QUOTE(Laurentziu83 @ 25 May 2016, 15:26)
Eu ma ocup de mentenanta a mii de masini din gama Dacia-Renault, VAG, Ford, etc,
Daca Tolstoievschi se ocupa de metenanta a mii de masini e clar, se duce dreaq tot neamul romanesc.
Sper ca le-ai explicat cum sta treaba cu uleiul, sa nu puna decat rodat!
gabize
25 May 2016, 15:37
QUOTE(M.C. @ 25 May 2016, 14:39)
N-are păr !
Ia uite cine strigă "hoțul"!
Laurentziu83
25 May 2016, 16:42
Nu se duce bre neamul romanesc, ca nu mai are unde, e praf si asa a fost in ultimii 2000 de ani. Noi am invatat sa supravietuim asa.
QUOTE(R E M U S @ 25 May 2016, 15:33)
Recomand Ulei 2T de la Husqvarna, e verde sau albastru. Nici nu se compara cu restul de 2t de pe piata care majoritatea sunt zeama de dinozaur, cele mai ordinare minerale ambalate frumos.
Care restul de pe piata? Principalul concurent e Stihl, si ala in 2 variante, din care HP Ultra la 115 lei/litru bate grav orice alt ulei de 2T
Voi chiar puneti ulei in rezervor? Aveti JAWA? WTF!
Deci...eu nu ma iau dupa gura lumii, m-am documentat prin surse de incredere, la niste oameni ce chiar au facut teste , si concluzia e unanima
QUOTE
The results of the study support a view that the practice of dosing diesel with 2-stroke oil is surprisingly ineffective in terms of lubricity and cetane improvements. Engine performance, fuel consumption and emissions were also unchanged; however the use of 2-stroke oil in diesel is potentially harmful to modern diesel injection equipment
DEci nó sa bag vreodata.
http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-i...nical-study.php
QUOTE(4x4 @ 25 May 2016, 18:57)
Voi chiar puneti ulei in rezervor? Aveti JAWA?
MOBRA ,bre ,MOBRA !
AR-18-MOS
25 May 2016, 18:03
Eu am bagat 1T azi, da' nu in rezervor.
Nu stiu cat de ok e sa bagi 2T-Bone steak in rezervor. Mie-mi ajunge doar una.
madhorsefuzzy
25 May 2016, 19:09
QUOTE(argon @ 25 May 2016, 18:11)
Deci...eu nu ma iau dupa gura lumii, m-am documentat prin surse de incredere, la niste oameni ce chiar au facut teste , si concluzia e unanima
DEci nó sa bag vreodata.
http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-i...nical-study.phpArgoane nu tot ce se scrie pe internet e si "corect". Articolul ala e din ciclul: am vazut pe facebook deci trebuie sa fie adevarat.
Cum poti sa ai incredere intr-un articol scris de unul care a facut testele intr-un laborator al unei companii petroliere care vinde evident si motorina?
Cand eu am citit articolul ala tu nici nu iti puneai problema de masina dizal.
Are foarte multe inadvertente in el articolul care fizeaza logica de bun simt.
Eu zic asa: iei de undeva 50ml de 2T si cand mai ai 10l de motorina in rezervor ii torni. Cat poate sa se strice motorul/injectia/etc. de la 10l de motorina "stricata"?
AR-18-MOS
25 May 2016, 19:22
Si daca se strica? Ca m-am pus si eu pe ganduri cu pemafeul...
gabize
25 May 2016, 19:25
Madhorsefuzzy, cu ce sunt mai credibili niște forumiști?
În general vorbind.
madhorsefuzzy
25 May 2016, 19:37
Cu absolut nimic. De asta mi-am luat inima in dinti si am testat personal.
Aici e vorba de 3000EUR fara DPF. La mine era vorba de 12.600EUR cu DPF. M-am riscat.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 May 2016, 20:09)
Eu zic asa: iei de undeva 50ml de 2T si cand mai ai 10l de motorina in rezervor ii torni. Cat poate sa se strice motorul/injectia/etc. de la 10l de motorina "stricata"?
pai si ce rezolv? Trebuie sa folosesti ani de zile, ca sa se vada ceva diferenta, nu e efect imediat..
madhorsefuzzy
25 May 2016, 19:47
Sunet argoane. Sunet. Ala vine in 1-2 Km.
Efectul este imediat, acum depinde si la ce efect te astepti, poate vrei o crestere de 50% a puterii!
gabize
25 May 2016, 19:56
O anvelopă mai puțin gălăgioasă nu e neapărat mai bună pe frânare și nici n-ai certitudinea că ține mai mult. Corect?
O lemă în ceea ce privește binele ce-l aduce uleiul ăsta în utilizarea lui ca aditiv de carburant n-o poți emite pe baza unor criterii de natură auditivă, olfactivă, vizuală...
