Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
b06fcn
Gasit firma la Oradea care se ocupa de ambreiaje ciudate, garantie la lucrare si tot tacamul. Problema e ca trebuie trimis tot kitul de ambreiaj la ei, inclusiv volanta, asta inseamna demontare de pe masina. In urmatoarele trei saptamani nu am vreme, deci va mai astepta ceva pana apuc sa ma duc la mosie sa o demontez.
In alta ordine de idei, am comandat discuri de frana si placute pentru puntea fata la Toyota, am mers pe combinatia care face furouri aici pe forum, discuri Brembo si placute Ferodo Premier. Vineri le livreaza, cost 460 lei. Sa vad daca am timp sa le montez sau duc masina la service.
ursul_bipolar
Chiar sunt curios cum se va comporta combinatia asta pe Toyota.
cj98czh
Si eu sunt curios pentru ca trebuie sa le schimb pe Passat si am vazut ca mai multi se plang de Premier .... eu nu am avut treaba cu combinatia asta in atatia ani de cand le folosesc dar poate or fi schimbat ceva ...
madhorsefuzzy
QUOTE(b06fcn @ 28 Sep 2016, 12:09)
discuri Brembo si placute Ferodo Premier. Vineri le livreaza, cost 460 lei.
Schimba Premier-ul cu altceva daca nu vrei sa-ti scartaie la fiecare frana. Mie pe Laguna combinatia imi scartaie la fiecare frana. Si nu cred ca au treaba discurile aici.

As merge la placute pe ATE, TRW sau Textar. Eu pe Leguma la urmatorul schimb o sa pun ATE.
b76bgaarh
ceva japonej nu e mai potrivit la toyota?
ursul_bipolar
La mine textarurile de pe fata au 44 de mii si le mai pot tine inca 10 mii dupa ultima inspectie. nu au scartait niciodata.
Daca ziceti ca premierul scartaie tot pe textar o sa merg.
MuciX
Scartaitul poate fi un indicator al functionarii. Daca nu atingeau placutele nu aveau cum sa scartaie. blush.gif
ursul_bipolar
Da, da la fiecare franare sa se atinga? biggrin.gif
cj98czh
Ca sa poti reduce viteza ... da este obligatoriu ca la fiecare apasare a pedalei de frana sa se atinga smile.gif
Victorine
Si eu sunt foarte multumit de Textar. Franeaza bine, nu scartaie deloc si contrar asteptarilor (pentru ca sunt cunoscute ca fiind "moi") rezista destul de bine la uzura, asa cum zice si ursul bipolar. Discurile mele Brembo sunt oglinda cu placutele astea, spre deosebire de Ferodo. Diferenta consta din cate am vazut in dimensiunea particulelor din garnitura de franare. La Textar sunt mai fine si mai omogene. La FerodoPremier erau vizibile granule mari si fire metalice. De franat ambele franeaza la fel. Ca atare am luat si saboti de frana tot Textar. Inainte am avut TRW si uneori scartaiau, foarte rar ce-i drept, insa unul avea desprins stratul de uzura de pe suportul metalic.
cj98czh
Am 2 masini cu Ferodo Premier ... atentie Premier si nu SL ... la ambele discurile sunt oglinda ... deci pica ce spui tu ... nu scartaie nimic si franarea este excelenta ... de aia sunt tentat sa pun acleasi lucru ... dar am observat ca mai multi se plang de scartait in ultimul timp ...
ursul_bipolar
Or fi schimbat compozitia la premier... mai astept, dar textar au pana acum +1
Victorine
Premier am avut si eu. Pica nu pica ce zic eu, asta am constatat, nu am actiuni nici la unii nici la altii.
bucatzel
Si pe Dacie am ferodo premier, am dat jos placutele de uzina folosite 500km ca alea scartaiau si daca nu franam tongue.gif N-o mai scartait de la schimb.

Pe aia de zi cu zi, pus ferodo premier. alea sufera saracele, ca masina a deveni de week-end de cand cu ...(damn, am zis ca o saptamna nu ma plang de primar)... lipsa locurilor de parcare pe langa birou. Asa ca primele doua frane trebuie sa curete discurile. altminteri, de scartait nu-i cazul.

