Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

katalyn03
post 8 Aug 2012, 21:44
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




la toate lagunele de 1.6 16v pe GPL se opreste motorul cand o scoti pe liber de la o turatie mai mare(mai ales daca ii dai morti, in cel putin 3% din decelarari se opreste motorul)
nu am intalnit una sa nu se opreasca motorul mai ales cu ac-ul pornit


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 9 Aug 2012, 07:26
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




La mine se opreste si daca merg pe benzina, iar daca pornesc ac-ul e mai bine, se opreste mai rar (indiferent daca merg pe benzina sau GPL) Si partea proasta e ca imi facea asa dinainte sa-i pun GPL, dar usor usor vad ca se agraveaza treaba...


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doru2ro
post 9 Aug 2012, 08:33
Post #213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 September 10




Pe tester la senzorul de pozitie de la clapteta <Position papillon pied leve> adica daca pedala de acceleratie este pe liber (picior ridicat) iti indica corect?

untitled_.JPG ( Size: 24.96k ) Number of downloads: 940



--------------------
Renault Laguna I Concorde 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 9 Aug 2012, 10:43
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu mai stiu exact ce valoare arata cand statea motorul la relanti, dar stiu ca revenea mereu la aceeasi valoare cand luam piciorul de pe accelerarie


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doru2ro
post 9 Aug 2012, 11:03
Post #215


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 September 10




La <Position papillon pied leve> nu este o valoare ci doar ACTIV sau INACTIV.
Dupa cate stiu eu ECU incearca sa regleze relantiul daca <Position papillon pied leve> este ACTIV, daca gresesc rog sa ma corecteze cineva.
<Position mesuree du potentiometre papillon> masoara in grade deschiderea clapetei.


--------------------
Renault Laguna I Concorde 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 9 Aug 2012, 14:21
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




atunci eu la asta m-am uitat: <Position mesuree du potentiometre papillon> masoara in grade deschiderea clapetei. Nu-i nimic, pot sa ma uit si la celalalt, trebuie doar sa ajung la tester (e gratis icon_mrgreen.gif )


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 20 Aug 2012, 15:22
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Cumva pedala de ambreiaj are vreun senzor pe ea? la modelul din semnatura ma refer....m-a terminat defectul asta. Ieri s-a manifestat de 3 ori in 4Km, azi deloc. Si nici nu am timp sa ma duc pana la service sa o mai pun pe tester zilele astea.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 21 Aug 2012, 09:25
Post #218





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Chiar daca defectul se manifesta si inainte de a pune gpl,eu zic sa verifici jocul la supape deoarece este o problema des intalnita la motoarele cu gpl.Se taseaza scaunele supapelor,se micsoreaza jocul (chiar dispare)si nu mai inchid bine .Asta se inatmpla mai ales la evacuare,fapt confirmat si de rateul pe care zici ca l-ai avut .
Se poate face un test de comprtesie ca sa fii foarte sigur .

21 Aug 2012, 09:33:
In mod normal,oprirea motorului se datoreaza scaparii gazelor nearse,pe care sonda lambda le interpreteaza ca amestec f bogat si saraceste mult amestecul.Daca se scoate mufa la sonda de oxigen,cea amonte,ar trebui sa nu se mai opreasca,sau macar sa se opreasca mult mai rar.Asta ca test,nu ca rezolvare.

This post has been edited by bundy220: 21 Aug 2012, 09:33


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 21 Aug 2012, 20:49
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(bundy220 @ 21 Aug 2012, 09:25)
Chiar daca  defectul se manifesta si inainte de a pune gpl,eu zic sa verifici jocul la supape deoarece este o problema des intalnita la motoarele cu gpl.Se taseaza scaunele supapelor,se micsoreaza jocul (chiar dispare)si nu mai inchid bine .Asta se inatmpla mai ales la evacuare,fapt confirmat si de rateul pe care zici ca l-ai avut .
Se poate face un test de comprtesie ca sa fii foarte sigur .

