Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

zolten10
post 16 Mar 2013, 22:36
Post #271


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 March 13




Ms Mult


--------------------
renault laguna 1 - AR 11 KHO 1999 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 19 Mar 2013, 15:31
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am pus testerul iar pe ea si mi-au iesit urmatoarele: rateu distructiv, eroare senzor pozitie clapeta (din pacate am desfacut iar clapeta si senzorul - l-am masurat pe cel din urma in toate pozitiile, l-am curatat, i-am indoit lamelele alea sa faca contact mai bine, dar totul pare in regula cu el. Problema se pare ca vine din axul clapetei care are joc si din ce-mi dau seama cand se inchide clapeta se da si peste cap putin) si eroare senzor oxigen amonte - masurata sonda da e moarta (419mv fix tot timpul indif de turatie) O intrebare: rateul poate fi din cauza clapetei/sondei lambda sau din cauza bujiei/bobinei/injectorului? Mai am si eroarea asta: "ac injection connection" ramasa in memorie, dar nu i-am dat de cap...


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 19 Mar 2013, 16:06
Post #273


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Testul l-ai facut la reprezentanta?


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 19 Mar 2013, 16:09
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




nope


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 19 Mar 2013, 16:11
Post #275


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




cu ddt2000?


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 19 Mar 2013, 19:44
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu, cu smartbox x431.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 19 Mar 2013, 22:08
Post #277


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 19 Mar 2013, 15:31)
Am pus testerul iar pe ea si mi-au iesit urmatoarele: rateu distructiv, eroare senzor pozitie clapeta (din pacate am desfacut iar clapeta si senzorul - l-am masurat pe cel din urma in toate pozitiile, l-am curatat, i-am indoit lamelele alea sa faca contact mai bine, dar totul pare in regula cu el. Problema se pare ca vine din axul clapetei care are joc si din ce-mi dau seama cand se inchide clapeta se da si peste cap putin) si eroare senzor oxigen amonte - masurata sonda da e moarta (419mv fix tot timpul indif de turatie) O intrebare: rateul poate fi din cauza clapetei/sondei lambda sau din cauza bujiei/bobinei/injectorului? Mai am si eroarea asta: "ac injection connection" ramasa in memorie, dar nu i-am dat de cap...
*




salut
poate sa fie din cauza clapetei de acceleratie, o dai jos te joci la ea si trebuie sa inchida perfect, nici benzina nu trebuie sa treaca dintr-o parte in alta cand este pe pozitia inchis
din aceiasi cauza se poate oprii si motorul in mers
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 19 Mar 2013, 22:24
Post #278


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




QUOTE(katalyn03 @ 19 Mar 2013, 23:08)
salut
poate sa fie din cauza clapetei de acceleratie, o dai jos te joci la ea si trebuie sa inchida perfect, nici benzina nu trebuie sa treaca dintr-o parte in alta cand este pe pozitia inchis
din aceiasi cauza se poate oprii si motorul in mers
bafta!
*


Clapeta are un surubel mic care regleaza deschiderea ei. Nu ai urme pe surub? nu s-a jucat fostul proprietar cu "reglaje"? intreb pentru ca stiu ca multi idioti sunt tentati sa o faca...


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 20 Mar 2013, 08:22
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Ba da, are urme pe surub asteapta nervos.gif Am vazut asta de cativa ani (cam de cand am pus gpl si mi-au inceput problemele cu oprirea motorului cand o scot pe liber) Am fost si la reprezentanta atunci si mi-au spus oamenii ca se repara doar prin inlocuire, dar cum pe benzina nu facea figuri....si nici pe gpl asa des nu facea...am mers cu ea asa cat s-a putut (adik pana acum) Din ce am vazut, clapeta se ducea usor peste cap (umerii uzati - am vazut cand am curatat-o) si fostul proprietar a incercat sa corecteze din surub. Din pacate de vreo luna asa imi facea figuri rau de tot (murea chiar si la trecere dintr-o viteza in alta) si stiind ca acum nu mai am scapare si tre s-o schimb am incercat sa mai strang putin surubul si eu (nu am reusit decat aprox un sfert de tura - a ajuns la capatul filetului - restul a strans desteptul de dinaintea mea) Acum e mai bine (moare foarte rar, poate chiar mai rar ca inainte, dar oricum am gasit sa cumpar alta noua si sper sa scap definitiv de probl asta) Ce figuri mai face acum, in afara de consumul exagerat de mare (vreo 12l pe exterior in loc de 8-8.5l in aceleasi conditii) este ca mai ramane cateodata "agatata" turatia de relanti pe la 1200. Nu am ce sa mai reglez la ea, se vad urmele fizice de uzura, ramane spatiu liber in orice pozitie a clapetei (cu/fara reglaj din surub) si se simte si la mana un joc in ax (nu e mare jocul, aprox 1 mm - ochiometric)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 20 Mar 2013, 08:40
Post #280


