Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
BigDaddyAdy
Minubula26, mergi pe 2.0. Nu zic ca 1.5 nu ar fi bun, dar diferenta de consum fata de 2.0 cred ca e destul de mica. Impozit, asigurare nu sunt mari. Dar placerea e alta.
minubula26
Asa ma gandeam si eu, plus ca nu mai duc grija schimbului de distributie la 2.0 dci.

Iar asigurarea e aproape la fel, ca acum s-au modificat iara, la motor de 1.5 platesti 680 lei pe an iar la 2.0 platesti 720 lei. si la motor de 2.2 pe mazda 6 tot 700 si ceva de lei dai pe an. Practic cu noul sistem de asigurare, cine are motor mic o sa plateasca mai mult ca inainte, cine are motor mare plateste mai putin.

impozitul la 2.0 dci e 170 lei ( nu e mult).

madhorsefuzzy
Da, dar o sa schimbi fulia vibrochen (arbore cotit) care e cat o distributie de 1.5. wink.gif

Dar nu despre asta e vorba. biggrin.gif

Mie si 2.0 dci 150cp mi se pare la limita. Dar eu merg cam tare.
minubula26
Uite ca nu stiam, am citit acum putin despre fulia respectiva (asta pentru ca sunt atehnic, n-am nicio treaba cu mecanica biggrin.gif ), asa e, costa cat o distributie.

E problema des intalnita la laguna 3 sa-ti pice fulia aceea?
mars
Eu cred ca 150.000 km tine lejer. La a mea nu scrie nimic de fulie in programul de service. Un kit complet de accesorii (cu fulie) e cam 1.100 lei, cred ca la 160.000 schimb tot, sa stau linistit.
marius80_eugen
QUOTE(madhorsefuzzy @ 12 May 2017, 23:19)
Da, dar o sa schimbi fulia vibrochen (arbore cotit) care e cat o distributie de 1.5. wink.gif
*


Care ar fi simptomele la fulie ? Eu am luat kitul de accesorii de la a mea, dar inca nu l-am schimbat. Nu sunt zgomote ciudate si motorul merge perfect...
madhorsefuzzy
Din ce am citit se simt trepidatii. Eu nu am simtit nimic la a mea dupa schimb dar nu voiam sa astept sa se strice. Cauciucul imbatraneste dupa 6 ani din ce am citit, dar probabil poti merge si 10 ani fara sa se strice.
andru1973
acea fulie de pe vibrochen (damper se mai zice)daca nu face galagie sau eu mai stiu ce nu se mrita sa o schimbi ,da intradevar acel cauciuc imbatraneste ,la a mea de moment e bine si am aproape 206000 km si inca e buna ,ma pot astepta ca intr-o zi sa cada ,dar de moment e bine si cureaua de serviciu,mai am cam 6000 km si ma pregatesc de ravizie ,ulei ,filtre ,etc
minubula26
E bine de stiut andru1973.

Stiu ca e putin offtopic dar la motorizarea 2.0 dci, care are cel mai bun consum ? cel de 130hp, 150 hp sau 180 hp?

Lasand deoparte toata treaba aceea cum ca "depinde de fiecare cum merge", ma refer in general.
andru1973
minubula26 -parerea mea ca intre 130-150 nu prea e mare diferenta,la 180 e cu o idee mai mare ,daca o folosesti prin oras toate papa motorina(benzina)dar daca o folosesti afara mult merita un 180 ,a mea e un 2.0 dCi 130 CP cu consum in oras de 7.5(asa arata in bord )cind merg cu ea in afara am un consum de 6.3-6.5 .am cunoscut pe cineva cu 2.0 dCi 150CP (un break)si zice ca are un consum de 6.5-6.9 in afara si 7.5-7.8 in oras (minte el ,te mint si eu)dar cum am spus nu e mare diferenta intre 130 si 150
mars
QUOTE(minubula26 @ 16 May 2017, 15:36)
Stiu ca e putin offtopic dar la motorizarea 2.0 dci, care are cel mai bun consum ? cel de 130 hp, 150 hp sau 180 hp?
*



