Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitie masina
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
tomageorgian
Sa te uiti si la marcile asa zise premium, cateodata au aceleasi oferte ca la reno
mircea_aq
Pretul masinii e cu TVA si fara discount.
Avansul e zero, dar zice acolo ca iti trebuie istoric de credit.
Daca e prima data cand iei din Germania, e posibil sa-ti ceara 5-10-15% avans.
Din ochi platesti cam 2/3 din pretul masinii pentru dreptul de a o folosi 4 ani.
Nu mi se pare un deal rau.
Nu gasesti si shk9 la vreun dealer mazda sa-l finantezi in modul asta ?

@tomageorgian - prin aceleasi oferte ca la reno, intelegi finantare cu dobanda 0*% daca il iei in credit/leasing pe maxim 24 luni ? Daca da, sunt de acord, in rest nu prea vad lucruri in comun.

tomageorgian
Ma refeream la cat platesti pe luna. Apoi nu stiu conditiile ca nu ma intereseaza
MuciX
QUOTE(mircea_aq @ 26 Jun 2019, 16:54)
Pretul masinii e cu TVA si fara discount.
Avansul e zero, dar zice acolo ca iti trebuie istoric de credit.
Daca e prima data cand iei din Germania, e posibil sa-ti ceara 5-10-15% avans.
Din ochi platesti cam 2/3 din pretul masinii pentru dreptul de a o folosi 4 ani.
Nu mi se pare un deal rau.
Nu gasesti si shk9 la vreun dealer mazda sa-l finantezi in modul asta ?
*


Multumesc de raspuns. Ar fi bine sa fie asa.

Istoric de credit (credit score) ar ok din ce ne-a zis tanti de la banca, dar ramane sa vedem din nou atunci.
Andy_ACS
Daca celor de la leasing le convine sa le hartanesti tu masina si dupa 4 ani sa le-o dai inapoi, inseamna ca e mai avantajos pentru tine sa iti faci credit, sa iei masina, apoi dupa 4 ani sa o vinzi.
Gandeste-te ca cei de la leasing platesc taxe, platesc angajati si trebuie sa faca si profit. Toate astea vin din incasarile de la client.
Daca zici ca ti se pare complicata sa iti cumperi masina si esti dispus sa platesti in plus pentru a scapa de stresul de a vinde masina dupa 4 ani - merge si cum zici tu. Altfel eu cred ca e mai avantajos sa cumperi, nu sa inchiriezi.
DApophis17
Eu zic ca e simplu de luat decizia: o iei sa fie a ta si te descurci dupa 4 ani sau platesti niste bani in plus ca sa nu ai batai de cap, doar ca vei avea, cum s-a zis mai sus, cu zgarieturi si cu alte cele care pot sa apara (parbriz spart, tot felul de daune).
Daca o iei pe numele tau te descurci tu cu casco si la final ai ceva ce poti vinde chiar dealerului la preluare; chiar daca pierzi bani la faza asta cred ca pierzi mai putini decat daca masina nu e a ta dupa 4 ani.
Varianta asta cu platesti rata si masina nu e a ta renteaza daca lucrezi pfa dar ideal ca firma, ca poti deconta o gramada de cheltuieli, combustibil, etc. Nu am retinut daca tu o iei pe persoana fizica sau juridica. Ar fi bine sa vorbesti cu un contabil de pe acolo sa vezi cum si in cel fel poti deduce, indiferent de situatie.
MuciX
Persoana fizica.
DApophis17
Inclin sa cred ca iesi mai rentabil financiar daca o iei pe tine. Varianta cealalta e sigur mai scumpa si desi ar trebuie, nu te scapa complet de griji si costuri. Aia renteaza daca decontezi/deduci "rata" aia lunara pe firma sau pfa.
Bwwlan
In Germania leasingul merita doar in 2 situatii:
1) ca angajat al firmei X, beneficiezi de leasing preferential (desi sincer, la conditii de finantare 0,90%/an cu avans zero, cat de "preferential" mai poti gasi?), sau
2) iti deduci chiria fiscal. Ca angajat al propriei firme. Ca PF simpla nu merita.

