Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Valva EGR Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
boeru_laurentiu
Nu , galeria de admisie este situata dupa turbina , pe traseul de "aer" al motorului ..., de fapt turbina este prima dupa filtru de aer ,apoi vine intercooler , dumper si galeria de admisie .
ruby77
salutare sper sa nu supar, pe nimeni si sa fi postat unde trebuie , de curand sa aprins si la masinuta mea o laguna 2 motor 1,9 dci martorul de la bujii arculetul galben,
i am facut o diagnoza si mi a dat cod de defect DF 226 VALVE ,INDUCTION DAMPER ,
SHORT CIRCUIT TO GROUND OR OPEN CIRCUIT ma poata ajuta si pe mine cineva care ia dat acelasi cod si defectiuni multmesc
djgarcea
Salut de curand am cumpărat o Laguna 1.9 dCi si avea martorul de la bujie aprins dar mie pe tester imi da 4 erori DF199 de doua ori o data permanent si o data intermitent si DF301 si DF 186 si nu trage masina ... careva care a rezolvat din problemele astea sa ne spună si noua ... Multumesc mult
Lupu_Cadmiel
Vrrifica firele de la senzoru de presiune de la turbo. Cel de pe admisie. Are prostu obicei sa se rupa in apropiere de mufa. De multe ori nu se observa din cauza protectiei. Daca cand pornesti masina ala ii aprins atunci ori ii defect ori are fire rupte.
djgarcea
Salut Lupu am verificat toate firele la toti senzorii si pana la urma am zis sa verific si filtru de aer l-am scos si surpriza sa stins bujia au dispărut erorile si nu mai da nici cu fum.
Multumesc mult pentru sfaturi
byby
Sa inteleg ca nu mai ai filtru de aer? Sau ce anume ai scos?

23 May 2016, 15:17:
Sa inteleg ca nu mai ai filtru de aer? Sau ce anume ai scos?
Dany3lx10
Va salut, stie cineva unde se afla egr-ul la Renault Laguna Grandtour 2002 1.9 ? Am tot citit in topicul asta dar nu am gasit despre tipul asta de masina.. Va mulțumesc
byby
Tu esti serios sau faci misto de noi? sunt zeci de fotografii cu EGR-ul montat pe motor si care iti arata unde se afla...

https://www.youtube.com/watch?v=L_8i2hxoGlA postul 25, 33 , etc

koybudala
Pentru Bob808, poate te ajuta. Si eu m-am intrebat cum ajunge ulei acolo, acuma stiu. Atasez cateva poze pentru explicitate. Demontatul Valvei EGR nu e asa de complicat, dar din cate am citit in alt Post, valva trebuie reinitializata dupa remontare, ceea ce eu nu stiu cum sa fac deocamdata. Uleiul vine de la acel vaporizator, corp comun cu lacasul de introducere ulei. Faptul ca turbina trage aer catre ea, scade presiunea in acea conducta si in vaporizator, ceea ce face ca vapori de ulei sa intre in circuitul de admisie aer catre turbina, aceasta impingindu-l prin intercooler catre motor. La acel fluturas care stabileste amestecul de aer din intercooler cu gaze recirculate din EGR, exista si o presiune de cativa bari creata de turbina, astfel uleiul cauta sa scape pe unde poate si se prelinge pe tot ce gaseste, in principal pe corpul solenoid EGR. Mai mult, un amestec de gaze de esapament cu ulei se depune pe tot interiorul galeriei de admisie aer pana o s-o colmateze definitv. De ce e facuta masina sa introduca ulei in circuitul de aer nu pot sa-mi dau seama ! Sper sa te ajute la ceva, macar pozele.
mih_ll
Interesant ce ai pus aici...adica tu spui ca e normal sa fie acel ulei la paletzi turbinei cand desfacem furtunul de aer???si oare chiar nu gasim nici o metoda sa nu o mai ia uleiul din epurator spre turbina?!!!
Bob808
QUOTE(koybudala @ 26 Jan 2017, 18:17)
Pentru Bob808, poate te ajuta. Si eu m-am intrebat cum ajunge ulei acolo, acuma stiu. Atasez cateva poze pentru explicitate. Demontatul Valvei EGR nu e asa de complicat, dar din cate am citit in alt Post, valva trebuie reinitializata dupa remontare, ceea ce eu nu stiu cum sa fac deocamdata. Uleiul vine de la acel vaporizator, corp comun cu lacasul de introducere ulei. Faptul ca turbina trage aer catre ea, scade presiunea in acea conducta si in vaporizator, ceea ce face ca vapori de ulei sa intre in circuitul de admisie aer catre turbina, aceasta impingindu-l prin intercooler catre motor. La acel fluturas care stabileste amestecul de aer din intercooler cu gaze recirculate din EGR, exista si o presiune de cativa bari creata de turbina, astfel uleiul cauta sa scape pe unde poate si se prelinge pe tot ce gaseste, in principal pe corpul solenoid EGR. Mai mult, un amestec de gaze de esapament cu ulei se depune pe tot interiorul galeriei de admisie aer pana o s-o colmateze definitv. De ce e facuta masina sa introduca ulei in circuitul de aer nu pot sa-mi dau seama ! Sper sa te ajute la ceva, macar pozele.
*



