Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Faze de laudat
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63
dantes
In toate exista un inceput. Si de viteza si tot e ok sa ii mai potoleasca.
Nu ma imbat cu apa rece insa e un inceput si sa speram ca nu va fi si sfarsit. Chiar si ptr tv si tot e bine, asa se duce vorba si zmeii poate se mai gandesc....poate radmasa.gif
vallixx
Asa zise "actiuni" vad odata pe an. Si atunci exclusiv ca sa apara la TV.
In rest eu nu prea am vazut.

E important sa-i potoleasca de viteza, insa mi se pare mult mai important sa-i potoleasca de flash-uri, tailgating, mers nejustificat pe banda 2, iesit cu 60 din bretea, depasiri cu +5 km/h, oprire nejustificata pe banda de urgenta, circulat fara lumini aprinse........etc etc.

Pe autostrada mi se pare mult mai periculos, decat depasirea vitezei.
Nu ca aia nu ar fi importanta, dar cele mentionate de mine zic eu ca aduc mai mare aport la un trafic nesigur.
MuciX
Tailgating si flash-uri vin la pachet cu viteza excesiva. Daca elimini asta, dispar si celelalte 2.
Aia cu depasiri cu +5 kmph o contrazice pe prima, pana la urma nu vad care e problema sa depasesc cu 5 kmph diferenta atat timp cat am o limita superioara de respectat. De altfel daca ar tine toti cont de limita aia, situatia asta nu ar mai fi o problema de la bun inceput.

Eu cred ca e bun si radarul ala la ceva.
dantes
Ma repet, si la teveu daca apar ca si "publicitate", tot e un plus si de laudat!
De ex., acu nustiu cati ani erau cu diverse masini de viteza...un fas, dupa aia au urmat radare multe, cu instant-on....buuune, au inceput sa se mai rareasca zmeii, si oricum era mai mult de publicitate decat pe teren, dar a functionat.
Eeee...de cand au pus pistoale laser.... treaba s-a cumintit puternic. Cel putin am simtit pe A2 ca numarul zmeilor s-au diminuat simtitor.

Acum cu astia care ii iau pe alte lucruri decat viteza, gen tailgaiting, gen taiat fata, gen flashuri gen, etc.... sincer observ ca zmeii sunt din ce in ce mai putini. Cel putin, chiar si doar la teveu de publicitate, chiar a functionat! Ma raportez la A2 pe care circul des. Pe alte strazi nu comentez ca nu stiu.

Daca asa ceva functioneaza, de ce sa nu laud? Aia care sunt zmei, sunt cocalari cu masini ciumege in marea majoritate a cazurilor, asa ca nu imi pare rau ca ii arde politia...si chiar ii arde!
Putini...exemple...publicitate...dar functioneaza!
Relu11
+5 km/h intr-o zona in care limita este 100 km/h si il depasesti pe unul care merge cu 60 km/h cam cum e?
Am parte de astfel de soferi mereu pe DN1, ba mai mult si pe bucata cu 3 benzi pe sens tot asa fac, tin coloana de banda 3 in ritm de 60-70 km/h, evident cateaodata banada 1 e sfanta mergi lejer cu 80-90 km/h.

Astfel de soferi ii putem numi soferi?

A da uitasem politia e in boscheti la baneasa cu pistolul in mana nu la sanctionat nesimtii care vor sa iasa de pe DN pe centura direct din banda 2, mai nou stau la scoala franceza unde culmea jegoseniei e limita de 50 km/h

