driverx
2 Jul 2009, 15:55
QUOTE(vdaniel @ 2 Jul 2009, 16:47)
...si inca e mandru de el
Asa vezi tu di acolo di la Moldova?
vdaniel
2 Jul 2009, 16:00
asta ti se citeste pe fata din poza de la avatar.
vis-a-vis
2 Jul 2009, 16:04
QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 15:15)
Da' n-are nici un greier..... NICI macar unul.
Pai in 15 ani au murit toti ma, de batranete
IRONICK
2 Jul 2009, 16:12
au aparut poze cu dacia suv, lasati dracu cazanu lu argon
bucatzel
2 Jul 2009, 16:18
No bun, greieri nu mai sunt, da' ceva tot trebuie sa aiba.
Virusi n-are de unde, ca pentru asta iti trebuie computer.
Termite iar nu, ca nu cred ca are lemn prin ea.
Parca a postat la un moment dat niste poze cu muscaturi de soareci pe nush-ce furtun.
driverx
2 Jul 2009, 16:28
QUOTE(bucatzel @ 2 Jul 2009, 17:18)
....
Virusi n-are de unde, ca pentru asta iti trebuie computer.
.....
Are ma. Cum sa nu aiba. Si inca unu destept. Ala de injectie.
QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 14:15)
Da' n-are nici un greier..... NICI macar unul.
cand am zis io asta? are unul in usa dreapta, se aude la gropi, si inca unul micut pe langa casetofon, se aude doar cand e racoare.
Pe astia ii auzi, da claxonu` ba?
C@talin
2 Jul 2009, 18:28
ala de tremura la frig ,pai bagai caldura sa nu mai tremure
sorin1983
2 Jul 2009, 18:28
Ala tremura si batzaie tija de la inchidere
)
sorine, ce cheie trebuie la bujii? cu clicket si prelungitor, cu reductie speciala de bujie? daca da, de cat e bujia, e ca la Dacie? sau mai mica..
Am dat jos capacul asta[attachmentid=1627535303] si bujiile sunt la dracu'n praznic in jos..nu-mi dau seama de cat trebuie tubulara..
R19/16v
2 Jul 2009, 20:28
16
danyhhh
2 Jul 2009, 20:33
Sper sa nu se supere Argon pe mine dar plasticul ala de pe bord e destul de slabut. Crapa destul de repede mai ales daca sta in soare. Imi amintesc ca am fost la mare acum ceva ani (9-10) cu Reno-ul 9 si a crapat tot bordu. I-am schimbat bordu de 9 si am pus de 11 ca era dintr-un plastic muult mai bun si mai placut la atingere. Din cate vad plasticul de pe bordul lui argon e la fel cu ce de Reno 9. Dar normal ca nu s-a crapt inca nu ?
Multi km fara probleme !:)
deocamdata nu e crapat nici la ala de firma care a stat doar afara si nu stie ce-i aia parasolar....cineva m-a luminat ca ar crapa de la silicoane si alte chestii din comert de dat pe bord, ori nici d'alea nu a vazut, si nu va vedea..
bahrim II
3 Jul 2009, 19:45
o masinuta frumoasa........fara reprosuri cati cai are ....si intradevar ...materiarele sunt slabe calitativ mai ales plasticele ......dar si noi cu manerele alea....
Victoras2001
3 Jul 2009, 20:03
QUOTE(argon @ 3 Jul 2009, 09:42)
....cineva m-a luminat ca ar crapa de la silicoane si alte chestii din comert de dat pe bord, ori nici d'alea nu a vazut, si nu va vedea..
Deci nu te lasi.
vis-a-vis
3 Jul 2009, 20:07
Pui mileu?
Ba la Cielo-ul din familie, masina menajata pana prin 2000 dar omorata rau de atunci, bord sters foarte rar, cred ca a vazut silicon de doua ori in ultimii ani si n-are nici pe dracu'. Rar am vazut borduri crapate si alea doar pe exemplare facute la noi, exemplare cu finisaj si materiale mult inferioare celor aduse din Coreea.
nelu_1985
4 Jul 2009, 10:18
ma io am un vecin cu un espero de 1.8 de prin 97 parca, bord mai crapat decat la orice 1310, praguri gaurite, vopsea muci...cica-i tot original, deasemenea am o vecina cu un cielo, asta n-are bordu crapat, da gauri in parag ara mai mari ca espero;
Singurele urme de rugina pe care le are Cielo-ul sunt in locuri unde a fost lovita. Pe capota un punct mic, unde a sarit kit-ul de la o piatra probabil, ceva gen 1mm patrat si sub busonul de alimentare unde a sarit vopseaua cand a lovit-o pe maica-mea unu' cu o furgoneta.
