Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
DragosUSA
Salutare!
De curand ma bate gandul sa achizitionez o Laguna III SH.
Sunt nou pe acest forum si din cate am citit in Topic-uri pare a fi o masina OK, as vrea sa stiu mai multe detalii despre ea, cu avantaje si dezavantaje, consum, intretinere etc...
Momentan am un Logan din 2006 1.5diesel sincer m-am cam plictisit de el si vreau ceva mai nou, mai confortabil, dar care sa imi ofere si putere in acelasi timp iar din gama Renault....Laguna 3 mi s-a parut destul de placuta.
Referitor la motorizare... fac cam 8.000 - 10.000 Km/an happy.gif
xia
Inainte de Laguna 2, am avut laguna 1, Focus Facelift, Astra H, Logan si Duster. L2 si chiar si L1 le bate la fundu' gol pe celelelte. Cred ca ar trebui sa incerci si o L3 cu motor de 1.5, nu doar mototul face diferenta.
DragosUSA
Eu ma gandisem la acel motor de 2.0 diesel, la 1.5 mi se pare ca e prea mic motorul pentru o astfel de masina tinand cont ca as avea nevoie si de ceva caluti in plus.
i_am_sleek
Ce buget ai pentru Laguna III? Masina nu are dezavantaje evidente. nici probleme cunoscute. A fost chiar un model reusit si dupa cum vezi si pe forum nu prea sunt nemultumiri. Asta evident daca nu iei vreo dauna totala din franta la 200k + km pt 1k - 1,5k euro mai putin.
DragosUSA
@ i_am_sleek

Bugetul este de 7.500, maxim 8.000 euro.
M-am uitat pe net si am vazut Lagune 3 pana in 100k /km la 7.000 - 7.500, acum, sincer nu stiu daca au probleme sau nu.
Nu vreau sa mai bag inca cateva mii de euro apoi in ea dupa ce o cumpar...
adytym
vezi ca era un coleg pe la bursa cu o laguna 3 vezi daca nu a vandut-o, era din lugoj , doar ca era benzinar de 2.0l, masina era superba si te incadrai in buget
grabyi
La cat mergi tu nu prea renteaza sa te bagi pe diesel. Si eu am fost de curand in aceeasi situatie. Si am mers pe benzina pentru aprox 15k km pe an. Si pentru caluti am de 2l motorul. In bucuresti consumul real la mine este de 11.6. Si merg zilnic cu ea. oricum va primi un upgrade foarte curand: o instalatie gpl care va rezolva problema consumului. La benzinare nu prea are ce sa pice, iar motorul de 2l are si distributia pe lant, deci mai putini bani pe intretinere. Eu m-am gandit asa: cat mai putina electronica si nu diesel. Si cv manuala. Succes in cautari.
andrewtm
Buna dimineata.
Imi cer scuze pentru inactivitate pe forum dar aproape doua saptamani am fost plecat intr-o aplicatie la munte.
Dupa ce am ajuns acasa am vazut mailurile primite de la unii colegi si vreau sa imi cer scuze pe aceasta cale fiindca nu am apucat sa le raspund.
Eu am ales si inainte de Laguna 3 o masina pe benzina cu motorizare aproape asemanatoare, era vorba de o Toyota Avensis 1.8 129 cai si faceam cu ea odata la doua saptamani Lugoj-Bucuresti.
Poate sunt eu fan masini pe benzina chiar daca fac multi kilometri.
Masina mea revine la vanzare iar daca te intereseaza Dragos saptamana viitoare voi veni la Bucuresti si ti-o voi putea oferi pentru un test-drive fara nicio problema pe langa asta putem merge chiar la reprezentanta de unde am cumparat masina pentru orice nelamurire in legatura cu ea.
Playboy
Salutari, ce pareri aveti despre masina aceasta?
Laguna 2.0 dci
madhorsefuzzy
Am o parere ca pentru 890EUR in plus intri pe site-ul asta si te uiti si la cea de acolo. Ceri pe mail fisa detaliata cu probleme in format pdf.
E mai noua, e 4control, e EURO 5. La minus: e de doar 150CP fata de 173CP si are ceva km in plus.
Playboy
Merci pentru raspuns, saptamana viitoare merg sa fac un test drive cu amindoua masini daca nu se vand pina atunci.
Cu toate ca inca sunt in dubii, nu stiu ce sa aleg care e mai fiabil intre laguna sau opel insignia...(laguna vine cu mai multe dotari, dar nu ma atrage asa mult consola centrala iar la opel imi plac comenzile pe volan si interiorul)

