Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Colțul supăraților
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640
b06fcn
La fel ca si artistii veniti din China, cu o cursa din Oman. Pe aia i-au luat pe sus de la avion, dar pe restul, cu care au calatorit in avion, i-au lasat la liber...
cj98czh
QUOTE(Bwwlan @ 28 Jan 2020, 15:33)
Is foarte curios sa vad diferente de abordare intre Jermaniea si Romania cand o sa ajunga virusu' si acolo.
*



Il abordam cu alcool ... nimic nu rezista la o palinca buna ... +52 grade ... nici virusul nu are curajul sa intre aici .. radmasa.gif radmasa.gif
Bwwlan
Well, se pare ca numarul cazurilor confirmate din firma a ajuns la patru. O criza gestionata excelent de sefi... Acum oricum e doar damage control, insa patru cazuri confirmate din doua mii e o rata mare.
einstein1984
la ce avem in Romania in spital, virusu Wuhan isi cere scuze de deranj si pleaca
Bwwlan
Opt cazuri confirmate in Germania, toate de la noi mad.gif
Silver lining-ul e ca lucram in mobile office pana pe 11.02 inclusiv, cand expira cele 14 zile perioada de incubare, deci teoretic, ar fi safe sa revenim la birou.
einstein1984
au dezinfectat biroul?
Bwwlan
Nu stiu, asa s-au laudat, ca saptamana asta fac dezinfectare profesionala la toate incaperile din perimetru. Cum nu-s acolo, nu pot nici sa confirm, nici sa infirm.
Andy_ACS
Naspa. Sa inteleg ca toate 8 (acum vad ca sunt 10) sunt de la tine de la birou? Nu v-au bagat in carantina? Cate persoane lucreaza in birou?
Bwwlan
Sapte colegi si copilul unuia dintre ei. De alte doua cazuri nu am primit nicio comunicare interna si fiindca astia-s destul de harnici la comunicate, cred ca, daca e vorba de cazuri confirmate, sunt unele care nu au de-a face cu noi.
Noi, angajatii neafectati , nu suntem in carantina, lucram in home-office ca sa treaca perioada de incubatie de 2 saptamani de labultimul contact colectiv. Asa e si logic si rational: cine nu manifesta simptome in 14 zile e safe sa se reintoarca la lucru.
wolfin
inapoi la lucru dupa ce spalati cu formol cladirea
Bwwlan
Egzapt wink.gif
St
QUOTE(Bwwlan @ 29 Jan 2020, 08:35)
O criza gestionata excelent de sefi...
*



Ce-au facut mai exact?
Bwwlan
N-au restrictionat la timp calatoriile in si dinspre China, la doua saptamani dupa izbucnirea confirmata a epidemiei a avut loc in firma un eveniment unde au foat invitati furnizori chinezi, personalul sanatos a fost trimis in home office la doua zile dupa ce cel putin un coleg confirmat a venit la lucru, si altele.
Oricum, laudabil ca pana la urma s-au decis sa ne tina departe unii de ceilalti timp de doua saptamani. Cine i-a sfatuit sa procedeze asa i-a sfatuit bine.
wolfin
Avocatul/avocatii probabil.
Bwwlan
Asa era si banuiala mea...
silvanu96
adica fimiu de 10 ani nu mai are voie cu trotineta eleftrica ...?
cj98czh
pana la 14 ani ... arwe voie dar nu pe spatiul public ..
silvanu96
adica prin curte ?
cj98czh
adica da, sau pe camp ... sau ...
wolfin
acelasi lucru e si pentru bicilete. teoretic doar in spatii amenajate ai voie cu ei....cu astia mici
D-Ice
QUOTE(cj98czh @ 13 Feb 2020, 14:16)
pana la 14 ani ... arwe voie dar nu pe spatiul public ..
*


De fapt nu pe drumurile publice. Oriunde în alta parte, da. Parcările de Mall sunt considerate tot drum public.
tr04www
Parca imi pare rau pt trotinetari. 😂😂
D-Ice
Înseamnă că in bord avea pe la 225-230km/h. Live pe feisbuci ii lipsea.
R19/16v
Face statu' un lucru bun o data la 100 de ani, sare un cretin si zice ca-i prost...

