_joy1389
QUOTE(IRONICK @ 20 Dec 2016, 23:08)
Pedala de frana are contact normal. Nu conteaza cat apesi, ci doar pozitia. Un reglaj al contactului care prinde mai tarziu.
*


Mai e senzorul analogic (sau digital în funcție de variantă) de presiune a lichidului de frână.
meg2s
Ironick, colegul RveMO are dreptate, ai confirmarea in testul lui Robert Adam cu M4 1.5 dci edc:
https://www.youtube.com/watch?v=Qw-31ZmKvHM
spune la minutul 29:00 ca au imbunatatit sistemul S&S, reactioneaza la intensitatea cu care se apasa pedala de frana. Daca apesi usor, chiar daca se ajunge la 0 km/h nu opreste motorul, dar o face daca apesi mai tare pedala. Sper ca nu e valabil doar pt EDC
spy_oh_joy1389
Doar pentru cutie automată. La celălalt ai contactori la ambreiaj, știe ambele capete de cursă.
jbn
Chiar am incercat sa apas foaarte usor pedala de frana la cutie manuala si tot intra ss. Deci cred ca ce spune Robert Adam este valabil doar la edc.
IRONICK
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 21 Dec 2016, 07:13)
Mai e senzorul analogic (sau digital în funcție de variantă) de presiune a lichidului de frână.
*

Ies digitii din lichidul de frana ca sa fie digital?
Oricum, buna observatie, ca fel ca antenele pentru semnal digital. biggrin.gif


spy_oh_joy1389
Nah, adică on sau off, GND sau VCC, e un contactor nu-i un integrat.
IRONICK
Adica un contact no sau nc.

Nu contactor, nu digital, nu gnd sau vcc. Un simplu contact care poate sa inchida/deschida un circuit, sa puna la masa sau la alimentare (putin probabil).

Presiunea din pedala si viteza de apasare se foloseste pentru alte scopuri.

21 Dec 2016, 16:41:
QUOTE(meg2s @ 21 Dec 2016, 09:03)
Ironick, colegul RveMO are dreptate, ai confirmarea in testul lui Robert Adam cu M4 1.5 dci edc:
*
Dupa Robert Adam poti sa tragi apa.

Un jurnalist ar trebui sa stie de S&S functioneaza diferit la masinile cu cutie de viteze automata si manuala. mad.gif
RveMO
Ma scuzi, nu am fost suficient de precis dar mă refeream strict la automata. Sistemul există la alte mărci dar nu sunt convins ca e si aici valabil. Cineva cu automata cu siguranță știe.
jbn
Acum ceva vreme am scris la vocea clientului o lista de intrebari. Astazi am primit mail cu raspunsurile. Poate ajuta pe cineva...

1.
Intrebare: Care este rolul intrerupatorului din incuietoarea capotei?
Raspuns: Intrerupatorul de la capota motor nu influenteaza inchiderea centralizata a masinii. Se foloseste pentru o eventuala echipare cu alarma.

2.
Intrebare: Este ok sa fie folosite prezoanele de la jentile de aluminiu pentru janta de tabla de la rezerva?
Raspuns: Prezoanele sunt universale si aplicabile oricarui tip de janta atata timp cat amplasarea radiala a gaurilor receptoare ramane aceeasi.

3.
Intrebare: Senzorul de lumina pentru farurile automate se afla pe spatele oglinzii retrovizoare?
Raspuns: Da, se afla pe spatele oglinzii retrovizoare.

4.
Intrebare: Inaltimea farurilor este reglata automat in functie de nivelul de incarcare al masinii?
Raspuns: Da. Reglajul farurilor se face automat, in functie de sarcina-incarcare.

5.
Intrebare: Exista sistem electric de incalzire aer habitaclu, care sa functioneze pana se incalzeste motorul?
Raspuns: Exista sistem electric de incalzire aer habitaclu,care functioneaza pana se incalzeste motorul.

