Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
catalin1970
Salutare, as vrea sa cumpar Laguna asta:

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/renau...ion=homeRviReco

Ce parere aveti? Ce ar trebui sa-l mai intreb pe vinzator?
Am verificat VIN si masina pare Ok, are doar un proprietar si pina acum 2 intrari in service pentru revizii la 14.000 respectiv 20.000Km. Nu apare nici o dauna in istoric.

mars
Eu as lua Laguna aia, dar cu vreo 12.000 euro, nu mai mult.
digioptic
Cred ca e loc de negociere, nu stiu. Dupa cat e pretul afisat...
b06fcn
Dupa pretul afisat, sub 13000 nu cred ca mai scade. Chiar si asa, e masina la banii aia, iar la kilometrajul respectiv chiar nu ai ce sa ceri, e practic masina noua...
Eventual sa mai solicite un schimb complet al tuturor fluidelor in banii pe care ii da pe masina, ca sa nu aiba probleme, asta daca nu s-au efectuat toate schimburile preconizate la 4 ani.
catalin1970
Multumesc pentru raspunsuri, masina am negociat-o la 10.500 net. Sint un pic sceptic referitor la motoarele diesel, pina acum neavind decit "benzinare". Ma sperie prietenii care au probleme cu injectoarele, pompele de inalte, filtrele de particule. E drept ca masinile lor sint trecute bine de 150.00km si mai toate de provenienta grup VAG. Sa speram ca pina la urma va fi in regula.
the_dodita
Ți-a scăzut neamțul 3400 euro? Cam dubios pentru mine, fără a te descuraja. E numai o părere.
catalin1970
Ți-a scăzut neamțul 3400 euro? Cam dubios pentru mine, fără a te descuraja. E numai o părere.


Vorbeam de pretul NET (fara TVA), deoarece o cumpar pe firma. Dupa discutii, a scazut aproximativ 1300 EUR din pretul de 13.900 (net 11.700)
b06fcn
QUOTE(catalin1970 @ 10 Nov 2017, 10:25)
Multumesc pentru raspunsuri, masina am negociat-o la 10.500 net. Sint un pic sceptic referitor la motoarele diesel, pina acum neavind decit "benzinare". Ma sperie prietenii care au probleme cu injectoarele, pompele de inalte, filtrele de particule. E drept ca masinile lor sint trecute bine de 150.00km si mai toate de provenienta grup VAG. Sa speram ca pina la urma va fi in regula.
*



Leguma mea a sarit de 150000 km, nu am avut nici o problema pe partea de injectie sau FAP. Atata timp cat masina e intretinuta corespunzator si la perioadele recomandate de fabricant (in special filtrul de motorina), respectiv daca bagi motorina de la statii curate, nu ai de ce sa te temi.
Pretul e unul bun, s-o stapanesti sanatos si sa-i faci jurnal...
catalin1970
QUOTE(b06fcn @ 10 Nov 2017, 13:42)
Leguma mea a sarit de 150000 km, nu am avut nici o problema pe partea de injectie sau FAP. Atata timp cat masina e intretinuta corespunzator si la perioadele recomandate de fabricant (in special filtrul de motorina), respectiv daca bagi motorina de la statii curate, nu ai de ce sa te temi.
Pretul e unul bun, s-o stapanesti sanatos si sa-i faci jurnal...
*




Multumesc. Vine in 10-12 zile. Dupa aceea, schimbul de ulei si filtre, eventual lichidul de frana si de racire. Nu stiu care este intervalul de schimb pentru cele din urma. La MB E250 w212 e din 2 in 2 ani pt fluide.
mars
La patru ani sau 120.000 se schimba lichidele. Fa-ti cont pe My Renault, baga acolo VIN-ul masinii si ai toate informatiile cu privire la programul personalizat de service, alerte etc. Ai si aplicatie pentru mobil.

Am si eu aceeasi masina, 2.0 dCi GT 175 (doar ca nu am avut bani de patru usi, are doar doua). Are sase ani si tocmai a sarit de 160.000 km fara probleme, mai putin un arc fata rupt (schimbate amandoua anul trecut) si, de curand, probleme cu incuietorile (in curs de rezolvare), cu toate reviziile la zi.

Desi e GT, nu e deloc vreo sportiva, dar 4Control face toti banii, pe drumurile de munte e distractia naibii. Cutia nu are probleme, uleiul nu se schimba (eu l-am schimbat ca sa dorm linistit, a costat vreo 250 de lei). Pare lenesa la condus, dar, daca o calci cum trebuie, cutia aia stie ce are de facut, si pun pariu ca o face mai bine decat un sofer normal cu o manuala wink.gif.

