Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
adrian_74
.. cu soft o duce in 120...
argon
1.6 16v e o glumă pe o mașină de 1.5 tone, dovada că nu a cumparat-o nimeni. Iar softul la un benzinar aspirat e o glumă și mai mare.
Trutiarex
Confirm, orice resoftare pe un motor NA fara modificari fizice inseamna bani aruncati degeaba.
madhorsefuzzy
Pe mine la Loganul de 1.4 ma ajuta. AC-ul il suporta mai usor motorul.
argon
Ți-a mărit avansul, exact aceași modificare ce o făcea oricine a avut Dacie, rotind de delcou.
marius80_eugen
QUOTE(argon @ 3 Nov 2018, 19:23)
1.6 16v e o glumă pe o mașină de 1.5 tone, dovada că nu a cumparat-o nimeni. Iar softul la un benzinar aspirat e o glumă și mai mare.
*


Corect in prima parte! 1.5 dCi macar are cuplu. Softul se vede la orice masina , chiar daca e Matiz. Pana si motocicletele au parte de resoftari. Pana la urma si pretul la resoftarea unui aspirat este pe masura, dar nu inseamna ca le poti spune tuturor oamenilor care vor aspirate ca au masini de kkt la care nici resoftari nu le pot face.
Deci este o gluma acel motor si indiferent ce i-ai face pe o caroserie grea se va misca greu. Ca nu are 1,5 tone cu motorul de 1,6 benzina si cred ca este chiar mai usoara decat cea cu motorul de 1.5 dCi ... e alta treaba. Cu siguranta are si alta cutie cu alte rapoarte si putin ajutor mai vine si de la ea.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 3 Nov 2018, 21:06)
Pe mine la Loganul de 1.4 ma ajuta. AC-ul il suporta mai usor motorul.
*


Confirm ca si pe DSN si pe Solenza , Logan, Clio ... pe toate se cunostea resoftarea. Ideea este ca la aspirate trebuie sa faci mai multe modificari pentru a se cunoaste bine pentru ca au cuplu cam mic si puterea la turatii mari, asa ca evacuarea si admisia trebuiesc modificate. Cu toate astea, daca 1,6, 16V de 110 Cp pe un Megane 3 ar fi acceptabil si se preteaza la GPL ... pe o L3 este moartea pasiunii. Mai repede as opta pentru 2.0 aspirat si la aia resoftare, admisie, evacuare si apoi ... GPL ca sa recuperezi banii . Apropos, cate kg are un 1,6 16v si un 2.0 16v aspirate ?
litza2002ro
QUOTE(litza2002ro @ 30 Oct 2018, 00:01)
Salutare,
vreau sa-mi iau un Laguna III diesel, cutie manuala, an 2014- 2015, buget in jur de 7500 si sunt in dubii cu motorizarea. Initial ma gandisem la 1.5 cu 110 cp, tinand cont ca merg mai mult in oras, apoi cand am citit pe aici ca e cam lenes m-am speriat putin. Totusi, vreau sa fac o depasire in afara localiatii sau sa urc la munte si  nu as vrea sa ma rog de ea, sau sa ma faca sa regret Meganul actual din 2000 de 1.9 cu 100 cp smile.gif)
Am observat ca motoarele de 2.0 sunt de 130 si 150 cp. Ce-mi recomandati? Care sunt diferentele dintre ele, lasand la o parte consumul...?
Va multumesc
*


Gata, am luat in considerare sfaturile voastre si sunt noul posesor al unui Laguna 3 cu motor diesel 2.0, 130 cp, an 2015, 89.000 Km, pret 8500euro. Masina a fost rulata numai in Romania, am verificat-o in reprezentanta Renault Brasov, km sunt reali si in afara de o mufa de la joja rezervor care trebuie inlocuita, si mici zgarieturi pe caroserie, este impecabila (conform spuselor celor de la Renault). Sunt f incantat de cum merge masina si ma felicit pt alegerea facuta. Va multumesc pentru sfaturi si pareri si sper sa nu ne auzim pe aici pe forum in topicurile cu probleme grave biggrin.gif
chivereanumarian
Cam mic prețul pentru km aceia !bafta !ce dotări ai?
b06fcn
Daca e motorul de 130 de cai, masina a fost rulata numai in Romania doar dupa ce a fost adusa de afara, varianta aia de putere nu s-a adus la noi...
cj98czh
Ca asa este ...
mars
Ia da VIN, sa vedem pentru ce tara a fost produsa.
chivereanumarian
Sigur pentru franta !am avut și eu de franta 2.0 130
andru1973
a mea e TLESP tot 2.0dCi 130
b06fcn
130-ul s-a vandut prin toata Europa de Vest, la noi se aduceau la Renault doar cele de 150 si de 175.
BOGDAN_NYU
Salutare,

