Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reconditionare Dacia 1301
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Chitu
Cum ti am mai spus , ai o masina foarte frumoasa! wub.gif Felicitari! happy.gif
Albert Einstein
Multumesc smile.gif
remusro
Bine ai zis mai devreme Dane, ca bagi bani in ea ghiotura pe car enu ii mai recuperezi. Si eu am facut la fel...

Dar. DAR!!

Satisfactia este imensa. In timp, iti vei scoate investitia inzecit. Poti sa te gandesti asa: de fiecare data cand treci cu masina si cineva ii face poza sau rade la tine a admiratie, aia a luat deja 10-20 euro din investitie... Concluzia, scoate masina din garaj si iesi cu ea pe strada si la show-uri, sa-ti recuperezi banii cat mai repede! biggrin.gif
mircea_aq
frumoasa masina, felicitari
ydaniel
Masina tovarasului director de combinat siderurgic...
Ov
aplauze.gif
sutica
Ce se filmeaza ?
Markos
Probabil un film.
Albert Einstein
Un film despre "epoca de aur" RO_flag.gif
sutica
QUOTE(Albert Einstein @ 30 Aug 2012, 22:15)
Un film despre "epoca de aur" RO_flag.gif
*


Cum se va numi ? Stiu ca sa mai filmat unu ..... ala a aparut ?
cata50
QUOTE(Albert Einstein @ 30 Aug 2012, 22:15)
Un film despre "Iepoca de aur" RO_flag.gif
*


Te-am corectat eu. sleep.gif wise_guy.gif
Alex1300BV
Foarte fain: se potriveste bine contextului "tovarasesc" de la combinat.
Pacat ca caracterele cifrelor de la numar nu seamana cu cele de pe-atunci... sad.gif
turbodxman
Aici e lipsul celor responsabili cu recuzita... in primul rand placutele erau stantate, caracterele altele decat cele utilizate asa cum ai spus si tu si culoarea din fundalul lor era alba nicidecum galben laugh.gif

Acum, nimic nu mai e ca pe timpuri...exigenta crescuta...nu mai prea intalnesti perfectionisti in zilele noastre... tre sa iasa banu repede, asta e acum la moda wacko.gif
Alex1300BV
ba da, parca erau si numere cu fundal galben... tocmai, pentru sefi... Nu imi amintesc bine, eram mic pe-atunci.
espacern
Masinile care erau in proprietatea firmelor aveau placile de numar de culoare galbena.
E corect sa nu-ti mai amintesti ca este acum mmmulti ani....cam peste 22.

@+
Markos
QUOTE(espacern @ 5 Sep 2012, 09:57)
Masinile care erau in proprietatea firmelor statului aveau placile de numar de culoare galbena.
*


Chestia cu numerele galbene a fost introdusa prin '80 parca, nu mai retin exact.
tatabobu
Dar din cate tin eu minte, cele cu numar galben aveau altceva inafara de 1-CL sau 2-CL (nu tin minte sa fi vazut numar de inmatriculare pe fond alb cu mai mult de 2 inaintea indicativului judetului din alta parte decat din Bucuresti, pana cand s-a intamplat piramidala de la Cluj). De obicei intreprinderile aveau numere de inmatriculare cu 20, 30 inaintea indicativului judetului.
turbodxman
M-am inselat in privinta culorii din fundal dar asupra celorlalte 2 aspecte nu. smile.gif
In plus, datorita celor care cunosc mai bine aceste detalii ies la suprafata si alte omisiuni...
Alex1300BV
numerele scurte 1 BV 555 le aveau cool.gif
numerele 21 BV 5555 le aveau TV-urile
numerele 31 BV 6666 le aveau camioanele
numerele 41 BV 7777 le aveau tractoarele
etc
BoR
@Alex1300BV: corect, la fel imi imaintesc si eu din anii copilariei.
Pe langa numerele pe fundal galben, destinate ''Intreprinderilor'', cu siguranta imi amintesc de unele pe fundal negru si scrisul alb, dar nu mai stiu carui tip de autovehicule erau destinate.
espacern
Alea cu 12-B erau pentru studentii straini si alea cu fond negru si scris alb erau pentru "bisericosi" de la Episcopie/Etc.