Exista viata si fara Bose, mai ales ca sistemul de pe berlina mi s-a parut mai slabut fata de ce am eu pe coupé. In plus, a ta are trapa, care e absolut dementiala wink.gif.
catalin1970
Merci Mars.
Nu ma astept sa fie vreo sportiva, am trecut de faza aia. Inlocuiesc megane-ul 2 din semnatura. Are deja 14 ani si a fost un tovaras de nadejde. Sint de acord cu parerile celor care detin sau au detinut un Renault, ca nu e nici mai buna, nici mai rea decit alta marca. Din contra, daca le intretii asa cum spune producatorul, nu ai mari probleme. Din auzite, motoarele diesel Renault sint foarte fiabile, nu degeaba MB a ales 1,5-ul pentru clasa A. Sper ca si asta sa fie la fel de bun.
mars
Tot Megane 1.6 16V am avut si eu (2007-2012) biggrin.gif. Apoi Laguna II 2.0T pana anul trecut, cand am zis sa iau si un diesel, ca tot n-am avut niciunul pana atunci, cu conditia sa aiba cutie automata. E adevarat ca 2.0T era din alt film, dar, cum zici si tu, nu imi mai trebuie, am trecut de faza aia wink.gif. Sa o conduci sanatos multi kmp!

Sa nu iti faci griji pentru motor. M9R e de provenienta Nissan si e pus de ceva vreme pe o gama larga de masini Renault si Nissan, fara a fi raportate probleme majore. La fel, cutia AJ0 (JF613E) e tot japoneza (Jatco) si a fost pusa atat pe Renault (Laguna, Latitude, Scenic, Espace, Koleos), cat si pe Mitsubishi Outlander si Nissan Qashqai. Au fost unele cu probleme, dar in general au picat in primii 50.000 km. Sunt si unele cu peste 300.000 km si 10 ani si nu au avut probleme, chiar daca nu a fost schimbat niciodata uleiul. Dar cauta pe aria asta si vei gasi discutii dedicate despre orice tine de masina.

@ all: discutiile tehnice si aberatiile au topicuri separate ("Laguna III", respectiv "Cafenea").
catalin1970
Si a venit.
Prima impresie, mult mai zgomotasa decit benzina. E primul diesel, pe care il conduc, ce-i drept doar printr-o parcare. Poate ma voi obisnui, daca nu, la vinzare si revenire la benzina.
Prima modificare: limba computerului (noroc cu netul)

Revin
b06fcn
Cred ca e doar o parere, pot spune ca a mea nu se simte ca e tractor decat dimineata, pana se incalzeste nitel, in zilele reci, vara e chiar OK, côparativ cu alte tractoare.
marius80_eugen
Te vei obisnui cu tractorasul, zgomotul pregnant si vibratiile se simt numai la rece, in rest nu e deloc deranjant. Eu am avut multi oameni in masina care ma intrebau daca e diesel sau nu.
Odata cu obisnuirea vei observa ca si stilul tau de condus se va modifica putin si mormaitul dieselului iti va tempera putin pedala, avand chia run efect "zen" , linistitor icon_mrgreen.gif , te vei bucura de cuplul de la turatii mici si de consum.
cornel230
Salutare, as vrea o parere privind achizitia unei L3, bugetul nu este unul mare si vreau sa stiu la ce sa fiu atent.

Multumesc anticipat!

https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna...SEC-81;promoted

https://www.olx.ro/oferta/renault-laguna-1-...html#1004382bf8

https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna...orm#xtor=SEC-81

https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna...orm#xtor=SEC-81
cretu22
la ultima si prima cauta-le dupa VIN pe site-urile de licitatii din Franta si obtii de acolo o fisa tehnica cu defectele avute la vanzare.
nu te incurca cu cele fara cel putin 150 CP, crede-ma ca am 1.5 si regret in fiecare zi.....
andru1973
cel mai indicat dupa vin este ca trebuie sa platesti sa vezi istoricul masinii degeaba intrii pe site-uri de licitatiicel mai bine cauti site-uri precum asta https://www.carfax.eu/fr sau https://inspectorauto.ro/
faza e ca trebuie platit, de la cei de licitatii nu prea sunt sigur (parerea mea)
cj98czh
Sau mergi la o reprezentanta de unde in majoritatea cazurilor ti-l spun gratis ..
cretu22
cateva observatii la raspunsurile celor 2 colegi:
in reprezentanta ti se poate spune totul doar despre acele intrari in service facute in reprezentanta, ceea ce chiar si in franta nu prea se mai intampla dupa iesirea din garantie
inspectorauto.ro din cate stiu ofera informatii doar despre masini inmatriculate in romania, si care au totusi un istoric, nu cu numere rosii.
la cele 2 cu numere de franta le gasesti dupa vin fisa tehnica, sau o poti cere direct vanzatorului. daca e de buna credinta ti-o poate prezenta, si chiar mai mult
cornel230
Multumesc pentru pareri.

