Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ALARME (Reunit)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > In Car Entertainment > Car Security - Alarme Auto
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
tarzy
QUOTE(rdu @ 25 Jun 2005, 23:31)
Am montat alarma Eaglemaster CL5100T(la sfatul lui Tarzy),m-a costat 1 mil + montat motaras pt. deschidere portbagaj(de catre service furnizat),cabluri si alte mici accesorii ,in total 1.6 mil.Cu tot cu ea am iesit la suma de 3.3 mil.Dupa citeva zile de functionare mi se pare buna(nu le venea alora din service a crede cind le-am spus pretul, comparativ cu cobra care nici macar inchidere portbagaj nu are si mai costa si 5.5 mil. de instalat)
*



biggrin.gif
ma bucur ca sfatul meu ti-a folosit

ar trebui sa le cer astora de la digitalworld ceva malai ptr promovare



QUOTE
Imi cer scuze daca s-a mai discutat asta, dar m-am speriat de 28 de pagini . Dealer-ul de la care o sa-mi iau Logan-ul (Cobalcescu) mi-a spus ca-mi pot monta ei alarma, inainte sa-mi ridic masina. Pretul = 110 euro, marca Maat (nu mi-a zis si modelul). L-am intrebat daca pot sa vin cu alarma mea si sa mi-o monteze ei si mi-au zis ca imi pierd garantia la instalatia electrica. Am urmatoarele intrebari:

- pretul este corect sau imi trag teapa? (n-am avut niciodata alarma pe masina)
- alarmele Maat sunt bune? (bune pentru mine = urla daca incearca cineva sa o sparga sau sa o tracteze, deschid/inchit usile, alte criterii nu am, ca nu ma pricep)

Multumesc.


alarmele MAAT sunt foarte bune, dar ... necesita un pic ceva mai multa inteligenta din partea celui care o utilizeaza.

exista o gama destul de variata de modele, daca nu ne spui ce model iti propuna aia nu prea pot sa-ti spun daca 110 EURO este un pret bun sau nu, apropo, 110 cu sau fara TVA
tony-s
QUOTE(driverx @ 28 Jun 2005, 08:01)
1) Aproape sigur in manualul alarmei scrie ca nu e voie sa modifici antena.
2) Cred ca ce ai tu in portbagaj este cu totul altceva  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif Ti-a mers mai bine fiindca iti era deschis portbagajul. Ce teste faceti si voi in care va puteti prosti singuri  rolleyes.gif Cineva ti-a spus clar, cauta prin bord modulul de alarma. Din modul trebuie sa iasa un fir fara nimic in capat de ccca. 15 cm.
*



1) In manual scrie bineinteles ca nu este permisa nici o interventie neautorizata.
2) In portbagaj eu am gasit o unitate (de alarma cred) de la care iese un fir exact cum zici tu de ccca. 15 cm care nu este legat la nimic - si de aici m-am gandit ca ar fi firul de la antena alarmei.
driverx
Alarma sa fie in portbagaj ar fi la fel de stupid ca si cum ar fi bagat in clindrul nr 1 din motor. Serios. Trebuie muuulte cabluri trase pana in fata ca sa legi alarma de masina.


Keep looking....
ovidiusoft
QUOTE(tarzy @ 28 Jun 2005, 11:53)
alarmele MAAT sunt foarte bune, dar ... necesita un pic ceva mai multa inteligenta din partea celui care o utilizeaza.

exista o gama destul de variata de modele, daca nu ne spui ce model iti propuna aia nu prea pot sa-ti spun daca 110 EURO este un pret bun sau nu, apropo, 110 cu sau fara TVA
*



O sa ma interesez cand ma mai duc cu acte pe acolo exact ce model imi propun si revin. N-am insistat prea mult pe alarma cand m-am dus prima data, ca pana imi vine masina e timp destul sa ma documentez.