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Prin strangere, daca bine tin minte, se deschide mai tare, si practic iti va creste consumul pentru ca va creste turatia si nu se va mai inneca.In mod normal trebuie sa stea cum spune Catalin, adica sa nu treaca nimic prin ea pe pozitie inchisa. Daca nu, poate are Catalin o clapeta pentru tine.. Poate pentru ca nu e inchisa, senzoru de pozitie ii spune ECU treaba asta si bietu incearca sa regleze si el ce poate smile.gif..
Cand i-ai pus testeru, a fost pe GPL?

This post has been edited by alexco: 20 Mar 2013, 08:47


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 20 Mar 2013, 08:49
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Problema e ca se da peste cap si prin strangere, pare ca ramane dreapta(la ochi). Cand se da peste cap, imi da si eroare la potentiometru si banuiesc ca atunci si moare motorul. Asa e, daca strang se deschide, dar tinand cont ca ea statea putin deschisa pe partea cealalta ca sa zic asa (adik trecea de pozitia drept/perpendicular pe ax/etc) strangand surubul am adus-o cat de cat la pozitia drept. Din pacate cateodata(rar) tot mai moare motorul - avand si joc in ax si surubul strans la maxim, eu nu mai am ce sa-i fac mai mult de atat.

20 Mar 2013, 15:41:
Tare...am vb cu userul andu911 mai inainte (la el gasisem clapeta noua la pret bun) si mi-a zis ca aia pe care o gasise (in Turcia) s-a vandut de dimineata si ce poate sa aduca acum de la alti furnizori, face cam cat un motor sh complet mad.gif Nu vroiam sh ca mi se pare o loterie, dar se pare ca nu am de ales.....

This post has been edited by cri8sti: 20 Mar 2013, 15:41


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 20 Mar 2013, 21:22
Post #282





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Nu trebuie sa fii idiot nici academician sa umbli la acel surub.Trebuie doar sa respecti niste factori,anume valoarea senzorului clapeta,trebuie(citita pe laptop)sa aiba o anumita valoare,la mine la tipul meu de motor,acel indice trebuie sa fie undeva intre 16 si 19 parca.Asta se vede in manualul de service.Cand valoarea este depasita,ecu stie ca ai calcat pedala,Aceasta informatie este confirmata si completata cu date despre sarcina motorului de senzorul MAP.
Eu zic ca trebuie o diagnoza completa,nu doar citire erori.Trebuie monitorizat fiecare factor si senzor in parte,si trebuie sa vada operatorul daca e meserias ca lucreaza in parametri sau nu.
eu am avut o istorioara recenta cu gpl-ul,si imi facea ceva necazuri,iar ecu nu mamorase nici o eroare.(am scris pe topicul cu gpl,chestia cu vacumul).


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 30 Mar 2013, 21:19
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am schimbat sonda lambda si clapeta acceleratie printre altele, pana acum vad ca pare a fi totul ok. (n-am prea mers cu ea de atunci...doar cativa km) Impresii: urca mai usor in ture, (apropo: am schimbat si galeria de evacuare si nu mai face asa zgomot acum) si a scazut simtitor consumul. Am schimbat si o bobina (pe cilindrul 3 aveam rateu si am schimbat bujia+bobina de la cilindrul 3 la cilindrul 4 si-mi dadea rateu pe 4, apoi am schimbat bobina de la 4 si totul e ok) Acum e in teste sa vad cum se comporta relantiul, daca mai moare cand o scot din frana de motor. Ca o prima impresie, sta mai sus putin ca inainte iar in mers daca o scot pe liber scade brusc la 900 si apoi usor pana la aprox 750rpm


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 30 Mar 2013, 23:31
Post #284


