TURBINA, pareri, sugetii : Probleme frecvente la turbina
![]() ![]() ![]() |
TURBINA, pareri, sugetii : Probleme frecvente la turbina
andu911 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
claur |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
era rece turbina cand am verificat... chestia este ca atunci cand turbina a venit de la reconditionat nu avea joc deloc...
|
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
@ Pzamfiri Ai dreptate parinte!Eu am fost in vizita cu facultatea la ei in urma cu ceva timp dar nu am stat suficient de mult incat sa le aflu toate secretele
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- CT-07-MEV
2003 Lux Privillege
|
|
claur |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
dar unde sa gasim turbine fabr de honeywell bucuresti la pret decent
![]() sau , or avea si divizie care reconditioneaza? daca stie cineva sa ne zica si noua |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
O sa vorbesc cu profu de licenta si il rog sa imi dea niste ponturi ca e in domeniu.O alta varianta mai e si general turbo.Sunt undeva pe la statia de metrou imgb.Si astia au aparatura sofisticata dar nu stiu daca se baga ei la reconditionat una,doua turbine :|
|
--------------------
Renault
Laguna
- CT-07-MEV
2003 Lux Privillege
|
|
claur |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
@dinu_victor_88 ar fi super sa afli un pont
![]() |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
"Sectia de Echilibrari si Testari din cadrul S.C. General Turbo S.A. are in dotare 5 standuri de echilibrare si supraturare rotoare turbina si generator tip SCHENCK - DH 30, DH 50, DH 70, DH 12-13, DJ 90 - capabile sa echilibreze rotoare avand o lungime maxima de 21.700 mm si un diametru maxim de 6.500 mm, cu o greutate de la 30 kg pana la 220 tone; 2 standuri de echilibrare pe role tip SCHENCK pentru turatii joase pana la 2.000 rpm pentru rotoare pana la 750 Kg si o masina de supraturare discuri rotorice BJ 40 P tip SCHENCK avand turatia maxima de 100.000 rpm."
Aia lucreaza cu chestii grele ![]() ![]() This post has been edited by Dan73: 5 Dec 2010, 20:25 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
itadrian |
![]()
Post
#128
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 1 February 09 ![]() |
Stie cineva cat costa o turbina noua? Asta pentru a face o comparatie, pentru ca vad din ce in ce mai mult din postari legate de reconditionare, ca in momentul cand mi se va duce turbina de la dci o sa ma indrept care una noua!
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Dynamique, 1,8L 16V Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Citeva sute bune de euro.De exemplu o turbina pentru mine (de fapt un upgrade) costa si 800 euro...Sigur ce-i sub 5-600 euro ori nu-i noua ori e made in China.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
byby |
![]()
Post
#130
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
@dinu-victor: PPM de 100 nu e chiar asa de speriat. Era ceva daca imi spuneai de PPM de sub 20.
![]() Acum sa revenim la oile noastre: Eu am reconditionat turbina la turbocarserv (dl. Boriceanu) acum 3 ani si am deja aproape 50000km cu ea. Merge la fel ca atunci cand am adus-o de la reconditionat (adica miorlaie nitel) dar nimic alceva. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
A mea suiera de cand am puso.
Dar nu asa cu muzica oprita etc...o aud si daca am geamurile inchise. De tras masina trage dar....., nici la 180 k km cand am schimbat-o pe cea originala care abia o auzeai si avea 4 mm joc la ax. Am indoieli cu cei de la Brasov dar ramane de vazut pana dupa sarbatori cand trebuie sa-i fac revizia si le voi spune sa verifice si jocul la ax. Estimez ca pana atunci voi avea in jur de 30 000 Km cu turbina asta. Turbina a fost reconditionata de doua ori la Brasov si de fiecare daca a foct montata in reprezentanta Renault. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
claur |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
am facut un T in care am montat atat sonda existenta pe laguna 2 cat si o sonda de dacie (cea de presiune nu cea pentru becuri).
