Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
BN64FLO
Am numarat la al meu, la al 16-lea click masina muteste pe loc, pana acolo nu sta daca o las in panta...nu am reglat-o si nici nu o voi regla...pt mine frana de parcare e doar cand leg platforma, in rest treapta 1 si nu are nicio problema
YRX
16??? Mama, unde ai atata spatiu, la mine cu sabotii vechi se ducea 12-13 si ingropam pedala in gaura aia din mocheta.
Daca nu mai ploua astazi ma duc sa investighez compensatorul ala de la pedala.
YRX
Am incercat sa vad ce-i cu compensatorul ala de la pedala. Mai bine imi propuneam sa dau cardanul jos... biggrin.gif
Ansamblul ala al pedalei are o carcasa de plastic prin fata caruia trece un fascicol de cable cat ala transoceanic. Nici vorba sa fie treaba simpla.
Din ce am vazut cablul se misca destul de mult, asa ca intai epuizam solutiile ce nu implica scoaterea reactorului nuclear de pe USS Enterprise... biggrin.gif
Trebuie sa-mi fac de drum pe undeva unde sa pot frec sabotii.
tatabobu
Ai acces la partea de sus a ansamblului, acolo unde-i tamburusul pe care sta arcul? Daca da vezi daca poti sa-i pui niste saibe taiate pe post de distantiere, sa-l tensionezi un pic in plus.
MyKe89
Să nu se rupă cablul apoi…
tatabobu
Daca apesi pedala si cablul nu incepe sa traga de tamburi inseamna ca a ajuns prea lung. Daca ii pui niste distantiere care sa-l tina un pic tensionat si se rupe la actionare inseamna ca era chiar uzat bine. Nu e ca si cum ar fi un sistem a carui functionare defectuoasa ar bloca masina, ramane utilizabila si pana e reparat.
YRX
Aia e treaba, ca n-am acces la partea cu compensatorul. Ideea mea era sa incerc sa-l resetez. Ca sa scoti cablul din pedala se apasa intai arcul mic care blocheaza zimtii si apoi arcul mare si se blocheaza cu un stift. M-am gandit sa nu fie blocat mecanismul pe vreo treapta aiurea, dar, dupa ce am vazut cursa cablului nu cred.

Mai vad dupa rodaj, daca da semne de imbunatatire. Daca nu, cred ca ramane sa mut distantierul la intrarea de la roata. Aia se lasa cu frane demontate, probabil la vara, o combin cu vopsit etrieri.
YRX
Am reusit sa gasesc si eu o bucata de drum pe care sa aplic frana de mana pana la oprirea masinii. Parca s-a mai imbunatatit treaba, sta pe loc in panta, e drept, nu foarte accentuata, dar aia am gasit-o. Cred ca sunt pe drumul cel bun.

Am facut un pic de ordine prin casa si am gasit asta:

[attachmentid=1628144904]

Deci s-au facut 5 ani de cand suntem impreuna. 5 ani am mers cu ea peste tot, cu precadere la drumuri lungi, ne-a tinut in siguranta, la racoare sau la caldura, dupa caz. Nu m-a dezamagit niciodata, nu ne-a lasat in drum si nu i-am atins limitele, am fost prin zapada, prin noroaie, in nisip dar si pe autostrazi si tot felul de drumuri mai mult sau mai putin nationale.

Am ales bine acum 5 ani? Oooo, daaaa, maine as pleca iar dupa ea.
O masina deosebita, cu tot ce-i trebuie si mult peste.
Nu, n-o vand, doar o laud... laugh.gif
tomageorgian
Cati km in 5 ani?
YRX
Aproximativ 50k km.
tomageorgian
Aaa. Pai n.ai facut cine stie cati km. E cam normal sa nu se strice.

