Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
hitman1234
fa viorele ai plagiat pe topicul gresit
argon
Dan o zis aia, nu stiu cum o aparut moderatoru de cluj, nu am facut nimic, jur blink.gif
cj98czh
Argoane iar citesti pe sarite ? smile.gif Partea cu regim domestic ... ai vazut-o?? ai inteles ce vreau sa zic ... nu cred ... dar asa esti tu ... arunci piatra si dupa aia iti dai seama ca spui tampenii smile.gif

Si daca chiar te pasioneaza ... afla ca pe 0-100 km/h, micutul tCe este mai rapid cu 0.2 sec. ... cel putin in datele oficiale ... este mai usor decat 1.6 16v cu aproape 150 kg, iar vitezele maxime sunt cam la fel ...... dar tu nu te obosesti sa citesti asa ceva ... creierul tau este mult prea incarcat sa abereze biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 14 Aug 2014, 07:56)
Deci, esti de o rautate nemarginita ! Au sa ramana doar 5-6 pagini din tot jurnalul lui argon !
*


Tu de ce crezi ca am zis? icon_evil.gif
dr_mKe
Argoane, io vreu sa fac minim 500.000 cu 16v -ul. Deocamdata abia l-am rodat, are 225.000 km
Markos
QUOTE(dr_mKe @ 14 Aug 2014, 13:02)
Argoane, io vreu sa fac minim 500.000 cu 16v -ul.
*


Atunci mai ia-i un rand de gume, sa fie.
cdadan
Alea-s pentru tine, sunt de megan.
argon
Megan o lae, grecu are 205/55/16, pe table ar fi 195/65/15, alea din link sunt 185/65/15, adica exact Logan.
pishky
pe megan consuma mai putin
argon
Up, Limo (sper ca mai) e in Tulcea, am trecut la alta limo, japoneza, 40 de cai, toate dotarile
R E M U S
Mahar cool.gif
pheephee_11
1.000.000 vizualizari la balaria forumului... iei... respekt.gif
pishky
is curios daca ar scrie o carte, oare s-ar vinde?
corbex
Precis!
Argon s-a apucat de poze profesionale. Si-a luat DSLR si nu zice nimic. Cite limouri a costat, in echivalent?
argon
Postez si eu impresii din concediu, 1600 km 600 autostrada, 1000 drumuri nationale, vmed 89 km/h, AC pornit, 7.2 % consum, forja - 140 pe autostrada, 110-130 in rest, 99 in localitati, ca nu se stie ce mint aia prin statie, si sa nu raman fara.....bate orice BMW.
gabize
QUOTE(argon @ 24 Aug 2014, 23:27)
.....bate orice BMW.
*



Chiar și p'a lu' Dan??? huh.gif

QUOTE(cdadan @ 24 Aug 2014, 21:17)
Gata si vacanta pe anul asta.  sad.gif  Cam 1800 si ceva de km am facut, practic in doua zile, cu pauza de o saptamana intre ele. Am resetat km dupa alimentari nu la plecare, asa ca nu stiu chiar exact, dar pe acolo sunt, maxim 1900.
Vmed 81.1, asta include absolut tot, orase traversate, drumuri bulgaresti d-am prastia si un pic de fataiala prin si pe langa statiune. Spre sudul litoralului bulgaresc e un drumeag gen Apahida-Reghin care trebuie sa inghita tot traficul, care de la an la an e tot mai mare. Se circula in coloana infinita, dupa cum da domnul din varful coloanei, uneori chiar cu 1-a, 2-a sau pe loc.
Paguba totala in litri la suta: 7.5. Pe mine ma surprinde, e cam mare, iar la intoarcere am vrut sa renunt la petrom si sa incerc din nou rompetrol, dar fatalitate, cand era momentul optim, tot petrom mi-a iesit in cale. Asta este.
Cam 25% din traseu, estimez eu, a fost pe autostrazi. La bulgari aproape zero, adica probabil vreo 20, iar la noi A1, A2 (o buna parte) si la intoarcere A3. La dus am mers la limita legala, dar la intoarcere n-am mai avut atata rabdare si am mers putin mai sus, la limita amenzii, adica 139 pe gps. Unde s-a putut, am mers pe dn-uri cu viteza de autostrada.

