Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

TURBINA, pareri, sugetii : Probleme frecvente la turbina

OZN99
post 11 Aug 2010, 13:22
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




matrix67b Nu am desfacut inca sa vad despre ce e vorba pina nu ma documentez exact ce trebuie sa vad.Deocamdata am sters putin acolo dar o sa si desfac sa vad care este treaba. Merci de raspuns.
100820101154.jpg

This post has been edited by OZN99: 11 Aug 2010, 13:26


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 24 Aug 2010, 13:36
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




imi poate spune cineva, care a desfacut turbina, cam ce ar trebui inlocuit la remontare? (ma refer la garnituri, conducte etc ) ci de unde pot gasi acele piese (doar reprezentanta? )

de asemenea ar fi foarte folositor sa stiu : e vreun surub greu accesibil la demontare/montare? vreau sa o demontez in fata blocului pentru a o trimite la reparat. Voi reusi ?smile.gif

Multmesc


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 24 Aug 2010, 22:38
Post #93


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




da poti.... merge ....vezi ca era un topic .....

http://www.reno.ro/s-a-dus-turbina-page-8-t64923-s210.html
citeste postarile lui matrix67b
cand am schimbat-o pe a mea l-am sunat cand aveam nelamuriri si m-a ajutat ....
Doamne Ajuta

This post has been edited by przamfiri: 24 Aug 2010, 22:51


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 25 Aug 2010, 08:47
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




multumesc parinte


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 25 Aug 2010, 12:24
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Cei care aveti turbine reconditionate la brasov postati si spuneti-mi cati Km ati facut cu ele.
Am reconditionat-o si eu si mi-a cazut in 8 luni respectiv 18000 Km.
Atat de rau sa distrus incat sa blocat axul.
Am trimiso inapoi si mi-au spus ca a fost lovita...de cine sau ce nu stiu.
Acum 3 luni am pus-o iar si deja mi-a disparut acel vajait semn ca face presiune pe admisie.
Se auzea pana in 1500rpm la fiecare plecare de pe loc.
Parca se aude mai accentuat si suieratul si tare cred ca se duce iar la fund.

Intervalele de service sunt respectate cu strictete si nu ma zgarcesc la calitatea consumabilelor si nu cred ca din cauza mea sau a exploatari motorul sa se fi dus turbina.
La 180K Km cat a avut masina cand am decis sa o reconditionez (turbina originala) avea un joc de 2-3 mm si auzeam acel vajait.
Sa nu faceti o confuzie sa spuneti ca palele ating carcasa turbinei...nu la acel zgomot ma refer.
Se auzea ca si atunci cand sufli la gura unei sticle de bere...vajait, vuiet etc..cum vreti sa ii spuneti.

This post has been edited by Fubiansky: 25 Aug 2010, 12:27


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 25 Aug 2010, 12:28
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Dupa cate imi aduc aminte, parintele Ionut mi-a zis ca racordul flexibil pe retur ulei se trage pur si simplu din baia de ulei, asta pentru a nu te mai chinui sa demontezi cele doua suruburi de sub turbina. la vremea respectiva eu nu m-am prins de asta.

This post has been edited by matrix67b: 25 Aug 2010, 22:52


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 Aug 2010, 00:49
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Fubiansky @ 25 Aug 2010, 12:24)
Cei care aveti turbine reconditionate la brasov postati si spuneti-mi cati Km ati facut cu ele.
Am reconditionat-o si eu si mi-a cazut in 8 luni respectiv 18000 Km.
Atat de rau sa distrus incat sa blocat axul.
Am trimiso inapoi si mi-au spus ca a fost lovita...de cine sau ce nu stiu.
Acum 3 luni am pus-o iar si deja mi-a disparut acel vajait semn ca face presiune pe admisie.
Se auzea pana in 1500rpm la fiecare plecare de pe loc.
Parca se aude mai accentuat si suieratul si tare cred ca se duce iar la fund.

Intervalele de service sunt respectate cu strictete si nu ma zgarcesc la calitatea consumabilelor si nu cred ca din cauza mea sau a exploatari motorul sa se fi dus turbina.
La 180K Km cat a avut masina cand am decis sa o reconditionez (turbina originala) avea un joc de 2-3 mm si auzeam acel vajait.
Sa nu faceti o confuzie sa spuneti ca palele ating carcasa turbinei...nu la acel zgomot ma refer.
Se auzea ca si atunci cand sufli la gura unei sticle de bere...vajait, vuiet etc..cum vreti sa ii spuneti.
*



Pai daca n-au echilibrat-o, de-aia se aude acel vuiet.
Au masina de echilibrat ?