https://www.observatorulph.ro/viata-prahove...-sens-de-pe-dn1
iulia_boris
Asta mai lipsea..
bogdan2
QUOTE(R19/16v @ 14 Feb 2020, 09:10)
Face statu' un lucru bun o data la 100 de ani, sare un cretin si zice ca-i prost...

https://www.observatorulph.ro/viata-prahove...-sens-de-pe-dn1
*


Dezvoltă....
Ce a făcut statul bun și cine-i cretinul și ce zice de fapt ??
hepea
Mai bine vino cu contra argumente in locul intrebarii de mai sus. Ajuta la conversatie.

Referitor la subiect, avand in vedere limita de viteza, istoricul de accidente e mai ok ce propune primarul? Nu ar fi mai bine sa-si puna capul la contributie (sau sa plateasca pe altii cu cap) si sa caute solutii mai bune? Cum ar fi, de exemplu, o centura ocolitoare pentru localitatea sa. Sau sa il preocupe mai bine lipsa canalizarii, a unei staii de epurare, etc
bogdan2
Primarul in cazul de fata s-a gândit și la pietonii din localitate, la cei care au nevoie sa traverseze Dn 1 cu utilaje agricole.... Este absurd să forțezi pietonii sa meargă km pentru a traversa regulamentar.
Este foarte simplu sa trântești km de pietroaie și ai rezolvat problema. Daca cineva își imaginează că punând separatoare rezolva problema vitezomanilor se înșeală amarnic.
gabize
Adică e perfect ca un sat să fie fizic despărțit în două?
Nici eu nu înțeleg binele la care vă referiți...
Relu11
Pietonii traverseaza folosind pasarelele, utilajele agricole se pot deplasa 1-2km pentru a intoarce.
Si daca tot se doreste sa nu fie rupt in doua un sat de alt sat se gasesc solutii...
Problema in fapt este a primarului, primar care am eu impresia ca nu poate el sa intoarca pe linie dubla continua, apropo acum incalca flagrant legea si se intorc pe linie continua? pietonii traverseaza prin loc nepermis?

De fapt e foarte bine cu gard, trebuia sa fie totusi cu 50 de cm mai inalt, asa era perfect.
bogdan2
Pai tocmai aici este problema, că nu sunt treceri de pietoni, nu sunt pasarele pe o distanță mare. Asta ca sa nu mai punem la socoteală faptul că un părinte cu cărucior sau un om în scaun de rotile nu poate folosi pasarela.
Sa zicem că utilajele pot merge ceva sa întoarcă, dar ce facem cu oamenii..
Măsuri heirupiste gândite din birou cu ochelarii de cal pe cap.
Bwwlan
Si mai este o problema: la capete, parapetii aia trebuie taiati pe diagonala, ca altfel, la un impact, se rupe masina in doua. Daca intrerupi sirul de parapeti pentru o trecere de pietoni, creezi artificial doua cutite de rupt masini in doua. Am mai vazut de-astea prin Romania si m-am cutremurat gandindu-ma ce s-ar putea intampla in caz de accident.
Caz concret: in Cluj, la coborare de pe Feleac, aproape de Peugeot, au introdus sistemul asta de parapeti, evident, lasand prima lespede netaiata.
La nici o luna de la instalare au murit doua fete acolo. Au intrat frontal cu masina in parapet, cea din dreapta pare-mi-se nici nu avea centura, da' la un Golf 3, la 80 la ora, centura e efectiv un accesoriu de frumusete...
Pentru traversari ar trebui pasarele sau pasaje, in niciun caz intreruperea sirului de parapeti.
R19/16v
QUOTE(bogdan2 @ 14 Feb 2020, 11:52)
Dezvoltă....
Ce a făcut statul bun și cine-i cretinul și ce zice de fapt ??
*



Deci dupa mintea ta e mai bine sa intoarca cretinii pe DN1, FARA sa aiba banda pentru asta, decat sa mai mearga cativa km?!
Sau e mai bine spulber vreun betiv imbracat in vanta black - ca alte toale n-au astia de pe DN1 - ca el vrea sa traverseze la alt birt unde inca ii mai dau mona pe caiet?

