Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
MuciX
E mai scump Mondeo, mai ales daca te uiti la Vignale. partea buna e ca ala macar are convertizor de cuplu, deci stai linistit cand vine vorba de cutie.
marksman
Doar ma uit si visez, ca in urmatorul an nicio masina din familie nu va fi inlocuita decat in caz de forta majora (si atunci cu una SHK9), iar peste doi ani trebuie musai inlocuit Focusul din 2002. Tractorul pleaca abia dupa Ford.
b06fcn
Ieri am spalat Toyota, ca era murdara de anul trecut. Azi am murdarit-o la loc radmasa.gif
In rest nimic nou sub soare...
mars
QUOTE(b06fcn @ 3 Jan 2019, 18:57)
Masina va fi exclusiv de mers extra-urban, pe distante lungi, in week-end, concedii and shit.
*



Eu te vad in Mercedes, poate un C 220 CDI 4Matic wink.gif.
b06fcn
Parca nu mai vreau cu zeama de tractor daca nu e off-roader...
Un C300 ar mai "appropriate"...
mars
Cu atat mai bine daca va fi pe combustibilul corect! Cred ca si un 250 ar fi suficient.
b06fcn
C 250 nu exista, doar C 300. Si e cu cilindreea corecta, adica 2 litri. 200 are motorul de 1,5 tce de la romb, nu vreau asa ceva...
BN64FLO
C300 cu motor de 2l? Ciudat smile.gif nu mai fac 270 kompressor? Motorul ala chiar ar fi ce trebe
mars
QUOTE(b06fcn @ 6 Jan 2019, 21:55)
C 250 nu exista, doar C 300. Si e cu cilindreea corecta, adica 2 litri. 200 are motorul de 1,5 tce de la romb, nu vreau asa ceva...
*



Mda, C 250 a disparut din aprilie 2018. Si ala tot 2 litri avea, la fel si C 200 (care tot atunci a intrat la apa...). Pe la dealeri inca mai sunt pe stoc masini cu ambele motorizari, inclusiv din 2018. Dar mai bine C 300, clar wink.gif.
ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 4 Jan 2019, 10:33)
Am inceput si eu sa am indoieli ca ni s-ar potrivi PHEV, tinand cont de conditiile in care va fi condusa.
Legat de Outlander PHEV, pentru cine are timp si rabdare -

*



Serios?! Si tu chiar iei de buna parerea personala a tipului ala?

Intre timp le-a cam dat rusinica. Se pare ca bmw inca nu reuseste sa tina pasul cu noile reglementari, din pacate.
bucatzel
Ursule, mitsubishi nu-i maica-ta, nu trebuie sa-i aperi onoarea sau mai stiu eu ce, poti s-o lasi mai tango, lumea discuta deja altceva de vreo doua zile...
ursul_bipolar
Este doar o opinie la o alta opinie, nu apar onoarea nimanui. Daca deranjeaza va rog sa stergeti.
b06fcn
Nu stergem nimic, daca nu se sare calul. Ca idee, marci precum VW, BMW, Audi, Seat sau Scoda nu au ce cauta la mine in garaj.
Pe lista scurta raman Toyota, Mercedes, Kia/Hyundai si poate Volvo, desi am o problema cu chinezariile. Vad ca si Mondeo arata decent, portbagajul la hibrid e ca mic insa, ceea ce e un inconvenient, avand in vedere destinatia masinii...Ar mai fi si altele, dar, pe moment, nu ma da nimic pe spate. Depinde de ce oferte apar cand mi se va pune pata in mod ireversibil. Cum ziceam, pana atunci doar ne jucam...
mars
QUOTE(b06fcn @ 7 Jan 2019, 06:59)
Ca idee, marci precum VW, BMW, Audi, Seat sau Scoda nu au ce cauta la mine in garaj.
*



