Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
andru1973
QUOTE(ionut_spanu @ 25 Jul 2018, 11:55)
@sangerete daca nu o cumperi pe cea rezervata, iti recomand una fix ca a mea :

https://www.autoscout24.ro/oferte/renault-l...d93c6?cldtidx=6
*




La asta m-am referit la km nu la ce cumperi tu ,nu am văzut ce ei tu
Bicicleta galbena
QUOTE(sangerete @ 25 Jul 2018, 20:24)
Sunt pe drum ! Maine dimineata o sa facem cunostinta 😀
*



Cum a ramas?


mars
Inca e mut de uimire, a dormit in masina wink.gif.
sangerete
Acum am ajuns acasa, va multumesc pt ajutor,oficial sunt unul de al vostru.
Ieri 263 si azi diferenta de 1255 km.Pot spune ca ma felicit pt alegerea facuta.
O sa revin in cateva zille cu mai multe poze.
Inca o data va multumesc !
mars
Arata bine vaporu’ smile.gif!
DNT
Salut,

Imi place masina asta:
https://www.olx.ro/oferta/vind-renault-lagu...html#bd77dfcff2

VF1BTD9GE48762659

Ma ajuta cineva pe privat cu o verificare de VIN?
Daca nu e categoria corecta, rog sa fie mutat.

Multumesc
azaghorth
La ce cute are scaunul sofer si ce uzura are volanul, sigur are doar 34.000km...
Istoricul se verifica de obicei la reprezentanta si e mai cinstit sa-l faca cel care vrea sa cumpere masina...ca sa nu iasa telefonul fara fir wink.gif
mars
Asa se comporta Alcantara, trebuie doar “periata” putin. Volanul nu are uzura, sunt niste umbre. Dar nu are senzori pe fata si nici Bose... Iar chestia aia de sub spoiler arata rau.
madhorsefuzzy
Alcantara aia arata foarte bine. Dai cu mana sa o indrepti perfect.

Dar da, nu are BOSE. Senzorii pe fata ... lipesti masina de cateva ori de zid si te prinzi apoi.

Chestia de sub spoiler face toti banii. smile.gif
mars
Da, da zapada din fata masinii. Pedala de frana e rupta sau mi se pare mie?
marius80_eugen
QUOTE(DNT @ 28 Jul 2018, 20:19)

34.000 km ... nu prea au cum sa fie reali, mai ales ca a fost folosita si in RO vreo 8 luni ... la cat a costat masina de noua + intretinerea ei ... teapa curata pentru primul cumparator.
Oricum si din 2013 , nu merita nici 10.000 de euro, nu spun de suma aia astronomica. Ar merita contactat primul proprietar si intrebat la ce bani s-a vandut si cati km avea ...
Daca o iei acum , dupa vreo 2 ani, nu o mai dai nici cu 8000 de euro.
Ca tot m-am mai uitat putin : eu la 200.000 de km abia am acea uzura la volan ! O alta parere : au fost schimbate/vopsite si bara fata si cea spate si atunci s-au instalat si acea prelungire hidoasa pe fata, iar la bara spate se vede alta culoare la ornamentul dintre evacuari si este mai scos in exterior decat restul barii. Si doar o alta observatie care poate ca nu valoareaza nimic : kilometrajul este neresetat de peste 4000 de km ... pentru cineva care nu face kilometri multi ... Oare de cate ori s-a schimbat consumabilele la acea masina ?
argon
Mai bine iei o mașină cu km normali la anii aia, întreținută că la carte. Nu te ajuta cu nimic că are 30.000 și plătești 5000 de euro în plus. Km normali la 2013 ar fi pe la 150.000-200.000 dacă e luată de la privați.
postasu
Argon scuze ca te contrazic, dar nu sunt de acord cu tine.
Laguna mea din 2008 are 175 000 verificati !
Audi A4 din 2014 rulat 1 an in Germania 30 000 Km, achizitionat in RO in 2015 are total 60 000 KM.

