Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
ionut_spanu
Si la a mea e o bula de aer pe furtunul care alimenteaza motorul cu motorina. Nu cred ca e un defect.
andru1973
Aveam și eu ,dacă se face bine schimbarea filtrului de motorină,și scoaterea aerului nu o să mai apară bule de aer,sa mai discutat parcă de subiectul ăsta
mars
Da. Sa revenim la subiect: daca tot vrei 2.0, cauta una cu 4Control, ajuta la depasiri wink.gif.

18 Aug 2018, 17:03:
Da. Sa revenim la subiect: daca tot vrei 2.0, cauta una cu 4Control, ajuta la depasiri wink.gif.
marius80_eugen
4Control ajuta la depasiri ? Cu ce? Ca e mai grea masina ?
Poate ajuta la viraje/curbe/parcari ... , dar la depasiri si acceleratii, nici vorba. Aveti impresia ca ce nu are 4Control nu poate face depasiri sau nu este stabila ? Va inselati !
cj98czh
Ajuta mult la ceea ce se numeste manevrabilitate ... da nu ai de unde sa ai habar tu din astea ca iti da gaura in buget daca consuma cu 100 ml in plus ..
mars
Eu nu cred ca o Laguna cu 130 de cai si PDG se misca la fel de bine ca un GT cu 180. Si depasiri nu inseamna numai autostrada sau DN drept, mai avem si drumuri de munte, unde una cu 4Control presteaza mai bine.
andru1973
Domnul Marius ,un 4contol e alta poveste,o spun din proprie experiență am condus acea laguna 4control total de serie nu modificată pentru circuit,am condus-o pe circuit la o prezentare Renault expierens(nu știu dacă am scris bine expierens), dar cum am spus nu găsesc cuvinte pentru a spune cum se conduce ,cel mai bine te urci pe una cu 4control și vb atunci și aș vrea să o poți conduce pe un circuit acolo o vezi cel mai bine am condus și pe autostrada,dar nu o simți cum am simțit pe circuit
marius80_eugen
Domnul Andru am mers si cu 4Control si pentru mine nu a meritat o diferenta de 1600 - 2000 de euro pentru acest sistem, repet, pentru mine. Sistemul vine cu plusuri si minusuri si eu am facut deja o alegere.
Mars era vorba despre depasiri, nu circuit si nu serpentine, ci depasiri. Nu spun de 130CP, ci macar de 150 CP, pentru ca mai mult de atat nu ai nevoie de fapt. Eu nu am spus ca 4Control nu e mai buna la manevrabilitate sau parcari si ca nu poti sa iei anumite curbe cu o viteza putin mai mare decat cu una fara , dar sunt si alte masini care au de ex. punte independenta spate si se comporta foarte bine fara 4Control. Despre putere, exista si fara 4Control la peste 170 CP si da, puterea si mai ales cuplul ajuta la depasiri, dar nu are treaba cu 4Control.
Afirmatia ta se referea numai la depasiri, iar acestea de obicei NU se fac in curbe (in majoritatea situatiilor fiind chiar interzise prin lege), ci in linie dreapta, iar eu pentru aceasta afirmatie te-am "taxat". Daca ai argumente pentru "4control ajuta la depasiri" te ascult, altfel nu mai devia subiectul catre alte situatii !
mars
Ai vazut si “;)” de la final? Da, imi mentin parerea ca ajuta la depasiri si cred ca iesi cu mai multa incredere “la atac” decat cu o Laguna fara 4Control, eventual cu PDG.

Acum depinde si cum conduci, dar, repet, pentru putina distractie pe DN, ajuta. Iar depasirea in curbe e permisa, vezi marcajele de pe DN1. Nu ai idee cum intru eu in Posada, de exemplu, acolo unde se fac doua benzi pe urcare, dinspre Bucuresti, sau in Predeal dinpre Brasov sau cum merg pe Dealul Negru. Cu viteza legala, desigur, nu mai mult de 70-100 km/h in curbe biggrin.gif.

De aceea zic, cine gaseste Laguna III cu 4Control si are bani de dat, sa ia, ca merita. Asa cum merita si Bose, si trapa si multe alte dotari.
andru1973
Nu se compara 4control cu suspensie independenta,4 control are manevrabilitate mult mai buna față și de punte normală și cea independenta,dar fiecare cu opiniile lor pentru mine 4control a fost o experiență unică pe circuit,și apropo tot pe circuit am mers și cu una preparată de curse(Porsche GT3RS) ,și pentru mine tot 4 control e mail manevrabilă,dar cum am spus fiecare cu opiniile lui
marius80_eugen
Clar, o L3 cu 4Control este mult mai manevrabila pe circuit decat un Porsche GT3RS ... la o diferenta de vreo 80 km/h. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Nu cumva cu L3 aveai impresia ca pista este mult mai lata si tu mergi cam incet ... pana la prima curba mai serioasa ? icon_mrgreen.gif

