Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bulgaria - Grecia
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Calatorii si Intalniri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115
tatabobu
Mai, in Grecia am impresia ca o semi-garsoniera, pentru doua persoane, costa pe noapte doar cu vreo 10% in plus fata de varianta doi adulti + cort + masina in camping.
nasty


http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...ani-186368.html

"Drumul Ruse-Makaza, care leagă România de Grecia traversând centrul Bulgariei, face parte din coridorul european numărul 9 care face legătura între Helsinki, statele baltice, Moscova, Kiev, București și portul grecesc Alexandroupolis la Marea Egee.
Potrivit publicației elene O Hronos din orașul Komotini situat în nord-estul Greciei, după deschiderea punctului de frontieră, distanța între această localitate și București devine de 465 km și poate fi parcursă cu autoturismul în 6 ore și jumătate.
Deocamdată, punctul este deschis doar pentru vehicule cu masa mai mică de 3,5 tone. Pe teritoriul bulgar, drumul E 85 trece prin localitățile Ruse, Biala, Veliko Târnovo, trecătoarea Șipka, Kazanlâk, Stara Zagora, Dimitrovgrad, Haskovo, Kargiali, Momcilgrad, Makaza"

cu mentiunea ca multi prefera sa evite pasul Sipka, mergand pe la Gurkovo-Maglij-Stara Zagora
gibonu
S-a mai discutat despre punctul de trecere al frontierei de la Makaza.
Fiind similar cu cel de la Zlatograd (relief accidentat, serpentine, viteza redusa de deplasare, etc) nu prea merita, desi km sunt mai putini.
Insa este optiunea fiecaruia.

Daca ajuta pe cineva, desi nu este un drum foarte tranzitat.
Sambata, 09.09.2013

Silistra - Alfatar - Shumen (DN 7).

Drumul este OK in proportie de 99%.
Asflat bun, uneori coala de hartie, semnalizarea rutiera foarte buna.
Se vede ca bulgarii l-au refacut relativ recent.

Undeva pe la jumatate distantei, pe vreo 3 km este dezastru: combinatie de drum forestier prost cu ramasite de asfalt.
N-am inteles de ce bucata asta au lasat-o asa.

Poze n-am apucat sa fac.

Shumen - Razgrad - Ruse (DN 2) nu ridica niciun fel de problema.
AndiM
QUOTE(gibonu @ 10 Sep 2013, 15:01)
S-a mai discutat despre punctul de trecere al frontierei de la Makaza.
Fiind similar cu cel de la Zlatograd (relief accidentat, serpentine, viteza redusa de deplasare, etc) nu prea merita, desi km sunt mai putini.
Insa este optiunea fiecaruia.

*


Eu zic ca merita. M-am intors sambata din Grecia pe acest traseu. Un drum pe care de obicei il faceam in 9 ore (Bucuresti-Keramoti) l-am facut in 7 ore si jumatate. 565 km in loc de 720. Nici serpentinele nu sunt de speriat. Nu seamana, pentru comparatie cu cele de pe Shipka.
gibonu
@AndiM

Interesant ceea ce spui, insa unele lucruri nu prea se leaga.
Concret:

1. Un calcul simplu: 565 (km) : 7,5 (ore) = 75.33 km/ora viteza medie.
Asta prin zone mai accidentate din nordul Greciei si sudul si centrul Bulgariei.
Si fara a mai lua in considerare tranzitul prin localitati si eventuale pauze de alimentare cu combustibil, pipi in boscheti, baut o cafea, facut o poza, etc.
Adica in afata de granitele GR-BG si BG-RO n-ai facut nicio oprire.

2. Conform Google Maps.
Bucuresti - Makaza = 6 ore si 56 de minute.

[attachmentid=1627907421]

Makaza - Keramoti = 1 ore si 32 de minute.

[attachmentid=1627907422]

Asadar, la o adunare simpla 6,56" + 1,32" = 8 ore si 28 de minute.

Adica, tu ai parcurs acest drum cu o ora mai putin decat estimarea pe care o da Google Maps.