Inca sunt confuz smile.gif
sserban22
Eu in locul tau as merge pe insignia, arata mai bine atat la int cat si la ext, e fiabila , si are o valoare de revinzare mult peste Renault. UIta-te numai ce preturi au lagunele din 2004-2006, asa va fi cu L 3 peste 3-4 ani.
Mie, sincer nu mi se pare o evolutie nemaipomenita a L3 fata de L2 , dar e clara in cazul Insignia fata de vectra C.
Nemtii au avansat mult peste renault atat ca motoare, electronica cat si ca design.
Alegerea iti apartine , e bine sa postezi si aici rezultatul cat si motivele optiunii tale.
Playboy
Sincer m-am gandit foarte mult la ce sa aleg, aveam o lista de masini cam asa:
Ford Mondeo.
Renault Laguna III,
Opel Insignia,
Skoda Octavia,
Audi A6,
Bmw seria5,

Bmw si audi la bani care ii am eu au multi km si arata groaznic si cam chiele, deci pica din start,

Skoda octavia deja mi se pare veche, are si cumnatu'meu una si nu e comfortabila deloc,

Ford Mondeo, nu imi place consola centrala deloc, iar motoarele sunt cam delicate...

Ramane Renault, ceea ce stiu ca motoarele diesel sunt reusite si ofera multe dotari. dar nu ma incanta foarte mult consola centrala si volanul fara comenzi audio, ceea ce ofera volanul de la opel...

Opel Insignia, din cate m'am documentat eu, au motoarele de la Fiat cele de 1.9 si aduse la 2.0..(sper ca nu gresesc) si nu par niste motoare tocmai grozave, iar la drum denivelat sau gropi se aude consola centrala cum scartaie, (tipici greieras de la unele marci de masini)

Ce dotari vreau pe masina, motor 2.0 diesel cu minim 140cp, Navigatie, Aux in, Usb, comenzi pe volan, geamuri electrice x 4 (ceea ce opel insignia nu ofera pe toate masinile), scaune sport.
Scaunele incalzite sau senzori parcare, am obervat ca majoritatea masinilor au ba senzori de parcare si nu au scaunele incalzite sau invers smile.gif

Totusi inca mai studiez si citesc despre ambele masini, pro si contra iar decizia sper sa vina cat mai curand pentru ca vreau masina mare!! smile.gif Maine plec la drum iar cu buburuza mea si am nevoie de spatiu pe care masina mea nu il ofera sad.gif
b06fcn
Ca fapt divers, din discutiile cu un proprietar de Insignia si om specializat in Opel - patron de magazin online de piese Opel, omul m-a lasat sa inteleg ca masina, desi arata bine, este un fiasco total, in special pe partea de electronica. Masina in cauza e o Insignia Cdti full din 2011.
La laguna ai comenzi radio langa volan, din pdv-ul meu e mai comod satelitul de la Renault decat comenzile de pe volan pe care le am la Corsa si la Toyota.
Daca vrei masina mare la un pret bun, uita-te si dupa o Toyota Avensis, sta cel mai bine la capitolul fiabilitate.
Playboy
Nu ma atrage deloc Toyota Avensis, vorbesc de estetica, design...La capitolul fiabilitate stiu ca sunt reusite, dar nu ma atrag deloc.
maytow_airis
Daca e sa comparam Insignia cu LIII,estetic,Opel depaseste de celputin 3 ori Laguna. Dar ca si probleme legate de motor si directie? Nu se compara cu Laguna. Am prieteni cu Insignia (se plang de probleme),si "bantui" si forumul de la Opel,si ce e acolo.... te sperii.
Eu,cu multi ani in urma,am avut o LII,si am avut cate "hibe" cu ea,de am zis ca nu mai vreau Renault in viata mea. Am trecut la Opel. Acolo,furtune ce se spargeau din senin, nu ma avertiza,aproape sa calez motorul.
Cand am avut bugetul pentru a a-mi schimba masina,cautam: Insignia,LIII,C5(ultimul),Zafira.
Am intrat pe forum-uri din 4 tari europene,si masina cu cele mai putine probleme, era Laguna 3,dar cu o diferenta foarte majora fata de restul. Si de aici,hop inapoi la Renault.
korn
Puteti sa va uitati si la 508 sau Citroen C5. Acum posed un 508 si este cu patru clase pentru Laguna. Singura problema ar fi ca masina este un pic mai fragila, dar cu putina grija nu e o drama.
madhorsefuzzy
Ce inseamna e "mai fragila"?
Bejenaru Ionut
C5 cu suspensie Hydractive H 3+ . Incearc-o sa vezi cat e de confortabila si ce senzatie iti ofera.
korn
QUOTE(madhorsefuzzy @ 24 Mar 2014, 13:48)
Ce inseamna e "mai fragila"?
*



