Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
tatabobu
QUOTE(YRX @ 2 Mar 2018, 09:45)
Duamnee... Voi nu mai puneti pe masini dimensiunea din CIV?
*



Io nu. Ca la ultima venita-n batatura am in CIV o sigura dimensiune: 165/70 R14. Si aia nu-i nicaieri in manuale, unde am alte doua dimensiuni.

Tu oricum dai șpagă tongue.gif
bion
yrx Is gume de iarna sau de vara?

All seasson
YRX
Gata, comandat si uleiurile, OE toate, sa stim o treaba. Am tot citit pareri si am ajuns la concluzia ca prin Europa suntem cam prosti. Puneau americanii uleiuri d-ale lor de n-aveau greata, pe vascozitati sa fie, ii durea in sula de normele lu' VW. Bine, puneau Redline si Amsoil sintetice si le schimbau la 30k miles. Mai era cate un prost care dadea 700 $ pe un schimb de ulei la cutie manuala la "stealer"... biggrin.gif

Ala de transfer case care-mi trebuie 0,8 litri vine la bidon de 0,850. Trebuie sa fiu atent sa nu se prelinga vreo picatura ca raman fara... ai dracu' imperialisti.

Si antigel violet ... acum trebuie sa-mi iau vas de expansiune transparent sa se vada minunea ... tongue.gif

Mai ramane lichidul de directie si cel de frana.
b06fcn
Vasul merge spalat cu detartrant.
bucatzel
QUOTE(YRX @ 2 Mar 2018, 15:15)
acum trebuie sa-mi iau vas de expansiune transparent sa se vada minunea ...  tongue.gif
*



https://www.olx.ro/oferta/vas-expansiune-da...html#2f35cab829
YRX
E din plastic negru, nu cred ca devine transparent nici cu detartrant.
D-ala Bucatzele, pastreaza-mi si mie unul.
Fratzica
Nu stiu daca te-a mai intrebat cineva.. Troliu ii pui? icon_mrgreen.gif

Faina masina, sa o stapanesti sanatos.

Cu consumul cum stai?
dizzy
QUOTE(bucatzel @ 2 Mar 2018, 16:29)

Misto borcanul de muraturi, puneti gogonele domnu?
YRX
Pun troliu si in fata si in spate!!!... mad.gif
Consum afara 8-8 si ceva, in Bucuresti 13,5 -14,5 la 17-18 km/h cu webasto cu tot. Cred ca e loc de mai bine pe masura ce ma mai obisnnuiesc cu ea. Mai vorbim de consum (dar nu in urmatoarele x pagini, da?).

3 Mar 2018, 13:28:
Luat si uleiurile plus antigel violet. 930 de lei, cred ca sunt facute de Vichy din ulei de jojoba.
La cel de transfer este G055515A2, cica e mai nou decat G052.

[attachmentid=1628082239]

Am uitat de impozitul din Germania. Venit scrisorica acasa ca am de plata 31 de euro. Platit.
cj98czh
Stiu o gramada de baieti care se ocupa cu adus masini si care nu platesc suma aia ... nu ii intreaba nimeni de sanatate cand iau masini de acolo si asta de azi de zile... eu am ales sa o platesc cand am luat Vagonul cu toate ca amicii astia au zis sa ii dau pace ...
bion
Marcat in excel.
YRX
Mai, eu stiu ca se executa prin Anaf. In cati ani nu stiu, dar prefer sa nu ma prinda astia pe vreun aeroport si sa-mi confiste telefonul. Nasoala modalitatea de plata, nu poti plati pe loc, acolo, se genereaza suma dupa ce ti-au expirat numerele, asa ca trebuie sa faci transfer bancar cu comision destul de mare.
Am cautat vreun site online sa platesc si n-au, doar transfer.
cj98czh
Nu se executa nimic, adtia cred ca au zeci daca nu sute ... si nu ii intreaba nimeni de sanatate si asta de multi ani...

Culmea ca nici neamtul cand iau alta masina nu le zice nimic ..
Bwwlan
Pai eu nu mai tin minte cum e, da' cand mergi la inmatriculari, astia de aici parca-ti cer un IBAN de Jermaniea de unde sa traga impozitul pe numerele de Zoll. Mai nou merge si cu IBAN de Rumunia? huh.gif stiu ca cer si o imputernicire de "servire din cont" pe suma datorata.

