Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
andreist
Una un pic mai rulata si sub 11.000 cred ca e o afacere mai buna. PDG are pentru ca nu se puteau cumpara altfel din romania, decat cu comanda speciala. Gandeste-te ca cu 5000 eur. poti face multe in romania, in cel mai rau caz intra o cosmetizare completa, engine rebuild, toate accesoriile de la motor schimbate si mai raman bani si de motorina si de anvelope si de o vacantalunga. Spun de anvelope ca si alea-s scumpe, si nu cred ca te incurci la ce'am vazut cu deal'de Debica. Cel putin asta este logica mea de cumparare sh, sper sa nu se interpreteze ca 'ia o epava ca o repari' .
mars
E totusi cam scumputa. Daca era coupe, poate ca merita.
b06fcn
Daca e 4Control nu cred ca are PDG, chiar si vanduta in Romania. Mai curand e un import paralel pentru careva de la Renaut sau pentru scopuri promotionale in reteaua Renault.
Eu zic sa le faci oferta direct, daca vor sa o dea bine, daca nu, asa cum zici, vor ramane cu ea mult si bine pe stoc.
AlexCuLogan
QUOTE(andrewtm @ 3 Jul 2014, 12:11)
Dar Laguna pe benzina nu mai cauta nimeni ?!   huh.gif
*



Neata forumisti.
Culmea, caut eu o astfel de masina. Sincer, am cautat luni de zile Laguna GT , dar parca nu s-ar fi vandut deloc, nu se gasesc ioc. Asa ca am renuntat si prefer modelul 2.0 aspirat.

Si am gasit - dar as vrea totusi niste sfaturi intrucat

-nr mare de km - 220k
-e rulata doar in RO, pe distante lungi
-are istoric / totul facut la Renault (daca conteaza...)
-arata foarte bine interiorul pentru o masina cu atatia KM. Ori sunt chiar reale afirmatiile.

O verificare la Serus sau Meridian imi va indica cu exactitate la ce sa ma astept daca o cumpar? Ma refer la piese care au sansa sa pice in viitorul apropiat?

Multumesc frumos
paull1
Salut,

De curand am achizitionat o noua masina asa ca sunt nevoit sa ma despart de Laguna. Masina a fost achizitionata in 2009 din Romania, are carte service, toate reviziile fiind efectuate la reprezentanta Renault. Nu a fost implicatata in nici un eveniment rutier, nici un element revopsit. 168.000 km reali.
Model de echpare Dynamique + optionale. Pret de vanzare 6.800 euro.
Astept PM daca doreste cineva mai multe detalii, poze sau seria de sasiu pentru verificare in reteaua Renault.

Multumesc,
VladNgr
Salut Paull1,

Sunt membru nou pe forum, nu pot sa-ti trimit mesaj privat, trimite-mi tu te rog o descriere a masinii si in ce oras te afli, sau un link de pe ce site ai scos-o la vanzare.

Multumesc,
Vlad
paull1
Salut VladNgr,

Ti-am trimis PM cu descriere + detaliile mele de contact.

Multumesc,
mars
Despre asta stiti ceva? Pareri? http://olx.ro/oferta/renault-laguna-2-0-dc...html#8b9ca83909 Are VIN VF1DTD90E44689073.
digioptic
QUOTE(mars @ 15 Jun 2016, 07:33)
Despre asta stiti ceva? Pareri? http://olx.ro/oferta/renault-laguna-2-0-dc...html#8b9ca83909 Are VIN VF1DTD90E44689073.
*





Mmm, se tine bine pretul la coupe, 10800 euroi pentru o masina care are aproape 150 000 Km. Asta bun inteles daca or fi reali, nu poti fi sigur... Dar una cu un kilometraj de mai bine de 10 ori mai mic, cat sa fie...? tongue.gif

Ma rog, lasand gluma, parca nu-ti placea dizelu' ... blush.gif
mars
Imi place, dar numai cu BVA. Asa cum benzina imi place cu manuala. Si cum Coupe 2.0T 205 (singura cu BVM) s-a produs numai pana in 2009 si se gaseste numai in Germania, la vreo 12.000, plus transport, plus taxa 2.500 (E4 cu 220g/km), o fumacioasa automata la 10.000 nu suna chiar rau.
andreist
Cu taxa e iar probleme, 35% sanse sa fie scoasa de tot 65% sanse sa reinventeze alta lege ocolitoare.
mars
QUOTE(digioptic @ 15 Jun 2016, 16:37)
Dar una cu un kilometraj de mai bine de 10 ori mai mic, cat sa fie...? tongue.gif
*