Zic și eu.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 May 2016, 19:47)
Sunet argoane. Sunet. Ala vine in 1-2 Km.
Confirm, e singurul beneficiu' ce l-am putut constata io ca neprofesionist.
Solcan ce sa mai zica ca ala merge cu ulei de rapita cu naftalina si i-au iesit noxele mai curate" ca aerul de pe Dorobanti ...
Si oare sunetul ala mai putin intens ce inseamna?
QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 May 2016, 20:47)
Sunet argoane. Sunet. Ala vine in 1-2 Km.
Adica cum o sa sune? Chiar nu ma deranjeaza sunetul, o fi initiala mai bine insononorizata, nu-ti dai seama ca e diesel.
gabize
25 May 2016, 20:12
QUOTE(l@u @ 25 May 2016, 21:06)
Si oare sunetul ala mai putin intens ce inseamna?
Că e mai silențios?
Ce vreau eu să zic e că nu poți garanta că în timp (nu fac estimări ci doar presupuneri), utilizând în mod constant "aditivul" ăsta, nu sunt afectate anumite componente sau nu apar depuneri pe altele.
Pai unde sa apara depuneri? In pompa tandem? In injectoare? Nu cred.Vorbesc de tractorul meu nu de CR, dar nici acolo nu vad probleme.Pedeul meu euro3 a fost conceput cu motorina euro3, oare asta euro5 ii face bine?Nu mai spun ca pe capacul rezervorului mai scrie si altceva decat motorina.
gabize
25 May 2016, 20:19
Habar n-am, io mă ocup de biți, nu de motoare.
Uleiul ala 2T n-o fi bun si pentru 2.0T? Ia sa incerc si io, poate iese fum albastru, bo$$ de bo$$.
QUOTE(l@u @ 25 May 2016, 20:06)
Si oare sunetul ala mai putin intens ce inseamna?
Corect.
QUOTE(gabize @ 25 May 2016, 20:12)
Că e mai silențios?
Lubrifiere mai eficienta" ?
AR-18-MOS
25 May 2016, 20:37
QUOTE(gabize @ 25 May 2016, 21:19)
Habar n-am, io mă ocup de biți, nu de motoare.
La radare te pricepi?
gabize
25 May 2016, 20:39
N-am mai luat unul de mai bine de 10 ani. Tot pe lămpi sunt?
madhorsefuzzy
25 May 2016, 20:40
QUOTE(argon @ 25 May 2016, 21:07)
Adica cum o sa sune? Chiar nu ma deranjeaza sunetul, o fi initiala mai bine insononorizata, nu-ti dai seama ca e diesel.
La lansarea L3 in comunicatul oficial au declarat ca zgomotul produs de motor in habitaclu fata de L2 a fost diminuat cu 40%. Si faceau referire la 2.0dci.
Si daca la L3 am simtit sigur ae simte si la L2, initiala sau nu.
Oricum ma bazez pe urechea ta fina.
Si nu ar fi rau sa-l iei si pe doctor cu tine cand pui 2T in aia 10l de motorina.
QUOTE(gabize @ 25 May 2016, 21:12)
Că e mai silențios?
Ce vreau eu să zic e că nu poți garanta că în timp (nu fac estimări ci doar presupuneri), utilizând în mod constant "aditivul" ăsta, nu sunt afectate anumite componente sau nu apar depuneri pe altele.
Promit ca la 800.000Km o sa pun poze pe forum cu injectoarele si pistoanele. Daca o sa mai am masina la Km aia ca nu fac decat vreo 15.000-18.000Km pe an.
gabize
25 May 2016, 20:43
Io-s ardelean, pot să aștept...
QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 May 2016, 21:40)
La lansarea L3 in comunicatul oficial au declarat ca zgomotul produs de motor in habitaclu fata de L2 a fost diminuat cu 40%. Si faceau referire la 2.0dci.
Au uitat sa mentioneze ca dupa ce il opresti.
pishky
25 May 2016, 21:14
ma, io m-am dat cu leguma lu fuzzy, si nu manca bors cand zice de insonorizare.
Acuma...el a umblat, mult, la insonorizare.
M-au impresionat doo chestii - insonorizarea si cum sta pe drum. Comboul motor+ cutie mi s-a parut "cinstit".
cdadan
25 May 2016, 21:37
QUOTE(gabize @ 25 May 2016, 21:39)
N-am mai luat unul de mai bine de 10 ani.
Din punctul asta de vedere esti analog cu nevasta-mea.
Aia cand au scris prospectul la Laguna 3, nu umblase inca madhorse la insonorizare
Oricum, m-am dat cu Leguma normala, si difera fata de a mea la zgomot, deci sigur au umblat la insonorizare suplimentara, din fabrica.
b76bgaarh
26 May 2016, 08:22
crezi ca avea cineva vreun dubiu.