Eu m-am jucat cu turbina mea... dupa ce i-am schimbat tot kitul, n-am mai pus-o la loc perfect cum era... si sa vezi ce vuiet scotea...
Dupa ce am mai demontat-o de 4-5 ori, am reusit sa-i gasesc pozitia optima in care sa scoata cel mai mic vuiet. Se mai aude cand e motorul rece, din cauza diferentei de vascozitate a uleiului.

Daca n-au masina de echilibrat, n-are rost s-o mai trimteti pana la Brasov. E vreo 15.000 euro o masinarie de-aia adevarata.
In Bucuresti am cautat si nu am gasit. Nimeni nu le echilibreaza dinamic.
Merg si asa... rezista in functie de cat de dezechilibrate sunt.

Sau daca schimba tot axul cu tot cu rotoare si il cumpara gata echilibrat, cu semne pe el... atunci e o solutie... nu stiu cat de buna, ca n-am incercat.

This post has been edited by andu911: 27 Aug 2010, 00:51


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 27 Aug 2010, 07:54
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Subscriu la postul de mai sus. Toti se lauda cand vorbesti cu ei ca iti vor echilibra turbina, ca au super-masinarie, etc. In realitate se vede ca fie au masinaria si nu se pricep, fie nu o au, fie kitul de reparatie este de toata jena si se duce imediat. Cred ca, statistic vorbind, sunt sanse mai mari de reusita cu un second hand.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 27 Aug 2010, 08:18
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




sper ca domnu Puscasu de la brasov sa aiba toate astea si sa faca o treaba buna ca deja i-am trimis turbina.....

acum ce o fi o fi...



--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 27 Aug 2010, 14:23
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




QUOTE(andu911 @ 27 Aug 2010, 00:49)
Pai daca n-au echilibrat-o, de-aia se aude acel vuiet.
Au masina de echilibrat ?

Eu m-am jucat cu turbina mea... dupa ce i-am schimbat tot kitul, n-am mai pus-o la loc perfect cum era... si sa vezi ce vuiet scotea...
Dupa ce am mai demontat-o de 4-5 ori, am reusit sa-i gasesc pozitia optima in care sa scoata cel mai mic vuiet. Se mai aude cand e motorul rece, din cauza diferentei de vascozitate a uleiului.

Daca n-au masina de echilibrat, n-are rost s-o mai trimteti pana la Brasov. E vreo 15.000 euro o masinarie de-aia adevarata.
In Bucuresti am cautat si nu am gasit. Nimeni nu le echilibreaza dinamic.
Merg si asa... rezista in functie de cat de dezechilibrate sunt.

Sau daca schimba tot axul cu tot cu rotoare si il cumpara gata echilibrat, cu semne pe el... atunci e o solutie... nu stiu cat de buna, ca n-am incercat.
*



Sa inteleg ca acel vuiet nu trebuie sa se auda?
Dimineata il aud dar in 3-4 minute dispare.
Deocamdata nu am probleme cu masina trage nu consuma ulei nu scoate nici fum doar ca am impresia ca sa accentuat suieratul.

Exemplu:
Daca mergi cu a 2 a la 3000 rpm si o lasi in frana de motor se aude suieratul?
La mine se aude slab de tot pana ajunge pe la 2200 rpm, si doar cand sunt peste 25 grade afara.
Inainte sa reconditionez turbina abia daca auzeam suieratul si in frana de motor nu se auzea deloc.

This post has been edited by Fubiansky: 27 Aug 2010, 14:25


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 Aug 2010, 15:45
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




daca se aude in frana de motor, mi-e greu sa cred ca e turbina...atunci ai debitul la evacuare foarte mic si turbina se invarte incet


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 28 Aug 2010, 07:59
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




QUOTE(claur @ 27 Aug 2010, 09:18)
sper ca domnu Puscasu  de la brasov sa aiba toate astea si sa faca o treaba buna ca deja i-am trimis turbina.....