Multumesc pentru raspuns.
madkat
sa stii ca se poate - am avut un Alfa Romeo 145 care avea alarma in portbagaj... alarma de fabrica - deci exclus complet nu e - doar ca baietii care monteaza alarme la noi nu se complica sa aduac fire pana la mama naibii in spate -

eventual tony - descrie ce ai gasit - cate fire ies, ce stechere, si ce scrie pe cutia neagra si ne edificam
tarzy
QUOTE(driverx @ 28 Jun 2005, 13:33)
Alarma sa fie in portbagaj ar fi la fel de stupid ca si cum ar fi bagat in clindrul nr 1 din motor. Serios. Trebuie muuulte cabluri trase pana in fata ca sa legi alarma de masina.
Keep looking....
*




nu-i chiar asa de grav, cu exceptia comenzilor ptr IC si a firului catre demaror poti gasi si-n spate cam tot ce ai nevoie, +12V permanent, masa, +12 V la contact (nu la toate masinile e drept), lumini, marsarier, frana, etc.
nu mai spun ca masinile adevarate au compul sub bancheta din spate.

tony-s
QUOTE(madkatweb @ 28 Jun 2005, 11:42)
sa stii ca se poate - am avut un Alfa Romeo 145 care avea alarma in portbagaj... alarma de fabrica - deci exclus complet nu e - doar ca baietii care monteaza alarme la noi nu se complica sa aduac fire pana la mama naibii in spate -

eventual tony - descrie ce ai gasit - cate fire ies, ce stechere, si ce scrie pe cutia neagra si ne edificam
*



Am gasit in portbagaj o cutie neagra pe care nu scrie nimic din care ies pe de o parte un fir rosu si 2 fire negre si pe de alta parte un manunchi de fire (rosu,roz,2albe,albastru,violet,portocaliu ...) si un fir negru care nu-i legat la nimic (si care am presupus ca este antena). Toate firele astea merg spre habitaclu.
driverx
Gizas

Astia chiar ti-au pus alarma acolo. huh.gif wacko.gif LolLolLo.gif radmasa.gif

Idioti.

Tony, cica candva ne mai intalneam pe aici prin CJ. Daca vrei sambata (daca poti) tragem un ochi. PM pentru detalii.

Charlton
Poate in loc de alarma este montata o statie pentru sistemul audio. blush.gif
madkat
aia e alarma frateeeee... ce naibii asa puna stia mai nou la logan????

ma intreb cum ar putea sa bata bine telecomanda prin portbagajul inchis - tabla allover... wacko.gif

si oare care o fi ratiunea montarii acolo??? as fi si eu curios...
tarzy
ideea cu montatul alarmei in portbagaj nu-i rea deloc, acolo e spatiu super suficient sa puii 20 de alarme,
la Logan nu-i pba ca se gaseste spatiu peste tot, dar .... eu in w/e a trebuit sa-l dotez pe socrul meu, care-i posesor de OLTENA, cu alarma si IC (inclusiv deschidere portbagaj) si am pierdut vre-o 1,5 ore pana am gasit un loc propice ptr a pozitiona alarma care alarma in final a ajuns in tunelul spre schimbatorul de viteze
daca as fi stiut de la inceput sa stii ca in portbagaj o montam
tony-s
Am gasit pe un site francez ceva modul care ar face ca telecomanda alarmei sa mearga de la o distanta mai mare.

Am dat cautare pe site-uri romanesti dar n-am gasit nimic despre modulul respectiv. Daca stie cineva daca sunt in Romania importatori pt. alarmele Cobra il rog sa ma ajute.

Modulul este 1046 de la alarma Cobra AT 7777.
IRONICK
Se poate mari distanta prin marirea puterii emisiei la telecomanda sau prin montarea unui mic preamplificator pe antena de receptie a receptorului alarmei. ( Frecventa este in jur de 430MHz ) O putere mai mare de emisie un consum mai mare (baterii descarcate mai repede). Dar daca nu ai cunostinte de electronica + RF nu prea cred ca o sa reusesti.
tony-s
QUOTE(ironickSQUAD @ 30 Jun 2005, 14:23)
Se poate mari distanta prin marirea puterii emisiei la telecomanda sau prin montarea unui mic preamplificator pe antena de receptie a receptorului alarmei. ( Frecventa este in jur de 430MHz ) O putere mai mare de emisie un consum mai mare (baterii descarcate mai repede). Dar daca nu ai cunostinte de electronica + RF nu prea cred ca o sa reusesti.
*