Wolfman
26 May 2016, 08:24
Eu n-am pus niciodata ulei 2T in motorina, insa folosesc de ani buni aditivi de combustibil (de vreo patru ani folosesc si uleiuri de la Renewable Lubricants) , inainte foloseam RL-2 si RL-1, foarte OK doar ca mai scumpi. La Opel (Z13DTH) efectul se vede clar, cand l-am luat la 80k km scoatea fum la forja, acum la 116k nu scoate deloc, desi e remapat de 25k km la 125 CP de la 90. Doza este acum de intretinere (1/2000), la inceput am pus doza de curatare 1/1000. La cat de calitativi sunt carburantii din Romania merita cativa lei in plus la un rezervor, zic eu. Cred ca oricine a observat diferenta de calitate dintre carburantii de la noi si cei din Ungaria, Austria, Germania.
madhorsefuzzy
26 May 2016, 09:08
QUOTE(Wolfman @ 26 May 2016, 09:24)
Eu n-am pus niciodata ulei 2T in motorina, insa folosesc de ani buni aditivi de combustibil (de vreo patru ani folosesc si uleiuri de la Renewable Lubricants) , inainte foloseam RL-2 si RL-1, foarte OK doar ca mai scumpi.
Ce aditiv folosesi acum ca nu imi este clar? Si RL-2 deja nu mai gasesc pe piata la noi. Si sunt nevoit sa revin la 2T.
Wolfman
26 May 2016, 09:21
Bio-Power Winter Diesel Fuel Conditioner (1 quart bottle)
Bio-Power™ Summer Diesel Fuel Conditioner (1 quart bottle)
Bio-Plus™ Fuel Injector Cleaner (12 oz bottle) (pentru benzina)
b76bgaarh
26 May 2016, 09:23
hau muci? fiecare bidon
Wolfman
26 May 2016, 09:26
Am dat ultima data 115 lei pe quart si 80 lei pe recipientul de 12 oz pt. benzina.
b76bgaarh
26 May 2016, 09:29
mercic.
madhorsefuzzy
26 May 2016, 09:34
Dar si mai important: de unde?
Wolfman
26 May 2016, 09:38
Asta-i greu de spus, daca chiar nu gasesti nici o solutie de adus din USA iti dau pe pm nr. de telefon al furnizorului meu.
Stii ca exista asa ceva in orice motorina de la pompa de la noi, in procent de 5 %, nu-i asa? Atunci de ce te mai complici sa bagi?
Wolfman
26 May 2016, 09:46
Pentru ca sunt maniac de felul meu in intretinerea masinilor... Pun incalzitor de baie, am doua corpuri suspendate in camera tehnica pline cu solutii de curatare si intretinere, etc.
Pe de alta parte, cand a fost cazul sa vand o masina, nici n-am mai fost in proba, dupa ce clientul a vazut masina si am pornit motorul am plecat direct sa facem actele, de negociat nu a fost cazul.
Procentul ala de 5% cred ca este ...optimist, ca sa zic asa, uite ce-am gasit la prima strigare: "Toate tipurile de benzine comercializate prin statiile OMV, inclusiv benzina din import - Super 100, se aditiveaza cu OMV Energy Extra in procent de 0,5 litri aditiv /1000 litri carburant descarcat in rezervor. In plus la Benzina ECO Premium pe langa aditivul sus mentionat in proportia respectiva se mai adauga si aditivul KSS-AVSRA 2.7 % Kalium tot in proportie de 0,5 litri la 1000 litri carburant."
Eu pun de regula doar carburant regular de la OMV/Mol/Rompetrol si il aditivez eu, ies mai ieftin decat daca as pune din ala premium.
R19/16v
26 May 2016, 10:32
Ieseati mai ieftin cu masini serioase, pe benzina, nu cu tractoarele astea...
cj98czh
26 May 2016, 11:09
Eu prefer diesel ... las pentru cunoscatori benzina ..
Laurentziu83
26 May 2016, 11:11
Sau asa.
Totusi, e diesel, e normal sa fie mai zgomotos. Dar, oricum, din interior, n-am vazut nici un diesel mai nou de 15 ani la care sa ma deranjeze zgomotul motorului intr-o asa masura ca sa merite sa modific ceva la el.
QUOTE(l@u @ 25 May 2016, 21:06)
Si oare sunetul ala mai putin intens ce inseamna?
Pentru sunet mai putin intens recomand ulei de cutie in locul uleiului de motor. Motorul va fi foarte silentios, dupa 1000 de km va fi silentios de tot.
ursul_bipolar
26 May 2016, 11:20
Eu am vazut si auzit, Octavia 1 din 2009, la drum intins m-a facut cu nervii capului.
Laurentziu83
26 May 2016, 11:23
Atunci te uiti la consum ca sa-ti treaca nervii. si cu sufletul in rai...mai greu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.