Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitie masina
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
meganus_bicorpus
Nu cred ca 1,4 turbo consuma mai mult ca 2l in oras, mers cu maxim 40 km/h.la drum intins si cu viteze mai mari de 100 e posibil ca motorul de 2l sa consum e mai putin si sa aibe un comportament net superior celui de 1,4
AndreiMR
Acu, daca tot e complet offtopic...consumul urban dat in specificatii pentru masina aia e de 8.1 sau 8.4...in orice caz intre 8 si 8.5. Diferenta fata de consumul real e de vreo 2 litri...ce ti se pare asa de ciudat? Tocmai aici e avantajul motorului respectiv, in viata reala la mers normal diferenta fata de consumul declarat e mai mica decat la rasnite turbo mici. Mai putin de atat probabil ca nu poate consuma in Bucuresti, unde e traficul asa cum e...dar nici mult mai mult nu ajunge. Chiar m-ai facut curios si am mai aruncat acum un ochi pe topicul respectiv. Cel mai mare consum l-a pus cineva care zicea ca face drumuri foarte scurte cu motorul rece tot timpul...vreo 13l/100km. Asta e maximul pe care l-am vazut scris pe acolo smile.gif

QUOTE
Nu cred ca 1,4 turbo consuma mai mult ca 2l in oras, mers cu maxim 40 km/h.la drum intins si cu viteze mai mari de 100 e posibil ca motorul de 2l sa consum e mai putin si sa aibe un comportament net superior celui de 1,4


Ai fi surprins sa vezi cat de mult poate consuma 1.4 T de la Opel smile.gif Sub 10 nu coboara sub nicio forma, in Pitesti, nu Bucuresti, pe o Astra generatie precedenta. Consuma decent doar pe DN la mers legal, in rest, in oras si pe autostrada e nenorocire. Bine, nu cred ca e neaparat vina motorului, mai degraba a greutatii excesive a masinii...aceeasi problema ca si la Mokka, care mai are de luptat si cu aerodinamica slaba de SUV. Deci, daca consumul conteaza, s-ar putea ca Opelul ala sa fie o surpriza foarte neplacuta. Sugestia mea e sa se faca test-drive cat mai amplu cu ambele modele, nu doar 2-3 km prin oras.
b76bgaarh
eu am o masina care in teste a consumat fix la fel ca mazda cx 5, 7,3 l/100 oras. in viata reala consuma cu 2 l in plus. aia pe benzina cutie manuala consuma in aceleasi teste 8-8.3, restu e matematica pura.

in aceleasi teste mokka, turbo, awd manual 8,3.
AndreiMR
Pai si daca mergem pe aceeasi logica, a celor 2 litri in plus fata de teste (destul de plauzibila), iese exact ce ziceam eu. CX-5 consuma in viata reala in jur de 10...intre 10 si 11 in Bucuresti, mai exact, si sub 10 in orase cu trafic mai fluid, dar nu foarte mici. Daca vroiai sa punctezi altceva, imi cer scuze, dar n-am inteles smile.gif In fine, eu ma opresc cu discutia despre Mazda, ca n-am actiuni la ei. Drive test lung si se lamureste oricine cum merg si cat consuma motoarele pe care le comparam pe aici.

PS: Noroc ca are mezym ban, ca iar imi umplea casuta de PM in care sa ma injure ca zic de bine de Mazda smile.gif
b76bgaarh
ti-am zis mai baga la aia 10l, mai ales ca e automata.
meganus_bicorpus
Vitara cu motor de 1,6 si At in 6 trepte e 16650 si are o gramada de chestii pe ea, inclusiv volan cu padele sau airbag genunchi sofer.Motorul e cam lesinat dar trecerea se face de la un Matiz...
wolfin
big_wheel.gif