Vreau sa ma fac posesor de Laguna 3, m-am decis sa renunt la gama VAG utilizata in ultimi 15 ani (Seat si VW)

Asadar am gasit o Laguna 3 an fabricatie 2015, motor M9R857, automata, 224000 KM adusa din Franta

Din verificarile facute pana acum, nr. de KM este real, nu a avut accidente, iar conform istoric service Renault reviziile au fost facute la fiecare 30000, varianta de echipare este Intense are inclusiv 4Control.

Estetic masina este ca una de Franta * mici julituri pe ici colo la exterior, interior imecabil.

Ce parere aveti? va pot furniza si anuntul de vanzare al masini cu poze si descriere dar sunt nou pe acest forum si nu am citit inca toate regulile.

Multa lume spune ca este mul 220000 la Renault, asa sa fie ?

Astept parerile voastre.

Multumesc,


b06fcn
Depinde de pretul la care o iei...mi se pare rulaj mare pentru o masina de 3 ani...
Marius Ionut
Eu zic ca e un rulaj apropiat sau peste realitate unora, eu am 2014 iulie, luata in 2018 iuliea 178k km 131hp, fara 4control, fara bose, fara xenon, doar panoramic ca si optiune speciala , break, 7100eur, acum are 190k km. Cum am luat masina, amortizoare noi, erau praf. In rest totul este ok.
BOGDAN_NYU
Pana acum am investigat, km sunt reali, a fost pe firma in Franta, revizii ok, parbriz inlocuit dar nu accident, nimic notabil la revizii..pret 7500€
Marius Ionut
Daca are optiuni bune pe ea... dar tot mi se pare putin mare pretul, adica 7200 7300 e ok, poate ca sunt mai scartar, dar 200eur faci o rezivie si un plin la masina.

15 Jan 2019, 07:53:
Daca are optiuni bune pe ea... dar tot mi se pare putin mare pretul, adica 7200 7300 e ok, poate ca sunt mai scartar, dar 200eur faci o rezivie si un plin la masina.
cj98czh
QUOTE(Marius Ionut @ 15 Jan 2019, 06:52)
mi se pare putin mare pretul, adica 7200 7300 e ok, poate ca sunt mai scartar,
*



Vb. de o masina de 3 ani, nu ai vrea sa o cumperi la 3k ?
Marius Ionut
Si a mea avea 4, dar masinile de franta si nu sunt tipla ca cele de germania, e plin de scarieturi lovituri fine, parbriz zgariat, bara spate posibil lovita usor... am vazut 15masini pana am luat-o pe asta, am experienta traita destul de recent, plus km, la km astia mai trebuie sa investesti putin in masina discuri placute, pe la arculati bucsile... numai conteaza ani cand ai 200+k km
GeorgeBan
Salutare, sunt nou pe forum si sper ca postez unde trebuie smile.gif
Deci, am avut un megane 1 ph2, 1.4 16v, vreo 8 ani cu care am facut 200k km de care am fost super multumit, ulterior mi.am luat un golf IV care m.a suparat destul de rau.

Vreau sa revin la renault, laguna 3, intrebarea mea este una destul de puerila si mai exact de ce sunt asa ieftine? Laguna 3..2008/2009 intre 3000 si 4000 euro, f ieftine avand in vedere ca au costat peste 20.000euro, laguna 3 facelift in jur de 5000 euro. Nu stiu dar ceva nu se leaga smile.gif)

Din cate am citit sunt masini fiabile fara probleme grave.
Merita laguna 3 2008 cu peste 200k chiar 250k km la 3500 euro? Merg aprox 25k..30k km pe an, pana acum am avut numai GPL si as incerca si cuplul dieselului.
Bafta!
cj98czh
sunt destule ... dar mai pregateste alti bani dupa ... oricum nu lua nici o maisna fara verificare istoric si control la un mecanic bun ... alea de 3500 sunt in general fie cu f multi km, fie lovite si reparate ... cum au fost reparate ... eu as fugii de asa ceva .. o masina buna si corecta costa ..
GeorgeBan
Sunt constient de faptul ca o masina de 10..11 ani adusa din vest nu a circulat doar 20k km pe an, sunt realist. Voi verifica vin.ul inainte pe site.urile astea de verificari, eventual in reprezentanta, o sa ma duc cu mecanic. Incerc pe cat posibil sa micsorez sansa de a lua teapa. Sunt indecis la motorizare 1.5, 2.0 avand in vedere ca 90% merg extraurban si nu conduc agresiv, pt mine este f important consumul si fiabilitatea.