@+
MuciX
@Alex1300BV: Pai tu ne-ai aratat un TV cu numar cu 31 smile.gif
Alex1300BV
stiu. ca nu corespunde explicatiei... dar e singurul TV pe care il aveam... icon_mrgreen.gif
iulian'71
QUOTE(Alex1300BV @ 5 Sep 2012, 10:49)
numerele scurte 1 BV 555 le aveau  cool.gif
numerele 21 BV 5555 le aveau TV-urile
numerele 31 BV 6666 le aveau camioanele
numerele 41 BV 7777 le aveau tractoarele
etc
*




QUOTE(espacern @ 5 Sep 2012, 17:59)
Alea cu 12-B erau pentru studentii straini si alea cu fond negru si scris alb erau pentru "bisericosi" de la Episcopie/Etc.

@+
*



Recapitulam cu corectiile de rigoare astfel:
*1-B-1234 Pe fond alb erau autoturisme propietate particulara, pe fond galben incepand cu 1979 autoturisme apartinand intreprinderilor de stat si pe fond negru cele apartinand institutiilor religioase, adica protopopiate, episcopii, mitropolii si patriarhiei;
*12-B-1234 Autoturisme apartinand cetatenilor straini cu resedinta in Romania aici intrand: studenti, reprezentanti ai unor societati straine ce lucrau detasati in R. pentru o perioada mai mare de 3 luni, etc. Acestea pana la inceputul anilor '80 au avut culoarea neagra;
*14-B-1234 Rent-a-car, autoturisme ce se inchiriau de care cetatenii romani sau straini, fondul era galben dupa 1979;
*21-B-1234 Autovehicule destinate transportului de marfuri: camioane, dube, camionete, autotractoare cu sa simpla;
*31-B-1234 Autovehicule cu destinatie speciala, inclusiv cele destinate transportului marfurilor in anumite conditii: autofrigorifice-gen TV-ul lui Alex1300BV, autoateliere, cisterne, macarale, basculante, autobuze, microbuze etc.
*41-B-1234 Tractoare rutiere, cele agricole pana catre sfarsitul anilor '80 nu au foste inmatriculate, la fel si utilajele agricole sau cele de construcii nu erau inmatriculate;
*46-B-1234 Motocicletele;
*B-3-1234 Motorete;
* 01234-B ca si azi numere provizorii sau de "rodaj".
Scuzati interventia off-topic, dar cred ca face lumina in tipurile de nr. de inmatriculare ce se foloseau in perioada de dinainte de 1989.
Markos
QUOTE(Markos @ 5 Sep 2012, 10:51)
Chestia cu numerele galbene a fost introdusa prin '80 parca, nu mai retin exact.
*


QUOTE(iulian'71 @ 6 Sep 2012, 22:11)
*1-B-1234 Pe fond alb erau autoturisme propietate particulara, pe fond galben incepand cu 1979 autoturisme apartinand intreprinderilor de stat
*


Am greșit doar cu un an, nu m-am ramolit încă a scapat.gif
Albert Einstein
Multumim pentru explicatia completa Iulian up.gif
iulian'71
Cu deosebita placere!
Si tot odata cu numerele galbene s-a introdus si circulatia alternativa duminica, cu sot si fara sot pentru populatie. Bafta la mine in familie a fost ca ambii unchi aveau cu sot si ai mei fara, asa ca ne descurcam in familie cu imprumul masinilor sau plecatul la iarba verde in regim de sardele.
Markos
asta dacă rezolvau unchii cu benzina raționalizată.

deși de-o escapadă pe lună per mașină ajungea icon_mrgreen.gif
Albert Einstein
Care era ratia lunara, 40L? Eu asa tin minte, corectati-ma daca gresesc.... unsure.gif Am facut si eu cateva cozi incredibile cu Dacia lui taica-miu, in 89, anul in care mi-am luat permisul.... wise_guy.gif
cdadan
In ultimii ani parca 25.
iulian'71
Mergeu pe rand la B. unde aveam o ruda cu doua masini si ne dadea benzina la pret oficial sau la schimb cu vin, carne, peste, cas sau ceea ce mai gaseau ai mei si nu aveau ei. De regula se mergea cu canadiana unuia dintre ai sau cu a lor mei care fusese transformata in canadiana si avea marit si rezervorul normal dela 50l la 72l. Cam cate 110l pe luna se aduceau astfel. Stiu ca taica-miu se mai orienta de cate o delegatie la B. si mai profita de benzina de la intreprindere pentru a-si mai aduce de la rudele din B.
Markos
QUOTE(Albert Einstein @ 6 Sep 2012, 22:37)
Care era ratia lunara, 40L?
*


20 în provincie.
iulian'71
Ratia diferea de la judet la judet. de exemplu noi la VN am avut initial in 1983 50l vara si 40l iarna, ajungand ca in '89 sa fie 35l vara si 30l iarna. Rudele mele din Tecuci erau defavorizte de catre cei de la Galati si aveau 30 cu 25, in timp ce la Galati se dadea 40 cu 35. Pe perioada iernii cand era oprita circulatia ratia se suspenda. Suspendarea circulatiei cate cel putin 1,5 luni pe iarna a inceput in ianuarie 1985 si a continuat pana in '89. Iernile din '85 si '86 au fost grele, dar nu chiar asa de grele ca cea care a fost anul acesta.

