Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

zmt
post 8 Oct 2012, 15:50
Post #241


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 08




QUOTE(cri8sti @ 8 Oct 2012, 10:56)
Faza 2 s-a facut si cu sonda aval si fara, nu are importanta daca nu o ai. Referitor la problema cu turatia, sigur trage aer fals pe undeva si de asta se comporta asa. Ce garnituri ai schimbat de la admisie? (sunt 4 ovale si 1 la corp fluture, 2 o-ringuri la clapeta si 2 la mpp - pe la oricare poate trage aer fals) Mai poate sa traga aer fals si pe la servofrana sau pe la furtunul ei.
*




Pai eu am schimbat doar alea dintre motor si corpul de plastic de la admisie (acela cu 4 tuburi) dar nu am fost convins ca ar fi chiar o garnitura potrivita, adica era una singura cu 4 gauri si dintr`un material gen aluminiu asa...

Daca ai cumva posibilitatea sa imi explici unde se afla corpul fluture si garnitura lui si cele 2 garniuri de la MPP (si ce este mpp smile.gif ). Multumesc, Bogdan.


--------------------
Renault Laguna MK1 - VL-06-BMY 1999 1.6 16V 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3xutzu2005
post 8 Oct 2012, 16:06
Post #242


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 23 November 07




Trebuiesc schimbate garniturile la admisie si se rezolva cu turatia ... gasesti pe forum cum se procedeaza !!!


--------------------
Renault laguna 1 - CT 14 PAF 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 9 Oct 2012, 16:33
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Uita-te aici: http://www.reno.ro/-page-t161113-s120.html, la postul 144. A detaliat foarte bine colegul l_ussu

This post has been edited by cri8sti: 9 Oct 2012, 16:33


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 Oct 2012, 18:46
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am vrut sa montez galeria noua dar din pacate nu am reusit sa scot sonda lamda de pe galeria veche sa o pun pe astalalta. Asa ca a trebuit sa sudez galeria veche si sa o montez la loc. Sufla pe la garnitura la primul crac dinspre filtrul de aer si acelasi crac mai avea cam 1.5 cm si se rupea de tot si bineinteles ca sufla si pe acolo intr-o veselie. Cu ocazia asta am curatat iar clapeta de acceleratie (luna) si am desfacut mpp-ul sa vad cum se mai prezinta - si are joc lateral la cui si banuiesc ca asta "ajuta" la problemele la relanti. Dupa ce am montat galeria la loc - asta se intampla pe 13.10.2012(sambata) am iesit cu ea la un test. Bineinteles era mult mai liniste dar am mai observat doua lucruri: 1 - eroarea calculatorului de bord la consum (pe gpl ma refer) a scazut considerabil - acu vreo 3 ani era 0.3 mai putin pe cb fata de real, de vreun an a crescut la 1 - 1.5 litri, acum inca nu stiu exact dar imi dau seama dupa instant ca e muuult mai aproape de adevar. 2 - nu a mai murit motorul deloc, desi am incercat constant sa reproduc conditiile in care murea inainte. Totusi inca mai scade cateodata putin sub limita de 750rpm - dar banuiesc ca din cauza mpp.
P.S. Nu am facut testul de compresie pentru ca nu am mai avut timp - am pierdut mult timp incercand sa dam sonda lambada jos dar intreaga - si sambata la service au avut program scurt.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 21 Oct 2012, 06:52
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Inca ceva ce-am mai obesrvat: NU mai da in nas cand e motorul rece si merg pe benzina.
P.S. nici pana acum nu s-a mai oprit motorul icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 21 Oct 2012, 11:48
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 21 Oct 2012, 06:52)
Inca ceva ce-am mai obesrvat: NU mai da in nas cand e motorul rece si merg pe benzina.
P.S. nici pana acum nu s-a mai oprit motorul icon_mrgreen.gif
*



salut
din cate am intalnit eu cand se racoreste afara nu se mai opreste motorul,pe gpl ma refer
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 23 Oct 2012, 18:27
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