Adevaru-i ca ma depaseste solutia ta dar oricum multumesc de sugestie poate o sa gasesc totusi pe cineva care sa-mi poate face chestia asta.
simon
Revin cu 2 intrebari puse multisor mai sus, poate de data aceasta va retin atentia.
1. Logan are imobilizator electronic. Voi v-ati mai montat si releul care taie alimentarea aprinderii sau a demarorului?
2. Ledul alarmei cum l-ati instalat, in bord? Ati gaurit bordul?
Multumesc.
mimunku
1. Eu nu l-am mai montat (releul), mi se pare inutil, cred ca multi de pe aici au facut la fel;
2. In principiu nu sunt de acord cu gauririle in general, explicatia ar fi ca e foarte nasol cand o sa vrei sa o vinzi sa-ti zica cumparatorul ca nu-i place gaura aia..., eu am pus ledul intr-o chestie simpatica de plastic (ceva gen capac negru) plasata in zona imbinarii parbrizului cu plansa bord, lipit cu scotch dubla fata. Avantajul este ca: 1. nu se vad firele, care dispar imediat sub bord si 2. ledul este vizibil aproape din orice punct (exterior) al masinii, fiind orientat cu fascicolul in sus (e un led albastru superbright).
simon
Multumesc pentru raspuns, nu stiu de ce nu l-am vazut de ieri.
Chestia simpatica din plastic ai cumparat-o de undeva sau este o improvizatie a ta?
Am intrebat despre releu pentru ca nu stiam care este uzanta la Logan si pentru a sti ce sa-i raspund celui care va monta alarma referitor la acest subiect.
Sony
Mie mi-au montat ledul de la alarma in stanga langa parbriz! Fiind un led finut nu se vede urat.
simon
Adica l-au lipit pe bord cum s-a aratat mai sus?
Sony
Nu e lipit pe bord. Pleaca din plasticul de la stalp.
simon
Interesant, solutie originala.
Sony
Firele ies de sub plastic, iar ledul e aproape lipit de acel plastic!
simon
Cred ca voi folosi inca un LED pentru ca vreau sa deconectez la nevoie perimetrul atunci cind ploua. Alarma are channel #2 output comandabil pe perioade de 0.8s, 10s, 30s dar si on/off. Voi seta on/off si voi conecta iesirea de avertizare a perimetrului la alarma prin intermediul unui releu. Alimentarea perimetrului o voi face din conectorul alarmei dar firul de avertizare il voi trece prin acel releu si voi pune si LED-ul pentru a-mi semnaliza cind perimetrul este conectat si cind nu. Sa nu-l uit smile.gif
mimunku
QUOTE(simon @ 2 Jul 2005, 11:51)
Chestia simpatica din plastic ai cumparat-o de undeva sau este o improvizatie a ta?

E o improvizatie de-a mea, dar sa sti ca-i chiar simpatica, nu e numai parerea mea... smile.gif
tarzy
QUOTE(simon @ 30 Jun 2005, 21:46)
Revin cu 2 intrebari puse multisor mai sus, poate de data aceasta va retin atentia.
1. Logan are imobilizator electronic. Voi v-ati mai montat si releul care taie alimentarea aprinderii sau a demarorului?
2. Ledul alarmei cum l-ati instalat, in bord? Ati gaurit bordul?
Multumesc.
*




1. da eu am montat si releul imobilizator, este intradevar redundant dar ... poate fi o protectie daca cineva iti fura cheia masini (eventual pe cea de rezerva care are si ea chip) dar ... nu si telecomanda masinii

led-ul l-am instalat cam taraneste, ca sa nu gauresc bordul, intre bord si parbriz, este destul de micut si nu se vede chiar nasol
mogo
Salut!

Are cineva idee despre alarmele Code Alarm F10, mai precis de sunt in stare? Sau F10R de la omaalarm? Sunt in stare sa comunice cu un lcd?

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema?