Multzam de info!
O sa ma mai uit la ea cand se face mai cald.
Tin minte ca am desfacut egr-ul si era oarecum curat pe-acolo. ceva depuneri pe galerie, am scos cat am putut.
iuli23
QUOTE(mih_ll @ 27 Jan 2017, 20:16)
Interesant ce ai pus aici...adica tu spui ca e normal sa fie acel ulei la paletzi turbinei cand desfacem furtunul de aer???si oare chiar nu gasim nici o metoda sa nu o mai ia uleiul din epurator spre turbina?!!!
*




Exista metoda/metode.. Se numeste achizitionarea unui nou epurator (150 in reprezentanta ) si curatat foarte bine intercooler+tubulatura aferenta si/sau montarea unui carchcan (sunt cativa colegi care au montat )
mih_ll
QUOTE(iuli23 @ 29 Jan 2017, 21:49)
Exista metoda/metode.. Se numeste achizitionarea unui nou epurator (150 in reprezentanta ) si curatat foarte bine intercooler+tubulatura aferenta si/sau montarea unui carchcan (sunt cativa colegi care au montat )
*


Am pus epurator nou si tot imi trage turbina uleiul pe furtunasul ala care iese din epurator.daca merg cu el scoss nu am ulei pe tubulatura de aer
koybudala
Speram sa ne poata explica cineva de ce e conceputa asa masina, sa se duca ulei pe circuitul de aer, si cum sa-l facem sa nu se mai duca. Poate putem monta un captor de ulei pe primul tub ce vine de la vaporizator, ca acela oricum se cam sparge si trebuie peticit.
koybudala
Revenind la EGR. Am inteles ca dupa curatare trebuie reinitializat. L-am curatat. Am pornit motorul, am deschis DDT-ul si am apasat acel buton "Reset Apprentissages EGR". Acum marea intrebare: ce a provocat acest reset. De unde era sa stiu eu, ca in momentul in care l-am apasat, tija solenoidului e in capat ? Am observat ca acest reset preia valoarea de la "Dernier" si o pune la "Offset". Daca nu era in capat, si acum considera o pozitie oarecare ca fiind acest capat ? Cum imi dau seama ce valori ar trebui sa aiba si cum se reseteaza corect ? Cu motorul pornit sau oprit ? Sau trebuie sa-l scot iarasi ca sa mai obtin o valoare corecta ? Postez poze in ordinea in care au fost facute. Prima este inainte sa apas "Reset", a doua imediat dupa, iar a 3-a cateva zile mai tarziu.
pytycuuu
Salutare.Am remarcat astazi ca firele ce intra in mufa EGR-ului aveau invelisul de plastic topit.Cum am atins mufa,incercand sa o scot (prostia mea,cu motorul pornit) au facut un scurt circuit si motorul s-a oprit.Am scos mufa,am taiat-o ca sa repar ce era dezizolat acolo si am incercat sa pornesc masina dar nu mai vrea.Imi ramane martorul STOP aprins in bord,ledul clipeste doar odata si ramane aprins.Inca nu am legat mufa EGR-ului inapoi ca se intunecase.Are cineva idee ce as putea face ca sa o pornesc?Influenteaza ca e mufa taiata?Multumesc anticipat.
Aco
Verifica sigurantele mari de la motor.
AdR!@N
Si sigurantele mici din compartimentul motor, in special F3, vezi in atasament.
[attachmentid=1628055367]
pytycuuu
Foarte util Adrian.Chiar F3 a fost de vina.Am rezolvat aseară târziu,nu am mai apucat să postez că era târziu.Multumesc pentru promptitudine.
