Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 9 10 11 12 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?

Dan Sebastian Oprea
post 28 Jul 2016, 22:59
Post #301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 15 July 16




Salutare,

Azi am scos masina din service. Bazaitul nu se mai aude. Am shimbat TRS-ul, si am schimbat si EGR-ul. Deocamdata, pare totul ok. Masina trage bine, nu mai bazaie TRS-ul, si nici fum sau pierderi de putere nu am sesizat. O sa vad zilele astea dupa un drum mai intins cum se comporta. Si consumul pare ok. Acum ca Turbina, EGR si TRS au fost schimbate, ma bate gandu sa o resoftez, la 150 CP. ( PS : mai am discurile pe spate si nu ar mai trebui sa am nici o problema ). Daca sunteti din Oradea si aveti nevoie de ajutor, am pastrat TRS-ul si EGR-ul vechi, in cazul ca vreti sa incercati ceva cu ele.

Seara faina


--------------------
Renault Laguna II 2001, 1.9 DCI, Privilège - BH16DSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 29 Jul 2016, 12:20
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




Am inlocuit si debimetru an pus alt trs si alt senzor de supraalimentare si tor degeaba.. Aceiasiberoare ,am pus mai multe varinate de piese de la dezmenbrari.. Nu mai stiu ce sa mai fac ,am facut proba


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 29 Jul 2016, 20:10
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




poate ii de la turbina prost reglata....
a patit cineva.... mergea foarte bine masina pana cand intra in limp... a inceput pe la 180 pana a ajuns sa intre in limp pe la 110-120.. sa dus cu masina la un service unde iau dat turbina jos si a trimis turbina la o firma ce le reconditioneaza si iau reglato si de atunci merge fara probleme si erori.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan Sebastian Oprea
post 1 Aug 2016, 13:47
Post #304


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 15 July 16




@daniLaguna2

Vezi ca poate fi turbina. Eu dupa ce am trimis turbina la reconditionat, si cu senzorul vechi, si cu cel nou, a disparut eroarea din bord. La fel si cu TRS-ul. Cu oricare din ele, eroarea a disparut.


--------------------
Renault Laguna II 2001, 1.9 DCI, Privilège - BH16DSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 1 Aug 2016, 14:35
Post #305


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Poati fi turbina, poate fi masina voucher remat ... aia este o masina la final de viata si o sa coste mai mult decat face ca sa o aduci pe linia de plutire ... uite mai jos ... pe alt topic colegul nostru se plange de cutie ... merge prea rotund ..


QUOTE(daniLaguna2 @ 1 Aug 2016, 13:42)
Uleiul la cutie ,din ce cauza curge se pierde? Doar pe langa roata din dreapta mai curge picatuti asa. Semeringul asa este cauza? Mie mi a ramas unoik zgomot cand acelerez gen de pinioane barbierite de la cutie,da schimba bine si trage in fiacre viteza inafara de treapta 5 care intra da nu mai cupleaza doar intra si se tureaza ca si cum ar fii pe liber.
*



This post has been edited by cj98czh: 1 Aug 2016, 14:36


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihay.Andrey
post 26 Oct 2016, 23:04
Post #306


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 October 16




Aceeași problemă am si eu cu rezistenta aia portocalie.o să verific mâine mufa aia de care ziceți voi să văd dacă acolo e problema


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - MS.72.FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smash10
post 5 Feb 2017, 21:59
Post #307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 February 16




Salutare. Si "leguma" mea din 2001 / 1.9 dci de 120 cp a ramas fara putere ...urca greu de tot in ture...si se aprinde rezistenta uneori...si cand nu se aprinde masina tot nu trage...pe clip a dat presiune prea mare turbo.turbina a fost reconditionata acum 10 mii km...dar de atunci se auzea un huruit in decelerare mai exact in filtrul de.aer. de vreo 2 luni am inceput sa aud ca turbina intra prea repede ...pe la 1200 o aud cum fluiera iar in jur.de 2000 ture suiera / fasaie rau de tot plus ca pierd ulei la greu ...e balta de ulei in garaj. De la ce pot avea presiune prea mare la turbo.? Astept ceva pareri va mtumesc.

