Ieri, 18.07.2005, ridic Logan Ambition de la dealer intreb pe cei din service-ul autorizat Dacia Bistrita: montati alarme astfel incat sa raman cu garantia intacta?, imi raspunde directorul da, va fi gata in 1,5 - 2 ore. Spun perfect si pentru circa 3,3 mil lei vechi (ceea ce mi se pare OK fiind inclusa manopera si acuatorul) stau circa 7 ore langa ei sa ma pricopsesc cu o alama Astra A 10:
http://www.digitalworld.ro/produs.php?idprod=2640&idcat=235Problema e ca mi-au facut varza cablajul original al noii mele masini, astfel au dezizolat vreo 10 fire din cele care duc la UCH (din cei 2 conectori de la UCH) si au innadit pe ele cele de la alarma (de la UC, un releu si detectorul de soc). Rezultatul jalnic, fire dezizolate de cate 2 ori de care nu e legat nimic, legaturi prin innadire fara lipituri sau conectori (pe UCH !). Cireasa de pe tort: am vazut 1 fir dezizolat lasat asa, probabil sunt mai multe. Ca treaba e facuta de niste carpaci e evident, ca am luat teapa e evident, intrebarile sunt:
1) nu trebuiau facuti niste prelungitori cu conectori (de tipul alora care se pun la calculatoare cand iti mai trebuie o alimentare la un hdd, cd, etc in plus) care ar fi permis conectarea alarmei fara modificari in instalatia electrica ? La un capat se baga cei 2 conectori (ai prelungitorului, care de altfel ar trebui sa fie foarte scurt, cativa cm) in UCH la celalat capat 2 conectori in instalatia electrica originala a masini, plus surpriza, conectorul sa mai aiba vreo 1-3 conectori pt. firele alarmei. Practic prelungitorul ar fi inseriat.
2) pe site parerile sunt impartite cu pierderea garantiei. directorul lor m-a asigurat ca e OK chiar daca nu e Cobra, dar nu stiu daca spune adevarul.
Ce ma sfatuiti ? Astept sugestiile voastre. Multumesc.
Completare: la conectarea acuatorului in prima faza l-au ars ca nu l-au conectat corect in releu (in releu trebuia facut un strap), tija ce mi-au pus-o la acuator era o ruginitura care mai mult nu mergea (nu actiona), suruburile de fixare ale acuatorului erau ruginite au dat gauri in plus in capota masinii ca n-au potrivit pozitia din prima. Tine cont masina este noua, un Ambition, nu apucasem s-o scot la plimbare avea doar 12 km la bord ...
Stateam (pt. alarma a carei instalare directorul mi-a zis ca dureaza 1-1.5 ore) de la ora 13, iar pe la ora 17 directorul mi-a spus ca nu poate scoate un alt acuator din magazie (in locul aluia ce l-au ars) ca tocmai a plecat magazionerul, eu le-am spus ca nu plec de acolo pana nu-mi rezolva problema, asa ca a putut deschide magazia cu cheia lui personala sa mai scoata un acuator apoi a intins-o. Am stat o jumatate de ora numai sa gaseasca o banda de izolat ... Pe la ora 19 (stateam la pus alarma de la ora 13), am facut scandal am zis ca eu acolo inoptez si le-am sugerat sa-mi dea de pe Loganul de drive test suruburile de fixare ale acuatorului, tija inoxidabila si un papuc pt. conectare la masa. Au acceptat asa ca acum cine merge la Dacia Bistrita si vrea sa verifice alarma de pe masina de drive test o sa constate ca nu-i merge deschiderea capotei ca n-are tija acuatorul. De asemenea acuatorul de pe masina lor are suruburile de prindere ruginite, le-au pus pe alea de vroiau sa mi le dea mie
la propriu. Am vazut, la o zi dupa incident nu-si rezolvasera nici propria masina, daramite a clientilor. Daca mai sunt bistriteni pe aici le recomand calduros sa-i ocoleasca ... DACIA SERVICE BISTRITA.
Nu vreau sa fac valuri, daca insa problema nu se rezolva (ti-am spus ca instalatia electrica de sub bord e facuta varza, in special ce duce la UCH, sunt si fire dezizolate pe acolo) o sa apelez la toate instrumentelede tip VC sau OPC. Dar nu vreau sa pierd timp, nervi si bani inutil. A doua zi dupa incident in 19.07.2005 am fost la ei le-am aratat pe lumina ce treaba de rahat au facut si mi-au zis ca n-au cu cine sa le repare sa vin vineri, 22.07.2005. Astept sa vad cum se comporta vineri. Am cerut sfatul vostru ca sa stiu ce e normal sa le cer. Il astept in continuare.