Cel de 175 hp.
andru1973
CEL MAI BINE ITI SPUN CEI CARE AU 150 ,175,180 cum am spus a mea e 130
AdR!@N
Pentru consum/putere varianta de 150 cp este cea mai buna alegere, parerea mea. Cele de 170+ cp vin, in majoritatea cazurilor, cu cutie automata si de aici si un plus de consum, nu mult, dar ceva mai mult decat pe manuala.
170cp+manuala sunt foarte rare si doar in variante GT.
Intre 130 si 150 nu cred ca e diferenta de consum, poate doar din modul de condus.
pishky
QUOTE(AdR!@N @ 17 May 2017, 11:38)
170cp+manuala sunt foarte rare si doar in variante GT.
*


nu stiu la laguna 3 cum e, dar la laguna 2 sigur nu.
mars
A zis bine omul. Au fost si 175, atat cu manuala, cat si cu automata, cu sau fara 4Control, deci nu neaparat GT. In schimb, cele de 180 au fost numai GT si cu cutie manuala.
Bogdbogd
Salutare!
De curand ma bate gandul sa achizitionez o Laguna III SH.
Sunt nou pe acest forum si din cate am citit in Topic-uri pare a fi o masina OK, as vrea sa stiu mai multe detalii despre ea, cu avantaje si dezavantaje, consum, intretinere etc...in principal ma intereseaza motorul de 2 dci masina va fi folosita in special pe distante lungi bugetul este undeva la 6000 sau daca aveti alte propuneri pt o masina din aceiasi clasa .
Multunesc scuze daca nu am postat unde trebuie
mars
Cam mic bugetul pentru una mai noua de 2010, cu km putini, dotata si in mintile ei...
Lucskywalker
Salutare, vreau sa imi achizitionez si eu o Laguna. M-am oprit la 2 din ele. Eu as prefera motorul de 2.0
Ce parere aveti de astea:

https://www.olx.ro/oferta/renault-laguna-3-...ai-ID8uuHB.html
https://www.olx.ro/oferta/renault-laguna-1-...ie-ID8v2Mp.html

Am si seriile VIN daca ma poate ajuta cineva cu detalii. Mulțumesc
andru1973
ce nu inteleg eu de ce e mai scumpa cea din 2008 ca cea din 2010 (o sa spuneți pt km )ceea ce nu pre cred km de la ele 2008 160000 si 2010 183000 km sincer un pic in dubii PĂREREA MEA
NU SĂRIȚI PE MINE AM SPUS DOAR O PĂRERE .A MEA DIN 2008 SI AM APROAPE 210000 KM

23 May 2017, 13:47:
MAȘINILE NU ARATA RĂU (IN POZE )eu as opta pe cea din 2010 pentru an mai mult
deci inca odată părerea mea,faci ce vrei tu
Lucskywalker
Nu stiu cat de reali sunt km. Pretul cred ca e mai mare din cauza motorului.cele de 2.0 am vazut ca sunt mai scumpe putin.
Din ce am citit pe aici motor de 1.5 e cam micut (mai ales pe break)
Sunt putin in dilema.
andru1973
pentru codul VIN intra aici si vezi exact ce echipament are
http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault

da si eu as merge pe 2.0 pentru distribuție,dar sa nu uitam ca se spune ca normal cica "dupa 250000 km se schimba întinzătoarele de la lanț si bineînțeles lanțul"NU AM SPUS-O EU am citit ,numai știu unde

<span class='edit'>23 May 2017, 15:29:</span>
ce am văzut pe olx cea din 2010 zice ca e EURO 5 iar pe acel site am pus VIN-ul si zice ca e EURO 4 poate e o greșeală
minubula26
Lucskywalker gandeste-te mai bine, verifica-le ca lumea.

Tu daca ai avea oricare din masinile alea doua, cu km asa putini si cu dotarile respective, le-ai vinde la pretul acela ?

Chiar daca nu e facelift, Laguna 3 cu km aceia nu are ce sa caute la 5000 eur,e ceva dubios.

Ambele sunt aduse, uita-te si tu pe site-urile de franta sa vezi la ce bani isi vand oamenii laguna 3 cu km 160k-180k. Masinile astea ori sunt retusate/cosmetizate ori sunt dati km inapoi cu 100.000.
palnie
Salutare,

Sunt vechi pe forum insa doar un stalker si acum mi-am facut curaj sa pun intrebarea daca merita masina de mai jos:

https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna...i-ID7Gj5jf.html

Am vazut tot istoricul din reteaua Renault Romania (masina de la Meridian - probabil drive test? - intre 2008 si 2011 dupa care a fost vanduta iar in 2016.09 a ajuns la Cobalcescu).

Ce ma "sperie" este ca in istoric, pe langa revizii, apar foarte multe reparatii de tinichigerie, una in 2010 si una in 2015, ambele pe fata.