6.
Intrebare: Cum functioneaza functia "Recirculare automata aer"? Porneste automat recircularea aerului daca nivelul de poluare al aerului exterior este prea mare?
Raspuns: Da. Porneste automat recircularea aerului daca nivelul de poluare al aerului exterior este prea mare.
IRONICK
Sunt cateva gresite. Senzorul din oglinda retrovizoare este doar pentru detectia luminii de zi al oglinzii electrocrom, nu pentru faruri. Oglinda are doua fotorezistente, una in fata si alta in spate.
jbn
QUOTE(IRONICK @ 21 Dec 2016, 21:07)
Sunt cateva gresite. Senzorul din oglinda retrovizoare este doar pentru detectia luminii de zi al oglinzii electrocrom, nu pentru faruri. Oglinda are doua fotorezistente, una in fata si alta in spate.
*


Pai si senzorul pentru faruri unde este? Nu poate fi folosita fotorezistenta din spatele oglinzii retrovizoare si pentru faruri?😋
R19/16v
E corect raspunsul VC.
Dar sa le zici "prezoane" intr-un e-mail oficial... down.gif
RveMO
QUOTE
Lumini de drum automate
În funcție de vehicul, sistemul aprinde și stinge automat luminile de drum.
Acesta utilizează o cameră amplasată înspatele retrovizorului interior pentru a detecta
vehiculele care merg pe același sensși vehiculele care vin din sens opus.
Luminile de drum se aprind automat dacă:
– luminozitatea exterioară este slabă;
– nu se detectează niciun alt autovehicul
sau nicio sursă de lumină;
– viteza vehiculului este mai mare de
40 km/h aproximativ.
Dacă una dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită, sistemul trece din nou la luminile de întâlnire.


Scrie foarte clar in manual.
IRONICK
QUOTE(jbn @ 21 Dec 2016, 21:47)
Pai si senzorul pentru faruri unde este? Nu poate fi folosita fotorezistenta din spatele oglinzii retrovizoare si pentru faruri?😋
*

Nu, ca primeste lumina din fata (ex. farurile masinilor care vin din fata) si asta poate sa ii influenteze. La oglinda electrocrom nu conteaza. El trebuie sa detecteze lumina zilei, lumina provenita de sus (soare).

QUOTE(RveMO @ 21 Dec 2016, 22:26)
Scrie foarte clar in manual.
*
De acord, doar ca aia este camera, nu senzor.

Faruri automate este un termen generic.

Automate - adica se aprind cand scade luminozitatea
Adaptive - trece pe lumina de intalnire in prezenta unui autovehicul din fata (aici intra si cele care isi modifica spotul de lumina)
jbn
QUOTE(RveMO @ 21 Dec 2016, 22:26)
Scrie foarte clar in manual.
*


Pasajul citat de tine se refera la comutarea automata faza scurta - faza lunga. Intrebarea mea se referea la senzorul ce detecteaza lumina/lipsa luminii pentru aprinderea/stingerea automata a fazei scurte.
RveMO
Mie mi se pare destul de usor de inteles. Senzorul de lumina care e pozotionat pe partea cu geamul oglinzii functioneaza extrem de simplu. De la o anumita cantitate de lumina care cade pe el, incepe sa inchida culoarea oglinzii.
Pe spate are o camera care priveste catre drum, asa cum face soferul. Din cate vad eu e una singura si are mai multe functii, inclusiv de a citi semnele de circulatie, de a pastra distanta fata de cel din fata, si aceasta functie de lumini automate. Nu imi dau seama daca sunt mai multe pentru fiecare functie in parte sau e una singura.

Eu nu cred ca exista un alt senzor pentru ca exista optiunea «Faruri automate fază lungă».
IRONICK
Cum ziceam, sunt lucruri diferite si sunt mai multi senzori.

Senzorul din oglinda electrocrom, camera video, senzorul de lumina si inca unu (il las pe RveMO sa spuna ce face ala mic wink.gif ).

[attachmentid=1628050362] [attachmentid=1628050363]

jbn, nu ma asteptam sa il repozitionze de pe plansa de bord.

QUOTE(RveMO @ 21 Dec 2016, 22:42)
de a pastra distanta fata de cel din fata
*
Si radarul din spoiler este pus ca sa detecteze navele extraterestre.
RveMO
Si camera e sa pui filmulete pe facebook... E clar ca si aia detecteaza autovehicule si probabil e folosita doar pentru schimbarea de faza lunga/faza scurta...daca astia de la Renault mint in manual, mint si eu.