<span class='edit'>21 Aug 2012, 09:33:</span>
In mod normal,oprirea motorului se datoreaza scaparii gazelor nearse,pe care sonda lambda le interpreteaza ca amestec f bogat si saraceste mult amestecul.Daca se scoate mufa la sonda de oxigen,cea amonte,ar trebui sa nu se mai opreasca,sau macar sa se opreasca mult mai rar.Asta ca test,nu ca rezolvare.
*



si cum verifici u jocul la supape la motorul de 1.6 16v, cand axele cu came le strange capacul si nu ai cum sa ajungi acolo, si pe deasupra motorul are compensatori hidraulici
inca ceva se uzeaza scaunele la supape numai la autorurismele Dacia(la toate la care se foloseste lera la supape), daca nu au fost prevazute din fabrica cu instalatie gpl


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 22 Aug 2012, 23:26
Post #220





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Nu stiu cum se masoara,dar daca citesti cu atentie am scris ceva de un test de compresie.Acesta elucideaza misterul.
In alta ordine de idei,compensatoarele hidraulice functiuneaza in sensul COMPENSARII jocului mare.Pana aici corect.Ce te faci daca jocul s-a micsorat?Pentru ca acolo este o limita fizica,iar compensatorii nu pot intra la apa(ulei)
Despre oprirea motorului la calcarea ambreiajului (atunci cand esti in turatie) pe GPL,sa stii ca nu este normala.Ce ai vazut pana acum sunt instalatii calibrate partial corect. Ca sa se rezolve acest inconvenient se ajusteaza un parametru numit"revenire din cutt off" Adica in momenttul in care accelerezi si iei apoi piciorul de pe pedala,ecu nu mai injecteaza benzina din ratiuni de economie.Acest moment se cheama "cut off".
Acest lucru se intampla si pe GPL,dar dat fiind faptul ca distanta dintre injectoare si capul pistonului e mai mare(acele furtunase trebuie sa fie cat mai scurte posibil si inteparea in galeria de admisie cat mai aproape de chiulasa) timpul scurs de la iesirea din cut off pana la ajungerea gazului in capul pistonului e mai mare.
Acest parametru "revenire din cut off " se poate seta la unele softuri,daca ai cheia de utilizare avansata a softului( o cheie USB care activeaza unele functii).Acolo se maresc niste timpi de injectie si cam atat.
Povestea cu pregatirea din fabrica pt GPL a motoarelor e dupa cum spun poveste.Daca ar fi asa,adica adevarat,ar avea rampa de injectie separata pe chiulasa pt gpl,rezervor special proiectat,etc.





<span class='edit'>22 Aug 2012, 23:41:</span>
M-am uitat la o poza cu o chiulasa de 16v,si imi pun o intrebare:daca scoti capacul care zici ca tine axele cu came,se ridica capetele opuse pinioanelor?Din cauza curelei de distributie care trage in jos de celelalte capete.
Daca da,atunci inseamna ca la o eventuala demontare a capacului trebuie data jos si distribitia,ceea ce ar fi cam incomod.
Daca nu se ridica,inseamna ca se poate masura cu lera, care nu e un obiect rusinos,e instrument de masura,si nu e doar pt Dacie sau alte vechituri.
La urma urmei trebuie sa se poate masura,pentru ca si cei din fabrica masoara chiar daca e nou motorul.Probabil exista ceva cale ,banale de altfel ,care se monteaza in partea de deasupra a lagarului si se strang provizoriu.apoi cred ca restul e intuitiv.

