Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

cri8sti
post 2 Apr 2013, 09:22
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Pai treaba cu descarcatul (curatat/deblocat) o stiam, ma gandeam la ce ai zis tu...adik reglat jocul, ceea ce stiam ca nu se poate. Deci, oricum o sa fac si treaba asta, doar ca vreau sa fiu pregatit si cu niste banuti in caz ca e absoluta nevoie sa schimb din ei si acum nu am cum.
Ptr katalyn03....eu nu am cum sa vb la tel (sunt la serviciu) ph34r.gif . Imi face la fel si be gaz si pe benzina, merg destul de putin pe benzina de obicei, dar alimentez de la rompetrol si din cand in cand luk.
L.E. se simte totusi o imbunatatire semnificativa de cand am schimbat clapeta si sonda lambda, NU mai moare la cald. Am observat ca singura perioada cand imi moare motorul este din momentul cand nu mai actioneaza socul (de fapt mpp-ul care tine turatia sus la rece) pana in momentul cand ajunge apa la 90 grade.

This post has been edited by cri8sti: 2 Apr 2013, 17:56


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Apr 2013, 09:06
Post #302





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(cri8sti @ 2 Apr 2013, 09:22)
pana in momentul cand ajunge apa la 90 grade[/b].
*


Sau cu alte cuvinte pana se dilata supapele si scaunele si inchid mai bine.
In mod normal,cand se taseaza supape,scaune,(de obicei evacuare cil 1)se deschid mai repede,(sau nu mai inchid de loc)si ies gaze nearse,sonda lambda vede treaba asta si taie reduce injectia,si asa moare motorul.Incearca sa mergi cu motorul rece cu mufa scoasa de la sonda,si daca nu mai face figura ,e clar ca buba e de acolo,adica de la supape.
Ai mai putea sa faci si alt test,anume,la relanti,sa scoti mufa de la cate un injector,oe rand(gaz sau benzina)cam la fel cum faci cu bovbinele.Daca la un cilindru,prin scoaterea mufei nu ai scadere de turatie(mers in trei),e clar ca acolo ai joc minim sau de loc la tacheti.
Eu zic sa incepi cu cil 1,dinspre cutie.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 Apr 2013, 16:08
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Treaba cu injectoarele n-am incercat-o pana acum, de mers cu mufa scoasa la sonda in schimb am mers de nevoie vreo saptamana (era moarta sonda si consuma mult masina si pana mi-am luat alta sonda am mers cu mufa scoasa), din pacate la fel facea motorul, chiar nu am sesizat nicio schimbare atunci.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puzzle
post 3 Apr 2013, 18:42
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 July 10




Din cate stiu ptr. orice componenta electrica inlocuita ce influenteaza sau este parte componenta a injectiei ar trebui "restartat" calculatorul. Schimbi clapeta, senzor ..., scoate bornele de pe baterie ptr. o noapte (sau poate mai putin). Eu am avut o probleme de astea dupa ce am inlocuit IAC (care ar fi trebuit reinitializat, la reprezentanta, unde si facusem diagnoza), cica nu stia calc. ca-l schimbasem si facea la fel ca inainte.
Deci, "restart" !


--------------------
Renault Laguna 1994, 2.0 RXE Aut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 4 Apr 2013, 07:21
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Mda....ai dreptate, si exact asta nu am facut. Am scos azi dim mufa de la sonda (iar) si am mers asa pana la serviciu. Nici o imbunatatire, face exact la fel. Dupa ce moare ca sa o pornesc tre sa apas acceleratia (zici ca-i innecata) si merge in 3 (nu stiu daca chiar merge in 3, dar asa se simte, mers neregulat si se zgaltiie masina cu totul si tre s-o tin din acceleratie ca altfel moare imediat)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 4 Apr 2013, 08:39
Post #306


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




am gasit asta, poate te ajuta...