Inseamna ca abilitatile tale de sofer si masina sunt peste limita majoritatii.
hepea
E cam al doilea cu abilitati peste medie. O fi calculat ceva gresit gogu sau colegul nu s-a exprimat bine (o fi zis de cand a plecat pana la granita - Makaza).
AndiM
Am iesit de pe feribot la 11 fara 10 si la 18:27 eram in Bucuresti. Media orara calculata de tine este corecta si o poti obtine fara efort. Pe autostrada am mers cu 140km/h, de alimentat nu a fost nevoie pentru ca mi-a ajuns un plin facut cu o zi inainte, doua pauze scurte pentru nevoi, prin nordul Greciei soseaua este noua si nu foarte sinuoasa, iar prin Bulgaria e putin virajata pana pe la Kardjali, dar apoi se intra in zona de campie a Bulgariei si poti merge destul de bine. In general prin zonele de ses merg cu 110-120 afara din localitati si drumurile la bulgari nu prea trec prin zone urbane.
Si in Romania obtin cam tot aceeasi medie de la Bucuresti la Timisoara.

16 Sep 2013, 16:05:
Dupa ce am postat comentariul de mai sus mi-am dat seama ce ai vrut sa spui referitor la masina. Este adevarat ca masina nu este cea din semnatura. Megane-ul a ramas ca a doua masina, de oras, acum am un Volvo XC60, 205 CP, care intr-adevar ma ajuta la depasiri, dar si la urcusuri, de care avem parte din plin prin Bulgaria.
gibonu
@AndiM

Multumesc pentru precizari, mai ales cea legata de masina.
nasty
QUOTE(AndiM @ 16 Sep 2013, 16:02)
...prin nordul Greciei soseaua este noua si nu foarte sinuoasa, iar prin Bulgaria e putin virajata pana pe la Kardjali
*



Deci nu e similara varianta Makaza cu varianta Zlatograd, care e cam ingusta si cu serpentine multe!
nasty
"Citat:
La doar cateva zile de la deschiderea frontierei Makaza - Nymfaia 09 septembrie greci au luat cu asalt magazinele din Kardzhali, a declarat pentru ziarul "Novinar". La sfârșit de săptămână, familii din nordul Greciei poate fi vazuta cumpărături în Kirkovo, Kardzhali la Kardzhali....
. În același timp, continuă aflux de bulgari în Grecia prin Makaza. Cozile formate la frontieră peste week-end. Impresionant a fost că românii au decis să treacă prin acest traseu la vecinul nostru din sud."

http://www.skyscrapercity.com/showthread.p...1397482&page=44

"Makaza mai puțin probabil să fie închis în timpul iernii decât Zlatograd"

27 Sep 2013, 10:55:
"Peste 8.000 de autoturisme și mai mult de 22 000 de persoane au trecut prin punctul de control "Makaza Nymfaia", în prima săptămână de la deschidere, a declarat directorul de "Poliția de Frontieră", în Smolyan Comisarul Boiko Boskov. Pe teritoriul Bulgariei au intrat 3800 de vehicule, cu peste 10.300 de pasageri. Din Bulgaria spre Grecia a trecut 4200 masini si peste 11 700 de persoane. "punct de control Descoperirea" Makaza - Nymfaia "nu a afectat funcționarea punctului de trecere lângă Zlatograd, unde traficul nu a scăzut...motiv pentru aceasta este faptul că noul traseu nu este încă destul de popular și studiat de către călători. Potrivit șef de frontieră numărul de trecerea în noua stație are tendinta de creștere..."
gibonu
Daca ajuta pe cineva, desi sezonul de mers la mare in Bulgaria inca nu a inceput.

19.04.2014

Ruse - Razgrad - Shumen, drum OK, atat in ceea ce priveste calitatea asfaptului cat si semnalizarea rutiera.
Autostrada Shumen - Varna A2 are niste bucati de asfalt valurit, insa nu ridica mari probleme.

Autostrada A5 Marea Neagra (Cherno More in bulgara).
Deocamdata are doar 10 km la sud de Varna (spre Burgas) insa cand va fi gata (asta nu se stie) va merge pana la Burgas.
Mai multe detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Cherno_More_motorway

Deocamdata asa arata (sens de mers Varna - Burgas):

[attachmentid=1627943301] [attachmentid=1627943302]

DN 9 (sfarsit A5 - Burgas) este OK, atat ca asfalt cat si ca semnalizare rutiera.
Mi-a placut mult, fiind un drum virajat, pe care este o placere sa conduci.