This post has been edited by bundy220: 22 Aug 2012, 23:44


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 23 Aug 2012, 14:07
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Cand am montat instalatia se oprea tot timpul pe gpl si ca sa rezolv problema am montat injectoarele de gpl pe partea de aluminiu a admisiei, foarte aproape de cele pe benzina. De atunci se mai opreste foarte rar si numai cateodata, cand o apuca. Diferenta fata de acum aproape 4 ani si acum este ca inainte pe benzina nu se oprea niciodata, acum se opreste si pe benzina. Asta referitor la ce s-a scris mai sus. Vreau de ceva timp sa fac si test de compresie, dar stau prost cu timpul liber....
Am o eroare care-mi tot reapare: DF 012. Se pare ca este un scurt pe instalatia electrica si nu stiu exact pe unde, imi poate spune cineva care este : computer line 23 (sa verific circuitul electric de la mufa calculatorului de injectie inspre...ce-o fi conectat pe linia 23)?
Multumesc
P.S. Sirius 32M
P.P.S. Cumva e circuitul de la senzorul de pozitie clapeta acceleratie? (am gasit intr-un manual de megane - nu gasesc in manualul de laguna care-l am eu nimic despre eroarea asta) - daca ar fi asta, cred ca am gasit rezolvarea la defectul meu aleatoriu icon_mrgreen.gif

This post has been edited by cri8sti: 23 Aug 2012, 15:28


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 23 Aug 2012, 21:01
Post #222





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Nu stiu ce scurt ar fi,eu avand alt motor. Te sfatuiesc insa sa faci un reglaj al jocului la supape,si chiar trebuie sa te incapatanezi pt asta.Vor fi multi care iti vor spune ca nu se poate,ca nu trebuie ca sunt hidraulici etc.Tine minte ca cei hidraulici compenseaza un joc mare,dar unul mic sau lipsa chiar nu inl poate compensa.La mine sunt niste pastile care in mod normal se schimba.Eu le-am subtiat ,sa zic asa,la cota dorita.
Chestia cu supapele se poate vedea si la o diagnoza,acolo ar trebui sa vezi ca sonda lamda a vazut amesteg bogat(de regula) si la factorul de adaptivitate este scazuta valoarea,stie cel cu diagnoza ce e asta,daca e meserias.Nu se memoreaza eroare,ci doar un parametru se poate vedea ca e modificat,si apropo dupa ce rezolvi,nu uita sa resetezi ECU benzina,pt a readuce acest factor la valoarea initiala.(se cheama initializare ecu) Dupa ce vei regla culbutorii te vei minuna ce masina ai.Daca ai drum prin Bacau,cautama poate mai descoperim ceva,eventual setam si GPL-ul

This post has been edited by bundy220: 23 Aug 2012, 21:02


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 23 Aug 2012, 21:41
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(bundy220 @ 23 Aug 2012, 21:01)
Nu stiu ce scurt ar fi,eu avand alt motor. Te sfatuiesc insa sa faci un reglaj al jocului la supape,si chiar trebuie sa te incapatanezi pt asta.Vor fi multi care iti vor spune ca nu se poate,ca nu trebuie ca sunt hidraulici etc.Tine minte ca cei hidraulici compenseaza un joc mare,dar unul mic sau lipsa chiar nu inl poate compensa.La mine sunt niste pastile care in mod normal se schimba.Eu le-am subtiat ,sa zic asa,la cota dorita.
Chestia cu supapele se poate vedea si la o diagnoza,acolo ar trebui sa vezi ca sonda lamda a  vazut amesteg bogat(de regula) si la factorul de adaptivitate este scazuta valoarea,stie cel cu diagnoza ce e asta,daca e meserias.Nu se memoreaza eroare,ci doar un parametru se poate vedea ca e modificat,si apropo dupa ce rezolvi,nu uita sa resetezi ECU benzina,pt a readuce acest factor la valoarea initiala.(se cheama initializare ecu) Dupa ce  vei regla culbutorii te vei minuna ce masina ai.Daca ai drum prin Bacau,cautama poate mai descoperim ceva,eventual setam si GPL-ul
*




nu cred ca trebuie sa mai insisti cu compensatorii hidraulici pt ca zic eu nu ai desfacut niciodata un 16v sau un compenasator hidraulic la renault
la motorul 1.6 16v peste 150 000 km se aude aproape ca un diesel daca deschizi capota si accelerezi(se aude bine pe decelerare), ceea ce inseamna ca bat compensdatorii la toate la cere nu s-au schimbat acestia, din cauza distantei prea mari(deci se inchid supapele)
normal se descarca inainte de montaj corect, dar distanta nu se regleaza pentru ca de asta sunt hidraulici(automati), dar se uzeaza forte usor(sunt subdimensionati) la majoritatea renaulturilor de 1.6 16v bat