DApophis17
QUOTE(koybudala @ 26 Jan 2017, 18:17)
Pentru Bob808, poate te ajuta. Si eu m-am intrebat cum ajunge ulei acolo, acuma stiu. Atasez cateva poze pentru explicitate. Demontatul Valvei EGR nu e asa de complicat, dar din cate am citit in alt Post, valva trebuie reinitializata dupa remontare, ceea ce eu nu stiu cum sa fac deocamdata. Uleiul vine de la acel vaporizator, corp comun cu lacasul de introducere ulei. Faptul ca turbina trage aer catre ea, scade presiunea in acea conducta si in vaporizator, ceea ce face ca vapori de ulei sa intre in circuitul de admisie aer catre turbina, aceasta impingindu-l prin intercooler catre motor. La acel fluturas care stabileste amestecul de aer din intercooler cu gaze recirculate din EGR, exista si o presiune de cativa bari creata de turbina, astfel uleiul cauta sa scape pe unde poate si se prelinge pe tot ce gaseste, in principal pe corpul solenoid EGR. Mai mult, un amestec de gaze de esapament cu ulei se depune pe tot interiorul galeriei de admisie aer pana o s-o colmateze definitv. De ce e facuta masina sa introduca ulei in circuitul de aer nu pot sa-mi dau seama ! Sper sa te ajute la ceva, macar pozele.
*



Salut smile.gif povestea mea incepe de aici, de la postul #317 (nu mai postez inca odata toata povestea)

https://www.reno.ro/rezistenta-portocalie-i...87739-s300.html

Am demontat dumper-ul si egr-ul si se pare ca si eu am galeria de admisie colmatata. Nu am reusit inca sa descarc pozele de pe telefon, dar e foarte asemanator cu ce ai postat tu. Cum ai curatat galeria? Sau se mai poate curata? Caut alta galerie second dar curata?
Mie imi scapa si ceva gaze din ce am observat pe la racordul ala metalic spre EGR, dar nu pe la egr ci pe dincolo, pe la evacuare. Sau poate e fisurata galeria, nu stiu exact ca nu reusesc sa vad acolo ce se intampla. La oprire imi pufaie putin fum, cand e motorul in functiune nu se observa.
La fel ca la tine am ceva ulei pe tubulatura care vine de la intercooler.

In situatia asta cam ce trebuie facut? Sau mai exact tu ce ai facut? Ce piese sa imi pregatesc inainte sa ma apuc de operatiune, garnituri, semeringuri, ce stiu eu smile.gif ce trebuie.
Demontat intercooler si tubulaturi, curatate si puse inapoi.
Verificat eventualul joc la axul turbinei. Am observat ca pe teava de alimentare cu ulei la turbo, in piulita, se aduna ceva ulei. Se poate schimba saiba de acolo cu una de cupru (am gasit la un moment dat ceva film pe youtube cu un tip care parca asta a pus ca sa scape de uleiul ala)?
Cand am pus dumperul inapoi i-am adaugat niste teflon sa vad daca mai scapa ulei pe acolo. La mine si paleta din dumper imi era plina de ulei. Am spalat-o cu WD40, am uscat-o si montat-o. Dar imi scapa putin ulei si pe la axul paletei, deci probabil ca va trebui sa cumpar alt dumper daca vreau sa scap de ulei. Nu am dat cu WD40 in admisie sau tubulaturi smile.gif, doar in dumper si in egr pe care apoi le-am uscat si abia apoi le-am remontat.