Nu e lesinat...e chiar ok..ff elastic. Mie unu mi a placut

Din ce am citit cutia face toti banii
AndreiMR
La Vitara am vazut ca e diferenta mare la interior intre Passion si echiparile superioare...alta tapiterie, fete de usi acoperite cu musama, alta textura la anumite plastice. Face toata diferenta intre un interior stil Dacia si un interior mult mai atractiv. Pentru cine poate da diferenta de pret eu zic ca merita...altfel, evident ca se poate trai si cu textil in loc de Alcantara si fata de usa fara capitonaj de vinilin. Vitara are de partea ei lista lunga de dotari si siguranta...are 5 stele dupa noile norme. Masini cu mai multe pretentii nu au reusit asta
VladSoare
QUOTE(wolfin @ 21 Mar 2016, 18:22)
big_wheel.gif

Nu e lesinat...e chiar ok..ff elastic. Mie unuia mi a placut
*

Păi și? Cînd o iei? Ne ții în suspans de atîta timp. biggrin.gif
wolfin
Teoretic in mai dau comanda sa o pimesc in iulie

Mai mult ca sigur At fara 4x4
Acum sa vad la acel moment daca va fi bugetu marit pt spirit.

Da nu zic hop..ca sunt sucit
VladSoare
Automata cum e? E adevărată? Sau dublu-ambreiaj?
AndreiMR
E automata clasica
VladSoare
Super. up.gif
mihai_dorin
Am mers azi la Ford si am testat Focus cu motorul de 1 l 100 Cp. Motorul se misca destul de bine, pot sa zic ca mai bine decat 1.6 de pe Megane 2, consumul in Bucuresti era de 8l/100, putin cam mare. Ca echipare avea peste Ceed urmatoarele lucruri: start/stop, parbriz incalzit si cam atat.

Cu cei de la Kia din Baneasa au avut o mica "cearta" in sensul in care m-am dus la ei si le-am spus ca alt dealer Kia a fost in stare sa imi dea un discount de 300 de euro si ei nu au putut. De aici a inceput reprezentantul de vanzari sa ma intrebe cum de am ajuns la celalalt dealer ca de ce nu am venit tot la el ca si el poate sa imi dea reduceri etc. Intr-un final am obtinut 350 de euro reducere, alarma, covorase si senzori de parcare, doar ca la intrebarea daca pot sa fac test drive mi-a zis ca doar cu progamare si putea abia miercuri. Asa ca m-am urcat in masina am sunat la al 3 lea dealer cu intrebarea daca pot sa fac test drive azi. Cei de la Autonet au fost foarte prompti si au venit si o reducere mai mare decat celelalte reprezentante.

Ca rezumat, Focusul se prezinta mult mai bine decat Ceed atat ca dotari cat si ca tinuta de drum si mai ales finisaje.

Urmeaza maine sa merg la Toyota si Opel sa vedem ce au de oferit.
Haustrum
Cât costa Ceed-ul si ce motorizare?
mihai_dorin
Cedd 13.480 euro cu 1.6 135Cp varianta de echipare Star cu optionale scaune si volan incalzite.
Focus 13.500 euro euro 1.0 100Cp varianta Trend cu pachet Trend si optionale: pilot automat, scaune, volan si parbriz incalzite si mai are sistemul Sync 2 cu ecran tactil de 8 inch la care ai comenzi vocale gen Siri si apel automat 112.
Haustrum
E aiurea sa iei Focus cu 100 de cai - am făcut test-drive cu cel de 125, mi s-a părut ok, dar cel de 100 cred ca e leșinat. Acum depinde si ce pretenții ai de la el. Tableta aia din bord e de toată jena, are o rezoluție de 2 lei si se mișca greoi - nu mi-a plăcut. Ca ținuta de drum sta bine - mi-a plăcut mai mult decât noul Astra.

Si pe mine ma tentează Ceed, prin prisma prețului si a garanției. La 13 500 mi se pare super afacere.

