Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Megane GT 1.6 205cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73
speedman
Eu nu cred ca asta e motivul real al vânzării, pentru ca problemele la cutie s au rezolvat pe garanție la aproape toate mașinile și fie vorba între noi se putea trai cu acel zgomot pt care mi au schimbat ambreiajele, dar dc lumea schimba, eu de ce sa nu fac la fel? Pt ca se putea. Chiar am discutat cu un tip de pe forum care a schimbate câteva cutii, nu dau nume, însă a recunoscut ca mașina nu avea nimic, pb era în capul lui... Auzea nu știu ce zgomot. Eu unul, as da o pt a lua o mașină mai mare, însă dacă nu pot lua pe ea mai mult decât la buy back (12500 e), nu o vând. Spațiul ar fi problema mea, am 2 copii care sunt în creștere, plus ca nu întinerim...Dacă ma gândeam la eventuale probleme cu cutia și la faptul ca expira garanția, crezi ca nu as fi scăpat de ea? Dacă asta era motivul o dădeam și cu 10000. Mașinile de care vorbește spy ma îndoiesc ca s au vândut... Parerea mea. Dacă dispar de la vânzare nu înseamna ca s au și vândut. Acum clar nu e momentul sa vinzi, oamenii raman fără job uri, nu le mai arde de luat mașini... Se pot ivi ocazii avantajoase, dar mașinile bune nu vor avea scăderi semnificative.
spy_oh_joy1389
QUOTE(Andy_ACS @ 10 May 2020, 10:03)
Asa e, sunt multe GT-uri la vanzare, majoritatea 2016-2017. Cred ca motivul real e ca se apropie expirarea garantiei, masinile avand 3-4 ani majoritatea.
Se stiu problemele specifice si fiecare vrea sa scape de ea cat inca mai are putina garantie.
*


Subsemnatul are până în 2022 smile.gif
Andy_ACS
Guys, nu luati afirmatia personal. Nu m-am referit la voi, ci a fost o idee la modul general, de ce tocmai acum incep sa apara multe GT pe piata. Poate pentru voi motivul principal de vanzare e altul, nu ca expira garantia si pe urma reparatiile pot fi foarte scumpe, dar va asigur ca multe persoane au si mutivul asta printre mutivele de vanzare.
Si eu am cochetat cu ideea de a lua GT acum 2-3 ani, am citit pe aici, si chiar pe acest topic erau multe pareri de genul "nu ma intereseaza, am garantie, dupa ce expira ii fac vant".
spy_oh_joy1389
Nu am luat-o personal. Doar descriam cazul meu.

Apropo de ce ziceai de probleme la cutie. Astea fac parte din "early infant mortality failure". Apar că probleme de design și se rezolva în garanție.


https://www.google.com/search?ie=UTF-8&clie...jxYSP2MCZ9yY9M:

În mod normal apar in primii ani și nu ar trebui sa mai reapară până la sfârșitul vieții produsului. Asta e și unul din motive în care se recomandă să se cumpere mașini de ~4 ani . Încă mai au viața destulă și s-au devalorizat cam la jumătate.
speedman
Nu a luat o nimeni personal, însă afirmi ca erau mulți pe aici pe forum care spuneau ca este garanție, nu i problemă, cred ca ma număr printre ei, dacă îmi crea suficiente probleme, nu mai era demult în posesia mea... Din cei care am afirmat asta, câți le au avut la vânzare? Am impresia ca doar eu, proprietarii ce au avut mașini pe autovit sau olx nu sunt activi pe forum, asa ca afirmația ta nu este corectă. Toți care au luat megane 4, bănuiesc ca au cochetat cu ideea gt ului, doar nu degeaba este catalogat drept megane ul suprem, până la Rs radmasa.gif
Eu glumesc... nu vs supărați pe mine
P. S. dacă exista gt combi atunci când am luat o, aia era cea mai ok varianta. De cutie am știut de când am achiziționat o și mi am asumat treaba asta. La mașina asta m a deranjat faptul ca nu erau piese pe stoc, anul trecut când am avut acel incident. În rest nu am ce sa i reproșez, mâine dc ar fi, as lua una identică fără sa mi pară rău. Și sh este o achiziție ok... Fata de un megane normal, este altceva... În sensul bun al cuvântului. smile.gif
aba81
Dacă nu mai sunt probleme ce sa se mai scrie pe aici biggrin.gif eu cam 75 k km... Doar cauciucuri am schimbat... Biletele cu pricina și cutia de viteze hahahhah. Per ansamblu e Tripla. Eu mai țin sigur 5 ani.
vladof
De curiozitate am cerut si eu raport din RAR si am platit si suma sa vad ce anume apare acolo. Daca dai 35 de lei sa verifici o masina primesti detalii mai multe despre ce tip de dauna a avut.