<span class='edit'>6 Apr 2017, 21:53:</span>
Am reusit sa descarc pozele din telefon. La conducta de aer de la intercooler nu am mai facut poza, dar uleiul statea in ea exact ca in poza pusa de koybudala.
Se vad si urmele de uzura de la egr; probabil ca cel vechi a fost blocat, naiba stie.

Oricum m-am cam hotarat ca ceea ce pot face eu sa fac bine sa repar in regie proprie, daca tot am invatat mecanica de pe forum, macar sa fie cu folos. Deci sfaturi cu ce sa incep, ca toate odata nu pot, sunt bine venite. Mai ales legat de ce piese "ascunse" as avea nevoie, sa lecomand in avans. De exemplu garnitura de la dumper, eventual daca pot sa gasesc si garnitura mica de la actuatorul paletei sau daca este vreo metoda sa il reconditionez. Are putin joc axul paletei si e clar ca scapa ulei pe acolo. Ulei care vine din intercooler, banui. De la refacerea motorului am facut ~800-900 de km.
byby
Sa stii ca ce e in poze nu e de speriat;
Eu am facut operatiile pe care tu vrei sa le faci si iti pot spune urmatoarele:
- o galerie sh de admisie e 50 Ron - pe care sa o cureti; dupa aia o poti scoate pe a ta la vanzare si sa iti recuperezi din bani;
-comanda-ti de la reprezentanta garnitura noua de la dumper, clemele de la tubul de gaze recirculate (ambele), garnitura EGR daca e indoita, precum si piulite noi la galerie;
-pentru reparatia dumperului https://www.drive2.ru/l/975639/ - foloseste translatorul - sfatul meu e sa cauti inelul ala de cauciuc de 1,5 mm nu de 2 pentru ca nu il vei putea monta;
- sa ai o trusa de scule buna
-multe carpe si 2-3 l de decarbusolv si un spray de frane
- sa ai 4-5 ore disponibile;
- a fi bine sa schimbi si vaporizatorul de ulei, deoarece de aia ai asa mult ulei in pe tubulatura, sau sa pui un catch-can;

bafta
DApophis17
Salut, revin cu noutati.

Am cumparat o alta galerie de admisie cu racord de gaze la egr. Le-am spalat bine de tot, cu greu, pentru ca in interior e destul de greu accesibil chiar si cu o perie sau sarma; oricum era mult mai curata decat era galeria mea, in sensul ca nu avea nimic infundat si nici depuneri asa de mari. Am avut de dat jos si partea mecanica de EGR ca era blocata in admisie si asa mi-a vandut-o omul (poate ajuta pe cineva, eu nu am avut un cleste destul de bun, asa ca cu grija am rupt 2 urechi de la partea mecanica ca sa am de ce apuca si am incalzit 15-20 de minute toata galeria in zona EGR-ului, din toate partile, cu o suflanta setata la 660 de grade, evident ca s-a incalzit toata admisia, dar am reusit sa-l demontez cu un cleste si un ciocan).

Asa ca am schimbat galeria cu totul, garnitura noua, racord curatat, etc.

Racordul vechi de gaze recirculate era indoit usor la un capat, motiv pentru care nu inchidea corect clema/colierul, deci pe acolo imi ieseau gaze arse. Galeria mea de admisia era cam infundata in gaurile alea 2 care comunica cu EGR-ul, deci e clar de ce nu mergea bine.
Am pus garnituri noi la conducta de ulei de la turbina. Nu mai scapa nimic pe acolo acum.
Am pus teflon cu simt la garnitura de la dumper, nu mai pierd ulei nici pe acolo ... inca smile.gif.