Spre Varna:

[attachmentid=1627943306]

Spre Burgas:

[attachmentid=1627943307]

21.04.2014

Burgas - Sozopol.
DN 99, drum expres (daca nu ma insel) cu doua benzi pe sens, asfalt coala de hartie si semnalizare rutiera foarte buna.
Sensul de mers Burgas - Sozopol:

[attachmentid=1627943311] [attachmentid=1627943312]
michirec
Stie cineva in ce stadiu mai este autostrada din Sofia spre granita cu Grecia? A trecut de Dupnita?
gibonu
@michirec

Conform Wikipedia si Google Maps, autostrada A3 (Struma) nu a trecut de Dupnitsa.
Mai multe detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Struma_motorway

Avand in vedere ca zona este oarecum comparabila cu valea Jiului din RO, probabil va mai curge multa apa pe raul Struma pana cand autostrada va fi gata.
ADRIAN_CON
Salut, merge cineva spre Asprovalta-Nea Vrasna via Makaza-Kavala pe 29.06.2014?
hadul
plec spre grecia (kassandra) pe 20 iunie pe traseul cunoscut giurgiu- ruse - plevna - sofia - kulata - seres - salonic - kasandra.
deja suntem un echipaj de 2 masini iar daca cineva se alatura e numa bine.
sunt putin nehotarat cu privire la ora de plecare - as pleca undeva intre 19-22 din bucuresti si nu stiu daca e ok sa fac toata bulgaria pe noapte.
a 2-a nehotarare se refera la centura de nord a sofiei. am inteles ca e mai lunga dar ceva mai buna decat cea sudica - pe care am mers randul trecut cand am fost in grecia

orice parere e binevenita
gotty
Daca ai cazare la hotel si check-in la 12.00 nu are rost sa pleci asa devreme din Bucuresti.
b34uen
QUOTE(hadul @ 4 Jun 2014, 17:21)

a 2-a nehotarare se refera la centura de nord a sofiei. am inteles ca e mai lunga dar ceva mai buna decat cea sudica - pe care am mers randul trecut cand am fost in grecia

orice parere e binevenita
*



mai buna cea sudica, si sta mai bine la indicatoare. sau mai bine prin oras cu un gps...
Dan73
centura de nord era mai prosta, mai aglomerata si parca cu mai multe intersectii..asa era acum doi ani. din ce vad pe goagal, de pe centura de nord, intri totusi mai repede pe autostrada aia noua.
b34uen
centura de nord are doar o banda pe sens, iar tirurile merg pe nord.
gibonu
@hadul, b34uen & Dan73

Informatii (inclusiv harti si poze) despre centrura nordica a Sofiei (aprilie 2013) gasiti in acest topic, la postul nr. 3787.

Ca sugestie, dupa ce am fost pe acolo, as alege doar centura nordica a Sofiei.

Insa, pana la urma este alegerea fiecaruia.
Dan73
Mie mi s-a parut destul de aglomerata, mai ales la intoarcere. Am plecat din Lefkada spre 11 noaptea asa ca am prins pe centura la Sofia aglomeratia de dimineata. Dar nici la dus nu mi s-a parut prea lejer traficul. In plus, atunci nu cred ca era gata bucata aia de autostrada. Din poze vad ca e in acelasi conditii...cam proaste..oricum limitarile erau cvasi-permanente si militienii la datorie.
Probabil e vorba si de circumstante. Cand am fost spre Zakinthos am luat-o pe sud si am ajuns tot dimineata dar era duminica. Din cate imi aduc aminte mare parte din ea e pe 4 benzi.
gibonu
@Dan73

Tu vorbesti de anul 2012, eu vorbesc de anul 2013.
S-au mai schimbat unele lucruri.

Mie mi s-a parut mai OK centura nordica a Sofiei, am argumentat deja (harti, poze, informatiii) in postul indicat.

Acum, este optiunea fiecaruia pe unde vrea sa mearga.
b34uen
si mie mi se pare aglomerata centura de nord. cel mai simplu e prin oras, noaptea dureaza doar 20 minute traversarea.
Dan73
QUOTE(gibonu @ 11 Jun 2014, 11:41)
@Dan73

Tu vorbesti de anul 2012, eu vorbesc de anul 2013.
S-au mai schimbat unele lucruri.

Mie mi s-a parut mai OK centura nordica a Sofiei, am argumentat deja (harti, poze, informatiii) in postul indicat.