Am vazut si cu gauri in praguri, poate n-au fost toate la fel de bine lucrate, nu stiu ce sa zic. Ultima oara m-am bagat sub ea acum cateva luni cand am schimbat capetele de bara si antifonarea originala tine foarte foarte bine.
sorin1983
4 Jul 2009, 11:06
Bujia e modelul mai mic decat la berlina, nu mai stiu exact cat e... se gasesc chei si la carrefour, vezi sa aiba cauciucul ala de blocaj pe ea( sa prinda motul bujiei ca altfel nu ai cum sa o apuci). Unele truse cu tubulare au si cauciucul care se baga pentru blocaj deci se poate si cu o tubulara d-aia mai lunga si prelungitor
Vezi sa nu fie prea scurta! Eu mi-am luat pentru ficat si este cam scurta si m-am ajutat de o tubulara care am bagat-o in capatu' manerului.
Mi-am luat gume Dayton D110, made in Italy, la promotie la carfur 3+1 gratis, asa pe neve', nu stiu nimic de ele, a avut careva de'a face cu marca asta? deocamdata sunt in portbagaj.
Gume Dayton argoane ? Si ai tupeu sa faci misto de SN ? Incaltata cu Pirelli iarna si Fulda vara ?
Montana n-ai gasit ?
cj98czh
4 Jul 2009, 21:51
Puneti pariu cu mine ca stifturile astea de anvelope ... pe masina condusa de Argon sunt cele mai bune, cele mai tari.. cele mai cele....
driverx
4 Jul 2009, 22:02
Normal. De ce mama dracu sa pun pariu daca sunt de acord cu tine?
Dupa ce le monteaza o sa apara primele impresii:
- parca accelereaza mai...constant
- parca e mai (SI) mai stabila in curbe
- parca ABS-u "intra" mai tarziu
- parca zgomotul e mai mic
- parca ar "cere" azot in ele pentru ca parca-urile de mai sus sa se transforme in CERTITUDINI.
4 Jul 2009, 23:06:Oricum, sa mergi intr-un hyper-market sa cumperi cauciucuri e putin cam.........beeeeeep.
Eu incep sa am indoieli cand cumpar rosii de acolo, dapoi cauciucuri de care depinde integritatea mea si a rablamentului.
cj98czh
4 Jul 2009, 22:14
QUOTE(driverx @ 4 Jul 2009, 23:02)
- parca ABS-u "intra" mai tarziu
-
Ups... aici ai gresit un pic... ce este ABS??? de unde daca nu se exista...
ArtVandelay
4 Jul 2009, 22:22
vine cu cauciucurile
Parerea mea e ca a schimbat de pomana gumele vechi. Cauciucul imbatraneste normal, dar nu neaparat la un termen, ci in funtie de ambinet. Cum masina statuse prin garaj cu ele umflate mi s-a parut ca se prezinta foarte ok. Cielo-ul alor mei a mers cu stifturile alea de Khumo cu care a venit de pe vapor pana prin 2000 si doar alea fata se tocisera de-adevaratelea de imbatranit si crapat nici vorba, o pana n-avusese masina pana atunci. Insa alea erau dintr-un material foarte dur, si acum are bunica-mea prin curte vreo doua pe post de ghiveci de flori si nici acum cauciucul ala n-a inceput sa crape ca rezerva mea Victoria de pe D[r]acie de la inceputul anilor '90.
E posibil sa fi facut o afacere proasta si sa fi dat si bani peste pentru ea.
Laurentziu83
5 Jul 2009, 01:20
Nu neaparat. Eu pe Clio am avut Bridgestone B391 parca din 2005 pana anul trecut in toamna. Cand le-am schimbat, dupa 56000 de km (o parte facuti si cu anvelope de iarna), mai aveau vreo 2 mm pana la semn, insa imbatranisera si scartaiau mult mai usor la plecarea de pe loc sau la franari.
Nu mai zic ca, dupa ce am dat jos Bridgestoanele si am pus Barum-uri in loc, si directia a mers mai usor.
Si oricum, in orice manual scrie ca se arunca anvelopele dupa 5-6 ani, indiferent de uzura.
[quote=argon,4 Jul 2009, 19:42]
Mi-am luat gume Dayton D110, made in Italy, la promotie la carfur 3+1 gratis, asa pe neve', nu stiu nimic de ele, a avut careva de'a face cu marca asta? deocamdata sunt in portbagaj.
Eu am din astea si de iarna si de vara si sunt multumit de ele.
Nu se compara cu Bridgestone si Firestone,dar la stilul meu de condus si la cat au costat........
[quote=dr_mKe,4 Jul 2009, 21:27]
Gume Dayton argoane ? Si ai tupeu sa faci misto de SN ? Incaltata cu Pirelli iarna si Fulda vara ?
Montana n-ai gasit ?
Fata de Montana,Kormoran,Debica,America,Trayal,Lassa,care au preturi asemanatoare,Dayton chiar merita.
Bafta!
am mai cautat pe net, cica nu sunt chiar rele, sunt de fapt Bridgestone de buget mai redus, oricum ca pret sunt peste Sava, Debica, Barum, Trayal.
@Merced, tu ai umbla cu gume de 6-7 ani?