This post has been edited by Smash10: 5 Feb 2017, 22:01


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - CJ 91 PDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 6 Feb 2017, 08:18
Post #308


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Eu zic ca ti s-a dus iar turbina , totusi verifica daca are joc axul acesteia .

Si la mine , inainte sa-mi pice turbina , incepea sa "miaune" de pe la 1200 rot/min ! Daca uleiul , care il gasesti jos , iti curge de pe traseul de "aer" al motorului ( EGR , dumper , coliere de prindere) , atunci sigur e de la turbina.

This post has been edited by boeru_laurentiu: 6 Feb 2017, 08:26


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koybudala
post 11 Feb 2017, 19:04
Post #309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 August 08




Am nevoie de ajutorul cuiva care a inteles mai multe decat mine. Acel martor portocaliu s-a aprins si la mine in bord, in mers, urmat de o brusca cadere de putere. Din experienta am suspectat intai turbina. Am verificat insa si se invarte si nu prea are joc. Totusi la intrarea aerului in turbina ca si pe tot circuitul posterior se regaseste foarte mult ulei care vine de la acel vaporizator de langa joja de ulei. Am curatat vaporizatorul. Am schimbat apoi TRS-ul, care de la aparitia erorii a inceput sa vibreze foarte puternic, dar nu a adus nimic. Am curatat EGR-ul si cred ca l-am reinitializat dar nu este nici o diferenta. Mentionez ca, cu sau fara mufa de supraalimentare aer, eroarea este tot timpul prezenta. Am taiat aceasta mufa din cauza ca am citit acest Post. Bineinteles ca am taiat-o degeaba. Mufa si cele 3 cabluri erau OK. Acum nu mai sunt ca le-am taiat eu si le-am imbinat provizoriu. Oricum intre pinul 1 si pinul 2 sunt in mers, la relanti 4.9V, iar intre pinul 1 si pinul 3 sunt cam tot atat. Am spalat si senzorul cu ceva benzina si alcool, dar tot nici o diferenta. Am scos si mufa de la debimetru aer, tot degeaba. Atasez eroarea si poate ma ajuta cineva cu intelsul ei.

Attached thumbnail(s)
Eroare01.jpg ( Size: 74.63k ) Number of downloads: 386


--------------------
Renault Laguna II 2002 Dynamique 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 11 Feb 2017, 21:17
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




eroarea pare sa fie de la senzor ...adica poate sa fie defect. Daca firele sunt bune si ajung in senzor ok atunci senzoru ii bulit. pentru ca ai eroare permanenta..


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 12 Feb 2017, 23:40
Post #311


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




asa aveam eu firele bune insa senzorul era muci. Schimbat acum vreo 3 4 ani cu unul (facet ) 150 de lei a costat parca si nu mai am probleme. Verifica si traseul pe care e montat senzorul poate ca s-a fisurat


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lampard
post 13 Feb 2017, 13:26
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.401
Joined: 7 April 13
From: ARAD




La mine a fost senzorul,bosch 130 lei


--------------------
renault laguna 2003 expression,1.9dci,107cp - AR 69 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koybudala
post 13 Feb 2017, 13:45
Post #313


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 August 08




Multumesc mult pentru raspunsuri. Am gasit undeva informatiile din poza atasata, asa ca am scos si masurat pinii senzorului. Toate rezistentele erau la mine infinit, asa ca am comandat unul nou. L-am luat pe cel mai ieftin din cauza ca e posibil sa se fi stricat de la atata ulei pe tubulatura aceea, iara pana nu ma prind de ce iese ulei din baie prin vaporizatorul de la joja de ulei si cum sa-l fac sa nu mai iese, probabil o sa se strice si urmatorul. Va anunt daca era senzorul, dupa ce-l primesc si montez. L-am comandat cu 20€ de la ATP.