6 Sep 2012, 21:54:
QUOTE(Markos @ 6 Sep 2012, 21:42)
20 în provincie.
*


La Barlad era chiar de 20l. Soata mea a locuit acolo vreo 5 ani si ai ei aveau masina mai mult cu numele.
Pe la noi mai foloseau o combinatie 1/1 benzina cu gazolina, dar daca benzina era de CO90 fierbeai motorul.
Alex1300BV
@ iulian71 Si mai era, 37 B-8068 pentru salvari smile.gif
oricum, masina inmatriculata 1 CL-1314 arata genial smile.gif
razvan32
care este motivul de se circula duminica cu numere cu sot sau fara sot?
cumva poluarea.
Albert Einstein
Romania facea economie de carburant. Trebuia sa ne platim datoriile externe. Ultima cifra de la numar era cea care era luata in calcul. wink.gif
espacern
Se facea economie pentru ca totul mergea la export.
Mancare/benzina...tot/orice.
S-a dorit achitarea datoriei externe cu orice pret...si s-a reusit prin ultimele luni din 1989.
Degeaba pana la urma.

@+
iulian'71
QUOTE(Alex1300BV @ 7 Sep 2012, 20:15)
@ iulian71 Si mai era, 37 B-8068  pentru salvari smile.gif
oricum, masina inmatriculata 1 CL-1314 arata genial smile.gif
*



Ambulantele intrau la autospeciale cu 31-B-.... In B. se ajunsese sigur la 37-B-...
Markos
QUOTE(espacern @ 7 Sep 2012, 22:20)
S-a dorit achitarea datoriei externe cu orice pret...si s-a reusit prin ultimele luni din 1989.
Degeaba pana la urma.
*


"S-a reușit" în martie '89. Și toată lumea a sperat într-o schimbare în bine, din momentul ăla. Deziluzia a fost însă cruntă, nu s-a întâmplat nimic. Boboru' a mai avut răbdare 9 luni, atât.
turbodxman
QUOTE(Markos @ 7 Sep 2012, 22:33)
"S-a reușit" în martie '89. Și toată lumea a sperat într-o schimbare în bine, din momentul ăla. Deziluzia a fost însă cruntă, nu s-a întâmplat nimic. Boboru' a mai avut răbdare 9 luni, atât.
*



O mica completare: Fara "ajutor" extern nu se realiza "caderea" carmuitorului. wink.gif
cdadan
Aici ai dreptate. S-a vazut in vara asta.
tunderbird
S-a vazut si atunci!
iulian'71
Nu l-ati vazut pe Barroso ieri ce lauda revenirea la echilibru democratic in tara noastra. Doua luni a fost in vacanta si nu a scos un cuvant sau batea covoarele in locul menajerei romance plecata acasa in Romania sa voteze la referendum sau nu.
ydaniel
Pregatiri pentru Kronstadt Cllasic Rally 2012:
-pilot :albert einstein
-copilot ydaniel
tunderbird
La raliul asta este si vreo proba legata de calitatea vopselei de pe partea inferioara a caroseriei? biggrin.gif
ydaniel
NU stiu exact,dar mi-ar fi placut sa participe mai multe echipaje dupa daciaclub,caci unii au masinute bune-interesante dar nici vehicule istorice nu le fac sleep.gif
turbodxman
Felicitari pentru efortul depus in vederea participarii la Kronstadt Classic Rally 2012.
Si mie mi-ar fi placut sa poata participa si Youngtimerele la acest gen de evenimente sleep.gif
Iulikk
Alea-s anvelope Motrio sau Tigar cumva?
Albert Einstein
Motrio nu sunt cu siguranta, sunt Tigar sau Debica asta am pe masini dar nu mai stiu care pe ce sunt... wacko.gif
tunderbird
QUOTE(ydaniel @ 13 Sep 2012, 16:02)
NU stiu exact,dar mi-ar fi placut sa participe mai multe echipaje dupa daciaclub,caci unii au masinute bune-interesante dar nici vehicule istorice nu le fac sleep.gif
*



Mai, mai, mai! Si care sunt acele echipaje atat de egoiste? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.