QUOTE(mars @ 22 Aug 2018, 22:56)
Nu ai idee cum intru eu in Posada, de exemplu, acolo unde se fac doua benzi pe urcare, dinspre Bucuresti, sau in Predeal dinpre Brasov sau cum merg pe Dealul Negru. Cu viteza legala, desigur, nu mai mult de 70-100 km/h in curbe biggrin.gif.
*


Acolo unde era limita la 30-50 km/h ?
Eu prefer traseul pe Paraul Rece sau pe Cheia (DN1a), cand nu este ud pe jos... acolo serpentine si depasiri ... Pe DN1 dai peste vreun bizon cu "jeep" si il doare la basca ca tu vrei sa te duci ca ai 4Control si mancarime la talpa.
Nu, sa nu ia cu trapa ! Nici M3, nici L3 ! Pana acum 3/3 baga apa ! Imi place panoramicul, dar atat , fara trapa !
andru1973
Cînd ai sa te urci pe o mașină preparată special pentru circuit ,mai vb,nu găsesc cuvinte sa îți explic cum e,iar în legătură cu 4 control,la fel ,vb cînd ai sa o conduci pe un circuit,iar Porsche are tracțiune spate ,deci sper sa înțelegi diferențele de 4 control cu tracțiune față și Porsche cu tracțiune spate fara 4control,și apropo mergeam cu 20 km /h cu a 1a tongue.gif radmasa.gif
marius80_eugen
Nu ai inventat tu roata si nu mai crede ca toti ceilalti sunt habarnisti in ceea ce priveste cursele si masinile puternice.
Ai chinuit masina aia degeaba si daca nici un Porsche nu sta bine pe viraje, atunci cauta alte masini, dar baga si a doua ... Pe circuit poate sta mult mai bine o masina cu tractiune integrala decat un 4Control ...
In continuare eu cred ca vb prostii si nu m-ai convins deloc de experienta ta in mecanica ... dar nu stiu ce pretentii sa am... pana la urma nu toti invata din experienta ... unii merg cu ele la relantii si isi fac poze de FB.
mars
Porsche Boxster S vs. Laguna GT: https://youtu.be/QaTnd3ozcaE.
GBX
1. Reclamă Renault
2. Porsche e cabrio, adică cu handicap în ceea ce privește rigiditatea caroseriei.

Dar pct. 1 e suficient.
mars
O fi si cum zici tu, dar nu cred ca degeaba a implementat BMW un sistem asemanator pe GT-uri. O fi bun la ceva.

24 Aug 2018, 22:16:
Ba chiar se lauda astia de la BMW ca ar ajuta la depasiri: link. Da’ ce stie ei, domne’ rolleyes.gif?!
GBX
Eu nu spun că 4control nu îmbunătățește comportamenul lagunei, ci doar că o reclamă e... reclamă.
mars
Tu ai dreptate. Lui marius80_eugen i-am raspuns la treaba cu depasirile, de unde a luat-o razna discutia.
Alex1985
Salut,

Ma gandeam sa imi schimb Laguna mea 3 din 2011 (2.0 16v 140 CP hi-flex) cu o Laguna 3 diesel (2.0 150 CP).
Am gasit-o pe asta la vanzare la cei de la Serus in Bucuresti: https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna-ID7GryfQ.html

Si a mea si cea de la serus sunt Dynamique Navi.

Ce parere aveti?
mars
Aia de la Serus are PDG. Eu as lua una cu 4Control. In plus, sa nu te astepti la vreun plus de performanta (demaraj, reprize) de la motorul de 150 CP, e cam la fel ca ce ai tu acum. Repet, cauta una GT wink.gif.
Alex1985
Multumesc Mars pentru sfat.

Ma asteptam ca aia diesel, daca are turbina si niste CP in plus sa traga mult mai bine decat a mea.
O sa vad daca mai gasesc ceva care sa imi placa mai mult decat a mea
madhorsefuzzy
Are 10 CP in plus ce naiba. Cum sa schimbi masina pentru una cu 10 CP in plus acelasi model si echipare?

Ca difera cuplul e adevarat, dar nu cred ca te deranjeaza zgomotul turatiei motorului incat sa schimbi masina pentru asta.
Alex1985
Ma gandeam sa o schimb doar pentru diferenta de cuplu in turatii sub 3000.
Nu ma deranjeaza zgomotul motorului pe benzina, chiar imi place cum se aude.