In cazul meu (GT benzina) am avut parbrizul schimbat si vopsire bara spate. Puteti vedea detalii mai jos (raport atasat).

Orice masina, dar absolut orice masina luata de noua de un proprietar cu bun simt va avea o dauna activa in RAR daca asta va intereseaza. Pentru ca si eu puteam sa merg cu parbrizul ciupit sau cu bara spate putin julita de la un audi care a ras-o. Dar am preferat sa o repar ca sa fie tipla. Pentru asta e CASCO.

Sincer as fi chiar sceptic sa gasesc o masina de Bucuresti luata din Bucuresti si rulata predominant aici care dupa 3 ani sa nu aiba nicio dauna. biggrin.gif Daca sunteti interesati de o masina platiti 35 de lei sa vedeti tot istoricul corect.

[attachmentid=1628117297]
tatimeu
e o legislatie specifica care obliga reparatorii sa transmita raport lucrari catre RAR?
eu banuiesc ca tu ai facut reparatiile in reteaua Renault si ei comunica, incarca datele la RAR?

ma mir ca in Romania atelierul din colt daca nu repara pe RCA si aici devizul cred ca-l incarca asiguratorul, sa raporteze lucrari....nu mai lucra la negru frate biggrin.gif
ProfiBv
Daca nici RAR nu specifica Km din bord la data evenimentului.... ce sa mai zic !
E frumoasa , "nu bate , nu cloncane , trage bine , fiscalul pe loc" dai banu si e a ta.
Ce km trecuti in actul de achizitie , ce verificarii in service autorizat si istoric !!!
vladof
Da, doar la Renault am facut reparatii, masina fiind in garantie si casco permite, de ce nu. smile.gif Intr-adevar foarte ciudat a fost si pentru mine sa observ ca nu e nr de km trecut. Dar poti lua istoric de la renault, daca sunt manereli le vezi acolo.
jbn
Sambata am programare la Titi Aur, la "Experienta Clio RS Trophy". Vedeti in poza care este programul. Va fi prima data cand voi conduce M4 GT. O sa revin cu impresii 😊.
keos
Salut, am pus si un topic... dar a disparut.

Am eroarea P2018 in bord
https://www.yourmechanic.com/article/p2018-...-by-jay-safford

Cat de riscanta e problema? M-au programat la service peste 2 saptamani si eu plec din tara vineri.

Mersi mult,
Claudiu
[attachmentid=1628117972]
razvan.balta
Salutare,
Aș dori și eu să mă alătur comunității deținătorilor de M4 GT.
Deocamdată dețin un M3 1.9 dCi din 2010.

Am văzut anuțul acesta: https://www.autovit.ro/anunt/renault-megane...7GCeqO.html#map

M4 GT 1.6 TCe, proprietarul mi-a spus că a schimbat CV la 60k în rest doar mici probleme estetice.

Oare îmi puteți da ceva sfaturi, la ce să fiu mai atent înainte de a o cumpăra?
Aș dori să o duc și în reprezentanță Reno din București pentru o verificare full.

De menționat că mașina mai are 1 an de garanție.