Sa auzim numai de bine. blink.gif
simon
@mimunku
@tarzy
Multumesc pentru raspunsuri.
dorindark
Cine stie, poate intereseaza pe cineva. Mi-am montat azi alarma Wintec LS625 (model fara pornire motor ca nu am vrut sa las o cheie (cip) in masina) si are pager, deschidere portbagaj din telecomanda si interior, plus geamuri care se inchid la armare si senzor de perimetru. Ce e fain la alarma e ca e cu pager, are senzor de soc inclus si sirena de 15 W. Totul (plus modulel optionale si montatul) m-a ajuns 7.150.000 la data silver group, undeva pe Aleea Parva 19 prin Taberei. E o alarma ok, mai mult pt functionalitati (geamuri si portbagaj) iar pagerul e destul de simplu. Senzorii de perimetru (1 zona) si soc sunt pe aceiasi intrare. Eu am dat senzorul de perimetru cam la maxim (preavertizare), dar sirena face urat biggrin.gif asa ca atunci cand o las undeva cu lume o pun pe silent (clipesc avariile si bipaie pagerul). Bate 1km bine. E made in Taiwan si e destul de basic.
Urmatorul pe lista e un detector radar in bara Whistler wink.gif. (10 mil sad.gif )
Kramer
QUOTE(dorindark @ 8 Jul 2005, 00:12)
Cine stie, poate intereseaza pe cineva. Mi-am montat azi alarma Wintec LS625 (model fara pornire motor ca nu am vrut sa las o cheie (cip) in masina) si are pager, deschidere portbagaj din telecomanda si interior, plus geamuri care se inchid la armare si senzor de perimetru. Ce e fain la alarma e ca e cu pager, are senzor de soc inclus si sirena de 15 W. Totul (plus modulel optionale si montatul) m-a ajuns 7.150.000 la data silver group, undeva pe Aleea Parva 19 prin Taberei. E o alarma ok, mai mult pt functionalitati (geamuri si portbagaj) iar pagerul e destul de simplu. Senzorii de perimetru (1 zona) si soc sunt pe aceiasi intrare. Eu am dat senzorul de perimetru cam la maxim (preavertizare), dar sirena face urat biggrin.gif asa ca atunci cand o las undeva cu lume o pun pe silent (clipesc avariile si bipaie pagerul). Bate 1km bine. E made in Taiwan si e destul de basic.
Urmatorul pe lista e un detector radar in bara Whistler wink.gif. (10 mil sad.gif )
*



Ai putea da cateva detalii despre senzorul de perimetru? Ce model, de unde l-ai procurat, cum se conecteaza?
dorindark
Tot acolo, era un senzor simplut, 500 mii, l-am cerut, mi l-a montat. In foita lui tehnica zice ceva de perimetrul de actiune 2100 mm lungime si 1200 mm latime.
Acum la mine bipaie la pietonii de pe alaturi usor la sensibilitate mare, o sa ma ma satur la un moment dat si o sa-l dau mai incet smile.gif. Prinde mai usor in laterala si mai gru din spate (distanta). Bipaie si 4s intra in stand by. Dupa aia daca mai emiscare se activeaza din nou, mi se pare ca nu are ca la un nr de prealarme se declanseaza alarma generala, dar inca nu am citit exact instructiunile si asta e din alarma oricum. Din pacate se monteaza pe aceiasi intrare ca si cel de soc deci nu deosebesc pe pager de ele :(dar asta e, oricum nu ascult de preavertizari, alea sunt sa sperie pe cei care se apropie smile.gif, la o deschidere de usa, etc arata altceva.
E montat sub bordul central undeva sub mocheta. Atata e cam ce am vazut.
Mai multe detalii aici:
http://www.datasilvergrup.ro/
Guardy
Cat de usor se pot fura Logan-uri cu tot cu antidemarajul vestit chiar daca ai alarma? Azi-dimineata am auzit un zvon cum ca la mine in parcare s-a subtilizat un Logan desi avea alarma. Eu nu am si daia intreb. Ma gandeam mai degraba sa pun un antifurt pe volan decat sa ma bipaie alarma la fiecare potaie care se usureaza pe rotile mele. Din masina nu au ce sa-mi fure.
dorindark
1. Senzorul de perimetru actioneaza de la nivelul geamurilor in sus (asa mi s-a zis) deci cainii nu sunt "simtiti".
2. Daca iti pui alarma cu pornire motor din telecomanda (ori lasi o cheie in masina, ori faci bypass) si daca iti dezactiveaza alarma e ca si cum nu ai avea antidemaraj.
Guardy
Deci sa inteleg ca nu o prea pot fura in conditiile in care nu am alarma?
Chestia cu cainii era mai mult general spusa, am multe masini in parcare care tiuie degeaba, castane pe capota, pisici etc. Nu prea vreau un stres in plus.
shefful
Salut... citesc de mult forumul, dar in general problemele pe care mi le-am pus eu am vazut ca si le-au mai pus si altii, asa ca nu am intervenit. Totusi nu si-a pus nimeni alarma Cobra pe Logan (ma intereseaza in special cazurile cand s-au montat Cobre fara telecomanda)? Chiar nu ma tenteaza deloc sa raman cu masina cine stie pe unde prin tara si sa imi zica in singurul service din zona ca nu mai am garantie.
mimunku
Am un prieten bun care si-a montat, am studiat-o indeajuns ca sa-ti pot raspunde la intrebari, asa ca...
Parerea mea este ca nu-si merita banii. Alarma in sine este bazica rau de tot la pretul pe care il cere Dacia. O chestie care m-a socat a fost ca senzorii volumetrici intra in functiune cam dupa 5-6 minute. De fapt ei "simt" prezenta miscarii (se vede pe ledul de stare care clipeste) insa nu se declanseaza alarma decat dupa 5-6 minute de la armare. Ori nu prea e mare scofala...
Eu personal am montat un Alcar 21 destul de bun cu 2,5 mil. ROL.
Oricum, daca vrei sa-ti pui si tu o deschidere de portbagaj, e de bun simt dupa parerea mea, tot pierzi garantia asa ca... smile.gif
shefful
Mimunku, imi poti spune cat a dat prietenul tau pe Cobra? Si sunt curios cum se poate dezarma alarma folosind cheia de rezerva, fara butoane. E suficient sa bagi cheia in usa, sau pur si simplu nu merge?