Acuma functioneaza bine masina, nu mai am pierderi de putere, dar am observat ca uneori scoate ceva fum negru; in oglinda nu il vad, dar se vede cand parchez si dau cu spatele ca scoate fum negru. Nu e mult dar nu cred ca ar trebui sa fie. In mers indiferent ce ii fac, in retrovizoare nu mai vad fum deloc. Dar totusi se pare ca iese ceva fum, dupa cum am zis. La turbina axul pare ca e in ordine, nu are joc (sau nu mare, oricum).

Ar trebui sa curat sau sa inlocuiesc si epuratorul, asta e clar. Din ce am citit pe forum, ar fi bine sa spal si intercoolerul si tubulaturile. Cand o sa ma apuc de operatiile astea, ar mai fi util sa curat si altceva, sau sa verific? Fumul ala negru, chiar daca e putin, de unde sau din ce cauza mai poate sa apara (evident, cu motorul cald... daca iese la rece putin fum tind sa il ignor)? Sau, intr-adevar sa o las asa pe principiul ca asa scot toate? Imi vine greu sa accept asta.
iuli23
epuratorul nu prea ai ce sa speli si cureti la el. Se duce membrana ce cauciuc si scapa pe acolo de toate... Cel mai bine cumperi unul nou ..100-120 lei din reprezentanta
DApophis17
Am inteles, atunci merg pe nou.

Multumesc smile.gif
Alex Bala
Dapophis orice ai face daca totu e ok verifici radiatorul de intercooler si tubulaturi si daca nu las-o in pace. La mine totul e in regula pana la egr am renuntat si l-am anulat. Masina noua trage de rupe nu mai face figuri la turatii nici la relanti. Parerea mea nu mai baga bani, ceea ce ai facut tu ii minunat. Succes!
DApophis17
Pai am pus si epurator nou. Inca nu am avut vreme sa il desfac pe ala vechi sa vad ce e in el.

De intercooler inca nu m-am apucat ca nu am acum finante si timp, sper cam peste o luna sa reusesc macar sa il spal. Suspectez ca are ceva pori pentru ca pe radiatorul de clima am ceva ulei, dar nu aud nici un suierat. Problema e ca masina nu trage chiar cum ar trebui, cunoscutii care au condus-o au zis ca trage super bine dar ei nu-s familiarizati cu ea. Trage de la 2500-3000 cum ar trebui sa traga de la 1800-2200 de ture. Inainte cand imi intra in limitari, ca acuma nu mai intra smile.gif, avea momente cand cred ca mergea pe acel mod cu valori prestabilite si in momentele alea se simtea ca tragea cum trebuie, dar avea consum ceva mai mare. Acuma nu mai intra in limitari, dar cand merg cu spatele si uneori la pornirile de pe loc scoate ceva fum negru, nu mult, motiv pentru care nu il vad intotdeauna. Deci clar trebuie cel putin sa spal intercoolerul, daca nu sa il chiar schimb.
Am facut si un drum de autostrada, ~50 de km la 3000 de ture. Evident ca a scos ulei din intercooler si l-a aruncat in admisie ... sper ca nu s-a depus mult smile.gif pe galerie. Dar mi-a iesit putin ulei printr-un surub de la dumper smile.gif ... de aici am tras concluzia ca s-a curatat ceva ulei din intercooler. Inainte a stat uscat 2 saptamani. Desfacusem inainte de drum furtunul care intra in intercooler sperand ca pot baga un furtun si cu o seringa sa scot din ulei. Nu am reusit, dar furtunul s-a murdarit de ulei negricios pe capat smile.gif. De aici am tras concluzia ca trebuie spalat intercoolerul inainte de alt verdict ca e clar ca e murdar in draci. Acuma eu imi pun speranta ca cu epuratorul nou nu mai ajunge mult ulei in admisia de aer si treptat se curata intercoolerul.