Merci,
Răzvan
Andy_ACS
Sfatul meu e sa nu o cumperi pe asta. Modelul e putin sensibil, cea prezentata de tine are ceva km, iar garantia pe care o are e cea extinsa, nu cea "full" care e valabila doar primii 3 ani. Pe garantie extinsa sunt multe repere care nu se mai schimba, de asemenea trenul de rulare peste 50k km nu mai e acoperit de garantie.
Mai bine faci un mic efort financiar si iei una cu km mai putini, stiu ca erau cativa colegi chiar aici pe forum care vindeau masini ingrijite, cu km sub jumatate fata de cea pusa de tine, si doar cateva mii de euro in plus.
Poty
Dintre toate GT-urile ai gasit la ce GT sa te uiti smile.gif) cred ca suntem multi care stim masina aia. "nu mai ajunge a 2-a la 100kmh dupa soft la cutie" smile.gif))
Oare ce set de roti o avea.. alea primite de la reno sau alea ale masinii radmasa.gif
parere: NU
einstein1984
tapiserie scaun sofer de 2 ori, gmv racire, maner schimbator, baterie.... nimic grav, e drept.
speedman
Da, a schimbat multe repere la ea, are km, dar nu vad o problema din asta... Plus ca este la un preț ok, pt ce dotări are. Eu nu fac reclamă acelei mașini, deși îl știu pe proprietar. Dacă bugetul tău e limitat, o poți verifica la orice dealer Renault... Dc este ok, o iei, dc nu, nu...
sorynache
Speedman mi-a recomandat un GT 4 si RS ul, pe care l-am luat pana la urma.Stia si proprietaarii si masinile. Eu daca as cauta alta masina as merge pe mana lui.
speedman
Sa nu exagerăm domnu Sorin! Întâmplarea a făcut sa l știu pe proprietarul Rs ului, iar pe cel cu gt ul l am întâlnit alături de alți posesori de gt. Dacă nu era el, nu știam ca și a mea are problema la edc... Omul a fist insistent la reno, motiv pt care a schimbat multe la mașina... A primit diferite facilități de la Renault datorita insistente cu care a acționat.... Și nu este singurul. Sunt și alți posesori de GT care au primit diverse repere de la Reno... Începând de la roți pe 18, garanții extinse, etc... Nu e un lucru rău, părerea mea.
jbn
Si eu am primit piesele de revizie gratis multumita insistentei biggrin.gif
jbn
Asa cum am spus in postul #3361, ieri am fost la ATA. Per total a fost o experienta placuta, educativa, dar cam pe repede inainte. Nu apuci sa digeri foarte bine experientele, dar cu ceva ceva ramai. Referitor la turele de circuit, mi-a placut foarte mult GT-ul, in special acceleratia si 4control. Clio RS de 2L aspirat 225 hp, este mai brutala, mai "fiara", sunet motor mai ragusit comparativ cu GT, dar nu mi s-a parut mai agila. Tocmai pentru ca GT are 4control, care m-a surprins in mod foarte placut. Fiind pentru prima data pe un circuit, recunosc, instinctul de conservare s-a simtit din plin. Pana sa ma prind eu de ce poate fiecare masina si cum ar trebui sa abordez virajele, s-au terminat cele 5 ture blush.gif .

L.E. La GT se manifesta din plin fluieratul descris pe forum la trecerea din 3 in 4 pe la 3000 rpm. Masina a fost cumparata de ATA in 2016. Deci daca nu a crapat pana acum, avand in vedere cat de fortata este, nu poate fi decat un lucru bun.
Gill_ro
La ATA daca nu mă înșel GT-urile sunt primite și nu cumpărate de la importator. Cu siguranță au schimbat ambreiajele sau chiar cutiile prin gesturi comerciale și în afara garanției.
vladof
Stiu din surse 100% oficiale si fara intermediari ca nu au schimbat absolut nimic. GT-urile au fost primite gratuit dar sunt proprietatea Renault, nu le-a cumparat ATA. Manifesta intr-adevar problemele primelor versiuni de cutie, respectiv fluieratul ala de 1 secunda din 3 in 4. Cand am fost eu in 2018 parca, masinile alea aveau 35000 km EXCLUSIV pe circuit, ca nu sunt inmatriculate nicaieri, se duc pe platforma la revizie. Am intrebat nonselant atunci daca au avut ceva probleme masinile si mi-au zis ca multe placute si discuri, dar in rest nu au schimbat nimic. Si sunt masini care merg in regim de circuit in fiecare zi. smile.gif
De amintit mai e si faptul ca auzim noi zgomot din 3 in 4 la cutiile din 2016 cu probleme dar realistic nu a ramas nimeni cu masina in drum. smile.gif
Am fost si eu la ATA. Am parcat GT-ul meu in fata si am urcat in ala din spate. M-au intrebat ce masina am si le-am spus clar ca am venit sa o jaresc maxim pe a lor prin toate curbele. biggrin.gif
adryanosss
Salutare! Fiind în căutarea unei mașini am ajuns la această jucărie. Și am găsit anunțul de mai jos despre care am văzut că s-a scris ceva foarte sumar pe paginile precedente. Știe cineva mai multe despre mașina asta? Ar merita la prețul ăla?

Eu căutam o mașină cu automată, benzină cu motor decent, 2016+ și ceva dotări, iar Megane GT pare să aibă cam tot ce vreau.

Acum am tot citit pe topic că s-ar putea să aibă probleme cu cutia, dar văd pe cartea service că a fost înlocuită. Ar mai fi șanse să pice (aka s-a rezolvat problema cu cutiile sau s-a înlocuit cu una ce are la fel de multe șanse să pice?)?