Eu am mai testat si Astra - frumoasa exterior/interior, preț destul de piperat dc nu vrei motorul de 1l, portbagaj f mic.
mihai_dorin
Motorul este acelasi difera doar softul intre cel de 100cp si cel de 125cp. Da, de preferat este cel de 125cp.
St
E diferenta 500 eur intre cele 2 motoare de 1.0 la Focus. Nu sunt sigur ca-i acelasi motor doar cu softul schimbat.
Ecranul de la Sync2 are o rezolutie OKish in schimb sta prost cu lag-ul si tu touch-ul, trebuie apasat pe el mai serios decat pe un telefon de exemplu iar uneori reactioneaza mai greoi.
Cu 1.0 125 eu am reusit consumuri intre 8% si 11% in Bucuresti. 8% a fost cu viteza medie de ~30km/h iar 11% a fost cu viteza medie de ~10km/h, ambele cu SS activat.

Vezi forumul Ford, e un topic acolo unde lumea vorbeste despre reduceri, vezi daca a ta a ajuns la scorurile de acolo, daca nu, mai incearca si la altii, chiar si in afara bucurestiului.
De la ce dealer ai oferta? In vara, cea mai buna oferta a fost la Roadhill. Cea mai proasta, de departe, Tiriac Bucuresti. Sunt useri care au primit oferte foarte bune de la Tiriac BV si ProLeasing Ploiesti/Targoviste.
mihai_dorin
Deocamdata am fost la BDT Vest si azi la Colina. Amandoi au spus ca este diferenta doar de soft intre motoare, daca te uiti la cuplu sunt identice.
St
Cautand putin pe net cred ca-s indentice, pe ultima pagina sunt curbele de cuplu si putere pentru ambele.
https://media.ford.com/content/dam/fordmedi...echSpecs_EU.pdf
meganus_bicorpus
A mai aparut o varianta pentru prietenul meu, un Ford Ecosport..un pui de kuga.Variante de baza 1,5 benzina,At , 4x2 e destul de buna la pret, problema e ca e cam cheala, iar mie mi-au ramas ochii la Vitara...
AndreiMR
Ecosport ala e o mare porcarie. E facut pentru tarile subdezvoltate, e foarte scump pentru ce dotari are, iar finisajele interioare sunt la nivel de Dacia 1310 din '95. Interior asa slab calitativ n-am mai vazut de multa vreme, si nu doar interiorul...chiar si caroseria are lufturi ciudate. L-am studiat si eu fiind expus intr-un centru comercial, nu l-am condus, dar cred ca e de departe cea mai slaba varianta de masina din segmentul asta, dovada fiind si faptul ca n-o cumpara nimeni. S-a lansat de ceva vreme si la noi, si pana acum n-am vazut decat una singura pe strada. Tot Vitara ramane cea mai buna varianta din segment, daca iei in calcul pretul vs ce ofera smile.gif
VladSoare
Ecosportul e un low cost jalnic și doar 4x2. N-are nici o legătură cu Kuga.
Mie personal Sync 2 îmi place foarte mult. Într-adevăr e cam lent și trebuie să apeși mai tare, dar altfel interfața e foarte bine gîndită, foarte logică, iar navigația e clară și ușor de urmărit. Iar dacă-l mai cuplezi și cu o cameră de marșarier, ecranul ăla imens e superb, vezi ca la televizor tot ce-i în spatele mașinii. Comenzile vocale merg și ele foarte bine, chiar și cu accentul meu românesc.
Motorul de un litru și o sută de cai nu pot să zic că ar fi prima mea alegere, dar Sync 2-ul merită banii. Nu mai zic de parbrizul încălzit; dacă te-nveți cu el, n-o să mai cumperi niciodată vreo altă mașină fără.
Jenkins
Ce prostie de masina. Pe ce se arunca banii.
AndreiMR
E o veste foarte buna asta cu producerea lui EcoSport la Craiova. Banuiesc ca va fi un model facelift, tinand cont ca pe alte piete e destul de batran actualul...si mai mult ca sigur ca va avea alte materiale si alta calitate a fabricatiei. Uzina aia avea nevoie ca de aer de inca o masina de produs, in conditiile in care B-Max e un esec monumental...si e foarte bine ca un crossover mic se va face aici, asta e segmentul cel mai dinamic acum. Dar, in momentul actual, Ecosport chiar e o porcarie de masina
VladSoare
Orice model nou produs la Craiova e o veste bună. Și cine știe, poate chiar o să-l îmbunătățească suficient cît să merite cumpărat. Dar asta-i cu bătaie lungă, nu se va întîmpla peste noapte.
Iar B-Maxul mi se pare chiar mișto; e păcat că nu se vinde.
meganus_bicorpus
Si mie mi se pare ok B-max, pacat e ca nu se da o sansa adevarata uzinei, asa cum a fost cu Cielo care chiar a fost o masina ce se mula cu cererea de la acea vreme.
Din nou se fac experimente scumpe, daca chiar s-ar vrea s-ar face o linie de Focus low cost sau o Fiesta care se cauta cu adevarat
mihai_dorin
Asta ar fii o oferta de anul trecut de la Tiriac Auto, mi se pare un pret destul de avantajos.
MuciX
QUOTE(meganus_bicorpus @ 22 Mar 2016, 11:44)
pacat e ca nuse da o sana adevarata uzinei
*