De pe unde esti tu? Cat ai circulat tu in zona?

Eu fac, din pacate, vreo 3-4 drumuri pe saptamana catre bucuresti. Nu exista saptamana sa nu fie accidente, fie la iesirea din Otopeni, fie in Ciolpani, fie in Romanesti...

Daca nu se zgarceau si luau separatoarele de sens cu 20cm mai inalte, cum fusese cumparata prima varianta, le trimiteam scrisoare de felicitare.

Chiar si asa sunt cel mai bun lucru care se putea intampla atat locuitorilor de acolo, cat si participantilor la trafic.

14 Feb 2020, 14:02:
QUOTE(Bwwlan @ 14 Feb 2020, 13:40)
Si mai este o problema: la capete, parapetii aia trebuie taiati pe diagonala, ca altfel, la un impact, se rupe masina in doua.
*



Exista.

QUOTE(Bwwlan @ 14 Feb 2020, 13:40)
Pentru traversari ar trebui pasarele sau pasaje, in niciun caz intreruperea sirului de parapeti.
*



Nimic mai adevarat.
Relu11
@bogdan2
Ia vezi exista pasarela? Ia vezi exista banda de preselectie sa faci sanga acolo?
Pentru carucioare, avand in vedere ca nu era nici o trecere cred totusi ca e mai sigur sa nu treci cu el 4 benzi unde viteaza este legal 70 km/h.

Avand in vedere ca la Otopeni exista pasarela cu lift nu vad de ce nu s-ar implementa si aici ...
Repet oamenii sunt deranjati ca nu mai pot incalca legea cu masina.
https://www.observatorulph.ro/viata-prahove...oarelor-de-sens

La Saftica, asa cum zice si R19/16v, sar parapetul de la cele doua birturi dimineata pe la 7:00.

Trebuia sa fie cu cel putin 50 de cm mai inalte, s-au chitrosit.

Oricum DN1 trebuie regandit la nivel de intrari/iesiri din localitati adiacente, fara sens giratoriu amplasat la intrarea in localitati in cativa ani nu o sa se mai poata circula
bogdan2
Tu din păcate gândești doar din punctul de vedere al șoferului.... Eu sa merg cu suta prin localitate că au pus ăștia parapeti, pietonul da-l in spanac sa stea acasă. Pot pune pariu că acum vor fi mai multe accidente cu pietoni pentru că vita tot pe acolo va traversa.

PS. Folosesc DN1 destul de des
Bicicleta galbena
QUOTE(Relu11 @ 14 Feb 2020, 15:34)
oamenii sunt deranjati ca nu mai pot incalca legea cu masina.
*


up.gif

In plus, la sate traverseaza lumea cum ii taie capul - oricine, pe oriunde, oricum...

R19/16v
Dar obligatoriu imbracati in cele mai negre toale - daca-i noapte, si cele mai gri daca-i zi.
Alternativ n-au nevoie sa traverseze.
St
Indiferent ca masura e buna sau nu, mie mi se pare amuzant ca pana acum, desi era linie continua si nu erau mai multe treceri de pietoni, nu s-a plans primarul. Cand au pus astia parapetii, dintr-o data au aparut problemele.

Ce arata asta? Ca, desi erau aceleasi limitari si inainte, lumea traversa pe unde e ilegal si intorceau la fel de ilegal. Deci e masura buna.