Attached File(s)
Attached File  reset_si_idle_learn.doc ( 54.5k ) Number of downloads: 126


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 4 Apr 2013, 11:20
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Da domnu', ms. Il am si eu salvat, tot fisierul asta. Stiu sa-i dau idle learn, numai ca nu i-am dat....de fapt nu m-am gandit la asta decat cand a zis colegu' de mai sus. Pana diseara postez rezultatele dupa reset.
L.E. i-am facut si reset (i-am miscat putin si cuiul de la mpp sa fiu sigur ca-si ia el pozitia corecta). De-abia maine vad efectele (era motorul cald si mergea bine azi)

This post has been edited by cri8sti: 4 Apr 2013, 20:32


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 5 Apr 2013, 13:45
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu vrea sa zic "URAAAAA" inca, dar pana acum e bine, nu a mai murit (e primul drum care il fac si nu a murit motorul de cand am schimbat toate alea pe la ea - mpp, clapeta, senzor pozitie, sonda lambda, galerie evacuare, toate garniturile de pe admisie si de pe clapeta, corp mpp + garnituri...)
Azi a murit motorul. Ce am facut diferit fata de ieri a fost sa pornesc aeroterma. Sa aiba vreo legatura eroarea: "ac injection connection error" cu faptul ca moare cand am aeroterma pornita? Daca porneste compresorul de ac creste turatia la relanti si nu mai moare, doar cu aeroterma pornita face figuri.Oricum mai testez azi cu/fara aeroterma sa o vad cum face, ieri 3 drumuri facute fara aeroterma a mers perfect.

This post has been edited by cri8sti: 6 Apr 2013, 07:29


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 6 Apr 2013, 21:04
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




N-are nicio legatura aeroterma, pur si simplu face la fel in continuare.In intervalul 40-70 grade moare cand
o scot pe liber
L.E. In dimineata asta a fost mai frig afara si a mers perfect... Ma gandeam ca o sa fie exact invers, e mai frig deci motorul se incalzeste mai greu, deci intervalul in care-mi face figuri e mai mare, da din contra, a mers perfect (nu a scazut sub turatia normala de relanti indif de ce i-am facut eu) Nu cumva sa-mi faca figuri vreo sonda de temperatura? (aer/apa - asta din urma am verificat-o pe tester si parea sa mearga normal)

This post has been edited by cri8sti: 7 Apr 2013, 07:07


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 7 Apr 2013, 07:48
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




Eu am patit o treaba asemanatoare, toata iarna a pornit perfect si cum a dat caldura, porneam statea 2-3 sec si murea motorul! Trebuia tinuta din acceleratie cateva secunda ca pe Dacia lui tata si apoi mergea! Cat era cald motorul mergea bine cum se racea iar aveam probleme. Bujiile au fost la mine.

Acum de 1 saptamana cand pornesc simt ca se zdruncina masina, are o vibratie destul de puternica timp de max 10 sec de la pornire. Masina sta si un pic aplecata pe lateralul din dreapta. Relantiul nu are fluctuatii sta la 1200 doar ca masina vibreaza destul de tare.


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 7 Apr 2013, 08:43
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Bujiile nu sunt cu probleme la mine, chiar am desfacut 2 de curand si sunt perfect curate (ngk iridium), nu pot sa-mi dau seama ce are, vad ca de cand am mai schimbat una-alta pe la ea, problema nu se mai manifesta mereu. Sa fie inca o bobina care sa faca figuri? Chiar nu stiu, rateu n-a mai dat.....