In alta ordine de idei, alcar CX22 (modelul fara telecomanda) si l-a montat cineva pe Logan?
mimunku
Pe amicul meu l-a costat 410 RON cu tot cu montaj versiunea fara telecomanda. Aia cu telecomanda era parca cu vre-o 100 RON mai scumpa. Daca ramai fara baterie la cheia cu butoane cred ca trebuie totusi sa-ti pui alta ca altfel... ohmy.gif
In poza atasata se poate vedea cat de simpla este alarma Cobra, 2-3 fire, senzorii si sirena (care are tot circuitul inauntru). Cei care au DSN stiu cum arata alarma aceasta, este cam la fel.
Sony
QUOTE(shefful @ 14 Jul 2005, 12:16)
Mimunku, imi poti spune cat a dat prietenul tau pe Cobra? Si sunt curios cum se poate dezarma alarma folosind cheia de rezerva, fara butoane. E suficient sa bagi cheia in usa, sau pur si simplu nu merge?
*


Dezchizi, usa cu cheia, apoi o introduci in contact si apesi butonul valet pentru a dezarma alarma si a opri sirena care a inecput sa urle cand ai deschis usa.
gamezcdr
Ma pe mine ma mira faptul ca voi va puneti tot felul e alarme pe Logan desi fabrica zice clar ca pierdeti garantia la partea electrica. Eu am fost la dealar si a fost extrem de simplu: papusa de la vanzari stia de 2 alarme - 1 ptr Ambiance cealalta ptr celelalte 3 modele. Nu stia cum se numesc ohmy.gif am banuit eu ca e Cobra, 6,5 milioane inclusiv montaj. Alarma din cate am citit e cam proasta, ma rog eu am garaj dar sper ca pe timpul zilei in oras sa-si faca treaba.
Como
@gamezcdr: Chestia asta cu garantia s-a discutat si re-discutat in topicul asta si in cel dedicat garantiei extinse.

Eu fac parte din categoria celor care habar n-au sa faca modificari la masina, si nu cred ca montarea alarmei in curte este o chestie inteleapta. Si totusi, masina mea a stat o saptamana in curte la dealer (Piatra Neamt), timp in care n-au catadicsit sa aduca alarma originala desi le-am cerut asta. Pe urma m-am dus la Adras (Bucuresti) sa-mi puna alarma; cand le-am zis de alarma originala au zis ca sigur, facem comanda, in cateva saptamani vine... Dar ca mai bine imi aleg un Viper sau Alcar din vitrina si intr-o ora e montata pe masina. Ei sunt autorizati si de Falcon, deci nu sunt probleme cu garantia alarmei.

In cazul asta, garantia se transfera de la producator (Dacia) la dealer, pentru ca pot fi dati in judecata daca apar probleme. N-am auzit pe nimeni sa aiba probleme serioase dupa ce si-au montat alte alarme, doar o siguranta arsa cand n-a fost pusa ca lumea.