Le-as fi auzit la oricare, ca daca-s singur in masina, de obicei merg cu geamul deschis.
b06fcn
Ca sa o luam pe rand, ma apropii de 10000 km cu combinatia Brembo/Ferodo si e totul OK, nu scartait, nu alte zgomote. Ma asteptam sa fie mai "wow !" reactia masinii, insa franeaza la fel ca cele cu care a venit masina din fabrica.
La Kia am pus discuri si placute Textar si sunt intr-adevar OK, nu am gasit insa pentru Toyota acceasi combinatie, exista placute, dar nu si discuri.
Om vedea, mai ales ca Toyota nu vede decat extraurban
marksman
Tot Brembo/Ferodo am pus si eu, la indicatia doctorului si-s multumit. Pana si 'nea Nicu, atunci cand a fost vorba sa-mi inlocuiasca discurile si placutele fata la Ford, tot pe combinatia Brembo/Ferodo a mers, din proprie initiativa.
bucatzel
pe nea Nicu' nu l-as lua ca reper, cred ca l-o hipnotizat doctoru, ca sa fie sigur.
marksman
Probabil că era sub influența doctorului.
M.C.
Eu cu Brembo m-am lecuit.Nu mai pun asa ceva pe masina.Bat din nou,dupa circa 2000 de km de la rectificare.Total kilometri vreo 8000 aproximativ.
ursul_bipolar
O sa vina doftoru sa zica ca nu le-ai rodat cu tehnica aia de incalzit pana iese fum din ele.
MuciX
Patit si eu cu brembo. Dar da, doftorul ma acuza pe mine, desi cu alte discuri nu am avut probleme.
AndreiMR
Probabil facaturi dupa Brembo. Eu am Brembo pe Alfa, nu am avut nicio problema cu ele, si nu le-am menajat deloc. Am avut doar grija sa nu intru cu ele incinse la spalatorie sau prin balti...atat cat s-a putut. Placutele cu care le-am uzat au fost un set de EBC si acum am pus Textar...si daca mai duc un set de placute, probabil o sa incerc si placutele Brembo.

Mai important decat sa alegi o marca anume (din cele care fac lucruri de calitate) e sa te asiguri ca nu dai de rebuturi si fake-uri, si aici e loterie.
ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 28 Sep 2016, 16:13)
Patit si eu cu brembo. Dar da, doftorul ma acuza pe mine, desi cu alte discuri nu am avut probleme.
*



Iti dai seama ca discurile au fost de vina. Asta cu rodajul lor este cel putin relativa, nu zic ca nu e buna dar e relativa.
M.C.
Bineinteles ca discurile-s de vina.
Chestia cu rodajul discurilor e o gluma .
Parerea mea™
Acum,ca or fi facaturi sau nu ,nu am de unde sa stiu.Si nu le-am luat de la bacania din colt,dar,in fine,asta s-a intimplat cu ele.
Mai am un prieten in Ploiesti,care tot cu d-astea a patit.Tot pe Megane.
Iesisera si din garantie cind au inceput sa bata prima oara,pe la 5000 de km.
Next time,orijinale Reno,in reprezentanta,chiar daca or fi mai scumpe.
Brembo,pas.
MuciX
Se poate sa fi fost vreun lot de facaturi care s-a infiltrat in stocurile mai multor furnizori.
AndreiMR
Chiar n-are importanta de unde le iei. Fiindca importatorii de piese sunt aceiasi pentru toate magazinele. Ca iei de la epiesa, autokarma sau un magazin de parter de bloc, in principiu tot de la Unix, AutoNet, Auto Total le comanda. Si aici e buba mare, fiindca astia aduc cine stie ce si de unde.

Teoretic, daca iei de la reprezentanta ar trebui sa stai linistit ca ai cumparat original. Dar si aici depinde, la Auto Italia tot de la AutoNet sau ItaloParts sau alti furnizori locali se aduc piesele, nefiind o reprezentanta oficiala a marcii asa cum e la Reno sau la altii. Numai ca la reprezentanta chiar poti beneficia de garantie pe lucrare si pe produs, de la ei le-ai luat, ei le-au montat, ei sa se spele pe cap cu piesele. Daca le iei de la magazin si le montezi la service e frecusul mult mai mare si mai repede renunti, mai ales la piese nu foarte scumpe.