In manual nu exista nicio schita sa spuna ce fac cei doi senzori si camera. Un senzor e sigur de prezenta pentru ploaie, unul probabil e de lumina pentru luminile de zi/luminile de intalnire, iar camera pentru «Faruri automate fază lungă».

Radarul intr-adevar e pentru regulatorul de viteza adaptiv si pentru franarea de urgenta.
Cel pentru oglinda ar trebui sa fie undeva pe geamul ei.
spy_oh_joy1389
QUOTE(IRONICK @ 21 Dec 2016, 16:35)

Presiunea din pedala si viteza de apasare se foloseste și pentru alte scopuri.

*


Informația poate fi partajată între ECU-uri, dar cred că știai deja că rețeaua CAN nu e acolo doar pentru diagnoză.
Dintr-o bază de date xml DDT2000 de-am găsit-o pe net a unui EMM, cel care se ocupa de S&S la Clio (funcționalitatea s-a mai plimbat prin alte ECU-uri):

QUOTE
<Font Name="MS Sans Serif" Size=" 10" Bold="0" Italic="0" Color="0"/></Label>
<Label Text="Braking pressure &gt; 10 bar" Color="65535" Alignment="2">
<Rectangle Left="5640" Top="9000" Height="240" Width="4080"/>
<Font Name="MS Sans Serif" Size=" 10" Bold="0" Italic="0" Color="0"/></Label>
<Label Text="To enter in stop auto : &quot;BrakingPressure &gt; threshold&quot; AND &quot;VehicleSpeed = 0&quot; during &quot;AutoStopDelay_AT&quot;" Color="5264615" Alignment="2">
<Rectangle Left="120" Top="7920" Height="240" Width="9600"/>

Aceste label-uri apar doar în contextul cutiei automate.
QUOTE
<Screen Name="Read_StopStartT4_Global_screen_AT" Color="13165505" WindowState="0" Width="19740" Height="15780">

<Label Text="Stop / Start T4 - Screen analysis for Automatic Transmission" Color="12632256" Alignment="2">

El de undeva își ia informația de presiune. Poate fi filar sau de pe CAN de la ESP, depinde de implementare.


22 Dec 2016, 07:51:
QUOTE(jbn @ 21 Dec 2016, 17:58)
1.
Intrebare: Care este rolul intrerupatorului din incuietoarea capotei?
Raspuns: Intrerupatorul de la capota motor nu influenteaza inchiderea centralizata a masinii. Se foloseste pentru o eventuala echipare cu alarma.

*


El poate fi folosit și în logica S&S. Dacă ești în stop auto și deschizi capota, la apăsarea ambreiajului nu ar mai trebui să pornească. Posibil să fi renunțat la idee, dar mie mi se pare una bună că e posibil să umble cineva cu capota deschisă și să apeși ambreiajul să-l rănești.
2069
noaptea reuseste sa identifice semnele de circulatie ?
jbn
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 22 Dec 2016, 07:49)
El poate fi folosit și în logica S&S. Dacă ești în stop auto și deschizi capota, la apăsarea ambreiajului nu ar mai trebui să pornească. Posibil să fi renunțat la idee, dar mie mi se pare una bună că e posibil să umble cineva cu capota deschisă și să apeși ambreiajul să-l rănești.
*



Ramane sa testez ce spui smile.gif

22 Dec 2016, 10:08:
Imi cer scuze de la inceput pentru claritatea pozei atasate si care arata dispunerea senzorilor la masina mea.

Am testat si am observat ca senzorul incercuit cu ROSU este pentru aprinderea/stingerea automata a luminilor de intalnire (faza scurta) in functie de luminozitatea exterioara (pe timp de zi: pun degetul pe senzor => se aprind luminile de intalnire; iau degetul de pe senzor => se sting luminile de intalnire).
Senzorul incercuit cu VERDE nu cred ca exista vreun dubiu ca este senzorul pentru stergatoarele automate.

Insa stie cineva pentru ce sunt cei 2 senzori mititei incercuiti cu GALBEN?

Dar cel incercuit cu ALBASTRU? Eu, pana sa fac testul de mai sus, am trait cu impresia ca cel incercuit cu ALBASTRU este senzorul de lumina pentru aprinderea/stingerea automata a luminilor de intalnire. My bad!