La primul anunt mi-a spus ca nu este achizitionata de la licitatii, a spus ca are carte service la reprezentanta si o putem verifica unde vreau eu.

La al doilea, am vb cu sotia proprietarului, a spus ca a fost luata de la licitatii, dar nu stie nici de carte service, nici de fisa tehnica...cica sotul este stomatolog si a ramas sa revin diseara cu un telefon sa vb cu el mai multe detalii.

Al treilea anunt s-a dat.

Al patrulea a spus ca nu este de la licitatii, are carte service, dar nu stie daca este de la reprezentanta sau alt service, am cerut o poza cu cartea service si a zis sa revin cu un telefon mai tarziu.

Va tin la curent smile.gif

Inca o intrebare mai am daca ma puteti ajuta, cu acele numere de Franta pot circula si cat timp?
Prima programare disponibila la RAR in Iasi este in aprilie...Se pot scoate numere rosii ca sa pot circula cu ea? Nu prea ma pricep la chestiile astea si as vrea un ajutor..

Va multumesc mult!
cretu22
vrajeli, din franta nu se aduc decat de la licitatii, ca doar nu cauta vreun romanas anunturi la mica publicitate si le cumpara de la persoane fizice
PetruDez
Pretul nasinilor pare cam mic comparativ cu anii ca sa nu mai zicem de km care sunt csm putini avand in vedere ca sunt aduse de u de sunt ele aduse.

Una in mintile ei si cu km rezonabili sare bine de cei pana in 6000 de euro ceruti.
cristian_st
Imi poate verifica si mie cineva gratis seria la masina asta ?😁
VF1KT340642041102
Multumesc !😉
marocico
Va salut!
Am o rugaminte la proprietarii de laguna 3, in special la cei care cunosc motoarele 2,0 dci. M-ar interesa sa cumpar(sau nu) o laguna 3 din 2013, 2,0 dci, 130CP. Este adusa din Franta, arata si merge f. bine dar:
- a fost taxi(in Franta);
- are 370000km(verificat la reprezentanta);
- toate reviziile si reparatiile efectuate in reteaua Renault-Franta(istoric complet in Reteaua Renault);
- cu ocazia verificarii(la reprezentanta Suceava) au gasit urmatoarele defecte: 44g de funingine in filtrul de particule(mi-au recomandat o regenerare fortata inainte de a face scimbul de ulei), un arc pe spate, sonda proportionala imbogatire(ce-o fi asta), bieleta antibasculare si cam atat.
Pretul este 5200E(mic pentru o masina din 2013). Mai cunoasteti masini(laguna 3) cu asa multi km? Cam cati km ar putea duce o masina ingrijita? Are rost sa dau banii astia pe ea? Eu mai am o laguna 1 din 1998 pe benzina de care sunt multumit dar as vrea un diesel pentru ca fac cam multi km pe an(naveta zilnic)
espacern
Daca ai nevoie neaparat de o masina cu motor diesel pentru naveta zilnica cauta ceva mai recent si cu Km rezonabil.....la 5200€ gasesti destule nationale!
cj98czh
Baiul ca la banii aia si an 2013 100% gaseste una cu km care ii arata in bord mai putini ... reali ... cat vrea ea ..
marius80_eugen
QUOTE(marocico @ 13 Jan 2018, 21:33)
    Am o rugaminte la proprietarii de laguna 3, in special la cei care cunosc motoarele 2,0 dci.
*


