QUOTE(Alex1300BV @ 5 Sep 2012, 10:49)
numerele scurte 1 BV 555 le aveau
numerele 21 BV 5555 le aveau TV-urile
numerele 31 BV 6666 le aveau camioanele
numerele 41 BV 7777 le aveau tractoarele
etc
QUOTE(espacern @ 5 Sep 2012, 17:59)
Alea cu 12-B erau pentru studentii straini si alea cu fond negru si scris alb erau pentru "bisericosi" de la Episcopie/Etc.
@+
Recapitulam cu corectiile de rigoare astfel:
*1-B-1234 Pe fond alb erau autoturisme propietate particulara, pe fond galben incepand cu 1979 autoturisme apartinand intreprinderilor de stat si pe fond negru cele apartinand institutiilor religioase, adica protopopiate, episcopii, mitropolii si patriarhiei;
*12-B-1234 Autoturisme apartinand cetatenilor straini cu resedinta in Romania aici intrand: studenti, reprezentanti ai unor societati straine ce lucrau detasati in R. pentru o perioada mai mare de 3 luni, etc. Acestea pana la inceputul anilor '80 au avut culoarea neagra;
*14-B-1234 Rent-a-car, autoturisme ce se inchiriau de care cetatenii romani sau straini, fondul era galben dupa 1979;
*21-B-1234 Autovehicule destinate transportului de marfuri: camioane, dube, camionete, autotractoare cu sa simpla;
*31-B-1234 Autovehicule cu destinatie speciala, inclusiv cele destinate transportului marfurilor in anumite conditii: autofrigorifice-gen TV-ul lui Alex1300BV, autoateliere, cisterne, macarale, basculante, autobuze, microbuze etc.
*41-B-1234 Tractoare rutiere, cele agricole pana catre sfarsitul anilor '80 nu au foste inmatriculate, la fel si utilajele agricole sau cele de construcii nu erau inmatriculate;
*46-B-1234 Motocicletele;
*B-3-1234 Motorete;
* 01234-B ca si azi numere provizorii sau de "rodaj".
Scuzati interventia off-topic, dar cred ca face lumina in tipurile de nr. de inmatriculare ce se foloseau in perioada de dinainte de 1989.