Am scapat tara de accidente.
b76bgaarh
pe care dn1 ai tu 100 unde sunt 3 benzi?
papa_mulo
Pai n-are, ca 3 benzi sunt doar de la Baneasa pana la iesirea din Otopeni...si toata zona asta are 70, mai putin la liceul francez unde e 50.
MuciX
Pai si voi cu cat mergeti? biggrin.gif
Avani
Cand sunt pe jos, cu 5km/h, cand sunt cu bicicleta, 20km/h, cand sunt cu masina, sa nu ma incurc prea tare in calcule, inmultesc cu cat merg pe jos cu cat merg atunci cand sunt pe bicicleta.
papa_mulo
Max 20 peste, dar doar daca nu miroase a radar.
Relu11
b76bgaarh pe DN1 in afara localitatilor este 100 km/h care are 2 benzi pe sens in Otopeni are 3 benzi si limita e 70 km/h. Mai citeste odata. Daca mergi cu 60 km/h pe ceas in Otopeni cam cat ai real ??? si culmea mergi pe banda 3 esti sofer? si pe banda 1 se poate merge lejer cu 80-90.

Ma scuzi am uitat aici toti sunteti de respectati la lege totul.

Gata ca-s offtopic, aici e de laudat iar ce spun e de toata jena
papa_mulo
QUOTE(Relu11 @ 24 Aug 2016, 16:46)
Daca mergi cu 60 km/h pe ceas in Otopeni cam cat ai real ??? si culmea mergi pe banda 3 esti sofer? si pe banda 1 se poate merge lejer cu 80-90.



Las ca esti tu sofer ca mergi cu 80-90 pe banda 1. Daca mai zici si ca sti ca sunt radare in zona, ce te mira ca aia de pe banda 3 merg cu 60-70?
vallixx
QUOTE(MuciX @ 24 Aug 2016, 13:51)
Tailgating si flash-uri vin la pachet cu viteza excesiva. Daca elimini asta, dispar si celelalte 2.
Aia cu depasiri cu +5 kmph o contrazice pe prima, pana la urma nu vad care e problema sa depasesc cu 5 kmph diferenta atat timp cat am o limita superioara de respectat. De altfel daca ar tine toti cont de limita aia, situatia asta nu ar mai fi o problema de la bun inceput.

Eu cred ca e bun si radarul ala la ceva.
*


Pai da si nu.

Sa zicem ca unu' merge cu 100 pe autostrada pe banda 2.
Banda 1 libera.
Tu vrei sa mergi cu 130 dar ala nu te lasa, nu vrea sa se dea.
Ce faci? Pe dreapta e ilegal sa-l depasesti. Vrei sa-l "atentionezi" cumva ca vrei si tu sa treci.
Cum faci asta fara un flash sau oleaca de tailgating? Cat sa stai in spatele lui? 1km? 2? 10? Toata autostrada?
Ce ar trebui sa amendeze politia in cazul asta, faptul ca-l presezi sau faptul ca in mod normal si de bun simt ar fi trebuit sa mearga pe banda 1. Ca radarul e inutil aici.

Depasirea cu +5 si asta e discutabila.
Legal ai dreptate. Insa......scenariu, in fata ta e unul care merge cu 125 sau hai se exagerez un pic, 127. Tu vrei sa mergi cu 130. Omul, de bun simt se da pe dreapta si te lasa.
In tine fierbe spiritul legii asa ca il depasestii fix cu 130, dpdv legal corect, repet!

Dar facand asta tii banda blocata mult timp, ca trebuie sa treci de el, trebuie sa iei si o distanta suficienta cat sa te bagi in fata lui fara sa-l jenezi. Iar e corect dpdv legal. Dar nu-i un pic cam de porc, dpdv bun simt? Intreb doar.
Daca nu ai pe nimeni in spate...totul e ok, insa daca ai, nu-i cam de 2 bani sa-l tii pe unul in spate o gramada de timp pana termini tu manevra? Adica nu crezi ca macar dpdv al bunului simt nu ar trebui sa comentezi cu privire la tailgating sau flash daca tu il tii in spate?