Încă ceva, nu am prea reușit să găsesc o listă cu reviziile și prețul acestora. Puteți posta niște link-uri, eventual cu niște jurnale de bord să-mi fac o idee de cheltuieli?

Ah, da, și încă un lucru. Chiar e așa de tare suspensia pe cât am auzit? Vreau să merg să testez una, dar nu știu în Iași dacă găsesc pe undeva.
speedman
Tot pe surse, GT urile de la ATA urmează a fi scoase la vânzare de Renault Romania.. smile.gif
vvede
Si cu ce le va inlocui? smile.gif
speedman
Nu am idee, postez dacă aflu...
Gill_ro
Daca nu au fost înmatriculate până acum nu cred că se mai pot inmatricula in Romania datorita faptului că nu mai respectă normele de poluare. Daca greșesc va rog să mă corectați.
solidconvert
Fix la acelasi lucru ma gandeam si eu... dry.gif
speedman
Nu știu unde ați auzit ca nu sunt înmatriculate... Eu știu ca ar fi înscrise... wink.gif
jbn
Eu stiu sigur ca am vazut in 2016 un GT pe Iuliu Maniu cu nr. ce se termina in ATA si avea si sticker cu ATA pe el.
meg2s
+1
acum ca zici, mi-am amintit si eu - GT inmatriculat ATA vazut pe la Romana, peste 1 an in urma
speedman
Exista la Iași un GT la vânzare... Încearcă un test drive.
Cristilica
Dupa multe weekend-uri petrecute la ATA va pot spune ca sunt GT-uri inmatriculate, vreo doua si restul neinmatriculate.
4Controlul m-a dus de nas si acum am Talisman-ul. Cand am schimbat cutia de viteze anul acesta, era la service in lucru si un schimb de cutie pt un GT de la ATA, gest comercial. Din ce am vazut, sunt cele mai folosite masini la ei.
papa_mulo
Cum a zis si Gill mai sus, nu au cum sa fie neinmatriculate...nu le mai pot vinde in spatiul ue daca e asa. Au placutele alea ale circuitului lor cu 01, 02, 03 ATA....iar placutele de inmatriculare probabil le pun doar cand ies pe poarta afara.
Cu siguranta ca s-au schimbat destule cutii si la gt-urile ATA dar nu va asteptati sa va spuna cineva de la ATA asta...nu e treaba lor sa vorbeasca aiurea de sponsor si probabil ca nici n-au voie prin contract sa sifoneze ce si cat de des se strica.
speedman
Subiectul asta cu edc urile stricate/bulite deja este istorie. Au fost probleme, ulterior s au rezolvat... Câți din cei are au avut probleme și au schimbat cutii/ambreiaje mai au probleme? Nu prea sunt d ăștia... Cel puțin, nu pe forum. Ideea e că, nu a lăsat pe nimeni în drum gt ul din cauza cutiei... Nu a crăpat nicio cutie, au fost schimbate din cauza zgomotelor produse sau a diferitelor mesaje afișate de cb... Ce sa spună aia de la ATA? Dc erau asa proaste le țineau aproape 4 ani? Și dc nici alea n au fost abuzate... Sunt convins ca unii cu mașini producție 2016, 2017 au acel zgomot prezent pe ale lor gt uri, însă nu i deranjează și mașinile merg ok...
papa_mulo
Istorie pe naiba...e istorie daca vrei pt ca au scos-o deja de pe piata. Cam toti ati avut probleme cu ele, unii spun altii se feresc.
Aia de la ata au niste masini fun to drive, moca pe sponsorizare...intretinere la fel. Ce vrei sa iti zica in afara de "totul ok, doar placute si discuri" ?
speedman
Da, marea majoritate am avut, dar nu mai sunt probleme... pt ca s au rezolvat pe garanție.
Gill_ro
In Franta, saptamana trecuta s-a schimbat cutia unui GT fabricatie 2016 si s-a pus o noua cutie cu referinta : 8201729403 cod DW5S004 ...pretul pe autokarma este fenomenal din pacate Pret Autokarma 30.301 lei... ceva a fost in perioada 2016 - Aprilie / Mai 2017 pentru ca autoturismele fabricate in perioada asta au fost cele mai afectate de problema cutiei EDC...pacat ca nu au pus pe GT-ul tCe acceasi cutie ce se gaseste pe GT-ul dCi si RS.
speedman
Asa o fi, dar pune toate datele problemei, nu frânturi... adică dc a mai fost schimbata pana atunci, de câte ori, un istoric sau ceva de genul. A schimbat 5 cutii, 3 ambreiaje? Ce spune pe forum ul ala, ca m ai făcut curios... Nu știu din ce considerente n au pus cutia de pe clio rs sau gt diesel, probabil de inteligenți ce sunt tongue.gif
Gill_ro
Poti sa vezi postarile utilizatorului - ptitseb44 - de aici forum-auto.caradisiac.com
speedman
Am văzut, în afara de postul cu schimbarea cutiei, nu are alte mesaje interesante... Probabil este prima intervenție după cum povestește... Spune ca e ok cutia noua, ca reacționează accelerația în neutru mai rapid dar nu se compara cu modul sport. Mai spune ca i place GT ul și dc ar fi sa o schimbe ar lua un Rs, dar fiind diferența mare de bani, prefera sa păstreze GT ul. Dacă ar fi avut n probleme, nu cred ca ar mai fi fost asa relaxat... smile.gif
aba81
Scoaterea din fabricație nu cred ca are legătură cu numărul de cutii schimbate ci mai degrabă cu motorizarea din ce îmi aduc eu aminte. Ce motorizare puteau sa pună în loc? 1.3 sau 1.8? smile.gif nu prea cred ca se riscau pentru ca atacau alte segmente.
meg2s
aba, +1
din ce-mi aminntesc, nici pe 1.6 dCi si nici pe 1.6 TCe-205cp nu au reusit sa le omologheze pentru Euro 6-b la mijlocul lui 2018. Era si o lista pe undeva cu motoarele Renault si emisiile WLTP, cred ca am si urcat un link pe forum pe vremea aceea.
shyck
QUOTE(speedman @ 1 Jul 2020, 13:47)
Subiectul asta cu edc urile stricate/bulite deja este istorie. Au fost probleme, ulterior s au rezolvat... Câți din cei are au avut probleme și au schimbat cutii/ambreiaje mai au probleme? Nu prea sunt d ăștia... Cel puțin, nu pe forum. Ideea e că, nu a lăsat pe nimeni în drum gt ul din cauza cutiei... Nu a crăpat nicio cutie, au fost schimbate din cauza zgomotelor produse sau a diferitelor mesaje afișate de cb... Ce sa spună aia de la ATA? Dc erau asa proaste le țineau aproape 4 ani? Și dc nici alea n au fost abuzate... Sunt convins ca unii cu mașini producție 2016, 2017 au acel zgomot prezent pe ale lor gt uri, însă nu i deranjează și mașinile merg ok...
*




