nu, nu am cum sa ma fac de cacao cu adevarul, tu te faci de cacao ca reusesti 20% cu cotetul tau
QUOTE(dr_mKe @ 15 May 2010, 22:01)
Mah, voi nu reusitit sa-l cititi pe argon, care este un om de marketing prin excelenta. Dat fiind ca topicul meu cu Transfagarasanul i-a stricat audienta, acum si-o recapata.
Gizas !
miserupe de audienta, dupa 200 de pagini s-a spus ce era de spus, apropos, tie nu-ti consuma Supernova sub 5 extraurban? ca vad ca se mira unii ca la urs ca un motor aproape jumate ia 4.
dr_mKe
16 May 2010, 10:01
Ba da, dar la mers "eco hardcore" 4.7 %
Nu ai cum sa scoti 4 cu Matiz in stilul in care spui ca ai mers
Eventual a 5-a si 50 la ora constant, poate.
Previziune "de piata": faza cu 4% mai asigura minim 6 pagini
data viitoare te duc eu la timisoara si te convingi, interesul e al tau ca iesi la jumate de pret decat daca ai merge cu Loganul. De restul oricum faci cinste.
DragosP
16 May 2010, 10:06
QUOTE(argon @ 16 May 2010, 10:59)
nu, nu am cum sa ma fac de cacao cu adevarul, tu te faci de cacao
ca reusesti 20% cu cotetul tau
Da' de ce mă? Ce? Am făcut-o eu? Eu am prezentat niște date pe care alți posesori de Nubira (eventual wagon) le pot confirma (cca 15..20l/100km în oraș și 7,5..8l/100km în afară) pe când tu ești singurul cu consumuri d'astea sefe.
dr_mKe
16 May 2010, 10:12
Cu 4% te duc io cu Loganul mai, cu AC pornit
DragosP
16 May 2010, 10:14
QUOTE(dr_mKe @ 16 May 2010, 11:12)
Cu 4% te duc io cu Loganul mai, cu AC pornit
Hai las-o jos că măcăne, că avem cam același moteur... Poate cazanul tău să fie o țâră mai ușor ca limuzina mea...
dr_mKe
16 May 2010, 10:21
Iti filmez azi daca vrei, a 5-a, 55kmh, AC pornit, merge cam cu 4%, am facut ceva exercitii inainte de Honda
Daca nu merge, ii dau 3 bari in roti si iese garantat. Daca nici asa, prin absurd, vine argon si ma impinge din spate
cunosc ce pot aia de pe gmclub cu consumurile lor, si la limo au mai mari, cu orice masina ar merge ar avea mai mari ca mine sau doctoru, e in sange condusul ecologic.
QUOTE(DragosP @ 16 May 2010, 10:14)
Hai las-o jos că măcăne, că avem cam același moteur...
o fi macanind dar am fost cu el in masina si e adevarat.
dr_mKe
16 May 2010, 10:29
Argoane, ia hai azi sa merjem sa facem o filmare
Merced
16 May 2010, 11:08
Stau si ma gandesc ce om norocos este
argon.
Fost posesor al celei mai bune Dacii Break produsa vreodata, celebrul "esteit" care a mers numai cu ulei semisintetic de cand a iesit pe poarte uzinei(desi primul post al lui
argon la topicul de uleiuri de la CLT este unul in care lauda uleiul Lubrifin, spunand ca la Dacie nu trebuie altceva mai scump), al carui ambreiaj n-a fost schimbat niciodata, motorul impecabil dupa o suta si ceva de mii, fara pic de rugina, multiple imbunatatiri
. Apoi cu 2000 de euro ia un Espero care de departe depaseste orice alt Espero, si la viteza, si la consum, adica e smecherie de masina, consuma 5 si ceva, cu aer pornit la viteze legale pe autostrazi la unguri, dupaia ca sa fie forumula completa apare si un Matiz, cu 20% mai economic decat orice alt Matiz. Culmea, e si romanesc, dar in cazul asta sigur e un lucru bun. Si normal, fata de restul, aerul conditionat nu afecteaza aproape deloc dinamica masinii, evident nici consumul, tabla e de calitate, a fost condus doar de o femeie gentila care soptea cantecele cand mergea duminica 100 de metri cu ea la piata. Bine ca macar Matiz-ul a mers, limuzina stand in garaj, fiind o masina strict pentru concedii, probabil pornita de fostul posesor in fiecare saptamana, miscata cate un metru ca sa nu se deformeze cauciucurile.