Acum, este optiunea fiecaruia pe unde vrea sa mearga.
*


Nu e asa mare distanta in timp. Ai trecut pe acolo la 7 luni dupa. smile.gif Oricum, nu te-am contrazis. Am vrut doar sa spun ca poate fi vorba si de circumstante (ora din zi, daca e weekend sau nu etc).
Eu am mers pe ambele variante si pe sud mi s-a parut mai rapid. Din ce inteleg, lucrul esential care s-a schimbat e ca au avansat cu autostrada, in rest, nu prea vad asfalt nou pe centura de nord. smile.gif dar lasand calitatea drumului, mai enervante au fost si repet: limitarile si politistii la panda (sunt ei peste tot dar acolo parca am vazut mai multi)
gibonu
@Dan73

Nu se pune problema de contrazicere, pentru ca nu am pretentia ca le stiu eu pe toate.

Revenind la problema.
Vorbim despre bucata intrare in centura Sofie (venind dinspre Plevna, pe A2) si iesirea in autostrada A3 (Struma) la nodul de langa Pernik.

Doar am spus ca centura nordica este mai scurta, pentru ca ajungi mai repede pe autostrada A5 (Lyulin) si de acolo continui alegarea spre nodul Pernik pe autostrada.
Care autostrada A5 (19 km) pare a fi terminata:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lyulin_motorway

Adica nu mai parcurgi centura sudica a Sofie (cu tot cu acele bucati de 3 benzi pe sens), nu mai faci stanga la benzinaria Eko, nu iti mai bati capul cu strada cu linia de tramvai, etc.

Ca fapt divers, exista indicator spre Kulata imediat dupa ce se intra pe centura nordic a Sofie (am pus o poza in postul indicat anterior).

Acum, informatiile au fost oferite si fiecare alege varianta pe care o crede cea mai buna.

Bafta.

b34uen
pai si daca mergi prin sud tot pe autostrada intri. nu faci stanga pe strada cu linia de tramvai, mai mergi 5 minute inainte.
gibonu
@b34uen

Am fost si pe bucata despre care vorbesti, insa nu mi-a placut (noiembrie 2012).
Insa poate s-au mai schimbat lucrurile.

Raman la parerea ca centura nordica este cea mai utila.

Desi ma repet, n-am pretentia ca am dreptatate si ca le stiu eu pe toate.

P.S.
Prin oras n-am fost niciodata.

hadul
salut,

m-am intors sambata seara din grecia (kassandra) - traseu bucuresti - ruse - plevna - sofia - kulata - seres - salonic - kallithea si viceversa
la dus, avand in vedere ca am plecat pe la 22.00 din bucuresti, am ales sa trec prin Sofia fiind noapte. Nu au fost probleme majore doar ca la iesire din sofia ne-am incurcat putin datorita lucrarilor. dupa sofia autostrada a mai castigat ceva kilometri, la fel si autostrada de la seres la salonic.
politie pe bulgaria destula dar am scapat fara incidente, drumul fiind plin de romani - pot spune ca mergeam cel mai "regulamentar"

la intors am mers pe acelasi traseu dar trecand de sofia prin centura de sud (cca 35-40 minute).
drumul a fost ok dar la cca 150 km de casa, dupa Gorna Studena adica aici am cotizat la politia bulagara cu 20 eur - radar sad.gif - de remarcat ca s-au aruncat direct la 100 leva, dar dupa ce le-am explicat ca cei 20 eur erau ultimii bani (nu prea m-au crezut) s-au multumit si cu aia.

in total vreo 2000 km masinuta s-a comportat exemplar iar consumul total a fost intre 5.5l/100km ceea ce este multumitor in opinia mea.
bogdan10
@hadul

Ce viteza aveai si care era limita de viteza pe sectorul respectiv de drum?
mateimatei
Eu ma trezesc sa va spun ca motorina luata de la bulgari ajunge la 5,6-5,8 lei/litru. Am alimentat la Ruse si Kulata cu card Visa.
dandobre
Plec saptamana viitoare in Thasos si intentionam sa merg prin noul punct de frontiera, insa am inteles ca, din cauza unor alunecari de teren, circulatia este deviata prin pasul Shipka. Din cauza faptului ca sotia si copilul au rau de masina si nu prea as vrea sa o iau pe serpentine, am cautat trasee alternative, si cel mai promitator pare cel prin Shumen.
Din cate vad pe harta traseul este mai lung cu aprox. 100km insa mult mai drept. A mai mers cineva pe acest traseu sau imi puteti recomanda altul?
Multumesc anticipat.
Kr3atorU
Pentru traversarea Bulgariei a folosit careva ruta Ruse - Makaza?
Pe harta vad ca este trecut, dar starea drumurilor cum este?
Dan73
ai grija ce ora alegi pt a trece, mai bine dimineata..zic io
http://beta.evz.ro/noul-punct-de-trecere-s...-cu-romani.html
b34uen
QUOTE(Kr3atorU @ 6 Jul 2014, 17:06)
Pentru traversarea Bulgariei a folosit careva ruta Ruse - Makaza?
Pe harta vad ca este trecut, dar starea drumurilor cum este?
*