Poti sa-ti faci o simulare de TCO pe 3 coloane, achizitie, leasing si rate. Obligatoriu sa nu uiti de Überführungskosten, cheltuieli de inmatriculare, Casco, impozit, intretinere, depreciere, restituirea cheltuielilor cu combustibilii pentru naveta (0,30€/km. insa doar one-way), valoare de revanzare, eventuale cheltuieli cu repararea zgarieturilor ce ti le-ar putea cere dealerul, etc.
Ca PF, sub linie s-ar putea ca sumele sa fie +/- pe-acolo, caz in care m-as orienta catre achizitie (cash sau credit).
MuciX
Fair enough. Multumesc. O sa vedem cum le lamurim pe toate.
MuciX
Fuserăm azi la Mazda și merc. La merc e greut, se vede marca, de mașină nouă dotată ok nu prea vrem sa ne apropiem. Un cla pe la 10k kmp cam 200 euro pe lună, sau 27k.

La Mazda am configurat o m3 Sedan cu automată și a ieșit la vreo 32k. Ne-a fost recomandat in leasing pe 3 ani și 90k kmp cu avans 7k. Iese rata la 274 euro pe lună cu revizii incluse (255 fără).
Ar ieși 7k + 9880, adică aproape 17k.

Ni se pare ok. Rămâne să mai mergem și pe la alții.

Am fost și la Ford dar am stat cam nebăgați in seamă, chiar daca eram îmbrăcați ok, am zis noi. Am urcat într-un Mondeo hybrid, dar nu i-a placut.

Pe măsură ce se apropie rata de 300 euro, parca tot mai atractiva mi se pare tesla 3. Soția mea are priză la birou, deci ar incarca mocca, deci 150 euro pe benzina se pot duce către rata.

La insistențele unui moldovean faimos vom studia piata sehaș sa vedem ce găsim la 15-17k și care să bifeze tot ce căutăm.
myreno4me
Fuseram 😉. On: cam de pomana M3-ul ! Sigur nu ai uitat o reziduala ceva ?
MuciX
Pai o dau înapoi după aia 3 ani.
myreno4me
Call me whatever dar nici picat cu ceara nu pot sa pricep ratiunea de a plati 500 de euro pe luna ca sa mergi cu masina care nici macar nu e a ta ! Si mai mult, o compacta !
Acum fiecare cu placerile lui dar asta este risipa in opinia mea !
Spor la ales !
O Giulia (etta) rosie nu ar merge ?
mars
Cum adica nu e masina lui? Daca merge zilnic cu ea, unde si cand are el chef, mai conteaza ce scrie in talon? Si, daca peste trei ani repeta figura, nu e si mai bine? O fi rau sa ai mereu masina noua, in garantie si cu service inclus, daca iti poti permite? Vorbim de Germania, totusi, unde 500 euro nu insemna mare lucru.
Bwwlan
500 Euro inseamna 500 Euro si in Germania si in Romania.
S-ar putea explica in felul urmator:
Eu mi-am luat masina in noiembrie 2017 la 29.000 km. cu 22.300 Euro.
Azi, imediat iulie 2019, la 86.000 km., (19 luni si 57.000 km. mai tarziu) mai valoreaza cam 16.600 Euro.
Diferenta de 5.700 Euro impartita la numarul de luni rezulta o pierdere de 300 Euro/luna. Daca vand azi masina, inseamna ca am platit 300 euro lunar ca sa fiu mobil.
La care adaugam anvelopele, jantele, asigurarea, impozitul, etc. Carburantul nu l-am pus, desi si ala intra la TCO. De socotit nu l-am socotit fiindca se platea si la proprietate, si la credit si la leasing.

De ce n-as lua eu in leasing, e ca nu as avea niciun avantaj fiscal doar stres, sa nu ma ia alanla bani marunti la final pentru orice zgarietura. Prefer sa fiu proprietar in acte, pana cand un alt concept de mobilitate urbana o sa fie mai atragator.
mars
QUOTE(Bwwlan @ 30 Jun 2019, 09:13)
500 Euro inseamna 500 Euro si in Germania si in Romania.
*


Intre 4.000 euro in Germania si 1.000 euro in Romania (salarii medii brute in 2019, conform datelor gasite pe net), nu vezi nicio diferenta?
MuciX
QUOTE(mars @ 30 Jun 2019, 07:55)
Vorbim de Germania, totusi, unde 500 euro nu insemna mare lucru.
*


Stai bre, ca doar nu-s facut din bani. Am si eu facturi de platit acasa. smile.gif
Plus ca prefer sa fac eu ceva cu ei, decat sa ii platesc sa merg la munca.