Ce diferenta este la consum extraurban intre 1.5 si 2.0? Am sanse pe DN sa scot consum sub 6%?
cj98czh
ai topice de consum, ai cam toate datele in sectiunea dedicata ... trebuie doar sa stai si sa citesti putin.
andru1973
problema "de ce sunt asa ieftine?"pai sunt ieftine pentru ca au acel "romb"și se numesc Renault,in romania ,chiar și aici romanii cunosc doar 3 mărci de mașina vw ,audi BMW,astea sunt mașini adevărate(nu zic ca nu,sunt chiar bune),dar pe mine ma interesează o mașină care e ușor de întreținut și nu "papa bani"pentru o revizie,care aici e destul de scumpa fata de reno
einstein1984
nu cumpara o masina care costa noua mai mult decat venitul net al familiel tale pe un 1 an (ca sa ai bani sa o repari). Daca deja ai numerele parcurilor de dezmembrari din zona in agenda si nu depinzi de masina sa ajungi la munca, go ahead.
andru1973
eu nu am zis ca sa ai bani sa o repari ,eu m-am referit la revizia mașinii ,ulei ,filtre,etc,ca dacă este sa se strice se strica toate,și sa am bmw seria7 benzina și sa ma duc sa cer 20 euro (ca sa ud un pic rezervorul,aici se poarta si cred ca si in ro),mai bine o franțuzoaică,îmi place si mie sa am un audi,bmw,vw(bineînțeles noua cum am avut-o pe cea care o am acum)dar sa am și bani pentru întreținerea ei
GeorgeBan
Indiferent ce masina ai, daca vrei sa o ai in stare buna trebuie sa bagi bani, asta este clar. Nu intretinerea ei ma sperie, ci numarul foarte mare de km, 250k km pentru masinile 2008/2009 si probleme grave ce pot aparea dupa acest nr de km ( turbina, injectoare, volant).
Imi place mult modelul, nu dispun decat de vreo 4500e si nu stiu daca merita la nr acela de km.

andru1973
a mea tot 2008 și sincer spun nu am avut și "sper sa nu am "nici de acum încolo probleme , și e ieftina la întreținere,ulei ,filtre etc asta ma interesat ,a și a mea a făcut 230,fara evenimente doar consumabile,acum depinde ,dacă e de firma sigur nu are acei km ,trebuie ,dacă se poate, văzut istorialul ei
GeorgeBan
Multumesc pentru raspunsuri, o sa studiez bine piata, poate reusesc sa mai pun ceva la suma aceea sa iau euro5 ca nu se stie dragii nostri conducatori ce idei mai au privind taxa/impozit pentru masinile noastre.
marius80_eugen
Cauta cat mai noua, nu mai crede toate povestile cu babute din 2009, ca nu toti sunt norocosi si totul imbatraneste la masina, nu numai la numarul de km. De acum toti vor incerca sa-si vanda masinile care nu au macar Euro4, pentru ca se va baga taxa e mediu si apoi vor fi obligati sa scada peste 1000 de euro la fiecare masina ca sa mai fie vandabila !
Trutiarex
Eu am condus personal doua L3 cu motoarele diesel de 2L si 178 cai, ambele cu peste 300.000km reali, si care nu dadeau semne de oboseala la motor sau transmisie. Chiar si tehnicienii din service ziceau ca DACA AU intretinerea corecta, nu ar trebui sa ai probleme cu ele, si ca au avut pe mana unele cu cifre mult mai mari fara interventii.
Cand ai norocul sa dai peste una cu istoric bine documentat si care bifeaza bugetul fiind intr-o stare tehnica buna, eu zic sa nu te sperii de km pentru motor.
Insa daca iei din tara, recomand o verificare la reprezentanta, s-ar putea sa descoperi lucruri interesante precum ca cei 198.000km de pe bord sunt de fapt 370.000 dupa jurnalul filtrului de particule (poveste reala). smile.gif
marius80_eugen
Eu nu ma refer la povestile reale despre FAP, ca pana la urma si pe ala il poti schimba, ci ma refer ca toata masina este afectata de imbatranire. Nu spun ca nu merita L3 la 200-250.000 km reali , dar daca poti sa o iei cu mai putini km, adica nu te arunci la cele cu peste 300.000 km, da in pus 300-500-700 euro si mai scazi 2 ani la vechime si vreo 100k km la alergatura.
Ce se alearga pe afara cu 300k km in stare perfecta, in Ro incep sa pice dupa 6 luni de gropi, carburanti si consumabile de proasta calitate si apoi incep sa devina saci fara fund.
Nu spun ca nu merita sa dai 3500-4000 de euro pe o L3 caruta si apoi poate sa reusesti sa o aduci pe linia de plutire cu inca 1000, dar teapa este sa deai 5500-6000 de euro pe aceeasi caruta ... si sa crezi ca ai facut afacere, ca romanasul cam asta cauta.
sorin.rpn
Salutare tuturor!