Eu iti spun doar parerea mea, ca detinator de aproape 1 an de L3 2.0 dCi si de 2 ani de M3 + alergaturile, testarile si vizionarile aferente ale mele + cele facute cu prietenii pentru ale lor.
Motorul poate, daca a fost intretinut corespunzator, adica mai are putere destula, DAR uite ca incep restul, adica FAP-ul, turbina si asta se traduce direct in cheltuieli. O refacere a turbinei profi este cam 1200-1500 lei, un FAP cam 1500 lei, chiar si o anulare tot pe acolo ajungi.
Ce ai vazut tu la probleme este doar ce se observa direct la "prima vedere" sau la prima ridicare pe un elevator si un tester. La 370.0000 km interiorul este uzat, scaunele sunt cam imbatranite, mai ales cel de la sofer, airbag-urile sunt de verificat ...
Practic la acesti km nu te mai poti baza pe cartea de service, ci sa verifici orice prezinta uzura, ma refer chiar si la distributie, kituri de accesorii, pompa de apa, caseta de directie , rulmenti, etrieri frana spate, ambreiajul si volanta trebuiesc verificate temeinic pentru ca la auto de afara sunt foarte ok la inceput, pt ca afara sunt alergate de obicei in afara oraselor, dar aici cand dau de traficul de la noi incep sa cada pe capete. Reviziile de obicei se fac pana pe la 160.000 km, mai departe s-au schimbat numai ce s-a observat si nu uita ca reviziile la ei se fac pe la 30.000 - 60.000 km si nu la 20.000 cum se fac pe la noi.
Poate ca te incanta acel 2013, DAR acele plastice si acel aspect se cam duce naiba la noi in max 1-2 ani.
Personal ti-as recomanda ori o L3 cu dCi 1.5 chiar si mai veche cu 1-2 ani, dar sub 200.000 km, desi ar fi mai lenesa, pentru naveta este ok , ori uita-te serios la Megane 3, pt ca este o masina care merita, iar 1.5 de 110CP si 6 tr, este foarte economic si bun. Daca mergi mult in afara orasului uita-te numai dupa cea cu 6 tr, daca mergi mai mult in oras si nu depaseste des 130 km/h, te satisface si cea de 5 trepte si 90 CP.
Gasesti pe la 5000-5500 euro un M3 dCi in mintile lui si te tine MULT mai ok si la costuri si la fiabilitate si la aspect mult mai ok decat o L3 mai noua, dar cu km dublu.
Nu consider acei 5200 euro pt L3 obosita un pret foarte ok. Practic, la cati bani vei baga in ea ca sa o aduci "pe linia de plutire" ajungi pe la 6000 de euro lejer, iar la banii astia gasesti L3 cu 1.5 dCi in stare ok sau M3 in stare foarte ok.
Nu consider ca L3 este o masina la care sa spui ca repari orice cu 500 lei, cum ai face la un Logan si nici nu sunt multe piese sh la dezmembrari.
BigDaddyAdy
Sunt in asentimentul colegilor.
Sunt foarte multe l3 diesel pe piata, nu te grabi, mai cauta.
Ce te-a incantat faptul ca e "adusa de afara" sau ca este din 2013?
Pentru primul caz iti pot spune doar ca francezii, in general nu au foarte mare grija de masinile lor. Se duc in service la revizii si daca se strica ceva mai grav la masina (daca nu mai porneste). Atat. In general interioarele sunt murdare.
Inca o chestie: taximetristii in Franta nu prea sunt... francezi. Sunt tot felul de africani veniti in Franta sa isi faca un rost. Crede-ma, ca lucrez cu ei toata ziua.

QUOTE
DAR uite ca incep restul, adica FAP-ul, turbina si asta se traduce direct in cheltuieli.

Unde mai pui si un ambreiaj si o distributie care, chiar daca sunt consumabile, nu sunt ieftine.

QUOTE
Reviziile de obicei se fac pana pe la 160.000 km, mai departe s-au schimbat numai ce s-a observat si nu uita ca reviziile la ei se fac pe la 30.000 - 60.000 km si nu la 20.000 cum se fac pe la noi.

Eu personal nu cred asta. Sunt convins ca exista cazuri izolate, dar nu as generaliza.

QUOTE
Poate ca te incanta acel 2013, DAR acele plastice si acel aspect se cam duce naiba la noi in max 1-2 ani.

Cum sa se duca plasticele in 1-2 ani? Ce sa se duca la ele? Pe Laguna mea din 2009 nu au nimic plasticele. Nu inteleg ce vrei sa spui.

QUOTE
Gasesti pe la 5000-5500 euro un M3 dCi in mintile lui si te tine MULT mai ok si la costuri si la fiabilitate si la aspect mult mai ok decat o L3 mai noua, dar cu km dublu.

