Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Megane GT 1.6 205cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73
Gill_ro
Vedeți postările mele de pe topicul accesorii Megane IV...găsiți atât poze cat și coduri pentru covorașe atât pentru GT cat și pentru RS...preturile sunt mult mai mici la reprezentanta decât pe ebay.

Edit : varianta pentru rs 8201681612 postarea #553 https://www.reno.ro/accesorii-megane-4-t299...ml#entry4773453

Varianta pentru GT - 8201676639 postarea #558 https://www.reno.ro/accesorii-megane-4-t299...ml#entry4773453
keos
QUOTE(tatimeu @ 1 Feb 2018, 13:48)
Acum in functie de masina GT sau nonGT setarea vitezei maxime difera, la mine e maxim 140km/h te plictisesti;
*



Si deci nu am nici o sansa sa setez o viteza mai mare? wacko.gif
mnm
Curios.... pe Cruise control la mine a mers 160 km/h fara probleme si fara sa am GT.
Mai mult nu am incercat ca-s mai chibzuit.
RveMO
Si la mine tot 160 e viteza maxima la care merge cruise control. Eu am incercat, si daca esti pe 140 de exemplu si sari de 160 se dezactiveaza si scoate sunetul specific de atentionare ca atunci cand intri pe rosu cu combustibilul.
aba81
La. Mine e 150...parca s-a mai vorbit de asta pe undeva.
keos
Eu n-am gasit decat in acest thread! Si ma cenzurat pe creier sa mi se limiteze la 140. Nici macar 150 sad.gif.
mihaypmihay
Salut,

Probleme dupa 2500Km-Megane GT 2018:

Pedala frana se mista stanga-dreapta cam cu 0.5 cm
De doua ori a dat la automat cam 5 secunde pana sa porneasca
Scaunul soferului(textil) scartaie la trecere peste denivelari si la frana mai brusca

Numai bine,
tatimeu
QUOTE(RveMO @ 28 Oct 2018, 18:43)
Si la mine tot 160 e viteza maxima la care merge cruise control. Eu am incercat, si daca esti pe 140 de exemplu si sari de 160 se dezactiveaza si scoate sunetul specific de atentionare ca atunci cand intri pe rosu cu combustibilul.
*




ai sarit peste 140 din pedala?
asa merge si se intampla exact cum ai spus, revenirea pe auto nu e posibila decat atunci cand viteza este pana in 140, astfel primesc mesaj viteza invalida (de exemplu am 150)
speedman
pt punctul 2 se face un update la sistemul de injectie, a mea este 2016 ...a facut o data sau de doua ori asa..afisa un mesaj gen engine hazard...dupa update nu a mai facut
aba81
la punctul 1 cum ti-ai dat seama ca se misca? face zgomot sau ceva de genul?
mihaypmihay
Da, face si zgomot si o simti, la picior smile.gif sau la mana, cum se misca.
Bugghy
Da, pedala de frana am remarcat-o si eu, e la fel si la mine. Nu i-am dat atentie insa, nu pot sa zic ca ma deranjeaza, cat timp isi face treaba smile.gif).
mihaypmihay
Si totusi am pretentia de la o masina noua sa nu aiba joc la pedala de frana.
Oricum cel mai enervant e scaunul smile.gif


29 Oct 2018, 14:51:
fun fact:): Tot incercam sa zgaltai scaunul soferului sa reproduc scartaitul si am observat doua lucruri: 1) cand se misca masina de la zgaltait se auzea un zgomot ca si cum se strangea cablul de frana de mana pe spate
2) a aparut in bord mesajul: stop the vehicle smile.gif


nu trece o zi fara sa ma suprinda masinuta asta smile.gif, nu pot zice ca ma plictisesc

jbn
Punctul 1) e normal. Si la mine face la fel. Simte intr-un fel ca masina ar lua-o la vale si strange mai tare frana de mana. Nu stiu la cele cu frana de mana manuala daca face asa ceva.
mnm
QUOTE(mnm @ 28 Oct 2018, 18:40)
Curios.... pe Cruise control la mine a mers 160 km/h fara probleme si fara sa am GT.
…………..
*