De azi are mpp nou VDO. Acum sa vad cum se comporta (daca mai scade turatia sub normal)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 9 Feb 2013, 09:35
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Mda, am fost fericit pana acum vreo doua saptamani. A inceput din nou dar acum e mai grav. Cand o apuca am fluctuatii...dese (nu mari) intre 400 rpm si 1200 rpm sau moare. Daca in timpul asta dau sa accelerez brusc, am intarziere la accelerare (aproape de 1 secunda) Daca cumva moare, atunci o pornesc greu si cand porneste parca merge in 3 si tot cu fluctuatii, chiar tre sa o ajut cu acceleratia ca altfel ba nu porneste, ba nu tine relantiul. Urmaresc 2 piste: servofrana sau senzorul de pozitie clapeta acceleratie. Zic de servofrana pentru ca la prima pornire de diminieata nu am frana (doar la prima pornire si prima frana) - apas si nu actioneaza servo, merge ca la dacia veche, dupa faza asta nu mai am probleme toata ziua (cu frana)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn00
post 10 Feb 2013, 11:21
Post #249


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 2 November 12




salut
si eu am avut probleme cu turatia.vari intre 1000 si 2000.dupa multe incercari ca intra aier fals pe la garniturile de la clapeta si le la cele 4 garnituri de la capacul de plastic de deasupra motorului si schimbat motoras pas cu pas nici una din ele nu a fost .
era de la senzorul turatie clapeta aceleratie.
din intimplare ma aflam la un parc de dezmembrai si am intrbat daca are un senzor de clapeta aceleratie si avea sa nimerit a find ca originalu am dat 30 lei lam schimbat eu si masina merge ca noua
schimba senzorul de clapeta acceleratie si dupa aceia apucate de celelante daca nu merge
bafta


--------------------
Renault Laguna1faza2 - NT65HRI 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 11 Feb 2013, 09:53
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(floryyn00 @ 10 Feb 2013, 11:21)

era de la senzorul turatie clapeta aceleratie.

*


Salut! Undeva e o greseala....dar am inteles ce vroiai sa spui (multumesc) - si eu il banuiam pe ala asa cum am zis si mai sus. Doar ca sa clarificam: senzorul de turatie - este pe volant, cel de la clapeta de acceleratie (senzor pozitie clapeta acc) este pe clapeta.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 11 Feb 2013, 21:51
Post #251





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




cristi,vezi ca am postat ceva zilelel trecute pe topicul cu gpl,poate e si la tine membrana


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 18 Feb 2013, 10:45
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am masurat senzorul de pozitie si tensiunea care vine pe el. Are 1.14-1.16 Kohmi cu clapeta inchisa si 2.08 cu ea deschisa. Intre pinii A si B am 4.85v si intre B si C 3.5v. Poate sa-mi confirme cineva macar valearea rezistentei cu clapeta inchisa?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Feb 2013, 11:02
Post #253


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@cri8sti=Am masurat si eu de curiozitate si valorile au fost 1.13 si 2.05...destul de apropiate de ale tale.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 18 Feb 2013, 12:06
Post #254


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Salutare!
Am gasit asta in RTA la pagina 13, cautand altceva .. smile.gif

Potentiomètre papillon
Intégré au boîtier papillon
Résistance piste : 1200 ± 240 Ω
Résistance curseur < 1050 Ω
Voie PL PF
A - B 1250 Ω 1250 Ω
A - C 1245 Ω 2230 Ω
B - C 2230 Ω 1245 Ω

PL banuiesc ca e pied levee si pf pied a fond smile.gif

am gasit asta cautand valori pentru bobinele de inductie, poate ma ajutati cu niste valori masurate pe circuitul primar si secundar: in RTA e dat
Bobine crayon. Une par cylindre
Bobine d’allumage NIPPONDENSO Résistance primaire : 0,5 Ω± 0,02
Résistance secondaire : 7500 Ω± 1100
Bobinele mele sunt denso, dar valoarea secundara la fiecare e de 6.900-6.800, adica in marginea de jos a intervalului.


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 18 Feb 2013, 14:49
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Multumesc!