Alarma e un accesoriu foarte important la noi, unde pusti de 1 metru sparg masini pentru un amarat de casetofon fara fata. Asa ca mi se pare revoltatoare atitudinea celor de la Dacia de a nu aproviziona dealerii cu alarme.

Apropo... ma duc la service Dacia in Piatra Neamt ca vibreaza motorul etc. Ii dau cheile inginerului sef, se urca in masina, porneste motorul. Coboara si ma intreaba unde am pus alarma (Viper, scrie pe telecomanda). Zic Adras; el: stii ca garantia, ca daca apar probleme... Spun ca cei care au pus alarma sunt autorizati, ca nu se gasesc alarme originale etc. La sfasit zice: stii, si eu am tot Viper pe Logan... No comment.
mimunku
QUOTE(Sony @ 14 Jul 2005, 22:48)
apesi butonul valet pentru a dezarma alarma si a opri sirena care a inecput sa urle cand ai deschis usa.
Care valet ? blink.gif Sony esti sigur ca tu vorbesti de Cobra? Daca si asta are valet... Cred ca valetul la alarma Cobra este borna de la baterie biggrin.gif
Sony
Eu stiu ca toate alarmele au valet.
tony-s
Eu alarma Cobra originala pt. Logan si nu are nici un buton de oprire de urgenta (valet?). Chiar mi-ar fi fost de folos butonul asta
Sony
Daca nu stii tu de existenta butonului valet nu inseamna ca acesta nu exista.
tony-s
QUOTE(Sony @ 15 Jul 2005, 14:51)
Daca nu stii tu de existenta butonului valet nu inseamna ca acesta nu exista.
*



Se poate sa ai dreptate dar normal nu era ca in momentul in care mi-au instalat alarma sa-mi spuna si mie de respectivul buton ?
Sony
Unora le e lene sa mai spuna si proprietarului despre acest mic detaliu. Mai cunosc cazuri.
cmz
Ieri, 18.07.2005, ridic Logan Ambition de la dealer intreb pe cei din service-ul autorizat Dacia Bistrita: montati alarme astfel incat sa raman cu garantia intacta?, imi raspunde directorul da, va fi gata in 1,5 - 2 ore. Spun perfect si pentru circa 3,3 mil lei vechi (ceea ce mi se pare OK fiind inclusa manopera si acuatorul) stau circa 7 ore langa ei sa ma pricopsesc cu o alama Astra A 10:

http://www.digitalworld.ro/produs.php?idprod=2640&idcat=235

Problema e ca mi-au facut varza cablajul original al noii mele masini, astfel au dezizolat vreo 10 fire din cele care duc la UCH (din cei 2 conectori de la UCH) si au innadit pe ele cele de la alarma (de la UC, un releu si detectorul de soc). Rezultatul jalnic, fire dezizolate de cate 2 ori de care nu e legat nimic, legaturi prin innadire fara lipituri sau conectori (pe UCH !). Cireasa de pe tort: am vazut 1 fir dezizolat lasat asa, probabil sunt mai multe. Ca treaba e facuta de niste carpaci e evident, ca am luat teapa e evident, intrebarile sunt:

1) nu trebuiau facuti niste prelungitori cu conectori (de tipul alora care se pun la calculatoare cand iti mai trebuie o alimentare la un hdd, cd, etc in plus) care ar fi permis conectarea alarmei fara modificari in instalatia electrica ? La un capat se baga cei 2 conectori (ai prelungitorului, care de altfel ar trebui sa fie foarte scurt, cativa cm) in UCH la celalat capat 2 conectori in instalatia electrica originala a masini, plus surpriza, conectorul sa mai aiba vreo 1-3 conectori pt. firele alarmei. Practic prelungitorul ar fi inseriat.

2) pe site parerile sunt impartite cu pierderea garantiei. directorul lor m-a asigurat ca e OK chiar daca nu e Cobra, dar nu stiu daca spune adevarul.

Ce ma sfatuiti ? Astept sugestiile voastre. Multumesc.

Completare: la conectarea acuatorului in prima faza l-au ars ca nu l-au conectat corect in releu (in releu trebuia facut un strap), tija ce mi-au pus-o la acuator era o ruginitura care mai mult nu mergea (nu actiona), suruburile de fixare ale acuatorului erau ruginite au dat gauri in plus in capota masinii ca n-au potrivit pozitia din prima. Tine cont masina este noua, un Ambition, nu apucasem s-o scot la plimbare avea doar 12 km la bord ...