@myreno4me: hai sa te iau direct. Ai 32k cash de ingropat intr-o masina? Te asigur ca eu nu am.

nu stiu tu cum esti dar eu vad lucrurile asa:
Eu platesc 17k pentru a folosi timp de 3 ani o masina care valoreaza 32k. Dupa 2.5 ani imi comand alta, a.i. cand vine vremea, o dau pe asta si o preiau pe urmatoarea, hopefully in aceeleasi conditii.

Daca ar fi sa ne flexam bicepsii in parcare la polivalenta, presupunand ca am ales aceeasi masina, tu credit, eu leasing, creca se uita pustoaicele de 28 de ani la noi cu aceeasi admiratie "uite ce mazda misto au pouloshii astia doi, nici macar nu e aia cu fundul tesit".
Diferenta este ca tu in astia 3 ani, ai plati cam de 2 ori rata, ca sa poti ramane cu ea la final. Si daca ai vrea si tu masina noua dupa 3 ani, ar insemna sa cauti sa o vinzi, sau sa o dai la buyback si sa faci un alt credit.

A, inca ceva, in cazul creditului, masina nu ar fi a ta, ar fi tot a bancii, pentru ca tu ai folosit banii ei sa o cumperi.

@bwwlan: Asta urmesza sa ma interesez zilele astea - impozit si asigurare. Tocmai de aia incepe sa sune bine Tesls 3. Ar sari de 450 rata, dar scat spre 200 euro pe luna carburat si cat o fi impozitul. Mai primesc 2k euro de la stat, revizii la 3 ani si uite cum nu mai pare de 2 ori mai scumpa.

Asta urmeaza sa ma interesez zlelele urmatoare de asigurare si impozit pentru mazda.

A si intre timp a mai intrat un contender pe lista Corolla Sedan Hybrid. I-a placut fetei si sincer nici mie nu mi se pare rea. Au finantare muuult mai avantajoasa decat oricare altii de pana acum.

Bwwlan
Eu n-am zis asta, mai citeste odata.
Am zis ca 500 = 500.
In Germania cu 500 de euro cumperi acelasi Smart TV ca in Romania (poate o diferenta de 20 Euro +/-). In Romania in litru de diesel costa tot cam 1,25 Euro. In Germania tot 12.000 dai pe un Sandero Stepway "full".
La asta ma refeream cand spuneam ca 500 = 500. Puterea de cumparare nu era in discutie.
In plus, aici nimeni nu ia 4000 ca salariu de referinta, mai degraba un 1800 salariu mediu NET. Cat e brutul pe hartie, aia nu incalzeste pe nimeni. Nu stiu cat castiga Mucixu si nevasta-sa in mana si nici nu ma intersecteaza, cert e ca aici, ca doi salariati sa castige peste 6.000 e considerat mai degraba un castig foarte bun, decat ceva comun.
MuciX
QUOTE(Bwwlan @ 30 Jun 2019, 09:38)
In Romania in litru de diesel costa tot cam 1,25 Euro.
*


O fi la voi in Bavaria, eu am dat si 1.6 aici tongue.gif

Cert este ca nu numai ca sotia mea este mai desteapta decat mine este si mai rationala. Daca am fi castigat 12k pe luna probabil ca tot s-ar fi gandit de 2 inainte sa puna praguri iluminate pentru 200 euro il lista de optionale. Sau sitem Bose. Ei ii este suficient ala normal.
mars
@MuciX: ceva de genul BMW Select 1% nu gasesti acolo? Cu o reziduala mare, ca sa scada ratele cat mai mult?