Sub masina sunt niste scuturi de plastic care au proasta tendinta de a se sparge si dezintegra destul de des. In plus masinutza este mai joasa decat laguna si de aici probleme suplimentare. Si ca ultima idee suspensia spate de la 508 este net mai complicata ca cea de la Laguna.
mircea-daniel
Ok, ma asteapta si pe mine o schimbare si cred ca dupa Laguna II, urmarea fireasca este o Laguna III.
Intrebarile mele ar fi:
1.Cat de fiabile sunt motoarele 2.0 Diesel? Se poate scoate FAPul in Romania? Stiu ca sunt printre cele mai bune motoare de la Renault, dar mereu realitatea este alta fata de zvonuri. Fac in jur de 10.000 de km pe an, insa nu as lua benzina deoarece sunt indragostit iremediabil de diesel.
2.Cum sta la finisaje? E mai teapana in interior decat LagII? Cum sta cu greierii?
3.Eu as tinti o masina din generatia 2009-2010. Stie cineva care sunt etapele facelifturilor? Am vazut botul acela de zerg la masini si din 2007-2008 si din 2009. De asemenea, se pot upgrada vechile variante la facelift? Sunt aceleasi prinderi?
4.Nu prea exista probleme cunoscute cu ele, insa care este km limita la care m-ati sfatui sa iau o masina? 100.000? 150.000?
5.Exista o lista cu toate variantele de echipare? Am vazut Black Edition, Bose, GT, Initiale, etc, nu mai inteleg nimic, inainte erau Dinamique, Privilege, Initiale.
6. Sistemul de cabrare a rotilor spate este prezent si pe LagIII normala, sau doar pe Coupe?
7. Cum sta la articulatii? Amortizoare? Suportii motorului? Furtune/ cabluri/senzori?
8. La ce sa fiu atent cand o iau? Merita sa o iau din Romania, sau direct Germania?
9. Cum sta la izolare fonica? Are boala masinilor nemtesti, dupa ani si km sa devina zgomotoasa in interior?
10.Si in final...1.5 sau 2.0? Eu vin de pe 1.9 140 de cai(chipuit) si 1.5 pare prea moale, pe cand 2.0 pare a fi prea gurmand, insa are distributia pe lant...
madhorsefuzzy
O sa iti raspund la intrebarile la care am raspuns prin prisma achizitiei pe care am facut-o in toamna 2013.
QUOTE(mircea-daniel @ 25 Mar 2014, 22:17)
Ok, ma asteapta si pe mine o schimbare si cred ca dupa Laguna II, urmarea fireasca este o Laguna III.
Intrebarile mele ar fi:
1.Cat de fiabile sunt motoarele 2.0 Diesel? Se poate scoate FAPul in Romania? Stiu ca sunt printre cele mai bune motoare de la Renault, dar mereu realitatea este alta fata de zvonuri. Fac in jur de 10.000 de km pe an, insa nu as lua benzina deoarece sunt indragostit iremediabil de diesel. Pe forum sunt 2 motoare 2.0 dci bubuite, dar cuplate cu cutie automata. Pe afara se cumpara diesel la greu. Mai rar benzina.