Una peste alta am ramas din nou cu impresia ca motorul e absolut suficient, de ex. la intoarcere vreo 500 de km au fost cu 5 persoane, bine, 3 erau copii, dar bagaje ... pana la plafon. Clime, urcari si toate alea, s-a dus fara nici o treaba in orice situatie. I-am depasit fara probleme si pe cei care nu voiau cu nici un chip sa se lase depasiti. Ma rog, traficul asta de vacanta e dubios, drumurile sunt pline cu soferi de we care nu stiu ce vor dar vor in fata, n-au linie continua, nu stiu depasi, dorm pe autostrada pe banda a 2-a etc.
*

hepea
7,2% cu 89 vmed bate 7,5% cu vmed 81%. Cred ca la asta se referea si nu la orice altceva tongue.gif
corbex
Beemveul lui Dan e un fel de Cielo restilizat.
hitman1234
V-a placut aia cu forja pe autostrada?
argon
La 4500 rpm cum e altfel. Nu stiu daca schimb pinioanele de a cincea daca rezolv ceva, ca degeaba voi avea turatie mai mica cu consum mai mare..si le schimb degeaba.
dr_mKe
Forja este la 180 constant pe autostrada argoane, cu consum peste 14%, asa, cateva sute de kilometri.

Eu am ~ 4000 rpm la 140 pe GPS. [attachmentid=1627958874] Ce sa-i faci, asa sunt polizoarele. Pui de dCi, dar pe drum national te face si Matizu cu a 5-a.
Laurentziu83
Cu Matizul da, era cam forja la 140 pe autostrada, aproape de maxim. Cu Clio, Megane, etc, nu mi se pare mare sfaraiala. Cu Symboala de 1.4 stiu ca imi aprindeam o tigara la viteza asta.

Pana sa se bage radarele noi, 120-140 era viteza de croaziera pentru multi pe DN-uri.
hitman1234
nu stiu de ce va plangeti ca asa am si eu la bmw cu a 5-a, 140 pe la 4000. bine ca la 5000 am 180 e alta discutie biggrin.gif
dr_mKe
Slab Pemfeu', slab tongue.gif https://www.youtube.com/watch?v=QjuVgtziGAw...UUBleFNzXQOBxDA

Cum pisici crede argon ca-l credem cu consumurile, cand a 5-a la el este ca la multe masini a 4-a ? radmasa.gif
argon
La 130 pe tempomat variaza intre 6 si 6.5 %. Mult laudatul 0.9 tce are 8% pe Clio si 8.5 pe Captur la 130 la ora, cu cutie mai lunga cu tot.
cdadan
QUOTE(argon @ 24 Aug 2014, 23:27)
bate orice BMW.
*


Cu ce benzina? nedumerire.gif
corbex
ARGO 95
dr_mKe
Argoane, mințești grav. Poate la 110 să fie așa, nu la 130 kmh, decât dacă mergi la vale.
argon
Cu ce compari, cu a ta? A ta e 1.6, la drum e gurmanda, consuma mai mult ca 1.6 8v, dar in oras e invers.

Benzina am pus doar Petrom sau OMV, cum s-a nimerit de 95.
marksman
QUOTE(argon @ 25 Aug 2014, 15:23)
A ta e 1.6, la drum e gurmanda, consuma mai mult ca 1.6 8v, dar in oras e invers.

*


radmasa.gif
cdadan
Pai atunci nu bate orice pemfe. Cat n-am iesit din tarisoara, tot cu petrom 95:
QUOTE(cdadan @ 16 Aug 2014, 10:07)
Prima etapa din traseu, Cluj - Fetesti, pe la Sibiu si cu Bucurestiul taiat pe la Unirii, Vmed bun (89 virgula ceva), consum cam mare, 7.1.
*


cj98czh
QUOTE(dr_mKe @ 25 Aug 2014, 14:51)
Argoane, mințești grav.
*




Credeam ca asta se stie smile.gif
argon
Ai idee de ce te razi? 1.6 16v are un consum mai bun urban decat 1.6 8v. Si in principiu orice 16v e mai economic la turatii joase, ralanti, etc.
R E M U S
QUOTE(cdadan @ 25 Aug 2014, 12:28)
Cu ce benzina?  nedumerire.gif
*



wub.gif


Catalinmodena
Argoane,las-o ca macane.E undeva peste 7,cu ac pornit este in jur de 8,testat pe Bucuresti - Cernavoda.
cj98czh
Si se duce la benzinarie asa ... [attachmentid=1627958927]


Pentru un consum redus smile.gif
marksman
QUOTE(argon @ 25 Aug 2014, 15:45)
Ai idee de ce te razi?  1.6 16v are un consum mai bun urban decat 1.6 8v. Si in principiu orice 16v e mai economic la turatii joase, ralanti, etc.
*



argon, acum 2 ani, 16v vs. 8v:
QUOTE(argon @ 20 Feb 2012, 15:26)
[...] la un mers normal 1.2 16v e cu mult in avantaj.  Am mers cu ambele, mers pana in 120, nu batraneste, ci normal, in ritm cu traficul... 1.6 8v nu s-a dus sub 6,2 %, 1.2 16v 5,2-5,4  wink.gif [...]
*


Deci motorul 1.2 16v, in ciclu extraurban a consumat mai putin decat cel de 1.6 8v dupa testele lui argon.