@Bwwlan: eu am inteles ce vrei sa zici, dar trebuie luata si puterea de cumparare in considerare, pentru ca rata de leasing, raportata la venitul familiei, e mult mai mica acolo si cu atat mai usor o familie poate decide sa intre intr-un astfel de contract. Iar mai nou tendinta e (sau ar trebui sa fie) sa cumperi dreptul de folosinta, nu de proprietate, mai ales cand vine vorba de bunuri de consum, ca masina nu e o investitie.
Bwwlan
Poi nah, la ejtia care castiga jdemii pe luna, nu li se pare lux sa alimenteze pe autostrada tongue.gif
Eu caut pe clever tanken sa vad unde gasesc mai ieftin, ca-s chitros smile.gif de regula alimentez miercuri sau joi intre 18 si 20, ca atunci e cel mai ieftin.
MuciX
Chitros sunt si eu. Vorbeam de benzinarii de langa mine, nu de pe autostrada. Sotia mea merge din plin in plin, alimenteaza cam de 2 ori pe saptamana. Cand trebuie, trebuie, nu are de ales, dar de pe autostrada, nu. Fie de langa munca fie de langa casa. smile.gif

Pe clever tanken acum am 1.419 cea mai ieftina E10 in zona mea. Si e bine, mai jos de atat rar vad. Noroc cu ADAC, mai scot un cent la litru. smile.gif)
einstein1984
QUOTE(myreno4me @ 30 Jun 2019, 00:31)
Call me whatever dar nici picat cu ceara nu pot sa pricep ratiunea de a plati 500 de euro pe luna ca sa mergi cu masina care nici macar nu e a ta !  Si mai mult, o compacta !
Acum fiecare cu placerile lui dar asta este risipa in opinia mea !
Spor la ales !
O Giulia (etta) rosie nu ar merge ?
*


pe logica asta nici cu credit nu-ti iei masina, strangi banii, fac si dobanda si o cumperi cu banu jos in 3 ani in loc sa platesti 5 ani la ea si dobanda.....


Leasingul are 2 avantaje fata de credit (cine ami vede altele sa zica):
1) bataie de cap mai mica cu vanzarea , daca nu esti genul sa se marite 10-15 ani cu masina. Daca ai si revzii incluse, casco cu conditii f avantajoase, masina de inlocuire garantata etc. scade si mai mult bataia de cap si doamna Mucix pare interesata de asta
2) deductibilitatea cheltuielilor, avantaj mare la firme, nu stiu cat la persoane fizice (poate in germania o fi un avantaj si la asta.?)
avantaje pe care le platesti, nu le da nimeni moka.
P.S. la masini noi este perfect posibil sa fie mai ieftin pe credit decat cash.... Sau mai ieftin cu finantarea marcii decat cu finantarea bancii.

PPS. daca la o masina in credit faci dauna totala si masina vlaoreaza mai putin decat ai tu de platit (deprecierea mai rapida decat cat ai platit tu din principalul creditului) cu o dregi? Platesti rate la epava? la leasing asta e acoperita de casco.

1 Jul 2019, 09:07:
QUOTE(Bwwlan @ 30 Jun 2019, 10:38)
Eu n-am zis asta, mai citeste odata.
Am zis ca 500 = 500.
In Germania cu 500 de euro cumperi acelasi Smart TV ca in Romania (poate o diferenta de 20 Euro +/-). In Romania in litru de diesel costa tot cam 1,25 Euro. In Germania tot 12.000 dai pe un Sandero Stepway "full".

*


Corect, diferenta e la servicii, nu la produse. la dentist cu 200 de euro faci o obturatie de canal si o plomba aici, in germania te tine de mana.
St
QUOTE(MuciX @ 30 Jun 2019, 09:32)
Eu platesc 17k pentru a folosi timp de 3 ani o masina care valoreaza 32k.
*



Asta pare un pic scump. BMW si Mini au in Romania oferta aia prin care platesti 36% in primele 36 luni (aia 36% includ si avansul), la care se adauga dobanda. Tu fiind in Germania, ar trebui sa fie o dobanda de ~2%, deci nu adauga prea multi bani in plus. Poate investighezi cum e oferta in Germania.

E posibil ca astia de la BMW sa nu aiba anumite costuri incluse, gen Casco, dar nu gasesc pe site la prima vedere.