Ce vreau sa zic este ca mai sunt si exceptii de la regula.
ionut_spanu
Exceptiile sunt cele conduse de bunicute in weekend la cumparaturi, cum ar zice Andru.
Chiar nu am fost ironic. Sunt si masini bune, cu km putini, dar si la pret piperat. Repet: Ieftin si bun nu exista!
cj98czh
QUOTE(postasu @ 31 Jul 2018, 16:33)
Ce vreau sa zic este ca mai sunt si exceptii de la regula.
*



Gasesti destule masini cu km reali si in stare buna ... trebuie sa platesti doar pretul ... stati ca va spune imediat spum and flex master cum sta treaba ..
marius80_eugen
QUOTE(postasu @ 31 Jul 2018, 15:33)
Laguna mea din 2008 are 175 000 verificati !
Audi A4 din 2014 rulat 1 an in Germania  30 000 Km, achizitionat in RO in 2015 are total 60 000 KM.
*


Sa spunem ca putem accepta acei km ... cu greu, dar putem. Adica pot accepta ca o fi fost dauna si a stat cam un an pe bara pana a fost reparata si de aia nu a facut multi km ... si alte rahaturi din astea.
Ideea este ca NU ai nici un avantaj REAL sa dai pe o masina de aproape 6 ani aproape dublu fata de altele, numai pentru ca are km putini. Km se fac oricum, masina oricum este imbatranita si daca a stat degeaba si dupa ce ii adaugi inca 100 - 150.0000 km , adica in 2-3 ani, nu mai iei nici jumate din banii dati. Eu nu am intalanit multi nemti prosti, voi ati intalanit ?

Postasu - pe tine cu ce te ajuta ca acele masini au mai putini km ?
In anuntul de la Laguna 3, samsarul spune ca a facut ultima revizie la Serus la 32.000 km, adica poate fi dat km inapoi si apoi s-a dus la Serus ca sa se asigure ca in tara are intrarea la acesti km, nu a spus ca a verificat km in reteaua Renault, i s-au confirmat si apoi a cumparat-o sau alte vrajeli. Pur si simplu Serus s-a uitat in bord si a introdus acei km cand i-a facut revizia. Apropos, de ce sa faci o revizie la Serus, cand sunt atatea alte service-uri ... mai ales ca el vroia sa vanda masina ?
tek_IDs
Eugen mare dreptate ai!
@chin3zu - cere VIN si verifica revizii, alte interventii precum si dinamica kilometrilor cel putin in perioada de garantie si dupa aceea alegi! La a doua imi pare ciudat plafonul acolo unde se prinde perdeluta de soare...dar poate e doar o impresie!
Toate bune!
argon
Eu am luat Laguna 2.0 dci la 302.000 km, acum după 2 ani și 100.000 nu am avut nici o problema, și am circulat destul, nu am tinut-o de bibelou. Știu pe alții care au luat mașina sub 150.000 și tot probleme și cheltuieli au avut. Plus că au dat pe ele bani multi..că doar au km putini.
cj98czh
Pao cum sa iei o masina buna cu 3000 euro, pt una buna trebuie sa scoti maimulti bani ... mai bine iei un voucher rabla si te dai cu el cativa ani ...
chin3zu
Mie a doua mi se pare ca a fost pocnita in spate, parca bara nu este pusa bine. Nu stiu daca pot imi da VIN-ul ca sa il verific, nici nu stiu cum sa ii spun germana. Saptamana viitoare merge un prieten cu platforma sa imi aduca una din ele, dar nu stiu care e mai buna.
cj98czh
Evita dealeri turci si rusi ...
tek_IDs
90% sunt ruși sau alte naționalități, așa că ochii cât cepele!
Poti folosi gugăl translate si se descurca el.
Toate bune!
postasu
Marius nu ma ajuta cu nimic numarul de km. ziceam doar ca sunt exceptii !

Iti mai dau 1 exemplu... recent cumnatul unui vecin a a scos la vanzare Kia Sportage din 2014, 2.0 diesel, echipata foarte ok, cu 30 000 KM. 10 000 EURO.

Cunosc masina respectiva de 3 ani deci din 2015 si cunosc persoana care o vinde.

Nu am vrut sa intru in discutii contradictori legat de km reali sau nu. Am zis doar ca sunt si unele cazuri care fac exceptie de la regula.

Si da... ma intereseaza ca motorul sa aiba km putini, deoarece nu am prea intalnit neamt care sa nu duca masina la service la timp ! Repet... nu am intalnit eu, ca sunt alti care nu fac asta, eu nu i-am cunoscut.