In ultima parte drum ingust de munte, nu foarte rau.
Oricum dupa mine e exemplificarea faptului ca nu tot timpul pe drumul cel mai scurt ajungi cel mai repede. Mai bine e pe la Svilengrad, sau chiar mai repede ajungi pe la s
Sofia
nasty
se poate evita pasul Sipka, mergand pe la Gurkovo-Maglij-Stara Zagora,
dar pe traseul ăsta a apărut o zonă cu roșu, ( pasul Republika?) poate că pe aici au fost alunecările de teren!
Îmi mențin părerea ca traseul direct, prin Makaza, este mai scurt și ca timp, nu numai ca distanță, dar si mult mai agreabil la condus. L-aș prefera chiar dacă ar fi gata centura Sofiei, ca autostradă și autostrada Sofia-granița cu Grecia ( alții dimpotrivă-gusturile nu se discută)
Kr3atorU
Multumesc pentru raspunsuri.
Eu vreau ca "șederea" pe teritoriul Bulgariei sa fie cat mai scurta ca timp si spatiu. Daca ruta mai sus mentionata intruneste doar conditia cu spatiul, dar timpul e mult mai mare, inseamna ca nu renteaza.
Pana acum am folosit ruta clasica Ruse-Sofia-Kulata si Vidin-Sofia-Kulata.
hepea
Aveti idee cand se va debloca pasul Republika(DN-ul lor 55, varianta mai buna si mai dreapta a pasului Shipka) sau unde pot gasi aceste informati.
Kr3atorU
Acum am gasit si eu ca pasul Republika este inchis sad.gif
Poate va este de folos: starea drumuri BG
hepea
Pe Softpedia ziceau ca se va deschide pe la sfarsitul lunii.

Uitandu-ma pe linkul tau doar o mica portiune e rosie intre Veliko Tarnovo si Gurkovo atata ca nu-mi dau seama daca aia e portiunea inchisa sau doar cu asfalt prost. Portiuni rosii sunt destul de multe in Bulgaria
nasty
pe 23.06 ziceau că lucrările vor dura 15 zile:
http://news.ibox.bg/news/id_1009418195
michirec
In luna mai am stat ~ 1 ora in vama la Makaza....
mar
Pe 21.06.2014 am ajuns la Makaza in jurul orei 12.00 si am stat, la o coada imensa, circa doua ore. Ne-am intors pe data de 29 tot prin Makaza si am stat la coada circa 30 minute.
nasty
QUOTE(nasty @ 8 Jul 2014, 11:34)
pe 23.06 ziceau că lucrările vor dura 15 zile:
http://news.ibox.bg/news/id_1009418195
*



traducere google:

"Trafic prin Pass Republicii este de așteptat să fie restabilită în termen de 15 zile. Acest lucru a fost anunțat de către Guvernatorul Districtului de Veliko Tarnovo Georgi Rachev, citat de Darik. În această dimineață, guvernatorul a făcut lumina pasajului, care a suferit inundații grave în joi. amintesc, proprietarii de spații în pasajul "Hainboaz" indignat și a întrebat de ce ar trebui să fie închis pentru transportul rutier internațional de atâta timp. De-a lungul pasajului există zeci de magazine, restaurante , locuri de parcare, hoteluri si benzinarii care angajează sute de oameni. Acum, ele sunt susceptibile de a pierde locuri de muncă și angajatorii lor sortiti eșecului. Comercianții sunt speriați de informații contradictorii care apare în legătură cu deschiderea de trecere. În prezent, lucrările de restaurare de "Hainboaz" rulează în vigoare. Veliko Guvernatorul a informat că constructorii sunt plin de speranță și cred că vor fi în măsură să reducă la jumătate anunțat anterior de către agenția de drum o luna pentru reparații. Drumului pe trecere este ambalat și deja eliminate de arbori și de stânci. Zona distrus a fost vizitat sâmbătă de către președintele Consiliului de administrație al Agenției "infrastructurii rutiere" Stefan Chaikov. El a anunțat că repararea de trecere va fi alocat 1 milion de leva. albiei contaminate Belitza și a exploatării forestiere ilegale care au dus la dezastru este de părere domnul Rachev. Este clar că acesta nu poate fi tăiat și nu a fost curățată de sucursale și părăsirea locului și apoi incarca fluxuri și râuri. continuă munca grea a comisiilor descrise prin rezumarea a inspectat loc. Primarul Veliko Daniel Panov a ordonat oglindă și începe evaluarea pagubelor și celelalte așezări din municipiu. lansat de lucru al Comisiei, pe care o descrie pagubele la proprietate privată, infrastructură și poduri în Bukovetz rural, Voynezha Voneshta apă Vaglevtsi, Gabrovo , Kapinovo, Mindya, Yalova, coaja Tserova, Raykovtsi, placa, Natsovtsi. licențiat și a început să evalueze pagubele, după un inventar la zi. continuă de curățare, de transport și de spălare a străzilor și a locurilor și reutilizarea de tratare a apei. După spălare mâine începe un tratament de decontaminare și dezinfectare în domeniu. "
drrond
Ptr. cei ce isi facusera planul...

http://adevarul.ro/news/eveniment/foto-rut...795f/index.html
gibonu
Daca ajuta pe cineva.

31.08.2014
Balcic - Dobrici - Silistra - Turtucaia - Ruse.

Drum OK, atat in ceea ce priveste calitatea asfaltului, cat si semnalizarea rutiera.
DudiSmith
Timisoara - Halkidiki si inapoi prin Serbia si Macedonia.
Majoritatea km in Serbia, multe portiuni deviate, in constructie, o multime de popice peste tot. Militieni pe pasarele cu radar pe trepied, trafic deviat prin parcari ca sa vada clar numarul si sa te opreasca.
Autostrada Serbia si Macedonia (ruta Smederevo - pe langa Skoplje - Salonic) cu asfalt rau, valurit, crapat, cu unele denivelari la care simti ca-ti iei zborul !
Grecia: soselele secundare intre statiuni fara marcaje, n-am vazut picior de radar sau politist
Am plecat, atat la dus cat si la intors, Sambata dimineata, traficul a fost lejer (pana la Salonic unde era nebuine dar fara cozi si blocaje), am stat ~45 minute la granita Serbia - Macedonia.
Ultima portiune din Macedonia catre Grecia prin munti, peisaje foarte frumoase, tuneluri. limita de viteza 80 cu 60 pe portiuni. Dus 13 ore, intors 12 ore.
gibonu
@DudiSmith

Interesante informatiile oferite de tine, insa cred ca trebuia sa le postezi aici:
http://www.daciaclub.ro/Spre-Grecia-prin-S...80976-s930.html
radian
A fost careva de curand in insula Thassos, Prinos, Skala Prinou?

M-am gandit la traseul Petrosani - Bucuresti - Giurgiu - Makava - Keramoti - ferryboat - Thassos - Skala Prinou. Zice ruterul ca ar fi de rulat cca. 914 km intru-un interval de timp estimat la cca. 14 ore.

Ar fi un pic mai scurt pentru mine sa aleg Craiova - Bechet, dar nu am gasit prea multe detalii legate de Vama Bechet si traseul include Sofia. Nu am mai fost Grecia, am inteles ca e de preferat sa evit Sofia pe motiv de inghesuiala si pierdere de timp.

Mi-ar fi utile cateva sfaturi legate de traseu.

Cum e plaja Prinos? Care-i tariful pentru sezlong, umbreluta? Pot sa merg cu sezlongul personal?

Taverne recomandate, preturi? Sa-mi umplu portbagajul cu doze de bere de acasa sau sa-mi asigur "kitul de supravietuire" la fata locului?

Ce altceva se mai poate face in zona in afara de baie. Nu sunt amator de senzatii tari si nici de sporturi extreme, dar m-ar interesa ce recomandati pentru vizitare.
corbex
Poti incepe cu casele citorva grecoaice. Sa le vizitezi, adica. Desi cam ai fatza de grec, ele prefera suedezii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.