apoi am montat un ceas de presiune ulei de dacie si am vazut presiunea.....La rece este maxima, iar cand motorul se incalzeste , la ralanti indica o presiune de circa 2 atm(peste), la 2 rot/min indica 4 atm(peste) iar la 3000 rot / min indica aproape 6 atm. Asadar eu zic ca este foarte buna presiunea la ulei. Ce spuneti ? Mentionez ca am testat cu 2 ceasuri si indica acelasi lucru( pentru a elimina un posibil defect al ceasului..) ms |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
Kerstin |
![]()
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 September 07 ![]() |
Salut,de vreo 2 saptamani pana se incalzeste motorul am un fel de "uuuit",mentionez ca masina se comporta bine,trage bine,nu consuma ulei ,nu scoate fum, teoretic functioneaza in parametrii normali.Am fost la un mecanic iar el spunea ca acest fenomen este relativ normal si provine de la cureaua de accesorii,totusi m-am gandit sa postez aici poate s-a mai intalnit cineva cu acest simptom.Toate astea la un 1.9dci 120 cai 221kkm,kit distributie+pompa de apa+kit accesorii schimbate in urma cu 1.5 ani respectiv 30kkm,alternator nou Valeo-20kkm,ulei Castrol 5w40 impreuna cu toate filtrele-5kkm.Nu reusesc sa-mi dau seama de unde vine exact si de aceea va intreb ar putea fi cumva turbina. Cu motorul rece schimb undeva la 2300-2400 rpm apoi cand temperatura urca la nivelul optim schimb mereu la 3000rpm iar inainte de a oprii motorul o las cam un minut la relanti
Multumesc anticipat sper ca am reusit P.S.:sa-mi fie cu iertare daca am comis vreo prostie ![]() 12 Dec 2010, 12:05: Ceva pareri...nimic?Astept cu interes opiniile voastre....as mai adauga ca nu am avut pana acum nici un fel de probleme cu turbina. This post has been edited by Kerstin: 12 Dec 2010, 12:05 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Nissan
Primera
2003,1.9dCi Acenta Membru incepator
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am o intrebare referitor la wastegate.
"Functia principala a unui wastegate este de a permite unei parti din gazele de evacuare sa treaca pe langa turbina atunci cand presiunea necesara este atinsa in galeria de admisie." In conditiile in care se umbla la acest wastegate in sensul cresterii volumului de gaze care antreneaza turbina si implicit suflanta,motorul are de suferit daca nu se intervine si asupra softului?Daca nu,e posibil sa se obtina putere mai mare prin simpla actionare a acestei valve? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
andu911 |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Cand e inchis ai volumul maxim de gaze care trec prin turbina.
N-ai ce sa mai inchizi la el... |
--------------------
-
-
-
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si atunci de ce tunerul a mai umblat la wastegate (2 rotatii de piulita-a slabit sau a intarit pirghia,asta nu stiu) daca oricum fluxul e maxim?Nu cumva in ideea de a mai permite gazelor sa invirta mai mult turbina/sau mai puternic avind in vedere fluxul crescut care antreneaza palele?Probabil softul nu mai permitea,de aceea a umblat dar ideea e ca a vrut o crestere...
This post has been edited by audiofilu': 13 Dec 2010, 18:57 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
itadrian |
![]()
Post
#137
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 1 February 09 ![]() |
Prin wastegate se creste sau scade presiunea in turbina si in efect in galeria de admisie si intercooler. Este de evitat a se umbla la wastegate.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Dynamique, 1,8L 16V Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Stiu asta insa andu a facut o afirmatie pe care n-am inteles-o.
M-am dus in garaj si am repozitionat tija by default desi nu cred ca ar fi avut ce sa se intimple avind in vedere ca turbina tine 1,3 bar lejer. Eram curios daca prin modificarea tijei motorul mai functioneaza corect. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
andu911 |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu e vorba ce tine turbina, e vorba de ce e dupa turbina... furtunele si intercooler... Alea crapa.
Eu m-am referit la faptul ca atunci cand presiunea e maxima pe evacuare, wastegateul oricum da drumul la aer... Iar tu daca mai strangi din ala, nu mai dai drumul asa mult la gaze. Oricum e reglat din fabrica, aproape de limita... de-aia sunt destui care se trezesc cu intercooler sau furtune sparte, cu masina default. Nu te gandi ca fabricantul ti-a mai lasat tie mare marja de risc... Iar daca strangi mai tare, nu se mai deschide deloc... si atunci sigur pocneste vreun furtun... De-asta zic... la un moment dat, oricat de mult ai mai strange, oricum nu se mai deschide... |
--------------------
-
-
-
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da, mai ales la ce trasee de 45mm din plastic am la masina... sigur e periculos.