Domnul Puscasu are masina de echilibrat. Este cel de la http://www.turbocenter.ro/. In urma cu doi ani eu am apelat la cei de la turbocar.ro, tot din Brasov. La vremea respectiva ei nu aveau masina de echilibrat dar apelau la dl. Puscasu. Am stat pe langa ei cand mi-au reconditionat-o si retin ca toate rotoarele le puneau intr-o cutie si le duceau la dl Puscasu. Nu stiu cat de bine le iese operatia asta de echilibrare. Spun asta pentru ca in cazul meu cred ca se putea si mai bine. Cand am motorul rece ,se aude fluieratul intre 1700 si 2200 rot/min inclusiv la decelerare dar nu foarte tare. Este un fel de "miorlait" nu vuiet.Dupa ce se incalzeste uleiul, abia daca-l mai aud. Inainte de reconditionare nu o auzeam aproape niciodata cu toate ca incepuse sa atinga rotorul de compresie in carcasa.
Am parcurs cam 40.000km in acesti doi ani si jocurile la rotor nu s-au schimbat deloc (le verific periodic). Functioneaza exact ca in urma cu doi ani.
Totusi, sunt tentat sa cred ca optiunea pentru o turbina SH este mai buna. Asta daca o iei de pe o masina cu mai putini km si dupa o verificare atenta a jocurilor si a pierderilor de ulei pe la lagare. Sa nu uitam ca sunt destul de putine masini cu peste 200.000km care sa nu fi avut probleme cu turbina.

This post has been edited by matrix67b: 28 Aug 2010, 08:04


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 29 Aug 2010, 17:11
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




QUOTE(andu911 @ 27 Aug 2010, 15:45)
daca se aude in frana de motor, mi-e greu sa cred ca e turbina...atunci ai debitul la evacuare foarte mic si turbina se invarte incet
*



Si ce ar putea fi?
Se aude clar un suierat ca cel facut de turbina pentru 3-4 secunde dupa ce iau piciorul de pe acceleratie dupa aceea tace.
In curand trebuie sa-i schimb consumabilele si voi verifica jocul la ax.
De cand am pus-o am facut 10000 Km, eu zic ca nu trebuie sa fie joc deloc.
Ce parere ai?

QUOTE(matrix67b @ 28 Aug 2010, 07:59)
Domnul Puscasu are masina de echilibrat. Este cel de la http://www.turbocenter.ro/. In urma cu doi ani eu am apelat la cei de la turbocar.ro, tot din Brasov. La vremea respectiva ei nu aveau masina de echilibrat dar apelau la dl. Puscasu. Am stat pe langa ei cand mi-au reconditionat-o si retin ca toate rotoarele le puneau intr-o cutie si le duceau la dl Puscasu. Nu stiu cat de bine le iese operatia asta de echilibrare. Spun asta pentru ca in cazul meu cred ca se putea si mai bine. Cand am motorul rece ,se aude fluieratul intre 1700 si 2200 rot/min inclusiv la decelerare dar nu foarte tare. Este un fel de "miorlait" nu vuiet.Dupa ce se incalzeste uleiul, abia daca-l mai aud. Inainte de reconditionare nu o auzeam aproape niciodata cu toate ca incepuse sa atinga rotorul de compresie in carcasa.
Am parcurs cam 40.000km in acesti doi ani si jocurile la rotor nu s-au schimbat deloc (le verific periodic). Functioneaza exact ca in urma cu doi ani.
Totusi, sunt tentat sa cred ca optiunea pentru o turbina SH este mai buna. Asta daca o iei de pe o masina cu mai putini km si dupa o verificare atenta a jocurilor si a pierderilor de ulei pe la lagare. Sa nu uitam ca sunt destul de putine masini cu peste 200.000km care sa nu fi avut probleme cu turbina.
*



Tot la Dl Puscasu am reconditionat-o si eu si de aceea am ramas surprins cand mi-a cazut in 18000Km.
Sunt foarte multe persoane de pe forum care au refacut turbinele la el si niciunul nu are probleme cu ele.
La montare mi sa curatat tot ce inseamna si tine de turbina.
Sa fi fost cu ghinion?...ramane de vazut.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 29 Aug 2010, 18:16
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Sunt mari sanse sa nu fie bine echilibrata. Cred ca suieratul acela de 3-4 secunde este de la turbina (cand se ia piciorul de pe acceleratie, axul inca se mai invarte ceva timp, mai ales daca frana de motor este realizata la peste 2000rpm). Sper sa nu am dreptate, dar tare ma tem ca asa e.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 30 Nov 2010, 15:02
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