Cand aveam eu Clio, pe la reprezentante erau oferte bune pentru masini cu ceva ani vechime. Facusem calculul si era doar cu vreo 10-20% mai scump sa schimb anumite consumabile la ei, fata de cazul in care le luam eu si le schimbam la un service autorizat.
ursul_bipolar
Ar fi interesant sa vedem procentul de discuri aftermarket ovalizate vs OEM. Daca ala OEM este f mic atunci chiar merita sa dai mai multi bani pe OEM. De ex la mine discurile sunt aprox 1000 lei vs 400-500 aftermarket.
MuciX
Si ce te faci cand vrei upgrade?
bucatzel
QUOTE(M.C. @ 28 Sep 2016, 16:05)
Eu cu Brembo m-am lecuit.Nu mai pun asa ceva pe masina.Bat din nou,dupa circa 2000 de km de la rectificare.Total kilometri vreo 8000 aproximativ.
*


QUOTE(MuciX @ 28 Sep 2016, 16:13)
Patit si eu cu brembo. Dar da, doftorul ma acuza pe mine, desi cu alte discuri nu am avut probleme.
*



nush baieti, am montat combinatia doftoriceasca amu' 3 ani si 30k km. Trebuie sa le fac ceva ca sa bata?
ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 28 Sep 2016, 16:55)
Si ce te faci cand vrei upgrade?
*



Iei aftermarket si le montezi in service autorizat. Daca iti iei teapa le duci inapoi.
Apropo de upgrade, la mine de ex poti sa faci upgrade la frane si sa treci la cele de ralliart direct la reprezentanta. Schimbi discurile cu unele mai mari si ce mai trebuie, totul original, si daca iti iei teapa si se ovalizeaza te duci peste ei, faci scandal etc...
b06fcn
Au venit vineri piesele pentru Avensis, sa vad cand am vreme sa ma duc sa le montez, ma gandesc totusi sa duc masina la service sa le schimb, cred ca pana la urma Laguna va pleca de la noi, daca se va primi pretul corect, astfel incat Toyota va intra full time la naveta saptamanala de Gl...fingers crossed...
dr_mKe
Eu nu am avut veci probleme cu Brembo. Un disc cu fonta bogata in carbon se poate buli usor in prima parte a vietii, anume rodajul, de care voi cam faceti misto.

Brembo HC arata impecabil dupa peste 60k pe masina cu Ferodo Premier, asa cum au aratat toate pana acum. Acusi ma vaz cu argon sa punem alt set de Premier pe ele.

happy.gif happy.gif happy.gif happy.gif happy.gif
M.C.
QUOTE(dr_mKe @ 3 Oct 2016, 09:59)
Un disc cu fonta bogata in carbon se poate  buli usor in prima parte a vietii, anume rodajul, de care voi cam faceti misto.



happy.gif  happy.gif  happy.gif  happy.gif  happy.gif
*


Coane,fiecare este liber sa creada ce vrea.Eu nu cred in chestia asta cu rodajul discurilor.Daca ar fi fost adevarat,producatorii ar fi recomandat acest tratament termic al discurilor dupa ce le-ai montat pe masina.
So.......
Oricum,pentru mine in viitor,Brembo pa,pa... icon_mrgreen.gif
b06fcn
Revenind la obiectul multiplu al acestui jurnal, azi vom vorbi despre Avensis-ul din dotare.
Dupa indelungi cautari, am gasit intr-un final o janta Ronal pe 17 pentru masina in chestiune, identica cu cele de pe masina, ca sa am rezerva normala si pe timp de vara. M-a costat 300 de lei, pret rezonabil avand in vedere raritatea acestui reper pe combinatia 17 toli cu 5x100 distanta intre prezoane.
Intre timp, am inceput sa ma uit dupa componente ale instalatiei OEM de xenon, ca sa ii fac o conversie ca la carte. Am gasit farurile OEM, mai am de luat captorii de inaltime cu cablajele aferente, unitatea de control si releele plus cablajul de la motor. Vasul nu se schimba, are loc prevazut pentru pompa, idem in bara, sunt semne pentru decuparea gaurilor pentru duze.
Am dat sfoara in tara sa gasesc un Avensis cu toate astea nedemontate, sa le dau eu jos si sa le trec pe ailalta.
b06fcn
Am dus ieri Avensisul la schimbat de discuri si placute pe fata. Luni cred ca o plimb pana la Galati, mai am de facut 6500 pana la revizia urmatoare, care are soroc in februarie 2016. Asa ca intra in paine, alternativ cu Leguma, careia i-am prelungit azi polita Casco, 500 si ceva de euro, valoare asigurata putin sub 12000. Nu am primit decat oferte neserios de neserioase pentru ea, asa ca ramane in garaj.
b06fcn
M-au sunat de la service, sunt gata franele la Avensis. Au fost schimbate si placutele pe spate, mai tineau ceva dar s-a decis ca e mai bine sa fie si alea schimbate. Aveau cred ca in jur de 40000 km.
Ma duc sa o recuperez dupa-amiaza, costul total este 380 lei manopera si placute spate, la care se adauga cei 480 RON platiti pe discurile si placutele de fata.
Intre timp am inceput sa mai merg cu Corsa prin oras, e mult mai bine cu masina mica la parcari si in aglomeratie.