Adica.....tu vrei ca ala sa aiba bun simt si sa nu te preseze, dar tu nu ai un pic de intelegere.
Te acoperi cu legea si zici......plm, stai in spate. Nu e ilegal, dar......nu stiu, mie mi se pare un pic aiurea.
Deci atentie nu ma refer la depasirea cu +3km/h cand sunteti doar voi 2 pe drum, ci cand pentru asta tii oameni in spate.
MuciX
Stai, ca nu-s obtuz. Daca e liber te bagi, daca nu, e clar ca oricum nu te grabesti asa tare. Lasi distanta, astepti si depasesti cand e liber. Dar nu e asta regula la orice depasire? In acelasi timp, daca e liber, te bagi si te prinde din spate ala cu 190, ce ar trebui sa faci?
vallixx
Daca te-a prins deja bagat biggrin.gif , evident ca nu o sa o calci si tu pana la 190 de dragul lui.
Relu11
papa_mulo am spus ca se poate merge lejer cu 80-90 nu ca si merg e o diferenta.
Eu nu fac depasiri prin dreapta, ii vad pe altii care nu au rabdare, estimez viteza lor.

Din principiu nu dau flash-uri, claxoane, nu fac presiune, astept in spate, de cele mai multe ori se dau singuri cel mult dau un semnal stanga, evident ca exista si exceptii de neamuri proaste de care aminteam mai sus. Spuneam ca se poate merge lejer cu 80-90 pe banda 1, in principiu am vazut ca e folosita DOAR de maxi si autobuzele care merg la aeroport.

MuciX
QUOTE(vallixx @ 24 Aug 2016, 19:13)
Daca te-a prins deja bagat biggrin.gif , evident ca nu o sa o calci si tu pana la 190 de dragul lui.
*


Pai asta ma tot vait aici de atat timp imbratisare.gif
Bwwlan
Vali, tie ti-ar trebui nejte zile de condus pe autobahn, sa vezi ce mijto ii cand un tirulache polonez are chef sa depaseasca un "coleg" roman care merge cu 88 km/h, intrea in depasire si constata ca in fata rumanului mai sunt doua tiruri lipite unul de celalalt. Crezi ca se baga inapoi si zice "scuze"?
Stai in spatele aluia si mergi si tu cu 90 ca asa-i in tenis. Odata am mers asa aproape 20 km.
E ciudat cat de repede treci prin toate starile emotionale: nervi, frustrare, mirare, amuzament, resemnare.
MuciX
Eu recunosc, nu sunt cel mai fin cunoscator al "scenei" politice, ba mai mult, pot fi naiv si sa ma bucur pentru nimicuri, dar parca imi place ce aud din cand in cand despre guvernul lui Ciolos.
Dovada platii unei amenzi de circulatie poate fi trimisa de acum la Politie pe e-mail / Se elimina timbrul fiscal pentru cazierul judiciar
Laurentziu83
E cel mai bun guvern pe care-l avem din 90 incoace, pacat ca multi nu vor sa inteleaga.
vallixx
Agree.
andreist
Hai si cu modificarea schemei de calcul al impozitului auto, si cu RCA'ul la fel, sa-i mai tina in frau. Nu de alta dar in alta tara din UE platesc 650 RON pe an RCA fara impozit, ca motoru-i peste euro 3. Ofer maxim 3500 RON Romaniei pentru RCA + impozit pe an, nu de alta, da' mai mult de atata este penibil. Momentan asigurarea in romania e 4200 RON pe an + 8400 RON impozit. Stiu... vreau lucruri marete.
wolfin
QUOTE(Laurentziu83 @ 30 Aug 2016, 16:29)
E cel mai bun guvern pe care-l avem din 90 incoace, pacat ca multi nu vor sa inteleaga.
*



In afara de Ciolos...cam pas. La ministerele de sinteza nu ministru conteaza....iar la cele se linie d zeu cu mila...e jale.

Nu stiu ce vedeti vedeti voi .... doar ca nu mai platesti un timbru..e ok....vedem la anu...din pacate. Nici un ministru nu isi asuma nimic.