Am avut L2 si am L3. Am condus M2 si M3 (mii de km, nu doar de aici pana la piata). As alege oricand, cu ochii inchisi, sa dau un ban in plus pe o Laguna in loc de Megane.
Costurile sunt sensibil mai mari la Laguna decat la Megane, nu este o diferenta atat de mare.
Fiabilitatea nu este mai mare la Megane decat la Laguna.
Aspectul depinde foarte mult de cum a fost intretinuta masina, iar degradarea cred ca se observa mai tare la o masina cu ani mai multi decat la una cu km mai multi.
marocico
Multumesc mult pentru pareri si sfaturi! .
Am fost atras de masina asta datorita anului de fabricatie, aspectului interior(mici urme de uzura la schimbatorul de viteze si tapiterie scaun sofer) dar in special ca merge - dupa parerea mea- f. bine(trage, nu scoate fum, silentioasa, nu scartaie nimic prin bord). Am vazut pe istoricul gasit la reprezentanta ca s-au schimbat multe la ea:
- schimburi de ulei si filtre(de doua-trei ori pe an, ultimul la 352000Km);
- amortizoare fata- spate;
- frane - discuri plus placute(de mai multe ori):
- ambreiaj plus volanta;
- kitul de accesorii(de doua ori cel putin);
- bielete, capete de bara si alte... suruburi de genul);
- nu are memorate regenerari esuate la FAP...sau cum se numesc...;
- nu tin minte sa fi vazut vreo interventie la turbina, injectoare sau pompa de injectie. Oricum istoricul era destul de mare(370000km) si nu m-am uitat(notat) chiar peste tot. As putea sa-l mai verific;
- are unele julituri(puncte negre - nu stiu cum sa le descriu) pe bara fata si doua julituri mai maricele pe capota(fiind taxi - cred ca a avut ceva lipit pe capota), partile laterale arata f. bine.
Cred ca este - pana la urma - si o chestie de noroc. Am vazut - pe forum -si unele masini cu km putini(pret mult mai mare) care au avut probleme ulterioare, masini mai vechi- intretinute bine - si tot au avut probleme(indiferent ca sunt renault-uri, vw-uri, ford...etc). Am, din fericire, ocazia sa mai circul o perioada cu ea si o sa mai vad.
Bineinteles ca va trebui sa schimb - in cazul in care ma hotarasc s-o cumpar- ulei, filtre, distributia(lant,role), kit de accesorii(curea, role, pompa de apa...), deci nu ma astept sa am masina in regula la 5200E(atata cere). Oare cat ar trebui sa mai bag in ea? Mai mult de 1000-15000E? Uleiul si filtrele sunt schimbate ultima oara la 352000km si pe joja vad ca e la jumatate intre minim – maxim(nu cred ca a completat cineva).Masina este adusa pe roti(avea vigneta pe Austria pe parbriz – 16 decembrie 2017... sau cam asa ceva))
As vrea sa stiu parerea celor care au lagune cu mulți km(350000 - 400000+), daca exista.
liman64br
Sunt detinatori de masini cu km multi chiar fara a sti, si eu ma uit pe anunturi de vanzari auto si ultima data vazuse un ww din 2016 cu 180000 km ....si atunci mi-am dat seama ca nici europeanu nu e prost sa dea 30000 euro pe masina si sa o vanda in 2 ani la pret de nimic,motivul vanzarii intotdeauna va fi km multi sau iesirea din garantie
Parerea mea e ca daca masina arata impecabil, trage , motorul nu face galagie aiurea , e dreapta caroseria nu mai conteaza km din bord
marocico
Am o programare la reprezentanta Suceava pe 23.01 si mai vad ce e cu ea. Va multumesc pentru sfaturi. Daca o sa gasesc probleme mari la ea(mai putin: lant de distributie + role, curea de transmisie +role aferente, frane, suspensie, tablarie) nu cred ca o cumpar. Mai vad. Multumesc inca odata!
syka2210
Proprietar de laguna 3, am un alt coleg care si-a achizitionat tot L3 inaintea mea, a luat-o cu 160-170.000 km bord reali. a vandut-o tot uni coleg de-al nostru (da, colegialitate foarte mare la noi ) cu 240.000 km, si zilele trecute a depasit 300.000. masina e din 2010, a schimbat la ea: -ulei filtre, discuri, placute, distributie , un brat (degeaba, cei de la reprezentanta i-au spus ca are o bataie din cauza pivotului, era de fapt de la bieleta antiruliu).
eu dupa ce am achizitionat masina a trebuit sa ii schimb din prima arcurile, s-au rupt ambele la o luna dupa ce am cumparat-o (164.000). ideea e ca vor fi de schimbat piese la ele, si km multi nu ar trebui sa te sperie, ci in ce stare se afla masina.
marocico
”cu ocazia verificarii(la reprezentanta Suceava) au gasit urmatoarele defecte: 44g de funingine in filtrul de particule(mi-au recomandat o regenerare fortata inainte de a face scimbul de ulei), un arc pe spate, sonda proportionala imbogatire(ce-o fi asta), bieleta antibasculare si cam atat.” ...daca ar fi numai atat ar fi bine(repet 370000km). Masina merge f. bine, arata f. bine, are niste julituri pe capota/bara fata(pretul s-a negociat si in functie de aceste defecte), mici urme de uzura scaun sofer/schimbator de viteze(...alta negociere). Desigur va trebui sa schimb: distributie(am inteles ca e pe lant si se verifica daca trebuie schimbata), transmisie(am vazut in istoric ca e schimbata cureaua de accesorii de doua ori - cel puțin), frane(tot in istoric am vazut ca s-au schimbat de cateva ori placutele si cred ca o data discurile), a fost schimbat ambreajul+volanta etc...
espacern
Daca tot s-a verificat la reprezentanta ti-au spus si daca are piesele de origine....cutie/motor mai ales?
marocico
Rog pe posesorii de laguna 3(2010 - sau+) din zona Botosani, Suceava sau chiar Iasi, sa-mi recomande un service(sau un mecanic bun, priceput) pentru renault-ul meu. Eu sunt din Botosani si nu prea stiu sa existe un service autorizat renault in BT, deși mai am un renault laguna 1(1998, 1,6- benzina),... care nu a necesitat niciodata vreo interventie complicata. A fost si este o masina buna!

