QUOTE(einstein1984 @ 20 Apr 2010, 09:58)
Vezi ca si matizu si SN si SLZ au 5 usi. Da SLZ ce are in minus fata de matiz? Consuma mai mult?
Se descompune?
In 2002, cand mi-am luat Matizul, aveam de ales intre Maty si SRN. Nu regret nici o secunda alegerea facuta, la Matiz inca functioneaza absolut toate pe ea, usile se inchid ca in prima zi, etc, la SRN sincer ma indoiesc ca ar fi rezistat asa bine. Singurul lucru pe care il apreciez la SRN fata de Matiz e puterea mai mare a motorului, la maxim 1 litru de benzina in plus.
QUOTE(Andy_ACS @ 20 Apr 2010, 10:21)
Eu zic ca pentru nevasta incepatoare Matizul e ideal. E mic, usor de manevrat, consum decent, piese ieftine CASCO IEFTIN
Decat sa dai 300 de euro pe an pe casco, eventual sa-ti mai bage si fransiza, mai degraba o repari singur. Fransiza de 100 inseamna cam jumatate din valoarea daunei pe care o poate incasa un Matiz.
Barele de protectie costa cam 100 ron bucata, la banii astia nici nu ma mai uit cat mai am pana la perete cand parchez.
QUOTE(argon @ 20 Apr 2010, 10:38)
ontopic, nu are boxe in usile fata si nici nu o sa-i pun, are 2 boxe cam anemice in spate dar nu in polita ci pe margini, sunt niste suporti de plastic, asadar o sa-i pun 2 boxe calumea in polita, de 17 eventual ovale, ca incap mai bine mari, si cam atat, nu are nevoie de 4.
Daca vrei sunet decent pe masina, pune-i boxe OVALE pe spate, vezi ca se gasesc greu boxe suficient de mici pentru orificiile alea, eu am gasit SAL Boxxer la Domo, la 50 ron setul. Daca pui boxe rotunde la matiz pe spate se aude ca dracu'. Ca tot eram acolo, i-am luat boxe rotunde pe 13 pentru fata, tot SAL, tot 50 ron setul. Pot sa zic ca sonorizarea e decenta, se aude la fel de bine ca la clio cu sistemul stock.
Nu-i pune boxe ovale pe polita, daca nu vrei sa distrugi polita, las-o asa. Oricum ma indoiesc ca vei folosi sistemul audio pentru sonorizari la gratare, desi si pentru asta ar fi arhisuficient.
Cand schimbi distributia, schimba-i si cureaua de alternator si cureaua de AC, ai sa ramai uimit cand ai sa vezi ce crapata e cureaua de alternator. Daca nu le schimbi, s-ar putea sa te scoata din masina chiraitul curelelor uzate. Mare atentie la curelele alea sa fie bine tensionate.