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 7 Apr 2013, 11:24
Post #312





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




cristi,test de compresie ai facut?
eu merg in continuare pe varianta cu tachetii.Intreaba si tu niste taximetristi,cu gpl,si daca le zici cum se manifeste la tine or sa-ti zica si ei ca e asa.(nu ca ar fi meseriasi,dar se confrunta cu problema asta)
P.s.,daca ai drum prin bacau,da-mi un semn.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 10 Apr 2013, 17:04
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




nu i-am facut inca testul de compresie, maine dim sunt programat la serivce si poate-l fac.
am consum f mare, imi ia cam cu 4 l in plus la 100 km si pe gaz in continuare nu pot sa trec de 130 la ora. I-am scos senzorul map si am mers fara el, merge mai bine motorul asa, dar porneste mai greu.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 10 Apr 2013, 21:51
Post #314





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




ai scos mapul de la gaz sau de la "benzina".
Daca merge mai bine,poate e defect,cine stie,asteptam testul de compresie


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 11 Apr 2013, 08:40
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




L-am facut acum testul, mi-a iesit intre 13 si 14 pe fiecare cilindru. Am verificat toti senzorii si par a fi ok, nu sunt sigur de senzorul map, imi arata 384 mbari la relanti si cand acceleram brusc scadea pe la 221 mbari. Senzorul temperatura aer arata 46 grade cand afara erau 9 si motorul era aproape de 90...deci banuiesc eu ca e bine, senzorul de apa arata perfect, 90 pe tester, 90 pe bord, la 94 a pornit elv-ul, rateuri nu a mai dat. Cat tre sa fie deschiderea clapetei la relanti? Mie imi arata 26 grade - aici mi s-a parut ciudat.
Map-ul de la benzina l-am scos atunci.....
Map-ul de la gaz imi arata 0.25 (pe aplicatia de la gpl) cand l-am verificat acu' vreo 2 saptamani

This post has been edited by cri8sti: 11 Apr 2013, 09:03

Attached thumbnail(s)
IMG109.jpg ( Size: 309.63k ) Number of downloads: 490


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 11 Apr 2013, 14:56
Post #316





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




pai cand accelerezi map trebuie sa creasca nu sa scada,incearca cu alt senzor.



--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 11 Apr 2013, 17:32
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Din pacate numai ce am incercat cu alt map (de pe o masina ce functioneaza corect) si face la fel....deci nu-i ala de vina.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 11 Apr 2013, 19:33
Post #318





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




La pozitia clapetei,la mine trebuie sa fie intre 17 si 21,dar nu stiu daca asta inseamna grade.Sigur valoarea asta trebuie sa fie la ddt2000 regasita.Mai mult de 21,adica de la 22 in sus inseamna pedala apasata,si automat relantiul nu mai lucreaza.Deci ar fi un fir de urmat.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 11 Apr 2013, 20:51
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Cam asa ma gandeam si eu, ptr ca doar asa se explica si consumul mare. Daca el vede clapeta deschisa, baga mai multa benzina nu? Dar cum de fapt clapeta este inchisa, asta inseamna ca o inneaca si am si consum marit. Treaba asta se aplica si in mers, el vede clapeta deschisa mai mult decat este de fapt si baga mai multa benzina, deci iar consum mai mare. Oare asta explica de ce injectoarele de gaz se deschid la maxim (consum mare) desi inainte niciodata nu s-au deschis la maxim? Si ca da in nas pe gaz de la aprox 130 in sus? Cum as putea corecta valoarea asta? Mai am inca un senzor de pozitie clapeta si am mai imprumutat inca unul de la cineva, dar nu prea am ce sa reglez la ele, nu cumva vrea readaptare clapeta facuta din soft? (am facut eu reset ecu dar nu sunt multumit de rezultat...de fapt nu a avut niciun efect)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 11 Apr 2013, 22:14
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 11 Apr 2013, 08:40)
L-am facut acum testul, mi-a iesit intre 13 si 14 pe fiecare cilindru. Am verificat toti senzorii si par a fi ok, nu sunt sigur de senzorul map, imi arata 384 mbari la relanti si cand acceleram brusc scadea pe la 221 mbari. Senzorul temperatura aer arata 46 grade cand afara erau 9 si motorul era aproape de 90...deci banuiesc eu ca e bine, senzorul de apa arata perfect, 90 pe tester, 90 pe bord, la 94 a pornit elv-ul, rateuri nu a mai dat. Cat tre sa fie deschiderea clapetei la relanti? Mie imi arata 26 grade - aici mi s-a parut ciudat.
Map-ul de la benzina l-am scos atunci.....
Map-ul de la gaz imi arata 0.25 (pe aplicatia de la gpl) cand l-am verificat acu' vreo 2 saptamani
*