Am o cunostinta din Alba care si-a luat ceva A4 tedei si mi-a zis ca i-a venit acasa scrisoare de la Finante din Jermaniea ca sa achite 25 Euro impozit. Am sunat la dealerul de unde-si luase masina (ca pe formular era IBAN-ul lui) si l-am intrebat daca trebuie sa vireze ceva asta a meu, zice "a, nu, ca in pretul de vanzare am luat in calcul si suma asta." Problem solved.
YRX
La inmatriculari le-am dat IBAN de Romania in lei. Au fost multumiti cu el, Bajrami se oferise sa-l dea pe al lui. Cred ca de aia mi-au trimis scrisoare, ca n-au putut debita direct.
Ce sa zic, le-am platit si m-am conversat pe mail cu ei si au zis ca e in regula, au stins rolul. Am preferat sa inchid treaba, daca se trezesc peste nu stiu cati ani e mult mai complicat de rezolvat
YRX
Am elucidat misterul oil cooler-ului si pompei de apa... cool.gif

Dupa cum am mai spus mai sus am gasit cateva firisoare de ulei in apa. La motorul asta pentru asa ceva este vinovat oil cooler-ul. Si mai si, pana la nus' ce numar de motor a fost emis si un TSB cu inlocuirea cu un cooler imbunatatit. Al meu era intre cele vizate.
Intrebarea era cum dracu sa aflu daca a fost schimbat sau nu si mai ales cand. Acelasi lucru si pentru pompa de apa care n-are interval de schimbare, dar tine cam 100k.
Noroc cu nemtii care scriu pe piese data de fabricatie. Am facut rost de o camera de inspectie si am aflat ca racitorul e fabricatie 2011, deci e schimbat.
M-am rugat de un vecin sa-mi faca rost de istoricul de service. Mi-a zis ca nu poate, dar daca ma intereseaza ceva punctual se rezolva, face poza la ecran.
Asta este operatiunea "circuitul de racire" facuta in 2013 in reteaua VAG. Totodata am aflat ca sunt 26 de pagini de istoric, deci brusc, mi-a crescut interesul pentru obtinerea lui. Sa vad daca reusesc sa-l fac rost.

[attachmentid=1628082540]


Acum intrebare pentru cei priceputi - daca coolerul actual este spart ar trebui sa fie cantitati semnificative de ulei in vasul de expansiune? Cam cat? Ar aparea in continuare?
Eu am scos ce plutea pe acolo cu un servetel si n-a mai aparut nimic nou ceea ce ma duce cu gandul ca ar mai fi ramas reziduuri pe traseu. Vreau sa scot vasul si sa-l spal, cu ce as putea face asta safe si eficient, are si senzor de nivel build in si nu vreau sa-l belesc.
dizzy
Pai dai vecinului 26 de sticle de bere pe 26 de poze....
s-ar putea sa ii convina
einstein1984
pai spala circuitul de racire, bagi apa distilata, o pornesti putin, o scoti, repeti.. si la sfarsit abai antigelul.
Victorine
Print screen nu poate sa faca, daca vrea sa te ajute? 26 de pagini... daca-s tot ca aia ce-ai pus-o nu cred ca e serios, ca vad ca apare cate o intrare pentru fiecare oring si garnitura. Dar tot e interesant de vazut ce contin, daca exista posibilitatea. Muttley era rxpert la spălarea instalatiei de racire, poate iti da el niste ponturi smile.gif
bgdrenault
Pai daca mergi intr-o reprezentanta vw si ceri istoricul, posibil contracost, nu ti-l da?
YRX
Habar nu am, o sa intreb.

Victorine, aia e o singura interventie in care s-au folosit mai multe materiale. Omu' a zis ca nu poate alta chestie decat poza, nu vreau sa-i fac probleme.

Einstein, vreau sa spal doar vasul de expansiune si sa merg cu masina sa vad daca intervin sau nu, inca nu vreau sa schimb antigelul, sa nu-l arunc pe fereastra. Are in vas niste depuneri, mai solidificate, care pot sa ma pacaleasca.
Am vazut ca service-ul a folosit un agent de curatare, 10 litri, dar uleiul nu iese din prima, poti sa dai si cu mama agentului. Toti care au facut operatiunea oil cooler au spus ca necesita cel putin 3 flush-uri la intervale de timp sa scoti uleiul din sistem. Adica doar clatit su degresant si umplut la loc mai ramane sigur.
Ma rog, daca e timp bun we asta il dau jos si vad eu cu ce il fac, stiu de detartrant dar as prefera sa nu corodez electrozii sondei care sunt de cupru. Sonnda nu se poate schimba sau scoate.
bion
Sefu mai trec ceva in Excell?
Deci e fata mare dar cu un pic de himenoplastie. blush.gif

Trece operatiune de facelift. Chiar nu ma asteptam de la matale sa bagi bani in masina, eu credeam ca ai inca uleiul de fabrica... laugh.gif
Tu vrei sa-l ajungi pe Ironick din urma?
IRONICK
QUOTE(Victorine @ 9 Mar 2018, 12:03)
Muttley era rxpert la spălarea instalatiei de racire, poate iti da el niste ponturi  smile.gif
*