Azi mai nechibzuit (am trecut de primii 3000 km) am bagat 190... si a mers fara nici un freamat.
RveMO
Ti-a mers Cruise control la 190? Adica iti tinea viteza de 190?
mnm
DA.
chivualex
la Cruise Controlul clasic nu cred ca ai limita de viteza la care poate fi setat, limitarea este la Cruise Controlul Adaptiv
keos
Mdah, intr-adevar ACC are limitare... la mine e la 140, la altii la 150, ma roade pe creiere chestia asta cu "depending on the vehicle".
Citez: "the adaptive cruise control gives you the option of maintaining a chosen speed, known as the cruising speed, which can be set from 31 mph to 87 mph (50 and 140 km/h), or 93 mph (150 km/h) depending on the vehicle,"

Totusi faptul ca sunt 2 variante de viteza maxima ma face sa cred ca exista posibilitatea sa modifici valorile cu calculatorul.

Poate sa facem ca la Honda sa plece si singur de la semafor?
mnm
QUOTE(keos @ 28 Oct 2018, 14:11)
Si deci nu am nici o sansa sa setez o viteza mai mare?  wacko.gif
*


La M4 chior exista si Limitator de viteza ! Eu nu m-am atins de el.

Nu stiu la GT.
RveMO
@keos Merge sa modifici vitezele minime si maxime daca mesteresti in el. Intrebarea e daca functioneaza bine in afara vitezelor setate de producator.
papa_mulo
CC fie el simplu sau adaptiv iti diminueaza atentia si iti incetineste reactiile. Cu cat setezi mai sus cu atat e mai periculos. Mi se pare normal sa existe o limita apropiata de v max legala mai ales la asta adaptiv.
speedman
mai oameni buni, dar n aveti de gând să terminati? sunt 2 situații, totul e cat se poate de clar...oare tb dezbătută doar de dragul de a posta? asteptam chestii mai interesante...fără supărare...
vladof
Si eu am patit sa nu porneasca usor masina de 2 ori in primele 3 luni de cand am luat-o si pana pe la 5000 km, cam asa. Pornea din prima, dar asteptam sa zic 10 secunde sa invarta electromotorul si apoi pornea ca si cum ar fi "gatuita". Dupa astea 2 evenimente totul a fost normal si a pornit de fiecare data imediat.

Jocul de la pedala am inteles ca are legatura cu normele de sigurata. Pedala se rupe la impact sau ceva se intampla acolo ca sa iti protejeze piciorul. La toti are joc, dar atata timp cat functioneaza, nu am probleme. M-am obisnuit usor cu lucrul asta. smile.gif

Legat de scaun, eu am fost la dealer si au rezolvat. In cazul meu, nu statea bine scaunul pe sine si scartaia. Tot asa, a apart cam dupa 3 luni. Am masina de aproximativ 18 luni si nu a mai revenit dupa reparatie. smile.gif
tatimeu
QUOTE(papa_mulo @ 3 Nov 2018, 09:18)
CC fie el simplu sau adaptiv iti diminueaza atentia si iti incetineste reactiile. Cu cat setezi mai sus cu atat e mai periculos. Mi se pare normal sa existe o limita apropiata de v max legala mai ales la asta adaptiv.
*




serios? si cum imi incetineste mie reactiile cand pune ditamai frana de se aprin avariile cand intra un bou in fata asa tam-nesam? radmasa.gif hai sa fim seriosi. la noi mersul pe autostrada e ca mersul prin parc printre trotinete cu CC sau CCA adica atentie maxima biggrin.gif
RveMO
Cred ca depinde de persoana. Poti sa fii mai neatent daca stai cu ochii in vitezometru sa vezi la cat si cum l-ai setat. Asta in schimb nu are nicio legătură cu modul in care el funcționează. Eu am pățit in Slovenia sa imi intre unu in față fara sa se asigure dar nu cred ca a apucat sa reactioneze ea pentru ca eu am franat violent.
Eu il găsesc foarte util daca mergi pe autostrada pe distanțe mari. Cand faci peate 1000 de km intr-o zi e bine sa ai CC si daca mai e si adaptiv cu atat mai mult. Un lucru e sigur...nu trebuie sa iti pui baza pe sistemele acestea pentru ca sunt departe de a-ti face masina autonoma.
vladof
Cruise control adaptiv mi se pare extrem de folositor la drumuri lungi, il folosesc 80% din timp inafara orasului. Daca te face neatent poate e cazul sa nu il mai folosesti intr-adevar. smile.gif Daca ai cruise control adaptiv oricum franeaza in functie de masina din fata mai rapid decat ai reactiona tu deci sunt sanse mari sa te si scoata din belele. Daca vezi ca masina franeaza violent cred ca iti arunci ochii in fata sa vezi de ce, nu? biggrin.gif