Pacat de Ciolos ca e un super om....

Sa speram...ca ramane si de la anu dar slabe sanse ca nu canta in partid.
Laurentziu83
Ce s-a facut aiurea in 25 de ani nu se poate schimba peste noapte, mai ales intr-o tara unde multi il regreta pe nea Nicu.

Fac si ei ce pot doar sa avem rabdare si sa speram ca ii vom avea si dupa alegeri.
b76bgaarh
Doamne fereste.
alumoi
QUOTE(vallixx @ 24 Aug 2016, 18:34)
Pai da si nu.

Sa zicem ca unu' merge cu 100 pe autostrada pe banda 2.
Banda 1 libera.
Tu vrei sa mergi cu 130 dar ala nu te lasa, nu vrea sa se dea.
Ce faci? Pe dreapta e ilegal sa-l depasesti. Vrei sa-l "atentionezi" cumva ca vrei si tu sa treci.
Cum faci asta fara un flash sau oleaca de tailgating? Cat sa stai in spatele lui? 1km? 2? 10? Toata autostrada?
Ce ar trebui sa amendeze politia in cazul asta, faptul ca-l presezi sau faptul ca in mod normal si de bun simt ar fi trebuit sa mearga pe banda 1. Ca radarul e inutil aici.


Hai ca tocmai m-am intors de pe autostrada si-ti pot raspunde 'la obiect': daca banda 1 este libera, de ce trebuie tu sa mergi in spatele aluia de pa banda 2? Mergi frumos pe banda 1 cu 130 si-l lasi pe idiot sa mearga cu 100 pe a 2-a.
Logan clasic, cu nr. de IF, geamuri fumurii, fum negru pe teava, conationalul la volan, in tricou de piele naturala, 110 sau ceva in genul asta. Banda 1 libera, el mergea pe 2. Mandea vine frumos pe banda 1 la vreo 130, il lasa in urma. Case closed.
VladSoare
QUOTE(alumoi @ 2 Sep 2016, 17:28)
de ce trebuie tu sa mergi in spatele aluia de pa banda 2?
*

Pentru că pe banda 1 doarme unul cu 95, pe care porcul cu 100 încearcă să-l depășească, dar încet, să nu consume.

Edit: sorry, n-am văzut premisa cu banda 1 liberă. OK, atunci ai dreptate, trec prin dreapta și-l las pe porc în plata Domnului.
Bwwlan
Aha, si daca ala trage de volan dreapta si te baga in sant/parapeti?
Tu esti de vina ca ai depasit prin dreapta, ca sa nu mai spun ca daca ai noroc sa scapi doar cu cateva julituri sau coaste rupte, poti zice Bogdaproste ca n-ai dat coltu' si numa ai botit tabla.
Ala isi face masina pe asigurarea ta si zice ca o avut o zi proasta.
Avani
Păi nu e chiar așa. Nu depășești pe banda 1, ci devansezi pe banda 1. Diferența vine de la faptul că după ce treci de porc, nu schimbi banda de pe 1 pe 2, ci rămâi pe banda 1.
icsfails
La viteze de autostrada semantica nu te prea mai ajuta. In timp ce tu il devansezi (nu depasesti), ala poate sa intre pe banda 1 fara sa se mai uite.
vallixx
QUOTE(alumoi @ 2 Sep 2016, 16:28)
Hai ca tocmai m-am intors de pe autostrada si-ti pot raspunde 'la obiect': daca banda 1 este libera, de ce trebuie tu sa mergi in spatele aluia de pa banda 2? Mergi frumos pe banda 1 cu 130 si-l lasi pe idiot sa mearga cu 100 pe a 2-a.
Logan clasic, cu nr. de IF, geamuri fumurii, fum negru pe teava, conationalul la volan, in tricou de piele naturala, 110 sau ceva in genul asta. Banda 1 libera, el mergea pe 2. Mandea vine frumos pe banda 1 la vreo 130, il lasa in urma. Case closed.
*


Daca am avea politie.....si nu doar niste boschetari care stau doar la panda in timp ce in timpul liber fac pe desteptii pe Facebook sau debiteaza ineptii si au aere de superioritate pe boschetari.ro ( a se citi evident "politisti.ro"), idioti de genul cu Loganul n-ar mai avea ce cauta pe banda 2, indiferent de viteza, atunci cand banda 1 e libera.