Dupa cateva zile bune petrecute pe acest forum si nu numai ma incanta foarte mult ideea unui Renault Laguna 3.

Cum vi se pare un model de L3 2.0 180 CP, masina fiind din 2010 si avand 280k km (4850E)
Masina este fabricata in Franta verificand VIN-ul pe unul din site-urile ce ofera acest lucru.
Tipul spune ca are facturi la masina la tot ceea ce s-a schimbat (masina este inmatriculata pe RO in Martie). Momentan nu am fost sa o vad dar urmeaza zilele acestea.

Nu sunt sigur daca imi este permis sa postez anuntul cu masina in pricina dar daca este vreun coleg care ma poate ajuta cu un sfat as fi recunoscator.

Seara faina!
andru1973
e buna masina (modelul pe care il spui)a mea e de 130 si tot sunt multumit de ea

1 May 2019, 17:36:
poti pune o poza
pishky
2.0 dci e un motor zdravan, care suporta multe abuzuri, dar sa nu faci rabat la intretinere (chestie valabila cred la orice masina)
poti sa pui link, in cel mai naspa caz se sterge linkul daca e neregulamentar.
sorin.rpn
Link-ul cu masina in cauza:

https://www.olx.ro/oferta/renault-laguna-3-...e5-IDbK3tn.html

Sunt constient de ceva costuri undeva de 1000-1500 de E pentru a fi pusa la punct asa cum imi tin momentan si Colt-ul din 2006 biggrin.gif
andru1973
Din anunț pare foarte mișto mașina ( din foto la fața locului se vede altfel) am văzut că 4control ,am avut ocazia sa conduc mașina ca asta in circuit...e belea mașina cu 4control ...dar tot ce e bine de știut istoricul ei km să fie reali din ce am înțeles la tine ai zis că a fost făcută pentru Franța ,dar luată din Germania.....in fine, sa fie buna și să îți placă ție,cred că mai puțin contează părerile noastre

1 May 2019, 18:39:
Nu cred să ai de băgat bani în ea doar in acte
sorin.rpn
Multumesc de info!

O sa revin cu un update in cazul in care ramane masinuta.

Seara faina
liman64br
incearca sa urmaresti uzura farurilor si al parbrizului dupa urme de pietricele....eu am luat o laguna 3 din 2014 luna10 cu 420 000 km istoric in reprezentanta , masina arata foarte bine nu are semne de uzura in interior ...doar pe volan dar nu accentuat , vopseaua e impecabila , in istoric am descopetit ca au fost revosite barile uleiul schimbat la 30 000 si in rest consumabilile normale anvelope, discuri, stergatoare....

<span class='edit'>1 May 2019, 20:09:</span>
si inca o precizare ...masinile din Franta 90% au fost taxi , incearca daca te intalnesti cu proprietarul sa vezi actele de franta si cu un google afli repede a cui a fost masina , faptul ca a fost taxi e o siguranta ca a fost intretinuta wink.gif
marocico
Laguna 3, 2013, 2,0 DCI, 130 CP, cumpărată in Ianuarie 2018(370000 km – 5200 EUR).
- schimbat sonda lambda;
- regenerare forțată filtru de particule;
- schimbat 2 arcuri pe spate;
- schimbat kit de accesorii;
- schimbat suport motor(dreapta sus);
- binenteles ulei și filtre(de două ori până acum);
- acum vreo lună de zile i-am recondiționat(schimbat chitul de reparație…)caseta de direcție;
Mi-a apărut la un moment dat, un cârâit când se rabatează(automat) oglinzile. Asta era prin luna Mai 2018(după aprox 5 luni de la cumpărare), dar de atunci a trecut un an și am văzut ca se întâmplă doar când e cald afară(nu cârâie cand e frig, când ploua afară sau când o spăl) așa că am dezactivat rabatarea automată pe timp de vară(o activez doar în caz de nevoie...parcări aglomerate etc...și funcționează fără probleme).
Menționez că mașina a fost adusă din Franța cu 370000 Km(mașină de 4 ani și 4 luni), a fost taxi în Franța iar in urma verificării la reprezentanța Suceava(Ianuarie 2018) i-am găsit istoric complet în rețeaua Renault. Acum are aproape 396000 Km și funcționează super. Cred că dacă sunt întreținute bine(schimburi la timp, combustibil bun….ca la orice mașină) nu sunt probleme….mai vedem. Sunt foarte mulțumit de mașinile mele(mai am și un Renault laguna 1 din 1998 pe benzină… și aia are aproape 400000Km)
liman64br
marocico BIG LIKE ...putina lume vrea sa recunoasca sau cel putin vor sa fie mintiti in legatura cu kilometrajul ...de aici apar problemele cu schimburile ce trebuiesc facute ...ii vezi pe unii ca le pica turbinele pe la 180 000 ...sau fap ..sau bucse telescoape etc ....
ca si investitie majora a fost distributia pe lant (care nu avea nici un sintom de oboseala) , si revizie ulei filtre in reprezentanta, vreau sa ii schimb injectoarele pentru ca aud unul cum incepe sa gajae in mers si vibreaza masina dupa pornirea la rece .... in rest rupe asfaltul se comporta ca o masina noua smile.gif
sorin.rpn
Revin cu un update.