Pai sa fie cam 12.000. Poate chiar 12.500, dar numai daca umbli la kilometraj si il duci pe la 80.000, sa para mai credibil.
pishky
QUOTE(mars @ 15 Jun 2016, 18:36)
Si cum Coupe 2.0T 205 (singura cu BVM) s-a produs numai pana in 2009
*


berlina (ma rog, liftback) este si facelift cu motorul asta? si propper manual?
mars
Nu, doar tractorine. Mi se pare ca si la 3.5 V6 au renuntat la facelift.
digioptic
Las-o-ncolo de masina, poate sa fie si mama motorului si echiparii pe ea, cum sa dai peste 10000 de euroi pe o rulata cu 150 000 km la bord ?

Cand am zis, kilometraj de mai bine de 10 ori mai mic, nu face 80 000 face mult mai putin. Si da, o masina la mana a-doua, rulata, criteriul principal in rentabilitatea achizitiei este numarul de km, cu cat mai mic cu atat mai bine. Dupa asta, poti sa zici de an si ce echipare mai are pe ea. Pentru ca nu poti stii cum s-au "acumulat" acei km din viata ei. Mai devreme sau mai tarziu, masina incepe sa ceara, pentru ca are deja un rulaj mare. Deci de asta spun ca la banii astia, sau poate un pic mai sus, e bine sa o iei cu un rulaj mic sau hai sa-i zicem decent, de maxim 50 000.



Ma rog, fiecare face ce vrea cu banii lui wink.gif
VladNgr
Laguna owners, va salut smile.gif

As avea rugamintea sa va dati cu parerea despre o Laguna 3 facelift vs una fara facelift de pe piata auto online...

aici anunturile:
http://autovit.ro/anunt/renault-laguna-ID7...html#1b8df9c798 - de la un 'dealer'
http://autovit.ro/anunt/renault-laguna-iii-ID7GhEPb.html - de la vanzator, primul proprietar in Romania

Va multumesc anticipat
mars
QUOTE(digioptic @ 15 Jun 2016, 21:56)
Las-o-ncolo de masina, poate sa fie si mama motorului si echiparii pe ea, cum sa dai peste 10000 de euroi pe o rulata cu 150 000 km la bord ? [...] Cand am zis, kilometraj de mai bine de 10 ori mai mic, nu face 80 000 face mult mai putin.
*



Masina a costat peste 30.000 acum cinci ani, si, chiar la kilometrii astia, cam astia's banii, chiar si pe la nemti. Daca a fost intretinuta corect, eu sper ca mai tine inca vreo patru ani si 50.000 km. As da 10.000 pe asta, decat 15.000 pe una cu mai putin de 100.000 km, dar rulata numai in tara. Aia 5.000 de euro mai putin acopera cam orice eventuale reparatii pe o buna perioada de timp, poate chiar mai ramane ceva din ei pentru alte distractii.

Legat de km masinii tale, eu zic sa mai citesti odata ce am scris. Asa cum se aduna kilometrii, se aduna si anii. Si mai e ceva, nu e VW, sa se dea in secunda doi. E Laguna coupe. Cam cate sunt pe strazi? Tre sa ai totusi o pasarica sa te bagi la asa ceva, ca nu poti cara mobila de la IKEA cu ea wink.gif.

16 Jun 2016, 04:45:
@VladNGR: de ce ti-ai lua 1.5 dCi lesinat pe o masina din segmentul D? Numai pentru consum?
digioptic
QUOTE(mars @ 16 Jun 2016, 05:42)
Masina a costat peste 30.000 acum cinci ani, si, chiar la kilometrii astia,
.................................................