PS: E acelasi program cu ce a dat link mars mai sus, dar la mine nu merge link-ul.

Sunt ceva info aici: https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-ser...ces/offers.html
cj98czh
QUOTE(einstein1984 @ 1 Jul 2019, 08:58)
la dentist cu 200 de euro faci o obturatie de canal si o plomba aici, in germania te tine de mana.
*



Nu stiu unde mergi tu ... dar eu saptamana trecuta am facut fix operatiunea descrisa de tine ... 400 RON ... deci sub 100 de euro ... am semnat si vazut valoarea pentru ca am incluse in asigurarea de sanatate de la job treburile astea ... si acuma este jale cu programarile ca au venit acasa romanasii si toti au de facut cate ceva ... ca dincolo este scump tare ...
einstein1984
eu am dat vreo 800, dar nah profesie liberala, isi fac pretul cum vor. Sigur gaseam si mai ieftin si mai scump.
MuciX
Am tot cochetat cu ideea de a lua din Ro, dar daca fac leasing acolo, raman cu numere romanesti pe masina si parca nu as vrea. Cash ar fi un efort prea mare, nu vreau sa ma descopar atat pentru o masina. Mai trag de mazda asta si tot nu ma lipsesc de 30k.

O sa ma uit si la bmw, dar nu sunt multe care sa ii placa si sa fie in buget. Mai ales daca vorbim de masini noi. De fapt nu cred ca e vreuna. smile.gif

Oricum, am discutat intens, am dat-o pe toate partile, i-am explicat cat m-am priceput ce pierdem si ce castigam cu leasing, cum e cu credit-ul si ce presupune sa luam una sehas cu finantare sau cu banii jos.

In cazul sehas am zis ca daca in 3 ani am plati 17k, atunci hai sa cautam un sehas in 17k si ne asumam gaura, povara mentenantei, etc.
Ca sa limitam problemele cu mentenanta am zis sa cautam o masina sub 40k kmp.

Asadar:
- bezina sau hibrid cu benzina
- sub 40k kmp
- nu mai veche de 3-4 ani
- scaune incalzite
- 17k euro
- exclus clasa super mini
- de preferat sedan compacta, dar ne multumim si cu una de clasa mini hatch.

Noi nu am gasit nimic multumitor.

Asa ca din cum imi dau seama, ar inclina catre leasing pentru Mazda 3 noua, desi ii cam sclipeau ochii si la acel CLA sehas postat pe topicul celalalt.
St
Mazda mx5, se incadreaza la toate criteriile, mai putin ultimul.
Dar merge la munca intr-un mod placut, cu consumuri mici smile.gif
MuciX
I-am sugerat, a zis ca nu ii plac lampile spate. Si ca ar fi cam nepractica, dar ar putea trece peste asta.
La NA nici nu vrea sa se uite sad.gif

P.S. nici alfele nu ii plac. Am contemplat ceva timp divortul dupa mi-a zis, dar mi-am amintit ca ii place ursuletul si am zis sa mai acord o sansa casniciei de dragul vremurilor bune petrecute impreuna.
myreno4me
3 ani - 17 k + 3 ani 17 k = 6 ani si 34 k fara a detine ceva dupa acesti ani.
Leasing/credit 6 ani si 34 k plus o "rabla" veche de 6 ani de vanzare cu minim 10 k
Intr-adevar una este sa conduci o masina 3 ani, alta sa o conduci 6 ani si sa te coste cu 30% mai putin.
Obrazul subtire cu cheltuiala se tine ! Treaba e ca avantaj zero la schimbatul din 3 in trei ani exceptand sentimentul de a conduce o masina mai noua.
Stiu, piticii costa si uneori trebuie satisfacuti 😉 !
On : mazda 3 este o alegere foarte buna !
St
QUOTE(MuciX @ 1 Jul 2019, 12:24)
I-am sugerat, a zis ca nu ii plac lampile spate. Si ca ar fi cam nepractica, dar ar putea trece peste asta.
La NA nici nu vrea sa se uite sad.gif