asadar, am reconditionat turbina la turbocenter brasov(dl puscasu) acum vreo 2 luni si ceva dupa cum spuneam pe alte topicuri. Am montat-o si de atunci am facut cam 2000 km..masina a functionat (si inca functionaeza foarte bine.)
Doar ca zilele trecute schimband EGR am verificat si jocul in ax al turbinei. Din nou are joc foarte mare sad.gif(

am dat aproape 1700 lei si dupa 2k km e aproape ca cea veche. Am schimbat ulei si filtru cand am montat turbo. am verificat daca vine ulei la tiurbo ( am dat la automat cu turbo dat jos si pe conducta de alimentare ulei venea un debit destul de bun zic eu...)

acum as avea garantie dar cum nu a fost montata in service....probabil ca nu ma baga in seama.

astept sfaturi de la cunoscatori despre cum sa abordez problema.... si mai cu seama ce credeti ca poate fi: turbina prost reconditionata sau alte cauze....ma dispera turbina asta ca asa repede s-a dus . Cu cea veche, am facut 5000km de cand am luat masina in conditiile in care avea deja joc cand am luat-o. Asta cred ca daca mai merg 2 k o si ia pe ulei la ce joc are

multumesc anticipat pentru sfaturi.


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 30 Nov 2010, 15:36
Post #106


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




daca o sa o schimbi ......verifica si presiunea uleiului daca aceasta este mica poate fi o cauza a uzurii premature a turbocompresorului

This post has been edited by przamfiri: 30 Nov 2010, 15:37


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 30 Nov 2010, 15:42
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




am intrebat la multe service-uri inclusiv reprezentanta renault daca au acel manometru...nimeni nu are. oricum, am dat comanda sa mi se construiasca un T la un strung si voi monta o sonda de presiune ulei de dacia ( impreuna cu manocontactul original). apoi la acea sonda leg un ceas tot de dacia (caa sunt ieftine ) si vad presiunea.

Totusi, daca as avea presiunea mica , ar trebui sa se aprinda in bord. Iar daca manocontactul ar fi defect, nu as avea oare probleme si cu motorull? motorul merge foarte bine zic eu .... nu are oscilatii deloc la ralanti ( pe clip oscileaza cu maxim 2-3 turatii in jurul valorii de 800), trage bine etc.



--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 30 Nov 2010, 16:29
Post #108


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




mda... mi s-a dus si mie turbo.... are joc mare in ax, si bat palele in carcasa. se aude zici ca am sirena de politie dupa mine.
am sunat in 10 locuri. au astia niste preturi la reconditionari de iti vine sa iti bagi p....
in dezmembrari nu am gasit nimic.

ce imi recomandati? (in afara de sa arunc masina in prapastie...)


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 30 Nov 2010, 16:39
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




vezi ca e un user care vinde cu 450 eur turbina (cica noua)

de reconditionat , costa mult si nu stiu ce sa zic...eu sunt patit deocamdata


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 30 Nov 2010, 17:10
Post #110


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




mai bine beau 2l de antigel decat sa dau 450 de euro pe o turbina!!! cum ziceam... o arunc in prapastie...


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 30 Nov 2010, 22:53
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




N-am probleme si nici nu vreau sa am asa ca intreb si aici,ca o masura de siguranta (oricum mai studiez problema).Un turbocompresor are diametrele de 43,5mm/56mm (turbina/compresor) si o putere estimata de 230cp iar altul are 46mm/50mm si nu stiu cam care ar fi puterea estimata...aveti ceva informatii?
Trasnaia mea are 35,5mm/49mm si produce stock 170cp la 0,5 bar si 200cp la 0,8 bar.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 3 Dec 2010, 19:18
Post #112


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Salutare!Nu va inghesuiti sa cumparati turbine "noi" de pe tot felul de site-uri sau de la cine stie ce bisnitari.Undeva pe forum am gasit niste informatii foarte bune in legatura cu varianta asta cand am cautat si eu detalii despre problema cu turbo.Sunt turcisme ordinare si nu fac 2 bani!Eu am mers pe varianta reconditionarii si inca sunt foarte multumit.Am verificat de curand turbina si nu are pic de joc.Masina trage foarte bine..Numai bine tuturor!