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 19 Feb 2013, 08:43
Post #256





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(alexco @ 18 Feb 2013, 12:06)
Salutare!
Am gasit asta in RTA la pagina 13, cautand altceva .. smile.gif

Potentiomètre papillon
Intégré au boîtier papillon
Résistance piste : 1200 ± 240 Ω
Résistance curseur < 1050 Ω
Voie PL              PF
A - B 1250 Ω  1250 Ω
A - C 1245 Ω  2230 Ω
B - C 2230 Ω  1245 Ω

PL banuiesc ca e pied levee si pf pied a fond smile.gif

am gasit asta cautand valori pentru bobinele de inductie, poate ma ajutati cu niste valori masurate pe circuitul primar si secundar: in RTA e dat
Bobine crayon. Une par cylindre
Bobine d’allumage NIPPONDENSO Résistance primaire : 0,5 Ω± 0,02
Résistance secondaire : 7500 Ω± 1100
Bobinele mele sunt denso, dar valoarea secundara la fiecare e de 6.900-6.800, adica in marginea de jos a intervalului.
*


Nu te pot ajuta,amalt tip de motor.
Am observat insa ca si tu si Cristi aveti GPL.daca ai o problema pe partea de relanti,eu cred ca poate proveni si din partea de gaz.Asa ca daca ai ceva necazuri hai sa le discutam pe indelete pe topicul cu GPL.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 19 Feb 2013, 09:24
Post #257


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




sau pe topicu cu "masina cu personalitate...". La mine relanti-ul era cu personalitate inainte de instalarea instalatiei.. smile.gif


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 19 Feb 2013, 20:56
Post #258