2.Cum sta la finisaje? E mai teapana in interior decat LagII? Cum sta cu greierii?Vibra plansa de bord cand am luat-o. Am infipt cheder tip D intre parbriz si plansa de bord pe toata lungimea si s-a potolit.
3.Eu as tinti o masina din generatia 2009-2010. Stie cineva care sunt etapele facelifturilor? Am vazut botul acela de zerg la masini si din 2007-2008 si din 2009. De asemenea, se pot upgrada vechile variante la facelift? Sunt aceleasi prinderi?Facelift-ul a inceput cu noiembrie 2010. Prinderile sunt identice la bara si faruri. Difera si farurile la facelift, nu doar bara.
4.Nu prea exista probleme cunoscute cu ele, insa care este km limita la care m-ati sfatui sa iau o masina? 100.000? 150.000?Garantia Renault expira la 150.000km sau 3 ani. Hint: nimeni nu vinde o masina in garantie. Deci ori are > 3 ani, ori are > 150.000km. Calculeaza o medie anuala intre 60.000 si 80.000km pentru masinile din vest.
5.Exista o lista cu toate variantele de echipare? Am vazut Black Edition, Bose, GT, Initiale, etc, nu mai inteleg nimic, inainte erau Dinamique, Privilege, Initiale. Ai aici lista de echipari pentru Franta.
6. Sistemul de cabrare a rotilor spate este prezent si pe LagIII normala, sau doar pe Coupe?Sistemul 4control e prezent atat pe coupe cat si pe hatcback si break. Vezi in lista de mai sus 4control.
7. Cum sta la articulatii? Amortizoare? Suportii motorului? Furtune/ cabluri/senzori?
8. La ce sa fiu atent cand o iau? Merita sa o iau din Romania, sau direct Germania?Masina mea de Germania era mai tacuta la 100.000km decat cea a celui de la reprezentanta cu 50.000km facuti in Romania.
9. Cum sta la izolare fonica? Are boala masinilor nemtesti, dupa ani si km sa devina zgomotoasa in interior?La viteze de autostrada 130-140km/h zgomotul motorului e foarte redus. In schimb il simti pe cel de rulaj si cel aerodinamic (curentii de aer).
10.Si in final...1.5 sau 2.0? Eu vin de pe 1.9 140 de cai(chipuit) si 1.5 pare prea moale, pe cand 2.0 pare a fi prea gurmand, insa are distributia pe lant...E clar ca 2.0 trage mai bine ca 1.5. Nu cred sa fie diferenta mai mare de 2% intre motoare. Masina are 1500kg+. Eu cu masina plina (~2 tone) la 140km/h cu cruise control pe autostrada am un instant intre 7 si 7.5%. Sper sa te ajute.
*