Pentru asta iti vor sari in cap cativa "rationali" radmasa.gif. Dar eu te inteleg rolleyes.gif.
b06fcn
E problema lor, pe banii mei fac ce vreau... radmasa.gif
AndreiMR
QUOTE(b06fcn @ 7 Jan 2019, 06:59)
poate Volvo, desi am o problema cu chinezariile.
*




Volvo au cele mai frumoase interioare din industria auto de astazi, cel putin cele in culori deschise sunt senzationale wub.gif Chinezarie e doar S90, restul sunt facute in Suedia si mai nou in SUA. Iar sistemul de anulare a lagului turbo la diesel, cu aer comprimat, chiar functioneaza, raspunde instant motorul. Eu nu le-as scoate de pe lista, dupa un drive-test s-ar putea sa nu mai conteze ca detinatorul marcii e chinez
dizzy
Atata timp cat cumperi pe banii tai, ia-ti ce-ti place tie.
Pe cei din jur nu o sa ii multumesti vreodata.
Daca nu ai murdaritori intre utilizatori: copii, animale, copii care se comporta ca animalele, nevasta care se fardeaza in masina, amanta care scapa rujul unicat in masina, poti sa iei interior deschis la culoare.
Altfel, nu te-as sfatui. In loc sa te bucuri, o sa tot cureti la dansa.
Despre Mercedes si Volvo am eu o parere personala, ca merita luate dupa de faci 50 de ani.

b06fcn
Interiorul va fi de piele, de preferat crem sau gri, depinde de ce ofera fiecare producator. Nu am probleme cu interioarele deschise, la Kia am tapiterie gri deschis si a avut nevoie de detailing abia la 10 ani de utilizare...nevasta nu se fardeaza ca nu are nevoie, copii nu exista, pisica nu face mizerie in masina si nici nu-si baga ghearele in piele...
Mercedes dupa 50 de ani o sa fie clasa E, pana atunci ma pot antrena cu o clasa C, ca poate dupa 50 de ani vreau Jaguar...
dizzy
Atunci ia-o gri , bej, crem, alba, bleu, galbena ca ai sanse sa te bucuri de ea.
Eu iau numai negru, gri inchis, bleumarin, verde inchis.

Hmmm, partea cu amanta si rujul unicat nu ai negat-o... harhar.gif
marksman
Ca parere personala, interioarele deschise la culoare arata bine doar in showroom si-n poze de prezentare. Am vazut Pejo 607 luat de nou, cu interior din piele bej. La doi ani de la cumparare, fara detailing interior (ca pe atunci nu stia lumea), doar cu obisnuitul interior/exterior de la spalatorie, interiorul era aproape maro.
einstein1984
jaguarele noi nu mai sunt doar de mosi... parerea mea.
MuciX
Oare merc ce fel de cutii de viteza mai pun pe masini? In afara de manuala, desigur.
AndreiMR
Automata cu 9 trepte, produsa la Sebes, pentru motoarele mai mari. E automata cu convertizor, dar mai desteapta decat cele clasice...are destula tehnologie SF in ea. Motoarele bazate pe 1.5 dci si 1.33 de la Renault se combina cu o cutie cu dublu ambreiaj si 7 trepte, de la Getrag...adica aceiasi care fac Powershift de la Ford si EDC de la Renault...cutii cu performante modeste si fiabilitate discutabila. Ma rog, cu 1.5 Dci sau 1.33 e discutabil cat de Mercedes mai e masina aia, asa ca nu cred ca cea mai mare problema e cutia Getrag
cj98czh
Motoarele Renault de pe Mercedes sunt "putin" personalizate la cerintele Mercedes ... au destule elemente schimbate fata de cele de pe Renault ... nu ca cele 100% Renault sunt problematice ...
MuciX
Oricum, daca e "acelasi" 1.5dci, nu cred ca mai putem vorbi de un motor prost. A avut probleme la inceput dar sunt disparute de mult.