Chiar crezi ca lactatele sunt solutia aici? unsure.gif
aLecsunder
Nu stiu cum se prezinta Kia la fiabilitate dar dupa 5 Reno-uri , Focusul 2FL de acum este o adevarata stanca. Am fost si la un test drive cu Focus 3FL 1.5ECOBOOST 150cp. N-am tras foarte tare de el dar se misca placut insa finisajele mi s-au parut excelente pentru gama de pret.
Din ce am inteles, nu se vor face multi km asa ca ... de ce este atat de important consumul in oras? Conteaza atat de mult 2l in plus la 100km?
VladSoare
Ecoboostul 1.5 de 150 de cai e cu totul altă mîncare de pește. Ăla, cuplat cu o cutie manuală, e superb. Am făcut odată un test drive cu Focusul 1.6 EcoBoost 150 (așa era pe-atunci, 1.6, dup-aia s-a mai micșorat) și cutie manuală și mi-a plăcut foarte mult. Era sprinten rău.
Dacă se încadrează în buget, cu ăla sigur nu dai greș.
mihai_dorin
Am fost azi de am vazut Megane 4, frumos ca finisaje dar mici scapari pe alocuri. Spre exemplu cred ca o sa fie imposibil ca sa ai bara spate neatinsa plus faptul ca in zona gurii de incarcare nu mai este acoperita de un plastic mat ca la M2 vine pur si simplu descoperita aprox o palma. Ceasurile din bord arata urat, mi se pare ciudat ca la M3 au putut sa fie digitale si aici sunt analogice..(vorbesc de Zen)

Dar per total la finisari este egal cu Ford-ul, urmeaza sa vad cum se conduce.
Haustrum
L-am văzut si eu astăzi.
Varianta GT arată demențial, parca-ți vine sa te cauți in toate buzunarele sa o cumperi wub.gif

Mi se pare ca arată mai bine in realitate decât in poze. Interiorul este spațios, scaune comode, materiale interioare plăcute la atingere, portbagaj ok -vine cu rezerva de dimensiuni normale in standard, opțiune pe care nu prea o mai vezi la alți producători.
Mie mi-a plăcut mai mult decât Focus-ul (care mi se pare fff înghesuit si cu plastice ieftine ).
Tableta Rlink 2 este de dimensiuni mai mici decât in poze - cea verticala, mare apare doar la GT line.