Cat despre 1.6 16v...
QUOTE(argon @ 20 Feb 2012, 16:06)
Ala nustiu ca n'am fo'. Cu toate astea, ideea e clara, sa lase in pace 1.6 8v.
*



Deci era mai bun motorul cu 16v, fata de cel cu 8v, mai ales la exterior. Acum e mai gurmand. Tot la exterior.
corbex
QUOTE(R E M U S @ 25 Aug 2014, 16:10)
wub.gif
*


Ala-i OMV, inainte sa-i dam noi Petromul.
Markos
QUOTE(argon @ 24 Aug 2014, 23:27)
bate orice BMW.
*


Motorul lui argon
Trăiește mai mult
Cu Calgon!

(muzică în fundal)
dr_mKe
Argoane, motoarele cu 2 supape pe cilindru au randament mai bun la turatii scazute, din cauza curgerii turbionare a aerului in camera de ardere => amestec mai bun radmasa.gif de unde eficienta sporita si curba de cuplu mai buna radmasa.gif

Am mers cu einstein de la Deva la Arad, unul in spatele celuilalt, am schimbat la aceleasi turatii (ne-am inteles dinainte), iar eu am consumat 5.1% iar el 5.3%, evident condus pur regulamentar.

La 120 pe autostrada 1.6 8v consuma discret mai putin decat 16v, la 140 situatia se inverseaza.

Daca ti-ar creste altceva in locul nasului, ai deveni legenda nationala radmasa.gif
cj98czh
Cum? Nu este inca?


Viata lui lui Argon este guvernata de cateva reguli simple ..


Argon are dreptate.
Argon are intotdeuna dreptate.
Cand minte sau nu are dreptate se aplica regula 1 si 2.

Ce are argon este cel mai bun.
Cand nu poate sa aiba ceva, nu are pentru ca oricum ce are el este mai bun si nu face sens.

Daca masina lui Argon este submotorizate se rezolva cu niste embleme cu motorizare mai mare, ceea ce ii da din start 50% mai multa putere.

Daca nu polizezi cu flexul, nu bagi spuma in praguri si nu simulezi ABS-ul din pedala nu ai de ce sa stai de vorba cu Argon.


Daca mi-a scapat ceva, va rog sa adaugati voi smile.gif
dr_mKe
Este, dar inca nimeni nu-i zice argon trepiedul radmasa.gif
Laurentziu83
Benzinar peste o tona care sa consume doar 6,5 la 130 smile.gif))))

Symboala de 1,4 8v lua sensibil mai mult, desi era mai usoara.
Iar un motor multisupapa nu are cum sa fie economic la turatii scazute cat timp nu are distributie variabila. Dar daca lui argon ii e scarba de fulii defazoare...
dr_mKe
Economic este, dar nu la fel ca si unul cu doar 2 supape/cilindru. La aceiasi cilindree, diferentele sunt marginale.
hitman1234
QUOTE(argon @ 24 Aug 2014, 23:27)
Postez si eu impresii din concediu, 1600 km 600 autostrada, 1000 drumuri nationale, vmed 89 km/h, AC pornit, 7.2 % consum, forja -  140 pe autostrada, 110-130 in rest, 99 in localitati, ca nu se stie ce mint aia prin statie, si sa nu raman fara.....bate orice BMW.
*



87km/h, 5.2%, forja argoniana pe autostrada si afara, 90 in localitati, bate orice reno.
dr_mKe
La 78 kmh viteza medie, AC, 2 persoane, bagaje, 2 biciclete, am scos 4.7% pina la Timisoara radmasa.gif
argon
QUOTE(hitman1234 @ 1 Sep 2014, 12:34)
87km/h, 5.2%, forja argoniana pe autostrada si afara, 90 in localitati, bate orice reno.
*



Nu am bani de tedeii sleep.gif

QUOTE(dr_mKe @ 1 Sep 2014, 12:41)
La 78 kmh viteza medie, AC, 2 persoane, bagaje, 2 biciclete, am scos 4.7% pina la Timisoara  radmasa.gif
*



Ti-ai luat tdi? wub.gif
dr_mKe
Cu TDI-ul scoteam lejer 3.5% in aceleasi conditii.
corbex
SI-a luat bilet la tren. Consumul ala a fost de Fanta.
gabize
QUOTE(dr_mKe @ 1 Sep 2014, 15:04)
Cu TDI-ul scoteam lejer 3.5% in aceleasi conditii.
*


Cu TDI maxim 2 juma'. Dacă era al lui argon, producea minim un litru. Pe oră! tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.