Masina reconditionata este o masina care o aduci la starea ei initiala cum a iesit ea pe poarta fabricii. Cand o repari faci cam ce a facut domnul Albert: mai pui un scaun de aici, o cutie de viteze de aici, un radiator de acolo, etc.
Sau cel putin asa vad eu lucrurile.
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71287
E greu sa faci ce a realizat el. Stiu din propria experienta. La mine a durat 3 ani si am muncit de mi-a venit rau.
Foarte bine, nu a condamnat nimeni asta, dar banii aia nu se recupereaza niciodata, daca o faci o faci din placere si pentru tine.
Corect Argon!
Eu la D 1100 am renuntat momentan caci am latele pe cap si o neglijam. Aveam de ales in a o vinde pe aproape nimic sau a fca un bine unui bun prieten care vroia una asemenatoare. CE credeti ca am facut? DA, i-am facut-o cadou, cu imprumut, pentru 6-7-8 ani ( cat vrea el, posibil sa ii ramana definitiv) decat sa imi bat joc de mine vanzand-o pe 2 parale.
Richelieu
23 Oct 2010, 18:35
autom, tu in ce lume traiesti?
???????? detaliaza........
Richelieu
23 Oct 2010, 23:43
Dai masina de pomana si nu il cauti intai pe Filip?
C@talin
23 Oct 2010, 23:45
sau macar pe fane monitor sa-l cauti.
Merced
24 Oct 2010, 08:35
QUOTE(FLP @ 23 Oct 2010, 13:45)
Masina reconditionata este o masina care o aduci la starea ei initiala cum a iesit ea pe poarta fabricii. Cand o repari faci cam ce a facut domnul Albert: mai pui un scaun de aici, o cutie de viteze de aici, un radiator de acolo, etc.
Sau cel putin asa vad eu lucrurile.
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71287Alea-s scaunele cu care se echipa 1301, erau "tombstone-uri" luate de la francezi, care le foloseau la Renault 12. Radiatorul nou nu vad cu ce incurca, cutia de viteze e romaneasca in patru trepte, exact ce s-a pus pe masina cand a iesit din fabrica.
Nu vreau sa ne contrazicem inutil, e suficient sa arunci cateva ore ochii pe topicul dedicat sa vezi care-i faza cu Dacia 1300, chiar si cu 1301, si atunci o sa realizezi ca masina asta chiar face banii. Pai numai sa faca tinichigeria a platit o mare parte din suma ceruta. A si iesit super, trebuie sa recunosc, n-am vazut prea des asa ceva.
QUOTE(FLP @ 23 Oct 2010, 13:35)
Primele Dacii 1301 au venit cu scaunele astea.Deci,astea sunt cele originale.
Parerea mea,e pacat sa se arunce cu pietre in munca unui om.
S-a muncit mult la babusca asta securista,mult timp,multi bani,si multa,multa pasiune.
Dar si rezultatul a fost pe masura!
Este atit de frumoasa securista,imi aduce aminte de vremuri demult apuse!
Felicitari dom'Albert Einstein!
QUOTE(Merced @ 24 Oct 2010, 09:35)
masina asta chiar face banii.
hai cu banu atunci, toata lumea ca 'face banu' da nu o ia nimeni
Merced
24 Oct 2010, 09:43
Nu imi permit o masina calumea cu care sa merg zi de zi, de unde mi-as permite sa dau o suta de milioane pe asta? Sincer, daca as avea banii necesari care sa-mi permita si un astfel de lux, as lua-o cu ochii inchisi.
atunci nu ar fi mai bine sa lasi la latitudinea unora care au banii aia de dat daca merita sau nu?
Merced
24 Oct 2010, 10:06
Bine...
Richelieu
24 Oct 2010, 13:12
QUOTE(argon @ 24 Oct 2010, 10:54)
atunci nu ar fi mai bine sa lasi la latitudinea unora care au banii aia de dat daca merita sau nu?
Cine are bani de dat? FLP care vrea sa le fie celorlalti mai rau?
Eu am facut o oferta. Daca domnul vrea bine, daca domnul nu vrea iarasi bine.
Auzi la ala ca vreau raul la ceilalti.
Albert Einstein
24 Oct 2010, 22:10
Dragii mei...Vad ca s-a iscat o polemica si e pacat sa ne certam avem lucruri mai bune de facut.
Despre oferta facuta de FLP nu are rost sa discut, multumesc dar o refuz. Am vazut mai sus ceva linkuri cu masini de 450 euro, se pot cumpara acelea...si mi-a placut aia cu "mai pui un scaun de aici, o cutie de viteze de aici, un radiator de acolo, etc"
Probabil nu ai inteles sau nu ai citit topicul asta de la inceput.
Multumesc celor care au incercat sa explice ceea ce am vrut eu sa fac. Ca sa intram in discutii de genul merita sau nu merita banii este foarte usor si o poate face oricine insa nu are rost. Asta era suma pe care o vroiam eu si asta am cerut. Mult sau putin, este decizia mea. Daca cumparatorul plateste sau nu asta e altceva...e alegerea lui.