Mie mi-a plăcut, încep sa-l iau in calcul pt achiziție. Sâmbăta fac test-drive.

mihai_dorin
Din pacate la mine M4 Zen nu se incadreaza in buget, dar o sa merg sa il testez.
Haustrum
Te încadrezi dc iei un Zen cu motorul aspirat, fără vopsea metalizata.
wolfin
Clima consider ca e un must . Nu inteleg de ce nu se fac asa standard
Bwwlan
Astia de la Renault fac ceva discounturi? (nu program Rabla si alte bazaconii), RABAT DIN PRET.
Nu neaparat la Meganul asta, asa, in general...
Haustrum
QUOTE(wolfin @ 22 Mar 2016, 20:52)
Clima consider ca e un must . Nu inteleg de ce nu se fac asa standard
*


Zen are clima.
Discount 1200 de euro pt Megane. La celelalte modele, probabil mai mult.
mihai_dorin
1200 si atat...
m3st_tce
QUOTE(AndreiMR @ 20 Mar 2016, 16:01)
Seat Toledo, ca si Skoda Rapid de altfel, e o masina de clasa mica, pe platforma de Skoda Fabia. Asta vine cu anumite dezavantaje fata de o masina de clasa compacta...


Vraja! Care ar fi dezavantajele mentionate comparativ cu o "compacta"? Rapid are spatiu la picioare mai mare pt. pasagerii din spate si volum mai mare porbagaj comparativ Megane 3 ST, care e peste orice compacta mai putin ultimul Golf Variant. Deci, despre ce vorbesti, mai ales ca Rapid e compacta (cauta pe net).

mihai_dorin Rapid-ul are unele hibe. Incearca totusi altceva. wink.gif
AndreiMR
QUOTE(m3st_tce @ 22 Mar 2016, 21:58)
Vraja! Care ar fi dezavantajele mentionate comparative cu o "compacta"? Are spatiu la picioare mai mare pt. pasagerii din spate si volum mai mare porbagaj comparativ Megane 3 ST, care e peste orice compacta mai putin ultimul Golf Variant. Deci, despre ce vorbesti, mai ales ca Rapid e compacta (cauta pe net).

mihai_dorin Rapid-ul are unele hibe. Incearca totusi altceva. wink.gif
*



Rapid NU e compacta, e o Fabia putin mai grasa. Daca pe tine te-a pacalit marketingul Skoda, bravo lor...in clasa compacta Skoda au Octavia. A, ca ei fac masinile cu lungimea la limita de sus a claselor din care fac parte, e alta poveste, dar asta nu schimba locul unde se incadreaza ele.

Cat despre dezavantaje, primul, si cel mai evident, dat fiind platforma de clasa mica, e latimea interioara. Degeaba ai spatiu la cap si la genunchi daca te freci la coate cu pasagerul de langa tine. Si in orice masina de clasa mica se intampla asta, chiar si pe locurile din fata. Apoi, tinuta de drum. Masina ingusta cu suspensie simplista rezulta intr-un confort mai mic fata de o masina de categorie superioara...nu il simti prin oras sau pe drumuri scurte, dar fa cateva sute de km dintr-o bucata si o sa vezi diferenta. Un alt dezavantaj al platformei de clasa mica sta in anumite solutii tehnologice, cu influente asupra sigurantei, la care se adauga si antifonarea mai slaba. Si mai sunt si altele, oricine a condus masini de clase diferite le poate sesiza