Sunt de acord si cu limitarea la 150 km/h. E cu 20km/h peste orice limita de viteza din Romania. Daca vrei mai mult mergi pe barba ta. Altfel o sa iasa discutii ca vai a murit X si avea cruise control adaptiv si masina nu a franat, sa plateasca Renault 1 milion de euro compensatie.

Cum s-a zis mai sus, nu e nici de departe o tehnologie perfecta.

Cateva extrase din manual:

Senzorul are o rază de acțiune de 120 metri.

Notă: Șoferul trebuie să țină cont de limita
de viteză maximă în țara în care conduce.

Notă: regulatorul de viteză adaptiv poate
frâna vehiculul până la o treime din capacitatea
de frânare. În funcție de situație, șoferul
poate fi nevoit să frâneze mai tare.

In realitate eu am observat ca franeaza destul de violent. Daca aia e 1/3 din forta de franare, inseamna ca cel putin la GT eu nu am folosit nici la urgenta mai mult de 50% din forta de franare. biggrin.gif
papa_mulo
QUOTE(tatimeu @ 3 Nov 2018, 21:45)
serios? si cum imi incetineste mie reactiile cand pune ditamai frana de se aprin avariile cand intra un bou in fata asa tam-nesam? radmasa.gif
*



Pt ca nu mai esti conectat atat cat trebuie la ce faci si in plus mai ti si piciorul drept la periprava, departe de pedale.
jbn
De acord cu papa mulo. Tocmai de aceea, prin localitati, cand e liber si pot seta cc la 60 km/h, tin piciorul drept deasupra acceleratiei de forma, atingand foarte usor pedala.
papa_mulo
Si iti cam amorteste piciorul smile.gif
jbn
Nu, papa. Pai ce, daca nu ai cc deloc iti amorteste? Dar oricum e vorba de distante scurte. Gen 10-15 km maxim. Nu apuca sa amorteasca.
lcc
QUOTE(jbn @ 4 Nov 2018, 17:14)
De acord cu papa mulo. Tocmai de aceea, prin localitati, cand e liber si pot seta cc la 60 km/h, tin piciorul drept deasupra acceleratiei de forma, atingand foarte usor pedala.
*


Atunci lasa-l in balarii de CC daca tot crispat stai si la 60km/h. Esti incepator ? Sa nu consideri ca este o intrebare jignitoare.
papa_mulo
QUOTE(jbn @ 4 Nov 2018, 19:21)
Nu, papa. Pai ce, daca nu ai cc deloc iti amorteste?


Cu cc activat nu iti poti sprijini calumea piciorul pe acceleratie, stai pe calcai dar cu talpa relativ in aer, cam incomoda pozitia.
jbn
Nu lcc, nu sunt incepator. Nu am zis ca sunt crispat, asta intelegi tu. Dar tocmai pt ca nu sunt incepator sunt constient de pericole si sunt prevazator.

Ca fapt divers, zicea Titi Aur ca daca te izbesti frontal de un zid la 60 km/h ai sanse mari de tot sa mori...

Papa, faptul ca folosesc aceasta tehnica de 5 ani de cand conduc masini cu cc si nu mi-a amortit niciodata piciorul, combate orice contraargument. No ofense pls.
aba81
si eu folosesc zilnic acc si nu pentru tuse biggrin.gif
nu tin piciorul in aer...setez o viteza adecvata sa nu incurc pe nimeni nici in localitate nici in afara si piciorul il pot misca in voie si așa nu amortește pentru că tot ii schimbi poziția.
papa_mulo
QUOTE(jbn @ 4 Nov 2018, 20:29)
Papa, faptul ca folosesc aceasta tehnica de 5 ani de cand conduc masini cu cc si nu mi-a amortit niciodata piciorul, combate orice contraargument. No ofense pls.
*