QUOTE(Bejenaru Ionut @ 24 Mar 2014, 17:19)
C5 cu suspensie Hydractive H 3+ . Incearc-o sa vezi cat e de confortabila si ce senzatie iti ofera.
*

Senzatia e de plutire pe drumurile accidentate/tara/desfundate si de ruliu pe asfalt bun. Nu poti sa le ai pe toate.
pishky
colegu eu am jurnal cu 2.0 dci , dar pe batrana laguna 2.
urban - e fun, dar sub 8% nu discuta, extraurban undeva intre 6 si 7.
mai aproape de 6 daca mergi constant.
FAP-ul..... cartea zice la 165.000 sa il verifici, sincer am 210.000 si nu am probleme, iar cand am sa incep sa am cel mai brobabil va zbura (Atat fizic cat si soft).
toate astea, repet, pe vechea laguna 2 ph 2.
xplozia
"3.Eu as tinti o masina din generatia 2009-2010. Stie cineva care sunt etapele facelifturilor? Am vazut botul acela de zerg la masini si din 2007-2008 si din 2009. De asemenea, se pot upgrada vechile variante la facelift? Sunt aceleasi prinderi?"

Am vazut o bara de facelift la una din 2008, pe autovit: http://www.autovit.ro/renault-laguna-C32651096.html
xplozia
Atasez si cateva poze, anuntul va disparea
mircea-daniel
Amuzant sau dubios? Varianta asta mi se pare cea mai "laguna" dintre toate Lagunele 3...
b06fcn
Daca e 2008 sigur a fost pocnita in fata, aia e bara de faza 2, introdusa spre finele lui 2010. Iar plasa aia de tantari din partea centrala e de mare angajament...
stefyi2001
Salut.

Si eu posed o Laguna 3 2008 Dynamique, combi (+ ceva optiuni), 2.0 150CP - Automata, achizitionata in 2012 (7500 euro) si de provenienta Olanda. La 112000 km cumparata -> acum are 140000 km.
Pana acum absolut nimic schimbat sau cu jocuri pe la roti, doar ulei si filtre.
Interior au aparut "greierasi" la plansa de bord langa parbriz (cum au toate) dar se aud doar cand motorul este la relanti. Un alt greieras se aude in zona stalpului central doar cateodata - nu am reusit sa aflu sursa si nici cei de la Renault nu au putut ajuta.
PS: Acesti "greierasi" se aud doar in gropi, nu si in mers pe sosea "normala".
Consumabilele pt. trenul de rulare sunt oarecum ieftine - fata de concurenta.
Consum computer bord - 9.2% - Fiind automata, sincer imi cere des sa o calc datorita comoditatii cutiei automate, dar se poate si un consum linistit la 8 - 8.2%.
Pe perioada de vara consumul scade putin pe la 8.5-8.7 cu aer conditionat non stop.
Nu consuma ulei deloc intre intervalele de schimb (1 an).
Motorul trage foarte bine tinand cont de greutatea masinii. Sta bine pe curbe.
Finisajele sunt foarte bune (nu s-au "cojit" absolut deloc) si nici tapiteria de piele nu are urme de uzura.
Nu cred ca ar trebui sa-ti faci griji in privinta filtrului de particule sau injectoare, atata timp cat ai un mers care implica si "viteza" sa zicem si nu batraneste smile.gif.