22 Dec 2016, 10:14:
@spy_oh_joy1389 Cred ca intri pe un teren destul de greu de descifrat daca nu ai acces la soft sau diagrama logica, si/sau maparea semnalelor primite/transmise de ECU. Tot ce poti face in acest stadiu este sa iti dai cu presupusul si nu stiu daca merita osteneala. Parerea mea smile.gif
Btw, si eu tot in IT-HW lucrez (nu ma dau zmeu, doar ca sa stii ca suntem de aceeasi parte a baricadei biggrin.gif ).
spy_oh_joy1389
Ce treabă are cu a fi zmeu sau nu? Eu zic de condițiile de le stiu de pe Clio. Cerințele în industria auto se refolosesc și mă aștept să fie comune pe Megane cu ce știam de pe Clio care le folosea la rândul lui de la Megane 3. Diferente sigur sunt.

Cel cu albastru este fotorezistenta din oglindă cu care decide că e zi sau nu ca să o poata închide la culoare. Ține degetul pe ea ziua, o să vezi cum se închide.
speedman
Intervalul de service il aveti setat? La mine arata dd.mm.yyyy si nu e activ...cum apare scala care indica consumul instantaneu? Aia de test drive avea...eu nu am?
daniel.vlad
Salut! Incepand cu data de 17 decembrie sunt posesor de megane 4 115 sce echipare life culoare alba. Dupa 250 km numai in Bucuresti am un consum de 11%( cred ca mai scade...am luat-o cu 16%),singura bila neagra este lipsa cd player. Va stau la dispozitie pentru orice informatii!
dandobre
Cât a costat masina?
sagetator
QUOTE(daniel.vlad @ 23 Dec 2016, 10:21)
Salut! Incepand cu data de 17 decembrie sunt posesor de megane 4 115 sce echipare life culoare alba.
*


Felicitari! Sa o stăpânești sănătos!

Spuneai ca nu ai cd-player. Scuza-ma ca te intreb, dar la ce-ti trebuie, cat timp ai player ce citeste mp3-uri, în condițiile in care sistemul audio nu e atat de performant incat sa auzi diferențele dintre un mp3 si calitatea cd-urilo audio?

Inca o data, sa te bucuri de ea!
daniel.vlad
Pret pornire 15500, remat, client Fidel, bonus noiembrie scazute, pret final 13400. Alrma gratis Dar am platit senzori spate 514 lei, covorase gratis fara portbagaj. Anvelope de fara am cumparat de iarna.
Cd playerul lipsa era un minus...de care cineva care cumpara o masina trebuie sa stie, atat!( poate am exagerat cu bila neagra biggrin.gif )
Multumesc!
aba81
nici eu nu mai vad utilitatea cd player la sistemul audio de le life. mp3 e mai mult decat suficient si e si mai usor folosit. acasa eu inca mai folosesc dar configuratia sistemului e alta.
daniel.vlad
Daca avea cd player era - ca nu citeste mp3 biggrin.gif . Sa le stapanim sanatosi SI fara eveninente!
2069
exista bonus pt client fidel renault ? cat este ?
daniel.vlad
500 E...asa a zis dealer-ul
jbn
QUOTE(speedman @ 22 Dec 2016, 19:22)
Intervalul de service il aveti setat? La mine arata dd.mm.yyyy si nu e activ...cum apare scala care indica consumul instantaneu? Aia de test drive avea...eu nu am?
*