Asa L3 a facut 91kkm in vreo 6 ani si n.am schimbat decat un set de frane pe fata.
As mai lua un L3? Nu smile.gif)
einstein1984
mai rau, ai luat latritude.
tomageorgian
wub.gif wub.gif wub.gif
YRX
Multi, putini, atat a fost nevoie.
O sa mai faca... biggrin.gif
bion
Am avut io direptate. Umbli o luna repari si bibilesti 11.Am pierdut excellul. blush.gif Si pe urma zici uau e superfiabila conserva. smile.gif
Pe mine ma bate gandul sa marit mexicana. Se apropie de 200k litri patrati si traiesc cu teama ca o sa inceapa sa ceara reparatii. Pana acum a fost super. Sa vad cum combin paensia ca sa iau un spring din ala. Pentru mers in orasa cred ca e bun. Nu stiu cat e de fiabil. unsure.gif
SLZ e terminata. Caroseria a cedat. In rest e inca viteaza.Pot s ao folosec ca pluviometru radmasa.gif Biata baba a facut aproape 400k si a fost fiabila. Pb majora caroseria care rugineste de la o zi la alta.
YRX
Umbla masina in fiecare luna... laugh.gif
E o reusita daca inca mai ai Solenza. Intr-adevar riginesc tare.
Vedete-as imbulzindu-te cu Tefelistii la statia de incarcare... radmasa.gif
marksman
Trage prelungitorul pe geam smile.gif
IRONICK
QUOTE(YRX @ 12 Dec 2022, 14:49)
Aproximativ 50k km.
*


cam putin, eu am facut 1/2 din aia in ultimul an doar cu o troaca
YRX
Tu esti mai plimbaret.

Iti dai seama, nea Bion la coada la curent, explicandu-le cum sta treaba cu tineretul din ziua de azi... Ar fi material de film... radmasa.gif
IRONICK
Pfooaaa!!! Nici nu vreau sa ma gandesc daca ii raspunde unu si intra in gura lui.
einstein1984
Dupa o anumita varsta, am observat ca incep sa le placa cozile, mai au cu cine schimba o vorba.
wolfin
vedeti..daia n are ursu coada.

bion
Da admir tineretu. Am freo 6 pe plantatie smile.gif
Oricum nivelul este peste multi dintre daciotii vocali. De givanit am chiar prea multa parte.
Sa il las pe yrx sa mai spuna cum e sa fi mesterul manole la vag wub.gif
PS. Din csuza lui o sa dau mexicana. Cand vad cat trebuie carpit la vw fac cu herzul ohmy.gif
YRX
Prima mesterela pe anul asta merge la Logan.
Simteam ca ma agata ceva la mana pe schimbator.
Era asta, se sparsese cauciucul in toate directiile posibile

[attachmentid=1628145894]

Asa ca dat o tura in Vitan, mai mult ca baietii, de plimbare si luat in schimb asta. Mi-a placut ca e grea si cu partea metalica din metal adevarat, are toata piesa aia din cap turnata. Se potriveste perfect pe tija veche.

[attachmentid=1628145895]
Filip
Si arata si bine. up.gif
rue
E aspectul similar cu cel de la noul Logan.
Cat a fost podoaba?
La vechiul Logan când a început boala măciuliei am bandajat-o cu scotch gri de la Lidl și chiar când am pus-o la vânzare s-a destrămat de tot, când venise clientul final.
Pe graba am găsit una generică, fără desen cu treptele, la singurul magazin deschis sâmbătă la cea ora în zona.
YRX
Este OE de la noul Logan. Initial nu am fost prea incantat de ideea unei maciulii rotunde (o am pe aia ergonomica de multi ani) dar se simte bine in mana. Pana la urma mi-a placut constructia si am luat-o, e cu mult peste altele de la masini straine. Singura treaba, dimineata este cam rece datorita partii metalice destul de mari.
50 de lei a fost.
MyKe89
Pseudo…metalice. tongue.gif
YRX
E chiar metalica. Tot capacul de sus e o piesa turnata pe care e lipit capacul cu grafica. E si destul de grea, mai grea decat aia veche.