18 Jan 2018, 19:12:
QUOTE(espacern @ 18 Jan 2018, 18:48)
Daca tot s-a verificat la reprezentanta ti-au spus si daca are piesele de origine....cutie/motor mai ales?
*


Nu mi-au spus asta...ar trebui sa-i intreb? Am fost surprins ca are toate reviziile/reparatiile in reteaua renault.
espacern
Daca ai fost la reprezentanta si s-a accesat istoricul trebuia sa intrebi TOT ceea ce vrei sa stii referitor la masina.....nu doar de interventiile inregistrate si controlul de "rutina".
Dar lasa ca dupa ce o platesti/cumperi mai ai timp sa descoperi si alte "necunoscute".
pcs
@marocico: In afara de Darex nu mai sunt reprezentante Renault in Suceava / Botosani. M-am impacat bine cu ei. La Iasi reprezentanta e chiar la intrare - zona Metro/Dedeman, pe stanga cum intri in oras venind de la Targu Frumos.
BigDaddyAdy
QUOTE
a trebuit sa ii schimb din prima arcurile, s-au rupt ambele la o luna dupa ce am cumparat-o (164.000)


Si eu am descoperit la 145.000 un arc rupt pe fata. Saptamana viitoare le schimb, printre altele, pe amandoua.

Si daca tot am o lista maricica de piese de schimbat, va dau aici cateva repere:
Arcuri fata - 606 lei /bucata
Bascule fata - 422 lei /bucata
Flansa amortizor - 268 lei /roata (atentie! Flansa vine din 2 bucati, rulment +flansa. La renault se pot comanda cele doua piese separat si costa 268 lei sau kit flansa, care contine aceleasi piese, la 350 lei)
Bielete antiruliu(bara stabilizatoare) - 187 lei /bucata
Bucse bara stabilizatoare(centrale) - 83 lei /bucata
Bielete directie spate(doar la 4control) - 351 lei /bucata

Toate preturile sunt fara tva si mi-au fost comunicate astazi de Serus.

Toate piesele de mai sus sunt consumabile, iar din experienta proprie, majoritatea trebuirsc schimbate cand cumperi o masina la mana a doua.
Asadar, am de bagat acum 6000lei in consumabile.
Este adevarat ca in afara de arcuri si de bieletele spate, piesele "mai merg". Depinde cum iti intretii masina.
Dar daca esti mai "picky", ca mine, si vrei sa iti tii masina in parametrii optimi, trebuie sa te gandesti ca la pretul de achizitie al masinii mai adaugi vreo 1000eur pentru consumabile.
marocico
Va mai spun dupa data de 23.01 cand am programarea la service. Poate mai gasesc si alte defecte... cine stie!Stiu ca la reprezentanta este scump dar nu cred ca toate interventiile la o masina trebuie facute la reprezentanta. Am sa ma mai uit pe istoric sa mai vad ce sa mai schimbat. Sper s-o iau pana la urma ca imi place tare mult masina.
mars
Și a mea a avut un arc rupt pe față când am luat-o, la 145.000 km, și le-am schimbat pe amândouă. De alte consumabile nu a fost cazul până acum, cu excepția kitului de accesorii (la 160.000 km), lichidelor, filtrelor și plăcuțelor, desigur. Urmează discurile de frână și, probabil, un tampon motor.