Pe langa asta, anvelopele sunt praf, jantele foarte zgariate si oxidate iar scaunul soferului are laterala putin zgariata. In rest pare sa se miste ok. Vreun sfat la ce sa ma uit mai atent ?

Am scos si un raport dupa VIN si mi-au iesit niste sume colosale pe incidente si sunt curios ce parere aveti si voi (vedeti attach) - si corespund cu datele pe care le-am vazut eu in sistem la Cobalcescu.

Mersi mult de ajutor si poate chiar am noroc de cineva care stie masina smile.gif
mars
Eu nu vad nicio suma "colosala" acolo, alea sunt preturile pentru daune minore la reprezentanta, adica o bara, o aripa, un far etc. Fara navigatie, Bose sau scaune electrice si incalzite se mai poate trai, dar fara evacuare dubla si cu frana aia de mana... parca e prea de tot.
cj98czh
Corect.
andru1973
zic si eu uitate unde e amortizorul fata daca e umblat ,unde e cupola de caroserie de la amortizoare ,uitate la lonjeroane,se vede daca a avut un impact frontal mai dur (zic si eu) ,uitate la stâlpii mașinii,aripi spate daca e umblat acolo se vede ,numai e chitul de încheieturi de fabrica daca e umblat se vede,portbagaj la fel se vede am pus o poza ca exemplu
palnie
Multumesc mult pentru raspunsuri. Ma mai uit azi si dupa ce a sugerat colegu Andru si vad ce si cum.

PS. Si scuze pentru crearea thread-ului nou, mi-a scapat acesta.
John_SB
nu are xenoane , nu are incalzire in scaune , nu are frana de mana electronica. e urat tare cu batul ala acolo. nu merita
St
Una cu xenon, incalzire in scaune si frana de mana electronica + altele e cu 2000 mai scumpa.

Asa ca nu vad de ce asta n-ar merita atat timp cat asta este ceea ce isi doreste omul/este dispus sa plateasca.
andru1973
din cite am văzut in poze cele doua mașini au frâna electrice(pentru mine as prefera manuala cum e a mea)atâta electronica nu prea ma mulțumește ASTA E PĂREREA MEA fiecare cumpăra ce vrea si ce-i place,a mea are de toate mai putin tom tom,încălzire in scaune curios e cea din 2008 mi se pare km dubioși,cea din 2010 "pare" mai de adevăr cu km PĂREREA MEA
marius80_eugen
QUOTE(madhorsefuzzy @ 15 May 2017, 07:58)
Din ce am citit se simt trepidatii. Eu nu am simtit nimic la a mea dupa schimb dar nu voiam sa astept sa se strice. Cauciucul imbatraneste dupa 6 ani din ce am citit, dar probabil poti merge si 10 ani fara sa se strice.
*


Ieri am schimbat kitul de accesorii la a mea si mi-a aratat mecanicul si acea fulie si mi-a explicat ca odata cu uzura cauciucului din ea apar si vibratii si un zgomot ca de bataie de supape si se observa imediat cu ochiul liber cand acel cauciuc este imbatranit si uzat. Totodata mersul curelei pe circuitul de la accesorii nu mai este lin si constant si se vede "la treaba" rola auto-intinzatoare cum trage de curea sa amortizeze bataile.
Ca o parere imediata dupa schimbarea kitului de accesorii , zgomotul motorului s-a mai diminuat putin. Rola intinzatoare era ok, rola fixa avea ceva joc si facea putin zgomot, in rest cureaua mai mergea.
Kitul complet de la Gates continea aceleasi componente ca de fabrica , cu aceleasi conduri, cu exceptia simbolului de romb Renault pe curea. Costuri : kitul cu 2 role si curea la 287 lei si manopera 70 lei ( cam in 30 de minute toata treaba )
Deocamdata ma felicit ca nu am dat peste 900 lei in reprezentanta pentru schimb.

QUOTE(minubula26 @ 16 May 2017, 15:36)
Stiu ca e putin offtopic dar la motorizarea 2.0 dci, care are cel mai bun consum ? cel de 130hp, 150 hp sau 180 hp?
Lasand deoparte toata treaba aceea cum ca "depinde de fiecare cum merge", ma refer in general.
*


De fapt acel "fiecare cum merge" conteaza mai mult decat diferenta "fizica" de consum intre cele 3 motorizari. Dar trebuie sa intelegi ca si greutatea masinii conteaza la acel consum.
Cea mai economica "oficial" este cea de 130 CP, dar daca vrei sa simti ceva de la masina, va consuma mai mult decat cea de 150 CP. Eu am cautat 150 si nu am gasit ceva ok, asa ca am optat catre cea de 130 si i-am facut un cip. Nu recomand, dar eu am vrut mai mult de de acea masina.