Am reusit sa verific VIN-ul masinii intr-o baza a celor de la Renault si am obtinut o informatie care ma ingrijoreaza putin si anume:

Motorul a fost schimbat la 88k km, ultima intrare facuta in Renault Service fiind in anul 2012.

Alte probleme majore nu au fost, cateva schimbari la acea parte electrica a usilor si ceva schimbari pe parte de cablaje.

Voi merge totusi sa vad masina Luni si o verificare mai amanuntita intr-un service.





andru1973
ca a fost schimbat motorul nu e o problema ,problema ce motor a pus nou sau unul mai vechi(cu multi km)dar cum ai zis tu faci o verificare(dar in motor nu poti verifica)
b06fcn
Daca operatia este mentionata in documentele de la Renault, inseamna ca s-a facut in retea si s-a schimbat in garantie. Motor cel mai probabil refacut de la 0. Cei 88000 km, in doi ani sau mai putin, duc la o medie de 44000 pe an, sau pe acolo. Adica, la o masina de 9 ani, aproape de 400000 km, nu 270000. Cum vad ca se practica reducerea cu 130000 km, tind sa cred ca asta e numarul de kilometrii al masinii...
einstein1984
nu reface nimeni motoare (de la 0) in afara de uzina renault de la Choisy le roy , intreabrea e daca inlocuirea a fost cu motor nou sau refurbished.
Sfat cumparare laguna 3: nu va mai luati gunoaie cu >300 000 km, nu mai au viata lunga. Si cand pica un motor, unul din dezmembrari+manopera se duc la jumate din preul masinii.
sorin.rpn
Motorul a fost schimbat in timpul garantiei.
Tipul de la care vreau sa cumpar masina mi-a spus ca are un istoric complet de service dar ramane de vazut pe Luni.

Multumesc inca o data tuturor pentru sfaturi si timp.
Revin cu un update pe Luni.
b06fcn
@einstein : ce inseamna refurbished, in comparatie cu refacut de la 0? pentru un nespecialist este acelasi lucru. Cel mai probabil masina in cauza a beneficiat de un motor in regim de Echange-Standard, care nu este motor nou, ci refacut in uzina de la Choisi-le-Roi. De regula asta e practica celor de la Renault, cel putin asa era pe vremea cand stateam eu in Franta...
einstein1984
In garantie nu se pune echange standard (refurbished), doar in garantie extinsa, dar fiind taxi e mai greu de aflat (doar daca da colegul VINul cazanului).
si echange standard poate contine (multe ) componente vechi, gen arbori, pistoane, biele, chiulase (complete eventual). Aia demonteaza 100 de motoare primite retur, patreaza ce e bun din ele, pun piese noi la etansari si cuzineti de exemplu, piese noi daca e musai nevoie (pistoane) si asambleaza si testeaza rezultatul. E la juma de pret fata deunul nou, garantie 1 an fara limita de km. Service exchange are si mercedes de exemplu, exact la fel ca proces.
"refacut de la 0" e o contradictie in termeni, ca daca e de la 0 totul e nou deci nu refaci nimic. Altfel daca refaci un motor, la mecanicul vasile se presupune ca macar blocul e vechi (deci nu de la 0) dar de obicei pastrezi si arborele cotit si bielele, daca nu si pistoane (daca fiecare e in ordine evident) si schimbi cuzineti, segmenti, garnituri. fara garantie, ca mergem pe onoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.