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




eu merg in continuare pe MAP si culbutori


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 Mar 2013, 19:21
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am facut vineri un drum pana la Bucuresti si inapoi. La dus mi-am luat-o tare...nu am putut sa depasesc 110 km/h pe gpl, dadea in nas chiar si la 60km/h, peste 110 nu mai aveam pedala si ca sa fie treaba buna mi-a consumat si benzina in acelasi timp...si pot sa zic ca a consumat destul. Vreo 12l/100km gpl si vreo 2l de benzina la 100km. Daca apasam ambreiajul si luam piciorul de pe acceleratie murea de fiecare data si surpriza: si pe benzina imi facea figuri mari relantiul (variatii continue intre 500-900rpm). Bun....pe drumul de intoarcere bineinteles ca incepuse sa faca la fel si nu stiu ce mi-a venit de am scos-o de pe gpl, am accelerat-o de cateva ori pe benzina in 6000rpm(in gol - ambreiaj apasat) si cand am luat piciorul de pe acceleratie a revenit la relanti perfect de parca niciodata nu a avut nimic. Am dat-o apoi pe gpl si am mers asa pana pe la 120-130 la ora fara probleme de niciun fel, consum bun (pe cb) - la dus imi arata cu vreo 3l mai mult. Am scos-o pe liber de proba de cateva ori si nu murea motorul, nu scadea sub 800rpm turatia (eram in mers, nu am stat mult cu ea pe liber sa vad daca se duce pana la 750) totul era perfect. Apoi am accelerat-o un pic peste 130 pe gpl si deodata a inceput sa tremure si sa dea in nas si iar nu isi mai revenea nici la 80 la ora. Am repetat manevra de mai sus (trecut pe benzina, accelerat pana la 6000 de cateva ori in gol, si-a revenit si trecuta inapoi pe gpl) si iar a mers bine. Asa am facut tot drumul, daca treceam de 130 pe gpl era dezastru. Pe benzina am mers si cu 160 si la dus si la intors si nu facea probleme in niciun fel (mai putin la relanti dupa ce incepea sa faca figuri pe gpl) Ma gandesc ca nu se inchide bine un injector de benzina?(numai cateodata nu se inchide bine si atunci imi face figurile cu relantiul, dat in nas....), da de ce numai dupa ce o fortez un pic pe gpl? In oras am incercat la fel, am accelerat-o pe liber pana la 6000 de cateva ori pe benzina si apoi o trec pe gaz si nu mai moare la relanti pe gpl.
Imi cer scuze ptr povestea lunga dar vroiam sa prezint toate simptomele, poate reuseste cineva sa-si dea seama de la ce mi se trage.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 3 Mar 2013, 21:11
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 3 Mar 2013, 19:21)
Am facut vineri un drum pana la Bucuresti si inapoi. La dus mi-am luat-o tare...nu am putut sa depasesc 110 km/h pe gpl, dadea in nas chiar si la 60km/h, peste 110 nu mai aveam pedala si ca sa fie treaba buna mi-a consumat si benzina in acelasi timp...si pot sa zic ca a consumat destul. Vreo 12l/100km gpl si vreo 2l de benzina la 100km. Daca apasam ambreiajul si luam piciorul de pe acceleratie murea de fiecare data si surpriza: si pe benzina imi facea figuri mari relantiul (variatii continue intre 500-900rpm). Bun....pe drumul de intoarcere bineinteles ca incepuse sa faca la fel si nu stiu ce mi-a venit de am scos-o de pe gpl, am accelerat-o de cateva ori pe benzina in 6000rpm(in gol - ambreiaj apasat) si cand am luat piciorul de pe acceleratie a revenit la relanti perfect de parca niciodata nu a avut nimic. Am dat-o apoi pe gpl si am mers asa pana pe la 120-130 la ora fara probleme de niciun fel, consum bun (pe cb) - la dus imi arata cu vreo 3l mai mult. Am scos-o pe liber de proba de cateva ori si nu murea motorul, nu scadea sub 800rpm turatia (eram in mers, nu am stat mult cu ea pe liber sa vad daca se duce pana la 750) totul era perfect. Apoi am accelerat-o un pic peste 130 pe gpl si deodata a inceput sa tremure si sa dea in nas si iar nu isi mai revenea nici la 80 la ora. Am repetat manevra de mai sus (trecut pe benzina, accelerat pana la 6000 de cateva ori in gol, si-a revenit si trecuta inapoi pe gpl) si iar a mers bine. Asa am facut tot drumul, daca treceam de 130 pe gpl era dezastru. Pe benzina am mers si cu 160 si la dus si la intors si nu facea probleme in niciun fel (mai putin la relanti dupa ce incepea sa faca figuri pe gpl) Ma gandesc ca nu se inchide bine un injector de benzina?(numai cateodata nu se inchide bine si atunci imi face figurile cu relantiul, dat in nas....), da de ce numai dupa ce o fortez un pic pe gpl? In oras am incercat la fel, am accelerat-o pe liber pana la 6000 de cateva ori pe benzina si apoi o trec pe gaz si nu mai moare la relanti pe gpl.
  Imi cer scuze ptr povestea lunga dar vroiam sa prezint toate simptomele, poate reuseste cineva sa-si dea seama de la ce mi se trage.
*



salut din ce spui aici eu cred ca este senzot pozitie clapeta acceleratie, incearca sa mergi cu mufa scoasa la clapeta de acceleratie si vezi daca mai face
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 4 Mar 2013, 14:58
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am sa incerc si acum sa vad cum se manifesta, dar am mai incercat nu demult si e la fel...am aceeasi intarziere la accelerare, la fel moare la relanti - atunci nu incercasem s-o accelerez mai tare pe benzina si apoi data iar pe gaz, dar incerc acum. Am masurat senzorul si pare ok (cateva posturi mai sus) dar vad ca si cu el si fara e cam aceasi lucru

5 Mar 2013, 08:53:
Am facut un drum (scurt) cu mufa scoasa la senzorul de pozitie. Relantiul sta mai sus (aproape de 800 rpm), pe gaz nu mi-a facut figuri(relanti mai mic de 750 cand scot pe liber), dar pe benzina da (relanti fluctuant intre 500-900rpm) si in plus, acum daca accelerez usor, nu trage, dar daca continui sa apas usor acceleratia la un moment dat "isi da drumul" icon_mrgreen.gif si merge normal (asta se intampla la turatii mici, sub 2000rpm). Daca totusi scot pe liber de la o turatie mai mare, moare sigur motorul. Am lasat mufa scoasa sa o mai tin putin sub observatie (1-2 zile).