Scala cu consumul instantaneu apare daca alegi modul eco. Functie de moduri si tipul de display poti vedea diferite informatii cum ar fi cuplul puterea consumul etc. Din pacate nu sunt configurabile. In se sensul ca daca vrei bara de consum at trebuie musai sa selectezi modul eco
speedman
Eco nu am, dar pe modul comfort pot selecta motorul pe eco. ..gt ul de test drive avea bara cu consumul in modul comfort....cum fac sa mi apara consumul mediu? Daca intru in vehicul -calculator dw bord pot da doar restart celelalte 3 functii nu sunt active....prima este cea cu intervalul de service. La voi scrie cat a ramas pana la revizie? La mine nu apare
jbn
La mine spune cati km, respectiv cate luni mai sunt pana la revizie. Incearca sa resetezi intervalul de service. Citeste in manual cum se face. Sau du-te la dealer. Referitor la consum, citeste manualul. Daca nu ajuta, apeleaza cu incredere la vocea clientului. Nu vei primi pe loc raspunsul, dar il vei primi in 1-3 saptamani.
2069
din discutiile cu diversi dealeri am inteles ca preturile sunt aceleasi la orice dealer. Diferenta ar consta in ceea ce iti ofera respectivul dealer in plus ( cauciucuri de iarna, alarma, covorase, revizii gratuite ) Intrebarea mea este daca aceste oferte sunt trecute pe nota de comanda sau raman doar la stadiu verbal ?
sagetator
Nu sunt trecute in nota de comanda / factura / etc. Se merge pe încredere. Eu m-am inteles pt. 2 revizii gratuite (manoperă + consumabile de la dealer) + covoare. Am primit covoare de cauciuc. Ne înțelesesem insa pt. cele premium. Asa ca s-a facut retur. Mi-au sosit cele de velur dupa o lună jumate... putin cam mult, dar a meritat asteptarea. Codul pt. covoare: 8201614869.

In paralel, am comandat tava (tot premium) pt. portbagaj. Poate fi folosita pe ambele fețe, una fiind de velur, iar cealaltă din cauciuc. Cod: 8201615210. Asta am platit-o, dar nu mai retin exact suma. Oricum undeva pe la 250 lei.

Super multumit de covoare + de tava de portbagaj, cu un mic comentariu: covorul șoferului mi se pare prea scurt in partea de sus. Se mai putea merge cu inca 10 cm de material. Nu cred ca saraceau. Insa trebuie precizat aici si cui se adresează aceste covoare. Nicidecum celor care calcă prin noroaie, etc. fiindcă o parte din mizeria de pe picioare poate cădea in fata covorului si ajunge sub acesta. Atenție! Dealerul local mi-a spus asta (știa!). Le-am luat totusi pt. ca circul numai pe asfalt. rolleyes.gif
2069
ai obtinut suficient de bine. Totusi cum stiu ei peste un an, peste doi cand mergi la revizie ca ti-au promis revizii gratuite daca nu exista nimic scris ?
sagetator
Nu e nimic scris oficial. Insa au ei un "caiet de notițe" unde, dupa ce primesc acceptul managerului reprezentanței, se notează tot ce e la înțelegere. Asa e in Oradea. wub.gif
jbn
Robert Adam (Turatii) a facut un review pentru M4 Estate 1.6.dci.

https://www.youtube.com/watch?v=wXorjeTJjTQ

In clipul de mai sus, la minutul 19 si 15 secunde puncteaza perfect un aspect pe care il resimt si eu din plin la M4 Hatchback.
Mentiunea mea este ca, odata ce modifici temperatura de la Hi la 24 de exemplu, imediat va baga rece. Acest lucru este normal, pentru ca tempratura ambianta la Hi este undeva la 26-27 grade, iar noua referinta scade la 24 si se doreste atingerea noii referinte intr-un timp cat mai scurt (acest timp, in limbaj de automatist, se numeste timp tranzitoriu). Asteptarea ar fi ca in cateva minute temperatura ambianta sa se stabilizeze la 24 de grade si sa fie mentinuta acolo, insa nu se intampla asta. Mai exact, continua sa iti fie frig timp de 15-20 minute. Debia dupa acest timp destul de lung incepi sa te simti confortabil dpdv termic.
meg2s
Este foarte ciudat ca fenomenul pe care-l descrii. La 'batranelul' meu nu e prezent si e peste un deceniu de tehnologie intre masini... Cu clima pe Auto merg pe 27 dimineata (sau seara) pana se dezmortesc materialele prin masina, apoi trec pe 24 (tot Auto). Si nu baga rece - scade mult ventilatia, probabil si temperatura aerului.
E posibil sa stai prea mult timp pe Hi - pana se coc toate materialele din masina, inclusiv senzorii? Iar clima sa incerce apoi sa le raceasca odata ce treci la 24? Totusi 15 minute ramane un timp tranzitoriu cam lung...

L.E.
Apropos de filmul la care ai dat link, in partea 1/3, la minutul 5:05 - ce e cu imbinarea aia asa de proasta intre discul de frana si fuzeta? Arata ca un kit de rosturi de proasta calitate...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.