Parerea personala --> cum au spus si alti colegi referitor la "tone de butoane" pe volan - aka Insignia, nu ar fi un criteriu definitoriu in alegere.

Dar cand am luat-o am avut exact aceleasi masini prezentate mai jos si MA BUCUR ENORM ca am ales Laguna 3 !
stefyi2001
Playboy --> din pacate nu pot sa-ti rasp pe privat (nu am posturi suficiente).
Modelele acestea nu au aux si usb (cu toate ca eu am sistemul audio Cabasse).
Navigatia este OK, eu am hartile din 2012. Functioneaza foarte bine, te anunta din timp, doar ca detalierea strazilor nu este foarte mare - adica nu o sa gasesti toate stradutele super mici si inguste dar cu siguranta te poti descurca linsitit in orice tara europeana (eu am incercatpana acum in Romania, Bulgaria, Grecia, Italia.
Playboy
Merci mult, tot am cautat pe youtube sa vad cum functioneaza navigatia, sa ii vad meniu si ce stie dar nu am gasit nimic asa mai indetaliat sad.gif
Am vazut pe net ca unele au USB si Aux...
Inca tot caut masina, dar is asa de zapacit incat nu stiu ce sa aleg. Adevarul e ca laguna sunt reusite. dar ma dispera interiorul ala sec, consola centrala nu ma atrage, iar ce ma atrage sunt dotarile, e foarte dotat...
SAVAGE
Ia-ti Logan, este la aceeasi bani si pe deasupra ai tot ce-ti doresti....:-))))
madhorsefuzzy
QUOTE(Playboy @ 31 Mar 2014, 22:48)
Inca tot caut masina, dar is asa de zapacit incat nu stiu ce sa aleg. Adevarul e ca laguna sunt reusite. dar ma dispera interiorul ala sec, consola centrala nu ma atrage, iar ce ma atrage sunt dotarile, e foarte dotat...
Pai in cazul asta mai bine nu iti iei Laguna. Ce exprimi tu e ceva de genul: nu imi place neam, da e dotata.
Si acum fosta prietena viseaza la un Golf 5 dupa ce in 2008 si-a luat Kia Cee'd. De ce? "Pai e Golf dom'le." Mai bine o lasam sa-si ia Golf atunci.
Playboy
La mine nu e vorba ca e dacia sau audi sau renault. Eu imi iau masina in primul rand sa imi placa designul apoi dotari, bine inteles sa se incadreze in bani care ii am. Iar daca imi iau masina si sa nu ma atraga cand ma uit la ea atunci mai bine nu imi iau.
mircea-daniel
Din cate am inteles de la cineva care le tot bibileste, in legatura cu lag3 nu sunt probleme majore, insa pana la urma nu isi dezminte originea: incuietori care nu mai functioneaza si nu se pot repara (le desfaci, sunt ok, dar tot nu merg), electrice dubioase, eternii greieri, suportii motor de kko, vechiul amic EGR... Adica mici chestii care te termina psihic intr-un final.
stefyi2001
Adevarul este ca la inceput ma tentau si pe mine alte modele ca si design exterior.