P.S. nici alfele nu ii plac. Am contemplat ceva timp divortul dupa mi-a zis, dar mi-am amintit ca ii place ursuletul si am zis sa mai acord o sansa casniciei de dragul vremurilor bune petrecute impreuna.
*



La banii astia te incadrezi la ND smile.gif, mai ales ca sunt suficient de multe pe melegurile unde sunteti voi,
einstein1984
vreun mini din ala mai gras nu gasesti la banii astia? de la dealer, cu garantie de sh...
MuciX
Nu ii place nici mini. sad.gif

@myreno4me: vad ca insisti. Si nu am o problema ca ai o opinie diferita, dar ifose din astea cu obrazul subtire facem daca as decide pe banii altuia. Altfel spune-mi ca tu o vezi ca pe o risipa si te rog mai usor cu dojeneala.
Care este diferenta dintre a plati devalorizarea unei masini si a plati-o cu totul? Mai ales ca masina va fi un mijloc de transport, nu obiect de cult in casa.

Cam asta este diferenta, parerea mea. Eu nu tin mortis sa am masina pe numele meu, vreau sa ma pot folosi de ea, cand am nevoie, cat am nevoie, fara sa ma doara capul de cat costa o cutie de viteze, spre exemplu.

Asadar, leasing pe perioada garantiei si cand a iesit din garantie devine problema altcuiva.

Si de ce am impresia ca aritmetica ta nu pusca? "Rabla" aia in 6 ani bate spre 200k kmp. Pui distributie, pui bujii, pui frane, pui anvelope, eventuale reparatii in afara garantiei si ce ramane/?

In cazul leasing-ului platesc 2 randuri de anvelope de iarna si in 6 ani teoretic nu mai cheltuiesc decat pe spalatorii.

Inca ceva - fix precum in cazul unei asigurari cumperi "liniste", la fel se intampla si in situatia de fata. Poate masina aia va tine 10 ani fara interventii, dar poate nu.

Hai sa te iau si cu matematica, vorbim pe cifre exacte:

Cheltuieli Leasing:
Avans: 7000
Leasing: 36*274=9867 () revizii incluse
Total: 16864
Total in 6 ani: 33728

Cheltuieli Credit:
Avans: 7000
Credit: 60*427=25627 (nu merge 72) (fara revizii)
Total in 5 ani: 32627

Zicem ca o mai tin un an, timp in care mai bag vreo 2k in ea in piese. 2 randuri de anvelope pe 18 1k euro. Niste TUV, creca sunt 2 la numar in 6 ani si ce m-or mai pune sa schimb acolo. rotunjim la 4k.
Revizii programate pe 6 ani vreo 1500.
Deci cu totul 5500. Imi dai tu 12k pe ea peste 6 ani, sa raman si eu cu avansul pentru urmatorul credit?


QUOTE(St @ 1 Jul 2019, 12:49)
La banii astia te incadrezi la ND smile.gif, mai ales ca sunt suficient de multe pe melegurile unde sunteti voi,
*


N-auzi ca nu ii place spatele?
St
Credeam ca i-ai aratat NC, fiind vorba de SH.
myreno4me
Dupa cei 6 ani ,pe rabla iei ceva, pe varianta unu iei...a treia rata.
Spor !
Exact cu ai spus este vorba de liniste !
Nu dojenesc pe nimeni, ar fi culmea, fiecare face ce ii pusca aritmetica cu banii lui !
Bafta !
✌️
MuciX
L.E.
Mi-am amintit, exista varianta de leasing "clasic", calculele ar fi cam asa:
Avans: 7000
Leasing: 36*297,35=10704.6 (fara revizii)
Valoare reziduala: 13.378,41
Total: 31083.01


In functie ce cum mi se nazare atunci pot opta sa o platesc, probabil as putea cere finantare pe reziduala, la care as mai plati o dobanda, ca sa nu topesc 13k dintr-un foc.