Oricum zilele astea am sa desfac regulatorul (sau ce o fi) de presiune de pe pompa de motorina, sa il curat, pentru ca din ce am citit undeva pe forum presiunea din rampa la relantii ar trebui sa fie, cica, undeva la 300 de bari. La mine e la 250-280 ... cel mai mult pe la 250-260 de bari.

Saptamana trecuta am cumparat baterie noua ca suspectam bateria (avea cam 4 ani si era de pe vechea masina, o benzinara, pe care s-a si descarcat cel putin o data la 0V si oricum are curent de pornire de 640A; asta noua are 750A); dupa schimbare smile.gif ... brusc imi apar pe DDT2000 corectiile de la injectoare. Pana acum nu mi-a afisat niciodata corectiile smile.gif ... interesant! Tot de atunci parca nu mai "flash-uesc" xenoanele cand franez, adica de vineri pana azi nu am observat sa mai faca figura ... sper sa nu ma bucur degeaba. Tot de cand am schimbat bateria am momente cand la relantii am 300 de bari presiunea in pompa, dar pe perioade scurte, 1-2 minute, dupa care revine undeva la ~260 de bari. Din cauza asta vreau sa curat regulatorul ala de pe pompa. Sper ca garniturile lui sunt in ordine.

Intre timp pare ca am rezolvat si problema cu STOP-ul rosu din bord la franari bruste. Capacul de la lichidul de frana nu etansa, si de la balans scapa putin cate putin. Era pe minim sau usor sub nivel. Am completat si am cumparat din dezmembrari un capac care etanseaza si pare ca e bine acum.
Alex Bala
Jos palaria. Eu doar am curatat tubulatura, egr, dumber, etansari, resetat din soft. Pun egr la loc nu blocat nu nimica dupa 5 secunde pica in cap motorul nu lucreaza cum trebuie. Decizie anulare si merge ca nou... gaze in limitelele posibile.
Cu uleiul nu iti fa griji mereu o sa fie pelicula de ulei in tubulaturi intercooler etc nu iti fa griji si la A6 3.0 tdi 2009 pe care l-am avut avea.
Boala la laguna sunt egr si radiatorul de intercooler(trebuie sudate niste bari fiindca se umfla si crapa). Eu merg asa pana la urma nu mai fac nimica"fumega putin la pedale grele" dar renunt. Ca daca ii sa deschid subiect catalizator atunci mergem la culcare 😂😂😂

15 May 2017, 17:31:
Apropo si eu sunt din Cluj
DApophis17
Daca cu EGR montat corect iti pica in cap, ar trebui sa testezi EGR-ul cand ai chef, dar eu zic ca e foarte probabil sa ai sarmele coapte. La a mea erau coapte chiar sub senzorul de temperatura de la antigel (sub dumper) in furtunul de protectie. E greu accesibil, dar daca desfaci vreodata in zona aia le poti verifica si eventual le inlocuiesti. Poti cauta in dezmembrari o mufa de EGR si o iei cu sarmele cat mai lungi, sa o poti adauga chiar in zona unde sunt coapte alea vechi. Izolezi bine, ideal ar fi cu tub termocontractibil; suplimentar le mai tragi o banda izolatoare stransa bine pe toate. Asta ar trebui sa tina ani buni, mai ales daca nu iti mai pierde ulei pe la dumper sa le dizolve izolatia.
Alex Bala
Un an o tin dupa aia iau ceva mai nou. Firele de la Egr sunt ok cu izolatia perfecta mufa in stare buna atat estetic cat si tehnic. Concluzie mergea cum mergea cu egr vechi cu mâzga pe el mai dadea rateuri la 1800 2200 turati. Curat nu mai vrea pica in cap. Am scos mufa si pa. Consum 7,5... 8...de cluj 5 6 in afara pana la 150. Filtre schimbate plus ca nu fumega acum. 😂 nu mai fac nimic doar chestii neprevazute. Mai aveam bucsi punte spate si bucsi jug. Dar ii inapreciabila chestia asa moare.