map-ul trebuie sa aiba intre 0,28-0,3 , daca este mai mare sau mai mic o cauza ar putea fi distributia pusa incorect
acum injectoarele la gaz se deschid la maxim din cauza ca ai duzele prea mici sau au obosit bobinele, raportul indeal intre gaz si benzina pe harta gpl-ului ar trebuie sa fie in jur de 1,3
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 12 Apr 2013, 07:16
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Distributia e pusa bine sigur, nu stiu ce sa zic de bobine, banuiesc ca daca nu mai am rateuri atunci sunt ok, injectoarele de gpl....pai pana acum n-am avut probleme cu ele si acum deodata sunt prea mici? Nu cred...consuma ea prea mult si de cand consuma asa nu mai fac fata injectoarele de gpl. Ca idee: inainte in oras intre 9.5 si 10.5 (pe vreamea asta cam pana in 10 imi lua) acum mi-a luat 13.4l/100km si pe axterior imi ia 12 in conditiile in care mai sus de 8.5 nu avea de ce sa se duca (am condus usor). Care-i treaba cu deschiderea la clapeta, stie cineva ceva? (la un motor ca asta, de fapt banuiesc ca si la 1.8 16v e la fel) Cat trebuie sa fie unghiul de deschidere la relanti? Cum se poate corecta unghiul? Doar din soft?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 13 Apr 2013, 21:45
Post #322





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Sa o luam pe rand.
MAP-ul are valori diferite,in functie de pozitia clapetei de acceleratie,si de sarcina.in general,la un motor aspirat intre 0,3 si 0,9.
Pozitia clapetei se ajusteaza dintr-un surub,cam ca la relantiul de la dacie de pe vremuri,dar asta doar in ultima instanta,dupa verificari riguroase ca ar fi nevoie.
Incearca sa faci urmtorul test( nu stiu daca am mai zis),scoate furtunasul de vacum de pe plamanul gpl,si la stutul ramas,pune scuipinol,si vezi daca iese ceva(gaz).Daca da,nu e ok.
Clapeta se poate vedea daca e ok si cu DDT2000,are rubrica de clapeta(fluture,papilon)inchis,respectiv deschis la apasare.Daca o sesizeazacorect e ok pozitia.
Partea cu innecatul la viteza mare pe gpl se rezolva dupa ce pui restul la punct printr-o recalibrare.
Injectoarele se deschid la maxim tot timpul,doar timpul in care stau deschise dureaza.Daca sunt timpii mari,inseamna ca nu ai gaz suficient si atunci,de obicei se mai schimba filtrele.
Partea cu invataterea relantiului nu e mare scofala,insa daca o restezi(scoti bornrle) trebuie facut un test de adaptare a ecu cu toti senzorii,combustibil etc.
Chestia asta nu o iau in calcul f multi,insa e foarte importanta.Se face un test de drum cu motorul cald,si se tine masina in diferite valori ale MAP-uluicam 10 secunde.
Daca vrei am sa atasez un pdf cu chesti asta.