Legat de masina mea, nu este una cu dauna totala si reparat. Incercati sa acceptati ca mai sunt si oameni cinstiti, nu toti vor sa traga teapa.
ionut_spanu
chinezu@ apeleaza la o firma care intermediaza vanzarea. Eu asa am facut. I-am dat unuia 100 de euro si mi-a negociat el masina (a vorbit in germana).

Eu doar am vazut masina pe net si i-am zis sa mi-o cumpere el(daca e buna). El a negociat-o, el a testat-o el a verificat-o si tot el mi-a adus-o in tara. (cost total 500 euro).
chin3zu
Cam asa o sa fac si eu. El merge, o vede, o testeaza si ma suna sa imi spuna cum e.
marius80_eugen
Mie prima imi afara ca fiind indisponibila. A doua , pare ok la pret la 4.999 euro, dar are 194.000 km si vad ca scrie ca este EURO 4 , desi mai jos daca citesti ar spune ca are disel FAP-KAT !!!! Deci numai din cauza asta cred ca scazut la ea cel putin 1500 de euro !!!
05.2009 - este prima serie, fara facelift si mi se pare ca nu are nici acea "usurare" de dupa facelift ... de vreo 75 kg in total parca in functie de dotari.
Observatii din poze :
- bara fata nu este la nivel cu aripa ... se vede soarele la imbinare.
- prelungirea de sub bara spate care are senzorii pe ea nu este la nivel cu bara si se vede in mai multe locuri ca este prinsa cam "valurile Dunarii";
- stergatorul de pe hayon mi se pare ca are o pozitie anormala. La toate L3 stergatorul este pozitionat exact paralel cu rezistentele din hayon si chiar daca schimbi lamela, pozitia lui nu se modifica ... deci s-a umblat la mecanismul stergatorului;
- la varsta ei, stopurile de pa hayon trebuieau sa arate putin mai mate, de genul celor de pe aripa spate , astea sunt NOI !
- diferenta foarte mare intre luciul de pe laterale si cel de la bara spate. S-a umblat ori cu polish ... ori cu vopsire. A mea e din 2012 si nu se vede atat de lucioasa pe lateral dreapta ca asta. Pe stanga pare mai normal;
- diferenta de nivel sus la hayon in ambele parti ;
- in spate a fost clar lovita : intre chederul de hayon si bara , bagi mana ... deci ceva nu mai sta cum trebuie , posibil sa fi fost deformat spatele, in locul rotii de rezerva;
- ii intra apa pe la plafon , si la Megane 3 au aceeasi boala cele cu trapa. Au 4 tevi si cand se infunda ... se lasa cu balti. Se vede plafonul, unde se prinde perdeluta ca nu mai este cum trebuia sa fie din fabrica. Si colegul mai sus observa asta.
Degeaba este Initiale Paris cu vedere la sfinti si stele daca nu are Bose si are probleme cu trapa, cu scaunul soferului si cu ceva accidente pe spate mai serioase la prima vedere.
Eu as cauta alta si de al asta as da inca 1000 - 1500 de euro in plus ca sa mai cresc anul si sa mai scad km aia sau cel putin sa iau una fara atatea trozneli vizibile si reparate prost.

QUOTE(chin3zu @ 1 Aug 2018, 07:48)
Mie a doua mi se pare ca a fost pocnita in spate, parca bara nu este pusa bine.
*


Bara e pusa, dar nu mai are ranforsare spate la locul ei de asta nu mai sta nimic ok acolo. Nu vezi ca bagi mana intre cheder si bara. Chederul se prinde si pe tabla si pe bara si pe plasticul ala de interior ... deci alea nu se mai aliniaza.

QUOTE(postasu @ 1 Aug 2018, 10:20)
Marius nu ma ajuta cu nimic numarul de km. ziceam doar ca sunt exceptii !
Legat de masina mea, nu este una cu dauna totala si reparat. Incercati sa acceptati ca mai sunt si oameni cinstiti, nu toti vor sa traga teapa.
*


Sunt exceptii, dar nu are rost sa cauti sau sa speri exact la acele exceptii pt ca ai sanse mari sa-ti iei mari tepe. Eu nu mai cred in oameni cinstiti si toti vor sa faca mai multi bani decat merita orice, iar la masini uite ca scapa in continuare de lege si fac ce vor.
Nici un vestic NU schimba consumabilele mai devreme decat trebuie, iar la ei in carte scrie la 30.000 de km, nu ca la noi ! Deci chiar daca s-au tinut de carte, intervalele lor sunt foarte mari. Deci acea masina cu km putini nu a avut parte de multe schimburi de consumabile, nici gand de schimbare de kit de accesorii sau altele ... si multe piese imbatranesc si pica exact cand incepi sa folosesti masina in regim normal , in acei 40.000 de km pe an.