16 May 2017, 19:16:
Uitasem am rezolvat chestia cu pierderile pe acolo. La tubulatura sau turbo mai zămauie pana pierde o liniuta pe joja dupa aia ii uscat lacrima. Oricum nu caut sa umblu pe acolo ca daca umblu imi dau de lucru 😂😂😂

16 May 2017, 19:51:
Ii dusa partea electrica la mizeria de egr ce il am 😂😂😂100 150 lei ma costa dar imi place sa merg fara ii mult mai bine ✋
Lupu_Cadmiel
hmm....cineva care gandeste ca si mine 😁 fara egr viata ii mai frumoasa 😂.apropo, daca treci spre Timisoara dami un semn si iti anulez egr-ul din soft.
Dan Sebastian Oprea
Salutare,

Am tot cautat dar nu gasesc pe nimeni care sa fi avut problema pe care o am eu acum. De imediat un an de zile, am schimbat turbina. Toate bune si frumoase, am pus si tubulatura de la intercooler noua, tragea masina foarte bine. Acum, patesc in mers, daca las piciorul de pe acceleratie, in momentul in care vreau sa apas iar acceleratia, nu se mai tureaza masina. Trebuie sa apas de vreo doua trei ori pedala ca sa isi revina, sau sa apas ambreiajul. Am scos mufa din EGR, si merg asa acum, fara EGR, masina nu a mai reactionat asa, adica trage din nou bine, dar ma enerveaza martorul din bord cu "Fault in fuel injection". Din moment ce cu ERG decuplat, masina merge ok, inseamna ca EGR-ul e dus ma gandesc eu.

Care ar fi simptomele daca debitmetrul de aer ar fi pe duca?
Alex Bala
Si un prieten a zis sa anulez din soft dar prefer inca sa merg asa. Merci mult prieten lagunist din Timisoara 😂

18 May 2017, 17:01:
Dan Sebastian Oprea verifica egr plus cabluri plus mufa...debimetru cablaraia. Relantiu sta constant? Scoata mufa debimetrului si vezi ce se intampla. Dar de preferat pune-o pe tester de curiozitate vezi ce iti da. Ca sa nu incepem sa luam prin descartare 😉
Lupu_Cadmiel
nu ai pentru ce Alex Bala. biggrin.gif vezi cum se comporta si daca iti convine cu el oprit putem sa ii facem anularea ca sa nu ai eroare permanenta ca ai mufa scoasa la egr.
emilian69
Eu merg cu mufa de la EGR scoasa de mai bine de un an si masina merge foarte bine. Ba ce sa va zic am fost cu ea asa si la ITP ca am uitat sa o pun la loc si au iesit noxele super bine dar vreau sa spun ca nu ar trebui sa stea martorul aprins in bord,
Dan Sebastian Oprea
Alex Bala,

Sa stii ca relantiul nu sta constant. Are fluctuatii din cand in cand. Daca pornesc dimineata masina, si vin la munca, iar dupa o ora o pornesc iar, la relanti e sub turatia normala, si doar dupa vreo 5-10 secunde pot apasa pe acceleratie si raspunde masina. La diagnoza mi-au zis ca EGR nu raspunde bine. De aia l-am si decuplat.
Alex Bala
Eu nu am nici un martor aprins. Chiar si la masina noua care o sa o iau anulez egr si filtru de particule. Mecanic si din soft. Atata timp cat catalizatorul isi face treaba nu cresc noxele. Bine sa ne intelegem, nu ii la fel dar ca eficienta si comprtament, ireprosabil. Ca noua va jur !
espacern
QUOTE(Alex Bala @ 19 May 2017, 16:38)
Chiar si la masina noua care o sa o iau anulez egr si filtru de particule. Mecanic si din soft.