This post has been edited by bundy220: 13 Apr 2013, 21:50


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 16 Apr 2013, 07:40
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Buna...sa o luam pe rand.Mpp-ul l-am schimbat cu altul si face la fel (deci nu e de la mpp) La surubul clapetei nu mai umblu sub nicio forma (clapeta asta inchide bine...la cea veche era alta poveste) Pozitia inchis/deschis la clapeta am verificat-o pe tester si e ok (inchis la relanti si deschis in accelerare) Am verificat si unghiul de deschidere al clapetei la relanti si mi-l arata la 26 grade....am mai intrebat si eu in stanga si-n dreapta si mi s-a dat acelasi raspuns: "trebuie sa fie 0 grade" - se face readaptare la clapeta si o sa fie ok. Din pacate am incercat (la altcineva cu alt fel de tester, ca asta de o testez eu mereu nu poate face decat stergere memorie erori) si nu se conecteaza testerul la ecu. Cica ar fi de vina 2 fire de la casetofon care trebuiau taiate cand am schimbat eu casetofonul (din cate stiu alea sunt de la comenzile pe volan....nu m-am gandit atunci sa demufez casetofonul si adaptorul de comenzi si poate se conecta - soarta, mai incerc) Partea cu inecatul la viteze mari pe gpl este din cauza ca primeste mult gaz si putin aer. Asta din cauza unghiului de deschidere al clapetei (asa mi s-a explicat) Cica ecu o vede mai deschisa decat e de fapt si baga benzina conform deschiderii pe care o vede el si de acolo problemele (cu relantiul si la viteze mari) Am incercat reset ecu (cu bornele scoase, frana de cateva ori...etc) dar degeaba, ca nu se face si readaptare clapeta, asta trebuie facuta numai din soft. Revin dupa ce o pun pe un tester calumea.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 16 Apr 2013, 07:53
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




nu mai tin tin minte daca te-am intrebat, dar mai intreb odata
de la ce peco alimentezi?(benzina)


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 16 Apr 2013, 08:18
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Rompetrol de obicei si cateodata luk. Nu e benzina....face la fel si pe benzina si pe gpl. sad.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 16 Apr 2013, 20:39
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 16 Apr 2013, 08:18)
Rompetrol de obicei si cateodata luk. Nu e benzina....face la fel si pe benzina si pe gpl.  sad.gif
*




eu nu am vazut renault de 1.6 16v sa nu se opreasca motorul pe gpl secvential, la decelerare brusca dupa ce ii dai in gura, are foarte mici timpii de injectie si furtunelele de la injectoare in galeria de admisie sunt prea lungi, din aceasta cauza nu ajunge gpl la timp in admisie, la cei care nu se opreste motorul merg foarte batraneste
benzina de la luk este proasta, foarte proasta , la fel si la mol
cand se termina benzina(se aprinde becul) baga de 100 de la omv sau rompetrol 10 litri si vezi daca mai face
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 16 Apr 2013, 21:05
Post #327





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




[quote=katalyn03,16 Apr 2013, 20:39]
eu nu am vazut renault de 1.6 16v sa nu se opreasca motorul pe gpl secvential, la decelerare brusca dupa ce ii dai in gura, are foarte mici timpii de injectie si furtunelele de la injectoare in galeria de admisie sunt prea lungi, din aceasta cauza nu ajunge gpl la timp in admisie, la cei care nu se opreste motorul merg foarte batraneste


Nu cred ca e chiar asa,poate nu au avut parte de meserias bun la calibrare.
In soft,dar nu la toate e la free,la unele trebuie cheia soft(dongle) pt setari avansate,este o rubrica despre gestionare <<CUT OFF>>,acolo se pot face niste modificari referitoare la iesirea din cut off,in functie de nevoia fiecaruia.
Nu e locul pt discutia asta aici.
Eu merg in continuare pe supape respectiv culbutori,,si nu insist degeaba,dar e ultima data cand zic,ca nu vreau sa crezi ca am fixuri cu ei.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Apr 2013, 23:47
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




cri8sti, la chestia cu "trebuie sa fie 0 grade" pozitia clapetei la relanti, citit cu diagnoza, nu iti dau dreptate. Uite ce zice la fdiagnoza cu DDT2000 la doua masini diferite (laguna 1 1.6 16v), dar care merg perfect. Fa diagnoza la cineva care se pricepe, nu la toti ametitii. Cred ca are drepatate colegul bundy220, problema e la supape si/sau culbutori.