Muttley este expert in spalarea masinii, nu si interior.
RZV
Mutley e baiatu' ala din pliantu' de la spalatorie? radmasa.gif
YRX
Da chiar, unde e Muttley? Are suspendare?
Victorine
N-as crede, mai degraba as merge pe una din urmatoarele variante:
- e pe sub masini, cu manecile suflecate si nu are vreme de poxtat (putin probabil, ar da un semn)
- invata pentru permis
- a redescoperit bicicleta si face vreo tura faina
- si-a luat un an sabatic
- e indragostit
IRONICK
QUOTE(RZV @ 9 Mar 2018, 22:33)
Mutley e baiatu' ala din pliantu' de la spalatorie? radmasa.gif
*

ihi
bmwh548
QUOTE(Victorine @ 10 Mar 2018, 08:13)
N-as crede, mai degraba as merge pe una din urmatoarele variante:
- e pe sub masini, cu manecile suflecate si nu are vreme de poxtat (putin probabil, ar da un semn)
- invata pentru permis
- a redescoperit bicicleta si face vreo tura faina
- si-a luat un an sabatic
- e indragostit
*



Sau are matza noo?
bucatzel
QUOTE(YRX @ 10 Mar 2018, 07:55)
Da chiar, unde e Muttley? Are suspendare?
*


Garantat nu.
YRX
Am mai facut cumparaturi, de data asta garnituri, maruntisuri, stergatoare.

[attachmentid=1628082756]

Adica astea. Toate garniturile dintre turbina si chiulasa. Va urma curatarea tubulaturii, intercoolerului, EGR, clapeta shutoff, galerie de admisie. Cu ocazia asta schimb si garniturile.

[attachmentid=1628082757]

Ultimele piese de inlocuit - un pin in care se fixeaza covorasele si un capacel care mascheaza suruburile la stop. Astea le-am rupt eu... biggrin.gif

[attachmentid=1628082758]

Stergatoare am luat Valeo hidro nu stiu cum. Sper sa fie bune. Vad ca cel putin nu sunt made in China, ca alea de pe Logan care m-au scos din sarite.
silvanu96
"Da chiar, unde e Muttley? Are suspendare?"
Are, 104 in localitate, parca nouash de zile zicea...
Lord Hades
QUOTE(YRX @ 2 Mar 2018, 08:57)
Cand iei o masina sh nu le poti avea pe toate, ca nu e nimeni tampit sa-ti faca si plinul.
*



Nu chiar. Am făcut refil la Megan pana în dinți și după 2 săptămâni de stat în parcare am vândut limuzina. Clientul observase rezervorul full ... Acum nu mai puteam sa ii dau gol a 2 a zi ...

Deci se poate smile.gif

YRX
Esti tare... biggrin.gif
Dar de obicei nu se intampla asa.
cj98czh
Eu cand am luat vagonul din reprezentanta in DE avea trei sferturi de rezervor smile.gif deci se poate ...
psychoo
Eu facusem plinul la solenza inainte sa aflu ca are itp expirat.
Cumparatorul m.a sunat sa ma intrebe daca merge bine indicatorul ca sa nu ramana in pana prostului pe drum biggrin.gif
YRX
Sambata am profitat de timpul frumos si am schimbat uleiurile in transmisii. Operatiune a decurs destul de usor, masina fiind inalta am intrat sub ea fara probleme. Am tot studiat inainte cum se face, unde sunt busoanele, asa ca eram "in tema".
Am gasit la Norauto o pompa de transfer manuala fara de care nu reuseam datorita pozitiei busoanelor. Nu merge cu furtun si palnie, cu gatul bidonului sau cu altceva. Asa ca au fost 30 de lei bine cheltuiti.

[attachmentid=1628083206]

Primul a fost difful spate, era si cel mai accesibil, in care am bagat 1,4 litri. Metoda de umplere e clasica, bagi pana da pe afara. Niciuna dintre cutii nu avea semne de scurgeri pe undeva si am scos cam tot cat am bagat.
Uleiul din difful spate arata asa, este un ulei 75w90, cu mirosul caracteristic.

[attachmentid=1628083207] [attachmentid=1628083211]

Busonul arata asa, cu o mazga neagra pe el, nu aveam depuneri metalice

[attachmentid=1628083208] [attachmentid=1628083210]

Uleiul din cutie arata la fel de negru, dar cu un alt miros, asa, de cerneala

[attachmentid=1628083209]

Asa arata si uleiul din transfer, cu acelasi miros de cerneala. Cel de cutie si transfer este un ulei mult mai fluid decat 75w90. Uleiul nou, nu l-am mai pozat, are culoarea uleiului de floarea soarelui, deci e ceva diferenta. Cred ca sunt uleiurile de fabrica, verificate conform service planului la 60k km. Se vedea ca busoanele de umplere au mai fost desfacute. De ce n-or recomanda schimbarea lor pe mine ma depaseste.
Operatiunea a durat destul de mult, am lasat sa se scurga foarte bine si in plus au fost de demontat si de montat scuturile.
Schimbarea uleiurilor a produs numai bine, cutia se manevreaza o idee mai usor si am scapat de un rontait care-l facea probabil diful spate.