Am mai spus-o, eu nu vreau sa-mi recuperez banii, m-a costat mai mult decat pretul cerut. Pur si simplu am prea multe masini si prea putin timp pentru ele.
Si fiindca s-au iscat atatea discutii am stat si m-am gandit un pic si va anunt ca MASINA NU MAI ESTE DE VANZARE. O sa o pastrez si o sa ma plimb cu 1301 caci vad ca sunt mai rare decat puzderia de R 12 de pe lumea asta. Ba chiar o sa mai bag ceva bani in ea...
Revin cu amanunte
Va doresc o seara buna!
Richelieu
24 Oct 2010, 22:12
QUOTE(FLP @ 24 Oct 2010, 19:40)
Eu am facut o oferta. Daca domnul vrea bine, daca domnul nu vrea iarasi bine.
Auzi la ala ca vreau raul la ceilalti.
Cred ca ai o problema de perceptie! Nu am nici macar o singura postare in care sa vreau raul altora, in timp ce tu ai scris de mai multe ori ca e bine cand guvernantii ii ard pe cei din jurul tau deoarece daca le e rau alora tu vei sta mai bine decat ei.
Markos
24 Oct 2010, 23:39
QUOTE(Albert Einstein @ 24 Oct 2010, 23:10)
m-am gandit un pic si va anunt ca MASINA NU MAI ESTE DE VANZARE. O sa o pastrez si o sa ma plimb cu 1301 caci vad ca sunt mai rare decat puzderia de R 12 de pe lumea asta. Ba chiar o sa mai bag ceva bani in ea...
Revin cu amanunte
ma bucur ca ai luat decizia asta
QUOTE(Albert Einstein @ 25 Oct 2010, 00:10)
Si fiindca s-au iscat atatea discutii am stat si m-am gandit un pic si va anunt ca MASINA NU MAI ESTE DE VANZARE. O sa o pastrez si o sa ma plimb cu 1301 caci vad ca sunt mai rare decat puzderia de R 12 de pe lumea asta. Ba chiar o sa mai bag ceva bani in ea...
Revin cu amanunte
Bravo!
Ai luat cea mai buna decizie.Ar fi fost pacat sa o vinzi la cita munca a fost!
Si poate ne mai incinti si noua ochiul cu ceva mai multe poze,interior,exterior,ca esti cam zgircit la capitolul asta!
Spor la treaba!
Puteai sa o lasi la vanzare la suma aia, ca era tot una, oricum o pastrai, asa ca nu conteaza titulatura asta...spor la pastrare, multi km fara probleme!
ydaniel
25 Oct 2010, 08:01
QUOTE(argon @ 21 Oct 2010, 11:46)
Superb mercedesul, ce ne poti spune de el?
in curand va folosi antigel de la chimopar
QUOTE(Albert Einstein @ 24 Oct 2010, 23:10)
MASINA NU MAI ESTE DE VANZARE. O sa o pastrez si o sa ma plimb cu 1301 caci vad ca sunt mai rare decat puzderia de R 12 de pe lumea asta. Ba chiar o sa mai bag ceva bani in ea...
Revin cu amanunte
in sfarsit o decizie inteleapta.
Daca nu te poti ocupa de ea, cauta macar un sopron pe la tara pe unde s-o "abandonezi" si sa nu stea in ploaie pe pamant.
Albert Einstein
26 Oct 2010, 20:41
Danut in vizita la 1301
[attachmentid=1627667631]
1301 seara
[attachmentid=1627667632]
om_bland
27 Oct 2010, 14:59
QUOTE(Richelieu @ 23 Oct 2010, 23:43)
Dai masina de pomana si nu il cauti intai pe Filip?
Daca aveam un garaj calumea si bani de investit in masina mai ziceam... Stiu, s-ar putea sa te sochez, dar nu as primi o masina clasica daca stiu ca n-am bani sa o intretin corespunzator.
danut 69-71
27 Oct 2010, 23:16
QUOTE(om_bland @ 27 Oct 2010, 16:59)
Da , remontan ornamentele de "INOX " de la streasina ca nu cadeau cum trebuie .
cristyano2
28 Oct 2010, 06:18
Intr-Adevar cea mai buna decizie:)
Albert Einstein
9 Nov 2010, 17:12
din episodul urmator...
[attachmentid=1627671246]
ydaniel
13 Nov 2010, 20:01
azi s-a facut o mica revizie la securista:
-schimb ulei motor+filtru
-schimb ulei la cutie
-spalat+reglat carburator
-gresat mecanism stergator
STORMTROOPER
14 Nov 2010, 21:28
Mi se pare mie, sau in prima poza delco-ul nu este la locul lui.
Ma gindesc ce bine i-ar sta si cu una bucata scris mare pe capota de la portbagaj DACIA 1301.
ydaniel
14 Nov 2010, 21:36
am scos delcoul.
va urma si scrisu pe porbagaj alturi de alte imbunatatiri.
