Statele au avut Ford T inainte de primul razboi, dupa aia au trecut la A si destul de repede deja la B cu V8 in productie de masa. Diferenta mare era si atunci puterea de cumparare mare a lor fata de restul lumii.
Daca va uitati la modelele europene interbelice nu`s cu nimic mai prejos ca tehnologie fata de americane, deosebirea sta in productia de masa a americanilor.
Daca la sfirsitul WW2 economia Europei, inclusiv GB era pe butuci cea a statelor era in overdrive!
Din punctul de vedera al auto vedeti ce produceau ei fata de europeni, diferenta este enorma dupa WW2, inainte nu era atit de mare diferenta.
Asta a fost istoria care a facut acele masini de nisa in Europa dupa WW2.
2CV a fost destinata sa scoata din faliment Citroen, cam la fel cum a fost si Oltcit daca povestea este adevarata, ma rog, in anii Oltcit-ului situatia Citroen nu prea era roza, venea dupa aventura SM...
P.S. Lastunul a stricat reputatia Trabantului cu care impartea cutia de viteze, ala n`a fost masina!