Am venit si eu pe A2 chiar azi. Din cauza unei portiuni proaste am mers o bucata buna pe banda 2.
E adevarat, cu 140. Dar cand venea unul din spate nu asteptam sa ajunga langa mine, ma dadeam la o parte, trecea ala dupa care reveneam pe 2. Nu-s absurd.....insa cu un minim de bun simt se rezolva multe probleme. Insa cand ala nu e, trebuie impuse niste reguli. Altfel ajungem sa circulam ca-n India.
Bwwlan
QUOTE(Avani @ 2 Sep 2016, 22:09)
Păi nu e chiar așa. Nu depășești pe banda 1, ci devansezi pe banda 1. Diferența vine de la faptul că după ce treci de porc, nu schimbi banda de pe 1 pe 2, ci rămâi pe banda 1.
*



Da, is de acord, la asta cu devansarea nu m-am gandit...
Sunt curios daca poti explica asta la fel de frumos unui politist maghiar, neamt, italian sau francez, ca tu de fapt, nu depaseai ci devansai wink.gif
VladSoare
La noi încă este legal să mergi pe banda întîi mai repede decît pe banda a doua. Dacă ăla trage de volan, e 100% vina lui că a schimbat direcția fără să se asigure. E obligat să folosească oglinzile de pe ambele părți, nu numai de pe stînga. Iar riscul de a da peste o vacă de Argeș care schimbă banda fără să se uite este același indiferent de partea pe care devansezi.

Că la alții este ilegal să mergi mai tare pe dreapta decît pe stînga, e altă poveste. La noi încă nu este.
Apropos, în Germania ce ar trebui să faci în situația asta? Mergi pe banda I liniștit, constant, să zicem cu 130 km/h. La un moment dat ajungi din urmă pe unul care doarme cu 90 pe banda a doua (cu număr de România, că nemții nu fac din astea). Să-ți continui drumul devansîndu-l prin dreapta, n-ai voie. Ce ar trebui să faci, legal? Ar trebui să încetinești, să intri în spatele lui, să aștepți pînă se simte el și se dă la o parte (și asta fără să-i dai flash-uri, claxoane, fără să-l împingi), apoi să accelerezi și să revii pe banda I în fața lui? huh.gif
MuciX
Tocmai idei de astea sunt parte din problema. Pentru ca esti pe autostrada, il vezi din timp. Tot din timp dai semnal stanga si te muti pe banda 2, astfel incat sa ii dai timp sa te vada, fara sa fie nevoie sa incetinesti. Dar "noi" preferam sa ne ducem in curul lui si sa facem fite ca nu s-a dat saracul din fata noastra. Ce de rahat, auzi, sa mergi la consum.
QUOTE(vallixx @ 3 Sep 2016, 00:04)
Daca am avea politie.....si nu doar niste boschetari care stau doar la panda in timp ce in timpul liber fac pe desteptii pe Facebook sau debiteaza ineptii si au aere de superioritate pe boschetari.ro ( a se citi evident "politisti.ro"),  idioti de genul cu Loganul n-ar mai avea ce cauta pe banda 2, indiferent de viteza, atunci cand banda 1 e libera.

