madkat
13 Sep 2007, 14:12
se mai fac in Franta piese de reno 12?
Gheorghedracu
13 Sep 2007, 15:15
Si nu numai. Cuzinetii mei (federal mogul) au venit din Anglia un set iar celalalt din SUA.
madalinu
15 Sep 2007, 09:02
Daca e vorba de cumparat planetare,te sfatuiesc sa cauti o pereche de Glentzer originale.....
speedy82
15 Sep 2007, 11:28
Planetare lungi mi se pare ca se mai gasesc noi. In ceea ce priveste planetarele glaentzer nu stiu de ce are lumea boala se le puna pe masina, avand in vedere ca nu mi se par ca au fost ceva iesit din comun din punct de vedere al calitatii. Spun asta din proprie experienta. Am avut doua bucati cu care mi-am blestemat zilele. Dupa un an au inceput sa bata. Le-am rectificat la un tip pe care il cunosteam (deci posibilitatea de a-mi da teapa era extrem de redusa) si dupa o luna au inceput sa bata iar. Deci pentru mine glaentzer sunt ca si inexistente, sau pot fi puse pe acceasi linie cu produsele turcesti.
Si inca ceva, Albert tu de ce vrei sa antifonezi puntea de spate?
Albert Einstein
15 Sep 2007, 22:24
O sa intreb la magazine daca se mai fabrica planetare lungi, sau daca mai gasesc pe stoc pe undeva...
@speedy: puntea spate o voi curata, grundui si apoi ii dau un antifon ca sa fie neagra, stiu ca e frectie la piciorul de lemn dar e vorba de partea estetica.
Alex 23
15 Sep 2007, 23:02
Speedy vezi ca sunt unele Glentzer fabricate si-n Turcia! Sa nu fi avut surpriza sa fi achizitionat asa ceva! Chiar saptamana viitoare am sa fac rost de planetare Glentzer GKV noi noute de la mama lor din Germania, insa sunt scurte pentru ca eu d-astea am pe masina! Si in momentul de fata tot Glentzer am pe masina si sunt foarte multumit!
Albert Einstein
17 Sep 2007, 14:03
Poza finala cu consola...
[attachmentid=1627411883]
Merced
17 Sep 2007, 14:20
Ti-a iesit super consola. Micile detalii conteaza cel mai mult.
alex-mun
17 Sep 2007, 19:18
fffff frumoasa ! BRAVO
Albert Einstein
17 Sep 2007, 21:31
Multumesc, sa stiti ca se putea si mai bine. La urmatoarea o sa stiu exact cum sa fac
Gheorghedracu
18 Sep 2007, 04:43
Da, cam asta e problema. Intotdeauna stim mai bine a doua oara. Dar eu nu-mi amintesc Dacie cu chestia aia sub bord, cind au fost facute?
Albert Einstein
18 Sep 2007, 08:57
Nu stiu cand s-a pus consola aia pe masini, eu am mai vazut si pe alte Dacii...E posibil sa nu fi fost insa pe toate modelele...
Betian
18 Sep 2007, 11:10
Consola era o particularitate pentru modelul 1301. Ulterior s-a montat si pe alte modele.
csiri_biri_kodak
23 Sep 2007, 14:22
Foarte frumoasa treaba pe care ai depus-o pana acum - RESPECT
Este de admirat si initiativa...si progresul...si dexteritatea ta in pofida obstacolelor.
Insa dupa 1 ora de lecturat topicul tau am o nelamurire .. totusi tu chiar ce vrei sa reconditionezi? Dacia sau Renault ? Sau mai bine spus ce vrei sa fie produsul finit ?
Nu de alta dar am impresia ca te pierzi intre multitudinea de probleme. La inceputul topicului am inteles ca ti-ai luat in cap sa reconditionezi la stare ei originala o
Dacia 1301 si nu un Renault R12, iar acum vrei sa imprtiun motor R12 refacut din Australia? Eu inteleg ca Dacia in primii ani de existenta avea piese Renault, dar totusi. Dacia este o productie romaneasca, eu as zice sa folosesti piese romanesti ( ex. Elba, nu Cibie etc.)
Eu am auzit in Debrecen de un atelier care reconditioneaza motare de clasici. Am si vazut un motor de Vw 1300 ( Broscuta ) reconditionata de ei, vreau sa spun ca mercge foarte bine si stapanul nu-l iarta, o foloseste zilnic fara retineri...daca vezi in Bucurest acest
Kaefer si reusesti sa vorbesti cu proprietaru', poate te ajuta mai departe. Daca aflu ceva adresa de la atelier Weekendu' viitor (atunci se aduna din nou clubul de Kaefer Baia Mare) te anunt daca te intereseaza restaurarea motorului tau original.
PS. RESPECT inca o data
Albert Einstein
23 Sep 2007, 23:21
Importul unui motor de Renault 12 era o posibilitate, am renuntat pentru ca era prea scump in final si pentru ca-mi transforma Dacia intr-un hibrid, asa cum zici si tu...Daca ai observat am luat faruri Elba si nu altceva
Barele la voi pastra cu tampoane mici, etc.