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Am o mica retinere legata de faptul ca tinand clestele cu ambele maini i-ar mai fi incaput si un laptop, daca ar fi stiut cum sa conecteze un invertor... Eu am cunoscut doar unul p-aci care stia sa schimbe distributie si sa se logheze pe uindos. Da' mnoa poate is io mai de la tzara.. smile.gif


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoghi
post 31 Mar 2013, 20:04
Post #285


Stefan


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 April 08




Am o problema la o Laguna 1.8 16v 120CP benzina din 2000 si anume: am schimbat corpul clapetei de acceleratie pentru ca agata si senzorul de relanti era spart (piesa second hand). De atunci am un trepidat puternic la relanti (sta la 900 RPM cu foarte mici variantii cate odata) ce se transmite in toata caroseria, la schimbator, volan, etc. Acest trepidat se poate sesiza indifent daca motorul este rece sau cald, atunci cand masina sta pe loc. Pare sa si intrerupa cate odata. Am avut cureaua de distributie sarita chiar cand se inlocuia (greseala mecanicului) si s-au inlocuit numai supapele pe admisie (6 supape erau strambe rau) si garnitura de chiuloasa, nimic altceva. Am facut compresia si era aprox. 11,5 - 12,00/cilindru (2 cilindri aveau 11.5 si 2 cilindri 12 parca). Am facut noxele si au iesit bine (abia am inlocuit catalizatorul cu unul "compatibil"). S-au verificat bujiile si bobinele si sunt ok din cate mi-a spus mecanicul. De la motorasul pas cu pas se aude un zdranganit cate odata si ma gandesc ca problema ar putea fi de acolo. Exista un reglaj la clapeta de acceleratie la care se poate umbla? Am pus tester-ul ELM 327 folosind ProScan 5.9 si am depistat codul P0711 - POWERTRAIN TFT Sensor Circuit Range/Performance. - ERROR PENDING - mentionez ca in bord nu am aprins nici un martor, iar saptamana trecuta abia s-a schimbat uleiul din cutia de viteze (poate fi eroarea de aici!?). Atele erori nu am depistat. Va rog sa ma ajutati!!! Ma gandesc serios sa ma duc la reprezentanta Renault sa fac o verificare completa a masinii pentru ca de cand am luat-o o plimb de la un meserias la altul si niciunul nu o poate face sa functioneze cum trebuie, desi am schimbat la ea piese nenumarate ce valoareaza mult mai mult decat masina in sine. Nu ma pricep foarte mult la mecanica si nici nu am timp sa ma documentez foarte mult dar poate exista o varianta sa o fac sa functioneze.


--------------------
Renault Laguna 1 phase 2 1.8i 16v 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Mar 2013, 20:08
Post #286


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu stiu de ce s-au schimbat doar supapele de admisie cand cele de la evacuare sunt cele mai expuse la distrugere in caz de calaj defectos al distributiei.
Probabil este una sau mai multe supape care nu etanseaza bine.....dupa simptome.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 31 Mar 2013, 21:49
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(yoghi @ 31 Mar 2013, 20:04)
Am o problema la o Laguna 1.8 16v 120CP benzina din 2000 si anume: am schimbat corpul clapetei de acceleratie pentru ca agata si senzorul de relanti era spart (piesa second hand). De atunci am un trepidat puternic la relanti (sta la 900 RPM cu foarte mici variantii cate odata) ce se transmite in toata caroseria, la schimbator, volan, etc. Acest trepidat se poate sesiza indifent daca motorul este rece sau cald, atunci cand masina sta pe loc. Pare sa si intrerupa cate odata. Am avut cureaua de distributie sarita chiar cand se inlocuia (greseala mecanicului) si s-au inlocuit numai supapele pe admisie (6 supape erau strambe rau) si garnitura de chiuloasa, nimic altceva. Am facut compresia si era aprox. 11,5 - 12,00/cilindru (2 cilindri aveau 11.5 si 2 cilindri 12 parca). Am facut noxele si au iesit bine (abia am inlocuit catalizatorul cu unul "compatibil"). S-au verificat bujiile si bobinele si sunt ok din cate mi-a spus mecanicul. De la motorasul pas cu pas se aude un zdranganit cate odata si ma gandesc ca problema ar putea fi de acolo. Exista un reglaj la clapeta de acceleratie la care se poate umbla? Am pus tester-ul ELM 327 folosind ProScan 5.9 si am depistat codul P0711 - POWERTRAIN TFT Sensor Circuit Range/Performance. - ERROR PENDING - mentionez ca in bord nu am aprins nici un martor, iar saptamana trecuta abia s-a schimbat uleiul din cutia de viteze (poate fi eroarea de aici!?). Atele erori nu am depistat. Va rog sa ma ajutati!!! Ma gandesc serios sa ma duc la reprezentanta Renault sa fac o verificare completa a masinii pentru ca de cand am luat-o o plimb de la un meserias la altul si niciunul nu o poate face sa functioneze cum trebuie, desi am schimbat la ea piese nenumarate ce valoareaza mult mai mult decat masina in sine. Nu ma pricep foarte mult la mecanica si nici nu am timp sa ma documentez foarte mult dar poate exista o varianta sa o fac sa functioneze.
*