[attachmentid=1628145939]
sobolan
o colectie impresionanta de maciuci smile.gif
YRX
E poza de pe Olx, am pus-o ca se vedea piesa metalica din cap.
Eu am numai vreo 3 - cartoful original si urmatoarele.... biggrin.gif
MyKe89
Partea metalică e dedesubt. Plasticele de deasupra sunt clipsate, vezi prima măciuca, cum plasticul negru vine peste metal. smile.gif
einstein1984
Nu stiu daca ai condus, dar da, dimineata e rece ca naiba maciuca aia. Si rau e ca dureaza o vreme pana se incalzeste ca doar de la mana ta face asta.
marksman
Probabil la mărcile de lux există și măciucă încălzită.
einstein1984
marcile de lux au cutie automata... nu mai stai toata ziua cu mana pe ea. Sau au butoane, rotita etc.
YRX
Marcile de lux au cutie automata... mad.gif
Mykeule, ma faci sa desfac dracia si iese greu...
Tura urmatoare te luam in Vitan sa pui mana, ca io l-am simtit metal... biggrin.gif
YRX
Am dat jos decantorul de ulei pentru ca mi s-a parut ca unul dintre furtunuri este atacat de ulei si imi era frica sa nu se dezintegreze. Am pus teava OE in loc.
Luasem un furtun din Vitan data trecuta si am zis sa schimb sectiunea. Nu s-a potrivit, mai trebuie sa fac un drum, nu mai tineam bine minte ce furtun am folosit.
Daca tot l-am dat jos am zis sa-i trag o curatare, ca la BMW se plangeau ca se colmateaza cu emulsie. Nu era murdar, nici macar nu picura ulei din el (masina nepornita de ieri). Pe furtunul de iesire, cel spre admisie, se depusese un strat lipicios si unsuros, pe cel de intrare numai unsoare.
Nu-mi dau seama de ce furtunul de iesire era cel afectat (e acelasi material) cred ca am eu o portiune unde e cam drept si balteste condensul, sau la iesirea din separator sunt vapori de combustibil care sunt mai corozivi pentru cauciuc.

Am mai comandat si garnitura cu reductie pentru EGR (2, sa fie) o sa o incerc sa vad ce-i poate pielea. Obiectivul ar fi mai putina funigine, lipsa uleiului din admisie a redus doar partial depunerile. Daca mareste consumul o bag in ma-sa.

[attachmentid=1628146573]


M-am uitat si la baiatul asta si m-a pus un pic pe ganduri ce zice. Ar fi si un sambure de adevar cu scaderea vitezei gazelor prin decantor.

https://youtu.be/hDx09voTlbw
YRX
Ma suna nevasta ieri din trafic sa-mi zica, pe un ton de repros, ca nu mai merg stopurile pe frana la Logan. I-a atras atentia unu' din spate.
Ii zic ca n-am ce sa-i fac pe moment, cand o ajunge acasa rezolv, sa vina si ea cu grija. Nu, sa-i spun prin telefon ce sa faca. O informez ca n-are ea ce sa faca, dar nu si nu, ce, ea e proasta?
Zic, bine, vezi deasupra pedalei de frana ca ai un intrerupator, misca de el poate o ia. Iti bati joc de mine? Mie nu mi se aprind stopurile, de franat, franeaza.
Am inteles, dar acolo e piticul ala care aprinde lumina... biggrin.gif
Evident ca nu l-a gasit, a lasat-o balta si a venit acasa. Contactorul era problema, ramasese blocat. L-am deblocat, dar am comandat unul nou, mergea cu poticneli.
OE 7700414986 31 de lei la targuldepiese. Si-a mai venit Dacia in simtiri cu preturile la OE, asa da, Febi era vreo 50 de lei.
Pus, reglat cum imi place mie (Dacia zice 13 mm cursa, eu l-am mai dat un click in spate sa aprinda mai devreme).

Ca tot eram la masina am instalat mai bine maciulia, era un pic rotita, ocazie cu care i-am facut o poza lui Mike cu "metalul". Ti-am zis ca e fier, singurul plastic e cadranul cu desenul, care si ala e clipsat, nu e lipit.

