Poti sa dai si un tilifon, sa mai stam de tacleu.
Bunnn....
Gata, a intrat oficial in familie.
Deci, este vorba de un Mini John Cooper Works din 2010, hatch (adica ala scurt).
Principalele caracteristici:
- motor N14 de 211 cp, cutie manuala
- frane JCW, esapament urlator, bodykit aero, tot pachetul, e JCW de fabrica.
- rosu chili red
- interior piele leather lounge negru
- buton sport
- diferential autoblocabil 25% - aici e cu semnul intrebarii, mai trebuie sa cercetez.
- parbriz incalzit, clima 2 zone, cam toate chestiile de confort sunt prezente.
- face suta in 6,5 s, prinde viteze la care nu va ajunge vreodata....
139k km origine Italia, adus in 2021 la 132k km.
Masina se prezinta in stare foarte buna, se vede ca cineva a avut grija de ea. Culmea, pentru Italia, interiorul este grozav, imaculat, nici macar piano black-urile nu sunt zgariate. Motorul merge bine, suspensia bine, ambreiaj, transmisie, toate in mintile lor.
Caroseria este cu vopseaua originala peste tot, toate plasticele la locul lor.
Evident ca are si cateva probleme, ca sa nu ma plictisesc.
-trebuie schimbat FRT-ul (un fel de UCH habitaclu, care gestioneaza luminile, inchiderea etc.) A fost reparat, dar reparat prost si anumite functii nu mai merg (prostiile alea de lumini ambientale). A fost ars de la o idiotenie de camera fata-spate aftermarket alimentata de la plafoniera. Aviz amatorilor...
-indicatorul de benzina nefunctional. Problema de cablaj, trebuie sa sap dupa ea. Am vazut ca are un sistem ciudat, cu doua plutitoare, care sunt insumate.
-butonul de deschidere haion -schimbat switch-ul
- lacul pe capota motor este afectat de la un decal. Am trecut peste (cu toate ca era motiv de picat!), dar ma zgarie rau pe retina, probabil se va revopsi. Mai are exfolieri de lac pe bari. In rest nu e zgariata, atinsa, nimic.
- are niste jante aftermarket ingrozitoare. Din pacate sunt nou-noute, cu cauciucuri noi Michelin pro sport 5, puse acum 2 luni. Mi-e mila de ele dar trebuie sa zboare. Are doua randuri de cauciucuri noi, asa ca vreo 5 ani nu schimb nimic, m-am invartit de alta la care sa schimb rotile de 2 ori pe an, fuck!
- discurile de frana spate, fata a fost schimbata de curand. Mai merg, dar nu mult.
- membrana PCV, desi capacul motor este schimbat cu totul. Musteste, a dracului! Aici poate o sa bag comanda in SUA de un capac de aluminiu. Au facut americanii un inlocuitor care arata tare bine.
- trebuie facut un schimb de fluide general
In rest, masina este standard, fara tuning-uri, completa si in mintile ei.
7.000 de euro a fost.
Ce sa zic, m-a cucerit un pic si pe mine, e amuzanta, sta foarte frumos pe sosea, este ingrozitor de puternica pentru dimensiunile ei si foarte rapida, comenzile sunt destul de barbatesti (schimbatorul are o cursa mica dar necesita forta, pedalele sunt tari, directia ferma).
Daca poate cineva sa ma ajute cu un istoric de la BMW dau o bere si o tura...
PM daca se eczista.
Tatabobu, se stie ... manuale, ca sunt perfect habarnist in BMW way.
Poze n-am putut sa-i fac, ca e parcata intr-o parcare stramta, cum se fac acum de marii city manageri. Daca nici Mini nu incape calumea.....
O sa revin cu unele mai bune.
[attachmentid=1628148361] [attachmentid=1628148362]