salut
orict de prost ar merge motorul si orice ar avea nu este notmal sa simti vibratii in caroserie
eu iti spun sa verifici tampoanele in special pe cel hidroelastic de la distributie ca nu isi face treaba
inca ceva nu cumva se simte putin mai accentuat(un fel de huruit) la rece, sau in viraj mai strans la stanga(peste 70-80km/h, sau un huruit asemanator cu cel de rulment), cand balanseaza masina la denivelari repetate peste 80 km/h
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 31 Mar 2013, 22:23
Post #288


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




TFT -e abrevierea de la transmission fluid temperature... deci e posibil sa nu fi pus ceva cum trebuie la loc in cutie sau pur si simplu a "remarcat" calculatorul ca s-a lucrat la cutie


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoghi
post 1 Apr 2013, 10:05
Post #289


Stefan


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 April 08




N-am fost de fata cand s-au schimbat supapele, dar mecanicul mi-a arata numai 6 din ele care erau mai strambe si la o alta discutie mi-a spus ca le-a schimbat numai pe cele care au fost avariate, adica cele de la admisie daca tin eu bine minte (o sa-l mai intreb odata). Referitor la tampoanele de la motor si cutie, le-am schimbat pe toate, cel de la distributie, cel antioscilant si inca unul din dreapta motorului (3 in total). Eroarea am incercat sa o sterg din soft dar nu am reusit (mentionez ca nu am martori aprinsi in bord). Stie cineva unde se regaseste acest senzor? Nu s-a umblat in cutie, numai au schimbat uleiul. Vibratia ce se resimte in caroserie si in toate elementele masinii este foarte enervanta si nu stiu cum sa scap de ea, plus ca simt si niste "intreruperi" la mersul motorului, atat la rece cat si la cald, numai la relanti. Nu am sesizat nici un huruit, dar cu masina circul mai mult prin oras si nu prea ating 80km/h, iar la ce gropi s-au creeat ... nici nu mai stiu ce sa ascult biggrin.gif . Turatia nu se modifica aiurea din cate am observat, adica la rece urca la 1100 - 1200 si apoi coboara dupa 2-3 min la 900 RPM. Sunt din Brasov si efectiv nu mai stiu la cine sa apelez!!! Mi-au montat un kit de ambreiaj nou marca Luk si dupa numai 4000 km a trebuit sa inlocuiesc kit-ul pentru ca patina ambreiajul la turatii mai mari de 3500 RPM in orice viteza. Odata cu inlocuirea kit-ului de ambraiaj mi-au stricat o planetara pe care n-au montat-o corect si a trebuit sa cumpar una noua. 2 meseriasi mi-au umblat la distributie pana au reusit sa-mi distruga supapele, uitand sa stanga nu stiu ce fulie. Eu ma duc cu o problema si plec din service cu 5 probleme. De bani nu mai zic .... am bagat o gramada de bani si masina tot nu functioneaza, nici macar asa cum a functionat la inceput cand am luat-o! unsure.gif unsure.gif Va multumesc pentru pareri si astept in continuare sfaturile voastre, poate ies din ceata! Salutare!