Referitor la VW de care ziceai, stiu si masina, il stiu si pe proprietar. Cei din Ungaria refac doar motoare de broasca din cate stiu si e totusi cam departe
Desi ar fi si asta o posibilitate...Daca asi fi stat in vestul tarii era altfel...Asi prefera sa-l fac in Bucuresti. Mai astept, pana la motor mai sunt multe de facut...
Multumesc pentru sfaturi si pentru aprecieri.
Albert Einstein
24 Sep 2007, 09:03
Multumesc Argon, vazusem anuntul, dar am deja una
PS: Oare ce s-o fi intamplat cu jantele?
m-am gandit ca mai vrei una
Albert Einstein
24 Sep 2007, 13:57
Ma chinui sa o fac pe asta....Poate ai citit problemele de care ma lovesc...
M-am apucat de ea si nu ma las pana nu iese bine. Prefer sa bag banii in ea decat sa cumpar alta
Multumesc insa oricum.
brigada_diverse
24 Sep 2007, 17:11
daca pot sa intreb, la consola, chestia aia de seamana cu un radiator ce e ? ce rol are?
Merced
24 Sep 2007, 17:39
E
boxa nene...
brigada_diverse
24 Sep 2007, 19:34
totusi, eu as fi in stare sa pun radiatorul acolo, sa faca mai repede caldura
Albert Einstein
24 Sep 2007, 23:20
Da, ala e un difuzor
Singurul dealtfel... Poti pune un radiator acolo doar ca va trebui decupata consola in spate ca sa aduci furtunele. Desi daca vrei neaparat radiator ai putea sa-l maschezi mai bine in alta parte
Betian
24 Sep 2007, 23:42
QUOTE(argon @ 24 Sep 2007, 09:04)
m-am gandit ca mai vrei una
EHE!! Am sunat eu dupa 2 zile de la postarea anuntului si se daduse....facusem rost de bani si ma gandeam sa o iau.....insa am avut ghinion......cu 15 mil o daduse
csiri_biri_kodak
27 Sep 2007, 11:37
imi pare rau ca nu reconditioneaza si motoare Dacia ... desi mai intreb si in clubul Broscutelor din Baia Mare, de maine se aduna
superbe si masinutele alea, si le povestesc un pic mai multe despre tine da' de ii este mila la careva si-i convingem pe cei din Ungaria sa o faca si pe a ta ... caci sculele le au parametrii de montaj ale motorului facem noi rost si le trimitem ... sau asa m-am gandit eu.
Iar distanta ... se poate rezolva si aia asa in stil American: scoti motorul > il faci colet (asa intreg) intr-o cutie din lemn > o expediezi ... tot ar fi mai ieftin decat livratul personal ...
Zic eu, ca eu asa as face...
Apropo expediere piese: caut de ceva vreme atelier care sa-mi cromeze barile si inca vreo 2-3 piese, si am citit in acest topic ca si tu intentionezi sa cromezi anumite piese...unde si cat costa??? Sunt dispus sa le trimit prin posta (sil American
), asta in azul in care nu-mi iese proiectul din weekendul asta cu reconditionarea lor ...
Spor in continuare, sunt cu ochi pe topic...
PS ca de nu gasesc pe nimeni sa cromeze la un pret rezonabil fac rost de solutie de cromium si o fac eu
numai nevasta sa nu ma omoare cand primim factura de la curent
Merced
27 Sep 2007, 16:15
Dar barile din fabrica eu cred ca erau nichelate, nu?
csiri_biri_kodak
28 Sep 2007, 07:48
mie mi se par cromate, la fel ca si manerele & co.
dar poate ca ai dreptate, insa la un finish lucios nu se observa vreo diferenta, si cromatul este mai rezistent decat nichelatul...
Adrian_Boy
4 Dec 2007, 00:05
Suntem in Decembrie si nu am vazut produsul finit !!!
Nimeni nu a mai zis nimic. Poate s-au terminat finantele
Albert Einstein
4 Dec 2007, 09:21
Ma bucur ca sunteti interesati. Lucrarile n-au fost abandonate
Deocamdata strang piese. Am o promisiune de vopsire, dar undeva prin februarie. Masina este in conservare momentan, urmand sa ma apuc de partea mecanica imediat cum am toate cele necesare. Intrucat nu am gasit un mecanic priceput care sa vina sa lucreze la garaj (masina e radiata si n-o pot plimba decat pe platforma
) mi-am luat prese de pivoti, de comprimat arcuri, cricuri, etc si voi face operatiunile mecanice cu prietenii
. Produsul finit sper sa-l puteti vedea in vara viitoare
ciprianeduard
5 Dec 2007, 23:21
Poate o sa o vedem LIVE undeva , si oricum cred ca ma apuc si eu de acest proiect.... ( o sa revin cu detalii saptamina viitoare cind am sa achitionez una)
Adrian_Boy
6 Dec 2007, 13:10
Albert, mai pune o poza acolo ceva, sa mentii spiritul pe aici
Pana la vara ne poate mai schimba omul masina si nu mai citeste pe aici.