Eu nu am vorbit de decizia ta de a cumpara o masina care in opinia mea poate fi considerata uzata, ba chiar am zis pentru oricare, fiecare face ce vrea cu banii lui. Si tu crezi ca cineva care-si cumpara coupe, doar asa sa-si faca o placere mai "ieftina", ca de, n-am avut bani de seria 6, ma duc la IKEA sa car cu ea ? Or fi unii care fac asta, eu nu. Pentru IKEA am o basina de VW, ma rog SKODA, tot aia e.
In loc de o discutie prieteneasca, in care sa ne spunem parerile fiecare, vad ca deja alunecam cu mistouri. Nu ma deranjeaza, stai linistit, am incercat sa-ti dau un sfat. O masina rulata, ramane o masina rulata, chiar si in Germania. Sau mai ales "din Germania" de la vreun samsar turc sau mai stiu eu ce natie... Dar intaresc afirmatia de mai sus : Fiecare face ce vrea cu banii lui ! smile.gif

Si ca sa lamuresc un lucru, Km masinutei mele sunt facuti in vacante afara, adevarat zici, pana la granita nu am putut zbura, am mers si prin tara. rolleyes.gif Si cu anii stransi, ce se poate strica la o masina care e tinuta intr-un garaj curat ? Plasticele din ea ? Or inbatranii si ele in vreo 20-30 de ani, dar nimeni nu mai tine o masina atat de mult. wink.gif
mars
Eu vad ca tu ori nu intelegi, ori te faci ca nu intelegi. Teoretic, ar trebui sa te las in pace, dar, mno, ma mananca:

- treaba cu km tai nu era chiar la misto, cand am zis ca treabuie sa-i dai inainte. Sunt destui berbeci care nu ar crede ca ai numai 15.000 km;
- ca masina asta e mai aparte, nu se carat porc, sau "tedei, manca-ti-as" e si mai evident din ce am scris eu.

Pe scurt, mi-as lua coupe numai pentru ca mi se pare mai deosebita si n-am nici cea mai mica nevoie de spatiu in plus, pentru ca n-are toata lumea, ca ma gadila vizual, olfactiv si in alt fel senzorial, in general.

Btw, am vazut pana acum trei din RO, cu 35.000 km, si erau jalnice (tabla, jante, dotari) in comparatie cu cele aduse de afara. Si s-au vandut, in final, la sub 10.000, desi au pornit de la 12.500. Altfel, stateau cu ele la vanzare ani buni (au stat pe site-uri cam un an).

Daca m-ar tine patru-cinci ani si n-ar mai valora decat 3.000 dupa aia, n-ar fi bai. Important e sa nu stau cu ea prin service prea mult. Si nici n-as da 17-18.000 pe una de dupa 2012 cu maxim 50.000, de pe afara. Pentru ca dracia inca tine pretul sus, tocmai pentru ca nu are doua usi in plus, oricat de ilogic ar parea pentru unii.

Deci, reformulez: nu iei coupe ca sa cari mobila de la IKEA. Acum e mai bine?
digioptic
Da colegu' am inteles, poate era prea de dimineata pentru mine blush.gif Cu km ai dreptate, ma gandesc ca si astia de le vand au o oarecare stiinta de psihologia clientului si daca stai sa le analizezi ofertele de masini aduse de afara, cam toate se invart in kmetrajul ala. De asta zic, mare atentie cu "masina din Germania".
Nu ma grabesc foarte tare sa o dau, nici nu as lua bani pe ea cat merita si ce as lua in schimb ? In categoria noastra de cumparatori, eu nu ma consider un cumparator cu bani, care se "baga" la renault, ce sa mai cumperi acum ? S-au terminat cu cilindreele decente la cam toti producatorii de volum. Un dizel mai capabil de 2 litri sau o benzina turbata de aceiasi capacitate, acum gasesti la foarte putini din piata. Si la bani multi evident. Ma ia cu racori pe spate cand ma gandesc ca la o masina de categoria D sa ai o ascutitoare de 1 litru pana la 1.6, impinsa de morisca pana la 200 de cai sau cati or fi... Vezi Ford sau Talisman.

Poate ca de asta si pretul la ele se mentine, nu o sa mai pupam motoare decente la renault.
mars
Mno, ma bucur ca ne intelegem. Io imi cer scuze, dar atatia ani de forum m-au tampit definitiv, nu mai pot scrie altfel.

Io masina am acum, ba chiar a naibii merge de rupe si, la 145.000 km, n-a cerut mai nimic, motorul n-a mancat gram de ulei. Dotata e, arata bine, toti imi zic ca-s nebun s-o dau cu 3.000 sau ca oi lua pe ea. Dar eu m-am saturat de ea, pur si simplu. Cand ma gandesc ca a facut 10 ani, ma blochez mental.