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doru2ro
post 23 Aug 2012, 22:13
Post #224


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 September 10




Pinul 23 de la calcultorul Sirius32 este conectat la calculatorul de AC

tmp_.JPG ( Size: 88.4k ) Number of downloads: 773



Sirius 32 : Attached File  Laguna_I_Sirius32_computer_tracks.pdf ( 712.52k ) Number of downloads: 77




--------------------
Renault Laguna I Concorde 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 24 Aug 2012, 10:29
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




multumesc! up.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 24 Aug 2012, 15:43
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Deci sunetul de diesel provine de la compensatorii uzati? la 1.6 16v


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 24 Aug 2012, 22:51
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




da, dar numai daca se aude sus in chiulasa
exista un aditiv special pentru compensatori pe la 35-40 ron si este foarte bun(exista diferente vizibile)
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 27 Aug 2012, 20:36
Post #228





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




katalyn03, spune-mi cam ce sa scriu dada viitoare,asta daca imi dai voie.
Nu cred ca ai calitatea sa spui cuiva cu ce sa continue sau nu,mai ales ca am si eu renault,si dupa cum am spus al meu e 8v,dar are tot culbutori hidraulici,si i-am "reglat" cu manuta mea. Nu poti sa le stii pe toate. Daca eu incerc sa ajut un coleg de forum impartasind din experienta mea,nu inseamna ca trebuie sa faca musai cum zic eu. Daca vrei sa combati o parere a altcuiva,vino cu argumente tehnice.Cu replici de genul ca nu e asa,ca nu am vazut eu ce ai vazut tu,pe mine unul nu ma lamuresti.

<span class='edit'>27 Aug 2012, 21:04:</span>
cri8sti
Iti spusei ca vor veni colegi cu pareri contra,dar fra argumente.
Cand motorul este nou,se monteaza tacheti cu sau fara culbutori, depinde de model.La cei fara culbutori,axul cu came este in partea superioara si apasa direct pe coada supapei intre cele doua piese aflandu-se o alta piesa numita compensator hidraulic,(tachet)care in momentul in care intra ulei cu presiune,isi mareste dimensiunea si umple jocul dintre cama si supapa.
La celalalt model anume cu culbutori,cama de pe ax,impinge in sus de aceasta data intr-o piesa numita culbutor,iar aceasta prin basculare impinje in jos inspre supapa.Intre "ciocul"care se duce inspre supapa si respectiv coada supapei exista tot un compensator hidraulic,dar dat fiind ansamblul mai complex,difera fata de modelul de mai sus ca dimensiune si forma,insa principiul este cam acelasi.
Bun,acum trebuie sa stim ca initial cand motorul este nou,repet,exista un joc,dar care trebuie sa se incadreze in anumite valori,altfel compensatorii neputand compensa la infinit sau jocuri prea mari.In cazul tau,imagineaza-ti ca ai motorul nou,si cu toate astea nu ai joc la culbutor,pentru ca e prea mare.(la tine practic coada supapei este iesita in sus din cauza uzurii) Atunci trebuie sa pui un culbutor mai mic(daca exista) sau sa remediezi cauza,adica scaunul supapei.
Daca cineva vrea sa te ajute,cineva care a vazut multe motoare,ar putea sa-ti zica ca acesti tacheti,cum ai tu pe masina se mai blocheaza,sau pur si simplu poti incerca sa ii "descarci".(iti explica katalin mai departe ce inseamna operatia asta)