--------------------
Renault Laguna - CT-07-MEV 2003 Lux Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 3 Dec 2010, 19:19
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




unde ai reconditionat? a mea are destul joc deja sad.gif


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 3 Dec 2010, 19:36
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




QUOTE(audiofilu' @ 30 Nov 2010, 22:53)
N-am probleme si nici nu vreau sa am asa ca intreb si aici,ca o masura de siguranta (oricum mai studiez problema).Un turbocompresor are diametrele de 43,5mm/56mm (turbina/compresor) si o putere estimata de 230cp iar altul are 46mm/50mm si nu stiu cam care ar fi puterea estimata...aveti ceva informatii?
Trasnaia mea are 35,5mm/49mm si produce stock 170cp la 0,5 bar si 200cp la 0,8 bar.
*



Sigur ai 0.5 bar la 170Cp si 0.8 bar la 200Cp?

Eu am in sarcina maxima 2.4 bar si are 120Cp.
Sau e alta poveste la benzina fata de diesel?

QUOTE(claur @ 3 Dec 2010, 19:19)
unde ai reconditionat? a mea are destul joc deja sad.gif
*



Exact ca si tine am patit si eu.
Tot la Brasov am reconditionat-o si eu si dupa ce a cazut am trimis-o inapoi si mi-a spus ca au fost lovite palele (pe evacuare)
ce ar fi putut sa le loveasca nu pot sa-mi dau seama.
La montare a fost curatat tot de catre cei din reprezentanta.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sKyNeT
post 3 Dec 2010, 20:14
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 18 November 10




Am achizitionat si eu recent o laguna dci si am impresia ca intra tarziu turbina. Urcarea in ture se face liniara si abia de la ~ 3000 de ture simt un plus de putere. Asa este normal la dci ?

@Fubiansky: dieselul lucreaza cu o presiune mult mai mare.

This post has been edited by sKyNeT: 3 Dec 2010, 20:16


--------------------
nu inca nu inca nu inca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 3 Dec 2010, 20:25
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




ti se aude un urlet cand accelerezi brusc la 2000 rot? la mine cam asa facea inainte de a-i schimba turbo..

@Fubiansky eu am dat-o jos ( a trebuit sa dau galeria jos sa schimb EGR) si nu para lovit nimic la pale.. cand ai trimis-o inapoi la bv ce ai trimis (la hartii ma refer)...eu nu am montat-o cu un prieten care are service si bineinteles nu am nici o factura de montare(curatare tubulatura, schimb ulei)


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 4 Dec 2010, 09:23
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(Fubiansky @ 3 Dec 2010, 19:36)
Sigur ai 0.5 bar la 170Cp si 0.8 bar la 200Cp?
Eu am in sarcina maxima 2.4 bar si are 120Cp.
Sau e alta poveste la benzina fata de diesel?
*


Sigur.Da,e alta poveste la diesel.De ex. Megane 2 RS are suflanta putin mai mare si presiunea stock de 0,9 bar dar se poate ajunge in functie de motor la 1,8-2 bar.
Tot la BV am auzit si eu ca se echilibreaza bine turbinele.Am de ales intre a alege una OEM Mitsubishi tot TD04 insa 16T sau 19T (suflanta),a o hibridiza pe a a mea tot in jurul acestor valori (18T) sau a alege una mai mare putin pe ambele componente,un TD05-16...in functie de codul pieselor aflu de presiunea suportata,bielele si pistoanele au acelasi cod ca la Clio RS si Megane 2 RS.

This post has been edited by audiofilu': 4 Dec 2010, 09:26


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 4 Dec 2010, 10:54
Post #118


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




@Claur Am reconditionat-o la robnec in Bucuresti.Pretul a fost de 1000 lei.Nu stiam de ei nici eu dar mi i-a recomandat cineva si chiar au facut treaba buna.


--------------------
Renault Laguna - CT-07-MEV 2003 Lux Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 4 Dec 2010, 18:44
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




buna treaba....eu am dat apropae 1700 lei la turbocenter bv si ... o sa verific zilele astea presiunea la ulei sa vad cum este...



--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 4 Dec 2010, 19:19
Post #120


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




fratilor vedeti poate gasiti o turbina fabricata la noi la Honeywell Garrett Bucuresti eu asa am gasit la un tip , pe ea scria Made in Romania smile.gif ,am montat-o acum un an jumatate ,30000 de km facuti de atunci si merge brici,nu o aud decat la accelerari bruste asa ca un sasait scurt intre 1800-2000 de ture
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:44
Dacia