Mie prima imi afara ca fiind indisponibila. A doua , pare ok la pret la 4.999 euro, dar are 194.000 km si vad ca scrie ca este EURO 4 , desi mai jos daca citesti ar spune ca are disel FAP-KAT !!!! Deci numai din cauza asta cred ca scazut la ea cel putin 1500 de euro !!!
05.2009 - este prima serie, fara facelift si mi se pare ca nu are nici acea "usurare" de dupa facelift ... de vreo 75 kg in total parca in functie de dotari.
Observatii din poze :
- bara fata nu este la nivel cu aripa ... se vede soarele la imbinare.
- prelungirea de sub bara spate care are senzorii pe ea nu este la nivel cu bara si se vede in mai multe locuri ca este prinsa cam "valurile Dunarii";
- stergatorul de pe hayon mi se pare ca are o pozitie anormala. La toate L3 stergatorul este pozitionat exact paralel cu rezistentele din hayon si chiar daca schimbi lamela, pozitia lui nu se modifica ... deci s-a umblat la mecanismul stergatorului;
- la varsta ei, stopurile de pa hayon trebuieau sa arate putin mai mate, de genul celor de pe aripa spate , astea sunt NOI !
- diferenta foarte mare intre luciul de pe laterale si cel de la bara spate. S-a umblat ori cu polish ... ori cu vopsire. A mea e din 2012 si nu se vede atat de lucioasa pe lateral dreapta ca asta. Pe stanga pare mai normal;
- diferenta de nivel sus la hayon in ambele parti ;
- in spate a fost clar lovita : intre chederul de hayon si bara , bagi mana ... deci ceva nu mai sta cum trebuie , posibil sa fi fost deformat spatele, in locul rotii de rezerva;
- ii intra apa pe la plafon , si la Megane 3 au aceeasi boala cele cu trapa. Au 4 tevi si cand se infunda ... se lasa cu balti. Se vede plafonul, unde se prinde perdeluta ca nu mai este cum trebuia sa fie din fabrica. Si colegul mai sus observa asta.
Degeaba este Initiale Paris cu vedere la sfinti si stele daca nu are Bose si are probleme cu trapa, cu scaunul soferului si cu ceva accidente pe spate mai serioase la prima vedere.
Eu as cauta alta si de al asta as da inca 1000 - 1500 de euro in plus ca sa mai cresc anul si sa mai scad km aia sau cel putin sa iau una fara atatea trozneli vizibile si reparate prost.
QUOTE(chin3zu @ 1 Aug 2018, 07:48)
Mie a doua mi se pare ca a fost pocnita in spate, parca bara nu este pusa bine.
Bara e pusa, dar nu mai are ranforsare spate la locul ei de asta nu mai sta nimic ok acolo. Nu vezi ca bagi mana intre cheder si bara. Chederul se prinde si pe tabla si pe bara si pe plasticul ala de interior ... deci alea nu se mai aliniaza.
QUOTE(postasu @ 1 Aug 2018, 10:20)
Marius nu ma ajuta cu nimic numarul de km. ziceam doar ca sunt exceptii !
Legat de masina mea, nu este una cu dauna totala si reparat. Incercati sa acceptati ca mai sunt si oameni cinstiti, nu toti vor sa traga teapa.
Sunt exceptii, dar nu are rost sa cauti sau sa speri exact la acele exceptii pt ca ai sanse mari sa-ti iei mari tepe. Eu nu mai cred in oameni cinstiti si toti vor sa faca mai multi bani decat merita orice, iar la masini uite ca scapa in continuare de lege si fac ce vor.
Nici un vestic NU schimba consumabilele mai devreme decat trebuie, iar la ei in carte scrie la 30.000 de km, nu ca la noi ! Deci chiar daca s-au tinut de carte, intervalele lor sunt foarte mari. Deci acea masina cu km putini nu a avut parte de multe schimburi de consumabile, nici gand de schimbare de kit de accesorii sau altele ... si multe piese imbatranesc si pica exact cand incepi sa folosesti masina in regim normal , in acei 40.000 de km pe an.
Eu recomand sa platesti testarea autorizata la un Serus , test de rampa si CLIP si in timp ce se uita mecanicul lor si inginerul de la ei, sa se uite si mecanicul tau. Numai asa poti avea destule pareri si destui ochi care sa vada de toate la masina. Un mecanic poate sa fie bun la verifica motorul, dar sa fie praf la caroserie si accidente si sa nu stie unde sa se uite. Eu accept sa fie schimbate bari, parbriz, faruri, plastice ... dar cand vine vorba de capota, airbaguri, lonjeroane, portbagaj reparat si netras la linie ... ma gandesc serios daca merita sau nu sa o mai iau sau pur si simplu mai dau 150 lei si sa ii faca si geometria ... (te poti uita si la anvelope ... dar rotiel pot fi schimbate ...)
Ionut si chinezu - orice samsar isi pune bani cat de multi poate la o masina si nu o sa cumpere o masina la un pret bun si sa o vanda ieftin daca masina e buna si nici nu o sa dea pe masina cat ai da tu, daca ea este in mintile ei. El aduce, dar cat timp nu te poate obliga sa o cumperi (el a dat banii pe ea si o poti refuza), el trebuie sa se asigure ca este cumparata la un pret destul de mic, cat sa o poata vinde oricand in castig. 500 de euro nu reprezinta o marja destul de mare, deci eu nu as crede asa ceva. Numai drumul si agitatia lui depaseste 600 de euro. Daca tu nu o cumperi, nimeni nu ii garanteaza ca o poate vinde oricand si sa-i mai ramana ceva din acei 500 de euro, pentru ca orice masina poate avea o problema ascunsa, poate si dupa transport sau se strica ceva si acei 500 de euro poate sa nu reprezinte NIMIC fata de cat l-ar costa sa o repare. O cutie automata, un ambreiaj , o tubina , o pompa de injectie , injectoare , FAP-ul ... daca orice se strica ... nu mai face nici un castig la ea. Eu nu cred ca este adusa vreo masina din afara cu un adaos mai mic de 20-25% la ea, adica undeva intre 1000 - 1250 euro la una de 6000 - 7000 euro sau chiar mai mult la acea condusa de batranica la 35.000 km din 2013. Eu cred ca aia are cel putin 4000 de euro adaugati si tot ramane cu 2500 ... banii lui, asta daca masina nu are ceva probleme mari descoperite ulterior la testare.