Legat de treaba cu reprezentanța, la a mea inclusiv anvelopele au fost luate de la Renault, deci nu mă miră deloc că străinii nu se duc în altă parte, mai ales dacă mașina e în garanție. Iar eu am avut noroc să nimeresc un francez tare grijuliu, mi-a dat toate facturile, inclusiv cea de achiziție wink.gif.
BigDaddyAdy
Si eu am un tampon rupt la motor. Cel de sus. 300 lei fara tva.
mars
La a mea sunt toate intregi, dar vibreaza usor volanul la rece in D. Ori e de la tamponul hidroelastic, ori asa fac tractoarele.
marocico
Am mai deviat un pic de la subiect...dar ca să menținem(subiectul)... discuția(Achiziționare Laguna III), vă spun ce am mai aflat in legătură cu mașina pe care vreau eu sa o cumpăr(Laguna 3, 2013, 2,0 DCI/130CP, 370000km-istoric in rețeaua Renault Franța, 5200Euro):
Trebuie să-i schimb:
- disrtibuție(lanț+role aferente) =1200 lei(cu tot cu manopera și garanție la reprezentanță),
sau cca 620 lei( piesele AM) +manopera =cca 780 lei(cu garanție la service autorizat);
- ulei+filtru = 675lei(cu manopera și garanție Renault- incluse), sau cca 300 lei AM(cu tot cu manoperă si garanție la service autorizat);
- filtre: aer, polen, combustibil+ manopera=590lei(la reprezentanță) sau 380 lei la service autorizat;
- kit accesorii = cca 1000 lei(la reprezentanță -cu manopera și garanție incluse), sau cca 600 lei la service autorizat;
- fulie arbore cotit =1402(OE) sau 950(OEM sau AM...nu mai stiu...), sau cca 700 lei(AM cu tot cu manopera și garanție la service autorizat);
- bieleta antibasculare(față- dreapta sus) = 355 lei(OE) sau 240 lei(AM cu garanție la reprezentanță + 80 manopera);
- două arcuri pe spate(sau 1 arc original = 720 lei) = 300 lei( AM la reprezentanță - cu manopera și garanție- incluse);
- regenerare filtru de particule(forțată...nu știu cum se cheamă) = 150 lei:
- sonda proporțională de îmbobățire(947 lei pe original - lambda... probabil) sau = 600 lei(AM- cu garanție la reprezentanță);

Cam astea vor fi cheltuielile pe viitor. Am mai multe variante de a-i face toate schimburile/intervențiile(între 850 - 1500E). În rest nu văd probleme(deocamdată). Merge și arată foarte bine.

@BigDaddyAdy: Mie cand mi-au recomandat sa schimb arcul pe spate(stanga) mi-au zis așa(reprezentanta Suceava): - schimb doar arcul cu pricina-720 lei(original) sau doua arcuri pe spate(AM-acceptat de reprezentanta cu garantie)- 2 X 138lei. Am gasit la: https://www.autopieseonline24.ro/kyb/825730 uita-te si tu la: https://www.autopieseonline24.ro/kyb/834283 , știu ca sunt bune...???
BigDaddyAdy
QUOTE
Am mai multe variante de a-i face toate schimburile/intervențiile(între 850 - 1500E).


Cred ca orice laguna 3 iti vei lua SH, va trebui sa bagi banii astia in primul an.
Nu cred ca cineva face toate reparatiile la o masina inainte de a o vinde. Iar, parerea mea, ca dupa 4-5 ani orice masina incepe sa consume bani.
Dar, eu personal, nu cred ca este o suma mare.

QUOTE
doua arcuri pe spate(AM-acceptat de reprezentanta cu garantie)- 2 X 138lei.


Asta cu acceptat de reprezentanta....sigur ca o sa iti garanteze ca nu se rupe, dar parametrii lui sau confortul...?

Eu personal m-am ghidat la fiecare masina sh pe care am achiziționat-o pe prima impresie.
Daca tie ti-a placut masina asta atat de mult incat sa o cumperi, atunci ai putea sa faci urmatoarele:

Distributie - eu as opta pentru reprezentanta
Ulei + filtru - la reprezentanta iti pune acelasi ulei pe care il gasesti si in hypermarket, dar cu adaosul de rigoare, iar filtru gasesti mann ieftin si bun
Filtre aer, polen, combustibil gasesti tot AM foarte bune
Kit accesorii - nu stiu ce contine si de ce costa atat. Cred ca mai mult de curea nu ar trebui sa schimbi si altceva. Iar o curea nu are cum sa te coste banii aia chiar cu manopera. Rola intinzatoare si fuliile se pot verifica.
Fulie arbore cotit-nu stiu cum e la diesel si de ce ar trebui schimbata
Bieleta antibasculare-banuiesc ca este de la motor si, daca nu te deranjează prea tare, o poti schimba si mai tarziu. Dupa parerea mea, nu este critica.
Arcuri pe spate - eu as lua de origine, dar este strict parerea mea.
Regenerare filtru de particule - daca ai drum prin Bucuresti, pot face eu o incercare(gratis)
Sonda de imbogatire - nu stiu exact ce este, dar banuiesc; eu as merge de asemeni pe original.