Si, cum am pasarica sa nu scrie TDI si nici sa nu fie prea mainstream, Laguna Coupe ma atrage al naibii de tare. Faptul ca a mea are aproape 150.000 km numai prin tara si e OK imi da cumva curaj sa sper ca si un dCi intretinut corect mai duce cativa ani/km.

Nu pot lua ceva peste doi litri, numai ideea de a da bani la stat ma enerveaza. Nu ma sperie consumul, si asta de acum consuma, in functie de nevoi. La 10.000 km pe an, consumul e ultima grija.

Stiu, nu pare o alegere economica (scumpa initial, greu de vandut), nici rationala (spatiu de carat porc sau, na, IKEA). Dar nici nu cred ca e o chestie de "bemve wannabe", e mai degraba de pasarica la cap. Cu care nu se poate pune nimeni. La 15.000 gasesc o gramada de E90, C klasse, A4, Passat, CC. Dar nu vreau, pe mine asta ma gadila.

Si, repet, cum benzinar turbo nu gasesc, ma multumesc si cu un diesel, dar automata. Stiu ca n-o sa fie "sportiva", dar eu merg incet, trebuie sa ma duca zilnic 25 km pe drum bun si drept, fara niciun semafor, si in concedii scurte prin tara, cu bagaje pentru doua-trei nopti.
digioptic
Poate Talismanul in varianta coupe, le-or da prin cap sa puna motorul de pe megane GT pe ea. Dar mie nu-mi place Talimanul, oricat s-a straduit Van der Achen ala de la design sa o deseneze cat mai teutona. Prea multe linii frante, caroseria nu "curge" firesc

Linia simpla si eleganta a coupe-ului actual nu or sa le mai iasa. Pacat ca nu a prins la public, desi pe mine nu m-a deranjat, cam 6 luni am fost singurul cumparator din tara (oficial la reprezentanta) cu Laguna coupe. blush.gif

Nu stiu de ce pe alte piete fac masini gen brecul de la megane cu 220 de cai pe benzina si la noi dizele cat cuprinde. Se pare ca varianta de caroserie in doua usi nu e o reteta castigatoare la producarorii de volum. Eu sper sa existe un urmas la Laguna coupe, dar vad ca nu se grabesc. Sper sa-mi iau in viitor benzinarul turbat de pe GT, dar numai pe un coupe in trei volume. Altfel, o tunez p-asta care o am, cat de greu e sa-i pui motor pe benzina... radmasa.gif
mars
Cand am auzit prima data de Megane 4 GT cu benzinar de 205 cai, am zis "mama, asta-i urmatoarea", fiind convins ca e F4RT de 2 litri (cel de pe L II, L III si Coupe). Dupa ce am aflat ca e 1.6 si numai cu EDC, m-am linistit wink.gif.

La noi nu au adus nimic in varianta GT astia de la Renault, nici macar din generatiile II si III de Megane si Laguna. Iar eu exact asta vreau, una nici prea mare, nici prea mica, de drum lung si mers relaxat, dar care sa te si ajute la depasiri. Or, un motor de 2 litri si macar 150 CP (nu ponei indopati), cam asta face.
VladNgr
QUOTE(mars @ 16 Jun 2016, 04:42)

@VladNGR: de ce ti-ai lua 1.5 dCi lesinat pe o masina din segmentul D? Numai pentru consum?
*



mars, ma gandeam la 1.5 dci pentru ratiuni de consum, da, in conditiile in care as face 10-12k+ km / an 70% extraurban...

M-am interesat intre timp, masina din Oradea are actele cica la zi, dar samsarul intermediar de la firma asa zisa dealer nu vrea sa arate cartea service cuiva interesat, care s-a preentat la ei la parcul auto... Pe actele de FR, pe un deviz de la alcopa (de acolo a cumparat-o cu 4000) nu se observa cifra sutelor de mii => am sters-o de pe lista de 'candidate de test-drive & buy'

Recomandare ? 2.0 150 cp - optim ? 130 e doar varianta start-stop ?

Multumesc tuturor
madhorsefuzzy
Eu as merge pe 2.0 dci. 130CP sau 150CP care da mai bine la alte capitole. Daca e dupa 2011 e posibil sa aiba internele de 175CP.