--------------------
Renault Laguna 1 phase 2 1.8i 16v 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 1 Apr 2013, 11:04
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(yoghi @ 1 Apr 2013, 10:05)
N-am fost de fata cand s-au schimbat supapele, dar mecanicul mi-a arata numai 6 din ele care erau mai strambe si la o alta discutie mi-a spus ca le-a schimbat numai pe cele care au fost avariate, adica cele de la admisie daca tin eu bine minte (o sa-l mai intreb odata). Referitor la tampoanele de la motor si cutie, le-am schimbat pe toate, cel de la distributie, cel antioscilant si inca unul din dreapta motorului (3 in total). Eroarea am incercat sa o sterg din soft dar nu am reusit (mentionez ca nu am martori aprinsi in bord). Stie cineva unde se regaseste acest senzor? Nu s-a umblat in cutie, numai au schimbat uleiul. Vibratia ce se resimte in caroserie si in toate elementele masinii este foarte enervanta si nu stiu cum sa scap de ea, plus ca simt si niste "intreruperi" la mersul motorului, atat la rece cat si la cald, numai la relanti. Nu am sesizat nici un huruit, dar cu masina circul mai mult prin oras si nu prea ating 80km/h, iar la ce gropi s-au creeat ... nici nu mai stiu ce sa ascult  biggrin.gif . Turatia nu se modifica aiurea din cate am observat, adica la rece urca la 1100 - 1200 si apoi coboara dupa 2-3 min la 900 RPM. Sunt din Brasov si efectiv nu mai stiu la cine sa apelez!!! Mi-au montat un kit de ambreiaj nou marca Luk si dupa numai 4000 km a trebuit sa inlocuiesc kit-ul pentru ca patina ambreiajul la turatii mai mari de 3500 RPM in orice viteza. Odata cu inlocuirea kit-ului de ambraiaj mi-au stricat o planetara pe care n-au montat-o corect si a trebuit sa cumpar una noua. 2 meseriasi mi-au umblat la distributie pana au reusit sa-mi distruga supapele, uitand sa stanga nu stiu ce fulie. Eu ma duc cu o problema si plec din service cu 5 probleme. De bani nu mai zic .... am bagat o gramada de bani si masina tot nu functioneaza, nici macar asa cum a functionat la inceput cand am luat-o!  unsure.gif  unsure.gif  Va multumesc pentru pareri si astept in continuare sfaturile voastre, poate ies din ceata! Salutare!
*




atunci este o cauza posibila distributia pusa incorect la punct, mai ales daca nu dezvolta putere
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoghi
post 1 Apr 2013, 12:33
Post #291


Stefan


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 April 08




Acum 10 minute am verificat motorasul pas cu pas, bujiile, bobinele, tampoanele de la motor (toate) si am pus doua testere pe ea fara sa gasesc vreo eroare .... rezultatul este acelas, adica trepideaza si intrerupe in continuare. Mai am ca variante: verificarea distributiei si eventual desfacerea motorului pentru a ma lamuri cu privire la supapele schimbate sau nu (la un mecanic bineinteles). Altceva nu stiu ce sa-i mai fac. Alti bani, alta distractie! mellow.gif


--------------------
Renault Laguna 1 phase 2 1.8i 16v 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 1 Apr 2013, 13:24
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Deci....la fel face, cand o scot pe liber moare, mai des pana se incalzeste motorul, iar cu motorul cald rar/foarte rar. M-a terminat.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 1 Apr 2013, 13:36
Post #293





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(cri8sti @ 1 Apr 2013, 13:24)
Deci....la fel face, cand o scot pe liber moare, mai des pana se incalzeste motorul, iar cu motorul cald rar/foarte rar. M-a terminat.
*


Jocul la supape l-ai verificat?
Eu tot bat campii pe aici (forum) mai ales pt cei cu gpl,dar daca nu vreti sa va reparati masinile,asta este. Trebuie reglat jocul.
Mai expic o data cum sta treaba:din diverse motive,se taseaza (la gpl)scaunul la supape,astfel micsorandu-se jocul la culbutori,tacheti etc. . Acestia,veti spune,sunt hidraulici,dar eu va zic ca sunt facuti pt a compensa un joc MARIT,nicdecum unul micsorat.

Eu am facut manopera la mine la masina acum vreo saptamana,si chir am facut un filmulet.am sa incerc sa-l postez pe topicul de gpl,ca se adreseaza in principal celor de acolo.(asta daca te intereseaza.)