Si toate aceste masini au avut un singur posesor, acelasi "
argon - mi se umple rezervoru' in timp ce merg cu ea".
corect...totusi, scuza-ma dar daca acu dupa atata timp te-ai prins...esti mai incet asa.
Merced
16 May 2010, 11:13
Razi, dar nu e rasul tau. Abia astept sa mergi la consum, sa vedem daca scoti 2.5% cu Matizul. Cel mai mult imi place principiul pe care te bazezi tu cand faci consumul, ala ca "e jumatate de motor de limuzina, tre sa consume pe jumate".
Sunt convins ca daca aveai un Aro d-ala de armata cu celebrul motor "jumatate de Carpati", tie ti-ar fi consumat sub 10%, desi alea iau 20% daca esti norocos.
hitman1234
16 May 2010, 11:31
Am scos si eu 4.1% Bucuresti-Moeciu cu Golfu' cand era in rodaj, si 2.9% de la Poiana de sus fix pana s-a terminat panta
Da-i Argoane cu a 5-a la 50 asa ii place, in combinatie cu benzina noastra sa vezi calamina in motor...
Merced
16 May 2010, 11:34
N-o sa vada calamina nicaieri, pentru ca n-o sa desfaca vreodata motorul. Masinile lui nu sufera astfel de interventii, niciodata.
dogy_10
16 May 2010, 12:12
QUOTE(dr_mKe @ 16 May 2010, 09:21)
Iti filmez azi daca vrei, a 5-a, 55kmh, AC pornit, merge cam cu 4%, am facut ceva exercitii inainte de Honda
Daca nu merge, ii dau 3 bari in roti si iese garantat. Daca nici asa, prin absurd, vine argon si ma impinge din spate
consumu instant sau ce merge cu 4%?
QUOTE(Merced @ 16 May 2010, 13:34)
N-o sa vada calamina nicaieri, pentru ca n-o sa desfaca vreodata motorul. Masinile lui nu sufera astfel de interventii, niciodata.
dr_mKe
16 May 2010, 12:15
Resetam instantul la inceputul probei
Ghinion insa, pe la 4 plec la poze cu 2 prieteni
Andy_ACS
16 May 2010, 12:20
Consum instant nu are la CB
Dar fac pariu ca daca vrea poate sa iti arate un simulacru de consum instant - in mers reseteaza CB, spoi merge cateva sute de metri si se uita la consumul mediu scos, si zice ca e aproximativ instant. Asa e la Deva
In felul asta poate sa iti arate orice consum vrea, daca dupa resetare apasa f f incet pe pdala, chiar daca pierde din viteza, chiar si 0 in frana de motor
Legat de limuzite - pornind de la premisa ca argon, un membru respectat al forumului, nu denatureaza realitatea ar fi cateva explicatii pentru rezultatele de consum inregistrate cu ambele masini (nu mai e coincidenta):
- stie sa mearga economic, sa aleaga traseele si orele potrivite
- isi pune minea sa scoata consum mic, poate si altii ar putea dar nu incearca/nu insista
- numarul km parcursi indicat de bord e mai mare decat realitatea (desi sunt sigur ca a masurat cu GPS si nu e asa)
Bafta!
dr_mKe
16 May 2010, 12:26
Daca chiar imi pun mintea fac pe 35 km, filmat tot. Te bagi la un pariu substantial Andy ?
Andy_ACS
16 May 2010, 12:31
De obicei nu fac pariuri, dar de curiozitate - in ce ar consta pariul?
Adica ce incerci sa realizezi si ce ar trebui sa iti dau daca reusesti?
Bafta!
dr_mKe
16 May 2010, 12:49
Eu ? Nimic, doar am fost cu argonelu' in proba sa vad cum scot cu Loganul si daca-mi pun mintea la un pariu, o fac pe unul mai substantial asa, sa tii minte ca nu ma bag in chestii care nu ies in practica
Andy_ACS
16 May 2010, 13:38
Daca ar fi sa fac pariul, in niciun caz nu as accepta sa fie si argon in masina, el are darul de a face consumul sa scada pe oriunde isi baga coada, asa ca in conditiile expuse mai sus ma vad nevoit sa refuz
Bafta!
dr_mKe
16 May 2010, 13:44
Normal ca refuzi, l-ai pierde 100%
Andy_ACS
16 May 2010, 13:47
Bineinteles, atata timp cat nici macar nu ai spus ce iti propui sa obtii. Acum de frica dai inapoi si iti propui o tinta mai realista, nu ce spuneai mai devreme.