Attached thumbnail(s)
sensor_MAP.jpg ( Size: 25.48k ) Number of downloads: 373


--------------------
Renault Laguna II 2002 Dynamique 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koybudala
post 14 Feb 2017, 14:36
Post #314


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 August 08




Am primit astazi senzorul (un Atec 30341323), i-am masurat pinii A-C 5.83kOhm, A-B 7.45 kOhm, B-C 3.71kOhm, deci nu corespunde chiar valorilor date de Renault, dar merge ! TRS-ul nu mai bazaie, rezistenta din bord a disparut, la fel ca si eroarea citita din DDT (prima din poza postata mai sus). A doua ramane, dar aia este sigur altceva. Deci senzorul se strica si el, in caz de dubii masuratii rezistentele.


--------------------
Renault Laguna II 2002 Dynamique 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 14 Feb 2017, 16:05
Post #315


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




bine ca ai rezolvat si ca ai postat si deznodamantul pentru cei care se vor mai lovi de problema


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 15 Feb 2017, 11:35
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




a doua eroare e de la preincalzire; se pare ca fie ai una sau mai mlte bujii arse, sau chiar releul cu probleme; Schimba bujiile deoarece dupa o perioada acestea se ard.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 29 Mar 2017, 10:26
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Salut,

Am masurat si eu senzorul de presiune dupa imaginea de mai sus (masina mea e 1.9dCi 88kW).

Dupa numerotarea din mufa senzorului, am presupus ca A e pinul 1, B pinul 2, C pinul 3

A - B am 5,66 kOhm
A - C am 5,29 kOhm
B - C am 3,88 kOhm

Sunt acceptabile valorile sau ar trebui sa cumpar alt senzor?

Manifestarea la mine e "dubioasa", are momente cand nu accelereaza cum ar trebui, nu e grav, dar se simte ca nu trage chiar cum trebuie. Firele de la mufa le-am refacut complet, cu tub termocontractibil, fire noi, senzorul e fixat bine cu 2 bride, etc. Am observat ca scoate fum negru la accelerari in forta, in cam 90% din cazuri, undeva pe la 3000rpm, iar la accelerari normale scoate ceva fum dar nu intotdeauna ... as zice cam 50% din cazuri.

Inainte de asta, motorul a fost refacut complet, e practic nou, ax cu came, toate garniturile/semeringurile, segmenti noi, cuzineti noi, distributie, EGR nou. Mecanicul mi-a zis ca turbina nu are joc, dar era prezenta si eroarea de injectie pe langa fumul descris mai sus; a zis sa fac un drum de autostrada la 2000 si ceva de rpm, relaxat, sa se "curete". A zis ca daca face la fel (norul de fum negru in accelerari bruste, sau fumul negru dar nu dens, ocazional in accelerari normale si eroarea de injectie) ar putea fi turbina, chiar daca nu are joc.
Pana acuma nu am observat ca ar consuma ulei, dar e greu de estimat pentru ca nu am facut inca 1000km.

Pana sa ajung in faza asta imi aparea injection fault in bord in trepte mari, de obicei in treapta a 4-a (in oras nu am mers in treapta mai mare smile.gif ). Am facut un drum de autostrada si eroarea imi aparea si in a 5-a si a 6-a. Din Gilau pana in campia mai mult m-a chinuit masina. Am ajuns acolo, am oprit motorul 5 minute, iar apoi am plecat spre Cluj tot pe autostrada. Eroarea nu a mai aparut de atunci, a ramas doar problema cu fumul negru cam in aceleasi proportii si accelerarea aia care nu e cum trebuie ... uneori smile.gif. Nu sunt sigur inca, dar ar parea corelat fumul ala de la accelerari cu lipsa aia mica de putere.

Prin urmare am masurat senzorul de presiune sa elimin treptat, pas cu pas, cauzele.
Deci, valorile mele ar fi bune sau sa cumpar alt senzor? Daca sunt bune valorile, ce as mai putea verifica, s-a mai lovit cineva de problema asemanatoare?