Eu recomand sa platesti testarea autorizata la un Serus , test de rampa si CLIP si in timp ce se uita mecanicul lor si inginerul de la ei, sa se uite si mecanicul tau. Numai asa poti avea destule pareri si destui ochi care sa vada de toate la masina. Un mecanic poate sa fie bun la verifica motorul, dar sa fie praf la caroserie si accidente si sa nu stie unde sa se uite. Eu accept sa fie schimbate bari, parbriz, faruri, plastice ... dar cand vine vorba de capota, airbaguri, lonjeroane, portbagaj reparat si netras la linie ... ma gandesc serios daca merita sau nu sa o mai iau sau pur si simplu mai dau 150 lei si sa ii faca si geometria ... (te poti uita si la anvelope ... dar rotiel pot fi schimbate ...)

Ionut si chinezu - orice samsar isi pune bani cat de multi poate la o masina si nu o sa cumpere o masina la un pret bun si sa o vanda ieftin daca masina e buna si nici nu o sa dea pe masina cat ai da tu, daca ea este in mintile ei. El aduce, dar cat timp nu te poate obliga sa o cumperi (el a dat banii pe ea si o poti refuza), el trebuie sa se asigure ca este cumparata la un pret destul de mic, cat sa o poata vinde oricand in castig. 500 de euro nu reprezinta o marja destul de mare, deci eu nu as crede asa ceva. Numai drumul si agitatia lui depaseste 600 de euro. Daca tu nu o cumperi, nimeni nu ii garanteaza ca o poate vinde oricand si sa-i mai ramana ceva din acei 500 de euro, pentru ca orice masina poate avea o problema ascunsa, poate si dupa transport sau se strica ceva si acei 500 de euro poate sa nu reprezinte NIMIC fata de cat l-ar costa sa o repare. O cutie automata, un ambreiaj , o tubina , o pompa de injectie , injectoare , FAP-ul ... daca orice se strica ... nu mai face nici un castig la ea. Eu nu cred ca este adusa vreo masina din afara cu un adaos mai mic de 20-25% la ea, adica undeva intre 1000 - 1250 euro la una de 6000 - 7000 euro sau chiar mai mult la acea condusa de batranica la 35.000 km din 2013. Eu cred ca aia are cel putin 4000 de euro adaugati si tot ramane cu 2500 ... banii lui, asta daca masina nu are ceva probleme mari descoperite ulterior la testare.
chin3zu
Multumesc pentru analiza, Marius! Ce inseamna FAP-KAT?
ionut_spanu
Marius, in cazul meu lucrurile stau diferit. El a testat masina si mi-a zis ca e ok. In acel moment eu i-am dat banii pe masina (10500 euro) si am asteptat 3 zile sa mi-o aduca. In ziua in care mi-a adus masina i-am dat si diferenta de 500 euro.

Oricum aveam incredere in el pentru ca suntem rude indepartate. (daca nu o lua pe aceasta tot gaseam una si tot pe el il sunam sa mi-o verifice/cumpere. Deci intr-un fel sau altul tot de la mine lua banii mai devreme sau mai tarziu.

Nu as recomanda nimanui sa aiba incredere in vreun samsar nici cu privire la starea tehnica a masinii si nici sa ii dea 10500 euro prin transfer bancar inainte sa vada pe viu masina.
chin3zu
Dar de asta https://www.olx.ro/oferta/laguna-3-2-0dci-1...is-IDbm3Pj.html ce parere aveti?
PetruDez
Dubioasa....
AdR!@N
Franta + pret mic = tepa curata!
99% din masinile aduse de acolo sunt cu km cat carul, cumparate la licitatie pe bani de nimic si aduse in tara.
Gandestete cat a putut sa dea respectivul pe ea, suma la care adaugi drumul de franta, profitul samsarului + marja de negociere si sa o scoti la vanzare cu 4000 de coco?
chin3zu
Deci imi iau gandul si de la asta.
chin3zu
Ce ziceti de asta https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details...._medium=android ?
argon
Că o să ajungă la noi cu 160.000 și cineva o sa dea 5990 pe ea.
chin3zu
Pai o sa o iau eu de acolo si va ramane la mine biggrin.gif. Dar merita sa o iau? Ma gandesc la starea DPF-ului.
Racky
Ai vazut ca are ditamai eroarea cu STOP in bord nu ?