Sau as putea incerca sa vand masina pe vreo 18k si sa raman eu cu 5k. nedumerire.gif

LLE: am mancat rahat, 297 e prima rata, restul sunt de 329,00 in cazul leasing-ului clasic.
Avans: 7000
Leasing: 297+35*329=11812 (fara revizii)
Valoare reziduala: 13.378,41
Total: 32.190

QUOTE(St @ 1 Jul 2019, 13:16)
Credeam ca i-ai aratat NC, fiind vorba de SH.
*


La miata NC sehas nu m-am gandit. smile.gif
gabize
QUOTE(MuciX @ 1 Jul 2019, 12:10)
Am tot cochetat cu ideea de a lua din Ro
*


Dacă te decizi, am io o barcă k9! O dau eftin, mai scad și din valoarea sentimentală, ieși cu macsim 6000 EUR. Da' spune repede, că dacă apuc s-o spăl, n-o mai dau! wink.gif
MuciX
Uitasem sa zic mai sus ca fara diesel. Am editat.
Bwwlan
QUOTE(cj98czh @ 1 Jul 2019, 08:34)
Nu stiu unde mergi tu ... dar eu saptamana trecuta am facut fix operatiunea descrisa de tine ... 400 RON ... deci sub 100 de euro ... am semnat si vazut valoarea pentru ca am incluse in asigurarea de sanatate de la job treburile astea ... si acuma este jale cu programarile ca au venit acasa romanasii si toti au de facut cate ceva ... ca dincolo este scump tare ...
*



Elăsaț, ca si io am facut pe Calea Floresti o detartrare si cand aia mi-a zis "375 lei", am intrebat-o daca mi-a mai facut si altceva si n-oi fi fost eu atent, ca o detartrare normala e +/- 150 lei.
Aia cica "atata e la mine, credeam ca stiti".
Altu' n-am mai calcat pe-acolo...
cj98czh
150 este detartrajul .... acuma fiecare doctor pine cat vrea si nu te pune nimeni sa mergi la el ..
Avani
Se dă mașina lexus is220 d, 177 cp, 185k km, 2008. Mașina o cunosc de ceva vreme, are km reali și aș fi interesat să o cumpăr. Pe site-uri diverse mașinile astea se învârt pe la 5, 6, 7...10k eur, evident în funcție de stare și dotări. Mașina merge foarte bine, niciun zgomot suspect iar caroseria arată foarte bine. Cred că e modelul de bază, nu are piele sau trapă. Cam care ar fi prețul corect pentru ea?

[attachmentid=1628106479]
cj98czh
pai spune mai bine cat doreste pe ea ...

singura problema care o vad eu la masinile astea ... este ca in caz de probleme piese de caroserie gasesti greu + daca este motorul de Toyota ... ala nu este deloc un monument de fiabilitate ...


dar banii tai ... alegerea ta ...
Avani
Da, e vorba de motorul 2AD-FHV care s-a pus pe Avensis și Rav4. Prețul încă nu mi l-a spus. Adică la modul că vrea să o vândă și din una în alta a vehiculat 7.5k eur, dar nu e bătut în cuie. Eu i-aș da maxim 6k eur. Acum, care dintre mine și el, e mai aproape de o valoare mai corectă? 😁
Solon
Da 6500 si gata. Si daca iti place, mai lasa parerile tuturor. Pana la urma orice masina poate pica la un moment dat.
b06fcn
In .de, una similara, cu vreo 30000 km in plus, e in jur de 5500 euro. Cred ca un pret corect ar fi intre 6000 si 6500. Vezi ce mai ai de facut la masina, ca pot aparea costuri suplimentare. Gume pe 18, schimb de fluide, alte alea...
einstein1984
are lemn din ala de plastic?
Avani
Nu, nu are lemn la interior și nici plastic vopsit în lemn.
Mai are un set cauciucuri de iarnă, folosite 2 ierni. Astea de le are acum sunt de vară pe 17",dot final de 2017, deci aici nu am ce investiție să fac.
La interior e ok, dar mult mai puțin practică decât 407-le de îl am acum. De exemplu nu i se rabatează bancheta. Prima problemă la care mă gândesc, cum mai car bradul de Crăciun. 🙄
Dar merge foarte bine. E foarte ok antifonată, are 1.7 tone. Consumul extraurban e pe la 7.5 - 8 mers doar un pic mai tare.
vallixx
Stie careva ceva bun sau rau despre Tce-ul 140 GPF de pe Megane?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.