Acum, faptul ca sparge localitatea in doua, e de discutat. Insa la fel de separata in 2 era si inainte. Dar sigur exista solutii.
mircea_aq
Da, solutia se cheama A3, pentru cei care vin de la Ploiesti.
Pe DN1 separatoarele sunt un pas in fata in privinta sigurantei.
Macar nu te mai trezesti cu imbecili intorcand de pe banda 1.
Daca vorbim de viteza, eu unul sunt tentat sa apas mai tare pedala de acceleratie in zonele in care exista aceste separatoare de sens.
buzasparta
Solutia se cheama sa nu mai fure astia tot (indiferent de partid), parnaie grea pentru ei +familia ca se bucura de aceiasi bani furati ( pana sa ajunga la ciolan nu erau in stare sa vanda un pix si dupa au devenit mari afaceristi) si sa realizeze romanashul ca inafara de drepturi mai exista si responsabilitati mai exista si respectarea legii.
Bwwlan
Imi aduc aminte cand eram inca prin tara, mergeam de la Cluj la Bucuresti pe VO, ca prin PH faceam 6 -7 ore si mi se parea mult... Pe VO am scos odata, noaptea, 5h17 pana la Domnesti.
Ce vremuri...
Chiar, acum cat o mai fi scoru? huh.gif
PS: in 2010 singura autostrada era Bascov - Bucuresti.
papa_mulo
Era si o mare parte din a2. Bucuresti-Cernavoda
Primarul sa isi faca treaba si sa faca 2-3 pasarele, cu lifturi, cu scari rulante...nu sa scoata oamenii "la protest".
Bwwlan
Da, numa' ca pe mine A2-ul nu ma ajuta la deplasarea de la Cluj la Büküreș wink.gif
Ce-i drept, as fi putut fi ceva mai explicit in formulare.

Eu, de fiecare data cand aud de pasarele (fără diacritice smile.gif ), imi aduc aminte de chestia ASTA.
St
@Bwwlan daca ai fi primarul din localitate, postarea acelui link ar fi o frumoasa miscare de PR.

Dar daca ne gandim rational, nu emotional e putin diferit. Cati oameni mor calcati pe trecerile de pietoni sau care traverseaza ilegal de DN1? Fara sa stiu numarul exact, sunt convins ca mult mai multi decat cei care sunt striviti de pasarele lovite de bena unui camion.
Laurentziu83
Degeaba pui pasarele cu lifturi daca nu le si mentii in stare de functionare. Altfel nu poti cere locuitorilor unui sat sa foloseasca pasarelele (adica sa urce scarile pana la etajul 2) cat timp tu esti un ministru burtos ce urca la etajul 1 cu liftul si parcheaza masina pe locurile de handicapati ca e mai aproape.

Normal era ca ORICE DRUM NATIONAL sa ocoleasca localitatile, nu sa le taie in doua, pana si betivii aia de sovietici au realizat ca asa creste viteza de deplasare si scade numarul accidentelor, noi am vrut musai ca DN1 si E85 sa treaca musai prin fata primariei, sa vada toti strainii ce avem noi in sat.
vallixx
Lasă sovieticii, până la ei e suficient sa ne uităm la vecini de la sud. Mai au și ei drumuri care trec prin sate, insa marea majoritate trec așa cum e normal, pe lângă.
R19/16v
Ia intreaba-i daca vor sa NU le mai treaca DN1 prin fata portii, sa le dispara valoarea terenului complet.
Bwwlan
Mie mi se pare foarte misto ce au facut ungurii cu drumurile.
La ei, modelul de dezvoltare urbana a localitatilor medii/mici era la fel ca la noi: Strada Principala pe care trecea tot traficul.
Initial au facut centuri in jurul oraselor/oraselelor, pe care ulterior le-au integrat treptat in autostrazi.
Daca va uitati putin la harta Ungariei pe Maps, o sa vedeti ca in majoritatea cazurilor, orasele sunt ocolite de un arc de cerc. Nu centura inelara, doar cat sa scoata zgomotul, poluarea si accidentele din urbe. In plus, a mai crescut si viteza de deplasare, fiindca pe "centura" poti rula cu 70 nu cu 50, nu ai treceri de pietoni.
E un model perfect replicabil si la noi... Pasarele sau pasaje nu am prea vazut.
Relu11
Noi avem treceri de pietoni si pe centura Bucurestiului, cu limitare la 30 km/h, asa ca ce pretentii aveti voi de centura de sate.
Nu ne mai salvam ca natie niciodata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.