corbex
30 Jun 2013, 17:06
Iti trebiie dovada c-ai zgiriat-o in Franta.
Vert cuivre d97 e codul vopselei, unde as gasi de cumparat cateva sute de grame?
espacern
30 Jun 2013, 20:33
Mergi cu masina la un magazin care prepara vopsea auto.
Sunt mai multe variante de tenta pentru acelasi cod de vopsea si doar dupa privire cu lampa pe masina si comparatie cu plachetele de culoare se poate prepara exact tenta corecta.
Altfel risti sa iasa alta tenta mai deschisa/inchisa.
@+
Atunci nu ma complic, ma duc direct la un service mai rasarit de tinichigerie, si fac ei treaba asta..
espacern
30 Jun 2013, 20:39
Te complici daca mergi la service.
Pe aia nu-i prea intereseaza daca nu iese tenta.....intelegi?
@+
R E M U S
30 Jun 2013, 21:25
Da o poza nu ai pune sa vedem si sa ne dam si noi cu parerea
Eu am mai retusat mici imperfectiuni cauzate de gibonistyle la cateva masini cu vopsea facuta dupa cod. Cel putin am scapat de vopsit elemente intregi doar pentru mici chichite, oricum in Bangladesh pardon Bucuresti, azi scapi de una maine dai de alta.
Vopsea retus am gasit dupa cod, dar ar trebui vopsit elementul cu totul, si banuiesc putin chit pe o portiune de 2 cmp pe buza aripii unde e usor infundat, nu merge indreptat ca e dublata tabla in zona aia.
cj98czh
1 Jul 2013, 08:20
Vezi ca sunt ateliere care ti-o aduce la forma initiala fara sa fie nevoie de vopsitorie sau kit.
marian-j
1 Jul 2013, 18:28
QUOTE(andri1940 @ 29 Jun 2013, 01:05)
Marian, daca se poate, poti spune de unde si cu cat ai luat cheita?
Eu n-am la Leguma si cand am intrebat in reprezentanta cat costa, a doua replica a fost: pai nu vreau tot raftul de piese! Iar la alte magazine n-am gasit...
Te-a speriat pretul cheitei?
Pai ce te faceai daca te duceai sa intrebi,ca mine,de pretul unei galerii de evacuare?
andri1940
1 Jul 2013, 20:10
Le spuneam ca nu vreau sa cumpara alta masina, doar galeria
Am avut si eu nevoie de una de-aia, noroc ca am gasit la cineva care dezmembra o masina in stare buna. Din ce ma interesasem, se potrivea, se pare, si de la modelele ulterioare de galerie (pentru) K4M care nu au avut precatalizator inclus dar am incercat prima data sa o fac "ca de fabrica".
Poze cu damageul de pe aripa spate
b76bgaarh
5 Jul 2013, 10:19
Zăpadă mare la deva.
Abia acum incepe sa arate a Reno.
QUOTE(b76bgaarh @ 5 Jul 2013, 11:19)
iarna nu-i ca vara !
gumele de vara sunt la pastrare ,le pune la iarna .
Am drumuri la Cluj, si sa fiu pregatit.
Mai bine las-o asa. O zgaiba reparata va atrage si altele. Un fel de lege a lui Murphy.
Andy_ACS
5 Jul 2013, 10:56
Eu as lasa-o asa, nu e mare lucru dpdv estetic, mai ales la o masina mai veche. Daca era noua mai ziceam...
In plus nici vopseaua nu-i afectata.
Dar daca doresti sa o ai impecabila trebuie sa vopsesti elementul de carioserie macar pana la dunga aia orizontala din mijlocul aripii. Acolo se face pierdera, pe dunga, apoi un polish in zona de 'imbinare' si aia e.
Important e sa mergi la un atelier care sa iti scoata nuanta corecta.
Buza e indreptata de mine cu un ciocan de cauciuc si a iesit la linie, dar unde a ramas indoitura e dublata tabla, si nu am avut ce face.
espacern
5 Jul 2013, 11:26
Pentru situatii din astea exista un dispozitiv de tragere din exterior.
Se lipeste cu un adeziv special o "ciuperca" de care se trage pana se rupe adezivul....si revine cate un pic tabla la loc.
Nu afecteaza lacul/vopseaua si implicit nu trebuie revopsire.
Cauta cine are asa ceva.....daca gasesti!
@+
Arata foarte bine limo-ul
Incearca tehnica PDR, la Cluj erau unii buni...
R E M U S
5 Jul 2013, 12:23
Cauta un baiat de genul astuia prin zona ta si scapi garantat de indoitura aia. Link:
http://forum.4tuning.ro/204-zona-comercial...ish-faruri.html
hitman1234
5 Jul 2013, 13:39
na si totusi, cum sa pleci cu limo-ul 1300kmp in concediu cu gumele de iarna?
QUOTE(argon @ 5 Jul 2013, 10:13)
Poze cu damageul de pe aripa spate
cand ti s-a zis ca-i dauna totala - batman batman.
acum nu mai ai ce comenta.