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 1 Apr 2013, 13:50
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Daca vrei, incearca te rog sa postezi filmuletul ala....eu stiam ca se autoregleaza pe baza presiunii de ulei. Intr-adevar am un zgomot pronuntat de tacheti.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 1 Apr 2013, 16:30
Post #295


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




nu e asta, sigur?

Attached thumbnail(s)
autodata.JPG ( Size: 90.9k ) Number of downloads: 365


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 1 Apr 2013, 17:25
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Pai nu sunt sigur. Tind sa-l elimin pe ala ca l-am schimbat in reprezentanta acu 3 ani si l-am verificat sambata (in sensul ca vroiam sa curat pilitura de pe el, da' n-am avut ce curata) Am avut si rateu da era de la o bobina, zgomot de la accesorii nu am, bec aprins in bord/eroare legata de alternator nu am. Nu pot sa fiu sigur ca nu-i de la ala decat daca-l schimb cu altul (nu am altul si sa cumpar altul acum dupa ce am bagat bani in ea de m-am tras pe maini nu mai am cum)
P.S. treaba cu zgomotul....la mine zgomotul e la fel si cand pornesc motorul prima data (la rece) si dupa ce se incalzeste (la relanti ma refer) Am zgomot pronuntat cand trec de 3000 in sus. E un zgomot metalic usor ascutit
P.P.S. te referi la asta, nu? http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=...,r:12,s:0,i:115
senzor pozitie ax cu came nu are, decat senzor impulsuri volant.
mda...nu stiu ce m-am gandit la ax cu came, crankshaft e arborele cotit, logic ca te-ai referit la ala wink.gif

This post has been edited by cri8sti: 1 Apr 2013, 17:52


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 1 Apr 2013, 20:54
Post #297


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




e acelasi cu cel de logan/sandero/duster 16v, nu e mai mult de 50 lei nou.. sau roaga un coleg de suferinta din zona sa ti-l imprumute pana ii faci testu'. nu de alta da' e mai usor de schimbat decat supapa smile.gif)


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 2 Apr 2013, 07:30
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Merita incercat si asta, numai ca nu am gasit mai ieftin de 90 lei. Hai ca incerc sa fac rost de unul si sa-l incerc inainte sa ma apuc de tacheti. Cand incepe sa faca figuri la relanti are si un mers neregulat (zici ca merge in 3), poate o fi asta de vina (cateodata daca am incercat s-o si accelerez brusc in momentele alea se aude o pocnitura metalica la motor) Daca era ala defect, nu trebuia sa-mi dea si eroare?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 2 Apr 2013, 08:26
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 2 Apr 2013, 07:30)
Merita incercat si asta, numai ca nu am gasit mai ieftin de 90 lei. Hai ca incerc sa fac rost de unul si sa-l incerc inainte sa ma apuc de tacheti. Cand incepe sa faca figuri la relanti are si un mers neregulat (zici ca merge in 3), poate o fi asta de vina (cateodata daca am incercat s-o si accelerez brusc in momentele alea se aude o pocnitura metalica la motor) Daca era ala defect, nu trebuia sa-mi dea si eroare?
*



si pe gpl si pe benzina face la fel?
cata benzina si de unde alimentezi?, de cand?
suna-ma ca nu am timp sa tst
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 2 Apr 2013, 09:15
Post #300





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(cri8sti @ 1 Apr 2013, 13:50)
Daca vrei, incearca te rog sa postezi filmuletul ala....eu stiam ca se autoregleaza pe baza presiunii de ulei. Intr-adevar am un zgomot pronuntat de tacheti.
*


Tu ai alt fel de tacheti,degeaba postez filmuletul.Ideia e ca ce ai tu se maresc in lungime,pe baza presiunii de ulei.Dar la tine trebuie micsorati,si asta nu o mai face presiunea de ulei.ai putea totusi sa ii desfaci si sa incerci sa ii "descarci",se mai intampla din cauza uleiului prost sau amestecat cu alte marci(fara spalare in prealabil)sa se precipite si sa iti infunde niste canale.Consecinta:raman umflati tachetii.
Despre senzorul captor de turatie de pe volanta,nu il schimba ca e degeaba.Daca era de acolo, nu mai pornea,sau pornea greu.

This post has been edited by bundy220: 2 Apr 2013, 09:16


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:04
Dacia