[attachmentid=1628147675]

Am mai pus si clipsurile V2 de la parasolare, alea cu limba de blocare, ale mele se cam lasasera si vibrau. A avut dreptate Ironicku ca se potrivesc.


M-am uitat dupa Mini de m-am saturat. Numai epave, faci tetanos si hepatita daca le atingi. Dupa negreala de pe esapamente una nu trece ITP-ul pe bune.
Ziceam ca italienii sunt imputiti, ai nostrii sunt campioni. Ma, nu inteleg, cum tu, femeie, managera la corpo, cu Mini luat de la Bavaria de nou sa mergi cu gunoaie pe podea, cu firmituri pe scaune, cu cotreata pe volan si sa te prezinti cumparatorului cu ea asa... wacko.gif
Dupa ce am facut un drive test cu ea, cand m-am urcat in Touareg-ul meu parca am intrat la Buckingam, si nu, nu era de dotari...
Creca iar ma duc in Germania...
cj98czh
sincer m-ar durea la patina de firimiturile si gunoaiele ei din masina atat timp cat mmasina aia este ok din pct. de vedere tehnic ... aia sa fie singur a problema a masinii .. iar esapament afumat este feature la turbo benzinare, nu problema smile.gif
Agrig
Oras. 48 la picior, bocnac de munca cu talpa de tabla si bombeu de otel!
Muttley
Sun-o-ndarat pe manajera de corpo, ca sa iei tigaia. Sub jegul ala vei descoperi un interior ca nou.
Macar era multa tipa? KFC, frigider dauna? Ca daca mai era si slabanoaga, ai garantii pe scaun, ca nu-i distrus.
YRX
Starea tehnica era conform starii estetice adica deplorabila.
Distributia batea, capacul mustea ulei, valva pcv era distrusa, avea un vacum ingrozitor in carter, practic iti fura busonul din mana, aia fiind cauza esapamentelor negre, (ltft si stft erau la cer, +26 pe stft, probabil consuma enorm), consuma ulei ca la balamuc (avea 2 bidoane in portbagaj, de OMV).
Cutia schimba bine, franele erau cu 2 mm pe placute, discurile pa.
Lampile de semnalizare de pe aripi lipseau, bara era prinsa cu un surub in urma unei avarii mici. Clipsurile nu pareau rupte, doar cine a pus-o la loc nu avea cunostintele necesare.

Se vedea servisarea de reprezentanta. Carcasa compartimentului ECU sparta si lipita grosolan cu baton alb (mai si sarea in ochi). Capacul de pe bobine cu o ureche rupta, multe cleme care tineau cabluri rupte si ne-bagate la locul lor. Capacul bateriei lipsa.

Multe plastice lipsa sau rupte prin interior - suportul de ochelari, aparatorile din portbagaj, un maner de viraj etc.

Tapiseria super imputita (gen scaunele din tramvai) si zgariata probabil de caine mic sau pisica, beyond repair as zice.

Masina din 2012 cu 100k km cu un singur proprietar.
Muttley
Inseamna ca te alintai cu interiorul. Masina e epava din motivele alea care conteaza.
IRONICK
Eu am ramas masca, sunt mini-uri la 3000e si unii le mai si cumpara ...
Victorine
Mvai!... nu pot să zic mai mult. Las c-o să-și găsească și aia cumpărătorul.
YRX
....Masina e epava din motivele alea care conteaza....
Frate, zici ca esti Yoda... biggrin.gif
Da-o draq, daca n-a vazut aspirator toata viata, n-a vazut nici altceva decat apa, paie si bataie.

Victorine, te trimit sa vezi unul la tine in oras? tongue.gif
Nu-si gaseste nici un cumparator, nu la banii aia, stai sa vina samsarii sa-i dea jumate din cat cere...
dizzy
Da-l incolo de MiniCazan. Ce, s- au terminat roabele?
Dar, de ce vrei Mini?
Ca e mica, scumpa, stricacioasa, complicata. Si 2 usi.