Iar portbagajul ala e mare ca volum, dar nepractic ca forma...ca la orice sedan de pe lumea asta. Daca chiar ai nevoie sa cari ceva cu o masina, un hatch sau un break iti ofera mai mult spatiu real, le poti incarca pana sus, poti rabata bancheta si prin spatiul ala poti baga si altceva decat scanduri...exista si Rapid Hatch, ok, dar ala face ca Nissan Tiida sa fie o capodopera de design pe langa el
m3st_tce
Mestere, vorbesti fara sa stii despre ce vorbesti. Eu conduc masina aia (daca nu ai observat semnatura).
1. Privitor de clasa lu' Rapid: eu te-am rugat sa te uiti pe net. Doar nu au confiscat cei de la Skoda internetul!? Hai, incearca un "search", nu doare!
2. Latimea interioara, da, e redusa. E lata cam cat o Corolla 2000. Insa nu asta califica o compacta (verifica pe net criteriile). Comparativ cu "clasa mica" (Polo, Fiesta etc.) e mai lata...
3. Ai fost tu pe locurile din spate, sa spui ca te "freci la coate cu pasagerul de langa tine"? Sau poate tu si amicul aveti cate 150kg, atunci inteleg si imi cer scuze pentru inoportunare. Ce sa mai spun de spatiul lateral pt. locurile fata (comparabil cu Golf 6, sper ca asta intra la compacte...).
4. Ce treaba are siguranta (verifica NCAP-ul, pe net desigur smile.gif ) sau antifonarea cu clasa? Ai facut un benchmark, sau care-i spilul? E drept, Rapid nu sta f. bine la antifonare, insa asta n-are legatura cu clasa. Doar daca inventam principii noi de clasificare.
5. Aia cu condusul m-a "spart"! Sa inteleg ca ai condus Rapid? Hai sa-ti spun: Rapid e mai usoara si mai fasneata ca Megane (unul din motivele pt. care am cumparat-o, lucru ce e de fapt bine!). Sau poate compactele se simt "mare fel" (deci si Rapid, cf. clasificarilor oficiale)? wink.gif
6. Portbagaj "nepractic ca forma"? Nimic mai fals! Si apropo, Rapid e hatchback nu sedan. Ala care-i spui hatch e Rapid Spaceback, un combi mai "modern", mai scurta ca originalul.
7. Nu vorbesc de Nissan Tiida. Nu o cunosc, nu vorbesc. (a o vedea pe strada nu inseamna ca o cunosti, intelegi?)
Bafta!

L.E. Chiar daca m-ai citat complet, nu cred ca ai observat ca NU am recomandat Rapid. Are lipsurile lui EVIDENTE! Si nu vorbesc doar de antifonare, si in nici un caz de clasa!
b76bgaarh
Rapid e răspunsul skoda la Logan. Din păcate nu e pe platforma mbq și asta spune tot.
m3st_tce
Daca e sa fim rigurosi, Rapid e raspunsul VAG la piata China (un shape-up la Rapid-ul vandut in India). Apoi a inceput sa sa vinda in vestul Europei (din motive de criza) si ulterior in est.
Masina prezinta solutii ergonomice f. interesante (lucru care m-a atras), chiar si la modelul de baza achizitionat (nu am gasit ca s-ar merita unul mai rasarit, scuze Skoda). In timp am reusit insa sa am "sentimente" amestecate fata de ea. Ramane insa avantajul major: consumul.
AndreiMR
QUOTE(m3st_tce @ 22 Mar 2016, 22:49)
Mestere, vorbesti fara sa stii despre ce vorbesti. Eu conduc masina aia (daca nu ai observat semnatura).
1. Privitor de clasa lu' Rapid: eu te-am rugat sa te uiti pe net. Doar nu au confiscat cei de la Skoda internetul!? Hai, incearca un "search", nu doare!
2. Latimea interioara, da, e redusa. E lata cam cat o Corolla 2000. Insa nu asta califica o compacta (verifica pe net criteriile). Comparativ cu "clasa mica" (Polo, Fiesta etc.) e mai lata...
3. Ai fost tu pe locurile din spate, sa spui ca te "freci la coate cu pasagerul de langa tine"? Sau poate tu si amicul aveti cate 150kg, atunci inteleg si imi cer scuze pentru inoportunare. Ce sa mai spun de spatiul lateral pt. locurile fata (comparabil cu Golf 6, sper ca asta intra la compacte...).
4. Ce treaba are siguranta (verifica NCAP-ul, pe net desigur smile.gif ) sau antifonarea cu clasa? Ai facut un benchmark, sau care-i spilul? E drept, Rapid nu sta f. bine la antifonare, insa asta n-are legatura cu clasa. Doar daca inventam principii noi de clasificare.
5. Aia cu condusul m-a "spart"! Sa inteleg ca ai condus Rapid? Hai sa-ti spun: Rapid e mai usoara si mai fasneata ca Megane (unul din motivele pt. care am cumparat-o, lucru ce e de fapt bine!). Sau poate compactele se simt "mare fel" (deci si Rapid, cf. clasificarilor oficiale)? wink.gif
6. Portbagaj "nepractic ca forma"? Nimic mai fals! Si apropo, Rapid e hatchback nu sedan. Ala care-i spui hatch e Rapid Spaceback, un combi mai "modern", mai scurta ca originalul.
7. Nu vorbesc de Nissan Tiida. Nu o cunosc, nu vorbesc. (a o vedea pe strada nu inseamna ca o cunosti, intelegi?)
Bafta!