QUOTE(dr_mKe @ 16 May 2010, 11:12)
Cu 4% te duc io cu Loganul mai, cu AC pornit
Eu zic sa te impaci cu ideea - nici Loganul nu e Matiz, nici tu nu esti argon
Bafta!
nu e nici o calamina, ca nu e Diesel sau Dacie 1300 cu benzina de conducta. Intotdeauna am mers subturat cu nici un efect nociv asupra motoarelor, cu cat o turezi mai putin consuma mai putin, limuzina vede 1200 rpm intr-a treia lejereanu, iar la drum lung, cutia fiind lunga nu trec de 3800 rpm unde am vreo 140 la ora, iar Matizu nu are turometru, dar a tr3ia ii dau la 30 la ora si a patra la 40.
Laurentziu83
16 May 2010, 16:15
Si nu te claxoneaza nimeni? A, am uitat, nu se aud claxoanele cand esti inauntru.
La Matiz daca ii dau a 4-a inainte de 70 si a 5-a inainte de 90-100, se cheama ca il chinui. In schimb bujiile mele sunt ALBE si motorul nu tremura in nici un fel.
Raman la parerea ca un motor de 1.0 sau 1.2 era mult mai potrivit pe Matiz, consumul ar fi ramas acelasi.
am zis ca merg subturat, nu neaparat incet, deci nu ma claxoneaza nimeni, mai ales ca traficul e cum e si intotdeauna in oras sunt bara in bara cu ala din fata mea, nu de putine ori aflandu-ma ca merg cu a doua sau a treia la ralanti... Motorul la Matiz nu e chinuit deloc, imi place cum merge la 30 la ora cu a treia, mai mult e chinuit cand il aud cum se aude la 70 intra'treia, oricum se aude tot timpul in interiorul masinii chiar si la ralanti, enervanta treaba, obisnuit fiind cu limuzina, unde nu stii ca e pornit sau nu.
C@talin
16 May 2010, 17:18
cum bre se aude zgomotu polizorului ?
Merced
16 May 2010, 17:23
Nu prea se aude cine stie ce, nu intelegi el merge mai mult cu motoru' oprit, d-aia are si consumurile astea.
DragosP
16 May 2010, 18:04
E clar. Cre' că-n Deva bagă ceva în apă, sau chiar Mintia să aibă vreo influență...
dr_mKe
16 May 2010, 18:07
Andy, ramane stabilita treaba
Determinare de consum Honda Green Challenge style pe 30 km. Daca am dreptate ramai dator cu o masa copioasa daca apari la vre-o intalnire.
PS > citeste atent inainte sa spui balarii asa cum ai mai reusit pana acum, ok ?
dogy_10
16 May 2010, 18:14
eu cand merg in oras, in timisoara schimb la 3000, afara cam la 4000 la mers lejer si pana pe la 6000 daca situatia o impune, oricum mai jos de 2000 nu schimb niciodata......nu suport sa simt motorul subturat, un motor subturat are disponibila un sfert (daca nu mai putin) din puterea lui. La clio a scos soramea afara consum de 5,5% eu mai putin de 6 niciodata (imi place sa mai si depasesc, nu doar sa fiu depasit) passatu la un drum de 600km extraurban a consumat 8% 4 persoane in masina plus portbagajul full, mers intre 40-180km/h fara autostrazi si cam 200km facuti pe serpentine
dr_mike - Ce ti-ai propus e perfect realizabil...
QUOTE(Merced @ 16 May 2010, 17:23)
Nu prea se aude cine stie ce, nu intelegi el merge mai mult cu motoru' oprit, d-aia are si consumurile astea.
faci tu misto, da'asa misto o sa fac io cand o sa-ti dispara ranjetu'de pe mecla la primul plin la rechin cand observi ca ia 20 %...
Merced
16 May 2010, 19:32
Sa vedem daca ajung sa iau rechinu'.
Da' oricum la ce rezervor are nu cred ca o sa vada vreun plin din partea mea.
Laurentziu83
16 May 2010, 21:42
QUOTE(argon @ 16 May 2010, 17:43)
Motorul la Matiz nu e chinuit deloc, imi place cum merge la 30 la ora cu a treia, mai mult e chinuit cand il aud cum se aude la 70 intra'treia, oricum se aude tot timpul in interiorul masinii chiar si la ralanti, enervanta treaba, obisnuit fiind cu limuzina, unde nu stii ca e pornit sau nu.