Daca poti ia una cu 4Control: e principalul motiv de achizitie al unei Lagune 3. Astea oricum vin doar de la 2.0 dci in sus.
mars
M-as mira ca un dCi 150 sa consume semnificativ mai mult decat unul de 110. Poate u litru, dar merita, cred ca in afara e diferenta mare la depasiri etc.
pishky
fuzzy poate sa iti aprobe pozitiv daca e dferenta intre 2.0 dci de 150 si 2.0 dci de 173 (cu un mic soft cand s-a dat el cu dansa).
pe caroserii diferite ce-i drept, totusi cred ca aerodinamica a facut un pas inainte la laguna 3 (asa ar fi logic, nu excludem totusi intelepciunea frantuzeasca).

edit: diferenta de consum e nesemnificativa, si direct proportionala cu talpa.
poate flexmaster sa te lamureasca.
mars
N-a facut. L II e mai rapida. Semnificativ, as zice.

http://www.zeperfs.com/en/duel3002-3742.htm

Chiar si fata de GT 180 e mai sprintena, cel putin la demaraj.
argon
1.5 dci consuma ok, pe clio, dar pe 1.7 tone de legumă sau chiar 2 încărcată cu câțiva oameni si bagaje , e jalnic , trecând peste faptul că e leșinat consuma si mult, fiind subdimensionat , deci 2.0 dci e alegerea cea mai buna.
cj98czh
Mai taie dracu din tonele alea ca nu sar decat un pic peste 1500 kg ... de unde tot scoti tu ciferle alea ma flex master vb. colegului de mai sus ..

http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=20252

argon
M-am gândit că Lagună 3 fiind mai nouă, mai sigură samd e puțin mai grea decât Laguna 2, care are 1600 si ceva , vrei si poza cu cartea cumva?
cj98czh
Las-o asa ...

2.2 dCi care are un motor mai greu decat al tau are 1545...

http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=10318
pishky
QUOTE(argon @ 16 Jun 2016, 21:40)
M-am gândit că Lagună 3 fiind mai nouă, mai sigură samd e puțin mai grea decât Laguna 2, care  are 1600 si ceva , vrei si poza cu cartea cumva?
*


1505 scrie in CIV la mine, fara megabass, fara extrainsonorizarea pe care am pus-o eu, dar mno... eu am hatch din ala nasol, la break, cu covrig de lemn si pedala aia a ta de lasa bebeuri in ceata cine stie - o fi mai barosana.
madhorsefuzzy
L3 Break 2.0dci 150 cu 4Control - 1502Kg, cu tot cu 8,2l de lei in baie. radmasa.gif
Vreti si poza cu cartea? biggrin.gif
argon
Aveti voi chele, 1615 kg am la grandtour Initial Paris. Dar nu conteaza prea mult, si 1500 sa aiba, tot este o prastie de motor 1.5 dci pentru ea, dar nu le iau la unii moderatori de Cluj placerea sa ma contrazica.
cj98czh
ai pe dracu ... doar daca nu a tras apa lemnul ala .. smile.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(argon @ 17 Jun 2016, 10:58)
Aveti voi chele, 1615 kg am la grandtour Initial Paris.
Asta ne doare ... rau. sad.gif

N-am piele, n-am trapa, n-am senzori de parcare pe fata ... sad.gif

Si nici antifonari ascunse din fabrica ca o Initiala ... sad.gif
solidconvert
Probabil intre straturile alea de lemn de dud au pus si ceva plastic... radmasa.gif
sb-55-dan
De la spuma din praguri e mai grea icon_mrgreen.gif
mars
Booon, azi am testat Laguna aia. Are un arc fata rupt, opritor usa sofer bulit, un maner interior zgariat, discuri praf, o reparatie cam de mantuiala la bara fata. In rest OK, doar devizul Reno e de 1.800 euro (inclusiv kit accesorii cu fulie arbore cotit, arcuri, flanse, discuri, placute etc.). DPF OK, cica 20 de grame, whatever the hell that means. Apare cu patru Michelin-uri cumparate in februarie, dar masina are Dunlop, doua DOT 2011 (probabil de prima echipare), doua 2013 (schimbat o pereche, desigur). Michelin-urile or fi fost de iarna si nu au venit cu masina.