Albert Einstein
14 Nov 2010, 21:41
Da, delcoul era scos. Ydaniel il ameninta cu stroboscopul
Scrisul il am mai putin o cifra 1. Cand gasesc una in stare buna si cu picorusele de prindere complete il voi monta
Richelieu
15 Nov 2010, 01:36
Intreb si eu: nu e ilegal sa mergi fara lampa de marsarier si fara al treilea stop de frana?
Merced
15 Nov 2010, 08:04
In niciun caz.
Daca nu au avut din fabrica nu are nimic, sunt multe masini si mult mai noi fara al treilea stop de frana.
Albert Einstein
17 Nov 2010, 20:53
Urmeaza revizionarea franelor, inlocuirea arcurilor spate cu unele noi si un nou-nout Carfil IRMA 32
Albert Einstein
23 Nov 2010, 17:15
Carfil 32 IRMA nou, 0km
cu garantie
.
[attachmentid=1627674835]
br17rfg
23 Nov 2010, 17:20
Ce pret???
Albert Einstein
23 Nov 2010, 17:27
QUOTE(FLP @ 23 Oct 2010, 13:45)
Masina reconditionata este o masina care o aduci la starea ei initiala cum a iesit ea pe poarta fabricii. Cand o repari faci cam ce a facut domnul Albert: mai pui un scaun de aici, o cutie de viteze de aici, un radiator de acolo, etc.
Sau cel putin asa vad eu lucrurile.
Nu conteaza cat costa, mai fac si eu rost de cate o piesa de ici, de colo si o pun pe masina, asa cum se constata in mesajul citat...
Nu va suparati pe mine dar nu mai are rost sa detaliez aici aspectul legat de pret.
danut 69-71
23 Nov 2010, 20:41
Frumos carburatorul si mai ales ca-i nou .
Cred ca pinionul de la delcou era putin devansat sau avansat , NU ?
Albert Einstein
23 Nov 2010, 20:47
N-asi putea sa-ti spun care era treaba cu delcoul, ne va povesti ydaniel pentru ca el s-a ocupat...
Albert Einstein
27 Nov 2010, 15:51
Arcuri spate, se vor monta pe masina...
Urmeaza aprinderea electronica AT 011
[attachmentid=1627675899]
STORMTROOPER
27 Nov 2010, 19:11
Ma bucur sa vad ca nu ai abandonat proiectul, mai ales ca de vre-o 2-3 zile nu am mai vazut masina parcata la locul obisnuit.
Succes.
nelu_1985
27 Nov 2010, 22:02
Albert, taie mansonul ala de cauciuc astfel incat sa ramana doar pe prima spira a arcului si unge bine cu vaselina inainte sa-l tragi pe spira arcului. Acel manson reprezinta de fapt singurul motiv din care se rup arcurile la dacie, acolo se aduna mizerie, pamant, apa care nu se poate usca si facilitaeaza ruginirea arcului. Personal nu am vazut arc rupt din alt loc decat de sub mansonul ala.
ydaniel
27 Nov 2010, 22:20
dacia 1301 sta la caldurica intr-un garaj.
nelu_1985
27 Nov 2010, 22:26
Nu conteaza, apa tot intra acolo si cand o spala; totusi daca nu le taie mai scurte macar sa umpla cu vaselina.
ydaniel
27 Nov 2010, 22:54
o sa am grija sa nu rugineasca.multumesc de sfaturi
danut 69-71
28 Nov 2010, 00:47
QUOTE(nelu_1985 @ 28 Nov 2010, 00:02)
Albert, taie mansonul ala de cauciuc astfel incat sa ramana doar pe prima spira a arcului si unge bine cu vaselina inainte sa-l tragi pe spira arcului. Acel manson reprezinta de fapt singurul motiv din care se rup arcurile la dacie, acolo se aduna mizerie, pamant, apa care nu se poate usca si facilitaeaza ruginirea arcului. Personal nu am vazut arc rupt din alt loc decat de sub mansonul ala.
Mansonul este benefic sa nu bata metal pe metal .
Cele care sau rupt , au cedat din pricina tratamentului prost efectuat la material .
iulian'71
28 Nov 2010, 09:50
QUOTE(nelu_1985 @ 27 Nov 2010, 22:02)
Albert, taie mansonul ala de cauciuc astfel incat sa ramana doar pe prima spira a arcului si unge bine cu vaselina inainte sa-l tragi pe spira arcului. Acel manson reprezinta de fapt singurul motiv din care se rup arcurile la dacie, acolo se aduna mizerie, pamant, apa care nu se poate usca si facilitaeaza ruginirea arcului. Personal nu am vazut arc rupt din alt loc decat de sub mansonul ala.
Ai perfecta dreptate cu arcul ca se rupe de sub manson dar nu cred ca Albert Einstein va cara cu ea cartofi, varza sau saci cu ciment si chiar asa doar daca dai cu ea incarcata in gropi se rup si nu pe drum drept. Si danut 69-71 are dreptate caci au fost si loturi de arcuri mai dure si care au cedat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.