Sunt pe telefon si nu pot da zoom sa vad ce zice.
chin3zu
Da, acum am vazut. Si eu tot de pe telefon ma uit...
argon
Daca a mers pe autostrăzi posibil sa mai fie bun dpf-ul, trebuie pus testerul și citit gradul de încărcare. Daca nu e bun, dpf off și se rezolvă daca chiar îți place mașină. Motorul duce cel puțin dublu, 300k nu e un impediment.
chin3zu
Kilometri nu sint multi, e ok. Acum nu stiu ce o fi cu eroarea aia. Inca sunt nehotarat, voiam ceva initiale de prin 2008, ca sa ma incadrez in buget. Voiam sa va intreb, exista initiale cu 4control ca eu nu am vazut niciuna?
tek_IDs
Eroarea pare la senzorii presiune roti ( tot pe tel ma uit).
chin3zu
Daca ar fi doar asta, nu e o problema, cred.
Racky
Da, eroarea pare a fi de la senzorii de presiune..asta daca o fi singura eroare afisata.

12 Aug 2018, 17:04:
Da, eroarea pare a fi de la senzorii de presiune..asta daca o fi singura eroare afisata ( nu am senzori, si nu stiu daca avertizarea se face cu STOP sau cu cheita de service).
chin3zu
Oare sa fac un drum pana la Braila? https://www.olx.ro/oferta/urgent-renault-la...ai-IDblSed.html Par cam dubioase si masina, dar si vanzatorul.
argon
Cu stop apare doar când e pană, când nu vede vreun senzor nu da cu roșu nimic.
chin3zu
O idee la cea de mai sus?
marius80_eugen
Acelasi user mai are una din 2013 , dar motor 1.5 si pe aia vrea peste 6000 de euro, culmea, ambele parca la acelasi nr de km, adica peste 250.000. Parerea mea este ca de prost nu cere atat, masina are si alte probleme si nu spune de ele daca nu le observi.
O L3 in mintile lei, chiar daca e 2009 si 250.000 (eu cred ca a sarit de 300k), cu motorul de 2 L, merita mai mult, adica peste 5500 euro.
Eu vad ca te uiti numai dupa mocaciuni si o sa-ti iei teapa. Daca ajungi sa dai mai mult pe o masina mai noua, cu mai putin km reali si in stare buna ... nu este de fapt teapa, dar teapa este sa crezi ca dai putin pe o masina "sac fara fund" si mai ales una care a avut accident. Eu nu cred ca exista samsar prost, ci doar cumparatori ...
Un alt sfat ... daca tu pui link-urile aici ... orcine poate sa-ti "fure" ocazia ... deci e iar decizia ta.
chivereanumarian
2.0 130 cp ,2014
cosminclc
salut. ca fost posesor de laguna2 diesel, bineinteles ca prima optiune pentru urmatoarea masina este tot laguna. sa fie 3, combi, ingrijita la interior, 1.5 de preferat dar nici 2.0 nu ma deranjaza, euro5, 2010-2011. asta ar fi bugetul. am fost sa vad pana acum 5 masini, 4 combi si una hatchback. o singura problema s-a evidentiat la toate- aer pe instalatia de motorina. la 2 dintre ele cred ca trecea mai mult aer pe furtun decat motorina. motoarele se auzeau ok, mergeau rotund, trageau ok. dar totusi... la voi cum este cu aerul? de unde s-a fie problemele? multumesc
b06fcn
Daca esti obisnuit cu L2 de 1,9 dci, uita de L3 cu 1,5 dci, mai sunt pe aici colegi care au luat L3 cu motorul ala si acum regreta. Aia e masina de autistrada, unde ai pus-o pe pe cc la 140 si merge singura...daca vrei sa mai faci vreo depasire pe DN e mai greu...
Parere de om care a avut L3 2,0 dci de 150 la care ar mai fi prins bine inca vreo 30-40 de caluti...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.