Ca ideie



This post has been edited by bundy220: 27 Aug 2012, 21:17


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 27 Aug 2012, 22:03
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(bundy220 @ 27 Aug 2012, 20:36)
katalyn03, spune-mi cam ce sa scriu dada viitoare,asta daca imi dai voie.
Nu cred ca ai calitatea sa spui cuiva cu ce sa continue sau nu,mai ales ca am si eu renault,si dupa cum am spus al meu e 8v,dar are tot culbutori hidraulici,si i-am "reglat" cu manuta mea. Nu poti sa le stii pe toate. Daca eu incerc sa ajut un coleg de forum  impartasind din experienta mea,nu inseamna ca trebuie sa faca musai cum zic eu. Daca vrei sa combati o parere a altcuiva,vino cu argumente tehnice.Cu replici de genul ca nu e asa,ca nu am vazut eu ce ai vazut tu,pe mine unul nu ma lamuresti.

<span class='edit'>27 Aug 2012, 21:04:</span>
cri8sti
  Iti spusei ca vor veni colegi cu pareri contra,dar fra argumente.
  Cand motorul este nou,se monteaza tacheti cu sau fara culbutori, depinde de model.La cei fara culbutori,axul cu came este in partea superioara si apasa direct pe coada supapei intre cele doua piese aflandu-se o alta piesa numita compensator hidraulic,(tachet)care in momentul in care intra ulei cu presiune,isi mareste dimensiunea si umple jocul dintre cama si supapa.
La celalalt model anume cu culbutori,cama de pe ax,impinge in sus de aceasta data intr-o piesa numita culbutor,iar aceasta prin basculare impinje in jos inspre supapa.Intre "ciocul"care se duce inspre supapa si respectiv coada supapei exista tot un compensator hidraulic,dar dat fiind ansamblul mai complex,difera fata de modelul de mai sus ca dimensiune si forma,insa principiul este cam acelasi.
Bun,acum trebuie sa stim ca initial cand motorul este nou,repet,exista un joc,dar care trebuie sa se incadreze in anumite valori,altfel compensatorii neputand compensa la infinit sau jocuri prea mari.In cazul tau,imagineaza-ti ca ai motorul nou,si cu toate astea nu ai joc la culbutor,pentru ca e prea mare.(la tine practic coada supapei este iesita in sus din cauza uzurii) Atunci trebuie sa pui un culbutor mai mic(daca exista) sau sa remediezi cauza,adica scaunul supapei.
    Daca cineva vrea sa te ajute,cineva care a vazut multe motoare,ar putea sa-ti zica ca acesti tacheti,cum ai tu pe masina se mai blocheaza,sau pur si simplu poti incerca sa ii "descarci".(iti explica katalin mai departe ce inseamna operatia asta)
Ca ideie

*




colegu' crede-ma ca stiu ce vorbesc, nu palavragesc din auzite sau presupuneri
u sincer si crede-ma ca nu vreau sa te jicnesc nu sti ce este acela un compensator hidraulic pentru ca pe 8v la laguna nu exista,iar tu imi spui ca ai, ce ai u pe masina este compensator dar nu hidraulic are niste talere(pastile) pe diferite grosimi si asa se regleaza jocul supapelor corect? iar in manualul de reparatie iti spune ca jocul pe admisie este 0.2mm iar pe evacuare 0,4mm, inca ceva axul cu came are lagare separate fata de capacul la culbutori
acum la motorul de 1.6 16v nu exista joc la supape(se regeaza hidraulic pt cine nu stie inseamna automat), iar lagarele la axele cu came sunt in capacul la culbutori, iar cu capacul de la culbutori pus la locul lui cum se poate regleaza jocul la supape?
acum sa iti si argumentez cu o poza dintr-un amarat de program care il gaseste toata lumea la liber
inca ceva ce spuneai mai spus eu vreau s ate corectez ca nu exista 8v cu culbotori sau fara, este un singur model fara culbutori
va rog sa ma corectati daca am gresit undeva