O sa ai surpriza sa nu mai functioneze....ca o masina noua si sa platesti dublu pentru remediere!
Alex Bala
Dan Sebastian Oprea atunci daca egr nu isi face treaba ii clar .. mai ai de verificat debimetru. Are o mufa pe tubulatura ce iese din filtrul de aer, acela e. Vezi ce rezolvi si mai tine-ne la curent. Nu uita de cablaraia sa verifici sa nu fie coapte. Mufele poti verifica si mufele. Sincer nu gasesc poze cu valoriile care trebuie sa ai la iesire. Dar cauta alt topic si gasesti sigur am vazut eu cu ochii mei😉 succes si sa se faca bine laguna ta

19 May 2017, 16:45:
Espacern am avut ford audi alfa si nu am avut treaba daca procedezi exact cum trebuie. Daca ma depaseste sa zic am ajutor 😂😉
espacern
QUOTE(Alex Bala @ 19 May 2017, 16:43)
Espacern am avut ford audi alfa si nu am avut treaba daca procedezi exact cum trebuie.

Sigur erau noi masinile la care ai facut "manevra"....ca despre asta e vorba nu?
Alex Bala
De cativa anisori dar se poate. Cum am fost in strainatate si controalele erau mai exaustive lasam partea mecanica si anulam din soft. Atat ce pot sa zic.
O zi buna lagunisti si sper sa ne bucuram mult si bine de masinutele astea.
DApophis17
Pana una alta am curatat saptamana trecuta senzorul de presiune de la pompa de motorina. Merge mai "fin" motorul, mai ales la pornirile de pe loc. Inainte scutura ceva mai tare sau trebuia sa turez vreo 2-3 sute de rotatii mai sus ca sa nu simt trepidatiile.
Acuma ce mai trepideaza e doar din volanta si eventual bucsile de la jug (sau naiba stie alta bucsa, ca cele mai importante 3 sunt schimbate deja, suport motor, suport cutie si inca una de la motor) smile.gif.
Lupu_Cadmiel
salut. care senzor de pe pompa?Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta?sau cel de pe rampa?
DApophis17
Cel de pe pompa, dar din cate ma duce mintea ala cred ca e defapt senzorul de presiune la motorina in partea de joasa presiune. Cel de pe rampa ar trebui sa fie cel de inalta, iar pe ala inca nu l-am dat jos.

Vezi topic-ul asta: https://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=246527&st=0
De aici m-am inspirat in cea mai mare parte. Mai gasesti si altele similare.
Lupu_Cadmiel
Dupa ce ai curatat regulator-ul de pe pompa sta presiunea in rampa la 300?
DApophis17
Tot nu sta la 300, doar ocazional pentru cateva secunde. Va trebui sa curat si senzorul ala de inalta. Acela ar trebui cred sa aiba ceva sita si poate sa fie plina de mizerie.
azaghorth
QUOTE(Lupu_Cadmiel @ 22 May 2017, 18:30)
Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta?sau cel de pe rampa?
*


E un singur Regulator de presiune (de obicei e pe rampa);celalalta piesa e Senzor de presiune (de obicei e pe pompa)
DApophis17
Piesa incercuita in imagine este regulatorul de presiune?
Deci daca senzorul l-am curatat ar fi bine sa curat si regulatorul. E complicat de desfacut? Risc sa stric ceva daca il dau jos si il spal cu spray de frana?
AdR!@N
Salut,
Cel incercuit este traductorul de presiune. Nu cred ca rezolvi nimic cu curatarea lui. Cel de pe pompa de inalta este regulatorul de presiune, daca l-ai curatat este ok.
@azaghorth le-ai amestecat!
azaghorth
Da,corect!Regulatorul de presiune e pe pompa si Senzorul de presiune e pe rampa (sau pot fi ambele pe rampa).Le-am mixat,DJ ma fac... laugh.gif
Off topic:crezi ca e ok sa lasi distributia fara capacul de plastic?Eu zic ca se uzeaza mai repede cureaua daca e expusa la praf si apa...
dethave
Aia nu e cureua de distrbutie...e cea de accesorii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.