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 29 Mar 2017, 13:51
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




cauta sa imprumuti de la cineva un senzor, sa faci o proba, si abia apoi vei sti daca trebuie sa il schimbi sau nu.
Tototdata verifica si tubulatura de aer, intercoolerul si valva TRS; astea pot genera fum la accelarari, si scadere de putere;
Dupa ce ai facut verificarile de mai sus, abia atunci poti pune masina pe tester sa verifici turbina ( presiunea furnizata versus solicitata);


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 30 Mar 2017, 08:50
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Pai tocmai asta e problema ca nu apare intotdeauna scaderea aia de putere. Oricum scaderea nu e mare dar se simte cel mai bine cand accelerez in a 2-a, pe plaja 2000-3xxx de ture. Dar oricum, ieri si azi nu am simtit lipsa putere si oricum puterea aia lipsa nu e mare, adica masina accelereaza dar nu suficient de repede. In schimb fumul ala mai iese, seara il observ in farurile masinilor din spate, ca o ceata. Dar nu e dens si nu apare intotdeauna. Din cauza asta am zis ca aman verificatul turbinei pana verific astealalte componente.

Dupa ce ma lamuresc cu senzorul asta ca e bun (sau nu) trec la debitmetru, vreau sa il demotez si sa il curat (am citit deja de cateva ori tot topicul cu debitmetru, dar inca nu am gasit spray cu alcool izopropilic, ca am inteles ca numai cu acela sa curat filamentele; oricum, ieri am reconectat mufa de la debitmetru in idea ca poate nu e un contact bun acolo, dar parea si pare in ordine).

Dupa asta trebuie sa dau jos dumper-ul ca am observat ca scapa putin ulei pe la garnitura aia mare (cercul rosu din poza), de pe admisie si pe la garnitura mica de la tija (cercul albastru din poza). Am inteles ca garnitura aia mica din cercul albastru nu se gaseste de cumparat si ca poate ar fi bine sa imi iau un dumper nou. O sa vad cand ajung la el ce fac smile.gif.

Legat de TRS nu stiu ce pot sa verific ca merge si nu suna, dar sper ca pe masura ce elimin suspectii sa ma apropiu de problema.

Daca toate astea rezulta ca sunt bune, atunci banui ca doar turbina ramane smile.gif.

LE offtopic: EGR-ul se reinitializeaza automat daca e deconectata bateria? Mecanicul a zis ca da si ca el nu a facut reinitializare din tester. E posibil sa fie asta problema si eu bat campii prin alte parti smile.gif

This post has been edited by DApophis17: 30 Mar 2017, 08:53

Attached thumbnail(s)
dumper.jpg ( Size: 119.47k ) Number of downloads: 313


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 30 Mar 2017, 17:52
Post #320


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




curatatul debitmetrului cu diverse solutii (fie ele si speciale ) e cam frectie dar poti incerca. (doar e mai putin decat sa-l schimbi )


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 31 Mar 2017, 12:00
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Astept totusi sa vad ce valori ar trebui sa aiba senzorul de suprapresiune, poate stie cineva.
Daca ma raportez la valorile postate de colegul koybudala, nu ar fi bine nici la el cu senzorul nou, deci banui ca si al meu e bun.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 4 Apr 2017, 10:19
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Ieri a aparut iar rezistenta vietii, in treapta a 3-a la 2000rpm (la o urcare usoara ce-i drept, dar nu eram in accelerare, mergeam constant). Incep sa cred ca totusi e turbina, ii mai fac un drum de autostrada zilele astea ca poate totusi se curata (daca e vorba de curatat); sper sa nu se curete de tot. Dupa celalalt drum de autostrada am observat imbunatatiri; poate totusi se rezolva asa simplu.

Daca trecuta am mers la putin peste 2000 rpm, ar avea sens sa merg la ~3000rpm? Ar ajuta sau imi pierd vremea? Sa merg direct la verificat/reconditionat de turbina?


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 4 Apr 2017, 12:33
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Mergi si fa o diagnoza si ai sa vezi diferenta de presiune (daca exista) intre ce comanda calculatorul si ce furnizeaza turbina. Atunci ai sa stii daca e turbina uzata sau nu. Dar trebuie mai intai sa fii sigur ca senzorul de presiune e functional. Sa nu ai surpriza ca reconditionezi turbina ( sau o schimbi) si masina face la fel. Costul de reconditionare e mare si treebuie sa fii 110% sigur ca aia e problema.
Cum ti-am mai zis, cauta un coleg dispus sa iti imprumute piese ( senzor, TRS, debitmetru), schimba-le pe rand, si vezi cum s ecomporta masina ( si a lui cu piesele tale).