Ce e "cu cotreata pe volan"?

Cand voia dna masina am cazut cateva Mini. Nu mi- au placut.
YRX
Nu io bre, altcineva... biggrin.gif
Da' sa stii ca si mie mi-a placut masina, e amuzanta.
Cotreata inseamna o murdarie groasa si lipicioasa, ca aia care se face pe aragaz de la sarit ulei si necuratat la timp. Era dezgustatoare de-a dreptul.

Gasesc io pana la urma, dar cred ca nu la noi.
Uite, asta am vazut-o in persoana (s-a nimerit sa fie in drum cand am fost la Severin), mi-a placut, alta viata adusa din Olanda, are si un interior deosebit, toate erau in regula, dar a zis nevasta-mea ca parca n-o incanta Clubman. Mai vedem...

clubman
Laurentziu83
QUOTE(YRX @ 8 Mar 2023, 18:15)
Starea tehnica era conform starii estetice adica deplorabila.
Distributia batea, capacul mustea ulei, valva pcv era distrusa, avea un vacum ingrozitor in carter, practic iti fura busonul din mana, aia fiind cauza esapamentelor negre, (ltft si stft erau la cer, +26 pe stft, probabil consuma enorm), consuma ulei ca la balamuc (avea 2 bidoane in portbagaj, de OMV).
Cutia schimba bine, franele erau cu 2 mm pe placute, discurile pa.
Lampile de semnalizare de pe aripi lipseau, bara era prinsa cu un surub in urma unei avarii mici. Clipsurile nu pareau rupte, doar cine a pus-o la loc nu avea cunostintele necesare.

Se vedea servisarea de reprezentanta. Carcasa compartimentului ECU sparta si lipita grosolan cu baton alb (mai si sarea in ochi). Capacul de pe bobine cu o ureche rupta, multe cleme care tineau cabluri rupte si ne-bagate la locul lor. Capacul bateriei lipsa.

Masina din 2012 cu 100k km cu un singur proprietar.
*


La ce reprezentanta isi facea reviziile madama? U650 cu sediul la CAP?

Ca la ce probleme zici ca sunt acolo, parca nu-mi vine sa cred ca a mai dat inca un Mini in 100 de mii de km ca bani de revizii laba varia.

Si probleme la motor la 100 de mii de km la o masina de fitze? "ce-i fa asta?"

Hai ca inteleg ca nu-ti duce reprezentanta galeata de gunoi din interior, da' pe parte de motor si tren de rulare n-ar trebui sa aiba mai mult de un joc mic in vreun cap de bara, ca deh, mai apar dintr-astea, la motor ar trebui sa fie tipla.
Nu stiu cum sa zic, dar eu imi fac reviziile la Dacoserv (si sunt multumit) fix pentru ca am vazut ce ciobani sunt prin service-urile multimarca si cat de greu am rezolvat diverse la Astra consoartei, dar de la Bavaria am alte pretentii decat de la un service din fundul Militariului.
YRX
Bavaria estem. Fusese leasing vreo 4-5 ani, deci obligatoriu revizii, casco. Acum, stiu ca revizie inseama schimb ulei si ceva filtre, in rest, daca doreste proprietarul.
Carcasa de la ECU era sparta sigur de reprezentanta. Motoarele astea au avut un recall cu schimbarea carcasei termostatului. Operatia presupunea si reconfigurarea cablajului electric pentru noul senzor de temperatura, de aia au umblat la mufa. Era facut si incomplet, un cot, care contine si senzorul vechi nu a fost schimbat, asa ca a ramas vechiul senzor fara mufa in el.
Motoarele N1x au cateva bube stiute, care in mod normal se rezolva usor de un service cunoscator, sunt la vanzare si cu km impresionanti peste 200 - 280k am vazut eu unul.
Asta probabil nu e valabil la noi, daca si proprietarul e necunoscator il aburesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.