This post has been edited by cri8sti: 5 Mar 2013, 08:53


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 5 Mar 2013, 15:18
Post #262


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Salut Cristi!
Poate te ajuta topicul http://www.reno.ro/Reset-si-idle-learn-t92377.html, eu am de gand sa incerc. Am schimbat de curand tot ce era garnitura -de la admisie pana la mpp- si vreau sa aplic si eu procedura, sper sa aiba rezultat. Am auzit ca cei de la reprezentanta folosesc reinitializare la mpp si la senzorul pozitie clapeta.
Si aici http://www.ehow.com/how_7192245_clear-engine-codes.html e vorba de aceeasi chestie..

This post has been edited by alexco: 5 Mar 2013, 16:59


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 5 Mar 2013, 20:26
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Merci, stiam de procedura asta si am mai aplicat-o in trecut, dar efectul a fost zero. Revin asupra a ce am scris mai sus, se pare ca doar cu motorul rece face ca mai sus, dupa ce se incalzeste nu mai moare deloc la relanti, nici pe gaz nici pe benzina, nu mai scade relantiul sub aprox 800 rpm deloc, indiferent de cum o stresez eu, se comporta mult mai bine cu senzorul deconectat decat cu el conectat. De fapt daca nu murea la rece si nu aveam simptomul de mers infranat pana in 2000 rpm nu mai schimbam senzorul ala, dar asa trebuie sa-l schimb ca se pare ca de la el am problemele.
P.S. merci katalyn03 ! ai o bere de la mine!

This post has been edited by cri8sti: 5 Mar 2013, 20:27


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 5 Mar 2013, 21:42
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




cu placere
sa mearga fiarele!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 6 Mar 2013, 09:41
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am gasit senzor hella la 375 ron, delphi la 157 ron, facet la 146 ron si meat & doria la 207 ron. Tinand cont ca hella e cam piperat pentru mine, din celelalte care ar fi mai bun? Sau neaparat hella? ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronnix
post 6 Mar 2013, 12:42
Post #266


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 20 August 12
From: Craiova




eu as merge pe delphi


--------------------
Laguna 1 ph 1 2.0 8v 113cp 1994
Tuning is not a crime!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 6 Mar 2013, 16:21
Post #267


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




la mine a functionat resetarea (a doua), cu mentiunea ca in perioada in care era deconectata bateria am apasat de cateva ori pedala de frana (pentru descarcarea completa a instalatiei de curent). prima data am facut resetare fara apasarea franei si relanti-ul a ramas la fel de ridicat.
legat de senzor: nu stiti, e vreo diferenta dintre cel pentru 16v si MPI (tot 1.6) in afara de cea de pret?


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 8 Mar 2013, 11:20
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Deci...asa face:
(era pe benzina) Senzorul de pozitie era scos, daca in timpul asta plec cu ea, merge prost, trage sacadat (si pe benzina si pe gaz la fel se simte). La sfarsit se vede cum o accelerez si isi revine si nu mai face nici pe benzina nici pe gaz probleme....asta pana o apuca din nou.
Daca o accelerez pe gaz nu isi revine, doar pe benzina.

This post has been edited by cri8sti: 8 Mar 2013, 11:23


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zolten10
post 16 Mar 2013, 18:53
Post #269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 March 13




Buna!sunt nou pe forum!am si eu o problema cu laguna 1 motor 1.6 16valve din 99!
Cand e rece motoru si pornesc imi sta turta la vrea 1400-1600 trebe sa las vreo 10 min sa se incalzesca motoru sa imi scada turatia la 800-900!mai este cand merg cu ea si in mers apasa pe ambreiaj imi sta turata la 1400sau mai imi oscileaza intre 1200-si 2000!am scimbat motorasu pas cu pas,clapeta de acceleratie si sonzoru de presiue dar nici o scimbare!!!! sad.gif ce as putea sa mai fac???


--------------------
renault laguna 1 - AR 11 KHO 1999 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 16 Mar 2013, 21:14
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Schimba garniturile de la clapeta acceleratie si de la admisie aer. Trage aer fals pe undeva.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 10:10
Dacia