O sa vad ce pot sa aflu de cea din anunt din punct de vedere al istoricului, sa vad cum se simte la un test drive si ce pret mi-ar da pe a mea. Si vedem de acolo ce si cum
marius80_eugen
Ideea este ca nu are doar 10 CP, dar are cuplu la o turatie mult mai joasa si impresia este clara ca este alta masina. Putea sa aiba 10 CP in minus, tot era alta senzatie datorita cuplului, pe care-l simti si sub 2000.
E ca si cum ai spune ca are tot 4 roti, tot un motor de 2 litri si ... sunt la fel, desi tocmai ai descris o gramada de masini.
Era bine daca mergeai cu a vreunui prieten, care era in mintile ei, ca nu cumva sa dai peste vreuna mai puturoasa si sa iti lase alte impresii.
madhorsefuzzy
Si tu ai da 2000EUR pentru asta, in rest masina fiind la fel?
marius80_eugen
Nu , de asta nici nu m-am aruncat la o Laguna GT ... pt ca nu merita diferenta fata de ce am acum, e si mai grea, consuma mai mult si nu avem drumuri de mers cu 4Controlul. Daca mai pun 2500-3000 de euro iau vreun 4motion mai nou sau Haudi quatro. In continuare parerea mea este ca 4 roti motoare sunt mai bune decat acel 4control cu ameteli ... blush.gif
Asta tot vad, ca ii toti dati cu 4Controlul ala , dar nu merita diferenta intre una normala si una GT pe oferta de piata ... cat despre km aia ... sunt doar cifre ... intr-un an jumate ajungeti oricum la 200k.
cj98czh
QUOTE(marius80_eugen @ 28 Sep 2018, 21:17)
de asta nici nu m-am aruncat la o Laguna GT ... pt ca nu merita diferenta fata de ce am acum, e si mai grea, consuma mai mult si nu avem drumuri de mers cu 4Controlul.
*



Serios, tu esti pe bune ?? radmasa.gif radmasa.gif



QUOTE(marius80_eugen @ 28 Sep 2018, 21:17)
Daca mai pun 2500-3000 de euro iau vreun 4motion mai nou sau Haudi quatro.
*



Si eu zic, un VW ti se potriveste cel mai bine ...
mars
4Control FTW! E pacat sa iei una cu PDG, cand poti lua una care se conduce mult mai interesant wink.gif. Vrei consum mic? Laguna 1.5 dCi sau Logan, ca e usoara radmasa.gif!
andru1973
radmasa.gif radmasa.gif
marius80_eugen
QUOTE(mars @ 28 Sep 2018, 21:53)
Vrei consum mic? Laguna 1.5 dCi sau Logan, ca e usoara radmasa.gif!
*


De fapt M3 1.5 e mult mai economic decat L3 si mai fiabil. Nu are rost sa vb de Loganuri sau Clio.
St
QUOTE(marius80_eugen @ 28 Sep 2018, 00:42)
alta senzatie datorita cuplului, pe care-l simti si sub 2000.
*



Eu nu inteleg cum simti tu cuplul... :-? Poate doar daca tragi in mod constat o rulota/remorca dupa tine.
marius80_eugen
Sincer mi se pare o remarca gresita ... si nu vad ce legatura ar avea cu vreo remorca. Tu simti puterea si cuplul numai cand tragi ceva sau ai greutate maxima in masina ? Mi se pare exact invers ... le simti si te bucuri de ele mai mult atunci cand nu ai greutate maxima, cand abia atingi acceleratia si fuge.
Inteleg ca tu ai Tce-ul si trebuie sa o turezi mai tare, dar poate incerci vreodata si un dCi. Oi avea eu resoftare pe la 400nm, dar si la cele normale se simte destul cuplu.
mars
Cei 10 CP si 146 Nm in plus ai dCi-ului nu il ajuta sa faca nimic in plus fata de benzinarul aspirat, cand vine vorba de demaraj si reprize, mai putin cele in trepte superioare, dar care nu sunt neaparat relevante, daca nu ti-e lene sa schimbi vitezele: link.
Alex1985
Multumesc tuturor pentru pareri.

@Marius80_Eugen, am avut ocazia sa merg acum vreo 2 ani cu una diesel de 2.0 150 CP si sincer imi amintesc ca imi dadea cu totul alta senzatie fata de benzinara aspirata (dar poate e doar in mintea mea)

@Mars, din pacate nu am avut ocazia sa conduc una cu 4Control, doar a mea cu PDG si cea diesel cu PDG. Multumesc pentru link, chiar uitasem de acel site. Stiu ca il verificasem inainte sa imi iau masina ca sa vad diferentele.

Cred ca o sa ma duc totusi sa vad ce senzatie ofera cea de la Serus (sa imi reimprospatez memoria legat de diesel), sa vad daca e in toate mintiile ei si daca chiar se merita diferenta de pret.