Eu unul sunt foarte curios cum o sa arate. Poate intri la categoria Lipicios
ciprianeduard
21 Dec 2007, 22:11
Nimic nou? interesant proiect...
mihaiapostol
22 Dec 2007, 00:27
acum iarna lumea are concediu, are cheltuieli... probabil Albert va incepe la masinuta dupa sfarsitul lui ianuarie, cand se mai aseaza caltaboshii si friptura bine in stomac, si trece lenea de sarbatori. oricum e tare frig afara, e masochism curat sa demontezi pe masina fara incalzire sau fara un loc f bine amenajat
Adrian_Boy
22 Dec 2007, 12:36
Asta cam asa e !
Albert Einstein
28 Jan 2008, 11:15
Eiiii sa zicem ca a venit primavara.....
Dupa o lunga asteptare si dupa ce s-a mai topit zapada, am luat motorul in spate si l-am dus la mecanic....
Urmeaza desfacerea lui si in functie de ce gasim acolo actionam in consecinta. O sa fac si poze...Astept sa se mai incalzeasca putin si ma apuc de partea mecanica. Din pacate nu am incalzire la garaj ca asi fi lucrat si acum.
In principiu am cam toate piesele, imi mai trebuie parbriz (il cumpar nou, am inteles ca se gaseste) si alte cateva nimicuri.
Cu vopsirea va trebui sa mai astept pana prin martie-aprilie cand voi avea posibilitatea accesului cu costuri reduse la un cuptor.
PS. Stie cineva codul de culoare care era pe Dacia pentru negru?
spor la treaba domnu'
Albert Einstein
28 Jan 2008, 13:31
Multumesc si voua la fel...
Chitu Florin
6 Feb 2008, 08:53
Albert, dupa o ora si ceva am apucat si eu sa citesc tot topicul. Vreau sa te felicit. Va iesi o masina superba, de invidiat. SPOR LA MUNCA!!!!
mariusdanielchelariu
6 Feb 2008, 20:55
Spor la treaba si astept sa vad si eu produsul finit...
Asa cum stii, si noi vrem sa facem ceva asemanator, asa ca topicul tau impreuna cu topicul frantuzoaicelor sunt principalele surse de inspiratie...
Cu stima,
Daniel Chelariu
Albert Einstein
7 Feb 2008, 15:36
Va multumesc tuturor pentru incurajari. Si eu abia astept sa vad produsul final....
Revin cu amanunte si poze imediat ce le voi avea...Spor la treaba si voua!
Albert Einstein
13 Feb 2008, 15:35
Masina a ajuns la mester, asteapta dezechiparea completa si pregatirea pentru vopsire...
[attachmentid=1627433394] [attachmentid=1627433395]
Chitu Florin
13 Feb 2008, 21:14
Bafta Bafta!!! Sa iasa super!!!
alex-mun
13 Feb 2008, 21:52
Mult succesc. de abia astept sa vad o 1301 facuta boboc
Albert Einstein
26 Feb 2008, 13:33
Multumesc tuturor!
Noutati....
[attachmentid=1627435458] [attachmentid=1627435459] [attachmentid=1627435460]
Albert Einstein
28 Feb 2008, 14:41
Am desfacut motorul. Am constatat ca dealungul timpului a fost doar segmentat. Dupa toate constatarile trebuie sa achizitionez:
-set motor (o sa iau Borgo)
-lant de distributie
-set de garnituri de motor - Fermit
-cuzineti biela reparatia 1
-cuzineti de palier mic reparatia 1
-patina (o sa pun mecanica)
-disc ambreiaj (ar fi bine sa schimb in acelasi timp si placa si rulmentul?)
-simering palier si distributie
-pinion delco (partea aia mica nu stiu cum se numeste)
Chiulasa e buna, va fi planata, axa rectificata la cota 1, supapele "aranjate".
Prioritatea este sa iau piese originale, noi, sau cat mai bune daca originale nu se mai gasesc.
Intrebare: Sa pun pompa de ulei cu debit marit? E mai bine? Cat poate costa?
Astept pareri si sfaturi...
madkat
28 Feb 2008, 15:00
despre ambreiaj doar pot sa iti spun - ia tot kitul daca tot esti acolo - e pacat sa fie nevoie sa desfaci mai tarziu pt asta.
ar mai fi o chestie de verificat si schimbat daca e cazul - ansamblul ala de parghiute si furcute - unde intra parghia schimbatorului in cutie (nu e nevoie sa desfaci toata cutia ca sa ajungi la ele
)
ydaniel
28 Feb 2008, 15:02
ce diametru ai la discul de ambreiaj?
mad toz
28 Feb 2008, 15:43
Cred ca 170
Albert Einstein
28 Feb 2008, 15:50
Nu stiu ce diametru, voi verifica maine...Dar 99% e 170. Ok, o sa schimb si placa si rulmentul. De cutie ma voi ocupa separat si voi verifica ansamblul ala. Vreau sa o desfac si sa o curat. Multumesc pentru pont
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.