Nu e nici o ofensa, eu nu reusesc sa gasesc o pozitie care sa imi fie comoda si in acelasi timp sa ma faca si sa ma simt in control. Motiv pt care folosesc cc doar pe autostrada cand e trafic foarte putin...adica in general noaptea. Si imi tin piciorul cu toata talpa pe podea...
vladof
Mie mi se pare ca ori tin piciorul pe acceleratie ori langa acceleratie (cand merg cu ACC) pot muta la fel de rapid pe frana. Poate o fi si vorba de obisnuinta, la inceput mi se parea si mie putin dubios.
henrywallace
Ce sens o avea discutia despre picior si ACC pe una dintre cele mai rapide masini ale Renault ...nu stiu ....

speedman
vor sa umple 3 pagini...astea lucruri importante... radmasa.gif
kodiak23
Salut , ma tot uitam sa imi cumpar un Megane GT EDC 1.6 DCI . Eu oricum vroiam sa imi iau second hand , locuiesc in Germania , parca estate nici nu a fost disponibil in Romania .
Initial vroiam benzinarul de 205CP dar mi-am dat seama ca eu fac cam 60K KM pe an si tot mai ok e diesel (naveta 80km / zi + drumuri lungi catre Ro) .
Acum din curiozitate m-am uitat sa vad care sunt preturile la cele noi , si am ramas surprins sa vad ca nu mai este disponibil pe site nici in Romania si nici in Germania Megane GT .
In Germania au ceva GT line , dar nu cu 205CP si nici Diesel 160CP cu EDC .
Are cineva idee ce s-a intamplat ? E o indisponibilitate temporara sau au vre-un motiv sa opreasca productia ?

Multumesc
mnm
SH doar.
meg2s
@kodiak23: ambele GT-uri au disparut din oferta Renault inainte de 1 sept. odata cu introducerea normei WLTP. Cele ramase in stoc au fost inmatriculate de Renault inainte de 1 sept., pentru ca dupa aceasta data inmatricularea devenea foarte complicata.
Se gasesc inca GT-uri noi (adica 10-20 km) dar vechi (adica au de la cateva luni la 1 an vechime), pentru care trebuie sa ceri oferta de la dealeri; nu le vei gasi in Configurator.
In Ro in acest moment mai sunt vreo 10 GT-uri diesel noi/inmatriculate (am aflat zilele trecute) si ceva mai multe GT-uri TCe, doar ca majoritatea sunt cu multe dotari, discounturi mici si implicit preturi mari.
Daca esti in Germania, da cu incredere un search pe mobile.de. Am gasit oferte destul de interesante acolo pentru GT dCi 163cp (noi, de la dealer), atat pe Hatch, cat si pe Estate. Problema e ca eu in totala necunostinta de cauza evit sa ma complic sa iau una de acolo, nestiind exact care-i treaba cu returnarea TVA si plata lui in Romania.
kodiak23
Multumesc pentru raspuns , o sa caut sa vad care e treaba cu aceasta norma . Am gasit langa mine un Estate benzina 205CP full option cu 0 KM si un Diesel cu vre-o 20k km , insa nu stiu ce sa zic , daca a fost masina de test cat e de ok , tind sa ma duc mai repede pe cea noua benzina .

Am crezut ca poate le-au scos pentru ca au aparut ceva probleme mari de care nu stiam .
mircea_aq
Acum depinde cat de grabit esti cu achizitia.
1.6 dci-urile vor fi inlocuite de 1.8 (e 1750 cmc de fapt) de 150 cai cu ad-blue. O sa se poata comanda si cu edc acest motor. In privinta disponibilitatii, se poate comanda deja in Austria, probabil va aparea si in oferta de Germania cat de curand, si in cea de Romania la primavara.

Benzina banuiesc ca va fi 1.8-ul de 225 de cai, dupa modelul espace si mai nou talisman. Cand o sa apara in oferta ? Probabil mai la primavara. De-abia au deschis comenzile pentru talisman tce 225.

Cum spuneau si colegii mai sus, poti cumpara masinile noi din stoc, care acum se vand ca sh cu 5-7-11 km la bord, asta daca pretul e unul bun.
In Romania de exemplu, aveau acum 2 saptamani un gt benzina pe stoc redus de la 25000 la 24 de mii...