Cat eram pe sub masina am gasit si vinovatul pentru zgomotul turbinei pe care-l facea la accelerare. Incepusem sa cred ca e pe duca, dar, de fapt, sufla pe la imbinarea cu furtunul de iesire. Cum aveam garniturile la mine, am dat jos primul segment de furtun si am schimbat garniturile. A disparut zgomotul si a inceput sa si traga mai bine. Ce inseamna un rahat de garnitura.... biggrin.gif
Urmeaza sa le schimb pe toate, pana la chiulasa.

Cand am plecat am prins si o regenerare DPF, masina facea ca dracu' in relanti, in mers nu era diferenta, a durat cam 20 de minute. Ultima oara se regenerase la Lidl in parcare, dar fiind neinformat, m-am speriat si am oprit motorul.
marksman
E recomandabil s-o lasi sa-si faca regenerarea. La mai multe regenerari oprite o sa aprinda martorul "robinet" din bord si va trebui fortata regenerarea cu diagnoza.
YRX
Da, acum stiu si eu. Pacat ca n-au pus un martor sa stii si sa o lasi in pace. Ciudat ca nu mi-a ridicat turatia de relanti statea tot la 750 - 800, doar mergea neregulat si avea consumul instant 1,3 l/h
mars
Pai cam cat ar trebui sa consume la ralanti? Nu cam un litru pe ora, poate putin mai mult? Adica ce te face sa crezi ca facea regenerarea?
R19/16v
Pe vremea asta, fara A/C, 0,8-1l as zice eu.
YRX
1,0 l/h este.
Pe langa mersul neregulat si consumul mirosea si esapamentul ciudat. Am mers vreo 15 km si am mai stat in relanti vreo 2-3 minute, apoi s-a potolit. Eu zic ca regenerare a fost, am mai patit asta de vreo 2 ori, cred ca la intervale de vreo 1000 de km. Daca nu era relantiul nu ma prindeam, la drum lung nu-ti dai seamma, o mai fi facut regenerari.
MuciX
Nici eu nu inteleg de ce niciun producator nu pune in bord un martor pentru regenerare.
Stiu ca niste baieticu pejo, facusera ceva modificari si se aprindea un bec in regenerare.
tatabobu
QUOTE(YRX @ 19 Mar 2018, 07:21)

Am gasit la Norauto o pompa de transfer manuala fara de care nu reuseam datorita pozitiei busoanelor.
*



Daca te trezeai acu' vreo 2-3 saptamani puteai s-o iei de la Lidl pe aia electrica (la bateria masinii), cu vreo 60.
bucatzel
QUOTE(MuciX @ 19 Mar 2018, 10:01)
Nici eu nu inteleg de ce niciun producator nu pune in bord un martor pentru regenerare.
Stiu ca niste baieticu pejo, facusera ceva modificari si se aprindea un bec in regenerare.
*


La octavia 3 sigur se ezicsta.
Arata ca un esapament de motocicleta tongue.gif

user posted image
YRX
Are Mircea electrica, dar are debit mare si faci prostii cu ea... asta tip seringa e cea mai buna, ai control bun, aveau americanii una ca la dozatorul de sapun, o insurubai pe bidon si pompai direct din bidon. La noi n-am gasit decat asta.

Bucatzel, martorul ala il am si eu, dar se aprinde doar cand are vreo 3 regenerari ratate si e groasa treaba. Atunci e ori plimbare pe autostrada la nu stiu ce viteze si turatii ori service.
DPF- ul se regenereaza in mod normal fara sa te avertizeze.
einstein1984
la auchan e pompa de transfer cu 5 lei... Nu stiu daca face fata la uleiuri vascoase , ca e pentru carburant.
bucatzel
Io l-am vazut o singura data.

Avea masina sub 1800 km la bord, din care primii 500 prin Ro, 1200 pana in jermanik, dupa care facute trei drumuri scurte pe la nemti, dupa seminte si shaorma.
Nici in ziua de azi nu inteleg de ce-o pornit.
MuciX
QUOTE(bucatzel @ 19 Mar 2018, 10:08)
La octavia 3 sigur se ezicsta.
*


Eu inca nu l-am vazaut aprins in 10k kmp.
AndreiMR
Nu il vezi aprins decat cand e cazul sa o scoti la plimbare...atunci cand are mai multe regenerari esuate. La nicio masina nu te anunta vreun martor ca e in curs regenerarea.
MuciX
Eu la asta ma refeream.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.