Attached File(s)
Attached File  diferenta.doc ( 174.5k ) Number of downloads: 62


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 28 Aug 2012, 07:29
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Baieti....usor. Eu inteleg ca amandoi incercati sa ma ajutati si va multumesc pentru asta, dar nu are niciun sens sa va certati pe tema asta. Am comandat la colegul redlack21 o galerie de evacuare si o sa trebuiasca sa-mi fac timp s-o montez iar cu ocazia asta o sa fac si un test de compresie ca sa vad cum se prezinta motorul la interior. Din cate imi dau seama am un crac retezat la galerie si banuiesc eu ca nu mai am aceeasi presiune pe evacuare si nici sonda nu mai citeste corect gazele...sper si eu ca se mai remediaza ceva si poate imi iese ok si testul de compresie


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 Aug 2012, 07:47
Post #231





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Kataline,eu am asa ceva

Iar cu argumente ,te rog sa imi spui ,in cazul in care sunt tasate scaunele supapelor cum mai compenseaza tachetul jocul carre de fapt se micsoreaza?Asta in cazul in care s-a mers cu un amestec cat de cat ok,caci paradoxul este ca odata ce nu e setata bine pe gaz,si incepe se se taseze una sau mai multe supape,cu cat se duc mai mult,cu atat sonda lamba saraceste amestecul mai mult,vazandu-l foarte bogat din cauza neetanseitatii.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 28 Aug 2012, 23:01
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




sonada lambada poate fi defecta sau poate citi corect valorire prea mari. dar este simplu de verificat se scoate mufa, intra motorul intr-un regim de avarie si trebuie sa isi tina ralantiul
acum eu sunt sigur ca la orice renault compensatorii sunt slabi(permit uleiului sa iasa din el) teoretic ai dreptate, dar practic la renault bat compensatorii si se verifica cu un raport de compresie corect, acum sa lasam omul sa faca compresia
motorul la km lui o sa aiba undeva in jur de 10,5, dar el trebuie sa mearga si cu 6-7,
daca nu ar inchide supapele la timp ar da rateuri sesisabile mai ales cu motorul rece la accelerare brusca , dare asta paote fi si din distributie pusa incorect
bafta!

This post has been edited by katalyn03: 29 Aug 2012, 21:25

Attached File(s)
Attached File  compensatori.doc ( 246.5k ) Number of downloads: 39


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 5 Sep 2012, 17:19
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Sambata am reusit sa scot si mufele de la ecu si sonda lambda amonte si le-am dat cu spray de contacte din plin, am sters iar eroarea aia d012 parca...e la postul 117 ceva cu ac injection (eroare de comunicare intre calc de la aer cu ala de injectie) si nu a mai aparut (deocamdata). Bineinteles ca am curatat iar toaaaate mufele din compartimentul motor (la care am avut acces - nu am curatat la senzorul de punct mort de pe volant) si ca rezultat de atunci nu s-a mai oprit de loc (inca nu zic hop ca a mai avut o perioada de asta in care nu s-a mai oprit - m-a tinut vreo luna "minunea" data trecuta) si mi-a scazut si consumul (ma refer ca a scazut la normal ca in ultimul timp imi lua cam cu 0.7 si chiar pana la 2 litri in plus fata de ce stiam eu - in oras). Inca mai am un simptom si anume: cand ies din frana de motor sau scot pe liber dupa decelerare cateodata se duce turatia pana aproape de 600 rpm si revine imediat. Nu tremura, nu fluctueaza. A inceput sa faca si ceva ce nu mai facea de mult: revine din frana de motor la aprox 1200 rpm unde stationeaza putin (cca 1 sec) si apoi scade usor la 752 rpm - asa stiam ca e normal sa faca mereu....dar uite ca nu se intampla mereu, deci mai am de "sapat". Am mai observat ceva: temperatura la apa pe ceasul din bord urca mai mult ca de obicei pana sa treaca pe gpl (de obicei cum se misca putin acul si trecea pe gpl, acum tocmai la a 3-a liniuta) Ca distanta parcursa mi se pare aceeasi pana trece pe gpl deci senzorul de temperatura lichid racire imi face figuri? Am mai avut probleme cu el si l-am curatat si a fost ok, acum l-am curatat dar tot asa face...
L.E. ieri am primit galeria, mai dureaza pana o si schimb