QUOTE(hitman1234 @ 5 Jul 2013, 14:39)
na si totusi, cum sa pleci cu limo-ul 1300kmp in concediu cu gumele de iarna?
s-a dus în Norvegia, tu nu citești?
marian-j
5 Jul 2013, 23:15
QUOTE(argon @ 5 Jul 2013, 11:13)
Poze cu damageul de pe aripa spate
QUOTE(argon @ 9 Jan 2012, 16:04)
[...] Apai tu esti chitibusar rau [...]
Nici cu matale nu mi-e rusine!
Putin downhill
C a t a l i n
6 Jul 2013, 16:27
Da, cele 2 obiecte din poză au practic aceeași valoare.
Doar ca unul are consum mic si altul are demaraj puternic.
wtf, nu se mai fura bomboanele de la copii? acum se fura bicicleta? ce urmeaza aifonu?
Nu inteleg ce vrei sa spui.
QUOTE(C a t a l i n @ 6 Jul 2013, 17:27)
Da, cele 2 obiecte din poză au practic aceeași valoare.
Nu chiar, limo costa dublu, bicla e facuta pe bucati, noua s-ar putea sa ai dreptate.
turbodxman
6 Jul 2013, 20:51
Iti mai trebuie un portbagaj pentru biciclete (pt limo) si ai tot tacamu'
Buna idee; i-ar dubla valoarea.
marksman
7 Jul 2013, 15:11
QUOTE(argon @ 6 Jul 2013, 16:14)
Putin downhill
QUOTE(C a t a l i n @ 6 Jul 2013, 16:27)
Da, cele 2 obiecte din poză au practic aceeași valoare.
Cine stie, cunoaste
QUOTE(argon @ 6 Jul 2013, 19:21)
Nu inteleg ce vrei sa spui.
Nu chiar, limo costa dublu, bicla e facuta pe bucati, noua s-ar putea sa ai dreptate.
Argoane, ai salutari de la doctoru', cu precizarile urmatoare:
Bicla aia e hand made, costa mai mult decat limuzina, si nu iti apartine. Aripa stanga spate a limuzinei a mai fost lovita, vopseaua e data cam prost, toata se exfoliaza, vazuta live toata vopseaua arata jalnic. O poti corecta in Photoshop, asa cum ai facut si pana acum, sa nu mai cheltuiesti cu revopsirea
De ce are nevoie de purtatori de cuvant? Un barbat imi spunea direct ce are de zis. In fine,transmite-i , sau de fapt citeste el direct, ca inafara de bicla(stie toata Deva a cui e) vorbeste aiurea. Valorea e pe la 7000 de lei. Dar aripa are vopsaua originala, am mai spus ca e zgariata si in jurul zgarieturilor se exfoliaza, nu e nimic de ascuns. Asta pe langa indoitura care a aparaut recent. In Photoshop nici macar nu stiu sa umblu.
Am preferat si prefer vopseaua originala cu imperfectiuni, decat o vopsea facuta prost si data in bataie de joc , coaja de portocala cu flocii si patzele din buric ale vopsitorului prin ea, si aici ma refer exact la Loganul doctorului, fara apropouri.
marksman
7 Jul 2013, 17:15
argoane, zice doctoru' ca nu prea are acces la net, asa ca sa te intreb eu: Preferi vopseaua originala de Dacia Service? A zis ca vopseaua de pe masina e ca peretele, n-are pic de luciu, iar daca vrei parerea lui direct, o sa ti-o scrie pe masina.
R E M U S
7 Jul 2013, 17:36
A dracu', i s-a taiat accesul la net cand deja faceau prea multi mistou pe aici
Capitolul vopsea nu ma intereseaza prea mult, cand imi cautam masina am vazut cateva vopsite, si am preferat sa nu ma ating de asa ceva, si am luat asta pe care s-a jucat x si 0, de 2 ani face acelasi lucru ca si una imaculata, numai ca asa mi se rupe daca gasesc o urma noua in parcare sau daca o frec de un boschet. Deci cu vopsitul nu ma grabesc ca la norocul meu o gasesc zgariata a doua zi. Important e ca merge cum trebuie.
QUOTE(argon @ 7 Jul 2013, 19:45)
Important e ca merge cum trebuie.
... si produce benzina
!
Stie cuneva cum se numesc jantele astea? Nu am mai vazut pana acum, sunt pe 17, 4x100, de Megane 2 cica.
dan22y
19 Jul 2013, 08:29
Nu te-ai uitat matale bine... sunt modelul Celsius. Sunt si 5x108 si 4x100.
cdadan
19 Jul 2013, 09:09
Nepoate!
In link nu le-am vazut pe a mele, probabil sunt doar cele frantuzesti, nu CMS Turkey
Nu scrie pe spatele lor cu le cheama?
al 3-lea post !
Nu-s alea din al treilea post, alea sunt tuxedo.
Am vazut doar CMS made in turkey, si sigla reno.
Modelul e
asta.
Markos
19 Jul 2013, 09:34
QUOTE(argon @ 19 Jul 2013, 09:11)
Stie cuneva cum se numesc jantele astea?
Cocastella.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.