Daca te hotarasti pe benzina, dpmdv asteapta cateva luni, nu pentru cei 25 de cai in plus, ci pentru cuplul disponibil de la 1750rpm.

La diesel, discutia e mai complicata, n-am condus gt-ul, dar si 1.6le cu o turbina si 130 de cai mi se pare suficient de bun pentru caroseria m4. Avantajul astora de 1.6 e ca nu mai trebuie sa alimentezi si cu produsul ala pe uree denumit fancy ad-blue.
Cum e 1.8 dci ? Nu cred ca stiu decat cei de la reno momentan. Pe hartie promite 340nm si 150 cai.
papa_mulo
Se va numi defapt 1.7dci pt ca cilindreea exacta e 1749.
Si o sa existe in mai multe trepte de putere.
mircea_aq
Zici ca 120 de cai va fi disponibil pe Megane ?
Ma gandesc ca au 1.5-ul de 116 in zona aceea de putere.

Asa, pe Talisman se pot comanda ambele versiuni de putere 120 si 150 de cai, dar Talismanul nu a avut si nu are 1.5-ul in oferta.
cj98czh
1.5 nu mai are viata lunga ... o sa fie scos de pe piata ..
kodiak23
mircea_aq Multumesc pentru raspuns , chiar nu m-as grabi , eram panicat ca nu o sa mai fie modelul pentru ca de vre-un an ma tot uit la el . Daca se reintroduce o sa astept .
Ce mi se pare ciudat e ca pe 1.6 DCI acum ai 165CP si pe 1.7 DCI o scad la 150CP ? O fi pentru fiabilitate sau norme de poluare ? Oare tot EDC6 sau o sa fie EDC7 ?
Vreau echiparea GT pentru 4control plus ca imi place sa am o rezerva de putere . Sunt mai precaut din fire si prefer sa pot face depasiri in siguranta cu aceasta putere suplimentara , fara sa simt ca masina da tot din ea .
Decizia benzina sau diesel e cam grea pentru mine , circul foarte mult pe autostrada (40k / an) si GT benzina am vazut ca are cam 7.5 / 8 la acea viteza de 130KM/H constant . Dar nici diesel nu e mult mai bun la 130 KM/H asa ca inca nu stiu .
Chiar o sa astept atunci sau caut pe site in Austria sa vad daca gasesc ceva .
Credeam ca ma lasa Reno fara GT de asta eram gata sa ma avant sa cumpar ceva cat mai este .

<span class='edit'>9 Nov 2018, 12:30:</span>
Pare super sa fie motorul putin mai mare si cu 150CP , vad ca o sa fie intradevar cu EDC7 , au mai fost probleme cu cutia asta ? Stiu ca cativa utilizatori au avut probleme la inceput cu ea pe benzina , dar parca era cea pana in 300NM , aici probabil nu o sa fie cutia de pe benzina daca o sa avem pana la 350NM .
Problema e ca probabil sa astept mai mult , fiind combinatie noua motor / cutie nu sti ce poti sa te astepti de la Renault , vreau sa fiu optimist dar o sa vedem .
M-as astepta la un consum mai bun .

* Ma uitasem altundeva , de fapt tot EDC6 o sa fie . Dar pe 1.5 DCI o sa fie EDC7 , nu prea inteleg logica .
meg2s
Amu' vad si eu noul dCi pe configuratorul francez... Totusi, intre 1.7 dCi cu 150cp si 320Nm si anteriorul 1.6 dCi cu 163cp si 380Nm, parca suna mai sprinten 1.6 (+20% cuplu si +10% putere). Iar la consum nu ma astept la mari diferente, chiar daca 1.6 pare putin mai incordat...
Acum stie cineva sigur ca GT-ul va fi reintrodus in oferta? mircea_aq ai astfel de informatii? Si prin asta ma refer la GT cu 4-control, nu la GT-line cu motoare mai puternice... ca asa se mai gasesc prin Europa vestica pe configuratoare si 1.33 TCe 160cp cu EDC si 1.6 dCi 163cp cu EDC.
papa_mulo
Ma indoiesc ca daca o sa apara gt dci o sa fie doar cu 150 cai...ori 1.7 cu mai multi cai ori 2.0.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.