Eu umblu cu niste Matador-uri pe Dacie care au fost in beci la tara de prin 1997 si pana in 2001, apoi puse pe masina si masina mai mult a stat. N-au nici pe dracu', doar ca au inceput sa se toceasca.
Cel mai al dracului jurnal de bord, ever!
Argoane, esti tare!
Cu respect dar nu poate depasi jurnalul de bord al masinii cu relanti instabil.
Hai hai, coada clasamentului sunt. Cauciucurile sunt foarte importante la o masina. Poate nu ai nevoie nici o data de aderenta suplimentara a unui cacuiuc bun, sau tocmai aderenta suplimentara poate fi diferenta intre un accident sau evitarea lui.
"Merg incet" nu-i o scuza. Intr-un test facut de motorpresse cu gumele de "supermarket" gen Trayal, Dayoton si asa mai departe, la viteze mici pe ploaie (60-80 kmh) diferentele au fost dezastruoase la toate probele, si cel mai grav la franare inregistrau si 10 m in plus de la 60 kmh fata de gumele medii ca pret si performante. Mai este ceva de comentat ?
PS > sa nu punem in aceiasi oala Bridgestone cu Firestone, marca premium cu marca low end.
QUOTE(dr_mKe @ 5 Jul 2009, 11:52)
PS > sa nu punem in aceiasi oala Bridgestone cu Firestone, marca premium cu marca low end.
Banuiesc ca urmeaza o argumentatie solida!
Banuiesti gresit
ydaniel
5 Jul 2009, 13:34
QUOTE(argon @ 5 Jul 2009, 07:20)
am mai cautat pe net, cica nu sunt chiar rele, sunt de fapt Bridgestone de buget mai redus, oricum ca pret sunt peste Sava, Debica, Barum, Trayal.
conteaza cine le face,nu de unde le iei
QUOTE(dr_mKe @ 5 Jul 2009, 13:23)
Banuiesti gresit
Se pare ca aveam asteptari prea mari!
QUOTE(ydaniel @ 5 Jul 2009, 13:34)
conteaza cine le face,nu de unde le iei
Bridgestone le face in Italia...ce e Barum pentru Continental e Dayton pentru Bridgestone.
Cateva poze la la Manastirea(si cheile) Ramet, e superb si au asfaltat drumul din Teius, va recomand.
Marius97fer
5 Jul 2009, 17:00
puteai sa parchezi si tu mai oblic. asa incurci circulatia.
in rest
care circulatie? in 40 de minute a trecut o singura masina
einstein1984
5 Jul 2009, 17:07
QUOTE(argon @ 5 Jul 2009, 17:53)
Bridgestone le face in Italia...ce e Barum pentru Continental e Dayton pentru Bridgestone.
Si Montana pentru Michelin.
De cand face Montana cauciucuri? sau unii numesc plasticele alea cauciucuri?
Limuzina ta de 2000 de euro e aia alba cu albastru si cu spite?
IRONICK
5 Jul 2009, 17:16
QUOTE(argon @ 5 Jul 2009, 17:53)
Cateva poze la la Manastirea(si cheile) Ramet
A inceput argonel sa se plimbe cu masina. Acum ne prezinta frumusetile patriei.
Evident si cauciucurile lui cu care a facut mega afacere.
didosdoru
5 Jul 2009, 18:03
Anvelopele Dayton D110, made in "Italy" par mai degraba fabricate in PRC si intrate in Europa via Italia. Se stie ca multe firme din Italia pun pe marfa importata din PRC ca fiind fabricata la ei cand defapt in Italia exista doar un depozit, si nici o facilitate de productie.
vijelie
5 Jul 2009, 18:54
Am avut eu pe berlina, acum cativa ani, tot asa, cumparate ca (,) cutiile de conserve, la oferta.
Ar fi fost culmea ca la banii aia sa am si vreo pretentie.
QUOTE(IRONICK @ 5 Jul 2009, 17:16)
A inceput argonel sa se plimbe cu masina. Acum ne prezinta frumusetile patriei.
Evident si cauciucurile lui cu care a facut mega afacere.
ma plimbam destul si inainte dar nu aveam jurnal, in galerie am de ani de zile poze, o mica parte ca m-am plictisit sa tot uploadez...aici pozele le pun pentru unii useri cum ar fi Bulan, tot respectul, ca se mai gasesc unii sa faca pe interesantii si rad de unii singuri ca proasta'n p^^a, asta e, traim cu asta, pacat ca nu le iese deloc.
Una bucata cauciuc fu' 203 ron(3+1 gratis), am gasit inainte destule oferte e Sava, Barum, Debica cu 150-170 ron cu montaj inclus, dar am zis pas, astea arata OK, si turnarea si executia, arata de calitate comparativ cu niste gunoaie Sava Perfecta pe care trebuia sa le iei la forfecuta sa tai panglicile laterare, si la imbinari profilul nu avea continuitate, iar niste Trayal de metro, daca apasai degetul in talon iesea ca prin balon, blege rau..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.