Ma suna nevasta ieri din trafic sa-mi zica, pe un ton de repros, ca nu mai merg stopurile pe frana la Logan. I-a atras atentia unu' din spate.
Ii zic ca n-am ce sa-i fac pe moment, cand o ajunge acasa rezolv, sa vina si ea cu grija. Nu, sa-i spun prin telefon ce sa faca. O informez ca n-are ea ce sa faca, dar nu si nu, ce, ea e proasta?
Zic, bine, vezi deasupra pedalei de frana ca ai un intrerupator, misca de el poate o ia. Iti bati joc de mine? Mie nu mi se aprind stopurile, de franat, franeaza.
Am inteles, dar acolo e piticul ala care aprinde lumina...
Evident ca nu l-a gasit, a lasat-o balta si a venit acasa. Contactorul era problema, ramasese blocat. L-am deblocat, dar am comandat unul nou, mergea cu poticneli.
OE 7700414986 31 de lei la targuldepiese. Si-a mai venit Dacia in simtiri cu preturile la OE, asa da, Febi era vreo 50 de lei.
Pus, reglat cum imi place mie (Dacia zice 13 mm cursa, eu l-am mai dat un click in spate sa aprinda mai devreme).
Ca tot eram la masina am instalat mai bine maciulia, era un pic rotita, ocazie cu care i-am facut o poza lui Mike cu "metalul". Ti-am zis ca e fier, singurul plastic e cadranul cu desenul, care si ala e clipsat, nu e lipit.
[attachmentid=1628147675]
Am mai pus si clipsurile V2 de la parasolare, alea cu limba de blocare, ale mele se cam lasasera si vibrau. A avut dreptate Ironicku ca se potrivesc.
M-am uitat dupa Mini de m-am saturat. Numai epave, faci tetanos si hepatita daca le atingi. Dupa negreala de pe esapamente una nu trece ITP-ul pe bune.
Ziceam ca italienii sunt imputiti, ai nostrii sunt campioni. Ma, nu inteleg, cum tu, femeie, managera la corpo, cu Mini luat de la Bavaria de nou sa mergi cu gunoaie pe podea, cu firmituri pe scaune, cu cotreata pe volan si sa te prezinti cumparatorului cu ea asa...
Dupa ce am facut un drive test cu ea, cand m-am urcat in Touareg-ul meu parca am intrat la Buckingam, si nu, nu era de dotari...
Creca iar ma duc in Germania...