This post has been edited by andri1940: 16 Apr 2013, 23:53

Attached thumbnail(s)
Capture1.PNG ( Size: 31.31k ) Number of downloads: 371
88.jpg ( Size: 162.87k ) Number of downloads: 381


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 Apr 2013, 08:24
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Bun....si atunci de ce imi consuma asa mult? Nu e din cauza ca "vede" gresit pozitia clapetei de acceleratie? Repet: senzorii de temperatura (aer/apa) i-am verificat amanuntit si sunt ok, map din cate imi dau seama e ok ptr ca l-am schimbat si cu altul si face la fel, tps-uri am schimbat 2, mpp am schimbat 2 (acum are vdo), lamda schimbata (bosch), galerie evacuare schimbata, senzorul de la arborele cotit e schimbat acu vreo 2 ani (siemens) si l-am desfacut sa-l curat dar n-am avut ce...., clapeta schimbata cu alta de la katalyn, compresia verificata si e f buna, ce-a mai ramas? Sa schimb masina nu?
andri1940 - eu am unghi de deschidere 26 grade, acolo arata 11 grade....cam e o diferenta. Cat ar trebui sa fie de fapt nu stiu (nu am pretins ca stiu), doar am mentionat ca "mi s-a spus ca trebuie sa fie 0" Nu ma intelegeti gresit, ma bucur ca sunt contrazis, mai ales in felul in care a facut-o andri1940 (argumentat), poate asa aflu si eu unde e problema la mine. Imi pare rau, dar nu pot sa dau vina pe tacheti/supape din moment ce compresia a iesit aproape 14 cu diferente minore intre cilindri.
katalyn - la mine injectoarele de gpl sunt infipte in partea de aluminiu a admisiei, langa injectoarele de benzina, tocmai ca sa mai reduc din timpul ala de reactie (pana ajunge gpl in cilindri)
Nu pot sa ajung acum la un tester ca am niste probleme medicale (nu eu....socru-meu e in spital cu inima si piticu' era sa-mi faca septicemie....multumita doctorilor de la noi - iar eu alerg de nebun cu masina in diverse locuri, cu un rulment roata terminat pe fata - am si joc la roata - si cand nu fac asta sunt la cursuri si cand nu sunt la cursuri sunt la munca....si cred ca o s-o iau razna blink.gif

This post has been edited by cri8sti: 17 Apr 2013, 08:31


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 17 Apr 2013, 21:35
Post #330





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




colegu',eu zic ca daca vrei si explicatii,cauta pe net ca gasesti cate vrei,documentat cum zici tu.
In principiu eu ti-am facut o recomandare,bazata pe niste cunostinte,dar nu pot sa iti explic tot de la a la z. Sper ca atunci cand o sa te hotarasti sa distrugi mitul cu culbutorii fantastici care nu au nevoie de nimic,sa ai taria sa spui si colegilor de forum ca a fost sau nu asa cum tot zic.
Acum am sa zic poate o prostie,poate pentru ca nu stiu exact cum e capacul la voi.Daca acesta ,capacul tine si axele cu came,este cam greu sa masori jocul,dar nu imposibil.(poate daca slabesti doar putin suruburile de la capac, o zecime axele se vor ridica,si asa vei mari pt probe jocul la culbutori.,) Asta doar ca proba,dupa care,strangi la loc.
Tot zici ca ai schimbat asa multe,de ce te incapatanezi sa nu accepti ca poate e si asta?
Te-am sfatuit sa intrebi niste taximetristi,care merg mult cu gpl,nu ca profesonisti ci ca utilizatori,si vei afla multe raspunsuri.( nu am o parere prea buna despre taximetristi in general)

" Bun....si atunci de ce imi consuma asa mult? Nu e din cauza ca "vede" gresit pozitia clapetei de acceleratie?..."

Poate si din cauza ca nu are arderea completa,ca deschide prea repede evacuarea,si asta din cauza jocului? si daca ar fi asa,nu se vede la testul de compresie,in schimb se poate vedea la o diagnoza faptul sa valorile adaptive sunt inspre saracire amestec...


In rest sanatate la familie!

This post has been edited by bundy220: 17 Apr 2013, 21:41


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:04
Dacia