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 6 Apr 2017, 11:55
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Salut, revin cu o actualizare a ignorantei mele smile.gif ... desi eram convins (nu stiu exact de ce eram) ca nu poate sa fie de la TRS, am verificat azi toate furtunele si erau puse pe dos si TRS-ul cu capul in jos. Nu stiu cum de nu am observat asta pana acuma si de ce am amanat sa il verific, mai ales ca e plin forumul de problema asta si stiam de ea; probabil din cauza ca ma asteptam sa bazaie daca e vreo problema si la mine nu bazaia sau nu il auzeam.
In fine, pe scurt erau puse alandala furtunele; le-am montat corect acum si dupamasa am sa fac un drum sa vad imbunatatirile smile.gif. Mie nu imi actiona actuatorul de la dumper si nu misca tija de la turbina; doar azi pentru ca am chemat pe cineva sa ma ajute cu pornitul/opritul si acceleratul am bagat de seama nazdravania.

Dar am o alta problema, cand opresc motorul imi arunca niste fum de undeva de langa sau de sub turbina, nu mult dar sigur nu are ce cauta acolo. Aveti vreun sfat la ce sa verific (banui ca e ceva de pe evacuare) mai exact? Inca nu am identificat exact de unde iese, mai testez dupa ce ajung acasa dar nu stiu exact pe unde sa ma uit ca sa vad posibilele probleme.

Multumesc pentru ajutor, acuma urmeaza sa ii mai fac o curatare cu un drum mai lung si sa constat daca functioneaza corect sau descopar alte probleme smile.gif. Imi cer scuze pentru ignoranta de a ridica o problema inainte sa verific ceva ce era evident.

This post has been edited by DApophis17: 6 Apr 2017, 11:56


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 6 Apr 2017, 12:05
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Ma bucur sa aud ca ai rezolvat fara sa cheltui bani aiurea; Acum referitor la fum, poate ai scurgeri de ulei de la duper si ajunge pe galeria de evacuare;
Verifica sa nu ai urme de afumat (fum negru, funingine pe piese) pe langa galerie, pentru ca daca pierzi gaze de evacuare, nici turbina nu iti functioneaza la parametri normali;


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 6 Apr 2017, 12:52
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




La oprirea motorului scoate fumul care pare alb, cat merge m-am uitat si nu vad sa iasa pe undeva, dar poate e putin si nu observ. La oprire scoate asa ca un suflu de fum, acuma caut pe forum, ma documentez inainte sa imi dau cu parerea smile.gif.
Nu o mai pornesc pana nu fac si un drum cu ea, ca deja i-am facut peste 10 porniri si nu vreau sa fortez bateria.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 6 Apr 2017, 12:52
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Daca filtrul de aer este imbacsit vaporii de ulei care ar trebui sa ramana in vaporizator sunt absorbiti in admisia motorului; asta se intampla mai cu seama la sarcini si turatii ridicate; citeam pe aici ca sunt urme de ulei in zona vaporizatorului si la intrarea in turbo; odata ce uleiul a patruns si prin electrovalva TRS e greu de spus daca mai poate fi curatata si daca aceasta va mai functiona normal.

This post has been edited by CipTal: 6 Apr 2017, 12:53


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 6 Apr 2017, 13:08
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Am scris mai sus, cam totul e noi la masina, mai ales filtrele smile.gif.

Am gasit urmatorii suspecti (2 si 3 sunt citari din alte topic-uri):
1) racord flexibil la catalizator, sau dupa el, o sa ma lamuresc eu
2) Racordul intre galeria de evacuare si EGR, este un tub gofrat de inox de vreo 15cm lungime si prins cu ceva coliere de metal cu clips.
3) Eu la 1.9 dci am avut teava de eșapament sparta, exact sub turbina, lângă catalizator și-mi intrau gaze numai când ststionam cu motorul pornit.

Urmeaza sa le identific pe toate si prin eliminare gasesc problema. Dar pana la asta sper sa traga cum trebuie masina, sa nu gasesc acum alte probleme (inafara de cea cu suflul ala mic de fum din zona turbo).