Am venit si eu pe A2 chiar azi. Din cauza unei portiuni proaste am mers o bucata buna pe banda 2.
E adevarat, cu 140. Dar cand venea unul din spate nu asteptam sa ajunga langa mine, ma dadeam la o parte, trecea ala dupa care reveneam pe 2.
*


Eu asa procedez de fiecare data pe portiunea aia pana la fundulea. Consider ca nu am de ales. Banda 1 e praf. Nici 2 nu e departe, dar sunt mai putine cratere la imbinarile placilor.
Bwwlan
Vlade, aici nu apuc eu cu Citroenul, cu care merg maxim cu 130 km/h, dar de regula, 120 km/h (fiindca 5 viteze, benzina, etc.) sa prind pe cineva care "doarme" pe banda din stanga. Pana sa ajung eu la vreunu' de-asta, il umfla demult astia cu avioane gen Audi RS6 sau echivalent...
Io-s mai saracut si-s abonat la banda 1 smile.gif

De fapt, s-o spunem p-aia dreapta: in Germania, daca pe banda din stanga e coloana care merge mai incet decat tine si tu ai banda libera, iti poti continua deplasarea pe banda ta cu o viteza cu cel mult 20 kmph mai mare decat se deplaseaza aia.
Unul sau doua autoturisme, insa, nu. Amenda e 100 Euro si un punct de penalizare. N-o fi mult, da' cand l-ai facut pe al doilea, indiferent de motiv, stai o luna pe bara. Aici se prescriu in 2 ani. La 8 e bye bye carnet...
aqua
da de situatia in care se merge in coloana pe banda 2 la vreo 130, imi las loc fata de masina din fata pentru situatii neprevazute sa am timp sa franez in caz de ceva si cel din spate ce zice, ma depaseste pe dreapta si se inghesuie in fata mea, ca era loc, el de ce sa stea sa mearga in coada ca toti, sa ajunga cu 2, 3 masini mai in fata

mama si am o boala pe astia de vin si se lipesc de tine pe la vreo 140, e clar ca nu ai unde sa te dai si el sta lipit de tine, era unul o lasa moale, apoi deodata venea tare pana in fundul meu, nu stiu ce era in capul lui, pentru asa ceva mi se ridica sangele in cap si atunci o las incet la 120/130 si mergem asa pana am si eu loc sa ma dau
andreist
Micile bucurii ale vietii: http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/o-doctori...nu--138246.html
Bwwlan
Observ ca in Romania nu se mai intampla nimic in ultima vreme... ca altfel nu-mi explic de ce aia de a EVZ au aflat d-abia acu' despre evenimentul zilei de 23 mai 2015 dry.gif ...iar la Iasi, stirile se propaga si mai incet.

Oricum, penibil comentariul lui Daniel Teodoreanu, "autorul" "stirii", ca "Gestul președintelui Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, care a ocolit coada de la Serviciul permise auto, a reapărut în memoria unei doctorițe". Adica, in memoria aleia a aparut o intamplare care urma sa se petreaca peste un an si patru luni. Mama omida, ce mai...
MuciX
Jurnalism, yo.
VladSoare
Se pare că încet, încet, ne îndreptăm spre normalitate. Justiția confirmă că Garda Pătrunjelului nu are dreptul să-și bage nasul în chestiuni de trafic rutier:

http://www.clujust.ro/cand-politistul-loca...campaign=buffer
m3st_tce
Hmmm..
Ai citit si comentariile, si legile la care se face referinta (chiar si in decizie etc.)?
http://legeaz.net/legea-155-2010-politiei-...politiei-locale
Cu focus pe lit. h)

Putem deci spune ca decizia instantei e discutabila.
MuciX
Acum intreb si eu, avem totusi o contraventie confirmata de catre un organ de Politie, fie ea si locala. Nu este temei suficient incat sa fie preluata din oficiu de catre unul de la Rutiera?
Amenda aia a fost anulata numai pentru ca nu a fost data de cine trebuie, dar neregula s-a intamplat, fara dar si poate.
Ceva de genul tarilor cu apa calda la robinet, care sanctioneaza poulosii care incarca pe iutub clipuri in care incalca reguli.
VladSoare
QUOTE(m3st_tce @ 7 Sep 2016, 14:11)
Cu focus pe lit. h)
Putem deci spune ca decizia instantei e discutabila.
*

Nu e. Litera h îi dă dreptul să constate fapta. Dar nu și s-o sancționeze conform OUG 195/2002. Acel OUG este apanajul polițiștilor.