QUOTE(Bogdbogd @ 19 May 2017, 08:59)
in principal ma intereseaza motorul de 2 dci masina va fi folosita in special pe distante lungi bugetul este undeva la 6000 sau daca aveti alte propuneri pt o masina din aceiasi clasa .
*


In 6000 de euro abia gasesti un M3 in mintile lui si cu ceva dotari. Tocmai am fost cu un prieten sa caute un M3 si ceva ok era intre 5800 si 6800, asa ca am reusit sa aducem un M3 Bose la 6600 si acela a fost "norocos".
Am vazut si L3 pe la 6500, dar numai motorizari de 1.5 , iar la este 7000 cele cu Bose si mai full. Tare mi-e sa nu alergi dupa un pret bun si sa te alegi cu o masina "sac fara fund".

QUOTE(andru1973 @ 25 May 2017, 09:59)
zic si eu uitate unde e amortizorul fata daca e umblat ,unde e cupola de caroserie de la amortizoare ,uitate la lonjeroane,se vede daca a avut un impact frontal mai dur (zic si eu) ,uitate la stâlpii mașinii,aripi spate daca e umblat acolo se vede ,numai e chitul de încheieturi de fabrica daca e umblat se vede,portbagaj la fel se vede am pus o poza ca exemplu
*


Eu ii recomand sa mearga in service si sa ii faca test de rampa si electronic. Sa verifice singur toate astea e ca si cum ar incerca marea cu degetul. Multe masini sunt reparate ok prin Olanda sau Belgia si nu "a' la Romanica", unde vezi orice piesa reparata.
palnie
Va multumesc mult pentru sfaturi. Pana la urma am achizitionat masina si pana acum sunt foarte multumit.

Cheers!
andru1973
Și care ai luat-o? suntem ​curioși 😁😁
the_dodita
Dragi colegi, după ce încă din 2008 sunt membru pe forumul Renault, la Laguna 2, ma gândesc serios ca zilele acestea, după ce o întâmplare nefericita a făcut ca motorul meu sa caleze, sa imi achiziționez o Laguna 3, 2.0 dCi, automata, fabricata in 2008. Nu știu încă mai multe despre masina, pentru ca am contactat numai telefonic vânzătorul și acesta mi-a spus ca variază turația la ralanti și ca este de la Egr...
Acum eu va întreb dacă se merita sa ma duc sa o vad, sau sa ma orientez în alta parte? Poate fi ceva mai serios la motor?
Prețul este 4700 EUR la 175000 km, înscrisa în Ro, proprietar, nu samsar.. Nu este deschis astăzi la reprezentanta, altfel ma duceam direct acolo... .
mars
La banii aia merita, daca e problema se va dovedi una minora si, in rest, e in mintile ei.
the_dodita
Ok, mulțumesc! O sa ma duc sa o vad, la mine la Laguna 2 facea asa din cauza regulatorului de turatie de pe pompa de injecție... Nu de la Egr... Ala dacă e blocat scoate fum din ce știu. Îmi place ca asta are trapa și audio Bosse. Vad săptămâna asta la Renault dacă pot face o programare.
mars
Intai mergi cu ea, vezi daca iti place automata. Ce putere are? 150 sau 175?
the_dodita
Nu am apucat sa întreb ce putere are, cand am auzit ca variază turatia am cam încheiat convorbirea. Mi-e cam frica sa mai iau o masina și sa știu ca trebuie sa schimb nu știu ce pe la motor. Mai ales ca au fost vreo doua L3 cu cutie automata la care s-a dus motorul, după cum am citit pe forum. Oricum, astept un răspuns dacă ne întâlnim mâine sau nu, ca să vad masina. După aceea voi face programare la Renault, dacă îmi place.
kaza
Prețul (extrem de mic dpmdv) ar trebui sa-ti trezească primele suspiciuni!!
Or fi și vânzători care din motive diferite vor să vândă o mașină extrem de repede și prețul în aceste cazuri este mult sub ce găsești în mediul on-line .. poate o fi și aici același caz ..
Dacă motorul e in toate mințile lui și pt asta poți face ușor o verificare la o reprezentanța Renault, e o achiziție ff bună!
Baftă!
palnie
QUOTE(andru1973 @ 31 May 2017, 12:22)
Și care ai luat-o? suntem ​curioși 😁😁
*



Pai nu aveam decat o varianta, Laguna care avea consola centrala simpla/urata smile.gif

Oricum, dupa o saptamana pot sa zic ca merge foarte bine, o singura problema depistata pana acum si anume ca usa din dreapta fata nu se incuie atunci cand blochez usile sau cand plec de langa masina si se armeaza keyless.