Merge si cu a 5-a la 40 la ora.
Mersul subturat nu inseamna consum mic, ci doar benzina nearsa aruncata pe esapament. Bine ca n-ai diesel, ca ii omorai turbina si injectoarele, asa doar ii infunzi injectoarele de benzina si o sa-ti tremure motorul la relanti, afumi bujiile si cam atat.
Merced
16 May 2010, 21:46
Nu e chiar asa, pana la urma consumul e dat de cat de mult e apasata pedala. Daca bagi piciorul in ea la 40 intr-a cincea se intampla ce spui tu, pana ajunge turatia la limite normale.
La drum lung mersul subturat poate insemna consum mic. Ai CB la Clio, convinge-te singur. Nu ca as indemna pe cineva sa mearga asa.
slider2
16 May 2010, 21:46
in unele situatii un motor subturat va consuma mai mult decat daca ar fi fost turat normal... adica in situatia descrisa de merced...
Merced
16 May 2010, 21:47
Depinde cat e calcata acceleratia.
ArtVandelay
16 May 2010, 21:47
depinde de la motor la motor, de turatia la care are cuplul maxim, de cat de avansat tehnologic e, dar in principiu cu un motor mare poti merge linistit si la 1200 de ture cu a 5-a sau a 6-a dupa caz, fara sa se intample nimic, cu un motor de 800cmc nu prea cred ca foarte sanatos..
slider2
16 May 2010, 21:50
QUOTE(Merced @ 16 May 2010, 21:47)
Depinde cat e calcata acceleratia.
am editat, ca am facut referire amandoi la acelasi lucru, doar ca eu n-am explicat exact
Merced
16 May 2010, 21:50
@ArtVandelay: Daca tot te-ai apucat de editat, merita sa bagi acolo si specificatia "pe benzina". Ca cu dieselu' la 1200rpm e direct modalitate sa-l distrugi incet si sigur.
ArtVandelay
16 May 2010, 21:53
la benzinare ma refeream, asa e. dar nici dieselurile nu sufera asa rau atata timp cat mergi constant si sarcina e mica, multe automate pe dieseluri merg in ultima treapta cu 1400-1500 rpm, repet, la motoare mai maricele nu 1.5 dci
Merced
16 May 2010, 21:56
Ai dreptate. Unchi-meu are 1.9 TDI pe Octavia de prin 2001 daca tin eu minte bine, are vreo 200.000km si n-a picat nimic pe la motor, si la cum merge omu' la consum, 70km/h intr-a cincea pe autostrada, te apuca durerea de cap. Noroc ca l-a invatat unu' la al doilea ITP sa mai dea dupa ea din cand in cand, ca au turat-o aia la statie si cica nu se mai vedeau de fum negru ce putea sa iasa de pe esapamant. S-a urcat unu' de acolo in ea, unchiu' asta dement in dreapta, si s-a dus ala pe autostrada si a alergat-o un pic pana sa o bage iar la ITP.
C@talin
16 May 2010, 22:47
un amic cu focus tddi a mers cu ea subturt 2000 ture 1500,si la itp ciuciu,nu iesea la noxe,la fel talpa schimbaari in limita vreo 30 kmsi porma a luat itp la noxe .
dr_mKe
16 May 2010, 23:35
Eheee, argoneatza n-a facut cu nici una din masini destui km ca sa apuce sa le strice mai mult decat erau deja.
N-are sens sa-i explicati despre presiunea uleiului, despre cum se taseaza incet si sigur cuzinetii, despre cum vibreaza segmentii si rup pelicula de ulei, despre cum se umple de depuneri pe langa segmentul de foc, etc ,etc
C@talin
17 May 2010, 00:11
detalii nesemnificative.
Markos
17 May 2010, 01:10
da' argon de ce n-a fost la concursul ala greenchallenge? ca-i rupea pe toti si cu aceul pornit, si cu muzica la maxim, mestecand un senvici eventual.
sau e calificat din oficiu direct în finala?
pastrama
17 May 2010, 02:34
Nu l-au primit aia, au zis ca le strica competitia.
QUOTE(Markos @ 17 May 2010, 01:10)
da' argon de ce n-a fost la concursul ala greenchallenge?
pentru ca sunt si altii la fel de priceputi, dar au saij de kile, iar eu am objpatru...ceea ce s-a si adeverit la Timisoara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.