Oricum chiar sunt curios cam la cat mi-ar evalua ei masina smile.gif
marius80_eugen
Mergi linistit si testeaza-le ... eu de fapt vorbeam despre 2.0 T, nu despre aspirata ... aia e si mai lesinata si trebuie turata si mai bine.
mars
2.0T 170 (BVA) bate grav 2.0 dCi 150 la demaraj si reprize. Despre 2.0T 205 (BVM) nici nu are rost sa vorbim. Daca ai fi citit, ai fi vazut ca Alex1985 are 2.0 140 (motor aspirat). Dar e OK, tu neaga in continuare realitatea wink.gif.
andru1973
întotdeauna exista un "Toma necredinciosul" sper sa nu se supere ,dar asta e realitatea
chin3zu
Baieti, pana la urna am gasit masina ideala (pentru mine). Laguna III Initiale din 2008, 2.0 dCi 150 cai. Masina a fost adusa din Franta de un baiat din Medgidia. A costat 4000€, dar are multi kilometri. Va multumesc tuturor pentru ajutor.
cj98czh
Sa ai noroc de ea!

Ce inseamna km multi?
b06fcn
Daca e 4000 de euro aici si e adusa din Franta, scazand costurile cu drumul si "spaga" baiatului de la malul marii, masina aia a costat 2500 de euro in Franta. Avand 10 ani masina, estimarea mea e undeva la peste 300000 km. Spre 400000. Am dreptate?
chin3zu
Masina a fost luata de pe alcopa, deci a fost foarte ieftina, si are 352xxx km.
Flatron
Poate că e mai bine așa, cu km reali, chiar dacă mulți, și ceva istoric. S-o stăpânești sănătos!
chin3zu
Multumesc mult!
espacern
La masinile cumparate de la Alcopa nu Km rulati sunt problema....ci lipsa platii TVA-ului si ANAF-ul incepe "vanatoarea"!
marius80_eugen
Daca el ar fi fost cumparatorul direct la 2500-3000 euro as fi inteles, dar la 4000 de euro nu inteleg de ce va complicati viata cu masini alergate in halul ala si vechi. De ce vrei o Laguna3 , cand un Megane 3 break la acei bani este MULT mai in mintile lui si e mai ieftin de intretinut si mai economic. La acei km trebuie sa schimbi multe mai ales daca nu stii sigur ce a schimbat fostul proprietar si ma refer la francez, nu la baiatul de la malul marii care a fost cel mai castigat din toata treaba.
La acei km trebuie schimbata distributia (chiar daca e pe lant), pompa apa, kit accesorii, probabil ca si kitul ambreiaj il schimbi a doua oara, cam tot ce tine de frane, suspensia nu cred ca mai are nimic original sau in stare buna. Cred ca nici amortizoarele de la hayon nu mai sunt ok. Ma rog ... sper ca ai testat-o si nu are alte probleme decat ca trebuiesc schimbate multe.
chin3zu
Da, am testat si supertestat. Masina are tooate pisele de origine, absolut nimic after market. Am de schimbat etrierul drepata spate, placute frana spate, brate, bielete antiruliu, toate astea trebuie sa le schimb pentru RAR. Baia de ulei are putina rugina, si sigur o voi schimba, dar dupa ce termin cu RAR-ul pentru ca nu ajunge in data in care am programare la service.
ionut_spanu
Din ce ai zis tu, e o investitie de minim 500 euro. Daca mai pui o revizie + in primul an ai de schimbat anvelope, baterie, posibil niste amortizoare / arcuri, ajungi aproape de 6000.
chin3zu
Bateria e din 2015, deci mai merge, cu amortizoarele si arcurile nu am treaba si nici cu anvelopele. Ar mai ramane revizia pe care o fac cand schimb baia de ulei. Pana acum tot ce am spus mai sus costa 3200 de lei. Cu 6000 luam o masina mai noua si cu mai putini km, dar cred ca mai aveam de schimbat si la aia cate ceva. De acum asta e, daca am luat-o nu mai am ce sa fac.
marius80_eugen
Despre baterie o sa hotarasca ea in iarna asta daca mai merge. Vezi ca si la M3 si la L3 partea de baterie este foarte sensibila. Eu am avut o eroare si de la coloana de directie si am schimbat-o desi ea initial pornea foarte ok si nu daduse nici un alt semn.
Nu ai spus nimic de distributie si pompa de apa, antigel, ulei cutie, lichid de frana, ambreiajul cum e ? , flansele ...
Flatron
Marius, cam ai tu dreptate, dar omul ne-a tot povestit pe aici care e faza, de câți bani dispune and stuff. N-are rost să sari pe el, a fost alegerea lui. Prețul scăzut e și din cauza numărului de km, eu am spus-o anterior, mai bine să știi ce iei decât să fi luat una la 200k la același preț de la samsar. Asta știi că are 300k+, foarte bine, lasă-l să se bucure de ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.