This post has been edited by cri8sti: 5 Sep 2012, 17:22


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 13 Sep 2012, 17:19
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am schimbat corpul de la motorasul pas cu pas (multumita lui espacern) si daca tot am surubarit iar pe la ea am scos si mufa de la sonda lambda si am mers o zi cu ea scoasa. Din pacate nu s-a simtit absolut nicio imbunatatire, la fel scade relantiul mai mult decat trebuie, la fel moare cateodata. Singura imbunatatire s-a simtit cand am scos mufa de la mpp. Atunci a functionat PERFECT motorul, nu a mai scazut relatiul spre 600 rpm si nici nu s-a mai oprit.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 13 Sep 2012, 18:12
Post #235


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Oscileaza si pe gaz si pe benzina?

This post has been edited by alexco: 13 Sep 2012, 18:52


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 13 Sep 2012, 19:06
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




da


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 13 Sep 2012, 21:25
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




pai daca oscileaza cand mergi pe gas ,atunci de ce nu mergi sa vezi la un priceput al gazului pt masini ,este o membrana care face presiune la gaz si sa nu iti fie aia putin obosita ca e din cauciuc


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 14 Sep 2012, 07:21
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(alexco @ 13 Sep 2012, 18:12)
Oscileaza si pe gaz si pe benzina?
*


da (membrana este inlocuita, la fel si cilindrii de la injectoarele de gpl si filtrele, la fel filtrele de aer/polen/ulei/benzina, la fel toate garniturile de pe admisie/clapeta acceleratie/mpp, la fel si mpp - dar aici sunt in dubii pentru ca am luat un magnetti marelli nou si ma gandesc ca poate asta nu e bun ca daca-i scot mufa functioneaza motorul fara probleme si pe gpl si pe benzina)

un link cu problema mea, doar ca nu se manifesta de fiecare data ca in clip:


This post has been edited by cri8sti: 14 Sep 2012, 09:06


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zmt
post 8 Oct 2012, 09:56
Post #239


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 08




Salutare,

Este cel putin enervanta aceasta problema cu relantiul, mai ales cand incerci toate variantele si nu se rezolva.

De exepmplu am schimbat urmatoarele:

-motoras relanti
-senzor clapeta
-senzor impulsuri volanta
-senzor temperatura apa
-sonda pompa servodirectie
-garnitura admisie
-curatat clapeta de acceleratie si corpul

Dupa toate astea aceeasi problema cu turatia, la rece dimineata dupa ce o pornesc sta undeva la 1500-1600, daca pișc un pic acceleratia sare la 2000 si nu mai scade nici de nebuna pana nu se incalzeste motorul bine, dupa ce se incalzeste scade la normal dar in mers tot mai are fluctuatii cand apas ambreiajul adica urca, coboara, urca, coboara asta in intervalul 1400-2000 turatii. Mai exista vreo propunere din partea dumneavoastra ce ar putea sa cauzeze? Daca nu ma insel masina mea cred ca nu are sonda lambda dupa catalizator, am impresia ca cel dinainte a taiat portiunea aia si a sudat o teava, ar putea sa aiba si treaba asta vreun impact asupra variatiei turatiei? Care este mai exact locatia acestei sonde lambda dupa catalizator? Si de unde ar trebuii sa vina firele pana la ea? Sa vad daca este intradevar lipsa sau nu.


--------------------
Renault Laguna MK1 - VL-06-BMY 1999 1.6 16V 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 8 Oct 2012, 10:56
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Faza 2 s-a facut si cu sonda aval si fara, nu are importanta daca nu o ai. Referitor la problema cu turatia, sigur trage aer fals pe undeva si de asta se comporta asa. Ce garnituri ai schimbat de la admisie? (sunt 4 ovale si 1 la corp fluture, 2 o-ringuri la clapeta si 2 la mpp - pe la oricare poate trage aer fals) Mai poate sa traga aer fals si pe la servofrana sau pe la furtunul ei.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:05
Dacia