CLA Shooting brake arata misto. Dar s-ar putea sa fie prea mic pentru colegul. Si prea shooting brake. Si prea putin C-Klasse. smile.gif
AndreiMR
1.5 dci de la Mercedes nu prea mai are multe in comun cu cel de la Renault, au schimbat o gramada de repere pe el. Daca ce e la liber pe net in materie de documentatie e corect, doar blocul ar mai fi la fel, restul ar fi complet modificat. Oricum, si pe Renault e un motor foarte bun, fiabilitatea e rezolvata de acum vreo 10 ani si consuma foarte putin. La rafinament nu e chiar campion, dar i se poate ierta asta. Bine, asta oricum nu se pune pe Mercedesul potential al colegului...daca vrea diesel are noul 2.0 100% Mercedes pe C-Class, extrem de bine vazut de revieweri
einstein1984
da da, au pus referinte mercedes pe injectoare si turbina ca sa nu le cumperi de la dacia, sa zica, doar genuine mercedes parts de 4 ori mai scumpe sunt bune.
Sau au pus neneorocirile alea de delphi de le mai folosesc ei?
cristic1982
Motoarele sunt identice (bloc, chiulasă, supape, pistoane, injectoare, pompa, turbină etc.) restul este publicitate ieftină. O tubulatură de admisie, un alternator sau un demaror nu schimbă motorul. Astea sunt diferite oricum și între modelele reno cu aceleași motoare.
Voi chiar credeți că stau să gestioneze la Valladolid 10 referințe diferite pentru aceași piesă?

Până și circuitul de alimentare cu carburant de la Mercedes trebuie să respecte specificațiile Renault pentru ca să fie compatibil cu sistemul de injecție. Deasemenea softul de control motor este tot Renault, doar reglajele care țin de specificul mărcii (cartografia de conversie poziție pedală in cuplu sau felul cum filtrează atingerea țintei de cuplu motor la apăsarea pedalei) sunt realizate specific (și nu de Mercedes).
AndreiMR
Din ce am citit, Mercedes are alt sistem EGR, are volanta cu masa dubla, ar fi diferit raportul de comprimare si evident alt soft al motorului...in afara de auxiliare ca alternator sau compresor de clima diferite. Deci nu ar fi chiar totul la fel ca la dci-ul Renault. Ma rog, nu lucrez cu ele ca sa stiu exact componentele, doar ce e disponibil la cautare pe net si ceva informatii de la cineva care lucreaza la Mercedes (nu in service, insa).

Pe de alta parte, e logic ca pornind o astfel de colaborare sa vrei sa reduci costurile (inclusiv cu logistica) asa ca elemente cat mai multe in comun ar insemna cheltuieli cat mai mici.
cristic1982
Și reno are volant cu masă dublă, iar egr-ul in mod cert este la fel. Când dezvolți un motor nou, k9k gen8 (cel pt eu6d temp) de exemplu, faci tot reglajul de bază. Adică vezi ce umplere cu aer are nevoie, ce distanță între jetul de motorină și bujie are nevoie, ce avansuri de injecție etc. Astea se fac cu o definiție tehnică, iar aceasta rămâne stabilită, nemaischimbandu-se. Daca Mercedes punea alte injectoare, egr, pistoane, etc. trebuia să facă tot de la 0, că și cum ar fi dezvoltat un motor nou. Deci unde mai era avantajul cumpărării de la Renault a motoarelor? (acum sunt cumpărate wink.gif )
Garantat nu există nici o diferență între motoarele Mercedes cumpărate de la Renault și cele Renault din aceași generație (că nu compar un eu3, 4, 5 sau 6 cu un 6d temp).
Aveți exemplu de vreo piesă diferită ? Cu referința piesei, bineînțeles.
mars
QUOTE(MuciX @ 8 Jan 2019, 13:11)
CLA Shooting brake arata misto. Dar s-ar putea sa fie prea mic pentru colegul. Si prea shooting brake. Si prea putin C-Klasse. smile.gif
*



CLA e A, nu C. In plus, e FWD by default (daca nu e 4Matic).
dizzy
QUOTE(MuciX @ 8 Jan 2019, 14:11)
Oricum, daca e "acelasi" 1.5dci, nu cred ca mai putem vorbi de un motor prost. A avut probleme la inceput dar sunt disparute de mult.