DAR dupa ce am cumparat-o .... sincer imi place la nebunie sa ma uit la ea smile.gif))) Arata bine din laterale/spate/fata. Are aer sobru si emana putere si mai ales .. doamne cum straluceste dupa ce e spalata si soare smile.gif ..... Intotdeauna intoarce capete din ce am vazut.

Interiorul tine de gustul fiecaruia cu siguranta.

Eu sunt genul care vreau sa ma impresioneze ceva si .. cu siguranta genul VW sau AUDI, la cat de anoste sunt, nu ma vor impresiona niciodata. Cum am spus si intr-un post anterior --> Nu ma vor da pe spate "tone de butoane" --> eu vreau ergonomie si utilitate !

Vreau sa vina inginerii aia super platiti si sa-si dea drumul la idei. Sa vad ce frumos poate sa arate un interior.
Luko13
Decizia de a cumpara Laguna 3 am luat-o din primele minute cand m-am asezat la volan . Daca o masina nu te atrage din prima si stai sa ii cauti plusuri si minusuri mai bine nu o cumperi . Am Laguna 3 de 2.5 ani si cred ca o sa mai merg cu ea mult si bine wub.gif . Am avut laguna 2 timp de 4 ani si pot spune ca Laguna 3 este mai fiabila. Nu exista masina perfecta .Orice marca are problemele ei. Trebuie sa faci si compromisuri cand achizitionezi o masina insa eu sunt de parere ca prima impresie este cea care conteaza. Bafta!
andrewtm
Pana acum am urmarit posturile voastre si am preferat sa ma abtin de la anumite comentarii.
Nu sunt posesor de foarte mult timp al masinii dar in primele doua luni pot spune ca am calatorit foarte mult cu masina si mi-am dat seama ca, cel putin pentru mine, ma simt odihnit la volanul masinii dupa un drum de 550 km in care nu am oprit deloc ( Timisoara - Bucuresti).
In momentul in care am achizitionat aceasta masina mi-a aratat un prieten, mai mult in gluma, un BMW din Germania seria 5 din 2006 care costa 6500 euro si era scos la licitatie pe ebay.
Sfatul meu este sa incercati sa cumparati o masina de la o reprezentanta, nu va uitati cat ar costa ea in afara si cat costa la noi mai ales daca are carnetul de service la zi.
Eu cand am cumparat-o de la dealer mi-a dat si istoricul masinii in ce accident a fost implicat si ce s-a schimbat la masina cu tot cu deviz de reparatie. ( s-a schimbat complet bara fata si bara spate)
Pe mine chiar nu m-a deranjat deloc chiar m-a bucurat acest lucru tinand cont ca masina a fost in leasing la o banca inainte sa o achizitionez eu si a avut contract de asigurare cu Allianz Tiriac.
In momentul cand am pus-o la vanzare am primit replici de genul.. " la 6500 imi cumpar 2.0 diesel si are si 150 cai nu 140 cat are a ta si consuma si mai putin"..
Acum fiecare stie ceea ce isi doreste de la o masina.
Eu chiar daca nu mai circul in momentul de fata cu masina fiind pusa la vanzare pot spune ca sunt multumit de consumul care il are raportat la ceea ce iti ofera.
Succes in achizitionarea viitoarei masini si sper sa alegi o Laguna smile.gif
Playboy
andrewtm Daca nu te deranjaza, de ce o vinzi si ce vrei sa iti iei?
Merci
andrewtm
Bine te-am gasit Playboy.
Primul motiv este acela ca am reusit sa achizitionez masina de serviciu dupa numai un an de condus pe ea ( este vorba de un Passat din '09 care l-am preluat in '13 ) iar in momentul de fata are ~88.000 km iar al doilea motiv este ca pur si simplu sta degeaba.
Imi cer scuze daca am fost prea vehement in postul anterior dar sunt facn masini pe benzina iar ceea ce mi-am dorit eu de foarte mult timp am reusit partial prin achizitionarea acestui Passat care este 1.8 benzina.
Mi-ar fi placut un A4 1.8 quattro dar uneori sunt si alte prioritati decat masinile.
Inainte de Laguna am avut o Toyota Avensis din 2004 tot 1.8 benzina.
sserban22
Si ce loc ocupa L3 , fata de -celelalte, avind in vedere ca acu opresti Passatul?
Playboy
Salutari, scuze pentru offtopic, dar asa cum a'ti cerut va pun linkul de vanzare cu masina ce tocmai am cumparat'o, nu e Renault..
Aici
maytow_airis
Te asteptam cu impresii,peste cca 6 luni. Chiar daca ai sa fii Off Topic,unii din noi tot suntem curiosi, "cum iti vine" noua achizitie.
Iti doresc sa "o porti" sanatos,si sa fii ferit de evenimente si neplaceri. smile.gif
Playboy
QUOTE(maytow_airis @ 4 Apr 2014, 21:55)
Te asteptam cu impresii,peste cca 6 luni. Chiar daca ai sa fii Off Topic,unii din noi tot suntem curiosi, "cum iti vine" noua achizitie.
Iti doresc sa "o porti" sanatos,si sa fii ferit de evenimente si neplaceri. smile.gif
*