14 Oct 2016, 13:31:
Am fost si am luat Toyota de la service. Franeaza bine, cat mi-am dat seama pana acasa, urmeaza rodarea corespunzatoare saptamana viitoare cand plec cu masina la drum.
Alte probleme nu au fost semnalate, a fost controlata din bara in bara si e totul OK.
Singura problema pe care am sesizat-o e o usoara vibratie a carcasei filtrului de aer, se pare ca e boala lor, dupa un timp se taseaza bucsa pe care sta prins de caroserie suportul filtrului si asta intra in rezonanta intre 1000 si 2000 rpm. Remediasem partial problema cu un burete indesat sub carcasa, cel mai probabil s-a tocat/tocit/topit si ala. Weekendul viitor ajung la mosie si o rezolv.
In rest nimic de semnalat.
Diac
Pe vremuri la Supernova, am patit acelasi lucru la carcasa filtrului de aer. Tataie mi-a dat un fel de sfoara ignifuga (cred ca avea ceva azbest in compozitie :b ) cu care am infasurat treaba respectiva si n-a mai vibrat.


Sper ca nu te superi ca te intreb, dar... nu-s cam multe masini la un singur sofer? (Avensis, Laguna, Megane) fara sa pun la socoteala Kia, Corsa sau cele din depozit de la tara?
b06fcn
Asta e topic de scandal cu consoarta, nu am ce face, Avensisul si Corsa sunt mostenire de la tata, nu ma indur sa le dau, plus ca la Opel mai e timbrul de platit, o masina ca aia mai mult de 2000 de euro nu face, daca mai scad jumate de timbru, cat o fi si ala, as lua maxim 1500 pe masina. Asa, impozitul e 24 de lei pe an sau ceva de genul, RCA e vreo 250 sau 300 lei, ca tata era pensionar, masina va trece pe numele mamei si raman valabile aceleasi conditii, deci asta nu e o povara la maxim 350 de lei pe an plus o revizie, pe care o fac in regie proprie si care costa maxim 300 lei.
Idem la Toyota, nu are decat 120000 km, facuti doar de tata si de mine in 9 ani de cand s-a luat masina, mers doar afara cu ea. Costurile anuale sunt reduse si la aia, undeva la 800 lei pe an RCA si impozit, plus CASCO vreo 350 de euro, daca e sa o dau, nefiind pisat de la vaginul poporului, mai mult de 6000 de euro nu cred ca iau pe ea. Mai bag 700 lei in doua revizii pe an si aia este.
Megane-ul pana una alta sta, la aia e si mai simplu, timbrul de mediu face cat masina. RCA si impozit anual costa undeva la 600 lei pe an. O revizie face 200 de lei anual, maxim.
Kia nu intra la socoteala ca e masina nevestei, iar Laguna e masina mea de mers la serviciu la Galati. Daca reuseam sa dau Laguna pe o suma rezonabila, o dadeam ca sa taca nevasta, dar asa s-a convins si ea ca nu merita sa pierdem bani doar ca sa economisim vreo 2500 de lei pe an. Ca sa nu mai zic de valoarea sentimentala, care pentru mine nu se poate stabili in bani. Alte masini nu-mi doresc in perioada urmatoare, cand va fi ceva de schimbat probabil ca vor pleca Kia si Laguna, insa nu e cazul pe moment. Consoarta face 5000 km pe an, nu are rost sa iau alta masina doar pentru mers la serviciu si inapoi si maxim cateva drumuri pe an pana la mosie.
Alea din garaj de la mosie costa pana una alta doar impozitul anual, peste putin timp la doua nu va mai fi cazul ca vor fi atestate (2017 si 2018), urmand si a treia intr-un viitor nu prea indepartat (2021).