CLA Shooting brake arata misto. Dar s-ar putea sa fie prea mic pentru colegul. Si prea shooting brake. Si prea putin C-Klasse. smile.gif
*


wub.gif CLA Shooting brake
b06fcn
Pentru shooting brake am zecarul.
Pentru restul doar limo sau Land Cruiser.
cj98czh
C Klasse nu l-as baga la limo .... macar E Klasse ca sa zicem ca este inceputul pt. limo ..
b06fcn
Limo in sens de berlina familiala ceva mai rasarita...gen Laguna, Avensis/Camry etc...
Bwwlan
Cred ca formularea potrivita e C Klasse e sedan, E Klasse e limo wink.gif

A, si A Klasse is a joke smile.gif
dizzy
A klasse e un hatch misto. Nu neaparat un Mercedes misto.
cj98czh
QUOTE(Bwwlan @ 9 Jan 2019, 09:49)
A, si A Klasse is a joke smile.gif
*



Ce tare mi-ar place bad joke A43 AMG .... wub.gif wub.gif
Bwwlan
Cred ca singurul loc din care orice A Klasse arata misto e din afara smile.gif
Bun, e limpede ca un A Klasse AMG nu are nimic in comun cu un A160 in afara de forma, aici nu discutam despre avioane smile.gif
Oricum, inauntru masina e mai cretin conceputa chiar decat Seria 1 de la Beambeu, si ala acumulase destule critici la vremea lui; A Klasse reuseste cumva sa faca ceva si mai nepractic, si mai incomod, la un pret mai mare radmasa.gif oh well, masina de pipite...
cj98czh
Tati, mie personal imi place cu AMG in bot sau fara .... nu as zice nu la un A Klasse bleu ....
dizzy
Cate bordeie, atatea obicee.
Unuia ii place baba, altuia s-o ia la....
Mie imi place A-klasse, dar as alege CLA sau CLA shooting brake.

C klasse mi se pare o alegere buna.
Nu foarte mare - cat sa fie prea mare, nu foarte mica - cat sa nu fie prea mica.
E eleganta, confortabila...
Dar sa fie break, benzinara si cu cutie aftamata. (pentru mine)
MuciX
QUOTE(mars @ 8 Jan 2019, 19:20)
CLA e A, nu C.
*


Și eu ce am zis? nedumerire.gif
mars
Ca e prea putin C. Dar nu e deloc.
Laurentziu83
Mercedes-ul CLA zici ca a fost proiectat in 16:9 si realizat in 4:3, parca e Clio Symbol.
dizzy
De la Clio Symbol nu avea nimeni normal la cap pretentii de design ca era econobox.
Dar de la MErcedes are toata lumea pretentii.
Si esti off-topic si esti rau tongue.gif
mars
Deci C 300 smile.gif. Macar are evacuarile alea doua pe bune. Am vazut un C 220d nou cu pachet AMG (deci nu cu ornamentele alea cromate ciudate, care si ele sunt optionale), desi evacuarile par cat se poate de reale, de fapt "tevile" au in ele niste grile din plastic blink.gif...
b06fcn
Neaparat 2 evacuari, sa o iau ca pe roaba cand se strica radmasa.gif
mars
Razi tu, dar eu n-as putea trai cu ideea ca masina aia, care mai si costa o gramada de bani, are asa ceva: link. La C 300 sunt mai decente evacuarile ala, chiar daca sunt tot niste ornamente, macar au gauri: link.
einstein1984
daca si asta e criteriu de ales masina....
cj98czh
M-ar durea fix la bascheti de evacuari smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.