Descrii zgomotil te rog, a mea e mai 2018 si nu sesizez, sau sunt eu surd

Am am avut probleme de schimbat intarziat, rezolvat cu update sw
speedman
A ta este 2018...cele 2016 pana în mai 2017 ar fi cu posibile probleme... Am descris de n ori cum face... Vezi YouTube ai clipuri cu talisman tce și cu gt
https://youtu.be/qrnWz8NHkKM
VioT
S-a reaprins topicul despre Gt, dar nimeni nu-si mai cumpara unul... 😁

https://www.renault.bh/cars/megane-gt/megane-gt.html

https://youtu.be/qXqMo06jGTs
Poty
In orientul mijlociu nu a fost oprita niciodata vanzarea de GT-uri la fel si pt australia, doar pentru europa.. pt ca... (m)UE si toate normele retardate pe care le avem.
Gill_ro
Pentru cei ce au mai facut in ultimul timp geometria ( cei cu 4control ) ...este posibil ca in decurs de 30 de minute standul de geometrie sa imi citeasca si sa recomande 2 valori diferite? Este posibil ca dupa geometria facuta conform standului volanul sa stea o palma in stanga ca eu sa pot merge drept pe drum si sa zica ca e ok asa? Dupa a 2 a geometrie volanul pare ca e ok...dar oare exista in Bucuresti un service cu stand de geometrie recomanda de Renault Sport ( sau acreditat ) ?
aba81
Eu am făcut în aprilie geometria mai mult ca să verific dacă e totul ok. Nu a fost ok bineînțeles... Stătea drept volanul dar trăgea putin dreapta. M-am dus din nou cu fisa de la geometria de acum 2 ani cand au fost problemele ca se rodeau pneurile. Au spus ca cine lucrează acum acolo a băgat valori de m4 normal... smile.gif Acum e totul ok merge drept, volan drept și nu am observat uzura neobișnuită a pneurilor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.