Acuma revenind la filtrul de aer de la Avensis, trebuie sa vad de unde provine sursa vibratiei si dupa aia ma gandesc la o solutie, e clar ca buretele nu a fost decat un paliativ temporar.
Diac
Acuma știi si tu ca nu de impozite si RCA e vorba ci de discuri, ambreiaje, volante, distribuții, pneuri. Am încercat si eu sa țin o mașina "de rezerva" si am constatat ca e păgubos, inclusiv pentru mașina in cauza. In fine, vei vedea singur.
b06fcn
Pai oricum unele din ele erau de rezerva si inainte - Avensis-ul circula doar in vacante, Megane-ul a avut perioade cand a somat, dupa aia Laguna a somat ceva timp...
Acuma depinde si cat mergi cu o masina, ca sa se justifice nevoia uneia de rezerva. Eu fac cam 50000 km pe an, am cateva drumuri pe an peste Prut unde nu ma pot duce decat cu o masina ca Megane-ul. Plus ca am nevoie de masina la orice ora, cand am avut Kia cu turbina in batista la curatat, am avut masina la schimb pentru sotie. A durat doua saptamani, ca nu m-am lasat dus de cei de la Kia care ziceau ca trebuie schimbata turbina, am dus masina la garaj, am dat turbina jos si am trimis-o la curatat. In loc de 850 de euro sau pe acolo, cat cereau pe reparatie, am dat 300 de lei. Din diferenta economisita am scos costurile pentru celelalte si nevasta a avut cu ce sa mearga la plantatie.
Practic, situatia actuala impune, fata de normalitatea anterioara, sa am doua masini de oras (Corsa si Megane) si doua de afara (Avensis si Laguna). Asta va insemna diluarea kilometrajelor si, implicit, prelungireq perioadelor intre revizii, respectiv uzura mai mica pe acelasi interval de timp.
Pagubos va fi atunci cand nu imi voi mai permite sa le tin si sa le intretin pe toate asa cum imi place, dar nu cred ca asta se va intampla vreodata.
b06fcn
Am fost azi la mosie, sa fac restul de vin. Printre doua zdrobeli de struguri am dat jos cutia de la filtrul de aer de la Avensis, bucsile pe care sta fixat de caroserie sunt OK, problema venea de la priza de aer care intra in carcasa filtrului si care a ramas fara garnitura circulara de burete. Nu am crezut ca poate fi de acolo, dar am improvizat totusi un surogat de garnitura din sfoara de rafie. Surprinzator, acum e silenzio stampa. Nu puteam sa cred ca doua plastice intre ele pot generea asemenea vibratie zgomotoasa.
Am profitat sa schimb si rotile de iarna, de luni incepe o perioada de deplasari la Galati, ca mai sunt 6000 km pana la revizie, care trebuie facuta la finele lui ianuarie sau in primele zile ale lui februarie.
Franele sunt OK, parca pedala e mai ferma decat inainte.
b06fcn
Avand ceva treaba pe la mosie, am revenit aseara, cu Opelul de data asta. Aveam rotile de iarna depozitate in garaj si m-am gandit ca nu ar fi rau sa ma ocup sa incalt si mica buburuza. Am rezolvat problema, insa a aparut alta, am pierdut ornamentuln de plastic de la aripa dreapta fata. Azi dimineata il aveam cand am iesit din curte, am constatat la vulcanizare la Urlati ca nu mai este. Probabil de la apa s-a dus la plimbare, era rupt de cand cu ridicarea masinii acum aproape un an. Noroc ca am o decizie finala de la instanta penala care certifica vinovatia celor de la ADP, dar care imi spune ca trebuie sa ma duc in civil sa obtin despagubirea, trebuie sa ma ocup de problema. Prima data ma duc la Opel sa vad cate mii de lei costa rahaturile alea de praguri de plastic si ornamentele de la aripi, plus manopera, dupa care ii iau amiabil, daca vor bine, daca nu, instanta.
Acum merg cu masina belita pe ambele parti in fata, pe cea de pe stanga o dadusem jos, sa nu atenteze vreun gwaozar, trebuie sa gasesc acum si una de dreapta.
In rest e totul OK, am profitat aseara si i-am desfundat nitel vana EGR, azi la intoarcere vin pe autostrada spre copitala si ii mai dau niste extras de 44, sa se curete comme il faut
b06fcn
Si am scos raritatea la plimbare. Am fost o tura la vulcanizare, sa scapam de gumele alea penale de pe spate si din ce aveam prin garaj am reusit sa incropim un set de roti legale pe 14, ca sa putem trece ITP-ul. Dupa care urmeaza jentile pe 15 cu rotile specifice si omologarea la RAR.
Am fost la o statie de ITP sa se uite omul de acolo la masina sa-mi zica ce mai e de facut ca sa treaca inspectia cum trebuie, in afara de esapament care e dus, reglat frana de mana si pivotii inferiori de schimbat, restul zice ca ar fi OK. Ca sa fiu eu linistit se va schimba tot ce e de schimbat pe partea de articulatii, placute noi de frana, racorduri noi de frana, plus pe spate reglat frana de mana care acum nu tine deloc, ca sa nu mai fie de lucru pe partea asta in viitorul apropiat (plus verificare sistem 4x4, cu inlocuire cruci cardan spate, care fac zgomot, schimbat uleiuri in cutie si grupuri).
Am profitat si am spalat-o bine, am aflat cu ocazia asta ce inseamna masina romaneasca, va trebui sa ma ocup serios de etansarea habitaclului mad.gif .
Noroc ca motorul a fost facut cu simt de raspundere, merge perfect, la capitolul asta chiar nu am de ce sa-mi fac griji, specialistul care l-a facut (coleg cu noi aici pe forum, stie el cine e smile.gif ) a avut grija sa iasa ce trebuie, piesele au fost de calitate, lucrarea de super-calitate.
Si o poza cu jucaria, care mi-a placut cum se misca pe sosea...desi era in rodaj si nu i-am dat mai mult de 3500 rpm...
[attachmentid=1628046847]
Laurentziu83
Etansarea habitaclului e facuta astfel ca sa nu te sufoci vara din lipsa AC-ului. smile.gif
b06fcn
Mda, e etansa din toate partile. Am venit la mosie sa schimb rotile si de la Kia si m-am uitat la Aro, are sta in curte, ca nu mai am loc in garaj si pentru asta, plin de apa la picioarele soferului si pasagerului. Cred ca saptamana viitoare sau ailalta, cand o fi cu zilele libere, vin si ma ocup serios de ea, mai ales ca trebuie facute si restul de reparatii pt ITP.
In rest, totul e in grafic.
Bicicleta galbena
De ce nu o prelata/folie peste ea pana la primavara, sa ai vreme buna s-o etansezi cum trebuie, ca pana atunci la ITP nu verifica etanseitatea.