Nu-mi dau seama de ce face asa. S-a mai lovit cineva de problema asta ?
tek_IDs
Este problema cunoscuta, cauta pe aici si vezi rezolvarea ! Asta sa fie singura ei problema!
the_dodita
@mars
@kaza


Mda, am fost sa vad masina L3 2,0 dCi, este de 150 cp, automata, după cum spuneam mai sus. Nu m-a impresionat asa de mult, nu era "inchegata" asa cum ma asteptam eu... Nici nu troncanea , dar fata de M3 din 2010 al fratelui meu e diferența. Nu compar cu L2 pe care l-am avut, aceea era din 2003...
Plus ca variația turatiei la ralanti era foarte deranjanta, acceleram și la decelerare se auzea un zgomot anormal în carcasa filtrului de aer, ca un "grohait", n-am alt cuvânt. O fi fost spart vreun furtun, nu știu, nu am dus - o la reprezentanta. De "tras", masina trăgea bine, numai la ralanti era o problema. Cauciucuri nu prea avea, oglinda interioara nu era cu senzor, era ca la vechile Dacii, cu buton de reglare în sus și jos, dar pusa pe suportul unde vin senzorii de ploaie și lumina (parbrizul era schimbat, o fi pus și alta oglinda) , vopseaua nu mai lucea (nu era matuita total, dar ptr masina din 2008 nu era ok).
Nu am avut nici un feeling ptr ea.. asa ca încă sunt în căutări.
blackthorn
Pana la urma m-am pricopsit cu asta https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna...html#ecbfd16f0d

Inafara de ceva probleme estetice ( nu foarte grave, sunt in vreo 3 locuri impunsaturi ca de la carucioare gen carrefour) si perna de la sofer putin roasa in dreptul centurii de siguranta nu am gasit nimic suspect.

Mare atentie la vanzator, a uitat sa spuna ca masina nua vea roata de rezerva, cric, stingator, trusa etc. Practic tot portbagajul era gol-golut.

Am si eu o rugaminte, este cineva care ma poate ajuta cu un istoric la ea?

VF1KT3SJ647892125

Merci anticipat
cj98czh
Istoricul il ceri inainte smile.gif

http://ct.alcopa-auction.fr/CM-209-RD.pdf

km par reali ..
tek_IDs
Pai tu intai ai cumparat-o si dupa te interesezi de ea? Observ ca masina este fabricatie 2013 si imatriculata in 2012 luna noiembrie! Sunt curios la kilometraj.
Acum daca ai luat-o, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
AdR!@N
QUOTE(tek_IDs @ 7 Jun 2017, 08:58)
Observ ca masina este fabricatie 2013 si imatriculata in 2012 luna noiembrie!
*


Nu stiu concret care e treaba cu anul fabricatiei si data primei inmatriculari, dar mai sunt cazuri din astea.... adica masina a fost mai intai inmatriculata si apoi fabricata, daca ne luam dupa acele date.

Laguna mea a avut prima inmatriculare in iunie 2001, dar a fost fabricata in octombrie 2001 blink.gif iar pe My Renault mi-a acceptat-o doar cu anul 2002...
Cu inmatricularea e clara treaba, probabil cu anul fabricatiei declarat de producator e problema, de cele mai multe ori cam tot ce se fabrica in ultima parte a anului, sunt declarate pe anul urmator.

blackthorn Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara incidente! Exemplarul este superb.
andru1973
mașina e din a 10 a 2012,arata bine sa o stăpânești sănătos
blackthorn
Multumesc frumos, astept sa fac RARul si sa o inscriu, cam complicat in perioada asta, dar vedem.
IulianSVA
Salutare din nou. Dupa ce cu CVA m-am lamurit cum se foloseste, observ alte lucruri pe care vechile masini nu le facea. Unele dintre ele sunt logice, insa de un lucru nu ma prind, anume un zgomot ca de arc detensionat.. un "bing" care se aude fix dupa ce opresc motorul, zgomot insotit si de o vibratie mica de tot. Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.
mars
Zgomotul ala e normal. Legat de CVA, a fost greu rolleyes.gif?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.