Km reali, toate interventiile in retea, lovita in lateral (aripa, geam fix partea stanga)

In plus, buretele de la scut (de plastic) era cam imbibat cu ulei si era o pata mare de ulei (uscat, ce-i drept) care pornea de jos, de la intercooler, si se ducea in spate destul de mult.
digioptic
QUOTE(mars @ 17 Jun 2016, 19:07)
Booon, azi am testat Laguna aia. Are un arc fata rupt, opritor usa sofer bulit, un maner interior zgariat, discuri praf, o reparatie cam de mantuiala la bara fata......................................
*




Eu iti zic si tu nu ma crezi colegu' biggrin.gif Km multi, masina uzata. Bine, de acord, poate sa fie si cu km multi si intretinuta sau rulata cu grija, dar astea sunt putine, foarte putine...

Trebuie sa-mi faci o vizita sa o vezi pe a mea, o sa fie dragoste la prima vedere. wub.gif Sa vezi si sa ma crezi cand iti zic cum arata o masina care merita. biggrin.gif
mars
Mie nu mi s-a parut chiar nasoala, dimpotriva. Am motive de tras de pret. Unele chestii tin de uzura normala (discuri, kit accesorii), altele sunt ieftine (opritor), unele scumpute (arcuri) iar restul de piticii mei, cum ar fi manerul ala sau bara fata. Reparatia e de fix 10 cm pe buza inferioara, o fi frecat o bordura si s-a vopsit cu spray, nu era cazul sa vopseasca toata bara. S-a vazut abia cand a fost ridicata pe elevator. Dar trebuie sa ma mai interesez de treaba cu petele de ulei, ca aia e treaba de "no go, dirty diesel".

A ta imi inchipui ca e inca boboc, dar nu indraznesc sa iti fac o oferta, tocmai "din cauza" km. Tu te raportezi la km, eu ma uit si la an. Plus ca, daca nu ma insel, e alba wink.gif.

Am vazut masina din 2011 (aia de la Deva) cu 35.000 km si nu era piesa de tabla nearanjata de porumbei si/sau ginsina, praf cat incape si, cel mai rau, un usor miros de mucegai. Nici statul in parcare nu-i OK pentru masini (anvelope, piese din cauciuc, curele, discuri le frana etc.). Treaba cu utilizarea doar pe perioada verii nu e tocmai o fericire.
argon
De la cateva pete la intercooler cum ai zis, pana la scutul imbibat cu ulei, e cale lunga..
mars
Pai mno, io, invatat cu benzinache perfect curat si uscat, cand am vazut ala am zis ca-i balta. Mecanicii ziceau ca e uscat si nu ar fi de la intercooler, poate o scapare la vreun schimb. Iti dai seama ca nu's impacat cu ideea. Dar nu cred ca trebuie sa stau cu rumegus sub ea, ca vecinii cu Touareg, respectiv E220 ochios.
argon
Uleiul pe dinafara motorului nu e normal nici macar la diesel, nu e o scuza. In unele cazuri e ceva minor, cum au identificat la mine, etansarea la capacul de tabla al distributiei, dar in alte cazuri, cum ar fi ulei pe intercooler, sugereaza turbina ce a luat-o pe ulei, ti-am zis pe PM, trebuie verificat. Mai simplu, se desface furtunul ce iese din turbina, si se pune un servetel sau carpa alba, care retin vaporii si se observa cantitatea de ulei ce o scuipa.
mars
Ce naiba sa mai verific? Am fost ieri acolo, aia au zis ca nu-i bai, la 145k. Daca ar fi numai turbina, ar mai merge. Dar eu mai stou ce strica sau infunda aia? Mama lui de diesel, eram precisa sa nu e curat.

Nicinu ma pricep la astea. E normal sa fie vapori de ulei in tubulatura aia? Sau ala e semn clar ca il papa? Turbina, intercooler, EGR, FAP... Imi caut o 1300 in mintile ei, sa suflu in jiclor, si stiu o treaba wink.gif.
argon
Astia de la reprezentanta sunt muci in principiu, daca iei masina si dupa 1000 km pica ceva, raspund cu ceva fata de diagnosticul ce-l scuipa la toti..'e normal'?
mars
Normal ca nu raspund. Si ce era sa fac, sa n-o duc sau sa il chem pe Gicu de la bloc?
argon
Sa cauti una cu motorul curat, si manuala tongue.gif
mars
Mda, cam asa ar trebui. Manuala nu vreau, doar daca e benzinache.

O intrebare: povestea cu turbo, intercooler, FAP, bla-bla, poate da un damage mai mare de 5.000 euro?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.