QUOTE(MuciX @ 7 Sep 2016, 14:13)
Amenda aia a fost anulata numai pentru ca nu a fost data de cine trebuie, dar neregula s-a intamplat, fara dar si poate.
*

Așa-i. Dar într-un stat normal, funcțional, contează foarte mult și ca sancțiunea să fie aplicată legal, de către un organ abilitat din punct de vedere legal s-o aplice.
Faptul că neregula s-a întîmplat nu înseamnă că e normal să fie sancționată de orice Gigel. Că de-aia avem Poliție și legi.
m3st_tce
QUOTE(VladSoare @ 7 Sep 2016, 13:17)
Nu e. Litera h îi dă dreptul să constate fapta. Dar nu și s-o sancționeze conform OUG 195/2002.


h) constată contravenții și aplică sancțiuni pentru încălcarea normelor legale privind oprirea, staționarea, parcarea autovehiculelor și accesul interzis, având dreptul de a dispune măsuri de ridicare a autovehiculelor staționate neregulamentar;
VladSoare
Da, dar aplică sancțiuni în măsura în care este abilitat să o facă în calitatea lui de angajat al primăriei, adică aplică sancțiuni la încălcări ale hotărîrilor consiliului local, nu la încălcări ale codului rutier. El nu a aplicat sancțiunea conform art. x din HCL y, ci conform art. x din codul rutier. Or de codul rutier el nu este abilitat să se atingă. În momentul în care a scris "OUG 195/2002" în PV, deja și-a depășit atribuțiile.
Legea 155/2010 trebuie interpretată în conformitate cu restul legislației în vigoare, nu ca o excepție de la aceasta.
De altfel, cam același lucru îl spune și instanța în motivare.
m3st_tce
.. iar CL-urile nu pot emite acte normative peste cele existente. Si anume, nu pot emite HCL-uri in care sa fie trecute sactiuni (tipul acestora si cuantumul) daca legea deja exista (Codul Rutier + normele lui de aplicare).
Plus exista "normele legale", deci tipul si cunatumul sanctiunilor este cunoscut (ca atunci cand faci scandal in strada si iti baga o amenda pt. tulburarea linistii publice).

Asa cum spuneam: decizia instantei este discutabila. E f. bine ca alta, pe baza punctului art. 7, lit.h sa iti respinga contestatia, justificand ca legea pt. Pol.Locala este complementara.
VladSoare
Noi putem discuta oricît, dar faptul că justiția a început să vadă absurditatea situației și să le mai dea peste bot paznicilor de panseluțe este un lucru bun.
Diac
L-am dat de fi-miu la școala la pregătitoare. Scoala de stat, clădirea veche de dinainte de război este renovată complet. Toate clasele sunt curate, zugrăvite,impecabile. Fiecare sala de clasa e dotata cu videoproiector si cu aer condiționat. Profesorii au laptopuri. In clasele de pregătitoare nu mai intra nimeni după ei. Se încuie. Doamna la ședinta s-a exprimat la obiect in legătura cu ce caiete, creioane si acuarele avem nevoie si se vor cumpara la comun, ca sa fie la fel ca oricum le vor încurca între ei. Inafara de asta, nu se strânge nici o alta suma de bani. Nu exista fondul clasei. Știu ca este un caz izolat si ca situația este îngrozitoare in țara si chiar si in București.
b76bgaarh
ce scuala?
wolfin
asa e si la mine ...dar fara AC

150 lei pt consumabile si gata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.