L.E. Chiar daca m-ai citat complet, nu cred ca ai observat ca NU am recomandat Rapid. Are lipsurile lui EVIDENTE! Si nu vorbesc doar de antifonare, si in nici un caz de clasa!
*



Mda, deci o mașină construită pe platforma Polo/Fabia, cu motoarele de Fabia, cu lățime de Fabia, cu dotări standard și opționale specifice clasei mici, deci anumite lipsuri față de clasa superioara, ajunge în clasa compactă pentru că are câțiva cm în plus la lungime. Trăiască marketingul VAG

PS: Am condus Rapid cu aceeași motorizare ca aia din semnătura ta, nu prea mult însă. E o mașină ok dacă o compari cu Logan, 301 sau C-elysee, fiindcă astea sunt de fapt concurenții, față de care eu zic că e prea scumpa totuși...dar nu suferă comparație cu mașinile care chiar sunt în clasa compactă. Nu doar dimensiunile sunt relevante la încadrarea în clase a mașinilor. În plus, poate ar trebui să te informezi care sunt diferențele între hatchback și sedan cu hayon sau mașină în 2 volume și jumătate, precum și diferențele între hatchback și break, fie el modern sau nu
b76bgaarh
Relax, cică și loganul e compacta, ca așa scrie pe wiki.
m3st_tce
QUOTE(AndreiMR @ 22 Mar 2016, 23:32)
...dar nu suferă comparație cu mașinile care chiar sunt în clasa compactă. Nu doar dimensiunile sunt relevante la încadrarea în clase a mașinilor. În plus, poate ar trebui să te informezi care sunt diferențele între hatchback și sedan cu hayon sau mașină în 2 volume și jumătate, precum și diferențele între hatchback și break, fie el modern sau nu

OK, inteleg, orice compacta "adevarata" e peste. Am sa tin minte cand ma urc data viitoare la volan. wink.gif
Privitor la clasificarea masinilor: nu cunosc toate criteriile de clasificare. Nici nu vreau. Pur si simplu aia care stiu si se ocupa de chestia asta (mananca si ei o paine) au pus Rapid-ul in clasa compacta si Octavia 3 in clasa D. Poate ar trebui sa le trimiti incompetentilor alora toata argumentatia de mai sus, ca alta data sa nu mai puna botul la marketing-ul VAG.
vallixx
QUOTE(b76bgaarh @ 23 Mar 2016, 03:33)
Relax, cică și loganul e compacta, ca așa scrie pe wiki.
*


Loganul, ca si Rapidul dealtfel, sunt undeva peste clasa mini si sub clasa compactelor, asa ca pentru piata europeana care clasifica in functie de segmente au fost incadrate in segmentul C, unde sunt subcompactele si compactele, astfel incat amandoua sunt incardrate ( corect zic eu ) la subcompacte.

Nu-ti mai argumentez de ce Loganul este ca si clasificare peste Polo pentru ca am facut-o cu argumente cand discutam treaba cu masinile de politie. Si pentru ca singurul tau argument a fost " stiu eu mai bine", permite-mi sa ma indoiesc de el

La fel e si cu Rapid. Marketingul VAG poate o vinde ca si compacta. Nu-i gresit in totalitate, insa nici 100% corect nu este.
Segmentul C, include subcompacte si compacte, asa ca daca masina apartine de segmentul C ei o pot vinde ca si compacta fara sa minta decat 50%. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.