L. E. : laguna 3 a fost o masina bine facuta. In general are foarte puține probleme. Acei km nu trebuie sa te sperie foarte tare.
marocico
QUOTE(BigDaddyAdy @ 22 Jan 2018, 19:20)
Cred ca orice laguna 3 iti vei lua SH, va trebui sa bagi banii astia in primul an.
Nu cred ca cineva face toate reparatiile la o masina inainte de a o vinde. Iar, parerea mea, ca dupa 4-5 ani orice masina incepe sa consume bani.
Dar, eu personal, nu cred ca este o suma mare.
Asta cu acceptat de reprezentanta....sigur ca o sa iti garanteze ca nu se rupe, dar parametrii lui sau confortul...?

Eu personal m-am ghidat la fiecare masina sh pe care am achiziționat-o pe prima impresie.
Daca tie ti-a placut masina asta atat de mult incat sa o cumperi, atunci ai putea sa faci urmatoarele:

Distributie - eu as opta pentru reprezentanta
Ulei + filtru - la reprezentanta iti pune acelasi ulei pe care il gasesti si in hypermarket, dar cu adaosul de rigoare, iar filtru gasesti mann ieftin si bun
Filtre aer, polen, combustibil gasesti tot AM foarte bune
Kit accesorii - nu stiu ce contine si de ce costa atat. Cred ca mai mult de curea nu ar trebui sa schimbi si altceva. Iar o curea nu are cum sa te coste banii aia chiar cu manopera. Rola intinzatoare si fuliile se pot verifica.
Fulie arbore cotit-nu stiu cum e la diesel si de ce ar trebui schimbata
Bieleta antibasculare-banuiesc ca este de la motor si, daca nu te deranjează prea tare, o poti schimba si mai tarziu. Dupa parerea mea, nu este critica.
Arcuri pe spate - eu as lua de origine, dar este strict parerea mea.
Regenerare filtru de particule - daca ai drum prin Bucuresti, pot face eu o incercare(gratis)
Sonda de imbogatire - nu stiu exact ce este, dar banuiesc; eu as merge de asemeni pe original.

L. E. : laguna 3 a fost o masina bine facuta. In general are foarte puține probleme. Acei km nu trebuie sa te sperie foarte tare.
*



Mulțumesc pentru sfaturi!
Am fost azi la reprezentanță:
- schimbat ulei + filtru(7,4 litri de ulei - ??? –atât intră???);
- mi-au făcut regenerare la FAP(au mai rămas vreo 6g de funingine in FAP - din vreo 44 – 46... nu mai știu);
- schimbat sonda lamda 1;
- am întrebat de schimbul de distribuție și mi-au zis că nu e cazul încă(se aude bine);
- am întrebat de schimb de ulei la cutie(manuală) și au zis că nu e urgență;
Mai rămân de schimbat: filtru de motorina+aer+habitaclu, arcuri pe spate, bieleta antibasculare(față – dreapta –sus), fulie arbore cotit(cred ca o sa schimb și cureaua +role) și...mi-au găsit joc(mediu) la caseta de direcție(asta... mă doare)
BigDaddyAdy
Filtrele de aer si habitaclu, parerea mea, poti sa ti le schimbi singur. Sunt relativ usor de schimbat daca ai cateva surubelnite si sunt destul de usor de gasit si nu prea scumpe.

Din ce stiu eu, la cutiile manuale schimbul de ulei nu se face in mod normal. Numai in cazul in care se intervine la cutie.

Jocul mediu in cutie depinde foarte mult de ce inseamna acel "mediu". Eu am avut la laguna 2 joc mare in caseta de directie si am mers asa vreo 2 ani, adica destul de mult. Se poate reconditiona caseta de directie si nu costa atat de mult. Oricum una noua este destul de scumpa, iar pentru drumurile din Romania, nu stiu daca merita una noua.

In orice caz, sa inteleg ca te-ai decis din moment ce ai inceput sa bagi banii in ea.
S-o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente.
marocico
QUOTE(BigDaddyAdy @ 24 Jan 2018, 12:35)
In orice caz, sa inteleg ca te-ai decis din moment ce ai inceput sa bagi banii in ea.
S-o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente.
*



Da, am cumpărat-o.
Mulțumesc pentru sfaturi și urări!
formotion
Salut
Unde pot gasii ce tip motor am ,m9r...,m9r...,scrie pe undeva pe la motor sau cum imi dau seama?
Laguna 2011 2.0 96kw.cred ca am si filtru de particule nu?Daca va scriu si un vin imi poate da cnv mai multe detalii.

Multumesc
mars
Ia baga un VIN, sa vedem.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.