Iti multumesc, sincer si eu sper sa fie totul ok, Masina am achizitionat'o de la reprezentanta BMW iar simbata viitoare merg dupa ea deoarece inca nu e pusa la punct.
Inainte de a face test drive reprezentantul mi'a spus ca masina are pivoti si ce mai stiu eu ce duse, dar cum nu prea ma pricep cu limba Germana am spus Ok smile.gif. Dupa ce am facut test drive m'a intrebat totul ok? Eu ma chinuiam sa ii explic ca ii bate ceva la directie si pina la urma a inteles omul ce am vrut sa ii zic, si imi raspunde: pai ti'am spus ca are directia "praf" biggrin.gif si il intreb pai si nu se schimba piesele, ramane asa? A spus sa stau linistit ca totul se schimba, masina merge in reprezentanta Opel si schimba directia si ce am mai spus ca nu imi place la masina. plus distributia si consumabile.
Masina mai are 1 an garantie si pretul de achizitionare a fost 9200 Euro.
maytow_airis
Parere personala:
EU nu as cumpara masina din Germania,pentru simplul motiv ca "sunt duse catre extrem"! Una e sa cumperi o masina care a vazut de cel mult 2-3 ori 200km/h,si alta e sa cumperi una care la oricare iesire pe autoband,viteza medie sa fie 180/h biggrin.gif
Daca ma insel sa ma contrazice.ti !
Playboy
Gresesti, o masina are mult mai putina uzura pe autobanda decat in oras. iar da aici in Germania se conduce destul de rapid. Dar totusi nu se compara starea unei masini din Ro fata de cea din De. Iar aici revizia la o masina e revizie, ori schimbi ce ai de schimbat pe masina ori nu treci inspectia techinica! In Ro ii dai la ala o bere si treci si tu si toata familia inspectia tehnica..
maytow_airis
Ma refeream la faptul ca mai sunt si alte tari,unde se impune limita pe autostrazi,si au si insignia. Din RO nici eu nu as lua masina,poate cel mult un Logan...
Personal am vazut masini aduse de acolo, cu gauri in motor,la propriu,si lipite cu nu solutii speciale,care dupa 1 an au cedat,si vorbesc de Mercedes si BMW. Nu o lua "personal",eu iti doresc ce-ti doresti si tu ! biggrin.gif
Am trecut de nenumarate ori prin germania,si eu la 160/h aveam impresia ca stau pe loc. Ce uzura are un motor la 200km/h,si ce uzura are altul,care merge intr-o tara cu limite,si baga si el 140/150 .... cel mult.... si merge stresat sa nu-si piarda punctele... amenda...etc.
Unde stau eu,cam aceleasi preturi sunt:
http://www.milanuncios.com/opel-de-segunda...o-123418849.htm
http://www.milanuncios.com/opel-de-segunda...v-120941417.htm
http://www.milanuncios.com/coches-de-segun...htm?hasta=10000
si lista poate continuua.
Pe platforma, din SP in RO costa 500€ wink.gif
Playboy
Stiu, si eu vin tot din Spania, am stat in Murcia 6 ani, dar acum locuiesc in Germania. Totusi eu am incercat sa ma feresc de Autohausurile tucesti, ruse..etc. Am preferat reprezentantele tot timpul. Bine inteles ca poti lua o masina buna/proasta de oriunde dar la o reprezentanta ai mai multa incredere iar Garantia e luata mai in serios de o reprezentanta decat de un autohaus.

Eu sper cum spera toata lumea biggrin.gif sa am noroc si cat mai putine probleme costisitoare smile.gif
andrewtm
@sserban22
Practic nu are nicio diferenta.
Teoretic masina am putut sa o achizitionez fara sa platesc TVA plus un discount destul de bun iar masina a ajuns ca si pret de achizitie apropiat de ce al Lagunei iar eu am considerat la acel moment si consider si acum ca a fost o " afacere " daca ii pot spune asa profitabila.
mircea-daniel
Daca imi permiteti si mie, eu cred ca o masina condusa in vest e mult mai ok decat una din est. Nu e zguduita zilnic, combustibilii sunt buni, reviziile respectate (nu vb de pocnitori) si faptul ca e alergata pe autostrada e un lucru foarte bun, practic motorul face ce e proiectat sa faca. Mai multa uzura are o masina haraita in oras.
Boggy
Salutare domnilor!
Pentru a nu mai deschide inca un topic nou, il voi folosi pe acesta.
A venit vremea, dupa 9 ani cu un Logan 1.4, sa schimb masina.
Urmaresc o Laguna III diesel, de preferat rulata in Romania (pentru a evita samsarii, cred), de la dealer (pare mai de incredere; astept pareri in aceasta privinta), modelul de 150cp, piele (macar partial), de preferat cu trapa, iar restul sunt bonusuri. Pret maxim 10.000 eur dar de preferat 9.000 cu taxa inclusa. Ma intereseaza sa fie din punct de vedere tehnic cat mai buna.
Intrucat nu am mai cumparat o masina SH pana acum, recurg la amabilitatea voastra in a alege un model cat mai ok.
Asadar, ce imi recomandati atunci cand caut o Laguna III? Poate aveti mici sfaturi pentru atunci cand o vizionez. Evident ca voi cere un test in service, dar nu prea imi da mare incredere acest amanunt.

Am sa listez cateva oferte gasite la o cautare rapida pentru a va face o idee asupra tintei mele:

http://www.autovit.ro/renault-laguna-C32140844.html
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C32723142.html
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C32336819.html
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C32777714.html
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C32748066.html

Multumesc anticipat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.