6 Apr 2017, 19:58:
Suspectul pare a fi acel racord metalic de la evacuare la EGR. Nu am vazut exact de unde iese fumul, dar pare ca iese de la capatul din evacuare.

Am mutat discutia, partial pe https://www.reno.ro/Valva-EGR-t45576-s750-p...ml#entry4626057
Nu stiu unde sa ma incadrez mai bine, ca vad ca problema a inceput sa prinda alt "contur".

Dar in alta ordine de idei, masina trage acuma extraordinar, uitasem complet cum era inainte sa ma lase motorul vechi. E alta masina acum.

This post has been edited by DApophis17: 6 Apr 2017, 19:58


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asulik96
post 11 Oct 2019, 17:08
Post #329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 24 September 16




Salutare colegi !

Am observat multa inactivitate aici si m-am hotarat sa postez si eu "problemele" pe care le am.smile.gif)

Renault laguna 1.9dci, 88kw, 120 cp.

Problema este in felul urmator:
Masina se accelereaza foarte greu, motorul uruie foarte tare ca si cand nu ar intra turbo, in apropiere de 3000 rpm, pana in 4000 simt cum masina incepe sa traga "bine", se vede un fum negru in spate ca si cum s-ar curata. Simt ca ar intra turbo.
Dupa mers mult si cand incerc sa ii dau talpa dupa 2000 rpm, apare rezistenta galbena(mesaj:faulty in fuel injection), bineinteles ca abia trag de ea sa mearga.
Atinge orice viteza, nu e limitata, exemplu: accelerez si ajung la 150 km/h, accelerez iar si ajung la 180, nu are probleme sa fie limitata.

Erori pe tester:
- air inlet circuit, leak detected,intermitent
In "traducere": o spartura pe circuitul de aer turbo. Din ce am testat, pierdea ceva aer chiar unde se imbina clapeta aceea cu galeria de admisie daca nu gresesc.(am rezolvat problema asta)
- Mass air flow senzor, bus fault,intermitent
- Mass air flow senzor, short circuit to ground or open circuit, intermitent
Cu singuranta unul este debimetrul pe care l-am verificat si este dus, am incercat sa merg si cu mufa scoasa cum zicea un coleg dar fara rezultate.

Masina are aceasta problema de cand injectoarele au bagat motorina in baie, uleiul s-a subtiat si turbo a luat-o pe ulei. Am simtit-o si a fost oprita la timp.
Turbo a avut geometria blocata atunci, am dus-o iar la baiatul care mi-o reconditionase si a refacut-o. Injectoarele le-am refacut, curatat egr+tot circuitul, schimbat intercooler cu unul de pe un motor 2.2.

Am citit undeva ca o problema ar venii si de la senzorul de presiune turbo aflat pe furtul care intra in galeria de admisie. Am unul de pe o laguna 2.2, credeti ca s-ar potrivi ?
Setul de radiatoare(aer, intercooler, apa cu suport,electroventilator a venit la fix pe ea).

In rest, de cand am luat-o masina s-a comportat ok, probleme au fost dar am preferat sa o desfac acasa, (ax turbina rupt, injectoare, recent, curea accesorii rupta, intrata peste distributie si motorul n-a mai avut putere sa invarta)
O masina superba cu ajutorul careia am invatat foarte multe pe partea de mecanica. smile.gif)
Acum nu va ganditi ca desfact tot acasa, distributia si reparatia cand a fost axul rupt la turbo s-au efectuat in service.

This post has been edited by asulik96: 11 Oct 2019, 17:15


--------------------
Renault Laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 11 Oct 2019, 17:38
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Am pățit o chestie similara, inclusiv diagnoza. Era unul dintre furtunurile de la TRS și capsula de vacuum din spatele admisiei, nu mi-am bătut capul care, am luat 2 m, le-am tăiat la lungime și le-am înlocuit pe toate, 4-5, nu mai știu câte sunt în zona aia. Problema rezolvată, cost 15 lei. Poate ai baftă și îi aceeași chestie.


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 9 10 11 12 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 23:42
Dacia