Stateam (pt. alarma a carei instalare directorul mi-a zis ca dureaza 1-1.5 ore) de la ora 13, iar pe la ora 17 directorul mi-a spus ca nu poate scoate un alt acuator din magazie (in locul aluia ce l-au ars) ca tocmai a plecat magazionerul, eu le-am spus ca nu plec de acolo pana nu-mi rezolva problema, asa ca a putut deschide magazia cu cheia lui personala sa mai scoata un acuator apoi a intins-o. Am stat o jumatate de ora numai sa gaseasca o banda de izolat ... Pe la ora 19 (stateam la pus alarma de la ora 13), am facut scandal am zis ca eu acolo inoptez si le-am sugerat sa-mi dea de pe Loganul de drive test suruburile de fixare ale acuatorului, tija inoxidabila si un papuc pt. conectare la masa. Au acceptat asa ca acum cine merge la Dacia Bistrita si vrea sa verifice alarma de pe masina de drive test o sa constate ca nu-i merge deschiderea capotei ca n-are tija acuatorul. De asemenea acuatorul de pe masina lor are suruburile de prindere ruginite, le-au pus pe alea de vroiau sa mi le dea mie biggrin.gif la propriu. Am vazut, la o zi dupa incident nu-si rezolvasera nici propria masina, daramite a clientilor. Daca mai sunt bistriteni pe aici le recomand calduros sa-i ocoleasca ... DACIA SERVICE BISTRITA.

Nu vreau sa fac valuri, daca insa problema nu se rezolva (ti-am spus ca instalatia electrica de sub bord e facuta varza, in special ce duce la UCH, sunt si fire dezizolate pe acolo) o sa apelez la toate instrumentelede tip VC sau OPC. Dar nu vreau sa pierd timp, nervi si bani inutil. A doua zi dupa incident in 19.07.2005 am fost la ei le-am aratat pe lumina ce treaba de rahat au facut si mi-au zis ca n-au cu cine sa le repare sa vin vineri, 22.07.2005. Astept sa vad cum se comporta vineri. Am cerut sfatul vostru ca sa stiu ce e normal sa le cer. Il astept in continuare.
marianrec
QUOTE(cmz @ 19 Jul 2005, 19:59)


1) nu trebuiau facuti niste prelungitori cu conectori (de tipul alora care se pun la calculatoare cand iti mai trebuie o alimentare la un hdd, cd, etc in plus) care ar fi permis conectarea alarmei fara modificari in instalatia electrica ? La un capat se baga cei 2 conectori (ai prelungitorului, care de altfel ar trebui sa fie foarte scurt, cativa cm) in UCH la celalat capat 2 conectori in instalatia electrica originala a masini, plus surpriza, conectorul sa mai aiba vreo 1-3 conectori pt. firele alarmei. Practic prelungitorul ar fi inseriat.

*




Nu crezi ca ar fi fost mai bine daca cei de la dacia ar fi lasat o mufa special in care tu sa-ti cuplezi singur alarma...?
Nu vreau sa le iau apararea celor care si-au batut joc de masina ta, dar tine cont ca eu montez alarme in fiecare zi si dau detul de des de astfel de clienti care stiu ei mai bine cum "ar trebui sa se monteze o alarma". Tu crezi ca 10 conectori de care ai explicat tu mai sus sunt mai buni decat o lipire cu cositor? Daca vrei pot sa iti arat alarme montate de mine in urma cu mult timp, care nu au firele lipite cu cositor (exceptand releul pt blocare motor), care merg f bine si la care nu s-a miscat nici un fir de la locul lui. Chiar toata lumea se pricepe mai bine decat unul care face asta in fiecare zi si are cativa ani de experienta in domeniu?

Sa stii ca nu m-am referit la tine in tot ce am scris dar chiar astazi am avut un client care ma "invata" cum se monteaza alarma.
Sony
@marianrec, e normal sa dezizolezi fire la montarea unei alrme numai de dragul de a dezizola? Citeste tot! Nu lua numai franturi!
tarzy
in plus lipirea cu cositor la masini e nerecomandata, sunt vibratii si cositorul crapa.

o legatura inadita este mai buna decat una lipita, dar .... tot cea cu c9onectori specializati este a mai buna
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.