b06fcn
Ideea e ca poate intre timp ma mai dau cu ea pe coclauri, dupa ce ae ITP valabil si nu as avea chef sa ma noroiesc pe pantofi fara sa ma dau jos din masina...Plus ca din cate am vazut nu cred ca e mare lucru, niste table de curatat/lipit/izolat si gata. Am garaj unde sa fac asta la uscat si adapost.
b06fcn
Luat piese pentru ARO 10, bucsaraie, pivotaraie, articulatii, stopuri, dispersoare, fete de usi, tot tacamul sa o pun pe picioare. Cost total piese aproape 2000 RON, mai am de rezolvat cu toba (mi-o face un coleg de forum din inox), dupa care la ITP si la noroiala, dupa ce fac rost si de gume noi.
In alta ordine de idei s-a bulit una din cheile de la Opel, practic telecomanda nu mai functioneaza, am gasit un atelier care repara telecomenzi, mi-a zis nenea de acolo ca e boala frecventa la ele.
b06fcn
Asa cum ziceam la coltul bucurosilor, am gasit vechiul kit de ambreiaj de la Megane, placa OEM si discul cu care fusese imperecheata. Am gasit si o alta volanta de pe o masina de anglea cu milaj rezonabil (sub 100000), sambata cand revin in tara le trimit la Oradea la facut. Practic scap sa duc masina la mosie, sa o desfac si sa o las desfacuta pe rampa pana vine kitul de ambreiaj inapoi facut. Asa trimit kitul facut din bucati, il primesc inapoi si abia dupa aia desfac si masina, cand voi avea timp si chef.
In alta ordine de idei, am scos Leguma la un drum la Galati, ca nu mai iesisem de mult cu ea, pot spune ca imi consuma cu 1l la suta mai mult decat Toyota, cu acelasi stil de mers...
In saptamana dintre Craciun si Anul Nou sper sa ma pot apuca de Aro 10, sa il fac gigea pt ITP. Trebuie facut ITP-ul si la remorca, iar la finele lunii ianuarie si la Opel.
In rest toate bune.
MuciX
Se stie ca renoaiele consuma mai mult numai sa nu spuna lumea ca sunt proprietarii zgarciti, precum soferii de VAG. Alea consuma putin, daca nu pui si uleiul. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.