Urmeaza trasee rigide marite, posibil alt intercooler si alta turbina. 14 Dec 2010, 11:10: Dar am uitat o intrebare importanta: modificarea tijei wastegate nu are acelasi efect in sistem ca ridicarea presiunii din soft asa cum s-a facut in cazul meu (si al tuturor celor care au facut soft custom?). Daca am mers 2 ani cu presiune 0,8 in loc de 0,5 cit era stock si asta s-a facut din soft oare nu era acelasi efect asupra intercoolerului si tubulaturii ca actionarea fizica asupra tijei pina se obtine tot 0,8bar? This post has been edited by audiofilu': 14 Dec 2010, 11:10 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
andu911 |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu stiu ce reglaj poti sa faci din soft, fiindca valva aia e actionata mecanic... De-aia trebuie umblat la reglajul ei... Trebuie in ghilimele, ca nu prea e bine, dupa cum spunea si colegul...
|
--------------------
-
-
-
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Hm, poate imi explici atunci cum a crescut presiunea de la 0,5bar la 0,8bar fara sa fi intervenit fizic. Clar ca daca modifici pozitia tijei ai alta presiune...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Kerstin |
![]()
Post
#143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 September 07 ![]() |
Chiar daca nimeni nu si-a exprimat nici o opinie in legatura cu postul meu de mai sus,revin cu ceva noutati negative
![]() Un salut si toate cele bune |
--------------------
Nissan
Primera
2003,1.9dCi Acenta Membru incepator
|
|
claur |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
sa nu fluiere cumva ventilatoarele de la clima?
![]() |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
Kerstin |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 September 07 ![]() |
Cu toti consumatorii opriti si tot se aude.Fluieratul este prezent pana cand apa urca la temperatura normala de lucru, intre 1200-2000 rpm aproximativ.Acum imi aduc aminte ca a aparut la cateva zile dupa ce am schimbat antigelul in reprezentanta.Sa aiba vreo legatura cu interventia din service?Tot pe-atunci s-a racit si vremea iar anomalia persista din pacate.Multumesc pentru raspuns
|
--------------------
Nissan
Primera
2003,1.9dCi Acenta Membru incepator
|
|
andu911 |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Scoate mufa de la TRS sau furtunul de la capsula de vacuum a turbinei si daca nu mai face... e turbina.
O sa iti dea eroare pe bord, dar altfel n-ai cum sa anulezi turbina. |
--------------------
-
-
-
|
|
Kerstin |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 September 07 ![]() |
O sa incerc asa apoi revin si va spun rezultatul.Mersi mult de tot!!!
<span class='edit'>21 Dec 2010, 13:08:</span> Revin.....am incercat sa scot mufa sau furtunasele de la TRS dar din pacate nu am reusit deoarece e pozitionat undeva in spate, deasupra turbinei si e foarte greu accesibil.In schimb am reusit sa scot aceleasi furtunase,unul din actuator(parca asa ii zice...e in forma de ciuperca din ce am vazut eu) iar celalalt din rezervorul de vacum.In urma acestui test am constatat ca masina se accelereaza normal,in timpul testului nu s-a aprins nici un martor in bord dar in schimb fenomenul era prezent.Precizez ca testul a fost facut doar pe loc nu si in sarcina.Sa inteleg ca nu ar fi probleme cu turbina?Am procedat corect?Daca da,atunci partea buna este ca nu am probleme cu ea(turbina),iar partea proasta este ca nu am gasit sursa deranjanta ![]() ![]() This post has been edited by Kerstin: 21 Dec 2010, 13:13 |
--------------------
Nissan
Primera
2003,1.9dCi Acenta Membru incepator
|
|
andu911 |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Eu tot n-am inteles ce ai scos ?
Era foarte simplu sa scoti mufa de la TRS. Furtunasele alea au legatura si cu damperul, nu numai cu turbina... |
--------------------
-
-
-
|
|
Kerstin |
![]()
Post
#149
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 September 07 ![]() |
De la TRS pleaca 2 furtunase,unul spre directia turbina aproximativ iar altul spre un cilindru negru.Eu am deconectat un furtunas de la cilindrul acela negru si altul ce intra pe la turbina pe undeva.Nu am reusit sa deconectez mufa ca nu iese usor si nu am loc sa o prind bine.Mufa se trage pur si simplu sau are vreo siguranta?Nici nu am tras foarte tare de frica sa nu rup ceva plus ca lucrez pe ghicite ca e foarte inghesuit acolo.Mersi
This post has been edited by Kerstin: 21 Dec 2010, 14:57 |
--------------------
Nissan
Primera
2003,1.9dCi Acenta Membru incepator
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#150
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca am o idee ce ar putea fi.Ia masina cand e rece si fa o deplasare scurta cu ea dar asta pana se incalzeste(pleci cu ea asa rece).Calca pedala de ambreiaj in mers, tine-o asa si vezi daca mai suiera sau cel putin se aude mult mai incet.Revin-o apoi cu rezultatul aici printr-un mesaj.
This post has been edited by VRS_80: 22 Dec 2010, 03:44 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 14:29 |